Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M dá přednost nižší hmotnosti před vyšším výkonem

19 komentářů

Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Alelůja

to se nejvíc pozná v zatáčkách, při zrychlení, brždění, obratnosti a nižší spotřebě ,tak proč ne
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
lotus na to prisiel uz pred vyse pol storocim co je kluc k skvelym jazdnym vlastnostiam sportovych aut ( a riadi sa tym dodnes ) .... premotorovana hruba sila to urcite nie je ..... to je pravda .... zda sa ze bmw konecne objavilo ameriku... ale radsej neskoro ako nikdy :yes:
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
mě se líbí scéna z Top Gearu Mustang vs Lotus a Mustang byl ponížen jak by řekl Jeremy
Avatar - Jirkiss
Jirkiss
mě se teda ta scéna nelíbí, u aut mám radši hrubou sílu
MariAchi
Tak budeš muset lovit v jiných vodách, ale neboj, americké V8 už přežily tolik krizí, že se o ně nemusíme bát 😄
Avatar - bigsoul
bigsoul
Dvaja odborníci sa ozvali... Topper čo sem dávaš na porovnanie Lotus? Čo majú spoločné M modeli sním? Hmmmm... BMW neobjavilo ameriku, ale to čo máš v tej M3 či M5 v lotuse nikdy mať nebudeš to je ten hlavný rozdiel čo tvojá hlupučká hlavička nestrebe!
A k tomu hore sa ani nemá zmysel vyjadrovať, lebo dvaja drúci sa našli >😁
webpaja
Přál bych mu v Lotusu delší cestu 😉
MariAchi
A pak mu ještě připomeň první M3 E30 - tolik k té Americe...
pargi
U toppera je všechno bez ohledu na pohon, výbavu a velikost nad 100 koní zbytečně přemotorované , nevšiml sis?
Daffy Duck
Ak tam daju 4 valec, tak to auto klesne o triedu nizsie, nech uz ma vykon akykolvek. 4 valec len nech pekne nechaju pre 1/2ku.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ked bude vážiť 1200kg, tak stačiť bude >😁
MariAchi
Stačit bude papírovými parametry, ale charisma a image nezměříš - a tam stačit rozhodně nebude.
Avatar - Hittman
Hittman
Doba návratu bakelitů se blíží.... jak jinak snížit hmotnost než využít plastů ve větší míře..
_MT_
Pokud plasty myslíš FRP.
MariAchi
...Poslední dobou mi přišlo, jako by si BMW M nějak nebylo jisté, jestli chtějí dělat sportovní auta, nebo dálniční stíhačky, teď se zdá, že chtějí nabrat směr ke sportovnosti. Na dálniční běsnění jsou tady dost silné diesely.

Jinak dnes ráno mi pod okny projela M3 E36, z toho zvuku mi běhá mráz po zádech ještě teď :yes:
Avatar - fOE
fOE
Az uvidime 1300kg (DIN) vazici M2 dam ti za pravdu. Do te doby, nehlede na hmotnost, vsechny ///M (tak jako veske konkurence) jsou lehce prerostle.
_MT_
I když je odlehčí, budou podle mne tíhnout ke GT. Požadavky kupců civilních verzí nejsou moc slučitelné s ingrediencemi sportovních aut. A pak je otázka, co vlastně chce majorita kupců eMkových BMW. Je to podobné jako u HH, spousta lidí chce rychlost a pohodlí. Nečekám tedy zázraky. Spíš se připrav na to, že příští eM budou mít pohon všech kol (volitelně, doufejme). Další "nikdy", na které se zapomene.
MariAchi
Tak s tím točivým momentem, který se dnes na zadní kola tlačí, se pohonu všech kol asi těžko půjde ubránit...
_MT_
O tom to nebude. Lidé to zkrátka chtějí a dobře se to prodává. Audi mohli ignorovat, ale úspěch u AMG je zřejmě dorazil.