Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Značkový vs. nezávislý autoservis: Kdo s koho?

V odvěké válce značkových a nezávislých servisů se schyluje k dalšímu kolu. Automobilky vytahují nové zbraně, odlivu zákazníků musí zabránit stůj co stůj.
Zpět na článek
18. 11. 2014 08:24
18. 11. 2014 08:25
18. 11. 2014 08:40
18. 11. 2014 15:02
18. 11. 2014 08:26
18. 11. 2014 08:30
18. 11. 2014 09:49
18. 11. 2014 22:55
18. 11. 2014 23:31
18. 11. 2014 10:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 11. 2014 09:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 11. 2014 12:01
28. 6. 2016 22:57
20. 6. 2017 21:00
30. 10. 2019 20:39
18. 12. 2020 00:40
21. 1. 2022 17:20
18. 11. 2014 08:08
Pěkně sepsané PR
Kucí z redakce že vás ruce nebolí. Cena náhradních dílů je mimo superdrahé distributory minimálně poloviční než tam píšete. Nic se nemění a žádná revoluce není. Bludy blafy a jedno velké PR
Rozbalit vlákno
8
18. 11. 2014 12:13
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
jj
OVŠEM KDYŽ BUDE MÍT NA BLBÝ MOTOROVÝ OLEJ 100% PŘIRÁŽKU TAK JAKO SORY CHLAPY, JÁ HO UŽ NEMĚNÍM [odkaz] JÁ PODPORUJU ELONA [odkaz] A JEZDÍM S ELEKTRIKOU V CENĚ VOZU [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 11. 2014 10:05
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
A což teprve cena ND mimo čr, to sou rozdíly panečku.A klidně i u origo ND >:-[]
18. 11. 2014 14:26
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
Jojo, hlavne v Polsku, vid? >:-[]
18. 11. 2014 14:36
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
A to si pro to jezdíš na letiště a proclíváš každý balíček ?
Avatar - Barrichello
18. 11. 2014 15:20
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
Z polska nic neberu, Anglie, USA
Na všechno clo není, něco proclí sám Fedex či DHL a co neposílaj prodejci přímo do Evropy mi kupuje kámoš co má v USA schránku, takže to pak clí i on....

Rozdíly naprosto brutální, na něčem tady maj marži 250%
18. 11. 2014 15:42
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
Ceny jsou tam (USA) dobré, to je jasný ... Bohužel už není moc fajn, když ti na to plácnou clo (na golfové vybavení je 4%) a hlavně DPH ... Dřív se muselo dojet na Fedex na letiště a tam to proclít, pak ti to ve skladu dali. Pokud to šlo normální poštou, tak absolvovat stejný kolotoč na poště Plzeňská .....
18. 11. 2014 11:38
Re: KDYŽ NEBUDE ZNAČKOVÝ PŘEPAL TAK ZNAČKOVÝ, TOJE TUTOVKA
Nějak nechápu jaké PR ?? Podle mého názoru asi dost přesný popis toho, jak z nás (a i ze servisů, prodejců ..) výrobci aut dělají idioty .....
18. 11. 2014 08:24
2.pád
Z koho, z čeho. Nízkou úroveň článku naznačuje už ta hrubka.
Rozbalit vlákno
9
18. 11. 2014 08:25
Re: 2.pád
akurat som to isiel pisat.. :-) a to som sa ucil SK gramatiku.. :-) ja viem.. toto je to iste.. :-)
18. 11. 2014 08:40
Re: 2.pád
Jak se říká v jedný český pohádce: Nachytal se, nachytal se >:D Ale tebe omlouvá, že čeština není tvůj rodný jazyk, toto je totiž takovej chyták. Asi třeba jako briskně / bryskně.
18. 11. 2014 15:02
Re: 2.pád
nasiel som si taketo: [odkaz]
Avatar - KANKUNEN
18. 11. 2014 08:26
Re: 2.pád
Je to tady takový standard. Chyby a popletené údaje.
18. 11. 2014 08:30
Re: 2.pád
Ale ale, pane kolego! Nízkou úroveň znalostí z češtiny naznačuješ sám svým příspěvkem. Předložkou v tomto případě totiž není písmeno z, jak asi intuitivně cítíš, ale s, protože se neptáme druhým pádem (Kdo z koho/čeho?), ale čtvrtým pádem (Kdo s koho/co). Doporučuji návrat do školních lavic. :no:

Ještě doplním takovou mnemotechnickou pomůcku, pro příště, jak poznat, že je to pád čtvrtý, a ne druhý: Celkem jednoduše, protože jde o to, kdo vyhraje, kdo ostatní porazí - kdo s koho. Tedy kdo porazí koho (co), což je čtvrtý pád. Předložka s je v tomto případě zcela správně.
18. 11. 2014 09:49
Re: 2.pád
Pak mi nezbývá, než se redakci omluvit a nasypat si popel na hlavu. Omlouvám se. Děkuji také za poučení :yes:
Avatar - rohYpnol
18. 11. 2014 22:55
Re: 2.pád
takže teď už to je článek na úrovni >:-[] >:-[] ?
Avatar - eLzyx
18. 11. 2014 23:31
Re: 2.pád
tohle platí pouze pokud jde o frázi, jde o starobylý 4. pád. Pokud by šlo o "náhodné" spojení slov například "kdo z koho dříve zešediví", tak je tam "z". Ale "rozhodne se kdo s koho" je se "s".
Avatar - KANKUNEN
18. 11. 2014 08:39
Nejduležitější stejně je, kdo na autě dělá
Šikovní i prasáci jsou všude. Takový fachman v garáži umí víc než spratek se šponou v uchu ve značkovém servisu, který pracuje jen aby něco dělal.
Rozbalit vlákno
4
18. 11. 2014 08:41
Re: Nejduležitější stejně je, kdo na autě dělá
Nejde to sice úplně bagatelizovat, ale máš pravdu, i já jsem už několikrát narazil na chlápka v garáži, kterej uměl víc než borec ve značkovým servisu. Bohužel.
18. 11. 2014 08:50
Re: Nejduležitější stejně je, kdo na autě dělá
Ku garaznikom nechodim. Mam skusenost, ze ked dam auto do autorizaku, tak s nim garaznikov obehaju autorizovani automechanici >:D , bolo to v zaruke a ukazalo sa, ze to bola taka blbost, cidlo ....
Avatar - KANKUNEN
18. 11. 2014 09:04
Re: Nejduležitější stejně je, kdo na autě dělá
Nejeden automechanik dělá fušky, protože si vytvořil svoji klientelu. Ta papírová válka kolem opravy zabere v autorizáku více času než oprava.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 11. 2014 10:23
Re: Nejduležitější stejně je, kdo na autě dělá
Ano, ale to moze fungovat len pri niektorych znackach, ktore su u nas rozsirene najviac, a ktore pouzivaju jednoduche standardne riesenia, ci uz je to v motore alebo na podvozku.

Ak natrafi na zaves kolesa, ktory sa montuje na jediny model jedinej znacky na svete (a je to mainstream), tak bude v ocich mit uzas jak Alenka v risi divu.
18. 11. 2014 08:56
Jsem rád, že.......
......jsem zažil svět, který byl ještě v pořádku.

Kdy se mimo obec jezdilo neomezenou rychlostí, kdy byly po celém světě dálnice zdarma, kdy, když jste šli na automobilový závod, tak vám auta jezdila pár metrů před špičkami nohou, když jste chtěli, kdy neexistovaly DPF, kdy nikdo neznal pojem "kurvítka", kdy náhradní díly na auta měly vždy jen jednu a to standardní kvalitu, kdy nikdo neznal pojem downsizing, kdy motor nechcípnul na každé červené, kdy bylo možné při troše šikovnosti udělat základní servis šroubovákem a kombinačkama doma v garáži a smělo se to dokonce bez ztráty záruky, kdy se výrobci a konstruktéři aut snažili udělat auto s nejlepšími vlastnostmi, výkony a nejdelší možnou výdrží v rámci dobou daných technických a ekonomických možností, kdy drahé auto s výkonným motorem byla i záruka nadstandardní spolehlivosti a životnosti a ...........

Těch pár let, než chcípnu, už snad doklepu se svým sice letitým, ale stále ještě jakž takž použitelným a při životě udržitelným V8 bez turba, bez DPF, s přijatelným komfortem, výkonem, image, vzhledem a dokonce i spotřebou, který jsem vybíral právě s ohledem na souhrn veškerých vlastností, které mi vyhovují.
¨
Mladým už není až tak moc co závidět, hezky už bylo. (Myšleno v oblasti automobilismu.)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - dal
18. 11. 2014 09:32
Re: Jsem rád, že.......
Taky jsem to zažil ale je to jednostranný pohled fandy a ne uživatele. Vývoj se nedá zastavit, dnes jsou ta auta daleko bezpečnější a rychlou jízdu zvládne i důchodce.
18. 11. 2014 10:22
Re: Jsem rád, že.......
Ne úplně pochopen smysl mého pláče.

Proti vývoji nemám nic ani v nejmenším. Ani proti zvyšování bezpečnosti.

Mám ale velké výhrady k omezování životnosti jednotlivých komponentů automobilu až na krajní mez záruky a někdy i za ní, mám výhrady ke stop start systémům, které ničí motor a se nedají vypnout nebo jen obtížně a případně jen po každém nastartování, mám výhrady k downsizingu uplatňovaném bez "zdravého rozumu", mám výhrady k soustavnému snižování emisních limitů v rozsahu obtížně splnitelném, mám výhrady k umělému zneprůjezdňováním měst retardéry, přejezdovými prahy, zbytečnými ostrůvky, snižováním jízdních pruhů, zákazy a zbytečným omezováním rychlosti, mám výhrady k tribunám na závodech stovky metrů od tratě, ze kterých jsou vidět závodní auta jen jako líné blechy a mohu pokračovat.

Bezpečnost ano, ale nesmí se to přehánět. Každý soudný člověk má mít rozum a vyhodnotit si míru rizika, kam až chce jít. Jinými slovy - já mokrou kočičku usušit do mikrovlnky nedávám.

A jak chceš jet rychle s dýchavičným upoceným rozklepaným litrovým tříválcem byť nadopovaným turbem v autě se čtyřmi pasažéry třeba v kopcích kolem Spessartu ? A když se pokusíš s ním jezdit rychle jak dlouho vydrží a kolik spotřebuje ?
Avatar - _Karel_
18. 11. 2014 12:11
Re: Jsem rád, že.......
Kdyby v celé diskuzi byly jen oba tvé příspěvky, stálo to za to :-) :yes: :yes: :yes:
18. 11. 2014 12:12
Re: Jsem rád, že.......
Děkuji.
18. 11. 2014 14:01
Re: Jsem rád, že.......
Rychlou jízdu zvládne i důchodce. Tvrzení jež je podloženo velikým množstvím dopravních nehod. >:D Nicméně pochop, že nejde o to jet rychle, ale užít si jízdu. ;-)
18. 11. 2014 08:57
Ja tento článok hodnotím pozitívne.
Môj prípad: rozdiel v cene značkový Renault servis a súkromné garáže pri výmene rozvodov bol 50e na celkovej faktúre za materiál a prácu. A to som bral orig. diel versus náhrady-Motrio. Auto R Laguna 1.5dci...to sú tie čo kazia,len moja sa nechce.

P.S. Bol som pri vozidle...vždy som pri vozidle, šetrí to čas a peniaze. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
18. 11. 2014 09:05
Re: Ja tento článok hodnotím pozitívne.
Právě jsi to zakřiknul.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 11. 2014 09:26
Pristup k datam z elektronickej servisnej knizky
Mazda ma aplikaciu pre iOS a Android, staci nainstalovat (dojde k overeniu identity) a strucny vypis je k dispozicii - kedy bola prehliadka, stav kilometrov, kde bola prehliadka uskutocnena... kedy ma byt dalsia prehliadka

A dalsia zaujimavost - ked absolvujem prehliadku v znackovom servise, mam narok na celoeuropsku roadside assistance. Co nie je zle.
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2014 10:31
Re: Pristup k datam z elektronickej servisnej knizky
Jo, mas pravdu. "My Mazda" sa vola ta apka, keby niekto hladal. A v navode k autu su popisane aj servisne cinnosti pri pravidelnych prehliadkach. Pekny ustretovy krok Mazdy k zakaznikom, aj "neznackovym" servisom...
18. 11. 2014 09:55
Dnešní společnost je stále více založena na jednoduchém prin
Já okradu tebe a ty zase někoho jiného..že už nemáš koho a jsi na konci potravinového řetězce? Sorry, potom máš šmoldase..
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2014 12:01
moje zkusenost
v autorizovanem servisu si jen za napln oleje uctovali 3500kc s dph, pricemz ten samy koupim lehce přes tisícovku. vim ze si olej muzu prinest svuj, ale na to ja nemam zaludek.
na 50tis km mi odesla v zaruce spojka u auta, který jezdilo v prumeru 50km na jedne zatah bez potřeby razeni - záruku neuznali, pry ze neumim jezdit.
materiál na opravu byl o vic jak 100% drazsi, nez za kolik bych to same koupil na internetu.
takze ac jsem s autem jezdil poctive do autorizovaného servisu, z hlediska záruky mi to bylo k nicemu.
nevadila by mi vyssi cena práce, ale vadila mi i nekolikanasobne prepalena cena materialu.
takze jezdim k jednomu sikovnymu garazmistroj a platim min jak pulku nez v autorizaku.
priste s novym autem pujdu do autorizaku jen na první servisni prohlídku, pak jim ukazu vztyceny prostrednicek.
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2014 16:42
Re: moje zkusenost
Ja chodim do autorizovaneho (v AT), ale nemaju nic proti tomu, ked si donesiem svoj olej. Samozrejme, rovnaka specifikacia ako v navode k autu. Spominam si ze ked mi menili brzdove dosticky, sami mi dali na vyber, ci chcem original nahradny diel od automobilky, alebo prakticky rovnaky diel priamo od vyrobcu...
18. 11. 2014 17:08
Re: moje zkusenost
To uz zalezi servis od servisu. Ja jezdim s ojetym autem do autorizaku, protoze za tech tvych 3500 jsem mel nejen olej, ale i praci s jeho vymenou a vymenu oleje v prevodovce vcetne prace + sezonni prohlidku auta. Coz neni tak hrozne.
18. 11. 2014 13:59
Výber auta treba začať výberom autorservisu ....
V autoservise skôr či neskôr skončí každý, takže odporúčam kupovať len auto na ktoré mám dobredu zabezpečný dobrý servis ....

Traba sa popýtať, navštíviť, pohľadať na nete a pod. dá sa ....

Z mojich skúsenosti, nie je žiadny servis "automaticky" kvalitny .. a to ani pri luxusních značkách ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CommonUser
18. 11. 2014 14:02
Chybne predpoklady
Je tam viacero mylnych predpokladov, napr vymena motora u BMW sa nerobi ani pri 120 tEuro: [odkaz]
A to islo vela veci sudnou cestou.
To, ze si automobilka nieco este vobec nieco vyraba (okrem montaze) je tiez mimo. Ani tie spomenute veci v clanku.
Marze su tiez otazne. Hlavne pre vyrobcu. Otazka je vzdy, co sa vlastne plati ako pracovny vykon ci realny naklad.
Maly servis sa bude vzdy viac snazit ... v ramci odbornosti.
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2014 16:42
Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
Kupa auta = predajca
Problem v ramci zaruky = predajca

Pravidelne prehliadky: EU prikazuje umoznit servisovat v ramci zaruky v hocijakom "normalnom" servise bez straty zaruky...

Ake servisovanie vlastne?
Vymenit olej, filtre, doliat kvapaliny a po 120 000 sviecky nie je ziadna alchemia, pripadne brzdove dosticky, chciet od zakaznika, aby na tieto ukony chodil do autorizovaneho servisu a platil nehorazne prachy a niekolkostopercentne prirazky je podla mna drzost...

Na co je teda vlastne dobry autorizovany servis?
V ramci zaruky ma vsetko fungovat...
Ak sa zacne nieco vazne mimo spotrebaku kazit tesne po zaruke, v zivote nekupit tu istu znacku = planovana zivostnost = obsolescencia
Ak sa nieco kazi uz pocas zaruky - vadny produkt, opat nikdy viac nekupovat a reklamovat, reklamovat, stazovat sa, pisat, mailovat...

Moja osobna subjektivna skusenost je, ze ked treba riesit
- prkotiny ako vymenu oleja, autorizak si rad necha mastne zaplatit...
- veci ako nepojazdne auto v ramci zaruky = vyriesia, lebo musia...
- problem, ale auto pojazdne, napr. trhanie motora za studena - nikto sa k tomu nehlasi, im to netrha, pripadne konstrukcna vlastnost motora...

Bohuzial podla mna nastala doba, ked dlhodoba spolahlivost nie je zelana. Jedina moznost ako sa branit je nekupovat SMEJDY. Cize robit to presne tak, ako Americania a Australcania - poruchove problemove auto tam nema sancu presadit sa na trhu, pretoze tu danu znacku po case nikto nekupi ani zadarmo...
Rozbalit vlákno
7
18. 11. 2014 19:24
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
Dnes som videl na parkovisku Kauflandu odtahovku, prisiel, spytal sa vodicky, co to robi, ona povedala ze nic. Tak to nalozil, nejaky Dodge Nitro CRD, baba stala oproti vchodu, takze reklama na spolahlivu ameriku.... este ze som to v 2006tom nekupil
Avatar - eLzyx
18. 11. 2014 22:21
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
nic = třeba v tom chcípla jen baterka. Po 8 letech (pokud to byla dejme tomu 2006) na to má nárok. Usuzovat z toho případu nekvalitu auta je snad ještě méně šťastné, než věštit jakou značku si koupit podle kávové sedliny.
Avatar - CommonUser
19. 11. 2014 08:46
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
Este lepsia skusenost je, ked na parkovisku vam poklepka neznamy po pleci, ze vas videl vystupovat z Oktavky 2+ a ze ci tiez mate ten posr..y TSI. "Nie pane, to je kamaratove a ma v tom este 1,4 MPI 80PS." ....v pozadi hluku od odchadzajuceho:" ... ja deeboo ...."
No kolko minusiek schytam ?
Avatar - _Karel_
18. 11. 2014 20:21
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
"Ak sa zacne nieco vazne mimo spotrebaku kazit tesne po zaruke, v zivote nekupit tu istu znacku"- jestli si vážně myslíš, že existuje značka, která se nepokazí, tak jsi neuvěřitelně naivní. ;-)
18. 11. 2014 21:40
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
To si nemyslim, ale u niektorych znaciek je ta pravdepodobnost zavaznych poruch omnoho nizsia, ale na to kazdy musi prijst sam, ako sa vravi: Japonec na konec... Tiez je rozdiel, ci sa pokazi nejaka prkotina alebo sa se.ie motor, prevodovka a pod.
Avatar - _Karel_
18. 11. 2014 21:51
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
Tak to samozřejmě souhlas.
Avatar - CommonUser
19. 11. 2014 08:56
Re: Moj dojem a skusenost: autorizovany servis = oblb
Japonec ano, ale len benzin.
18. 11. 2014 19:04
Autorizovany servis
Mno ma zkusenost je takova.... do konce zaruky (150 000- 4 roky stary Ceed) v servisu vic nez na silnici...vyzkousel jsem jich nekolik a "uroven" stejna - od 2012 do nynejsich 230 tisic maly vyzkouseny autoservis a auto slape jako hodinky :-)
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2014 19:26
Re: Autorizovany servis
Kedysi tu stary pardal razil teoriu, ze treba chodit len do autorizaku, vraj maju dobru kavu. Tak o tu si sa pripravil... >:D
Avatar - rohYpnol
18. 11. 2014 23:32
Značkový servis funguje
dokud funguje vůz, který do něj jezdí. Jakmile dojde na závadu, začne to diagnostikou a začíná bezmyšlenkovitá výměna ND.

Osobní zkušenost se značkovým servisem:
1) nekvalitní práce
2) naprostá absence vlastní iniciativy
3) nedostatečná komunikace, zato...
4) dokonalá fakturace.

Vymohl jsem si přítomnost při servisním úkonu, což samo o sobě mnoho servisů vůbec nepřipustí - a moc dobře ví proč. Výmluvy na BOZP jsou jen cukrkandl, kterým se má zalepit zákazníkovi pusa.

Co jsem viděl, mi hlava nebere. Živit se takto jako živnostník, tak nemá ten chudák ani na chleba. Pracovní tempo jak na dýchánku pro seniory. Vlastní iniciativa nula - co se neřekne, to neudělá. Koneckonců proč taky, že...

Zato nějaká prsatá pětadvacítka na jehlách, občas i ve starším provedení, je zajištěna. Podstatné přeci je, aby personál měl na co koukat 8-s

Jsou věci, které originální servisy nikdy nepochopí. Třeba že diagnostika neslouží jako výpis dílů k objednání, že věci spolu souvisí, že díly jdou i opravit, že do servisu se jezdí proto, aby se servis postaral o auto a ne aby servis oškubal zákazníka...

Nad mizernou kvalitou se pak nelze pozastavovat. Stačí se podívat, kdo tam dělá. A kdo tam vůbec může dělat. Učňovské vzdělávání je vydrancované, tak kde vlastně chcete sehnat dobrého mechanika? S titulem Bc. z vejšky?

Jedna záhada se mi ale v hlavě stále vězí - opravdu nechápu, jak si na sebe ty xindlovské autorizované servisy dokáží při jejich tempu vydělat, jak dokáží vydělat na celou tu jejich byrokracii, hostesky a asistentky ředitele, když tou samootnou prací by si mechanici jako živnostníci nevydělali ani na sebe. Pravda, horší pracovní tempo jsem už viděl snad jen na STK :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CommonUser
19. 11. 2014 08:51
Re: Značkový servis funguje
Tak, tak. Niektore servisy su hlavne pracka alebo pyramida (napr. afera Drukos).
28. 6. 2016 22:57
autorizované
Jako podle mě jsou autorizované servisy jen další způsob jak vytáhnout peníze. To že jsou na něco autorizovaní neznamená že vám nemůžou slušně podělat auto.. Moje zkušenosti s těmito servisy jsou prostě dost špatné. Takže do autorizovaného už nikdy. Radši si zajedu do [odkaz] a mám lepší práci za poloviční peníze.
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2017 21:00
Servis
Skvělý článek! Každý řidič by si podle mě měl zakládat na tom, aby jeho auto bylo v pořádku, ohrožuje pak nejen sebe ale i ostatní. Já se v těch technických záležitostech nevyznám, proto auto svěřuji profesionálům v Auto Podbabská - [odkaz] . Jsou velmi milí, vše mi vždy vysvětlí a auto mi vrátí ve skvělém stavu. Zatím jsem se s žádnou poruchou nesetkala, takže díky a doporučuji :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2017 12:16
neznačkový stačí!
Osobně myslím, že na běžné servisní práce: [odkaz] bohatě stačí neautorizovaný. Člov+ěk nemusí platit přemrštěnou cenu v autorizovaném kvůli výměně oleje, nevidim v tom žádné extra benefity...
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2019 11:53
Autorizovaný vs. neautorizovaný servis
Tak každý z nich má něco do sebe. Za mě, pokud mám peníze na to, si pořídit nové auto, tak bych měl mít i peníze na to ho udržovat - tam bych sahal po autorizovaném servise. Pokud mám starší ojetinu, popř. běžná údržba jako je výměna oleje atd. - zajel bych do obyčejného. Problém ale pak někdy je, že v neautorizovaném servise si nevědí se závadou rady a stejně auto nakonec skončí v tom autorizovaném. Rozdíly jsou docela dobře popsané i v článku https://www.povinneruceni.top/clanky/znate-rozdily-autorizovanym-neautorizovanym-servisem-skoda/ Navíc, autorizovaný servis slouží potom lépe k uplatňování vad z kupní smlouvy, pokud to nedojde až na znalecký posudek.
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2019 20:39
Mno :)
Já vám nevím nikdy jsem neměl problém s servisy typu: https://www.euromotors.cz/ Jen je potřeba si umět vybírat :))
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2020 00:40
Ekologie
No, autorizované servisy nejsou úplně pro mě, co mám tak zkušenost, tak jsou většinou celkem předražené. U mě je na prvním místě ekologie a to, jak nakládají s odpady. Hodně mě třeba zaujala tato služba: https://ecoservis.eu/sluzby-pro-autoservisy-likvidace-odpadu/ ... Autoservis si nemusí dělat starosti, protože oni za ně všechno udělají a bez nějakého negativního dopadu na přírodu.
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2022 17:20
Servis
Já jsem toho názoru, že ani tak nezáleží na tom, jestli s autem jedete do autorizovaného nebo neautorizovaného servisu. Pokud neautorizovaný servis používá originální díly, tak si myslím, že není problém. Sám už léta jezdím se svojí Octavií do jednoho servisu tady kousek od nás, kde mám stoprocentní jistotu, že vždy použijí originální díly Škoda. Pokud vím, tak je mají hlavně tady odtud - https://www.cbdily.cz/ takže mám jistotu, že se nejedná o žádné čínské šmejdy.
Rozbalit vlákno
0