Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda pravděpodobně představí nástupce kupé Integra

Acura, což je americká odnož Hondy, bude dost možná vyvíjet nástupce slavného kupé Integra. Mělo by se jednat o základní sportovní model značky.
Zpět na článek
6. 11. 2014 18:46
6. 11. 2014 19:16
6. 11. 2014 20:39
6. 11. 2014 21:14
6. 11. 2014 23:28
6. 11. 2014 23:50
7. 11. 2014 01:00
7. 11. 2014 00:53
7. 11. 2014 00:55
7. 11. 2014 10:03
6. 11. 2014 20:47
6. 11. 2014 21:04
6. 11. 2014 21:18
7. 11. 2014 00:29
7. 11. 2014 06:41
7. 11. 2014 15:23
7. 11. 2014 09:56
7. 11. 2014 16:01
7. 11. 2014 16:41
7. 11. 2014 18:09
8. 11. 2014 06:02
8. 11. 2014 18:46
6. 11. 2014 22:21
7. 11. 2014 08:10
7. 11. 2014 09:10
7. 11. 2014 09:37
7. 11. 2014 10:12
7. 11. 2014 11:00
7. 11. 2014 11:19
7. 11. 2014 16:44
6. 11. 2014 20:23
7. 11. 2014 12:44
7. 11. 2014 17:16
7. 11. 2014 11:16
7. 11. 2014 12:40
7. 11. 2014 11:26
7. 11. 2014 12:41
7. 11. 2014 13:06
7. 11. 2014 14:07
7. 11. 2014 16:40
Avatar - Choochoo
6. 11. 2014 17:23
Integra/RSX - S2000
Jen aby nebyla rec o modelu s motorem uprostred, hybrid + 2,0 turbo z CTR, ktery ma prijit take v cca 2017. Model s cenovkou cca 1,2 mil., to by asi jako zaklad slo ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 10:51
Re: Integra/RSX - S2000
Jestli jsem to stihl sledovat správně, tak S2000 by měl být de facto top-sporťák pro Hondu, s Acurou by to nemělo mít nic společné. Což si myslím i o návratu RSX - pro změnu zase nic pro Hondu, ta má přece v US už dneska Civic Coupe.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 11. 2014 17:33
Když
tohle auto vidím, tak si musím zavzpomínat trochu "po dědkovsku" >:D na staré dobré časy. Integra - auto co mělo 1200 kg, 140 Kw, obsah 1,8 l atmo. To všechno v době, kdy dvoulitr od VW měl 82 Kw a v passatech se nadřel jak Nagyová pod Nečasem /a možná í víc :-) / Auto co zajelo na svůj objem spoustu rekordů /viz. James Kaye/, to většinou vše na pneu o rozměru 195/55 R15. Občas si říkám, kam ta novější doba spěje, když vidím nějakou usmolenou stokoňovou 1,2 turbo na sedmnáctkách o šíři 225.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - white label
6. 11. 2014 18:46
Re: Když
Jenže, zatímco v Passatu byl atmo dvoulitr na poměry tehdejších benzínových motorizací Passatu sotva průměrně výkonný motor, u Hondy to byla vRcholná motorizace pro Accord Type-R.
Mohl jsi mít taky Passat se 142 kW a 1,8 T v Golfu měla tehdy 132kW a k tomu krouťák 235 Nm v 1950-5000 ot/min., ATR 178 Nm až v 7.300 ot/min.
Ano, srovnávám nesrovnatelné, ale začal jsi s tím ty. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 11. 2014 19:07
Re: Když
Passat byl jen příklad, jak na tom tehdy jiná atma byly. Ale proč ne, beru Tě za slovo, protože integra tehdy snesla srovnání s tebou uváděným golfem R - stený objem, lepší výkon - a BEZ turba. Ale tam jsem nemířil.
Spíš jsme chtěl poukázat na to, jak se tehdy celkem čistě stavěla auta, a jak už tehdy byla schopná bez zbytečně velkých kol. Faktem je, že dnes máš o xx systémů víc, pevnější karoserie a tak, takže dostat se na stejnou váhu je problém, na stejný výkon zase problém s emisními limity.
Avatar - white label
6. 11. 2014 19:16
Re: Když
Přeplňovaných 132kW měl tehdy G4 GTI, G4 R(32) měl atmosferických 177kW a 320Nm k tomu.
Kola se zvětšují a profil pneu zmenšuje... a schopnost podvozku se s tím vypořádat zlepšuje.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 11. 2014 19:26
Re: Když
Ale jooooooo, o tom není sporu. ;-)
Někdy ale než jít na extrémní profil, je daleko lepší trochu přitvrdit podvozek - lepší tlumiče, tvrdší pružiny, menší zdvih, to pak v kombinaci s rozumným profilem dělá zázraky, hlavně pocit ovladatelnosti + ještě celkem dobrý komfort. Co takhle vidím tak akorát většinou jezdí "tvrdá" kola na měkkých podvozcích, které do jisté míry dávají falešný pocit.
Tuhle alchymii honda uměla. :yes:
Avatar - Choochoo
6. 11. 2014 20:39
Re: Když
Integra atmo 1,8 140kW, pozdejsi verze atmo 2,0 160kW coz je oproti 6valci 3,2L trochu jinde a o vaze ani nemluvim.
Co teprve atmo 2,0 z S2000 se 184kW.
Jinak Golf R32 mel oproti Intergre/RSX cca 250 az 300 kg navic.
Avatar - white label
6. 11. 2014 21:14
Re: Když
Já to snad někde přímo srovnávám? G4 R32 musel být těžší, byl to šestiválec se 4x4 a možnou dsg, a i přes méně příznivý poměr výkon/hmotnost uměl 100vku pod 6,5 s.
A normální verze S2000 (pro Evropu) měla shodou okolností také 177kW, akorát s muším krouťákem v nekonečných otáčkách.
Avatar - Choochoo
6. 11. 2014 23:28
Re: Když
Kdyz to nejede, tak se ohanite nekonecnyma otackama a velkym kroutakem.
Tak treba tve porovnani nahore:
Golf 1,8T 132kW s obrovskym kroutakem 0-100 za 7,8s, max 228km/h
Integra atmo 1,8 140kW 0-100 za 6,7s, max 233km/h
Avatar - Emel
6. 11. 2014 23:50
Re: Když
To jsou přece úplně jinak zaměřená auta... každé z nich má takový motor, jaký se do něj hodí.
Avatar - white label
7. 11. 2014 01:00
Re: Když
Přesně tak, a aby na to člověk přišel, rozhodně k tomu nemusí mít vysokou školu. ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 00:55
Re: Když
235 Nm je "obrovský" krouťák? A na to si přišel jak?
Srovnáváš ryze sportovní kupé s vrcholnou motorizací s kompaktem s nevrcholnou motorizací. Nejbližším dobovým konkurentem Integry Type-R (od VW) bylo Corrado VR6 se shodným výkonem 140kW. Říká se, že objem ničím nenahradíš (snad kromě turba), Honda ho nahrazovala (co se samotného výkonu týče) otáčkami se všemi pro i proti, samozřejmě na úkor krouťáku, což se logicky projevovala zejména na pružnosti. ) Atmo R4 od Hondy jsou dodnes skvělé především do motorek téže značky.
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 09:54
Re: Když
Já nevím, o čem se tu pořád bavíte. Pokud o řidičském autě devadesátých let, tak nemá VW proti Hondě šanci. To je prostě směšné >:D
Avatar - white label
7. 11. 2014 10:03
Re: Když
Vidíš někde, v příspěvku na který reaguješ, něco na téma "řidičské" auto? Pokud ne, pak je směšná spíš tvá reakce. Jinak si myslím, že mé označení Integry Type-R, jako "ryze sportovní kupé" je dostatečně výmluvné i v ohledu, který v reakci řešíš. ;-)
6. 11. 2014 20:47
Re: Když
Když už teda porovnáváš atmo 1.8 a atmo 3.2 nebylo by od věci přihodit i hondí 3.2 V6 - tedy 216 Kw . Jinak passat měl 1.8 s turbírnou se 110 kw a těch 142 kw měla 2.8 ka. Takže vítězem se stává ...
Avatar - Choochoo
6. 11. 2014 21:04
Re: Když
Hondi 3,2 V6 se snad dostala na 220kW ve verzi NSX-R, ale to uz jinde jsme, to je jina pohadka a jina cenova skupina ;-)
Avatar - white label
6. 11. 2014 21:18
Re: Když
Cituj, kde něco takového údajně porovnávám.
Kdo se stává/stal "vítězem" je snad jasné, stačí se podívat co ti Honda nabízí z 1,8 dnes, viz aktuální Civic. Zatímco Golf teď končí na 300 PS a chystá se Golf R400.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 11. 2014 00:03
Re: Když
Já dědkovsky vzpomínal na staré dobré časy, že se dnes karta obrátila je jasné. Ale tehdy vítězila poctivá jpn motorářská škola. Turboškola /ne z Plzně/ ale z Wolfsburgu přišla trochu později.
Avatar - white label
7. 11. 2014 00:29
Re: Když
Později? Záleží jak se to vezme, už Golf II. g. měl přeplňovanou 1,8 s výkonem 160 - 210 PS a Corrado mělo i VR6ku s výkonem 174 - 190 PS.
A mohl jsi mít někdy šestiválec třeba v Civicu, nebo CRX? Nemohl. Takže kdo byl pomyslný vítěz záleží jako vždy na individuálním úhlu pohledu. V devadesátých letech jsem měl možnost svézt jak s aktuálními modely od Hondy, tak od VW. Honda měla filosofii motorkářských motorizací, tedy velký výkon z menšího objemu díky vysokým otáčkám a nízkou hodnotu krouťáku s maximem ve velmi vysokých otáčkách, což má své pro i proti (jako všechno) a ne každému to zrovna na autě vyhovuje (auto není motorka). Navíc je něco jiného se s takovým typem auta občas svézt a něco jiného s ním denně žít. U auta typu Integra Type-R, nebo S2000 v tom nevidím takový "problém", jako např. u podstatně univerzálnějšího hb/hh.
Avatar - Rubb
7. 11. 2014 06:41
Re: Když
WL ikdyž většinou s tebou souhlasím, tak tady moc ne. Vůbec nejde o to, zda jsi mohl mít 6 vál, nebo nemohl. Docela o tom vím své... měl jsem před 15 lety Calibru 110kW (2.0 16V) s pár úpravama na motoru z Německa (tehdy mi tvrdili že má na brzdě odměřených 173 koní, čemuž jsem věřil, páč ten samý motor zvládal v nižší emisní normě sériových 120kW), kamarád pak VR6 128kW. Ten Golf se mohl Integře a Calibře postavit jedině tak na rovině a i tam byl při sprintu o něco pomalejší, měl ale lehce větší maximálku, Calibra se zasekla na cca 235km/h tacho (omezovač otáček)...
Nicméně na okresce zdaleka nebyl tak zábavný - neměl tak točivý motor (gradaci výkonu), vzadu torzka, vysoké těžiště, těžká verunka na přední nápravě... stačil jeden kruháč, kde se Calibra prosmýkla za lehkého písknutí gum, tam se VR6 neobratně trápila v nedotáčivém smyku a přitom menší rychlosti a na širších pneu...
Ano VR6 silné auto na každý den, univerzálnější, ale taky kompromis - určitě ne konkurent tehdejších aut jako Calibra, Integra, Celica, Prelude... ty byly jízdními vlastnostmi a zábavou jinde ;-)
Můj názor, ikdyž zrovna ta Calibra měla i ten 6 vál (2,5) a výborné 2.0 turbo s šestikvaltem.
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 09:52
Re: Když
Když už jsi to tak nakous, tak Integra byla zase o vesmír jinde, než Calibra nebo Prelude.

Ono je to vidět dodnes, ITR s lepivýma gumama je pořád solidně rychlá i v kontrastu s dnešními HH.
Avatar - Rubb
7. 11. 2014 15:23
Re: Když
Je pravda, že Calibra měla tovární nastavení podvozku spíše univerzální i pro běžnou jízdu, Integra Type R byla v tomto směru lepší lepší. Já už ji kupoval i upgradem podvozku, takže jsem neměl důvod si moc stěžovat... vlastně jo - bylo to nízké a vpomínám jak otec nadával, když jsem ho někam vezl, že z toho nemůže vylézt... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 09:56
Re: Když
Zdar, píšeš že tady se mnou moc nesouhlasíš, ale ve tvém příspěvku jsme nenašel nic, co by nějak zásadněji rozporovalo to, co jsem tu doposud napsal. Naopak, např. jsem se jasně vyjádřil, že je Integra ryze sportovní kupé, na rozdíl od univerzálního kompaktního hh v podobě Golfu. Navíc celá diskuse byla zatím o motorizacích a rozdílném přístupu k dosažení max. výkonu apod.. Jízdní vlastnosti/celkovou "zábavnost" tu zatím nikdo moc neřešil, takže ani nevím jak si k tomu nesouhlasu došel. Celé to začalo srovnáním nesrovnatelného, tedy běžné motorizace běžného Passat s Integrou Type-R.
Doposud jsem tu nenapsal jediné slovo, jak o Calibře, tak o G3 VR6 se kterým srovnáváš svou tehdejší (vytuněnou) Calibru. To jsou všechno případná témata na další diskusi/diskuse. G3 VR6 měl s Corradem VR6 společný opravdu jen ten motor. G3 VR6 byl spíš kompaktní GTéčko, než hh, navíc se (se 140kW) nabízelo i jako 4x4, G4 R32 bylo charakterem úplně jinde a naopak G5 R32 se zase charakterem blížil víc k tomu GTéčku (ve srovnání s G4R32).
Mimochodem já měl v 90tých letech Corrado G60 a rozhodně si nemyslím, že byla Calibra se sériovou R4 atmosférou celkově lepší auto, nehledě na pověstnou celkovou kvalitu zpracování, např. všechny trochu víc jeté Calibry, se kterými jsem přišel do styku, měly problém s doslova viklajícími se sedačkami. Corrado G60 mělo problém s životností části týkající se přeplňování (i když já jsem s tím osobně problém neměl), ale jinak to bylo na svou dobu vynikající auto, ne tak ultimativní jako ta Integra (ale to samozřejmě nebyla ani ta Calibra), ne tak univerzální jako 5dv. Golf, ale taková zlatá střední cesta, aspoň pro mě tehdy ano.
Vrátím se tedy zpátky k samotným motorizacím. Nevím, proč by mělo být obecně jedno, jestli můžeš mít v autě i větší "víceválcový" motor, či nikoli. Někomu to být jedno může a pro někoho to zase naopak může být zásadní (zdravím např. majitele kompaktních AR GTV). Stejně jako někdo hledá ultimativnost a někdo jiný spíš kompromis.
Avatar - Rubb
7. 11. 2014 16:01
Re: Když
Tak to jsi mě překvapil, jsem si myslel, že Corrado bylo postavené na platformě G3...
Jinak souhlas, pro někoho může být víceválcový motor zásadní. Já to spíš myslel tak, že když jsem s tou VR6 jel, tak jsem si říkal - sakra, kde ten skoro litr objemu a 2 válce navíc jsou? Ano, VR6 byla v nízkých otáčkách lepší, ale i tak si myslím, že prostě koncern v té době atmo benzíny moc nepiloval a radši to nahrazoval objemem. S G60 jsem nikdy nejel, o té poruchovosti kompresorů se vědělo už tehdy, takže výskyt v ČR proti VR6 byl malý. Nicméně po Calibře jsem měl 4 roky Octavii RS (1.8T) a tento motor jsem měl moc rád, když jsem ji prodával měla 230tis najeto a měnil jsem na motoru pouze cívku zapalování na jednom válci. Ještě než jsem sehnal na Calibru kupce, taj si vzpomínám, že jsem udělal s kamarádem test a zkoušeli obě auta ve zrychlení. Octavia se vždy dostala cca o půl auta až auto vpřed, ale pak na 3. a 4. rychlostním stupni začala trochu ztrácet a Calibra ji předjela. Ale ten rozdíl hodně malý a zanedbatelný. Později jsem si turbo hodně oblíbil, ikdyž už to nebyl tak ryze sportovní motor (já původně chtěl i tu Calibru v turbu, ale byla nakonec nad moje fin. možnosti) a dnes už bez turba díky emisním normám pořádnou atmosféru v této třídě ani nekoupíš...
Jinak se sedačkami Calibry jsem problém absolutně neměl, zato jsem musel nechat opravovat zadní lemy (koroze, tehdejší bolest Opelu) a dělat generálku zadní nápravy (sjíždění vnitřků pneu), ale o větších problémech se zadní nápravou jsem nikde moc nečetl, tak to přisuzuji sportovním pružinám a tlumičům... Psalo se taky o problémech s praskající hlavou na motorech C20XE, ale to mě také nepotkalo. ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 16:41
Re: Když
Kdepak, G3 přišel až 3 roky po Corradu, dost lidí si mylně domnívá, že Corrado bylo nástupcem kompaktního Scirocca, ale Corrado bylo kupé střední třídy a vycházelo hlavně z tehdejšího Passatu, včetně sdílení některých dílu v interieru..., podobně jako třeba 8er vycházelo ze 7er.
I cenově bylo Corrado podstatně výš, než Scirocco/Golf, ale i Passat.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 11. 2014 17:25
Re: Když
White, určitě se s tebou dá souhlasit, že Integra nebyla auto na denní ježdění, to bych taky raději sáhl po golfu vr6, nebo passatu. Každopádně tahle doba je pryč.
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:09
Re: Když
Rychlé Golfy, I. a hlavně II. g. byly, na svoji dobu a třídu, skvělé, jejich výrazný úpadek přišel ve III. a IV. g., tedy s výjimkou GIV R32. Zpátky na vrchol vrátila GGTI až V. g. a od té doby se drží... a současný GR je trefa do černého, viz srovnávačky hh v EVO, TG, Speedu..., a to se chystá GR400, který se snad příští rok taky objeví na trhu. i když spíš jen jako limitka.
Avatar - Rubb
8. 11. 2014 06:02
Re: Když
Hmm, tak to je jsem fakt netušil - díky ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2014 18:46
Re: Když
Původně Corrado mělo být Sciroccem III, jakýmsi větším, vyspělejším a údajně i dokonce o něco levnějším nástupcem Scirocca II...", taková "sportovní" výkladní skříň VW za lidovou cenu. Tyto plány se ovšem zvrtly a nakonec k naopak nelidové ceně přišlo logicky nové jméno - Corrado (ze španělského "correr" - běžet) . Scirocco II (jako lidovější alternativa ke Corradu) pak další 4 roky zůstalo v nabídce společně s Corradem.
Celkově byla technika Corrada (včetně motorů/převodovek apod.), po dobu 7mi (1988-1995) let výroby, postupným mixem techniky Passatu B3/B4 a Golfu II/III.
6. 11. 2014 22:21
Re: Když
Proc ta posedlost litrovym vykonem?
7. 11. 2014 08:10
Re: Když
V té době byla vrcholná motorizace u Acco Type-R, 2,2l na 212HP.
Avatar - white label
7. 11. 2014 09:10
Re: Když
Sorry, napsal jsem Accord Type-R místo Integra Type-R, kterou tu celou dobu řešíme.
7. 11. 2014 09:37
Re: Když
Jasně. ;-) Říkal jsem si, proč by jsi do toho motal Accorda. I když k tomu Passatu... ;-)
Nutno ale napsat, že Acco Type-R je taková pošuk kára, která může fungovat jako image maker - koukejte co umíme, ale pro 95% klientů ze skupiny, která by se rozhodovala mezi výkonným Passatem a Accordem to auto bylo "nepoužitelné", resp. "nevyužitelné".
Tak a teď to tady schytám ze všech stran, jako nekritický obdivovatel koncernu >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2014 10:12
Re: Když
Ano, Integra byla ultimativní (skorozávodní) kára, pošuk, exot, samozřejmě svým způsobem "krásný" a velmi zábavný (zvlášť na poměry FWD), do daily car měla daleko, ale vždycky je něco za něco.
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 11:00
Re: Když
Accord 2.2 ještě celkem šel, párkrát jsem to řídil a měl jsi z toho opravdu takový pocit "rychlého auta", měl točák i výkon, i když byl trošku blbě zpřevodovaný, aby zvládl být i na každodenní ježdění, ale další generace měla 2.0 právě z ITR, už se do Evropy nevozila, sice měla 220 koní, ale malý točák a to už by asi nefungovalo jako celek tak dobře.
7. 11. 2014 11:19
Re: Když
To mám přesně namysli. Ano, dojem rychlosti a rychlost byla, ale těmi 95% v této skupině myslím právě ty běžné uživatele, kteří chtějí jezdit a neřešit dostupnost rychlosti. Ano, fajnšmekr si tu vyjímečnost Accordu užije a i to, jak se k ní propracovává, ale v této "konzumní" třídě to tipuji tak na těch 5% a to možná ještě přeháním. ;-)
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 16:44
Re: Když
Jestli to myslíš tak, že ATR jel "slušně", ale maximum si z něho dostal až v opravdovém extrému, do kterého ho asi hned málokdo, zvlášť když to oproti jiným sportovním sedanům té třídy nebylo dynamicky nic dechberoucího, tak to souhlasím, ale to tak nějak u sportovních Hond vždycky platilo. I proto jsem si je oblíbil.

Takže doufám, že si ten charakter udrží i nový CTR, i když se od všeho předchozího bude lišit opravdu dramaticky.
Avatar - Emel
6. 11. 2014 20:23
Re: Když
225 je obvykle rozměr vyhrazený pro silnější motorizace... u Škodovky má 225 ORS. Problém je, že nový auta vypadaj na menších kolech blbě... a v 17" je prostě 225/45 standard.

Vzpomínám, že v době ITR byly 18" gumy docela ranec, i proto se většina spokojila s 16".
6. 11. 2014 23:02
Hlavně, až to není hybrid!!!
Nové kupé Integra s točivým atmomotorem, to by bylo super! Pokud to ale zase zku..ví přídavným elektromotorem, Hondě není pomoci...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
6. 11. 2014 23:57
Re: Hlavně, až to není hybrid!!!
Při dnešních bezpečnostních a emisních standardech by takové auto zřejmě nestíhalo ani tu tehdejší Integru...
7. 11. 2014 09:38
Re: Hlavně, až to není hybrid!!!
A nebo by muselo být za cenu reálně jiné třídy a image.
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 14:17
Re: Hlavně, až to není hybrid!!!
S točivým motorem? A jakým? Dostane VTEC Turbo, na 100 %...
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 09:56
Reinkarnace?
Reinkarnace Integry? To sotva. Integru si pamatujeme co by skorozávodní auto, do kterého Honda zahučela nehezké peníze a mám pocit, že každý kus, který opustil továrnu, znamenal pro Hondu finanční ztrátu.

Tudíž pochybuju, že by v roce 2017 vzniklo něco na podobné bázi inženýrského šílenství. Jestli Integra příjde, bude muset generovat krom image i zisk a to se odrazí v konstrukci. Hodně napoví Civic Type-R..
Rozbalit vlákno
21
7. 11. 2014 10:05
Re: Reinkarnace?
Navíc, v kontextu vývoje nového NSX, který také asi nebyl zadarmo. 2 vývojově drahé projekty ?
Reálněji bych to klidně viděl na coupé postavené ale na bázi již něčeho existující, aby se šetřili náklady. Pak ale nepovažuji za ideální vracet se ke jménu Integra, protože kompromisně stavěné auto nebude na tak izolovaném vrcholu, jako právě Integra byla a díky čemuž je dnes tak glorifikována (právem).
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 10:20
Re: Reinkarnace?
Bohužel dnes se staré značky recyklují, viz. třeba u nás trapný Rapid 8-s
Avatar - white label
7. 11. 2014 10:34
Re: Reinkarnace?
Konkrétně typové označení Rapid byl Škodovkou "recyklován" už podruhé...
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 10:43
Re: Reinkarnace?
Přesně tak. Bohužel v drtivé většině nástupce nedostojí spiritu svého předchůdce :'-(
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 11:04
Re: Reinkarnace?
Jak to myslíš, že teď by to muselo být na bázi něčeho existujícího? To byla přece Integra taky - Civic. ;-) Dokonce i její motor byl jen přezdvihovaný 1.6 VTi. ;-)
7. 11. 2014 11:21
Re: Reinkarnace?
To ano, ale ručně montovaný se značně omezenou produkcí a s významějšími náklady. A to odlišení samotné od Civicu bylo zásadnější, než si v dnešní době umím představit.
Avatar - King
7. 11. 2014 12:44
Re: Reinkarnace?
Jak jsem psal dole wawrisovi - CTR 2015 bude hádám změnově ještě mnohem zásadnější, než ITR. ;-) Ale než se stane podobnou legendou, pokud se stane, bude muset nejdřív taky trošku zestárnout. :-)
7. 11. 2014 13:04
Re: Reinkarnace?
...a ještě před tím zestárnutím bude muset vůbec vzniknout.
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 14:12
Re: Reinkarnace?
Nikdy jsem nechápal lidi, kterým způsobuje potěšení do něčeho neustále rýpat. Ale užij si to, vůbec ti nezávidím tu depku, až tady CTR fyzicky bude, i když nepochybuji o tom, že si (na něm) zase něco najdeš. Třeba kola nebudou dost kulatá...
7. 11. 2014 15:12
Re: Reinkarnace?
Depku?
A z čeho jako?
Osobně se docela na CTR těším a držím jim palce, ať jim to s tím NS časem vyjde, jak plánují.
A jestli to auto bude i za odpovídající cenu a v životě použitelné, smeknu před Hondou i s vlasama.
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 16:38
Re: Reinkarnace?
Dáváš to najevo dost ...nestandardně. :-O
7. 11. 2014 18:09
Re: Reinkarnace?
Jo, já vím...soráč :-)
7. 11. 2014 15:43
Re: Reinkarnace?
ROFL, mala kulatost kol >:D
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:13
Re: Reinkarnace?
Na druhou stranu přiznejme, že i kdyby ta kola nebyla opravdu "dost kulatá", někteří členové H-klubu by jistě pohotově vymysleli klady takového "originálního" řešení a ze slabiny by tak rázem byla přednost. >:-[] ;-)
Avatar - Emel
7. 11. 2014 17:16
Re: Reinkarnace?
Pro zajímavost... seděl jsi někdy v obyčejné Integře? Ono se trošku zapomíná, že Integra nebyla jen Type R... takže ten vrchol nebyl zase tak izolovaný.
PS: já ne...
Avatar - King
7. 11. 2014 11:16
Re: Reinkarnace?
Moc to démonizuješ. ;-) Integra byla jen mírně zvětšený a luxusnější Civic a to hlavně proto, že se prodávala jako Acura. Kromě kupé se dělala i jako sedan, s motory 1.6 a 140k 1.8, čtyřstupňovými automaty.

U Type R, která model proslavila i tady, jen upravili DOHC VTEC 1.6 na objem 1,8 l, ubrali trošku izolace, zkrátili převody, upravili řízení, podvozek, brzdy a bylo. Fungovalo to náramně hlavně díky rozložení váhy a krátkému rozvoru, ale žádná černá magie, prostě klasická cesta, jak udělat k masového modelu hot-hatch (hot-coupe ;-) ).
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 11:50
Re: Reinkarnace?
No jenže z článku je patrné, že Honda nechce navazovat na ten poměrně nevýrazný sedan, o kterém ostatně jak vidno téměř nikdo v Evropě neví, nýbrž právě na top verzi ITR ;-)

A bagatelizovat úpravy mi příjde zcestné už jen proto, že ITR byla prodělečná. Společně s FoFo RS Mk.I to byly takové sportovní špičky své kategorie a doby.
Avatar - King
7. 11. 2014 12:40
Re: Reinkarnace?
Jasně že nechce navazovat na sedan, ten už v US má - ILX. :-) Teď k tomu ještě to kupé.

Jestli byla nebo nebyla prodělečná, k tomu nemám co říct, nevím to. ;-) Nebagatelizuji úpravy, jen poznamenávám, že byly zcela v režii toho, co očekáváš, že ti automobilka s autem udělá, když chce vytvořit sporťák.

Z pohledu rozsahu provedených změn si myslím, že daleko více rozdílů, než u Integry, bude u připravovaného CTR 2016. ;-)
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 14:15
Re: Reinkarnace?
Myslím, že nás Integra vůbec nemusí trápit, my dostaneme CTR a nebude důvod sem násilím rvát kupé v době, kdy jejich trh meziročně už nekolik let padá o třetinu. Ale RSX bude s největší pravděpodobností techniku CTR do značné míry využívat, i to může být důvod, proč se ladí tak důkladně a tedy nepochybně draze.
7. 11. 2014 10:45
ja bych radsi novyho accorda
a nebo civica, kterej by se dal pouzit i na neco jinyho nez na meziplanetarni lety. a nebo proste privezt z asie hondu jade, sundat z ni trochu chromu a byl by to trhak!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 10:59
Re: ja bych radsi novyho accorda
No přesně! Accord je tak skvělé auto, ale zdejší omezenci pořád jen chrochtaj nad passatem atd. ;-\
7. 11. 2014 11:22
Re: ja bych radsi novyho accorda
No, očividně není skvělé pro zdejší trh(y).
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 11:27
Re: ja bych radsi novyho accorda
Ale imho k tomu není důvod, pominu-li zdejší zabedněnost...
7. 11. 2014 11:57
Re: ja bych radsi novyho accorda
duvodem je absolutne nekonkurenceschopna cenova politika Hondy. oproti konkurenci (napr. Mazda) je koupe noveho accorda projevem silenstvi.
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 12:11
Re: ja bych radsi novyho accorda
Tak s tím absolutně nesouhlasím. Přečti si třeba zdejší články z doby uvedení nového Accordu.

[odkaz]

,,Převlečená Acura
Věříme, že jste mezi řádky vyčetli, proč považujeme Accord spíše za Acuru. Honda prostě postavila poslední dvě generace Accordu tak, aby se s nimi, coby Acurou TSX, mohla v Americe, kde na to má Acura potřebnou image, postavit německým a japonským prémiovým značkám. A díky tomu může pozlobit stejné výrobce v Evropě i obyčejný Accord. V něčem jejich kvalit elity nedosahuje, v jiném ji předčí, jedna věc je ale jistá – se svou špičkovou technikou za mainstreamovou cenu má šanci být ještě úspěšnější než jeho předchůdce."

A s tím já ze své zkušenosti naprosto souhlasím. Za ty peníze to bylo (a stále ještě celkem je) skvělé auto. Jen už by to chtělo novou generaci.
7. 11. 2014 12:29
Re: ja bych radsi novyho accorda
Myslíš, že kdyby Honda přišla s dobrou nabídkou PRO TRH (zákazníky), že by ji trh ignoroval ?
A dobrá nabídka je balíček více věcí, ne jen výborné auto a i za dobrou cenu.
Avatar - Individualita
7. 11. 2014 12:57
Re: ja bych radsi novyho accorda
Aha, takže to bereš ad absurdum. V tom případě subjektivně dodávám, že ten trh stojí za ho... ;-)
7. 11. 2014 13:05
Re: ja bych radsi novyho accorda
Jaké ad absurdum ? Prodejní výsledky Accordu ukazují, jak dokáže zaujmout zákazníky, kteří reálně nakupují. O ničem jiném to není.
Ad absurdum by to bylo, kdyby jiné značky platily naháněče/bourače, kteří by potencionální zákazníky odháněli od dealerů hondy. >:D
Avatar - white label
7. 11. 2014 13:48
Re: ja bych radsi novyho accorda
Accord spíš BYLO skvělé auto (tedy především jízdně). Tady zatím nad Passatem nikdo nechrochtal, a když si projdeš diskuse pod ním, tak se dozvíš, že si ho u nás kupují prakticky výhradně firmy. ;-)
7. 11. 2014 11:26
Jen aby...
...z toho nebylo další CR-Z s květinkama místo otáčkoměru.

Integra Type-r, to byla pila, panečku :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - King
7. 11. 2014 12:41
Re: Jen aby...
CR-Z nemělo otáčkoměr? S číms to jezdil? I když já vím, nejezdil... ;-)
7. 11. 2014 12:54
Re: Jen aby...
Dostals mě, kingu, jako vždy, ty jsi největší, nejchytřejší, nejlepší, nejmoudřejší a s chudákama jako já vždycky vydupeš hned v prvním komentu. Obdivuju tě, fakt. Skoro víc, než barika.
7. 11. 2014 13:06
Re: Jen aby...
Tady aby si k příspěvku přikládal vysvětlující brožuru. >:D
7. 11. 2014 13:11
Re: Jen aby...
To by nepomohlo, kingovi šlo o to mě shodit, tak mu tu trochu radosti při pátku nechám...
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 14:07
Re: Jen aby...
Já ti nevím, spíš mi přijde, že ses shodil sám. K čemu jsou dobré takové slaboduché výlevy? Céro fungovalo ve třech režimech a co do činění s květinkami jsi měl v jednom jediném. Nechápu, proč má být u sportovního auta zásadním měřítkem výkon.

Mám CTR 7G a byl jsem ve fázi, že ho za CR-Z vyměním. Tak mě nadchlo chováním, ovladatelností a jízdními vlastnostmi, že bych byl schopný oželet 200 koní a 8000 otáček. Zase tak mizerně to nejede. Možná že kdybys ho vyzkoušel a nedal na to, co se povídá, mluvil bys jinak.

Počítám, že na mimózní příspěvky o kytičkách narazím i pod NSX. 8-s
7. 11. 2014 15:08
Re: Jen aby...
A já jsem snad někde psal, že to jede mizerně?
Nebo že zásadním měřítkem sportovního auta je výkon?
Kdes to vyčetl?

Pointa toho mého prvního komentu nebyla v tom, že je CR-Z špatné auto, zkus to pochopit, není to tak těžké.
Avatar - TeeJay
7. 11. 2014 16:40
Re: Jen aby...
Možná to bude pátkem, ale promiň, nepochopil jsem to ani trochu. :-(
7. 11. 2014 18:09
Re: Jen aby...
Chtěl jsem naznačit, že CR-Z nenaplnilo očekávání těch, jež čekali nástupce CRX.