Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dopravní policie má tři nové šestiválcové Superby 4x4

Dnes v Mladé Boleslavi proběhlo předání dalších tří rychlých Superbů pro dálniční policii. Celkem jich má tím pádem k dispozici už deset.
Zpět na článek
30. 4. 2014 17:35
30. 4. 2014 17:48
30. 4. 2014 18:10
30. 4. 2014 18:14
30. 4. 2014 18:25
30. 4. 2014 19:24
1. 5. 2014 08:08
1. 5. 2014 09:44
1. 5. 2014 11:29
1. 5. 2014 23:02
30. 4. 2014 20:00
30. 4. 2014 20:54
30. 4. 2014 23:35
1. 5. 2014 09:38
2. 5. 2014 18:46
30. 4. 2014 18:52
30. 4. 2014 19:52
1. 5. 2014 09:54
1. 5. 2014 15:25
1. 5. 2014 15:50
1. 5. 2014 21:58
1. 5. 2014 22:18
2. 5. 2014 07:04
4. 5. 2014 14:51
30. 4. 2014 20:05
30. 4. 2014 21:08
30. 4. 2014 22:12
1. 5. 2014 17:11
30. 4. 2014 22:09
30. 4. 2014 20:45
30. 4. 2014 22:30
30. 4. 2014 22:29
1. 5. 2014 09:58
7. 5. 2014 14:20
30. 4. 2014 23:37
1. 5. 2014 15:18
1. 5. 2014 09:44
1. 5. 2014 12:08
2. 5. 2014 14:07
2. 5. 2014 15:14
4. 5. 2014 08:07
5. 5. 2014 06:13
2. 5. 2014 09:12
2. 5. 2014 20:00
2. 5. 2014 20:52
2. 5. 2014 21:34
4. 5. 2014 08:09
30. 4. 2014 18:04
30. 4. 2014 18:45
30. 4. 2014 19:38
1. 5. 2014 15:57
1. 5. 2014 16:31
2. 5. 2014 13:26
30. 4. 2014 20:53
1. 5. 2014 22:20
30. 4. 2014 20:49
30. 4. 2014 20:54
30. 4. 2014 21:17
30. 4. 2014 21:45
30. 4. 2014 21:52
30. 4. 2014 21:58
30. 4. 2014 22:13
30. 4. 2014 22:19
30. 4. 2014 22:34
30. 4. 2014 22:42
30. 4. 2014 22:47
1. 5. 2014 10:42
1. 5. 2014 16:36
1. 5. 2014 10:58
30. 4. 2014 22:49
30. 4. 2014 22:59
9. 5. 2014 20:58
30. 4. 2014 22:33
1. 5. 2014 07:12
30. 4. 2014 18:17
30. 4. 2014 18:35
30. 4. 2014 19:41
30. 4. 2014 20:18
30. 4. 2014 20:07
30. 4. 2014 20:34
1. 5. 2014 16:45
30. 4. 2014 18:41
30. 4. 2014 20:18
30. 4. 2014 20:51
1. 5. 2014 14:09
1. 5. 2014 17:38
1. 5. 2014 19:55
1. 5. 2014 09:48
1. 5. 2014 10:00
1. 5. 2014 14:04
4. 5. 2014 07:41
30. 4. 2014 19:36
1. 5. 2014 07:19
30. 4. 2014 20:13
30. 4. 2014 20:26
1. 5. 2014 13:31
1. 5. 2014 17:14
30. 4. 2014 20:40
1. 5. 2014 13:31
30. 4. 2014 21:41
30. 4. 2014 22:19
30. 4. 2014 22:36
30. 4. 2014 23:15
1. 5. 2014 09:43
1. 5. 2014 22:24
3. 5. 2014 10:28
4. 5. 2014 14:27
30. 4. 2014 17:35
Ajajaj
Tak zase se bude některým mistrům střelcům po dálnici jezdit hůř :yes: Policajti totiž dostali další super(b)chytače :yes: To kvituji :yes:
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Nerez
30. 4. 2014 17:48
Re: Ajajaj
Jen počkej, to si tady slízneš >:D
3. 5. 2014 10:25
Re: Ajajaj
tak
to
mě mrzí chlapi, oni dostali jen 191kW, to je míň než základní MODEL u TESLY [odkaz] ;-) >:D

co s tím?
a nuly na stovku za 6,4 to už teslička bude 0,2s tahu >:D >:D >:D

Ale je dobře že dostali nový auta a je dobře že jsou skoro český. Podporuje to domácí patriotismus a nacionální hrdost :yes:

PS: lej jim tam móhli fóknot i ten elektromotóór [odkaz] ;-)
30. 4. 2014 18:10
Re: Ajajaj
ani ne, jezdim v prumeru 160 a pokud je dalnice "prazdna" i 200. Ono se staci trochu koukat a poslouchat radio. Pokud mam podezreni, ze tam nekde jsou tak pribrzdim na 140.
Wiliame:
Rychlost nezabiji ale blbost ano !
Avatar - Ronault.
30. 4. 2014 18:14
Re: Ajajaj
A není to blbost jezdit po našich dálniocích 200? Nemluvím o úsecích nových s třemi pruhy, ale o D1, 2... atp.
30. 4. 2014 18:25
Re: Ajajaj
ano mate pravdu Brno-Praha to blbost je (tam je to o hubu i v 130). Ja jezdim obracene Brno - Blava a jak jsem psal pokud je dalnice prazdna tak 160-200 je idealna rychlost. A dovolim si rict, ze ani nikoho neohrozuji, protoze pokud vidim, ze mam pred sebou auto, ktere muze zacit predjizdet tak pribrzdim, nejsu vyblikaci *.
Avatar - Sloth
30. 4. 2014 19:24
Re: Ajajaj
Po D1 jsem před cca týdnem jel jak na Prahu, tak i do Brna a 130 jedou osobáky většinou v pravém, abych nebrzdil ostatní v levém pruhu tak jsem musel držet cca 140-150. Na úseku se třemi pruhy jsem se rozjel na 170 a teprve v tu chvíli jsem se začal pomalu přibližovat k Audi přede mnou, lidi si tam se 130kou asi moc hlavu nelámou
1. 5. 2014 08:08
Re: Ajajaj
BMW 320d 2008
tacho 150km/h
gps 135km/h
tak nevim
1. 5. 2014 09:44
Re: Ajajaj
Odchylka bývá cca 7%, 10 už je docela dost, ale zase to určitě nezpochybňuju...
Avatar - Sloth
1. 5. 2014 11:29
Re: Ajajaj
Můj tachometr má odchylku celkem malou, při 150 na tachometru mi ukazuje gps 145. Na Fiestu z roku 99 to docela ujde.
1. 5. 2014 23:02
Re: Ajajaj
15 let stara Audi A6 2.4

tacho 150
gps 146 letni
gps 139 zimni

ono bude taky zalezet i na obuti a jeho prumeru a ne jen na odchylce tacha ktera bude nejen vyrobce co vyrobce ale jiste i model co model krapet jina
Avatar - Skipper
30. 4. 2014 20:00
Re: Ajajaj
No já jezdím úsek Brno - Bratislava taky. Vytížený moc není, ale povrch dálnice taky nic moc a hlavně si nejsem jistý, jak je to s oplocením proti zvěři. Od mého téměř střetu s jelenem na výpadovce z Košic si už nejsem jist ani na dálnici.
Avatar - Sloth
30. 4. 2014 20:54
Re: Ajajaj
Zvířata jsou docela problém, člověk nikdy neví kdy do silnice něco skočí. Na dálnici jsem naštěstí nic nepotkal, akorát jednu srnu co stála u svodidel, ale na okreskách už mám na kontě pár zajíců.
30. 4. 2014 23:35
Re: Ajajaj
To ti chválím. Kdyby takhle rozumně jezdili všichni to by se to jezdilo. :yes:
1. 5. 2014 09:38
Re: Ajajaj
Po té hopsabáňe na Břeclav je místy i 120 moc.
2. 5. 2014 18:46
Re: Ajajaj
Brno Blava bacha na zver. Oplotenie chyba, nie je alebo ma 20 rokov... Taka srna je bez sance aj v 130, nie to este v 200 ;)
30. 4. 2014 18:52
Re: Ajajaj
Těch 200 je rychlost, s níž šofér nenadělá nic, je to přímá cesta na krchov. Stačí bažant do předního skla nebo srna na předku. Kdo zná, jak to vypadá, když člověk jede 200, resp. jak se auto "zatáhne" když to jde přes těch 200, ví o čem píšu. Jet 200 kdekoliv je hazard, při němž běžné řidičské umění už přestává hrát jakoukoliv bezpečnostní roli a jde jen a jen o štěstí či o smůlu.

Z těch sto šedesáti se v krizi dá ještě jakž takž "vybruslit", ovšem chce to hodně štěstí. Hodně moc štěstí... Na třípruhu je jistým komfortním a bezpečnostím optimem (při volné cestě) rychlost kolem 150. Tak také jezdí většina jezdců mezi Berlínem a Mnichovem.

P.S. Mám-li tedy odpovědět, zda 200 je blbost, pak odpovídám - vždy, se vším a všude je jízda rychlostí 200 dokonalou blbostí.
Avatar - positivemind
30. 4. 2014 19:33
Re: Ajajaj
V německu by s tím asi moc nesouhlasili. Každopádně ano, vždy se ti může něco objevit před autem, ale to riziko se dá pořád minimalizovat. A pak je to jen o tom jaké máš koule. Jezdím kolem 150 tacho na dálnicích a dá se to zvládnout (koneckonců takových lidí jezdí hodně)
30. 4. 2014 19:52
Re: Ajajaj
Jasně, v Německou jsou i velmi rychlí jezdci, já to napsal kdysi na blog - TANGO MUERTE: 2007. Vracím se z cest. Z cest po Evropě. Nad Norimberkem se šestiproudá dálnice rozděluje a vždy třemi pruhy obkružuje přírodní překážku v podobě poměrně příkrého kopce. Dole podřazuji na pět a jedu dlouhej táhlej na plnou, vytáčím k červenému a kopu tam šest. Koušu asfalt a letím vstříc berieře zvuku. Klouby na pěstích zbělené a v očním bělmu přetlak. Ručka rychloměru mi hlásí 200. Senzace. Jdu do levého na předjetí a jen o mžik později než obvykle se podívám do zrcátka. Chyba, chyba, sakra... chyba. Třeštím oči do zpětného, veršuju si závěť a hledám svý ztracený sny. Za mnou po třech pruzích gumuje tango muerte 911 ostrejch koní. Jo, udělal jsem prostě chybu.

Bylo to o fous. Řadím se do prostředního pruhu, blíží se horizont, spouštím boční a vytrčuju omluvně levačku vzhůru. Kolem mě letí již srovnaná devětsetjedenáctka, s ulehčením registruji zvednutej palec. Jo, nebe je blízko, nebe je přece vždycky blízko...
1. 5. 2014 09:54
Re: Ajajaj
Typická ukázka amatéra za volantem. Zbělené klouby, přetlak v bělmu co to je ve 200. V téhle rychlosti na německé auobáně nekoukat do zpětného je vrchol blbosti. Většina Němců jezdí mezi 120 až 150 i na úsecích s neomezenou rychlostí, ale ti co to mastí 250 plus se vždy najdou a proto predjížďecí manévr je opravdu tom čumět do zpětného. Mimochodem při jízdě po dálnici konroluju zpětné pravidelně protože dění vzadu je dost důležité kdykoliv dojedeš kohokoliv pomalejšího. Na českých dálnicích o to důležitější že každou chvíli je nějaká uzávěrka.
1. 5. 2014 15:25
Re: Ajajaj
Nikoliv ukázka amatéra za volantem, ale ukázka člověka, co si umí uvědomit, že udělal chybu. Umíš to taky?
1. 5. 2014 15:50
Re: Ajajaj
Ano chybu přiznat umím a umím se z nich poučit. Také snažím se je nedělat, těžko bych za dvacet sedm let natočil přes dva miliony kilometrů a ještě běhal po světě. A co ty? Co umíš ty?

Mimochodem zbělené klouby a tlak v očních bulvách znamená že ten člověk jede to na co nemá. Je to od křečovitého držení volantu a vyvalených očí hrůzou. A to je prostě amatér. A tvé přispěchání GTImu na pomoc na tom nic nezmění.
1. 5. 2014 21:58
Re: Ajajaj
Presne tak. Treba mat oci aj na chrbte. Minule na dialnici lialo ako z krhly a isiel som predbehnut "lenochoda". Vzadu nic, tak som zacal predbiehat a zrazu pocujem zurivy klakson. Pozriem dozadu a tam prilepeny chumaj bez zapnutych svetiel. Hlavne, ze vie tlacit plynovy pedal a kde treba stlacit trubu! Blbec!
1. 5. 2014 22:18
Re: Ajajaj
Na rovinke ist - co auto da, to dokaze kazdy. Ale riesit krizovku v takejto rychlosti uz dokaze malokto.
Mimochodom, ako tak pozorujem premavku, tak mi pride, ze znak vodica amatera je jazda plny plyn, kde si je akoze isty - dialnica, siroke pruhy, rovna cesta... a pri kazdom naznaku nejakeho ineho zalomenia cesty uz brzdi a to pomerne dost, takze ma najprv predbehne na rovinke (pripadne sa neda predbehut, aby som hrubo neporusil predpisy) a potom brzdi v zakrutach - totalne neekonomicka jazda.
2. 5. 2014 07:04
Re: Ajajaj
Ano to jsou oni. Na rovince králové a před zatáčkou do plných brzd. A pak chodí a brečí že jim desky vydrží ani ne třicet tisíc. O gumách a kotoučích nemluvím. Jo to jsou ti mistři dlouhých táhlých.
Avatar - Doval
4. 5. 2014 14:51
Re: Ajajaj
"Jo, nebe je blízko, nebe je přece vždycky blízko..." - ano, vdaka ludom ako GTI je nebo vzdy nebezpecne blizko. V Nemecku sa aj na neobmedzenych usekoch jazdi okolo 150-160. Zvycajne preto, lebo niekde za najblizsou zakrutou bude zacinat obmedzenie na 120. Nema velky zmysel ist 200, lebo aj tak vzdy niekoho dobehnem a musim brzdit.

Napriklad minuly tyzden ma dobehol cerveny Golf GTI. Uz z dialky bolo vidiet znak na kapote, uhol som mu a plynule ma predbehol. Pokracoval som mojich 150-180, on isiel omnoho viac. Avsak zakazdym som ho dobehol, lebo musel brzdit kvoli ludom, co v 130 predbiehali kamiony. Zaradil som sa za neho a ked auto uhlo, obaja sme dali plny plyn a usiel mi v dialke. Potom som ho vsak hned za dalsim autom dobehol a zase sme ako husicky isli za sebou 130. Toto sa stalo asi 15x. Vysledok bol taky, ze on mal sice na tacho cez 200, ale dany usek sme obaja presli za rovnaky cas.

Potom dalsia vec je, ze z 200 zabrzdit na 130 je dost o hubu (pokial clovek nejde v AMG a spol.). Ked idem 200 a v dialke vidim v lavom pruhu niekoho predbiehat v 130, tak brzdim uz z dialky. Ak nechcem, aby ma pri takomto brzdeni vyhodilo z cesty, tak na spomalenie z 200 na 130 potrebujem asi 5 sekund. Da sa to aj za menej, ale pri takychto rychlostiach je energia obrovska, staci maly impulz a auto leti prec z cesty. Staci dostat defekt alebo zrazit macku a clovek ide do neba. V horsom pripade zoberie niekoho so sebou. Vykonny motor na dosiahnutie rychlosti je jedna vec, brzdy na ucinne brzdenie druha, avsak k tomu treba mat aj dobry podvozok, aby to brzdenie zvladol a aj dobreho vodica, aby vedel uriadit takto rozbehnutych 1,5 tony.

Preto nema zmysel ist nad 160 a vodici, ktori maju vykonne auto, ale jazdia po Nemecku denne, nemaju potrebu ist viac. Vedia, ze sa to neoplati ani casovo, ani z hladiska spotreby paliva a ani z hladiska bezpecnosti.

Tiez zalezi od auta. V Octavii II na 15-kach balonoch sa da ist max. 160. Okolo 180 auto plava po ceste a pri tacho 200 mam pocit, ze auto ide vzlietnut. Takze pokial GTI isiel v niecom takomto, tak sa mu ani necudujem, ze mal krce v rukach a vyvalene oci. A este by som chcel vidiet, ako v 200 stiahol okienko a zacal ukazovat omluvne gesta, to mu asi vsetky prstene stiahlo z ruky. Kebyze stiahnem okno v rychlosti nad 150, tak by mi zhodilo okuliare z oci. To nie je ako stat na krizovatke so stiahnutym okienkom a ukazovat gesta slecinke sediacej vo vedlajsom aute
Avatar - rohYpnol
30. 4. 2014 20:05
Re: Ajajaj
S prvním odstavcem souhlas. V ostatním ale mluvíš jak kazatel po pátečním mejdanu 8-s

160 chce hodně moc štěstí, abys vybruslil z nečekaných událostí a 150 je optimem??? Jistě sám cítíš, že to je naprostá kravina. Rozdíl 160 vs. 150 dokonce nejsi schpen bez pohledu na tacho rozeznat.

Jízdní optimum je tacho 130 (normální květnové počasí), tam je určitá rezerva a to, že v moderním voze máš pocit, jako kdybys jel v Escortu 50 kmh, na věci nic nemění. Proč jen Švédi dodržují předepsané rychlosti a nemají s tím problém, přitom jejich a náš vozový park je jemně řečeno... neporovnatelný?

Ale dodržuj na našich silnicích rycholstní limity... Ne, nejde to. Kdo chce přežít mezi lidoopy, musí se chovat jako lidoop :-!
30. 4. 2014 21:08
Re: Ajajaj
Doporučuji projet se někdy střední (nebo ještě lépe vyšší střední) a pochopíš že 150 až 160 není problém. Přirozeně je třeba se přizpůsobit okolnímu provozu.
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 22:12
Re: Ajajaj
fyzikální zákony jsou stejný pro všechny
Avatar - poterienko
1. 5. 2014 17:11
Re: Ajajaj
Souhlas. Se střední jsem jel ze Zlína do Prahy a celou cestu tempomat na 160km/h (pohodových 2500ot) plus pár zpomaleních nebo jízdě kolem 180, když jsem potřeboval uhnout a dá se to naprosto v pohodě. Navíc při vyšší rychlosti jsou i rány z D1 mírnější.
Avatar - peV
30. 4. 2014 22:09
Re: Ajajaj
Přestože riziko asi roste spojitě a ne skokově, tak někde se jistě ta hranice načrtnout dá a zrovna se 150 (ještě jakž takž ok) a 160 (zbytečný hazard) bych souhlasil.
Osobně ani při dlouhých cestách (typicky Švédsko-Čechy a zpět) tachometrových 150 moc nepřekračuju. A taky myslím že rozdíl mezi těmi dvěmi poznám- při 160 už se prostě okolí míhá moc rychle, než abych tak s čistým svědomím přepravoval rodinu.
Švédi a předepsané rychlosti? O nic lepší než v ČR. Dramatický rozdíl je ale v mnohem nižší agresivitě a větší soudnosti (respekt k počasí, zácpám a pod. )
Avatar - Hittman
30. 4. 2014 20:45
Re: Ajajaj
Záleží na tipu auta, 200 ve FAbii je smrt sama o sobě >:-[]
30. 4. 2014 22:30
Re: Ajajaj
Tak rychlo ziadna odtahovka nejazdi >:D >:D >:D
30. 4. 2014 22:29
Re: Ajajaj
Kecy v kleci, bezpecnejsie je 200 na dialnici ako 90 na ceste 1. triedy. Ved oproti iduce auta idu tiez 90 a suctova rychlost je 180 kmh. Na tej dialnici sa ti do rychleho pruhu pichne niekto v 100vke, tak z 200kmh mas rozdielovu rychlost len 100kmh. Pecku bazantom som skusil v marci v 160 do predneho skla v strede kusok pod spetnym zrkadlo. Cudoval som sa, ze sklo neprasklo, ale asi bol vypaseny, lebo na skle zostal z neho taky tuk, slo to velmi zle dole. Vyletel tesne pred auto z travy pri dialnici, asi sebevrah. A niekde ludia pocitaju, ze v lavom moze ist niekto 300, tak davaju velky pozor. A turista, ten sa tam hned pozna . Ta moznost, ze ma moze v lavom niekto napalit v 250 u nas velmi chyba, vodici by castejsie pouzivali spetne zrkadlo. Ono prist o ruku, ked niekoho nachytaju pri kradezi, ma tiez dopad na mnozstvo kradezi, tiez by to pomohlo....
7. 5. 2014 14:20
Re: Ajajaj
Součtová rychlost je ale přeci hloupost. Pokud dvě auta jedou proti sobě 90 km/h je výsledný náraz roven jako když jedno auto v 90 km/h jde do bariéry. Žádné rychlosti se nesčítají - nechápu že takovej blábol stále koluje. Třetí Newtonuv zákon ...
30. 4. 2014 23:37
Re: Ajajaj
No ještě že známe tvůj vytříbený názor. To jsem hned mentálně obohacenej, že mi to vydrží minimálně celej víkend. >:D >:D
30. 4. 2014 22:33
Re: Ajajaj
no uz aby brany merily rychlost
1. 5. 2014 09:44
Re: Ajajaj
na to presne cekam, aspon budu vedet kde muzu jit 200 a kde 130 :-)
Avatar - Ozzman
1. 5. 2014 12:08
Re: Ajajaj
Myslíš si, že tvůj úsudek je něco více, než úsudek lidí, co vyvýjejí pravidla silničního provozu desítky let a proto můžeš jezdit 200 po dálnici? Ono to je asi z nějakého důvodu, že je rychlost omezená, protože potom každý nějaký takový trouba jako jsi ty si řekne... "Pff, já umím a mam káru, proč budu jezdit 130? Vždyť to zvládnu zabrzdit. Pak to ještě řeknu klukum v hospodě, ti budou čučet"

Nezlob se na mne, já taky nejezdim vždy 130, ale 200 se svezu okrajově a to už musí být. Když ti tam vlítne nějaké auto, kolikrát to ani nečekáš kde se objeví, za zatáčkou, za horizontem, zvěř..... nechci vědět následky. Potom takoví bejvaj v černé kronice, protože oni mohli, oni přeci umí ject rychle a zvládají to....

Musím souhlasit s GTI do posledního písmene, ze 160 to v lepším autě ještě ubrzdíš ( i když kolikrát ti tam vletí někdo ve 100 a ty jedeš 130 a máš co dělat...), nejedeš o tolik rychleji než ostatní provoz a vše okolo se děje přeci jen pomaleji, než ve 200 kmh. Naše dálnice k tomu ani nejsou uzpůsobené.... Nepřeju si tě potkat na dálnici....
:no: :no:

Kdybyste se radši rozčilovali nad nesmyslnejma omezeníma ve městech (30tky) retardéry, nebo zúžení..... to je provokace a brzda provozu, ne 130 na dálnici.
2. 5. 2014 14:07
Re: Ajajaj
Tak až si jednou půjčíš auto, co je na 200+ stavěné, tak se ozvi..
Avatar - Ozzman
2. 5. 2014 15:14
Re: Ajajaj
Moje předchozí i současné auto 200km/h + zvládá celkem běžně a div se, je i komfortní a neháže sebou jak Fabie na D1..... stejně nemám tu potřebu.
1. 5. 2014 15:19
Re: Ajajaj
budes vedet prdlajs. bude to usekove mereni
Avatar - petrumr
4. 5. 2014 08:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - NSA
5. 5. 2014 06:13
Re: Ajajaj
správně "úsekové měření" ty lingvisto :no:
Avatar - Deathstar
2. 5. 2014 20:00
Re: Ajajaj
200kmh jezdí po českých dálnicích jenom nevyzrálý prase, co se předvádí(klidně i sám před sebou) neváhá ohrozit sebe a hlavně ostatní..

A můžeš se milionkrát obhajovat,jak to dáváš, jak máš na to káru, jak to ubrzdíš, ale na silnici nejseš sám ..Takoví jako ty by si měli odpočnout od řízení.

Já sám jsem nedávno přeskočil z Favorita na ojetej Mercedes E 350 čtyřkolku kombíka.Tudíž velkej skok ve výkonu a auto konstruovaný na 250kmh bez problému. A ani omylem by mě nenapadlo jen víc než 140 a to jenom na suchu, bez většího provozu a na přehledným úseku..Fakt demence některých nebere hranic..

Mezi 130kmh a 160-170kmh místních střelců, je takovej rozdíl v brzdný dráze kterej může rozhodnout jestli půjdete do nemocnice nebo na krchov. Nebo hůř, někdo cizí koho svoji jízdou ohrozíte
Avatar - m.z.
2. 5. 2014 20:52
Re: Ajajaj
A po německých dálnicích jezdí vyzrálé prase?
Avatar - Deathstar
2. 5. 2014 21:34
Re: Ajajaj
Každý kdo jezdí na dálnici 200+ je nevyzrálý prase i kdyby se obhajoval do aleluja.Takováhle rychlost na věř. komunikaci nepatří, jelikož zvládnout alespoň částečně auto v té rychlosti umí mizivé procento řidičů.A když tam něco vletí, ani ta mizivá část výborných řidičů řízení to neubrzdí a nezvládne. Na to jsou reakce člověka příliš pomalé a rychlost příliš velká.

To že mají na západ mladší a kvalitnější vozový park je sice polehčující okolnost,ale na jízdě 200 to stejně ve výsledku nic neomlouvá.Je brutálně nebezpečná

Mimochodem většina dálnic v reichu už je dávno omezená
Avatar - petrumr
4. 5. 2014 08:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 18:04
Limity
A není to trochu úsměvné? Na jednu stranu ti co vyjíždějí na volání na 158 mají limity na PHM,tak si dálniční pořizují tyhle nenažraný kousky? Co je přednější, pár lidí co se sveze rychlejš nebo zajistit výjezdy na volání 158?
Rozbalit vlákno
27
30. 4. 2014 18:45
Re: Limity
Tyhle auta si vydělají na sebe, na palivo i na posádky. Toho bych se nebál.
30. 4. 2014 19:38
Re: Limity
Chraň nás bůh před tímto myšlením. Až se začne policie chovat podle toho kolik ji to nese, tak upřímě doufám že ti někdo třeba vyloupí dům (né li něco horšího). Policie je tu od toho, aby se starala o pořádek a ten opravdu není jen o dodržování předpisů na silnici. Pro mě jsou mnohem horší a společensky nebezpečnější loupeže, fyzické a psychické ohrožování, výtržnictví apod.
Takže pokud na normálních oddělení nemají na benzín, pneumatiky, ochrané prostředky a třeba i zaplacení více lidí, tak tohle je opravdu luxus.
1. 5. 2014 15:57
Re: Limity
Proč oni takhle myslí. Viděl jsi snad někdy že by ve zprávách hodnotil nějaký pohlavár dálniční policie jak se jim podařilo usměrnit dopravu kolem havarie či rozdat pouhé napomenutí či upozornění některým řidičům? Já ne viděl jsem vyhodnotit šetřili jsme tolik a tolik přestupků, rozdali tolik a tolik pokut a ty byly v této výši.
1. 5. 2014 16:31
Re: Limity
A to je onen kámen úrazu! Policejní auta jsou pořízena za peníze daňových poplatníků, argumentovat, že si "na sebe vydělají" tím, že tyto stejné daňové poplatníky budou holit na pokutách je dementní! V důsledku to vede k situacím, kdy řidič inkasuje pokutu za 56 km/h v obci a na dotaz, zda to přece jenom není nepatrně přísné obdrží odpověď:"Jó pane, my musíme vybrat něco na pokutách, páč takovej je plán a pak nejsou prémie". Dopravní policie ČR naprosto opomíjí prevenci a považuje řidiče za kořist, kterou je zapotřebí štvát. Kdo z vás viděl PČR odstavit traktor nebo nákladní vůz, z kterého opadává bahno anebo se sypou kameny z korby? Jednodušší je pochopitelně povozit si zadek v autě, zažít nějaký ten adrenalin při filmové honičce viz. mrtvý mladý řidič audi svého táty nebo šoupnout radar pár metrů před konec obce a kasírovat.
2. 5. 2014 13:26
Re: Limity
Já myslím, že ta auta mají dostatečné opodstatnění.
Mě spíš vadí to, že se svým agresivním chováním a nedodržováním předpisů snaží ostatní účastníky vyprovokovat k překročení rychlosti. Několikrát se mi stalo, že mě při předjíždění v reálných cca 138 dojel policejní pasát a nalepil se mi cca 15-20m za nárazník po celou dobu předjíždění. Považuji to za velmi nebezpečné chování a měli by za něj být trestáni stejně, jako ostatní řidiči.
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 20:53
Re: Limity
Není to jen o limitech PHM....sami policajti nadávají na to na čem jezdí (snad gumy Sava), doplňky k výstroji si kupují sami...tak kde to jsme?
1. 5. 2014 22:20
Re: Limity
Ano dokonca sa vyjadrili, ze budu intenzivnejsie monitorovat D1 z vrtunika, takze aj ten si na sebe vydela.
Avatar - Hittman
30. 4. 2014 20:49
Re: Limity
Jjj, místo superbů a pasatů bych se u policii vrátil k fabiím. Taková 1,2 TSI s paketem RS a nápisem Pomáhat a dohnat by jim slušeli..
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 20:54
Re: Limity
ale o tomhle tady nemluvím. Tohle je stejný jako topit v kotli a mít v -20 otevřený okna. Na jednu stranu musí mít hlídky minimum jízd,protože na PHM mají limit,ale na druhý straně se pořizují další stíhačky.Na těch pár kilometrů našich dálnic?
Avatar - Hittman
30. 4. 2014 21:17
Re: Limity
Jednoduché. Na dálnici se plní kasa rychleji, vybírá se za rychlost a další přestupky, protože je tam dáááleko víc možností než na okreskách. Zlatá kasička pro policii.
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 21:45
Re: Limity
policie je snad výdělečná firma? Základ jsou výjezdy na tísňový volání...i když s naší legislativou je to vlastně úplně jedno....
Avatar - peV
30. 4. 2014 21:52
Re: Limity
Ano, základ jsou výjezdy na tísňová volání, souhlas. Ale: 1. dálniční policie snad taky má svůj smysl a opodstatnění a současně 2. Tím, že si na sebe ty Superby vydělají, nijak nezatěžují policejní rozpočet. Čili win-win. Kde je problém.?
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 21:58
Re: Limity
zaplatí se jen provoz nebo i pořizovací náklady?
Avatar - peV
30. 4. 2014 22:13
Re: Limity
Neznám přesná čísla, ale když jsem o tom kdysi něco četl, byly to desetitisíce za den služby vybrané na pokutách (jedním autem), takže bych se o náklady nebál. Čili myslím (věřím), že i náklady.
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 22:19
Re: Limity
včetně platů dvou policistů a pojištění? Nezdá se mi to moc..
Avatar - peV
30. 4. 2014 22:34
Re: Limity
I kdyby vybrali jen 10 000 denně 20 dní v mesíci, tak to není nijak nákladná aktivita (nicméně prodělávali by), ale podle mě to bude podstatně víc. Pořád ale platí to, co říkáš- policie nemá být výdělečná firma.
Avatar - KubikCv
30. 4. 2014 22:42
Re: Limity
i v tom případě pokud by si stíhačky na sebe vydělaly,mělo by fungovat lepší přerozdělování peněz v rámci celé PČR. Lepší vybavení hlídek a hlavně i lepší obutí,na které si skoro všichni stěžují. Nejen dálniční stíhačky stíhají řidiče a ruku na srdce...na těch gumách na kterých jezdí bych se v tom bál jet na hraně...
Avatar - peV
30. 4. 2014 22:47
Re: Limity
Že je policie podfinancovaná a že to je ostuda a zároveň hazard, není třeba dlouze rozebírat. Máš pravdu.
1. 5. 2014 10:42
Re: Limity
když měli passaty, tak si na sebe vydělali za 2 roky komplet. Sami policajti říkali, že to auto je za dva roky zaplacené na tom, co vyberou.

Gumy na obyčejných policejních autech mají Savy Intensa HP nebo Bravuris 2, na zimu mají Dunlopy SP Winter SPort 3D, v horských oblastech mají Nokiany a vyloženě v horách Hakkapeliitty. A měšťáci na severu moravy mají na Yetíkách také Micheliny Alpin A4 na léto Conti.

Ale samozřejmě to není tak asi ve všech krajích. Já mluvím jen o těch, na které jsem jim pneumatiky dodal, tak vím, co jim na tom jezdí.
1. 5. 2014 16:36
Re: Limity
Ale policajti se na těch gumách nebojí. To by každou chvíli někoho nehonili.
Avatar - petrumr
1. 5. 2014 10:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
30. 4. 2014 22:49
Re: Limity
[odkaz]

za rok 42 mio. na pokutách
Avatar - peV
30. 4. 2014 22:59
Re: Limity
:yes: od oka to teda působí, že neprodělávaj
9. 5. 2014 17:58
Re: Limity
Problém je v tom, že jakýkoli argument o výdělečnosti policejní práce je cestou do pekel. Policie NENÍ určena k výdělečné činnosti a z morálního a demokratického hlediska ani NIKDY NESMÍ takto jednat. Jakmile začneme přemítat o tom, že PČR vydělává, nění to win-win, ale fail-fail, vždy a všude.
Avatar - peV
9. 5. 2014 20:58
Re: Limity
Já s tebou souhlasím, ale nevytrhávej ten komentář z kontextu: někdo řekl, že a) hlídání dálnic není moc důležité a současně b) to ještě stojí peníze za drahá auta a provozní náklady.
Já říkám, že sice jsou mnohem důležitější úkoly, ale a) hlídání dálnic je taky prospěšné a současně b) to žádné extra vysoké náklady nepřináší.
Z toho plyne, že to ostatní - důležitější - úkoly a funkce, co policie má, nijak negativně neovlivňuje. Tohle s tvým komentářem není ve sporu a já s ním souhlasím.
30. 4. 2014 22:33
Re: Limity
Prid na Slovensko, rychlo pochopis kurz Eura a koruny ceskej ;-)
Avatar - RWD
1. 5. 2014 07:12
Re: Limity
Tohle celé ať vypadá jakkoliv uhozeně prostě funguje a já to považuji za dobrý tah právě tak, jak je to dle mého dostatečně nastaveno.

Co se týče rozežranosti, tak atmo. motory chtějí schválně kvůli špatné zkušenosti s přeplňovanými motory vzhledem k jejich používání. Dále pak 4x4 je jasné a výkon je potřebný nejenom aby uvezl dva lidi a auto narvané těžkou technikou, ale také další standardní výstrojí. Pak samozřejmě výkon musí odpovídat dnešním vozům a působit respekt že prostě nikdo neujede, tak to má být.

Na palivo mít nemusí... on nejlepší výsledek to udělá, když řidiči ví, že tyto policejní vozy prostě na výjezdech stojí, nebo jezdí a reálně tam působí byť jako benevolentně nastavený (150km/h) faktor zákona. Stačí občas někoho chytit, sdělit řidičům že tam skutečně jsou a působit preventivně. Oni nepotřebují vydělávat, ani stát stát majland v nákladech...
Avatar - Ronault.
30. 4. 2014 18:17
Poměr
Neměl by poměr -
nárust počtu rychlých dálničních policejních vozů být / nárust km dálniční sítě?

pak vidíme dálniční stíhačky i na silnicích I. třídy, ale jak výše zmínil Kubik dočkat se policejní hlídky pořádkové policie se v podstatě nedá.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - CHerokee
30. 4. 2014 18:35
Re: Poměr
Jj a a pak to dopadá tak, že Passaty nahánějí motorky po městě jako dnes v Ostravě. Kovboji...dohnali toho kluka k těžké havárce. Přitom ho stačilo vyfotit nebo si zapamatovat SPZ.
Avatar - Nerez
30. 4. 2014 19:41
Re: Poměr
Kristova noho, kdy už pochopíte, že fotka RZ je dnes k ničemu. Kdyby to bylo tak jednoduchý, policajti by se kolikrát za nikým nehonili...
Pokud mám v plánu páchat protiprávní jednání, pořídím si RZ falešnou, kradenou a jsem v cajku. Nehledě na to, že čím dál víc aut, hlavně starších jezdí bez přepisu, takže řidič a majitel je jiná osoba. A i když bude majitel i řidičem, ne vždy se podaří dokázat, že to řídil.
Oni toho kluka dohnali? On byl donucen ujíždět že? Neměl možnost zastavit?
30. 4. 2014 20:18
Re: Poměr
A krom toho pokud vim k fotce RZ musí bejt i xift což na motorce díky helmě většinou neni.
Avatar - rohYpnol
30. 4. 2014 20:07
Re: Poměr
jistě, taková RZ s tangama se opravdu ve spise bude vyjímat 8-s >:-[]
Avatar - John Doe
30. 4. 2014 20:34
Re: Poměr
Takže ten motorkár bol nútený "nahaňať sa"? :-O ...čo sa dnes nedozviem... :no:
1. 5. 2014 16:45
Re: Poměr
No pokud to bereš tak že policajtům se musí ujížďet pak rozumím tomu že jsou to parchanti. Spíš se ovšem zamysli nad tím co píšeš.
Avatar - Ham.
30. 4. 2014 18:41
Re: Poměr
Vždyť o žádný nárůst nejde, ale o postupnou výměnu starých 34 Passatů, tak jak se vyřazují, tak se nahrazují Supy, loni se vyměnilo 7 ks, takže výměna bude ještě nějakou dobu trvat.
Avatar - rohYpnol
30. 4. 2014 20:18
Re: Poměr
Vysvětlí mi někdo, k čemu Passaty, Superby nebo cokoliv podobného, když existuje úsekové měření rychlosti a každých pár km je mýtná brána s kamerovým systémem (který nepochybně dokáže i foto na občanku) ???

Že to smlouva s KAPSCH neumožňuje? No tak proč se někdo nesnaží aby se to změnilo? Jistě, policejní "supervozy" jsou přeci mnohem pohodlnější řešení, mediálně vděčné, navíc s křišťálově čistým výběrovým řízením, ... ale stát šetří, jistě. Jistě.
Avatar - Ham.
30. 4. 2014 20:51
Re: Poměr
Úsekové měření je jistě možnost, ale znamená předělat zákony naše a možná i pravidla EU. V Rakousku i Německu jej mají a moc spokojenosti kolem něho není, protože několikrát jej zablokovaly soudy včetně ústavních (snímání obličejů vs. ochrana osobních dat, přesnost měření vs. certifikace, identifikace motorkářů v helmě a jak píšeš jinde s tangama přes značku etc.) a nakonec i následná byrokracie (obsílky řidičům) je předmětem kritiky, kolega z Rakouska mi tvrdil, že se opět vede diskuze o nějakém vylepšení nebo zrušení, protože údajně údržba a provoz.včetně té byrokracie si na sebe nevydělá z pokut. Navíc všude, jak v tom Německu tak v Rakousku jsou paralelně i ty "kobry" a je jich tam řádově daleko víc než u nás. Takže úsekové měření možná nějaké řešení je, ale z mosta do prosta bych nestřílel teorie o zbytečnosti pár desítek rychlých aut pro Policii a navíc v našich podmínkách je potřeba vzít v úvahu, že v některých krajích hlídají i silnice I. třídy a neměří jen rychlost, v poslední době je častá spolupráce s vrtulníkem ve vzduchu, který zdokumentuje přestupek (pevná čára, podjíždění zprava apod.) a superb/passat jenom odstíhá viníka a popřípadě mu ještě přišije odměřenou rychlost aby to měl kompletní.
Avatar - rohYpnol
1. 5. 2014 14:09
Re: Poměr
Nepochybně mají své místo i "kobry". Mě ale vadí, že se o nich uvažuje v rovině, aby si na sebe vydělaly. Copak jejich cílem je vydělávat? Nebo snad aby se zaplatily? Jejich cílem je (resp. by mělo být) jen a jen bezpečnost.

Úsekové měření je nepochybně mnohem legislativně náročnější, ale je to podle mě nástroj, který má jednak plošný dopad a všecha ta omáčka okolo, jak to jende, ochrana osobních dat a já nevím co jsou jen mlácení prázdné slámy. Když se chce ,všechno jde ;-)
Avatar - Ham.
1. 5. 2014 17:38
Re: Poměr
Vydělávat ne, ale když se něco "samozaplatí" a ještě to zajistí bezpečnost a nejen měřením rychlosti, ale i možností dokumentovat a postihovat i jiné přestupky, včetně nahánění třeba zlodějů nebo zdrogovaných pitomců, tak proč ne. :-)
1. 5. 2014 09:48
Re: Poměr
Když by dali radary na mýtné brány, všichni by přibrzdili a dál pokračovali zase jako prasata... krom toho, tyhle pevné radary např. v Německu většina navigací zobrazuje...
Avatar - Ham.
1. 5. 2014 10:00
Re: Poměr
Úsekové měření není radar na bráně, ale měření času, za který auto projede mezi dvěma bránami a spočtení průměrné rychlosti. Takže přibrzdění je řidiči platné jako mrtvému zimník a dosáhneš tím leda toho, že tvoje fotky jsou ostřejší. :-)
4. 5. 2014 07:41
Re: Poměr
Aha, to jsem přehlídnul, dík
30. 4. 2014 18:33
Mně by jenom zajímalo
Kolik havárek na dálnicích u nás způsobila vysoká rychlost řekněme v posledních 20 letech. Skoro bych odhad že 0. Myslim rychlost nad 130 km/h. Když jede dement na namrzlý dálnici v hustý mlze na mžourací denní svícení 80, nevidí na cestu a někoho sejme, to ve statistice mít příčinu rychlou jízdu nebude.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
30. 4. 2014 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
30. 4. 2014 20:50
Re: Mně by jenom zajímalo
Zvlášť se mě líbí ti, co za deště přes den jezdí s denním svícením.... :no:
30. 4. 2014 21:12
Re: Mně by jenom zajímalo
Jo jo takovej magor tě předjede, zmizí vedle kamionu a už o něm nikdo neví. To je podle mně mnooohem nebezpečnější než někdo, kdo jezdí (když to podmínky umožňujou, o vyblikávačích nemluvim) 150-200. Jenže to se nedá tak snadno hlídat.
Avatar - petrumr
30. 4. 2014 21:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2014 23:11
Re: Mně by jenom zajímalo
Francuzi zase nieco zmrsili v dratoch, Ford, Chundai, ani werk to tak nemaju >:D
Avatar - petrumr
30. 4. 2014 19:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - RWD
1. 5. 2014 07:19
Re: ramer
I mě by taky zajímalo reálné zrychlení s plnou konečnou výbavou když to vyjede a také hmotnost.
Avatar - rohYpnol
30. 4. 2014 20:13
K čemu
je policii metalíza? K čemu je policii chromování kolem oken? Malý kožený paket? Vestavěná SATNAV? Adaptivní tempomat?

Jako automatickou 2-zónovou klimu policii klidmě dopřeju, s tím nemám problém (tráví tam hodně času, OK), ale vyloženě zbytečné prvky výbavy platíme z našich daní (resp. u Superbů je v módě říkat z pokut) proč?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Nerez
30. 4. 2014 20:26
Re: K čemu
Zde nastává otázka, zda Superb s V6 lze koupit nez metalízy nebo onoho chromování oken? Holt s tímto motorem nelze koupit žádnou social edition...
Avatar - rohYpnol
1. 5. 2014 13:31
Re: K čemu
Nemyslím, že by pozměnění výrobybyl takový problém. A PČR je snad dobrý zákazník, ne?
1. 5. 2014 17:14
Re: K čemu
U Mondea se také fňukalo nad výbavou, jaký luxus si to policie dovoluje, a odpověď byla, že z ekonomického hlediska nedává smysl objednávat zakázkovou vykuchanou verzi.
Avatar - John Doe
30. 4. 2014 20:40
Re: K čemu
kvôli pár kusom zmeniť výrobné procesy?! 8-s
Myslíš, že by to bolo lacnejšie?
Avatar - rohYpnol
1. 5. 2014 13:31
Re: K čemu
ano, myslím, že by to bylo lacinější.
9. 5. 2014 18:01
Re: K čemu
Kdybyste věděl, jak probíhá finální montáž, tak se praštíte do čela.
Avatar - twistedTSD
30. 4. 2014 21:41
Re: K čemu
...protože 3.6 V6 mají jen nejvyšší výbavy?
30. 4. 2014 22:19
Re: K čemu
Resenim by bylo vloupat se do garazi, ty listy strhat, prodat v kovosrotu a vytezek dat do zemanova fondu na splaceni statniho dluhu.
30. 4. 2014 22:36
Re: K čemu
1. metalíza je u Elegance za 0,-
2. chromování kolem oken je už u verze Ambition.
3. malý kožený paket je od Ambition ve standardu
4. podle mě to nebude vestavěná navigace, ale rádio Bolero, které je od Ambition ve standardu
5. Adaptivní tempomat Superb nemá, na fotkách to bude pravděpodobně světlo na "blesk", ale to jen hádám.

Jak píše twistedTSD, 3.6 V6 je až od Ambition, takže tebou kritizované prvky budou na autě s tímto motorem vždy. Metalíza je pravděpodobně proto, že za pomoci uni laků nedosáhneš takové rozmanitosti vozového parku. A 10 bílých Superbů by se brzo profláklo.
Podle stříbrné lišty v interiéru, startování na klíček a park. senzorů jen vzadu usuzuji, že na fotkách jsou všechno verze Ambition s 18" koly, sunsetem a vyhříváním čelního skla. Takže žádné zbytečné rozmazlování. :-)
30. 4. 2014 23:15
Re: K čemu
4. Je to navigace amundsen. Bolero vypada takhle [odkaz] (ma vetsi displej, chromovy ramecek aka trn v oku a leskle provedeni)
1. 5. 2014 09:43
Re: K čemu
Máš samozřejmě naprostou pravdu, má chyba. ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 20:28
nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
je to u nas na ceste samy novy policajny golf kombi a aj ceed sw.....

a potom ze preco je u nas golf v predajoch pred octavkou ;-) .. tusim viem preco [odkaz]
Rozbalit vlákno
38
Avatar - petrumr
30. 4. 2014 21:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 22:41
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
casy sa menia... [odkaz] nasa policia ma uz aj lamborghini ... mozno ho aj zbadam kedze pisu ze bude operovat aj v okoli kosic ;-)
30. 4. 2014 22:51
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Len aby ho nerozbili na tej dialnici medzi Banskou Bystricou a Kosicami, alebo ked pojdu do tunela Visnove. Dilatacie pri Novom Meste nad Vahom su tiez vyssie ako svetla vyska Lamba, pocitam, ze do mesiaca to tam rozbiju, teda ak to nebude pouzivat nejaky pan z ministerstva vnutra, asi Kobra...
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 22:54
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
islo o prvy april ;-) ... clanok je z 1.4.2014

tusil som ze sa niekto chyti ;-)

samozrejme ze lambo nemaju ;-)
30. 4. 2014 23:01
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Kobra utrie fuzy, za statne je dobre vsetko, nechutne si ma nachytal, pri tom, co sa u nas deje, je mozne vsetko. Tento rok Polsko Ostrava Gliwice Lodz Varsava bez problemov 200 kmh, celych 400 km si ma nikto nevsimal, Cesi D1 160 v pohode a Superbu uhlo aj Maserati ( ten predny gril vyzera na Supe naozaj drsne ;-) ) a pokuty tiez nie su ako u nas, ked za prekrocenie o 40kmh zaplatis tolko, ze by si zato kupil vytunenu BMW M3 od siltovkara s gatami na pol zrde.
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 23:07
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ja som minule vosiel na parkovisko v centre kde je pristup na parkovanie len pre domacich co tam byvaju ... no a hned nejaky dobrak policajt si na to pockal a uz som cvakal 10 eur... bohvie stejne komu tie prachy isli ..... clovek chce usetrit a houby ..... samozrejme budme radi ze pokuty su u nas ake su... stale vravim ze su dostnizke.... lebo ludia stale vo velkom riskuju a jazdia bezohladne... chce to tvrdsie pokuty... alebo brat vodicaky ... niektori su totiz nepoucitelni .... pripadne za akykolvek alkohol za volantom ... zobrat vodicak dozivotne.... to by boli cesty hned bezpecnejsie
30. 4. 2014 23:19
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Boze, do koho si dusu dal. Preco nemeraju rychlost rano pri skolach ? Vodici by si zvykli, jazdili by predpisovo, deti by pustali cez prechod, a Kobra ich predsa nebude platit zato, ze za 40 minut nevyberu ani euro. V nemecku som bezne videl policajta statneho, stal na chodniku pri skole na zastavke skolskeho autobusu, bez placacky, radaru, ale ked bol na zastavke autobus, nikto sa neodvazil nezastavit. Fotoradary boli tiez casto pri prechodoch pri skolach , kostoloch. Ale asi to nemci nerobia dobre, lebo tolko merani a buzeracie som nezazil, a prihlasenie auta tiez bez sory, 5 hodinoveho cakania a buzeracie, ale ked ti to vyhovuje ako to mas ...
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 23:23
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ja o koze ty o voze , ale chapem na co narazas :yes:
30. 4. 2014 23:32
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Miesto zvysenia bezpecnosti zvysuju stres, vodici miesto sledovania premavky sleduju kto sa skryva v krikoch a decka sa boja prejst cestu. To ze obcas idem rychlo, neznamena, ze niekoho ohrozujem. Nemam problem zastavit pred prechodom a pustit chodcov ( aj ked som na motorke ) , alebo ked idem v kolone a nestastnik z vedlajsej v meste sa nemoze dostat na hlavnu. A je zvlastne, ze ako chodca ta pustia ludia s drahsim autom, ktore da tych 250, ale hrdzava felicia malokedy. O com to vsetko je ? Pritom ta felicia urcite jazdi predpisovo . A ked kradez do vysky rocneho platu je vlastne len priestupok...
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 23:33
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ano v tomto mas pravdu bohuzial s tym nic nespravime
30. 4. 2014 21:53
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
No mě to u Vás připadá jako v policejním státě. (vůbec to nemyslím zle) nedávno jsem jel z Rájeckých teplic a na cca. 4o km bylo vidět 4hlidky.
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 22:43
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
bud rad... keby si videl ako sa u nas jazdi .. ja som rad ze su na kazdom rohu... :yes:

citim sa bezpecnejsie
30. 4. 2014 22:44
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Ale pre istotu nevystupis z auta, aby ta neokradli cigosi, boze ty si ...
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 22:47
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
tak som to nemyslel ;-)

kto jazdi podla predpisov tak nema problem .... ja sa nestazujem
30. 4. 2014 22:53
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Zlaty socializmus, ked bola neobmedzena rychlost 8-s , ty s tvojimi 110 kmh na dialnici musis byt radost na cestach, co ti za tebou, tiez sa nestazuju ?
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 22:58
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
no ja neviem... ale u nas je 130tka povolena... 110 po dialnici nejazdim ...

inak na dialnici si povinny dodrziavat odstup... ak si rychlejsi tak predbiehas... ak nie tak musis dodrzat odstup od pred tebou iduceho auta tusim okolo 70m.... ;-)
30. 4. 2014 23:03
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Chvalil si sa tym tu v jednej diskusii KE PO dialnica, daval si mi :no: . Odstup, trasu dusseldorf nurnberg som isiel v lavom pruhu odstupy tak 20m max. a musel som ist ku 200, aby som nezdrzoval, len tie dlhe priame klesania boli obmedzene na 130 a to kolona dodrziavala.
1. 5. 2014 04:45
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Musel? Hmmm, je ti jinak dobře?
Avatar - peV
1. 5. 2014 10:02
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Musel, jinak by ho auta za nim prevalcovala a zajezdila do asfaltu ;-)
1. 5. 2014 10:55
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Este bola moznost ist tu trasu 140 kmh a obcas zozadu sledovat preteky slonov ;-) . Po zazitku pri Drazdanoch, ked sa polske kamiony predbiehali vo vsetkych 3 pruhoch, som to nechcel riskovat :-! ? Co by si robil ty na mojom mieste ?
Avatar - peV
1. 5. 2014 12:44
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Při rychlosti 140-150 mě ještě nikdy kamion nepředjel, ale kdyby se to stalo, nechal bych ho jet. Ustálená rychlost bez zbytečného klíčkování je určitě bezpečnější, než se honit s kamiony.
1. 5. 2014 12:48
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Pisem zozadu sledovat, takze sme ich zozadu dobehli a oni pekne vedla seba vsetci traja pretekali, odhadom som za nimi isiel asi 10km a vsetky 3 pruhy za nimi boli plne !!! Nikto nekluckoval, nebolo kam... 8-s
Avatar - peV
1. 5. 2014 13:10
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Pardon, špatně jsem tě pochopil. To bych je asi taky při první příležitosti předjel rozumnou rychlostí a zařadil se zpět. Ovšem jet 200 s 20 metrovým rozestupem bych nedal, to pak totiž tvůj život závisí na tom před tebou- ale nechci moralizovat, toť jen můj názor.
1. 5. 2014 13:45
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Niektori jazdia na adaptivny tempomat ( vyssie triedy ) a az to sa bojim, hmla nad ranom alebo nocny dazd a ked je taky strelec za tebou.... A potom sa docitas na nejakom fore, ako v hmle nejazdi rychlejsie ako 180, lebo len potial mu funguje radarovy tempomat. Az sa toto dostane do ruk pubertakom, tak asi zacnem jazdit vlakom :-(
Avatar - wikinko
30. 4. 2014 22:56
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Prva normalna vec ktoru si na auto.cz za osledne roky napisal...
30. 4. 2014 22:45
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Tak to mali asi obed, vacsinou ich byva tak 6. Ked si chceme za volantom povyrazit, tak vyrazime do zeme krale Miroslava ( Kalouska ) 8-s
2. 5. 2014 13:17
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Já zas jezdím rád a často do Půlnočního království a každá návštěva mě vždy ubezpečí, že něco jako dopravní předpisy tam platí jen jako zvykové... Nevím od kdy jakože mají přísnější metr, nějak moc se mě to netýká, nemám zapotřebí ukájet si ego, ale velmi často se mi stává, že jízda podle pravidel znamená podjíždění, nesmyslné předjíždění, troubení... Pokud na tom kurs policie něco změní, rozhodně mi to vadit nebude.
Avatar - Otrava
2. 5. 2014 20:41
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Občas to není na škodu. Dneska jsem viděl na Strakonické policejní hlídku a díky tomu jsem skutečně poprvé zažil, že dole pod Zbraslaví všechna auta zpomalila na 50tce (byť ne na 50). Svým způsobem je to smutné.
30. 4. 2014 22:42
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
A este seat ibiza a fabia, posledna varka s meranim rychlosti a automatickou identifikaciou evidencneho cisla, takze doma robene maju smola. Cesi, mate stastie, ze sa u slovenskeho ministra bol ucit zatial len Babis. Mozno vas minister vnutra nerozumie po slovensky. Ak ano, tak sa teste na meranie rychlosti kazdych 5km, objektivnu zodpovednost ( staci fotit, pokuty plati majitel auta ) a pokuty cez 700 EUR. Pre stat je to vyhodny biznis a pocul som, ze vam v novom rozpocte chybaju miliardy aj na platy policie, tak s tym hadam nieco urobia :-!
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 22:44
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
u nas na vychode hlavne bacha na sedy leon... medzi PO a KE lieta dost casto...

dnes som videl asi 3 krat policajny ceed sw a asi 5kratt nove golfy kombi.... a to som siel len na nakup 8km.... su uz vsade... neskutocne sa rozmnozili za posledny mesiac dva

casy starych fabii a renaultov 19 a felicii su prec
Avatar - wikinko
30. 4. 2014 22:54
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ten sedy leon tu v KE praveze vobec nevidno, medzi PO a KE v poslednej dobe, najma na zel.dvore meria stary hrdzavy golf V, normalne oznaceny. ak chces poslem ti moj zoznam SPZ radarov neoznscenych ktore uz zbieram nejaku tu dobu ;)
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 23:19
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ale ano sedy leon predoslej generacie jazdi medzi PO a KE... minule vies kde stal?

priamo dole v strede na zatacke medzi krikmi v strede ..tam kde je 60tka .... ako vchadzas na dialnicu z kosic na presov.... vsimnes si ich uz neskoro.... samozrejem zatacka sa da preletiet aj 80tkou ... su to koumaci vedia ze 60tkou tam nikto nepojde ... aj ked netvrdim ze merali... mozno tam mali len nejaku pauzu alebo sa tam otacaju... ale boli tam na zatacke
Avatar - wikinko
1. 5. 2014 08:04
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
Práveže ten leon som už dávno nevidel (KE219HP). V meste v poslednej dobe meria iba strieb Peugeot 308 (BA698UB). V poslednej dobe už asi mesiac som nevidel ani tie dva staré hrdzavé passaty, asi ich už konečne vyradili.
30. 4. 2014 22:55
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
A co myslis, preto aby ti nasli auto, ked ti ho ukradnu, alebo ti dali pokutu, kym ho este mas. Mesto jazdim uz na tempomat 50, lebo uz za 54 pytaju aj 60 eur
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 23:14
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
mam odskusane ze v meste proti radaru ist 60tou na tachaci je v pohode.... je tam ista rezerva ktoru policajti toleruju navyse aj rychlomer ma istu odchylku takze ked mam 60tku na tachaci realne mozno idem 55... a policajti nameraju tiez okolo55 a tusim 5-7km prekrocenie sa toleruje.... este ma nikdy nezastavili pri 60tke.. ale je to uz na hrane uznavam ... ale uprimne .. ma zmysel v meste prekracovat rychlost? stejne clovek ostane visiet na najblizsom semafore.... neoplati sa machrovat
30. 4. 2014 23:22
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
73 na 70 tke tazky zlocin... Kedy si isiel naposledy autom ? A v zakrute bol pan, ktoreho zinkasovali za prekrocenie o 1km, aj hovorkyna policajneho prezidia vravela, ze zato je dohovor a nie pokuta, ale ked sa neplni plan...
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2014 23:26
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ja autom jazdim kazdy den ;-)
Avatar - wikinko
1. 5. 2014 08:05
Re: nasa policia ma tusim tiez nejake nove auta
ale no tak, toto ti tu tazko niekto uveri.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 4. 2014 21:53
Řídil pesík
K**va, tak to konečně zavládne pořádek! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dolfi
30. 4. 2014 22:08
Re: Řídil pesík
Sieg PACH! >:-[]
1. 5. 2014 22:24
2.0TDI
Doteraz som si myslel, ze najlepsi supersport motor je 2.0TDI, kedze ho ma kazdy dialnicny pilot. Preco si kupili tie uzrane pomale benziny?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - RWD
3. 5. 2014 10:28
Re: 2.0TDI
To není úplně špatný nápad... pokud by chtěli auto, které bude skutečně brázdit dálnice a sem tam někoho stopne je 2.0TDI nejlepší volba.
4. 5. 2014 14:27
Fascinující
Je to sranda tady pročítat a vidět, jak si lidé pletou pojmy s dojmy. Jakmile jsou jednou v debatě emoce, věcná stránka jde do háje. Tady je to samé "já" "já" "já" - typický příklad kvasiargumentace. Ale nějaká tvrdá data? Chybí.

Na D-fensu tahle problematika byla mnohokrát rozebírána včetně těch tvrdých dat, bez emocí. Závěry to pak byly zajímavé, ale místním moralistům by moc do karet nehrály...

Je fajn, že příslušníci dostali na léto pohodlná auta s klimatizací. Daňový poplatník, teda, ehm vrah na čtyřech kolech to zaplatí. Jen tak dál, moralisti.
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2014 00:36
jak dlouho tu bude
viset na titulce tahle kravina o trech udanejch skodovkach?
Rozbalit vlákno
0