Zakladatel značky Enzo „Commendatore“ Ferrari vždy zastával názor, že objem ničím nenahradíš. To však ještě neznal evropské emisní normy. Nyní tedy přichází turbodmychadly přeplňované Ferrari California T.
Co koukám do grafu tak motor sice skutečně nemá "negativní " plochou křivku momentu, ale technici toho dosáhli jen uměle - výrazným elektronickým omezením výkonu na nižší stupně v širokém spektru nižších a středních otáček. Není to škoda ?
Tak ono se to z Chargera klubalo už od dob našich nekonečnejch diskusí na jednom nejmenovanym sociálním serveru pro puberťáky, že jo... >:D Zdraví biker_xx ;-)
daleko líp než "stará",zvuk je super a nářky o tom,že prý turbo do Ferrari nepatří jsou zcela mimo.Jinak musím pochválit redaktora za velmi pěkný drift,je vidět,že to za volantem umí. :yes:
Nebojím se to přiznat, ale nemám koule na to, abych si to koupil, i kdybych na to měl prachy. Jenom by mě zajímalo, kolik by stálo opravit fatální pruchu turbodmychadla u autorizovaného servisu... 200,300k??? Toť otázka. ;-\ ;-\ ;-\