To je tady na Auto.cz klasika, stejně jako když psali, že nástupce 458 bude mít ozačení M458 T, přitom osmiválec v nástupci bude mít obsah v rozmezí 3.8-4.2 l = název buď M388 T nebo M408 T, něco v podobném duchu.
Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l
Re: Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Jenže i tak budou po 2017 problémy... Je to opravdu striktní a Fiat nemá již tolik typů malých potvor jako dříve, aby tak dobře rozkládal... Ale máš pravdu, že rozkládání to řeší. Podle mého by ale do Turbo aplikace nešli, kdyby nemuseli - jednak výkonově, ale hlavní důvod myslím já budou skutečně ty emise...
Myslel jsem to tak, že pochybuji o použití manuální skříně v roce 2019, ve kterém budou už samozřejmostí 10ti stupňové převodovky s rychlostí, o které se nám ani nesnilo ;-)
Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Důvodem jsou jen emise... papirove stanoveni emisi u Turbo motorů je o mnoho vyhodnejsi... Jinak startovní ferrari by jistě dokázalo být koncurenceschopné i s atmosférou. A kde je ten zvuk potom :-(. Californii T jsem slyšel a samo ošklivě nezní, ale je to jiné a určitě horší. Stejně jako M3 i M5, prostě není možné vyrovnat ten emotivní faktor zvuku. Ale jinak samo vykon je jasny...
Velmi zajímavé. Škoda jen, že se nechtějí alespoň v tomhle případě na přeplňování vykašlat. Každopádně sedmistupňový manuál v roce 2019? Tomu uvěřím, až to uvidím ;-)