Testy
No nebot to ma Renault motor tak tohle radeji nebrat. 😒
Dovolím si lehce nesouhlasit. Clio má 140 000 km v dobré pohodě, Golf po výměně motoru 1,4 TSI je opět v opravě, utíká olej. Děkuji auto z tohoto mamutího koncernu již nikdy 😒
To děláš takhle globální závěr za základě zkušeností s jedním motorem od každého? >😁
nevím co je pádnějšího než vlastní zkušenost, zvláště pokud vyjde dost draho...
Jako argument je to bezcenné, mám ve firmě golfa tsi s 240tkm a s motorem nebyla nejmenší potíž. Takže tvou logikou to znamená, že tsi jsou zcela bezporuchové motory... :-!
Otazka je co takovemu cloveku nabizite jako alternativu. Na vlastni skusenost dat nema, pak tedy na co? Nejake skutecne a duveryhodne statistiky spolehlivosti nejsou, ve vsech jsou nejake chyby.
Takze alaplimu doporucime koupit znovu fauve? Nebo kolik by jich musel vlastnit aby jeho rozhodnuti davalo smysl? 😄
Takze alaplimu doporucime koupit znovu fauve? Nebo kolik by jich musel vlastnit aby jeho rozhodnuti davalo smysl? 😄
Ako sa hovorí, dieťa, ktoré sa raz popáli na sporáku, sa bude báť aj chladničky, ale nemôžeš to mať človeku za zlé. Ja by som sa naopak veľmi čudoval, keby si znovu kúpi značku, s výrobkom ktorej bol veľmi nespokojný len preto, že niekto iný s tým najazdil v poho 240t km. A alapli nehovorí, že všetky autá koncernu VW sú šunky, ale že auto z tohoto mamutího koncernu již nikdy.
Pořád to beru tak, že nediskutujeme na žena a život.cz ale na auto.cz. Proto očekávám jaksi zevrubnější znalost a diskusi méně povrchní než tu pohybující se v kategoriích šrot, už nikdy apod. Při jen trochu solidním rozhledu, je zcela zřejmé, že rozdíly ve spolehlivosti jsou dnes v rámci auto produkce minimální, každá značka má v aktuální produkci nějakého kostlivce. 😉
Osobní zkušenost dobrá i špatná je to co nakonec rozhoduje o koupi nového auta. Pokud má značka hodně spokojených klientů, kteří ji navíc udělají pozitivní reklamu v okruhu svých známých tak má vysoké prodeje a vydělává. Pokud má značka naštvané klienty tak ji odchází a ještě udělají negativní reklamu mezi svými známými a má nízké prodeje. Představa, že klient je hlupák, který se spálí a znovu koupí u stejné značky je naivní a na tak konkurenceschopném trhu jako je ten evropský automobilový, kde je obrovský výběr, určitě nefunguje.
Tím pádem by mě opravdu zajímalo, na základě čeho se domníváš, že TSI jsou snad bezproblémové, když sám říkáš, že jedna vlaštovka jaro nedělá >😒] >😒]
Tak je pochopitelné, že po nepříjemné zkušenosti nechce mít člověk s dotyčnou značkou nic společného. Ale nelze na tom stavět obecné závěry - stejně tak se zde může objevit majitel Mégane 1.5 dCi (taky měl pěkných pár dětských nemocí) po "sebedestrukci" motoru, jehož Golf TDI jezdí a jezdí a jezdí.
Jo jo, není nad vlastní zkušenost. U Megane II jsem měl 1,6l benzín a najeto 95 000km bez problémů ... Teď mám "Kolosea" 2,0 dci a najeto 155 000km a opět bez problémů ..... a výměna u něj roz. řetězu ve 300 000km. Určitě vím jedno ... nikdy nechci motor od VW po určitých zkušenostech ani auto :no:
Po dnešním článku o Mazdě 3 je to dost smutné čtení :😉
myslíš po tom čtení o autě, které je o 300k peněz dražší?
Tak na tom snad nic podivného není ... 😄
Tak na tom snad nic podivného není ... 😄
Myslí to auto, co je v základu o 30k dražší než tenhle Pulsar s akční slevou 35k.
A myslíš, že je ten základ 1.5 Sky-G/74 kW lepší než základní Pulsar?
Coby auto si myslím ,že jo.Ty ne? Výbava- nechce se mi to hledat, ale tipuju+- plichtu.
Možná mírně navrch Pulsar.
Možná mírně navrch Pulsar.
No kdyz ja si prave myslim, ze M3 v zakladu je jen o trochu lepsim autem (podvozek, design ), v necem naopak bude zaostavat (prostor, calouneni v kufru, sklon korodovat ). At si rozumime, osobne bych radeji M3, ale nesouhlasim s nazvem tohoto threadu ,,, je lepsi jen o tech 30.000 Kc ... smutne cteni to je jen ve srovnani s tou testovanou Mazdou za 600.000 Kc 😄
Když to vemu z pohledu cílové skupiny, to znamená jdu pro základní motor, neb nejasem závodník a chci praktického hatchbacka, tak je Pulsar lepší volbou. Základní verze 1,2 TCe je sice mdlejší než silnější verze, ale hodně maskuje svou kultivovaností a tichým chodem, plus ještě více na ní jde znám překročení prvních cca 10-12t km, kdy motor velmi ožije. 1,5 od Mazdy je mdlá pořád, slabší než 1,2 TCe a řiznám se, žepři svezení s 1,5 v Mazdě 3 jsem měl obavu, zda se puštět do přejíždění auto jako je Felicie... Ano podvozek je na Mazdě se základním motorem výborný, ale vymění zájemce o levného hatchbacka podvozek za stísněný prostor vzadu a menší kufr? Podle mě ne.
Ano, mazda 3 s dvoulitrem a slušnou výbavou je výborné a mezi japonci a celkově jedno z nejlepších aut, ale v základu mi pro kupce levného auta v základní výbavě opravdu nedává smysl.
Ano, mazda 3 s dvoulitrem a slušnou výbavou je výborné a mezi japonci a celkově jedno z nejlepších aut, ale v základu mi pro kupce levného auta v základní výbavě opravdu nedává smysl.
Souhlasím. A právě tady se ukazuje, jak relativní jsou podobná označení jako je "královna třídy" z testu M3 165k. Ano, daná verze může klidně být nejlepší v nižší střední, ale v případě "královny" by musela být nejlepší i ta základní verze. A o tom silně pochybuju.
K 1.2 TCe už se asi vyjadřovat nebudu a rovnou půjdu s reklamací na prodejce. Podle toho jak při mém užívání (styl jízdy, zatížení auta) jezdí a kolik žere to zjevně nemůže být tentýž motor, o kterém se tady vedou diskuse. Podvedli mě. 8-s >😁
K 1.2 TCe už se asi vyjadřovat nebudu a rovnou půjdu s reklamací na prodejce. Podle toho jak při mém užívání (styl jízdy, zatížení auta) jezdí a kolik žere to zjevně nemůže být tentýž motor, o kterém se tady vedou diskuse. Podvedli mě. 8-s >😁
Ty diskuse vedou jedinci, kteří s tím motorem nikdy nejeli a novináři, kteří zapomínají, že jde o slabší verzi 1.2 TCe a srovnávají ji silnějšími verzemi 1.2 od konkurence. Někdy taky jedou v ECO módu, protože zásadně nečtou návody. Navíc tento motor hodně klame svou kultivovaností a tichostí. Po zajetí jde spotřeba o dost dolů. To je možná dané i tím, že si zvykneš trochu dřív řadit.
:yes: Těším se na svezení 😄 Já jej jel ve slabší verzi v Meganu a v silnější verzi v Cliu GT a musím říct, že rozdíyl jsou to výrazné, jde cítit, že slabší verze (podobně jako 63 kw 1,2 TSI) je laděná na spotřebu.
Jinak bacha na pal. počítač, jestli nekecá 😉 Já teď mám zvláštní situaci... asi pamatuješ mých nedávných 1200 km se spotřebou 4,48 l/100km. Do té doby si pal. PC zlepšoval udávanou spotřebu proti realitě o 0,2-0,3 l/100 km, od té jízdy je naprosto přesný.... tak nevím, jestli se tou jízdou nějak nepřekalibroval... 😲
Jinak bacha na pal. počítač, jestli nekecá 😉 Já teď mám zvláštní situaci... asi pamatuješ mých nedávných 1200 km se spotřebou 4,48 l/100km. Do té doby si pal. PC zlepšoval udávanou spotřebu proti realitě o 0,2-0,3 l/100 km, od té jízdy je naprosto přesný.... tak nevím, jestli se tou jízdou nějak nepřekalibroval... 😲
Jasně, je to základ, ale když uvážím ten typ auta a způsob využití, jsem naprosto spokojenej. PC proměřuje tak o 0.2 až 0.3 litru. V tvým případě si zřejmě počítač uvědomil, že teď už jde "z tlustejch do tenkejch" a mohl bys někde zůstat viset a přestal kecat. Nj, umělá inteligence. :yes: >😁
Mazda a Pulsar si absolutne nekonkuruju...
Ked mam cca. 330000 Kc a chcem priestranne prakticke auto s klimou a TEMPOMATOM a stvorvalcom so zrychlenim pod 11s, je Pulsar momentalne aj vdaka cene jedna z najlepsich ponuk na trhu...
Mazda za 330000 ponukne lepsi dizajn, lepsi podvozok a aj viac zabavy - sice nie na priamke pri predbiehani, ale ked uz naberie rychlost a prijde napr. seria zakrut... A podvozok je aj o pohodli... Ale nema TEMPOMAT a je menej prakticka...
i30, ceed maju za obdobnu cenu v ponuke iba 1.4 so zrychlenim skoro 13 sekund...
Takze bezny zakaznik, co ma nejaky ten rozpocet nad 300 000 a potrebuje rodinne prakticke auto s fajn vybavou a zrychlenim (napr. 11s a 13s vie byt sakra rozdiel), kedze to je aj do mesta aj na dialnicu, bude cielovka Pulsara...
Ked mam cca. 330000 Kc a chcem priestranne prakticke auto s klimou a TEMPOMATOM a stvorvalcom so zrychlenim pod 11s, je Pulsar momentalne aj vdaka cene jedna z najlepsich ponuk na trhu...
Mazda za 330000 ponukne lepsi dizajn, lepsi podvozok a aj viac zabavy - sice nie na priamke pri predbiehani, ale ked uz naberie rychlost a prijde napr. seria zakrut... A podvozok je aj o pohodli... Ale nema TEMPOMAT a je menej prakticka...
i30, ceed maju za obdobnu cenu v ponuke iba 1.4 so zrychlenim skoro 13 sekund...
Takze bezny zakaznik, co ma nejaky ten rozpocet nad 300 000 a potrebuje rodinne prakticke auto s fajn vybavou a zrychlenim (napr. 11s a 13s vie byt sakra rozdiel), kedze to je aj do mesta aj na dialnicu, bude cielovka Pulsara...
Tak trochu se popíráš ve dvou větách... prvně napíšeš, že si nekonkurují a pak píšeš, jejich jednotlivé rozdíly, tedy v čem si konkurují. Trochu si to v hlavě srovnej, co jsou to za pojmy. >😁
Jinak máš sice víceméně pravdu, jen bych byl opatrný s papírovými hodnotami výkonu a zrychlení.
Jinak máš sice víceméně pravdu, jen bych byl opatrný s papírovými hodnotami výkonu a zrychlení.
1.2 TCe 85 kW s CVT jste neměl možnost projet ?
Nissan 5x na hlavnej stranke >😒]
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T: První jízdní dojmy
Nissan Pulsar 1.5 dCi – Alternativa ke Golfu
Nissan Project Titan: Maskovaný titán na cestu po Aljašce
Nissan Juke: Patka na druhou stranu
Ceny Nissanu Pulsar: V Česku od 329.900 Kč
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T: První jízdní dojmy
Nissan Pulsar 1.5 dCi – Alternativa ke Golfu
Nissan Project Titan: Maskovaný titán na cestu po Aljašce
Nissan Juke: Patka na druhou stranu
Ceny Nissanu Pulsar: V Česku od 329.900 Kč
Každý ví,že nejspolehlivější a nejlepší je dnes Renault 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to určitě zaplacený, Nissan přebírá vládu nad ČR... bojme se... všichni budeme jíst rejži hůlkama.... schovejse kdo můžeš! >😁
Napriek týmto všetkým kecom som si dal dnes na plochu compu😒br />
Dodge Challenger SRT Hellcat
>😁 :-! >😒]
>😁 :-! >😒]
Proč ještě cpát pod kapotu žravý, líný a nespolehlivý benzínový motor?
Dejte tam diesel (ale ne francouzský)!
Dejte tam diesel (ale ne francouzský)!
Jistě, diesel s DPF, dvouhmotou, močovinou, problematickým C-R, ... A to vše dáme do auta, které má zvládat i městský provoz. Bravo!
Ty máš evidentně rád sebepoškozující praktiky >😒]
Ty máš evidentně rád sebepoškozující praktiky >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nissan nemohl snad přijít s lépe nastaveným modelem. Pulsar má všechno, co běžný zákazník může chtít😒br />
- atraktivní, přitom neokoukaný a originální vzhled
- vynikající prostornost
- dostatečnou i základní výbavu
- jeden z nejlepších (snad i nejlepší) základní motor ve třídě
- kvalitní materiály a zpracování
- velmi zajímavá cena
Takže teď je míč na straně zákazníka a je jen na něm, jestli využije svoji šanci, nebo rapidně selže a dá si vlastňáka :-!
Každopádně Nissan si mě tímto modelem jednoznačně získal :yes: :yes: :yes:
- vynikající prostornost
- dostatečnou i základní výbavu
- jeden z nejlepších (snad i nejlepší) základní motor ve třídě
- kvalitní materiály a zpracování
- velmi zajímavá cena
Takže teď je míč na straně zákazníka a je jen na něm, jestli využije svoji šanci, nebo rapidně selže a dá si vlastňáka :-!
Každopádně Nissan si mě tímto modelem jednoznačně získal :yes: :yes: :yes:
"kvalitní materiály a zpracování"
No to nevím, když jej v tomhle ohledu předčí i Octavia... >😒] 😉
Jinak jo, je zajímavý, ale škoda toho podvozku...
No to nevím, když jej v tomhle ohledu předčí i Octavia... >😒] 😉
Jinak jo, je zajímavý, ale škoda toho podvozku...
Je to takove nemastne neslane auto bodujici hlavně prostorem. V zakladni vybavě je zajimave cenově vyše už to neni tak slavne.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ještě jsi zapomněl na asi nejlepší odhlučnění interiéru ve třídě.
Tak sme sa dozvedeli, že Nissan získal. 😲 Predchádzajúce argumenty oslovia akurát 69 ročného pána, ktorý si ide urobiť poslednú radosť.
V roku 2001 šiel Nissan s Almerou vyfúknuť trón Golfu. Vieme ako to s ich silnými rečami skončilo.
Za prvé, hatchback kompaktnej triedy s rázvorom 2.70m a miniobjemom bat.priestoru je presný opak, čo sa dnes nosí. Kto už bude chcieť manévrovať v preplnených uliciach s takýmto nákladiakom? A kde si uloží batožinu? Na strechu do truhly? Atraktívny vzhľad má dnes každá novinka, nie len Pulsar, skôr by som povedal, že je to len zlepenec starých známych komponentov od rendlíka. Pre mňa žiadna emócia z niečoho nového.
Vynikajúca priestornosť? Od kedy boli kompakty priestranné? Na dĺžke 4.30 m sa toho veľa nepomestí, a práve spomínaný kufor je dnes veľkosťou podpriemer, kde to má na aktuálnu európsku špičku? Dostatočná výbava, to má dnes každý kompakt, a nie pri cene od 16tis Eur za atmosféricky benzín. Pozerám cenník Nissan, a prekvápko je až 5!!!! voliteľných prvkov výbavy, z toho je aj príplatok za bielu farbu. To je prúúúúser! Golf je skoro na 4 stranách s voliteľnou výbavou,... Najlepší základný motor v triede je argument hodný minimálne admirála atlantickej flotily, zabudli sme si všimnúť, že v ponuke je 1! benzín a 1! nafťák, ešte aj to od rendlíka najspoľahlivejšia 1.5ka. Benzín má bežný výkon 115k, ale s priemernou spotrebou, horšími parametrami CO2, na európsku špičku je to ešte strašne ďaleko, rovnako je zaujímavý rozdiel v zrýchlení medzi manuálom a automatom - 2,5 sek. Dosť veľa. ... Naftový rendlík dízel dať ako konkurenta TDi, HDI, je odvážne tvrdenie. Kvalitné spracovanie a materiály rovnako beriem ako prvoaprílový žart, na toto sa nedá viesť protiargumentácia, blud ako vyšitý. A rovnako ako zaujímavá cena? Kde? Stredná výbava od 15950 ečiek, pri tom len atmosféra benzín, dízel 110k biednych, od 18.050 ečiek, sorry, toto sú nepredajné čísla. Opýtajme sa nešťastníkov, ktorí dostali rendlíka dízla do Ačka, koľko si už užili návštev u medveďa 😁. Pre mňa Pulsar ostane naveky len konkurentom obstarožného Fluenca, ak to dotiahne aspoň na 0,1% podiel na trhu, tak klobúk dole a dva palce hore.
V roku 2001 šiel Nissan s Almerou vyfúknuť trón Golfu. Vieme ako to s ich silnými rečami skončilo.
Za prvé, hatchback kompaktnej triedy s rázvorom 2.70m a miniobjemom bat.priestoru je presný opak, čo sa dnes nosí. Kto už bude chcieť manévrovať v preplnených uliciach s takýmto nákladiakom? A kde si uloží batožinu? Na strechu do truhly? Atraktívny vzhľad má dnes každá novinka, nie len Pulsar, skôr by som povedal, že je to len zlepenec starých známych komponentov od rendlíka. Pre mňa žiadna emócia z niečoho nového.
Vynikajúca priestornosť? Od kedy boli kompakty priestranné? Na dĺžke 4.30 m sa toho veľa nepomestí, a práve spomínaný kufor je dnes veľkosťou podpriemer, kde to má na aktuálnu európsku špičku? Dostatočná výbava, to má dnes každý kompakt, a nie pri cene od 16tis Eur za atmosféricky benzín. Pozerám cenník Nissan, a prekvápko je až 5!!!! voliteľných prvkov výbavy, z toho je aj príplatok za bielu farbu. To je prúúúúser! Golf je skoro na 4 stranách s voliteľnou výbavou,... Najlepší základný motor v triede je argument hodný minimálne admirála atlantickej flotily, zabudli sme si všimnúť, že v ponuke je 1! benzín a 1! nafťák, ešte aj to od rendlíka najspoľahlivejšia 1.5ka. Benzín má bežný výkon 115k, ale s priemernou spotrebou, horšími parametrami CO2, na európsku špičku je to ešte strašne ďaleko, rovnako je zaujímavý rozdiel v zrýchlení medzi manuálom a automatom - 2,5 sek. Dosť veľa. ... Naftový rendlík dízel dať ako konkurenta TDi, HDI, je odvážne tvrdenie. Kvalitné spracovanie a materiály rovnako beriem ako prvoaprílový žart, na toto sa nedá viesť protiargumentácia, blud ako vyšitý. A rovnako ako zaujímavá cena? Kde? Stredná výbava od 15950 ečiek, pri tom len atmosféra benzín, dízel 110k biednych, od 18.050 ečiek, sorry, toto sú nepredajné čísla. Opýtajme sa nešťastníkov, ktorí dostali rendlíka dízla do Ačka, koľko si už užili návštev u medveďa 😁. Pre mňa Pulsar ostane naveky len konkurentom obstarožného Fluenca, ak to dotiahne aspoň na 0,1% podiel na trhu, tak klobúk dole a dva palce hore.
Tak a toto vsetko si sa dozvedel s pdfka na stranke nissanu? Tak to ta obdivujem.Pulsar je rodinne auto za rozumbe peniaze stale ponuka 4valce a 25kw to chyba mojej aktualnej spicke p308.Konkurovat tdi zasa nie je az taky zaxrak nuze sa pochval kolko ma tvoje hdi ked pulsar ma biednych 110koni?S ackom a medvedom som to nepochopil jedine zeby to bol neaky vykrik tvoje zufalosti a ten obstarozny fluence ma vacsi predpoklad dlhodobej sluzby pri nizkych naklafoch ako 1\2 dnesnej europskej produkcie.A almera tu si stale predstavujem ako spolahlive a zabavne auto co sa neda povedat o vtedajsom golfe nudnom golfe.
rozumné zastaralé auto? s biednou ponukou, rovnako ťažko ovládateľné ako pred 13 rokmi jeho predchodca? nerozumiem ti, o čom točíš. motor 1.6 s 85 kW a štyri válce, ktorý spĺňa posledné 3 mesiace euro5ku? spomínaš p308, veď to má za rovnakú cenu ako pulsar 96kW so 6qvaltom, ide už na euro6ku, o pol litra nižšiu spotrebu, kultivovaný chod a na voľnobeh netrasie celým autom ako v pulsariku,.. mýlim sa? u medveďa mám známeho vedúceho servisu a sám to prezentuje, že sú už nešťastný z tých dci .. mne je to tak úplne jedno, len ľutujem tých zúfalcov. ozaj koľko stojí predný nárazník, svetlomet a blatník na pulsar? nebude to tesne pod 3000 ečiek? nejaké drahé diely od rendlíka,.. no ak ti k zábave stačí tá katastrofa v interiéry, tak to ja odchádzam k rozumnejším ľudkom :-!
To co si dal? Chapem je piatok... O tom dci v mercedese pochybujem totiz sa ich preda minimum a ako je to mozne ze pri rendliku 78kw 81kw su spokojny neviem o ziadnych vaznych priblemoch ale v mercede su zufaly v interiery si vobec nesedel a je stasne spracovany trasie celym autom kde na to chodis mi povedz a o fluenci som povedal len tolko ze je jednoduchy a spolahlivy nehovorim ze je to toyota ale urcite je vela spokojnych majitelov ktorym vyhovuje
môj pohľad na interiér pulsara: tlačítka na dverách čierne oblé, na volante strieborné rôznych tvarov, na stredovej konzole 5 typov rôznych dizajnov len na kúrenie, toto štýlový dizajnér nenavrhoval, toto je zlepenec všetkého, čo mal rendlík v plechovej búdke za vrátnicou,.. sedadlá rovná doska pre 69 ročného penzistu, s týmto zábava nebude, stredová konzola tradične urobí poriadne otlaky na kolene vodiča, priehradka pred spolujazdcom je vyrezaná do prístrojovky v štýle fiat ducato, odkladacie priestory na stredovej konzole žiadne,..pri jazde sa mi strašne odrážala prístrojovka do čelného skla, rovnako výhľad do zadu pri zacúvaní bol priemerný, to penzista bude mať problém. toyota je interiérom v aurise jedna vrzgajúca katastrofa, bez komentára. fluence spoľahlivý? nechcem sedieť v tureckom vozítku, ktoré nemá ani len bezpečnostný stĺpik volantu, bez komentára. a o jednoduchosti a nízkych nákladoch u fluenca, to si ma pobavil. >😁 prečo si každý dáva na 1.6kách splynovač, keď im to žerie 9 priemerne? ty si asi mimo reality, ty žiješ v roku 1996.
mne fluence pripomina obojzivelne vozidlo 😉 .... neviem ci je to tym pontonom kasne.... alebo cim.... ale je jasne na nom vidiet ze to auto je akesi zvlastne....
máš pravdu, je to ako žaba, ktorá otvorila oko 8-s a ešte mám dojem, že odpredu vyzerá rovnako ako odzadu >😁
vyzera trosku rozplastene..... a boky auta su podivne..... ten cely skelet...... keby si to posadil na vodu mozno by to aj plavalo :yes:
:yes: ja sa tým šikmookým tvarom neviem stotožniť. oblúky tam, kde nemusia byť, hranaté veko nádrže ako na kamióne, useknuté zadné dvere v štýle 90 rokov, dolepené tretie postranné sklíčko, hranaté výduchy ventilácie, pritom kľučky na dverách pokrútené akoby nevydržali letnú horúčavu (pulsar),.. toto nerobil dizajnér, to je nejaký feťák, čo fičí na metanole, alebo toluene. a ešte za to chce 18550 evri 😄
musim suhlasit... koniec koncov sa uz tiez opakujem... takze len v kratkosti😒br />
pulsar je sklamanim z mojej strany..... vyzera ako 5 rocne auto ktore uz caka na facelift.... je velke tucne neforemne .... takyto dizajn je dnes uz out .... zlaty leon ceed auris
pulsar je sklamanim z mojej strany..... vyzera ako 5 rocne auto ktore uz caka na facelift.... je velke tucne neforemne .... takyto dizajn je dnes uz out .... zlaty leon ceed auris
svetová špička podľa mňa z pohľadu použitých materiálov, architektúry interiéru, asistentov jázd, a vyladenia brzdových systémov sú len dve kompakty, golf7 a p308. všetko ostatné je za horami, za dolinami. :-!
O tom P308 by se dalo silně pochybovat. nebudu raději komentovat podvozek a převodovky. Uznávám, že nakoupil dobré plasty (o jejich zpracování si něco můžeme napsat po desítkách tisíc najetých km - dle spár a stupně měkčení budoucí vrzající a skřípající plasty nepoznáš). Architektura interiéru? Na někoho mohou dvě televize dělat dojem. Pro mě by však byla lepší třeba jen jedna, která by alespoň z poloviny fungovalo jako u nejlepších (třeba R-link od Renaultu). Asistenty jízdy? V čem je oproti tomu Pulsaru za horami, za dolinami?
Tolik keců o ničem? Ten tvůj miniobjem zavazadelníku je ve třídě velmi dobrá hodnota a víc má málokdo, takže tady jsi naprosto mimo 8-s
Příplatková výbava? Ana, a kdo si ji reálně u toho Golfu zaškrtá?
Základní motor je na úrovni výkonnějších 1.2 za příplatek a kdo si u konkurence připlatí za 1.4? Opět možná řádově procenta prodejů.
Cena 330 000,- za auto s více než dostatečnou motorizací i výbavou? Kdo jiný tohle nabízí? Za stejnou cenu nekoupíš ani adekvátně vybavený Rapid...
Příplatková výbava? Ana, a kdo si ji reálně u toho Golfu zaškrtá?
Základní motor je na úrovni výkonnějších 1.2 za příplatek a kdo si u konkurence připlatí za 1.4? Opět možná řádově procenta prodejů.
Cena 330 000,- za auto s více než dostatečnou motorizací i výbavou? Kdo jiný tohle nabízí? Za stejnou cenu nekoupíš ani adekvátně vybavený Rapid...
Nechci ti brát iluze, ale motory od Renaultu jsou opravdu lepší volbou než ty od PSA a VW. Nebo si myslíš, že základní 1.2 TSI je lepší než základní 1.2 TCe. Základ Peugeotu raději nekomentovat. U nafty je to v kategorii 1.6 podobné. Renault poslední dobou nedělá pokusy na lidech jako VW a PSA. Hlavně ve spolehlivosti dnes hraje Renault vyšší ligu než VW a PSA. PSA se to snaží zachránit tou nejjednodušší cestou. Od dodavatele nakoupí lepší plasty a snaží se zákazníky přesvědčit, že je důkaz kvality auta. Bohužel jim však na to už moc zákazníků neskočí.
Ako to bude s tou cenou? Na nissan.sk je uvedene cena od 15 tisic (cennik tam ale este nemaju) co je cez 400k Kc. Cize dost viac nez 330k co pisu tuto.
Cenník je, jen ho musíš najít. [odkaz]
15 tisíc € bude cena po skončení akce, teď je to o 1 000 € méně. U nás je paradoxně standardní ne-akční cena nižší než vaše akční.
15 tisíc € bude cena po skončení akce, teď je to o 1 000 € méně. U nás je paradoxně standardní ne-akční cena nižší než vaše akční.
To vies, blahobyt po slovensky - platy nizsie a ceny vyssie. V normalnej krajine by takyto system davno krachol - normalny clovek si spravi jednodnovy vylet k bratom Cechom a dojde naspat s Pulsarom a nebude to nakupovat predrazene u nas, ved sme v EU - volny pohyb tovaru a osob, tak ale asi sa najde stale na SK dost neuvedomelych...
Mne teda ty parametry nijak neuchvátily. 7,5 l ??? Dlouhodobou spotřebu (112000km) u těžší Octy 1,2TSI mám těsně pod 6l a na dálnici při stabilních 120km se vejdu do 6,5l. Design je naprosto zaměnitelný s většinou dnešních vozů (KIA, Hyundai, Ford...) Možná jsem škodofil, ale opravdu mne to nijak nenadchlo.
Problém právě může být s dvěmi slovy "dlouhodobou spotřebu. Tohle je novinářské auto, pokud by ses takové akce zúčastnil, tak bys hned viděl, že novináři zrychlují na plno, jezdí styl plyn-brzda a navíc mají nezajetá nová auta. Odhadem o litr až litr a půl méně bude rozumný uživatel dlouhodobě jezdit. A ano, jsi škodofil, pokud jezdíš Oktávkou a mluvíš o tom, že designe je zaměnitelný s čímkoliv jiným, tak si lžeš do kapsy... nebo ty na parkovišti vždy poznáš svou oktávku mezi řadou jiných oktávek z dálky vždy na 100%? >😒]
Dovolím si jen podotknout, že si Octávku NIKDY nespletu s jiným autem, právě proto, že je jiná.... U toho Nissanu už bych si to tvrdit nedovolil....je to auto jako každé druhé...
nebol by blizsi konkurent 77kw verzia TSI octavie?
z hladiska zrychlenia , maximalky a vykonu je 77KW tsi jasne blizsie k nissanu ako slabsia verzia ... zeby cena?
je to tabulka základních verzí.