Novinky
Tohle už začíná zavánět cíleným útokem koncernu na Toppera. 180, 220, 230, 280, 300, 420, 520 koní a stále nevidět konce. Tož jsem zvědavý, jakým několikastránkovým výtvorem bojujícím za pravověrné sporťáčky oblaží tuto diskuzi tentokrát.
Ale jinak se to začíná rýmovat a dávat logiku, vrcholný Golf čtyřválec na 420hp, RS3 pětiválec na 520 hp.
😄
Ale jinak se to začíná rýmovat a dávat logiku, vrcholný Golf čtyřválec na 420hp, RS3 pětiválec na 520 hp.
😄
Myslím, že půoslední generace Haldex je trochu jiná. Tady je to popsáno celkem hezky. Navíc díky elektrickýmu čerpadlu by podle mě neměl být problém jet defaultně v jakýmkoliv poměru.
*/haldex-v-co-je-noveho-doplneno
*/haldex-v-co-je-noveho-doplneno
90%... když jedeš ustálenou rychlostí rovně. Ale těžko říct, jak je nastavený tady (nebo by byl, kdyby to šlo do sériové výroby).
No obecne asi jo, ale softwareove se s tim pohrat nejde? Ja prave netusim a proto se ptam 😉
Jinak posilat takovy vykon v podstate jen na predni kola by byl naprostej nesmysl.
Jinak posilat takovy vykon v podstate jen na predni kola by byl naprostej nesmysl.
aj tebe to tak pripada 😉 ?
>😁 :yes: to bude asi nejaka pomsta koncernu za tie nepekne reci .... co som o nich za tie roky popisal 😄
kazdopadne radsej TT s 250 konikmi ako A3 s 500 ... ale to je zase na dlhu debatu ktora nikoho nezaujima 😉
PS: cakam coskoro 600 konovy passat, tak uvidime ci sa dockam, 525 konikov je stale malo... vw ma na viac.. len sa netreba bat
>😁 :yes: to bude asi nejaka pomsta koncernu za tie nepekne reci .... co som o nich za tie roky popisal 😄
kazdopadne radsej TT s 250 konikmi ako A3 s 500 ... ale to je zase na dlhu debatu ktora nikoho nezaujima 😉
PS: cakam coskoro 600 konovy passat, tak uvidime ci sa dockam, 525 konikov je stale malo... vw ma na viac.. len sa netreba bat
Takže sis nakonec vlastně odpověděl "sám". Rozdíl mezi "základním" poměrem 90:10 a 40:60 asi netřeba komentovat, podobně jako "rozsah" 100:0 - 0:100.
Tak tohle by mohlo být vysvětlení…
Sehr geehrter Herr xxx,
vielen Dank fuer Ihre E-Mail.
Es ist schoen zu lesen, dass Sie sich sehr auf die Abholung Ihres Audi TTS Roadster in Ingolstadt sehr freuen.
Gerne gehen wir in diesem Zusammenhang auch auf Ihre Anfrage ein😒br />
Der speziell an den Audi TTS angepasste Allradantrieb quattro zeichnet sich durch eine noch kuerzere Reaktionszeit beim Verteilen der Antriebskraefte auf Vorder- und Hinterachse aus. Die Kraftverteilung betraegt bei normalen Umweltbedingungen - auf trockener Strasse - 40 % vorne und 60 % hinten.
Wenn noetig, kann die Antriebsleistung stufenlos bis zu 100 % auf die vordere oder hintere Achse verteilt werden. Das bedeutet eine weitere Verbesserung fuer Traktion und Fahrdynamik. Aktuell wird beim Audi TTS die Haldex Kupplung der 4. Generation verbaut.
Wir hoffen, dass wir Ihre Fragen mit unseren Ausfuehrungen beantworten konnten, und wuenschen Ihnen schon heute einen wunderschoenen und ereignisreichen Tag in Ingolstadt. Gerne sind wir auch weiterhin Ihr Ansprechpartner.
Freundliche Gruesse aus Ingolstadt
i. V. Sandra Neumann i. V. Kathrin Fischer
AUDI AG
85045 Ingolstadt
Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
Fax. +49 (0) 800 329 26 2834
kundenbetreuung@audi.de
[odkaz]
Sehr geehrter Herr xxx,
vielen Dank fuer Ihre E-Mail.
Es ist schoen zu lesen, dass Sie sich sehr auf die Abholung Ihres Audi TTS Roadster in Ingolstadt sehr freuen.
Gerne gehen wir in diesem Zusammenhang auch auf Ihre Anfrage ein😒br />
Der speziell an den Audi TTS angepasste Allradantrieb quattro zeichnet sich durch eine noch kuerzere Reaktionszeit beim Verteilen der Antriebskraefte auf Vorder- und Hinterachse aus. Die Kraftverteilung betraegt bei normalen Umweltbedingungen - auf trockener Strasse - 40 % vorne und 60 % hinten.
Wenn noetig, kann die Antriebsleistung stufenlos bis zu 100 % auf die vordere oder hintere Achse verteilt werden. Das bedeutet eine weitere Verbesserung fuer Traktion und Fahrdynamik. Aktuell wird beim Audi TTS die Haldex Kupplung der 4. Generation verbaut.
Wir hoffen, dass wir Ihre Fragen mit unseren Ausfuehrungen beantworten konnten, und wuenschen Ihnen schon heute einen wunderschoenen und ereignisreichen Tag in Ingolstadt. Gerne sind wir auch weiterhin Ihr Ansprechpartner.
Freundliche Gruesse aus Ingolstadt
i. V. Sandra Neumann i. V. Kathrin Fischer
AUDI AG
85045 Ingolstadt
Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
Fax. +49 (0) 800 329 26 2834
kundenbetreuung@audi.de
[odkaz]
Aventador má Haldex s poměrem 90% na zadní kola. Passat a další 90% na přední. A ať mi nikdo neříká, že to bude totéž.
Ne, Haldex posílá výkon podle naprogramovaných map, např. při zrychlení jde většina dozadu.
Dobrý den, dovolte mi pozvat vás na nově spuštěný inzertní aut👋moto server www.inzerauto.cz . Vkládání nabídek je samozřejmě zdarma! 😄
Nevím proč máš touhu porovnávat brampory s pampeliškama (HB vs sportovní auta) a nezaměříš své odborné postřehy z jízdy třeba pod článek o Caymanu GTS a pořádně ho nepropereš a nezkonfrontuješ s těmi tvými sporťáčky co omíláš všude dokola. Takže šup vezmi Caymana proti postav tu tvou studii Kia, GT-86, S-2000, Barchettu, Fiat Coupe nebo cos to kde ještě naplkal a dej sem porovnání. Nedočkavostí se celý třesu. 😄