Dvere sa otvaraju na strane spolusediaceho. Je vidno, ze volant je na vzdialenejsej strane. A pohlad na naraz z profilu ukazuje Smart tiez z druhej strany, nie z vodicovej. A na tej strane je ovela vacsi predpoklad, ze ochranny skelet ostane nepohnuty.
ceka snad nekdo ze prtave auto typu Smart musi vydrzet srazku s BigBoyem a jeste ho vykolejit?...... jedna se o mrnave mestske auticko a vzhledem k jeho velikosti a vaze je výsledek velice dobrej proti autu jako je MB-S, ano pretizeni tam bude brutalni, ale to je holt "zivot", nezle cekat ze to bude bezpecnejsi nad ramec fyz. zakonu :-!
a pak se taky podivejte na cenu tech aut, nekdo kdo uvazuje o Smartu asi stezi bude potencialnim zakaznikem Mercedesu S, pak by si zrejme rovnou koupil to Sko a o nejakem Smartu uvazoval tak mozna pro sluzku v jeho dome aby nemusela s kostatama prechazet z jednoho kridla do druheho >:D
sak postavte v crashtestu priti sobe Ten Mercedes S a treba 2x tak tezkej nakladak (okolo 5 tun) a schvalne jak ten Mercedes S dopadne ;-)
PS> vetsi prodeje predpokladam u sourozence v podani Renaultu Twingo, kde ale schazi tato kratka varianta
Horší přirovnání jste si vy dva vybrat nemohli. Vidíš snad na tom Smartu v kterémkoli videu, že by jím větší auto někam "projelo"? Kdepak, kabina Smartu zůstala vždy stabilní.
Právě - pobavilo mě, že část videa, kde eS kláda pokračuje dále a Smart letí v hodinách do strany, se jaksi ztratila...Ale jo, tuhostí karoserie byl Smart vždy na výši...
No jak to dopadlo? ForTwo na maděru a eSko jím projelo, jak řekl Ada je zase tady, jako nůž horkým máslem... Nebo tak nějak... :-):-):-);-) Ale ještě že nedali Smart vs. Brilliance BS6, to by ho Smart rozříz jak malinu... :no::no::no::-O;-)
Ten 2.3t S se pohybuje i nadále v před, kdežto ten Smart s 1t bude vystřelen zpět. To znamená, že náraz v S bude jen jako náraz do většího zvířete (pěkně do měkkého), ale ve smartu zažijou náraz horší, než do zdi!
Asi to přežijí v obou autech, ale osobně bych raději seděl v S...... ;-)