Testy
... zdá se, pořád zůstává lehce nepochopeno. DCCD nedělá nic jinýho, než že mění svornost středovýho diferáku. Určitě uživatelsky "nepřelévá" točivej moment z přední nápravy na zadní a naopak. A mód "Auto" funguje tak, že podle určitejch aktuálních informací z auta (poloha volantu, poloha plynu, podléný a příčný zrychlení, rychlost a poloha ruční brzdy) mění svornost středovýho diferáku tak, jak je v danej okamžik nejefektivnější. Je to 3D mapa dat a výsledků svornosti. Zjednodušeně - na brzdách při vjezdu do zatáčky je diferák prakticky otevřenej, aby auto dobře zatáčelo a neovlivňovaly se vzájemně brzdný síly, uvnitř zatáčky začne svornost růst a na výjezdu pod plynem je téměř zavřenej pro maximální trakci. Mimo to pozná jízdu bokem v driftu (zavřeno), nebo zatáhnutí ruční brzdy (v tom okamžiku zcela otevře pro možnost zablokování zadních kol).
Tak sa priznám, že som tento test išiel čítať s obavami po tom, ako som si prečítal výborný Jandov test STička. Ale myslím, že obstál vcelku so cťou a poskytol dosť informácií, takže u mně dobrý.
Len pre doplnenie pohľadu, bez snahy o hodnotenie lepší-horší video z AF: [odkaz]
Len pre doplnenie pohľadu, bez snahy o hodnotenie lepší-horší video z AF: [odkaz]
takekto skvele hodnotenie som tu tusim videl naposledy u fiesty ST ... a to je uz mozno rok dozadu ak nie viac ..... je vidiet ze auta pre vodica boduju... aj fiesta st aj wrx sti su skutocne zamerane na vodica bez nejakych zbytocnych kompromisov... cital som uz test na autoforume ( opat bezkonkurencny test ) a vyzera to tak ze subaru sa trafilo opat do vkusu.... a tentokrat uz nielen po motorovej a podvozkovej stranke ale aj po stranke dizajnu je uz tam kde ho clovek chce mat .. klobuk dole pred subaru.. velka poklona
...do BRZ a hned bude ve světě drifťáků veseleji 😄 Stačí i lehce podladěná verze...
To ze to hezky jezdi je sice pekne, ale dulezite bude jestli ve strednedobem horizontu to nebude stejna katastrofa jako stavajici generaze, kde se u STIcka sypalo snad uplne vsechno a ktere treba v USA dostalo od svych majitelu titul vubec nejhorsiho auta na trhu.
Ono je taky otázkou, jak s tím majitelé jezdí. Budu-li to používat jako "tréningáč" ke svému ostrému závodnímu náčiní, tak to asi určitě nevydrží tolik, jako když s tím budu jezdit denně do práce a občas si zaskotačím na okresce.
Jo a taky jedna věc - zrovna v USA se jezdí tak nějak připos...ě, díky jejich rychlostním omezením. No a jsou auta, kterým to nesvědčí, třeba je to tenhle případ taky 😄
Jo a taky jedna věc - zrovna v USA se jezdí tak nějak připos...ě, díky jejich rychlostním omezením. No a jsou auta, kterým to nesvědčí, třeba je to tenhle případ taky 😄
To USA je stejně srandovní. Koupit si tam sportovní auto, to je pro masochisty. Mít pod zadkem 500 koní a jezdit stovkou😄
Sportovni auto dava v Americe vetsi smysl nez v Evrope, pomineme-li nemeckou vyjimku, tak maximalni rychlosti jsou v USA typicky o neco vyssi nez v Evrope a navic maji mraky ruznych sportovnich arealu, kde se da vyblbnout s autem jakekoliv kategorie od motokar, pres rally auta az po okruhove specialy. V Evrope je proti tomu jenom par okruhu kde se obcas da jezdit i neprofesionalne a nekolik dirt tracku a tim to konci, protoze malo mista a regulace.
Je na něho záruka 200 tkm. A to už je hodně slušné.
Tych 200 je az obdivuhodne :yes: To auto musi daco vydrzat a tak ho i japoncici zrejme postavili. Toto auto som mal v hladaciku, bohuzial ekoteroristicka loby v Rakusku dala koli emisiam dodatocne k cene auta (a teda i dane) dalsiu prirazku, co robi navyse skoro 20000 eur. Od tohoto casu nenavidim ekologov :no:
Problémy byly s uvedením "hatch generace" v roce 2008. Zajímavé je, že taková míra vad motorů nebyla v generaci 2006-2008, kdy už byl zaveden 2,5 ;-\ Od faceliftu v roce 2010 a návratu sedanu už se situace výrazně zlepšila. ;-\
Ne nevím, neznám globální čísla. Ale byli jsme partička 5 lidí s STI 2006 a 4 z nás měnili na záruku polomotor kvůli popraskanejm pístům mezi kroužkama. A to jsme auta ještě ani nestihli potunit a byly prakticky v sériovym stavu, všechny najeto 8.000 - 22.000km.
Zase najvacsi problem cena. Neviem preco europania stale toleruju tie premrstene ceny. Ak cena z USA aj s dovozom a vsetkymi poplatkami je stale nizsia, tak co to ma znamenat. To iste 370Z, GTR, BRZ.
Pokud nezaplatíš clo a DPH tak tomu věřím 😄 Ikdyž by sis dovezl např. BRZ sám svépomocí na voru a bez pojištění, tak tě právě jen po zaplacení DPH a cla vyjde na cca 680 tis. Kč...což je cena, za kterou koupíš i u nás 😉
kontrolní otázka😒br /> víte vy vůbec proč nemá každý 4x4 SUBARU elektrický pohon [odkaz] ?
Protože baterky ty závodní kraviny neutáhnou !!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
BRAVO EKOLOGICKÉ SUBARU WRX STi.
v rámci spekulací před příchodem auta se o něm skutečně mluvilo. Nakonec to ale dopadlo dobře 😄