Nové a v dobré kondici moc netrpí, ale starší, s usazeninami v chladiči (nebo všech chladičích, když už byla řeč o sportovních autech) a navíc hmyzem a kdejakým sajrajtem mezi lamelami, už asi docela jo:-)
Tak to je opravdu návrat ke kořenům, moje ex Porsche 944 S2 mělo nachlup stejný výkon a můj Boxster 1 generace z roku 1998 měl 205 koní s 2.5l motorem
Vzhledm k tomu, že nový Boxster je težší než ten můj první tak rychlostní hitparáda to nebude, ale na klidné krasojízdy a po kavárnách je to ok
Souhlas, je to vyborne naladene a celkove na rychlou jizdu to staci :-) Lide jsou zhyckani a nutno pripomenout: "Kdyz neumite byt bezpecni a rychli s 200 konmi, nemuzete byt rychli s 500 konmi :-)" a dodavam zaroven jezdit relativne bezpecne.
kdyby se autor trochu mrknul do minulosti Ferrari tak by věděl že přesně ze stejných důvodů v osmdesátkách nabízeli auto s motorem 2,0 litru výkonem 155 koní pro italský trh.