Novinky
A není to trochu úsměvné? Na jednu stranu ti co vyjíždějí na volání na 158 mají limity na PHM,tak si dálniční pořizují tyhle nenažraný kousky? Co je přednější, pár lidí co se sveze rychlejš nebo zajistit výjezdy na volání 158?
Tyhle auta si vydělají na sebe, na palivo i na posádky. Toho bych se nebál.
Chraň nás bůh před tímto myšlením. Až se začne policie chovat podle toho kolik ji to nese, tak upřímě doufám že ti někdo třeba vyloupí dům (né li něco horšího). Policie je tu od toho, aby se starala o pořádek a ten opravdu není jen o dodržování předpisů na silnici. Pro mě jsou mnohem horší a společensky nebezpečnější loupeže, fyzické a psychické ohrožování, výtržnictví apod.
Takže pokud na normálních oddělení nemají na benzín, pneumatiky, ochrané prostředky a třeba i zaplacení více lidí, tak tohle je opravdu luxus.
Takže pokud na normálních oddělení nemají na benzín, pneumatiky, ochrané prostředky a třeba i zaplacení více lidí, tak tohle je opravdu luxus.
Proč oni takhle myslí. Viděl jsi snad někdy že by ve zprávách hodnotil nějaký pohlavár dálniční policie jak se jim podařilo usměrnit dopravu kolem havarie či rozdat pouhé napomenutí či upozornění některým řidičům? Já ne viděl jsem vyhodnotit šetřili jsme tolik a tolik přestupků, rozdali tolik a tolik pokut a ty byly v této výši.
A to je onen kámen úrazu! Policejní auta jsou pořízena za peníze daňových poplatníků, argumentovat, že si "na sebe vydělají" tím, že tyto stejné daňové poplatníky budou holit na pokutách je dementní! V důsledku to vede k situacím, kdy řidič inkasuje pokutu za 56 km/h v obci a na dotaz, zda to přece jenom není nepatrně přísné obdrží odpověď:"Jó pane, my musíme vybrat něco na pokutách, páč takovej je plán a pak nejsou prémie". Dopravní policie ČR naprosto opomíjí prevenci a považuje řidiče za kořist, kterou je zapotřebí štvát. Kdo z vás viděl PČR odstavit traktor nebo nákladní vůz, z kterého opadává bahno anebo se sypou kameny z korby? Jednodušší je pochopitelně povozit si zadek v autě, zažít nějaký ten adrenalin při filmové honičce viz. mrtvý mladý řidič audi svého táty nebo šoupnout radar pár metrů před konec obce a kasírovat.
Já myslím, že ta auta mají dostatečné opodstatnění.
Mě spíš vadí to, že se svým agresivním chováním a nedodržováním předpisů snaží ostatní účastníky vyprovokovat k překročení rychlosti. Několikrát se mi stalo, že mě při předjíždění v reálných cca 138 dojel policejní pasát a nalepil se mi cca 15-20m za nárazník po celou dobu předjíždění. Považuji to za velmi nebezpečné chování a měli by za něj být trestáni stejně, jako ostatní řidiči.
Mě spíš vadí to, že se svým agresivním chováním a nedodržováním předpisů snaží ostatní účastníky vyprovokovat k překročení rychlosti. Několikrát se mi stalo, že mě při předjíždění v reálných cca 138 dojel policejní pasát a nalepil se mi cca 15-20m za nárazník po celou dobu předjíždění. Považuji to za velmi nebezpečné chování a měli by za něj být trestáni stejně, jako ostatní řidiči.
Není to jen o limitech PHM....sami policajti nadávají na to na čem jezdí (snad gumy Sava), doplňky k výstroji si kupují sami...tak kde to jsme?
Jjj, místo superbů a pasatů bych se u policii vrátil k fabiím. Taková 1,2 TSI s paketem RS a nápisem Pomáhat a dohnat by jim slušeli..
ale o tomhle tady nemluvím. Tohle je stejný jako topit v kotli a mít v -20 otevřený okna. Na jednu stranu musí mít hlídky minimum jízd,protože na PHM mají limit,ale na druhý straně se pořizují další stíhačky.Na těch pár kilometrů našich dálnic?
Jednoduché. Na dálnici se plní kasa rychleji, vybírá se za rychlost a další přestupky, protože je tam dáááleko víc možností než na okreskách. Zlatá kasička pro policii.
policie je snad výdělečná firma? Základ jsou výjezdy na tísňový volání...i když s naší legislativou je to vlastně úplně jedno....
Ano, základ jsou výjezdy na tísňová volání, souhlas. Ale: 1. dálniční policie snad taky má svůj smysl a opodstatnění a současně 2. Tím, že si na sebe ty Superby vydělají, nijak nezatěžují policejní rozpočet. Čili win-win. Kde je problém.?
zaplatí se jen provoz nebo i pořizovací náklady?
Neznám přesná čísla, ale když jsem o tom kdysi něco četl, byly to desetitisíce za den služby vybrané na pokutách (jedním autem), takže bych se o náklady nebál. Čili myslím (věřím), že i náklady.
včetně platů dvou policistů a pojištění? Nezdá se mi to moc..
I kdyby vybrali jen 10 000 denně 20 dní v mesíci, tak to není nijak nákladná aktivita (nicméně prodělávali by), ale podle mě to bude podstatně víc. Pořád ale platí to, co říkáš- policie nemá být výdělečná firma.
i v tom případě pokud by si stíhačky na sebe vydělaly,mělo by fungovat lepší přerozdělování peněz v rámci celé PČR. Lepší vybavení hlídek a hlavně i lepší obutí,na které si skoro všichni stěžují. Nejen dálniční stíhačky stíhají řidiče a ruku na srdce...na těch gumách na kterých jezdí bych se v tom bál jet na hraně...
Že je policie podfinancovaná a že to je ostuda a zároveň hazard, není třeba dlouze rozebírat. Máš pravdu.
když měli passaty, tak si na sebe vydělali za 2 roky komplet. Sami policajti říkali, že to auto je za dva roky zaplacené na tom, co vyberou.
Gumy na obyčejných policejních autech mají Savy Intensa HP nebo Bravuris 2, na zimu mají Dunlopy SP Winter SPort 3D, v horských oblastech mají Nokiany a vyloženě v horách Hakkapeliitty. A měšťáci na severu moravy mají na Yetíkách také Micheliny Alpin A4 na léto Conti.
Ale samozřejmě to není tak asi ve všech krajích. Já mluvím jen o těch, na které jsem jim pneumatiky dodal, tak vím, co jim na tom jezdí.
Gumy na obyčejných policejních autech mají Savy Intensa HP nebo Bravuris 2, na zimu mají Dunlopy SP Winter SPort 3D, v horských oblastech mají Nokiany a vyloženě v horách Hakkapeliitty. A měšťáci na severu moravy mají na Yetíkách také Micheliny Alpin A4 na léto Conti.
Ale samozřejmě to není tak asi ve všech krajích. Já mluvím jen o těch, na které jsem jim pneumatiky dodal, tak vím, co jim na tom jezdí.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Problém je v tom, že jakýkoli argument o výdělečnosti policejní práce je cestou do pekel. Policie NENÍ určena k výdělečné činnosti a z morálního a demokratického hlediska ani NIKDY NESMÍ takto jednat. Jakmile začneme přemítat o tom, že PČR vydělává, nění to win-win, ale fail-fail, vždy a všude.
Já s tebou souhlasím, ale nevytrhávej ten komentář z kontextu: někdo řekl, že a) hlídání dálnic není moc důležité a současně b) to ještě stojí peníze za drahá auta a provozní náklady.
Já říkám, že sice jsou mnohem důležitější úkoly, ale a) hlídání dálnic je taky prospěšné a současně b) to žádné extra vysoké náklady nepřináší.
Z toho plyne, že to ostatní - důležitější - úkoly a funkce, co policie má, nijak negativně neovlivňuje. Tohle s tvým komentářem není ve sporu a já s ním souhlasím.
Já říkám, že sice jsou mnohem důležitější úkoly, ale a) hlídání dálnic je taky prospěšné a současně b) to žádné extra vysoké náklady nepřináší.
Z toho plyne, že to ostatní - důležitější - úkoly a funkce, co policie má, nijak negativně neovlivňuje. Tohle s tvým komentářem není ve sporu a já s ním souhlasím.
Tohle celé ať vypadá jakkoliv uhozeně prostě funguje a já to považuji za dobrý tah právě tak, jak je to dle mého dostatečně nastaveno.
Co se týče rozežranosti, tak atmo. motory chtějí schválně kvůli špatné zkušenosti s přeplňovanými motory vzhledem k jejich používání. Dále pak 4x4 je jasné a výkon je potřebný nejenom aby uvezl dva lidi a auto narvané těžkou technikou, ale také další standardní výstrojí. Pak samozřejmě výkon musí odpovídat dnešním vozům a působit respekt že prostě nikdo neujede, tak to má být.
Na palivo mít nemusí... on nejlepší výsledek to udělá, když řidiči ví, že tyto policejní vozy prostě na výjezdech stojí, nebo jezdí a reálně tam působí byť jako benevolentně nastavený (150km/h) faktor zákona. Stačí občas někoho chytit, sdělit řidičům že tam skutečně jsou a působit preventivně. Oni nepotřebují vydělávat, ani stát stát majland v nákladech...
Co se týče rozežranosti, tak atmo. motory chtějí schválně kvůli špatné zkušenosti s přeplňovanými motory vzhledem k jejich používání. Dále pak 4x4 je jasné a výkon je potřebný nejenom aby uvezl dva lidi a auto narvané těžkou technikou, ale také další standardní výstrojí. Pak samozřejmě výkon musí odpovídat dnešním vozům a působit respekt že prostě nikdo neujede, tak to má být.
Na palivo mít nemusí... on nejlepší výsledek to udělá, když řidiči ví, že tyto policejní vozy prostě na výjezdech stojí, nebo jezdí a reálně tam působí byť jako benevolentně nastavený (150km/h) faktor zákona. Stačí občas někoho chytit, sdělit řidičům že tam skutečně jsou a působit preventivně. Oni nepotřebují vydělávat, ani stát stát majland v nákladech...
Neměl by poměr -
nárust počtu rychlých dálničních policejních vozů být / nárust km dálniční sítě?
pak vidíme dálniční stíhačky i na silnicích I. třídy, ale jak výše zmínil Kubik dočkat se policejní hlídky pořádkové policie se v podstatě nedá.
nárust počtu rychlých dálničních policejních vozů být / nárust km dálniční sítě?
pak vidíme dálniční stíhačky i na silnicích I. třídy, ale jak výše zmínil Kubik dočkat se policejní hlídky pořádkové policie se v podstatě nedá.
Jj a a pak to dopadá tak, že Passaty nahánějí motorky po městě jako dnes v Ostravě. Kovboji...dohnali toho kluka k těžké havárce. Přitom ho stačilo vyfotit nebo si zapamatovat SPZ.
Kristova noho, kdy už pochopíte, že fotka RZ je dnes k ničemu. Kdyby to bylo tak jednoduchý, policajti by se kolikrát za nikým nehonili...
Pokud mám v plánu páchat protiprávní jednání, pořídím si RZ falešnou, kradenou a jsem v cajku. Nehledě na to, že čím dál víc aut, hlavně starších jezdí bez přepisu, takže řidič a majitel je jiná osoba. A i když bude majitel i řidičem, ne vždy se podaří dokázat, že to řídil.
Oni toho kluka dohnali? On byl donucen ujíždět že? Neměl možnost zastavit?
Pokud mám v plánu páchat protiprávní jednání, pořídím si RZ falešnou, kradenou a jsem v cajku. Nehledě na to, že čím dál víc aut, hlavně starších jezdí bez přepisu, takže řidič a majitel je jiná osoba. A i když bude majitel i řidičem, ne vždy se podaří dokázat, že to řídil.
Oni toho kluka dohnali? On byl donucen ujíždět že? Neměl možnost zastavit?
Vždyť o žádný nárůst nejde, ale o postupnou výměnu starých 34 Passatů, tak jak se vyřazují, tak se nahrazují Supy, loni se vyměnilo 7 ks, takže výměna bude ještě nějakou dobu trvat.
Vysvětlí mi někdo, k čemu Passaty, Superby nebo cokoliv podobného, když existuje úsekové měření rychlosti a každých pár km je mýtná brána s kamerovým systémem (který nepochybně dokáže i foto na občanku) ???
Že to smlouva s KAPSCH neumožňuje? No tak proč se někdo nesnaží aby se to změnilo? Jistě, policejní "supervozy" jsou přeci mnohem pohodlnější řešení, mediálně vděčné, navíc s křišťálově čistým výběrovým řízením, ... ale stát šetří, jistě. Jistě.
Že to smlouva s KAPSCH neumožňuje? No tak proč se někdo nesnaží aby se to změnilo? Jistě, policejní "supervozy" jsou přeci mnohem pohodlnější řešení, mediálně vděčné, navíc s křišťálově čistým výběrovým řízením, ... ale stát šetří, jistě. Jistě.
Úsekové měření je jistě možnost, ale znamená předělat zákony naše a možná i pravidla EU. V Rakousku i Německu jej mají a moc spokojenosti kolem něho není, protože několikrát jej zablokovaly soudy včetně ústavních (snímání obličejů vs. ochrana osobních dat, přesnost měření vs. certifikace, identifikace motorkářů v helmě a jak píšeš jinde s tangama přes značku etc.) a nakonec i následná byrokracie (obsílky řidičům) je předmětem kritiky, kolega z Rakouska mi tvrdil, že se opět vede diskuze o nějakém vylepšení nebo zrušení, protože údajně údržba a provoz.včetně té byrokracie si na sebe nevydělá z pokut. Navíc všude, jak v tom Německu tak v Rakousku jsou paralelně i ty "kobry" a je jich tam řádově daleko víc než u nás. Takže úsekové měření možná nějaké řešení je, ale z mosta do prosta bych nestřílel teorie o zbytečnosti pár desítek rychlých aut pro Policii a navíc v našich podmínkách je potřeba vzít v úvahu, že v některých krajích hlídají i silnice I. třídy a neměří jen rychlost, v poslední době je častá spolupráce s vrtulníkem ve vzduchu, který zdokumentuje přestupek (pevná čára, podjíždění zprava apod.) a superb/passat jenom odstíhá viníka a popřípadě mu ještě přišije odměřenou rychlost aby to měl kompletní.
Nepochybně mají své místo i "kobry". Mě ale vadí, že se o nich uvažuje v rovině, aby si na sebe vydělaly. Copak jejich cílem je vydělávat? Nebo snad aby se zaplatily? Jejich cílem je (resp. by mělo být) jen a jen bezpečnost.
Úsekové měření je nepochybně mnohem legislativně náročnější, ale je to podle mě nástroj, který má jednak plošný dopad a všecha ta omáčka okolo, jak to jende, ochrana osobních dat a já nevím co jsou jen mlácení prázdné slámy. Když se chce ,všechno jde 😉
Úsekové měření je nepochybně mnohem legislativně náročnější, ale je to podle mě nástroj, který má jednak plošný dopad a všecha ta omáčka okolo, jak to jende, ochrana osobních dat a já nevím co jsou jen mlácení prázdné slámy. Když se chce ,všechno jde 😉
Když by dali radary na mýtné brány, všichni by přibrzdili a dál pokračovali zase jako prasata... krom toho, tyhle pevné radary např. v Německu většina navigací zobrazuje...
Kolik havárek na dálnicích u nás způsobila vysoká rychlost řekněme v posledních 20 letech. Skoro bych odhad že 0. Myslim rychlost nad 130 km/h. Když jede dement na namrzlý dálnici v hustý mlze na mžourací denní svícení 80, nevidí na cestu a někoho sejme, to ve statistice mít příčinu rychlou jízdu nebude.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zvlášť se mě líbí ti, co za deště přes den jezdí s denním svícením.... :no:
Jo jo takovej magor tě předjede, zmizí vedle kamionu a už o něm nikdo neví. To je podle mně mnooohem nebezpečnější než někdo, kdo jezdí (když to podmínky umožňujou, o vyblikávačích nemluvim) 150-200. Jenže to se nedá tak snadno hlídat.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
je policii metalíza? K čemu je policii chromování kolem oken? Malý kožený paket? Vestavěná SATNAV? Adaptivní tempomat?
Jako automatickou 2-zónovou klimu policii klidmě dopřeju, s tím nemám problém (tráví tam hodně času, OK), ale vyloženě zbytečné prvky výbavy platíme z našich daní (resp. u Superbů je v módě říkat z pokut) proč?
Jako automatickou 2-zónovou klimu policii klidmě dopřeju, s tím nemám problém (tráví tam hodně času, OK), ale vyloženě zbytečné prvky výbavy platíme z našich daní (resp. u Superbů je v módě říkat z pokut) proč?
Zde nastává otázka, zda Superb s V6 lze koupit nez metalízy nebo onoho chromování oken? Holt s tímto motorem nelze koupit žádnou social edition...
kvôli pár kusom zmeniť výrobné procesy?! 8-s
Myslíš, že by to bolo lacnejšie?
Myslíš, že by to bolo lacnejšie?
Resenim by bylo vloupat se do garazi, ty listy strhat, prodat v kovosrotu a vytezek dat do zemanova fondu na splaceni statniho dluhu.
1. metalíza je u Elegance za 0,-
2. chromování kolem oken je už u verze Ambition.
3. malý kožený paket je od Ambition ve standardu
4. podle mě to nebude vestavěná navigace, ale rádio Bolero, které je od Ambition ve standardu
5. Adaptivní tempomat Superb nemá, na fotkách to bude pravděpodobně světlo na "blesk", ale to jen hádám.
Jak píše twistedTSD, 3.6 V6 je až od Ambition, takže tebou kritizované prvky budou na autě s tímto motorem vždy. Metalíza je pravděpodobně proto, že za pomoci uni laků nedosáhneš takové rozmanitosti vozového parku. A 10 bílých Superbů by se brzo profláklo.
Podle stříbrné lišty v interiéru, startování na klíček a park. senzorů jen vzadu usuzuji, že na fotkách jsou všechno verze Ambition s 18" koly, sunsetem a vyhříváním čelního skla. Takže žádné zbytečné rozmazlování. 😄
2. chromování kolem oken je už u verze Ambition.
3. malý kožený paket je od Ambition ve standardu
4. podle mě to nebude vestavěná navigace, ale rádio Bolero, které je od Ambition ve standardu
5. Adaptivní tempomat Superb nemá, na fotkách to bude pravděpodobně světlo na "blesk", ale to jen hádám.
Jak píše twistedTSD, 3.6 V6 je až od Ambition, takže tebou kritizované prvky budou na autě s tímto motorem vždy. Metalíza je pravděpodobně proto, že za pomoci uni laků nedosáhneš takové rozmanitosti vozového parku. A 10 bílých Superbů by se brzo profláklo.
Podle stříbrné lišty v interiéru, startování na klíček a park. senzorů jen vzadu usuzuji, že na fotkách jsou všechno verze Ambition s 18" koly, sunsetem a vyhříváním čelního skla. Takže žádné zbytečné rozmazlování. 😄
je to u nas na ceste samy novy policajny golf kombi a aj ceed sw.....
a potom ze preco je u nas golf v predajoch pred octavkou 😉 .. tusim viem preco [odkaz]
a potom ze preco je u nas golf v predajoch pred octavkou 😉 .. tusim viem preco [odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
casy sa menia... [odkaz] nasa policia ma uz aj lamborghini ... mozno ho aj zbadam kedze pisu ze bude operovat aj v okoli kosic 😉
Len aby ho nerozbili na tej dialnici medzi Banskou Bystricou a Kosicami, alebo ked pojdu do tunela Visnove. Dilatacie pri Novom Meste nad Vahom su tiez vyssie ako svetla vyska Lamba, pocitam, ze do mesiaca to tam rozbiju, teda ak to nebude pouzivat nejaky pan z ministerstva vnutra, asi Kobra...
islo o prvy april 😉 ... clanok je z 1.4.2014
tusil som ze sa niekto chyti 😉
samozrejme ze lambo nemaju 😉
tusil som ze sa niekto chyti 😉
samozrejme ze lambo nemaju 😉
Kobra utrie fuzy, za statne je dobre vsetko, nechutne si ma nachytal, pri tom, co sa u nas deje, je mozne vsetko. Tento rok Polsko Ostrava Gliwice Lodz Varsava bez problemov 200 kmh, celych 400 km si ma nikto nevsimal, Cesi D1 160 v pohode a Superbu uhlo aj Maserati ( ten predny gril vyzera na Supe naozaj drsne 😉 ) a pokuty tiez nie su ako u nas, ked za prekrocenie o 40kmh zaplatis tolko, ze by si zato kupil vytunenu BMW M3 od siltovkara s gatami na pol zrde.
ja som minule vosiel na parkovisko v centre kde je pristup na parkovanie len pre domacich co tam byvaju ... no a hned nejaky dobrak policajt si na to pockal a uz som cvakal 10 eur... bohvie stejne komu tie prachy isli ..... clovek chce usetrit a houby ..... samozrejme budme radi ze pokuty su u nas ake su... stale vravim ze su dostnizke.... lebo ludia stale vo velkom riskuju a jazdia bezohladne... chce to tvrdsie pokuty... alebo brat vodicaky ... niektori su totiz nepoucitelni .... pripadne za akykolvek alkohol za volantom ... zobrat vodicak dozivotne.... to by boli cesty hned bezpecnejsie
Boze, do koho si dusu dal. Preco nemeraju rychlost rano pri skolach ? Vodici by si zvykli, jazdili by predpisovo, deti by pustali cez prechod, a Kobra ich predsa nebude platit zato, ze za 40 minut nevyberu ani euro. V nemecku som bezne videl policajta statneho, stal na chodniku pri skole na zastavke skolskeho autobusu, bez placacky, radaru, ale ked bol na zastavke autobus, nikto sa neodvazil nezastavit. Fotoradary boli tiez casto pri prechodoch pri skolach , kostoloch. Ale asi to nemci nerobia dobre, lebo tolko merani a buzeracie som nezazil, a prihlasenie auta tiez bez sory, 5 hodinoveho cakania a buzeracie, ale ked ti to vyhovuje ako to mas ...
ja o koze ty o voze , ale chapem na co narazas :yes:
Miesto zvysenia bezpecnosti zvysuju stres, vodici miesto sledovania premavky sleduju kto sa skryva v krikoch a decka sa boja prejst cestu. To ze obcas idem rychlo, neznamena, ze niekoho ohrozujem. Nemam problem zastavit pred prechodom a pustit chodcov ( aj ked som na motorke ) , alebo ked idem v kolone a nestastnik z vedlajsej v meste sa nemoze dostat na hlavnu. A je zvlastne, ze ako chodca ta pustia ludia s drahsim autom, ktore da tych 250, ale hrdzava felicia malokedy. O com to vsetko je ? Pritom ta felicia urcite jazdi predpisovo . A ked kradez do vysky rocneho platu je vlastne len priestupok...
No mě to u Vás připadá jako v policejním státě. (vůbec to nemyslím zle) nedávno jsem jel z Rájeckých teplic a na cca. 4o km bylo vidět 4hlidky.
bud rad... keby si videl ako sa u nas jazdi .. ja som rad ze su na kazdom rohu... :yes😒br />
citim sa bezpecnejsie
citim sa bezpecnejsie
Ale pre istotu nevystupis z auta, aby ta neokradli cigosi, boze ty si ...
tak som to nemyslel 😉
kto jazdi podla predpisov tak nema problem .... ja sa nestazujem
kto jazdi podla predpisov tak nema problem .... ja sa nestazujem
Zlaty socializmus, ked bola neobmedzena rychlost 8-s , ty s tvojimi 110 kmh na dialnici musis byt radost na cestach, co ti za tebou, tiez sa nestazuju ?
no ja neviem... ale u nas je 130tka povolena... 110 po dialnici nejazdim ...
inak na dialnici si povinny dodrziavat odstup... ak si rychlejsi tak predbiehas... ak nie tak musis dodrzat odstup od pred tebou iduceho auta tusim okolo 70m.... 😉
inak na dialnici si povinny dodrziavat odstup... ak si rychlejsi tak predbiehas... ak nie tak musis dodrzat odstup od pred tebou iduceho auta tusim okolo 70m.... 😉
Chvalil si sa tym tu v jednej diskusii KE PO dialnica, daval si mi :no: . Odstup, trasu dusseldorf nurnberg som isiel v lavom pruhu odstupy tak 20m max. a musel som ist ku 200, aby som nezdrzoval, len tie dlhe priame klesania boli obmedzene na 130 a to kolona dodrziavala.
Musel? Hmmm, je ti jinak dobře?
Este bola moznost ist tu trasu 140 kmh a obcas zozadu sledovat preteky slonov 😉 . Po zazitku pri Drazdanoch, ked sa polske kamiony predbiehali vo vsetkych 3 pruhoch, som to nechcel riskovat :-! ? Co by si robil ty na mojom mieste ?
Při rychlosti 140-150 mě ještě nikdy kamion nepředjel, ale kdyby se to stalo, nechal bych ho jet. Ustálená rychlost bez zbytečného klíčkování je určitě bezpečnější, než se honit s kamiony.
Pisem zozadu sledovat, takze sme ich zozadu dobehli a oni pekne vedla seba vsetci traja pretekali, odhadom som za nimi isiel asi 10km a vsetky 3 pruhy za nimi boli plne !!! Nikto nekluckoval, nebolo kam... 8-s
Pardon, špatně jsem tě pochopil. To bych je asi taky při první příležitosti předjel rozumnou rychlostí a zařadil se zpět. Ovšem jet 200 s 20 metrovým rozestupem bych nedal, to pak totiž tvůj život závisí na tom před tebou- ale nechci moralizovat, toť jen můj názor.
Niektori jazdia na adaptivny tempomat ( vyssie triedy ) a az to sa bojim, hmla nad ranom alebo nocny dazd a ked je taky strelec za tebou.... A potom sa docitas na nejakom fore, ako v hmle nejazdi rychlejsie ako 180, lebo len potial mu funguje radarovy tempomat. Az sa toto dostane do ruk pubertakom, tak asi zacnem jazdit vlakom 😒
Tak to mali asi obed, vacsinou ich byva tak 6. Ked si chceme za volantom povyrazit, tak vyrazime do zeme krale Miroslava ( Kalouska ) 8-s
Já zas jezdím rád a často do Půlnočního království a každá návštěva mě vždy ubezpečí, že něco jako dopravní předpisy tam platí jen jako zvykové... Nevím od kdy jakože mají přísnější metr, nějak moc se mě to netýká, nemám zapotřebí ukájet si ego, ale velmi často se mi stává, že jízda podle pravidel znamená podjíždění, nesmyslné předjíždění, troubení... Pokud na tom kurs policie něco změní, rozhodně mi to vadit nebude.
A este seat ibiza a fabia, posledna varka s meranim rychlosti a automatickou identifikaciou evidencneho cisla, takze doma robene maju smola. Cesi, mate stastie, ze sa u slovenskeho ministra bol ucit zatial len Babis. Mozno vas minister vnutra nerozumie po slovensky. Ak ano, tak sa teste na meranie rychlosti kazdych 5km, objektivnu zodpovednost ( staci fotit, pokuty plati majitel auta ) a pokuty cez 700 EUR. Pre stat je to vyhodny biznis a pocul som, ze vam v novom rozpocte chybaju miliardy aj na platy policie, tak s tym hadam nieco urobia :-!
u nas na vychode hlavne bacha na sedy leon... medzi PO a KE lieta dost casto...
dnes som videl asi 3 krat policajny ceed sw a asi 5kratt nove golfy kombi.... a to som siel len na nakup 8km.... su uz vsade... neskutocne sa rozmnozili za posledny mesiac dva
casy starych fabii a renaultov 19 a felicii su prec
dnes som videl asi 3 krat policajny ceed sw a asi 5kratt nove golfy kombi.... a to som siel len na nakup 8km.... su uz vsade... neskutocne sa rozmnozili za posledny mesiac dva
casy starych fabii a renaultov 19 a felicii su prec
ten sedy leon tu v KE praveze vobec nevidno, medzi PO a KE v poslednej dobe, najma na zel.dvore meria stary hrdzavy golf V, normalne oznaceny. ak chces poslem ti moj zoznam SPZ radarov neoznscenych ktore uz zbieram nejaku tu dobu 😉
ale ano sedy leon predoslej generacie jazdi medzi PO a KE... minule vies kde stal?
priamo dole v strede na zatacke medzi krikmi v strede ..tam kde je 60tka .... ako vchadzas na dialnicu z kosic na presov.... vsimnes si ich uz neskoro.... samozrejem zatacka sa da preletiet aj 80tkou ... su to koumaci vedia ze 60tkou tam nikto nepojde ... aj ked netvrdim ze merali... mozno tam mali len nejaku pauzu alebo sa tam otacaju... ale boli tam na zatacke
priamo dole v strede na zatacke medzi krikmi v strede ..tam kde je 60tka .... ako vchadzas na dialnicu z kosic na presov.... vsimnes si ich uz neskoro.... samozrejem zatacka sa da preletiet aj 80tkou ... su to koumaci vedia ze 60tkou tam nikto nepojde ... aj ked netvrdim ze merali... mozno tam mali len nejaku pauzu alebo sa tam otacaju... ale boli tam na zatacke
A co myslis, preto aby ti nasli auto, ked ti ho ukradnu, alebo ti dali pokutu, kym ho este mas. Mesto jazdim uz na tempomat 50, lebo uz za 54 pytaju aj 60 eur
mam odskusane ze v meste proti radaru ist 60tou na tachaci je v pohode.... je tam ista rezerva ktoru policajti toleruju navyse aj rychlomer ma istu odchylku takze ked mam 60tku na tachaci realne mozno idem 55... a policajti nameraju tiez okolo55 a tusim 5-7km prekrocenie sa toleruje.... este ma nikdy nezastavili pri 60tke.. ale je to uz na hrane uznavam ... ale uprimne .. ma zmysel v meste prekracovat rychlost? stejne clovek ostane visiet na najblizsom semafore.... neoplati sa machrovat
73 na 70 tke tazky zlocin... Kedy si isiel naposledy autom ? A v zakrute bol pan, ktoreho zinkasovali za prekrocenie o 1km, aj hovorkyna policajneho prezidia vravela, ze zato je dohovor a nie pokuta, ale ked sa neplni plan...
Doteraz som si myslel, ze najlepsi supersport motor je 2.0TDI, kedze ho ma kazdy dialnicny pilot. Preco si kupili tie uzrane pomale benziny?
Je to sranda tady pročítat a vidět, jak si lidé pletou pojmy s dojmy. Jakmile jsou jednou v debatě emoce, věcná stránka jde do háje. Tady je to samé "já" "já" "já" - typický příklad kvasiargumentace. Ale nějaká tvrdá data? Chybí.
Na D-fensu tahle problematika byla mnohokrát rozebírána včetně těch tvrdých dat, bez emocí. Závěry to pak byly zajímavé, ale místním moralistům by moc do karet nehrály...
Je fajn, že příslušníci dostali na léto pohodlná auta s klimatizací. Daňový poplatník, teda, ehm vrah na čtyřech kolech to zaplatí. Jen tak dál, moralisti.
Na D-fensu tahle problematika byla mnohokrát rozebírána včetně těch tvrdých dat, bez emocí. Závěry to pak byly zajímavé, ale místním moralistům by moc do karet nehrály...
Je fajn, že příslušníci dostali na léto pohodlná auta s klimatizací. Daňový poplatník, teda, ehm vrah na čtyřech kolech to zaplatí. Jen tak dál, moralisti.
to
mě mrzí chlapi, oni dostali jen 191kW, to je míň než základní MODEL u TESLY [odkaz] 😉 >😁
co s tím?
a nuly na stovku za 6,4 to už teslička bude 0,2s tahu >😁 >😁 >😁
Ale je dobře že dostali nový auta a je dobře že jsou skoro český. Podporuje to domácí patriotismus a nacionální hrdost :yes😒br />
PS: lej jim tam móhli fóknot i ten elektromotóór [odkaz] 😉
Wiliame😒br /> Rychlost nezabiji ale blbost ano !
tacho 150km/h
gps 135km/h
tak nevim
tacho 150
gps 146 letni
gps 139 zimni
ono bude taky zalezet i na obuti a jeho prumeru a ne jen na odchylce tacha ktera bude nejen vyrobce co vyrobce ale jiste i model co model krapet jina
Z těch sto šedesáti se v krizi dá ještě jakž takž "vybruslit", ovšem chce to hodně štěstí. Hodně moc štěstí... Na třípruhu je jistým komfortním a bezpečnostím optimem (při volné cestě) rychlost kolem 150. Tak také jezdí většina jezdců mezi Berlínem a Mnichovem.
P.S. Mám-li tedy odpovědět, zda 200 je blbost, pak odpovídám - vždy, se vším a všude je jízda rychlostí 200 dokonalou blbostí.
Bylo to o fous. Řadím se do prostředního pruhu, blíží se horizont, spouštím boční a vytrčuju omluvně levačku vzhůru. Kolem mě letí již srovnaná devětsetjedenáctka, s ulehčením registruji zvednutej palec. Jo, nebe je blízko, nebe je přece vždycky blízko...
Mimochodem zbělené klouby a tlak v očních bulvách znamená že ten člověk jede to na co nemá. Je to od křečovitého držení volantu a vyvalených očí hrůzou. A to je prostě amatér. A tvé přispěchání GTImu na pomoc na tom nic nezmění.
Mimochodom, ako tak pozorujem premavku, tak mi pride, ze znak vodica amatera je jazda plny plyn, kde si je akoze isty - dialnica, siroke pruhy, rovna cesta... a pri kazdom naznaku nejakeho ineho zalomenia cesty uz brzdi a to pomerne dost, takze ma najprv predbehne na rovinke (pripadne sa neda predbehut, aby som hrubo neporusil predpisy) a potom brzdi v zakrutach - totalne neekonomicka jazda.
Napriklad minuly tyzden ma dobehol cerveny Golf GTI. Uz z dialky bolo vidiet znak na kapote, uhol som mu a plynule ma predbehol. Pokracoval som mojich 150-180, on isiel omnoho viac. Avsak zakazdym som ho dobehol, lebo musel brzdit kvoli ludom, co v 130 predbiehali kamiony. Zaradil som sa za neho a ked auto uhlo, obaja sme dali plny plyn a usiel mi v dialke. Potom som ho vsak hned za dalsim autom dobehol a zase sme ako husicky isli za sebou 130. Toto sa stalo asi 15x. Vysledok bol taky, ze on mal sice na tacho cez 200, ale dany usek sme obaja presli za rovnaky cas.
Potom dalsia vec je, ze z 200 zabrzdit na 130 je dost o hubu (pokial clovek nejde v AMG a spol.). Ked idem 200 a v dialke vidim v lavom pruhu niekoho predbiehat v 130, tak brzdim uz z dialky. Ak nechcem, aby ma pri takomto brzdeni vyhodilo z cesty, tak na spomalenie z 200 na 130 potrebujem asi 5 sekund. Da sa to aj za menej, ale pri takychto rychlostiach je energia obrovska, staci maly impulz a auto leti prec z cesty. Staci dostat defekt alebo zrazit macku a clovek ide do neba. V horsom pripade zoberie niekoho so sebou. Vykonny motor na dosiahnutie rychlosti je jedna vec, brzdy na ucinne brzdenie druha, avsak k tomu treba mat aj dobry podvozok, aby to brzdenie zvladol a aj dobreho vodica, aby vedel uriadit takto rozbehnutych 1,5 tony.
Preto nema zmysel ist nad 160 a vodici, ktori maju vykonne auto, ale jazdia po Nemecku denne, nemaju potrebu ist viac. Vedia, ze sa to neoplati ani casovo, ani z hladiska spotreby paliva a ani z hladiska bezpecnosti.
Tiez zalezi od auta. V Octavii II na 15-kach balonoch sa da ist max. 160. Okolo 180 auto plava po ceste a pri tacho 200 mam pocit, ze auto ide vzlietnut. Takze pokial GTI isiel v niecom takomto, tak sa mu ani necudujem, ze mal krce v rukach a vyvalene oci. A este by som chcel vidiet, ako v 200 stiahol okienko a zacal ukazovat omluvne gesta, to mu asi vsetky prstene stiahlo z ruky. Kebyze stiahnem okno v rychlosti nad 150, tak by mi zhodilo okuliare z oci. To nie je ako stat na krizovatke so stiahnutym okienkom a ukazovat gesta slecinke sediacej vo vedlajsom aute
160 chce hodně moc štěstí, abys vybruslil z nečekaných událostí a 150 je optimem??? Jistě sám cítíš, že to je naprostá kravina. Rozdíl 160 vs. 150 dokonce nejsi schpen bez pohledu na tacho rozeznat.
Jízdní optimum je tacho 130 (normální květnové počasí), tam je určitá rezerva a to, že v moderním voze máš pocit, jako kdybys jel v Escortu 50 kmh, na věci nic nemění. Proč jen Švédi dodržují předepsané rychlosti a nemají s tím problém, přitom jejich a náš vozový park je jemně řečeno... neporovnatelný?
Ale dodržuj na našich silnicích rycholstní limity... Ne, nejde to. Kdo chce přežít mezi lidoopy, musí se chovat jako lidoop :-!
Osobně ani při dlouhých cestách (typicky Švédsko-Čechy a zpět) tachometrových 150 moc nepřekračuju. A taky myslím že rozdíl mezi těmi dvěmi poznám- při 160 už se prostě okolí míhá moc rychle, než abych tak s čistým svědomím přepravoval rodinu.
Švédi a předepsané rychlosti? O nic lepší než v ČR. Dramatický rozdíl je ale v mnohem nižší agresivitě a větší soudnosti (respekt k počasí, zácpám a pod. )
Nezlob se na mne, já taky nejezdim vždy 130, ale 200 se svezu okrajově a to už musí být. Když ti tam vlítne nějaké auto, kolikrát to ani nečekáš kde se objeví, za zatáčkou, za horizontem, zvěř..... nechci vědět následky. Potom takoví bejvaj v černé kronice, protože oni mohli, oni přeci umí ject rychle a zvládají to....
Musím souhlasit s GTI do posledního písmene, ze 160 to v lepším autě ještě ubrzdíš ( i když kolikrát ti tam vletí někdo ve 100 a ty jedeš 130 a máš co dělat...), nejedeš o tolik rychleji než ostatní provoz a vše okolo se děje přeci jen pomaleji, než ve 200 kmh. Naše dálnice k tomu ani nejsou uzpůsobené.... Nepřeju si tě potkat na dálnici....
:no: :no😒br />
Kdybyste se radši rozčilovali nad nesmyslnejma omezeníma ve městech (30tky) retardéry, nebo zúžení..... to je provokace a brzda provozu, ne 130 na dálnici.
A můžeš se milionkrát obhajovat,jak to dáváš, jak máš na to káru, jak to ubrzdíš, ale na silnici nejseš sám ..Takoví jako ty by si měli odpočnout od řízení.
Já sám jsem nedávno přeskočil z Favorita na ojetej Mercedes E 350 čtyřkolku kombíka.Tudíž velkej skok ve výkonu a auto konstruovaný na 250kmh bez problému. A ani omylem by mě nenapadlo jen víc než 140 a to jenom na suchu, bez většího provozu a na přehledným úseku..Fakt demence některých nebere hranic..
Mezi 130kmh a 160-170kmh místních střelců, je takovej rozdíl v brzdný dráze kterej může rozhodnout jestli půjdete do nemocnice nebo na krchov. Nebo hůř, někdo cizí koho svoji jízdou ohrozíte
To že mají na západ mladší a kvalitnější vozový park je sice polehčující okolnost,ale na jízdě 200 to stejně ve výsledku nic neomlouvá.Je brutálně nebezpečná
Mimochodem většina dálnic v reichu už je dávno omezená