Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M2: Malé emko bude mít 380 koní

O tom, že se chystá menší kupé M2, už si cvrlikají nejen mnichovští vrabci. Pochlubí se pořádně vyladěným přeplňovaným třílitrovým šestiválcem.
Zpět na článek
6. 5. 2014 09:04
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Ona je to tak trochu taková Sofiina volba. Když hypoteticky před tebe postaví dejme tomu pětku s V8 v základu a vedle 520d nabitou plnou výbavou. Já neváhám a beru V8. Budou ale i tací, co si vyberou tu druhou možnost.

Výbava je ale jedna věc a optické pakety, aby auto jen vypadalo jako divoké emko a při tom nemělo motor, věc druhá. A to je to, co mi nesedí a nemám rád.
5. 5. 2014 17:27
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Se silnějším motorem výbava zase tolik nepřibývá. Záleží na autu. Jinak se budu rozhodovat u 114i a jinak u 420i. Když dávám přes milion za auto, tak chci, aby mi sedělo. A s takovým objemem peněz máš možnosti. Když nedostanu za dané peníze své minimum, tak půjdu jinam. Pokud někomu nevadí základní sedadla, čalounění atd., má to jednodušší.

Těžko říct, jaký je poměr. Klidně můžeš mít pravdu.
5. 5. 2014 16:41
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Ale dobře, já to už od začátku chápu a i akceptuji. Jen jsem chtěl popsat, jaký na to mám pohled já, který ovšem nikomu nenutím. Mám raději, když má auto napřed motor a podvozek a potom teprve lak, sedadla a spojlery. Ono když vybereš auto co má motor, tak už mívá většinou i to ostatní na lepší úrovni.

Stejně si myslím, že těch světlých výjimek, co střízlivě vyhodnotí výbavu bez níž nemohou být, které jsi popsal, bude pár, oproti těm pozérům a hochštaplerům.
5. 5. 2014 14:06
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Plus oba nárazníky a maska.
5. 5. 2014 14:01
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Jak píše webpaja, nemusí to být o stydění. Nemusí se ti líbit sériový nárazník a ten v M body kitu může být přijatelnější. Nebo nechceš kůži a látky v nabídce tě zrovna neosloví (pokud vůbec nějaká v nabídce je), tak vezmeš M-paket kvůli alcantaře. Místo hraní si na M může jít jen o snahu udělat auto stravitelnějším.
Avatar - bigsoul
5. 5. 2014 09:29
Re: M235i
Neni to nič iné ako M performenc u BMW.
4. 5. 2014 12:30
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
viz. můj příspěvek 12:25. (tak sem to patří.)
4. 5. 2014 12:27
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
viz můj příspěvek 12:25. (Jé, to jsem blbě, to patří jinam)
4. 5. 2014 12:25
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Já s tím také nemám problém, když to někoho baví. Já ale, pokud mám prachy nebo schopnosti nebo možnosti jen na chcípáka, tak jezdím se chcípákem a nestydím se za něj. Nemám sebemenší potřebu z něj dělat něco, co není (a to jsou pro mě všechny ty optické pakety všech automobilek, které zasuplovaly vlastně amatérské optické tunery). Proto ty názvy pozér a hochštapler. Dělají něco, co nejsou, budí zdání, že....... ale ono vlastně nic.

Když to doženu ad absurdum, tak je to v podstatě stejný princip jako stavba Ferrari Testarossy na podvozku Pontiacu Fiero. A bylo by mi úplně jedno, kdyby takového bastarda vyráběla třeba i mateřská automobilka. Stejně bych si to nikdy nekoupil.

Ale když to někdo má rád a nemůže bez toho být.......
Avatar - poterienko
4. 5. 2014 11:28
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
On vtip je v tom, že S-line neudělá z auta skoro nic. Třeba u A4 obsahuje jiný zadní dizuzor a prahové lišty. Nic víc asi asi není. To se samozřejmě týká exterieru, pak je tu ještě s-line interier a sport. s-line podvozek.
4. 5. 2014 09:17
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
;-) :yes:
4. 5. 2014 09:17
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Ať si dá každej kam chce, pokud mám i BMW 520i, tak proč bych si nemohl dopřát M-Paket...C180 zase AMG paket. Nemám s tímhle problém. Jiná věc jde šperkovat svojí hujdu znáčky M, RS apod...
4. 5. 2014 09:02
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Asi nějaký recesista. :-)
4. 5. 2014 08:53
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Ja to videl zas naopak. Audi A4 se sportovnim paketem, na masce logo HTP z fabie a vzadu stitek 1.2 z Pola :-)
4. 5. 2014 08:32
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Nemám nic proti S-line a M packetům, ale přijde mi divné, když si je někdo dá na auto se základním motorem. Auto se tváří jako nabušená kára a ve skutečnosti.....
Jen na okraj. Včera jsem potkal Rapida a ten měl na přední mřížce plaketu z Audi RS. Velmi úsměvné. :-)
Avatar - woody-alien
4. 5. 2014 08:01
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Souhlas. Napíšu to trochu blbě, ale legitimní jsou přece obě volby. A kupce optických paketů bych neoznačoval hanlivými výrazy, jak píše dole webpaja, většinou jde o vkusné doladění auta a až na vyjímky (GT-86 Aeropack například) máš u tovární nabídky jistotu, že to nedopadne směšně. Narozdíl od různých tuningových kreací....
Avatar - woody-alien
4. 5. 2014 07:54
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Přesně tak. Nemusíš snad hned být pozér, když chceš aby auto líp vypadalo. Na nějaký nálepce nezáleží, kdyby to místo M-packet nazvali "woody´s choice packet", budu ještě radši. ;-) Jakejpak M-volant, hezky woodyho volant..... >:D
4. 5. 2014 06:01
Re: M TADY, M TAM, VŠUDE MM
Ano, dovozci pakety dávají zdarma nebo za pár kaček v rámci prodejní podpory.
4. 5. 2014 06:00
Re: Nejde o označení, jde o schopnosti
Ano, toto je správnej pohled. Opravdový M by za volantem rozeznal pravděpodobně i Topper s mariankem.
Technický změny jsou natolik markantní, že vlastně i moje matka by to při řízení objevila.

Různý sport pakety nemusí být jen pro pozéry. Povětšinou se jedná o vkusný doladění auta, nemám s tím problém.
Avatar - boost.
3. 5. 2014 23:26
Re: M TADY, M TAM, VŠUDE MM
Nadávali, když BMW začalo dělat X5 a X6 M; nadávají, když BMW chce dělat malou čtyř set koňovou šestiválcovou zadokolku v manuálu. 8-s
Avatar - boost.
3. 5. 2014 23:21
Re: M235i
Tak těch "časů", kdy BMW M(otorposport) vyrábělo jen M3 a M5 mnoho nebylo. '86-'98, pokud si pamatuju dobře.

A M235i se nebude kaibalizovat s M2. Motory možná budou mít stejný základ v N55B30, ale ostatní komponenty ze dvojky udělají jinou mašinu. Cenově taky. Můj názor evidentně nesdílíš, tak ho rozveď, když si jseš tak jistej.

Co je špatnýho na M paketu? Tím, že BMW M paket nabízí pro všechny modelové řady se vytrácí dle tebe dřívější jedinečnost aut z Garchingu? WTF.
3. 5. 2014 23:07
Nejde o označení, jde o schopnosti
Celý život preferuji výkon a dobré vlastnosti před vzhledem a image. Zároveň ale neodsuzuji pozéry a hochštaplery, kterým stačí, že auto dobře jen vypadá (rozuměj v rámci značky). Ať již z důvodů finančních nebo - lépe - z důvodu, že by lepší vlastnosti a výkon pro ně u už tak dobrého auta ani nedokázali využít nebo by pro ně mohli být až na škodu.

Takže tohle auto pro mě není zbytečné, optické pakety bych klidně oželel. Ale každý to máme jinak. Je jistě dobré a svědčí o její dobré kondici, když si automobilka může dovolit uspokojit potřeby obou skupin.

Jestli se komerčně daří lépe prodávat varianty s označením M, je mně srdečně úplně volný. Já mám hlavně rád, když to jede.
Avatar - poterienko
3. 5. 2014 22:19
Re: M235i
Řada S je něco jiného než RS a Trooper aka Kia world psal o RS.
Avatar - bigsoul
3. 5. 2014 22:18
Re: M TADY, M TAM, VŠUDE MM
Hel, len v CZ i na SK je skoro každé BMW M >:D Aj Diesle... Nalepky predávajú všade >:D

Len keď stretnete originál, tak sánka dole... Pár dní dozadu som si obzeral novú M6 no slintal som jak bernardýn >:D
Avatar - lejbl
3. 5. 2014 22:14
Re: M TADY, M TAM, VŠUDE MM
o to prave ide ;-) .. to mas ako zeny, tie naj su decentne a nenapadne, skusenejsiemu pozrovatelovi avsak neunikne ani na prvy pohlad :-)
Avatar - poterienko
3. 5. 2014 21:51
Re: M235i
RS od Audi? Co je na tom masovka? Jsou to rychlá V8 auta, která rozhodně nejsou masovka. Audi nenabízí žádný RS paket nebo něco podobného.
3. 5. 2014 21:46
Re: M TADY, M TAM, VŠUDE MM
Jj dneska jsem třeba potkal M5ku poslední generace. Asi tak po půl roce.
Je to uplne tuctový auto. Škoda, že ho skoro nevidím.
Avatar - Inferius
3. 5. 2014 20:08
Re: M235i
Masovka by jsem to nenazýval.... na jednu stranu má třeba normální 5 Series + M paket a M5 hodně společného, ale v konečném výsledku to jsou 2 naprosto odlišná auta. A že by M5, M6 atd.... ztráceli jedinečnost? To určitě ne.
Avatar - bigsoul
3. 5. 2014 19:54
Re: M TADY, M TAM, VŠUDE MM
A čo je minulosťou? M je M!
Avatar - bigsoul
3. 5. 2014 19:53
Re: M235i
M packet je tu snáď odjakživa... M performenc je tu nový, ale z M to nemá nič spoločné, len to že ti tam dajú plasty a v niektoých ti upravia podvozok či brzdy. Čistokrvné M je a aj bude úplne iné auto ako seriovka od motora až po karoseriu, ktorá u M modelov tiež býva upravená. To že ich ponúka BMW na každú radu je úplne v poriadku, lebo každý si može vybrať, ktorý M model je pre neho.
3. 5. 2014 18:43
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
Už to začíná být nudné. Čeho je moc, toho je příliš. Jedinečnost řady M je minulostí.
Avatar - 3_diamanty
3. 5. 2014 18:05
Re: M235i
pamatam si casy ked sme mali len M3 a M5 .... ale tak to vyzera uz aj z divizie M sa stava masovka po vzore brabusu a RS od audi ... dnes ma M v ponuke snad uz kazdy bavorak.... a M packet ( look ) za par supov ten ti daju uz vsade v kazdom baawu bez ohladu na motor.... skoda .... straca sa takto jedinecnost M baworakov....

samozrejme do istej miery sa zrat oba modely budu... ale asi BMW si to moze dovolit.... to len nasa logika vravi nieco ine

najviac sa tesim na novy M2 sport tourer [odkaz] ... to bude podla mna najvacsia pecka ... ;-)
Avatar - Inferius
3. 5. 2014 17:52
M235i
Nezačne M2 trochu kanibalizovat M235i ?? ;-)