Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf R Variant: Ostrý hoch v praktickém balení

Ultimativní Golf R všichni známe. Ostrý hatchback pro individualisty. Ale co když má člověk rodinu?
Zpět na článek
19. 11. 2014 12:46
19. 11. 2014 12:50
19. 11. 2014 12:58
19. 11. 2014 13:37
19. 11. 2014 13:51
19. 11. 2014 13:58
20. 11. 2014 07:49
19. 11. 2014 15:05
19. 11. 2014 15:22
19. 11. 2014 15:53
19. 11. 2014 16:40
19. 11. 2014 16:47
19. 11. 2014 16:58
19. 11. 2014 22:36
20. 11. 2014 08:54
20. 11. 2014 10:04
20. 11. 2014 10:25
21. 11. 2014 18:25
19. 11. 2014 16:37
19. 11. 2014 13:52
19. 11. 2014 14:01
20. 11. 2014 07:25
19. 11. 2014 15:14
19. 11. 2014 13:25
19. 11. 2014 13:34
19. 11. 2014 13:43
19. 11. 2014 13:53
19. 11. 2014 13:26
19. 11. 2014 13:47
19. 11. 2014 13:55
19. 11. 2014 14:23
19. 11. 2014 14:24
19. 11. 2014 14:30
19. 11. 2014 14:39
19. 11. 2014 15:19
19. 11. 2014 15:27
19. 11. 2014 17:55
19. 11. 2014 15:39
19. 11. 2014 18:29
19. 11. 2014 20:05
19. 11. 2014 20:18
20. 11. 2014 07:46
19. 11. 2014 21:54
19. 11. 2014 16:41
19. 11. 2014 18:35
19. 11. 2014 22:41
20. 11. 2014 17:57
19. 11. 2014 22:57
20. 11. 2014 18:08
20. 11. 2014 18:51
20. 11. 2014 20:24
20. 11. 2014 21:54
20. 11. 2014 22:07
20. 11. 2014 07:48
20. 11. 2014 17:45
19. 11. 2014 18:37
19. 11. 2014 21:39
19. 11. 2014 21:41
19. 11. 2014 18:33
19. 11. 2014 22:47
20. 11. 2014 18:14
20. 11. 2014 18:18
20. 11. 2014 10:42
20. 11. 2014 18:21
21. 11. 2014 07:28
19. 11. 2014 14:31
19. 11. 2014 14:17
19. 11. 2014 14:55
19. 11. 2014 16:43
19. 11. 2014 19:34
19. 11. 2014 20:08
19. 11. 2014 20:45
19. 11. 2014 22:15
19. 11. 2014 22:39
19. 11. 2014 22:48
19. 11. 2014 23:22
20. 11. 2014 11:13
20. 11. 2014 08:17
20. 11. 2014 11:08
20. 11. 2014 04:24
Avatar - iudex
19. 11. 2014 12:46
Dobrý ťah
Urobiť z Rka hotkombi je veľmi šikovný ťah. Volkswagen tým našiel štrbinku na trhu, kde ešte nik nie je a tak má opäť jeden model, ktorý nemá konkurenta. I samotná subkategória hot-kombi je veľmi skromne zastúpená (fakticky len 3 modely: Octavia, Megane a Focus) a R Variant ide oproti nim (predokolky so 162, resp. 184 kW) o triedu vyššie, s 221 kW a pohonom 4x4 nemá konkurenta. Možno škoda absencie manuálu, ako ale píšu na autoexpresse, GR s manuálom skoro nikto nekupuje, tak VW len akceptoval realitu.
V tejto súvislosti vyvstáva otázka, prečo Variant až vo verzii R a nie pri GTI. Buď má pravdu miestny znalec Golfov white label, že VW nechcel siahať na legendárne meno, viažuce sa výlučne na hatch, alebo je to z mnou vyššie uvedených dôvodov prvenstva v kategórii, každopádne za túto možnosť mať kompaktné kombi s 300k dávam :yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Choochoo
19. 11. 2014 12:50
Re: Dobrý ťah
Souhlas,proc nevyuzit moznost udelat rychle kombi,kdyz uz mam kombi,motor i pohon :yes:
Mozna ze ten motor z R-ka neni tak vyuzit jako z GTI, tak ho chtej treba uzivit i v kombi a k tomu 4x4, panove kdo z vas to ma >:D
Avatar - SCHROJF
19. 11. 2014 12:58
Re: Dobrý ťah
Ako hovoris,radsej mat kombi v Rku a byt 1, ako urobit GTI variant a byt az 4ty... ;-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 13:37
Re: Dobrý ťah
Jasně, co víc si pro rodinu přát? Přiměřený prostor, 4x4, nadbytek výkonu, adaptivní podvozek... kdo potřebuje Passat?
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 13:46
Re: Dobrý ťah
Souhlas. Jen ta cena nebude už úplně "volks". ;-) Když Ford u nás nacenil FoST včetně kombi, zřetelně přestřelil. R-Variant je sice jiná píseň, ale třeba taková Cupra ST bude evidentně vyvolávat v kupcích otázku - kdo potřebuje AWD ?
Avatar - Emel
19. 11. 2014 13:51
Re: Dobrý ťah
Nevím kolik koní Cupra ST bude mít, ale s těmi 300k už si to o 4x4 říká, navíc je to prostě další dílek do skládačky "ideální univerzální auto". A za "ideální" se platí... protože tohle si fakt někdo může koupit i místo A4 třeba...

Pokud ti stačí Cupra ST (nebo nakonec Octavia RS), pak nic proti tomu... odstup od R Variant bude jasně definovaný.
Avatar - iudex
19. 11. 2014 13:58
Re: Dobrý ťah
Nevidím dôvod, aby Cupra ST mala iné motory, ako krátka, t.j. 195 a 206 kW. Ak to zvládne krátka verzia len so samosvorom, nemal by mať ani kombík problémy.
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 14:33
Re: Dobrý ťah
Jo,nejspíš to bude tak jak píšeš. Jdeš si pro Passata 2.0 TSI 4Motion DSG a místo něj vezmeš R-Variant. Protože trochu toho vzduchu vyměníš za nenápadnýho zabijáka a přitom ti zůstanou veškeré výhody původní konfigurace. Automat, AWD... S tou A4 si nejsem moc jistej. Přece jen ta podvědomá hranice prémie/mainstream tam zůstává.

Kdo má zájem rovnou o "hot" kombi, protože krize středního věku >:D , ten možná AWD oželí a bude vybírat o level níže. Když ještě ke všemu si v eRku ani pořádně nezakvrdlá. ;-) Ale jsou to samozřejmě jen pusté teorie.
20. 11. 2014 07:49
Re: Dobrý ťah
Nenápadného? :-)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 15:05
Re: Dobrý ťah
No třeba já bych si za ty peníze radši ten Passat v kombiku pořídil. Přeci jen na dlouhou trasu je lepší větší auto, bývá pohodlnější a s kombikem v Golfu stejně sportovat nebudeš :-) Je to ale muj názor :-)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 15:22
Re: Dobrý ťah
Pokud jezdíš každý týden 1000+ km, tak asi jo... pokud ale nejezdíš zase tolik, ale jezdíš rád... často s rodinou... obvykle max. 200km...

Sportovní auto to není, jasně... jen pekelně rychlý auto... a nakonec to taky není marný.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 15:53
Re: Dobrý ťah
Myslím to jinak... na každou delší cestu dám přednost vozu vyšší třídy. Jsem zvyklý na prostor :-) Golf nikdy nenabídne řidiči tolik prostoru (i posádce), co o třídu větší auto i přes všechna jeho pozitiva.
Avatar - iudex
19. 11. 2014 16:40
Re: Dobrý ťah
Ja by som zase dal s istotou prednosť Golfu R s jeho perfektnými športovými sedačkami pred Passatom so sériovými plochými. Ver, že oveľa viac, ako menej miesta na lakeť či nad hlavou Ťa na dlhej ceste unaví zlá sedačka.
Avatar - Emel
19. 11. 2014 16:47
Re: Dobrý ťah
Mně zase vyhovuje být autem obklopen, sedět nízko... v žádném dnešním kompaktu prostorový problém nemám, spíš je občas problém s hledáním ideální pozice.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 16:58
Re: Dobrý ťah
Taky nemám problém :-) Jen ze zkušenosti dám vždy přednost většímu autu :-) Je to samozřejmě u každého jinak :-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 20:33
Re: Dobrý ťah
Podobné zobecňování nemám příliš v lásce. Např. ve střední prémii se žádná větší prostornost (proti Golfu) nenosí. A pak prostor snad není obecně nade vše ani u tebe, co motorizace, výbava, design atd., je snad celek méně podstatný, než trocha (platí doslova o obvyklém rozdílu mezi nižší střední a střední) toho prostoru navíc? Když dáš konkrétní příklad, můžeme o tom diskutovat, ale takhle úplně obecně to snad neplatí u nikoho. Nebo bys vážně bral radši Passat Variant se zákl. motorizací a v holobytu, než tohle o něco menší eRko? ;-)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2014 22:36
Re: Dobrý ťah
Dobře, prémii sem nebral v potaz, ale porovnával sem Golfa s Passatem, jako reakci na příspěvek výše :-)

Na tvou otázku odpovím jednoduše, radši Golfa R, než Passat v základu, ale já psal o Passatu za cenu Golfu R kombi. Hatchback začíná na 915 tisících korun. Za to máš vyvoňeného pašíka a to jsem myslel :-) Větší smysl by mi dával kombik GTD, stejně jako naftový Focus ST :-) Já v takových vozech jako je kombi preferuji naftu, pokud na ní mám :-) A k tomu Passatu na zábavu třeba MRS ;)
Avatar - white label
19. 11. 2014 23:30
Re: Dobrý ťah
Třeba bude i Golf RD Variant. Kdo chce diesel, nebude ho logicky Golf R zajímat ani jako hb, ani jako kombi. A pokud bych chtěl (sportovní) auto vyloženě "na zábavu", kategorii hh vynechám úplně...
20. 11. 2014 08:54
Re: Dobrý ťah
Aj si sa pozrel do cenníkov, alebo len tak plácaš? Ty holobyt...
20. 11. 2014 10:04
Re: Dobrý ťah
Pointou přeci bylo, že nezáleží jen na pár centimetrech navíc (Ozzman psal o prostornosti, proto holobyt).
20. 11. 2014 10:25
Re: Dobrý ťah
OK, mea culpa...zmažte ma.
V každom prípade ak aj budeme abstrahovať od výbavy, nie je to len o priestore. Aj Passat holobyt so základným motorom je napr. lepšie odhlučnený, rázvor a šírka je vo vyšších dialničných rýchlostiach tiež plusom... aj aj všetky "neviditeľné" materiály sú tiež "o čosi drahšie".
21. 11. 2014 18:25
Re: Dobrý ťah
Však WL psal o tom, že nejde jen o prostor. A pak je to otázka priorit. Sice odhlučnění a obecně pohodlí řadím vysoko, ale to i dynamiku. V tomhle případě by to u mne Passat s Golfem R projel. Golf R je pro mne lepší kompromis. Tím jsem si celkem jist, aniž jsem Passat jel. Možná se najde nějaká vyšší specifikace Passatu (2,0 TSI 4Motion), která by mě přetáhla, ale to bych se už musel povozit.
Avatar - iudex
19. 11. 2014 16:37
Re: Dobrý ťah
Ad "kombikem v Golfu stejně sportovat nebudeš": keď som nedávno jazdil na Slovakiaringu, bolo tam prekvapivo veľa áut, ktoré by podľa Teba športovať nemali (mestský hatchback i limuzína triedy lux)... a športovali. ;-) Takže ver tomu, že majiteľ 300k kombi bude mať chuť ho prevetrať možno i na tom okruhu.
19. 11. 2014 13:46
Re: Dobrý ťah
no uvidíme s čím se v lednu vytasí další ostré kombi Leon Cupra ST, shodou okolností půjde do prodeje také na jaře :-)
Avatar - iudex
19. 11. 2014 13:52
Re: Dobrý ťah
Tak Cupra ST bude jasný víťaz, oproti existujúcej konkurencii prinesie 30 až 60 koní naviac a oproti R Variantu zase o tretinu nižšiu cenu. Naviac oproti Golfu Variant k dizajnu ST nemožno mať najmenšie výhrady.
19. 11. 2014 13:56
Re: Dobrý ťah
Vidím to naprosto stejně, ale každému vyhovuje něco jiného. Nehledě na design, nemyslím si, že každý touží po tom nevýkonnějším kombíku... Někomu by mohla bohatě stačit třeba Octa RS.
Avatar - iudex
19. 11. 2014 14:01
Re: Dobrý ťah
To máš pravdu, ale kým pri hatchi/lifte si Cupra a RS v dôsledku odlišnej karosérie nekonkurujú, pri kombi to bude iné, ceny budú zrejme porovnateľné, ale 45, resp. 60 koní navyše bude silný argument v prospech Cupry.
19. 11. 2014 14:06
Re: Dobrý ťah
a ještě DCC jako bonus :-)
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 14:16
Re: Dobrý ťah
A jen tak na okraj i samosvor. ;-)
20. 11. 2014 07:25
Re: Dobrý ťah
tak za srovnatelné peníze bych neváhal :-)

jinak bych si dokázal představit třeba FR ST 135kw :-)
Avatar - Covenant
19. 11. 2014 15:14
Re: Dobrý ťah
Cupra St měl přijít už v listopadu a dokonce měly jít už i předobjednávky, ale posunuli to asi na leden...možná ještě později a s ST přibude do Česka i třídvířko...

Viz video od 3:20
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2014 12:59
pekna modra farba
mi pripomina tu modru na novej XC90 R design [odkaz]

aj spatne zrkadla maju obe auta v podobnej farbe

pekny svih a sportovost dava tato farebna kombinacia ( modre auto, sive zrkadla, sive stresne lyziny ) obom autam :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SCHROJF
19. 11. 2014 13:10
Re: pekna modra farba
Mne osobne sa ta farba,aj ked na Rku je kultova (modra-lapiz metaliza) vobec nepaci, skor by som uprednostnil sedu-limestone
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2014 13:18
Re: pekna modra farba
boze ved sedej a 1000 odtienov sedi je na cestach vsade dost..... ;-) ... neblazni ;-)

mne ta modra naramne sedi presne na golfa :yes: a povedzme takato ostra cervena zase na leon [odkaz] :yes:

ale ok ... kolko ludi tolko chuti ;-) :yes:
Avatar - iudex
19. 11. 2014 13:45
Re: pekna modra farba
Tak Rko je sám osebe sleeper ako vyšitý, netreba ho ešte pochovávať ultranenápadnou šedou. Naopak Rko, ktoré je v podstate ešte nenápadnejšie, ako GTI, potrebuje trošku nápadnosti aspoň tou modrou farbou (pretože okrem nej je to zase len "50 shades of grey").
19. 11. 2014 13:25
Není divu,
že není k dispozici plný boční náhled. Proporce podobné jako FII. Neboli všechno špatně! Sorry :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
19. 11. 2014 13:34
Re: Není divu,
Variant má problém nikoli s proporcemi, ale s masivním zadním sloupkem... velká kola ale tenhle problémek eliminují.
19. 11. 2014 13:40
Re: Není divu,
Celý zadek s velkým převisem je bohužel "pěsť na oko".. :no:
Avatar - Emel
19. 11. 2014 13:43
Re: Není divu,
Ten převis není na kombík nijak extrémní, jen je to trošku nešťastně designově řešené... masivní zadní sloupek je markanta krátkého Golfa, jenže u něj sedí nad zadním kolem. U Variantu sedí ve vzduchu a to nepůsobí nejlíp, hlavně v kombinaci s nějakýma 16". Už na 18" je to ale víceméně ok.
Avatar - iudex
19. 11. 2014 13:53
Re: Není divu,
Ja s tým tiež problém nemám, pravda ale je, že eleganciu a dizajnovú čistotu Leonu ST nedosahuje.
19. 11. 2014 14:07
Re: Není divu,
No šak říkám...nepůsobí to nejlíp.........a ani 18ky tomu nepomůžou. ;-\
19. 11. 2014 13:26
Škoda Rka
Kdo si takový nesmysl koupí?.......... ;-\
Rozbalit vlákno
56
Avatar - iudex
19. 11. 2014 13:47
Re: Škoda Rka
Otec rodiny, ktorý si chce občas aj zablbnúť?
Chlap, ktorému doma neprejde samostatný športiak?
Človek, ktorý nechce byť prvoplánovo nápadný, chce ale poriadny výkon?
Ja by som si ho vedel predstaviť v garáži ;-)
19. 11. 2014 13:55
Re: Škoda Rka
Otec rodiny, který má na Rko si koupí Rko HH pro sebe a řadového Varianta pro rodinu a je vystaráno..... :-!Jo, a chlap, ktorému neprejde samostatný športiak není žádný chlap, ale vyměklý sráč....... :-!
Avatar - simon_sez
19. 11. 2014 14:24
Re: Škoda Rka
ty nie si zenaty, co >:-[] :*)
19. 11. 2014 14:30
Re: Škoda Rka
Ženatý jsem už podruhé a nejsu žádný vyměklý sráč...... :-!
Avatar - iudex
19. 11. 2014 14:39
Re: Škoda Rka
Takže chlap, ktorý si kúpi 300k kombi, je vymäklý sráč, ale chlap, ktorý v 5-dverovej Mazde 3 MPS preváža 2 metre dlhé krabice zo Sconta (cit. z Tvojej recenzie), je drsný macho, chápem Ťa správne? ;-)
19. 11. 2014 15:19
Re: Škoda Rka
Nechápeš! Vyměklý sráč je ten chlap, který si nedokáže doma prosadit auto, které by chtěl! :*)
Avatar - Emel
19. 11. 2014 15:27
Re: Škoda Rka
Hele, mít Variant s 1.6TDI a k tomu R na zábavu je podle mě blbost, trpěl bych při každé jízdě s Variantem. Variant R zastane oboje bez nějakého zásadního kompromisu a ušetřím pár set tisíc. Když už dvě auta, pak Golf Variant doplnit o nějakou MX-5 nebo GT-86.

Otázka je, kolik času si pak na tu víkendovku najdeš. Pokud je odpověď málo, tak může být lepší užívat si solidní dynamiku teplého kombíku při každé jízdě...
19. 11. 2014 17:55
Re: Škoda Rka
O tom tu není řeč. Řeč je o vyměklých sráčích, kterým doma vládne slepice......... ;-\
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 18:22
Re: Škoda Rka
Myslíš takhle ? >:D
[odkaz]
Avatar - white label
19. 11. 2014 15:29
Re: Škoda Rka
Chápu, co tím chceš říct, ale zrovna "jezevčíkovitá" (navíc výhradně 5dv.) Ma3 MPS nemá do karoserie tohoto 5dv. kombi moc daleko. ;-)
Avatar - iudex
19. 11. 2014 15:39
Re: Škoda Rka
Nechápeš, 5-dverové kombi nižšej strednej triedy so silným turbobenzínom je úplne iná liga, ako 5-dverový hatchback nižšej strednej triedy so silným turbobenzínom! >:D >:-[]
19. 11. 2014 18:29
Re: Škoda Rka
Bejvávalo.........v garáži je teď nové kombi......... :-) Mrkni se.......... :-!
Avatar - Covenant
19. 11. 2014 20:05
Re: Škoda Rka
BMW X5 xDrive40d ...to teda není moc sportovní auto...
19. 11. 2014 20:18
Re: Škoda Rka
Kdo říkal, že je X5 sportovní auto? Psal jsem přece kombi. V tuto chvíli je to auto, které mě vyhovuje. :-!
20. 11. 2014 07:46
Re: Škoda Rka
Hele a jak to máme poznat. Co když jsi do toho byl dotlačen a ty sám jsi chtěl třeba Caymana.... (?) >:D
Avatar - white label
19. 11. 2014 20:37
Re: Škoda Rka
X5 je kombi, není to spíš SUVéčko?
19. 11. 2014 21:54
Re: Škoda Rka
No ano..........jasný, SUV, trochu ironie nikdy neuškodí. Ve Státech X5kám říkají SAV....sport aktivity vehicle........ ;-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 23:07
Re: Škoda Rka
No jo, BMW SUV dělat neumí, tak musí dělat SAV/SAC (bez marketingu ani ránu)... ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 11. 2014 16:06
Re: Škoda Rka
Tak jasné, všechny prachy co chlap s průměrným platem vydělá, utratí za samostatný sporťák. Dovolená s rodinou se zruší, děckám se omezí všechny koníčky a kroužky, které jsou nějakým způsobem nákladné, místo normálního jídla stačí nejlevnější keksy, mléčné výrobky a salám junior, v zimě se nebude moc topit, ale to je správně, bo on přece nebude žádný vyměklý sráč >:D
Avatar - iudex
19. 11. 2014 16:41
Re: Škoda Rka
Žeby preto bol už druhýkrát ženatý? >:-[]
19. 11. 2014 18:35
Re: Škoda Rka
Já si to můžu dovolit. Viz moje garáž........... :-!
Avatar - PlumJelinek
19. 11. 2014 22:07
Re: Škoda Rka
Pokud si můžeš dovolit auto pro radost, aniž by tě to nějak viditelně vytrhlo z běžného rozpočtu (viz. to, co zmiňuje Wawris), tak potom už to pak ani není o tom si to umět prosadit, přece? Jiná situace je, když přemýšlíš, jestli děckám zaplatíš kroužky a pojedete na dovolenou, nebo si koupíš pro sebe sporťák, tam už je to s tím prosazováním trochu jinak...
19. 11. 2014 22:41
Re: Škoda Rka
Je třeba vše plánovat dopředu. Ujasnit si priority a mít finanční plán. A to již před vstupem do manželství. V každém případě musíš mít o dost větší příjem než ženská, mít rozhodující slovo a ženská to musí respektovat. Toto je jediná cesta, jak se nestát otrokem a mít spokojené manželství. A bude i na sporťáka. Něco o tom vím. :-!
Avatar - PlumJelinek
19. 11. 2014 22:50
Re: Škoda Rka
V tomhle s tebou souhlasím. Jen obecně to myslím tak, že každý má tu situaci jinou a v momentě, kdy máš dostatečnou finanční rezervu, je ono "prosazování" sporťáku pro radost o něčem jiném, než když tu rezervu nemáš a musel bys to dělat na úkor jiných, racionálně důležitějších věcí ;-)
20. 11. 2014 17:57
Re: Škoda Rka
I já s tebou souhlasím. Pokud není "rezerva" (což je většinou důsledek špatného finančního plánování), pak je třeba přehodnotit priority. :-!
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 22:57
Re: Škoda Rka
To je tiez riesenie...
Dalsia moznost je, dokazat tu zensku patricne uspokojit v jej zenskych potrebach ( a samozrejme si tym splnit chlapske povinnosti ) a potom vacsinou sa ta zenska stara o zenske veci, muz o muzske - teda vyber auta, atd...
Lenze kedze uz v nicku mas "dedo7" a prekecnul si sa ze 7=70, tak potom sa ti asi tie chlapske povinnosti plnia tazsie a z toho vyplyvaju problemy, ze sa ti zenska moze chciet snazit pomoct aj v chlapskych zalezitostiach ;-)
Plus dalsie prekecnutie - pouzivanie slova "vymekly" - a uz sa fakt nieje comu divit 8-s
20. 11. 2014 18:08
Re: Škoda Rka
Poslouchej hochu, v životě jsou daleko důležitější věci než chlapské záležitosti. To sám časem zjistíš a pak mi zase napiš. :-!
Avatar - AUDIRS6
20. 11. 2014 18:51
Re: Škoda Rka
Hochu ??? 8-s ...vyse 20 rokov nazad by som take oslovenie este bral >:D
Hmmm...ono kazdy si je strojcom svojho stastia. A su na to rozne sposoby - peniaze su len 1 z mnohych prostriedkov, ako sa dopracovat v niektorych veciach k pozadovanemu vysledku. Kedysi daaaaaavno za mlada som ich aj ja pouzival na kadejake "radovanky" :-) To je uz ale nenavratne za mnou, a zivot ako ide, tak ta nauci, ze akymi inymi sposobmi sa daju niektore ciele dosiahnut.
Zena - tam ak to riesis autoritativne, ze jej das pocitit tvoju financnu dolezitost sa stastna a spokojna tvarit moze...len do kedy...? Predpokladam, ze som asi predsalen od teba o cosi mladsi, a niektore nazory mozem mat ine, ale davat zene najavo, ze ty si sef a ty rozhodnes o aute, lebo si ty nanho zarobil love...hmmm 8-s :-!
No nic, tvoja zena - tvoje starosti ;-)
20. 11. 2014 20:24
Re: Škoda Rka
Diplomacie milý synu. Diplomacie! Žádné autoritářství. Žádné dávání najevo. Vše se dá pečlivou prací nastavit tak, aby tě žena sama přemluvila k tomu, aby jsi si to auto, které se ti líbí, koupil. Jo, a lekce, "jak na to" nadávám. ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 11. 2014 21:54
Re: Škoda Rka
tak nadáváš, alebo nedáváš ? 8-s
lebo existuje aj "diplomacia" - že jej vynadáš a potom ti asi dovoli vsetko ... :-!
20. 11. 2014 22:07
Re: Škoda Rka
Sorry překlep! Mělo být "lekce nedávám"........... ;-\
20. 11. 2014 07:48
Re: Škoda Rka
No jo, jenže v tý garáži nic víkendově zábavnýho taky nevidim. Když už si to teda můžeš dovolit.
20. 11. 2014 17:45
Re: Škoda Rka
To je pravda. Čekám na CTR a M3 MPS.....pak se svezu a udělám decision.... ;-)
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 17:52
Re: Škoda Rka
:yes: ;-) Anebo ještě trochu jinak - Pokud máš raději svoje auto než svou ženu a děti, tak je něco špatně. A to i na serveru milovníků aut.
19. 11. 2014 18:37
Re: Škoda Rka
Já mám rád všechno...i tento portál a vás všechny děcka taky......... :-)
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 20:37
Re: Škoda Rka
Děcka... >:D :yes: Tos mi připomněl Cimrmany. "Heleďte, to bylo hezký, jak se s námi Suk loučila: poživační samci, to už mi dlouho nikdo neřek." ;-)
19. 11. 2014 21:39
Re: Škoda Rka
Já věděl, že se vám to bude líbit, děcka............ :-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 20:46
Re: Škoda Rka
Díky, ty náš sedmimílový dědo... ;-)
19. 11. 2014 21:41
Re: Škoda Rka
Spíš sedmimilionový........ ;-)
19. 11. 2014 18:33
Re: Škoda Rka
Chlap s průměrným platem se nemá ženit............jeho chyba.... ;-\ Pak je z něho vyměklý sráč......... :-!
19. 11. 2014 22:40
Re: Škoda Rka
To jsou ale názory, dědo.

Koukám, že tvoje nejoblíbenější slovo je "vyměklý". Chápu a to vysvětluje i to, že jsi podruhé ženatý, s tím dlouhodobě žádnou ženu neudržíš ;-)
19. 11. 2014 22:47
Re: Škoda Rka
Very funny! Slyšel jsi někdy o škole života? Ta se nedá vychodit. Ta se musí prožít. Zase se mi ozvy až ti bude 70. :-!
19. 11. 2014 23:24
Re: Škoda Rka
Ozvu, ale budeš muset mít hodně tuhej kořínek a změnit si nick minimálně na pradědu :-)
20. 11. 2014 18:14
Re: Škoda Rka
Guess what? Mohl jsem změnit už předloni............. >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 11. 2014 08:00
Re: Škoda Rka
takže do pár let máme vymřít >:-[]
20. 11. 2014 18:18
Re: Škoda Rka
Welcome back! And please, don´t leave us anytime soon........ :-!
20. 11. 2014 10:42
Re: Škoda Rka
Třeba kdybys byl vyměklý sráč, nemusel jsi se ženit podruhé ;-)
20. 11. 2014 18:21
Re: Škoda Rka
,,,,,,,,,,ale protože nejsem, po racionální úvaze jsem do toho šel podruhé....... :-)
Avatar - JDM
19. 11. 2014 14:17
Re: Škoda Rka
zablbnout si můžeš i s felicii kombi , on každej blbne jinak .
19. 11. 2014 14:55
Re: Škoda Rka
Souhlas, mě to přijde tak fantasticky nesmyslný, až to dává smysl ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 11. 2014 16:10
Re: Škoda Rka
Někdo kdo chce RS6, ale nemá na něj?

Nesmyslů se vyrání strašná spousta a téměř všechny jsou cool...
Avatar - iudex
19. 11. 2014 16:43
Re: Škoda Rka
Dobrá analógia. ;-) R Variant je také baby RS6 pre chudobných. >:D
Avatar - Ada je zase tady
19. 11. 2014 13:36
Není to praktické
tahá to břicho po zemi, nemá to ruční brzdu, kola to má o 4 palce větší, než je vhodné a navíc - a to je nejhorší - má to pod kapotou naprosto nevhodný motor :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
19. 11. 2014 13:40
Re: Není to praktické
Skrátka a dobre: nie je to traktor. ;-)
Avatar - m.z.
19. 11. 2014 19:57
Re: Není to praktické
Já například vůbec nenacházím prostor pro nějaké víkendové ježdění sporťákem, proto volím variantu univerzálního auta.
Užiju si každou pracovní cestu a nemusím se každé ráno smutně dívat po sporťáku, který tam stojí ladem.
Mě se tohle kombi zamlouvá hodně.
A jen pro zajímavost, věřím, že tomuhle kombi by se spousta aut pro zábavu, dívala na okruhu akorát na koncovky výfuků.
Avatar - woody-alien
19. 11. 2014 20:56
Re: Není to praktické
Počkej, počkej, to tvoje "univerzální" auto není zas tak úplně typickým představitelem univerzálnosti. ;-) Ale chápu jak to myslíš, ani to není kupátko s kufrem na jednu kabelku a dá se používat jako daily car.
Avatar - white label
19. 11. 2014 21:03
Re: Není to praktické
Jo, pořád je to v podstatě 5dv. hb nižší střední. :-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 21:02
Re: Není to praktické
Souhlas, kompletně.
19. 11. 2014 20:08
Kufr
Tohle má o 50 litrů větší kufr než pětkový kombík od BMW (F11)? Nevěřím. :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
19. 11. 2014 20:45
Re: Kufr
Tak nevěř..., ale hlavně to neříkej Ozzmanovi, ten by jistě nepobral fakt, že kombík o dvě třídy výš může mít menší kufr, než tahle čtyřkolka nižší střední třídy. :-)
19. 11. 2014 22:15
Re: Kufr
Pokud budu předpokládat, že způsob výpočtu objemu je stejný, tak mi z toho vychází buď krátký předek (na malé motory) nebo malý vnitřní prostor pro pasažéry, protože auto o 30 cm kratší musí místo na ten kufr vzít někde vzít.

Ostatně ty rozměry jsou ale slušný. Golf určitě není auto střední třídy, ale délkou v kombíku tomu odpovídá (však je dlouhý jako moje F31ka a do stejné třídy bych je určitě nezařadil).
Avatar - Emel
19. 11. 2014 22:39
Re: Kufr
Kufry u Bavoráků bývaly vždycky hodně mělké, částečně kvůli pohonu zadních kol (který má ale Golf taky), částečně... nevím, prostě to tak bylo. Pak taky záleží, v jaké výšce je roletka.

Pokud porovnáváš délku, pak se taky podívej na délku kapoty... možná se v Golfu sedí víc na výšku, má kolmější čelní sklo...

Může to být jako Mondeo vs. Octavia - Mondeo má v reálu ten kufr větší, pravidelnější atd... ale zase ne o tolik... a na litry je větší Octavia.
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 22:48
Re: Kufr
Nechcem to pausalizovat, ale pekne centimetre usetri ulozenie motora vpredu priecne.
VW je v tomto majster. A to aktualne MQBcko este k tomu o 4,5 cm ubera z vnutorneho priestoru oproti povodnej PQ35 platforme - predna naprava posunuta kusok dopredu a inac ulozene motory.
Ale je pravda, ze ten priestor dokazu vyuzit fakt takmer dokonale.
Tak ale hadam tebe nejakych 50 litrov v kufri nechyba ;-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 23:22
Re: Kufr
Samozřejmě, největší motor do Golfu je aktuálně R4 2.0 a hlavně je uložen napříč, což se s podélně uloženými motory (R6 3,0/V8 4,4) od BMW nedá vůbec srovnat.
Nižší střední mainstream (kombi/sedan/liftback) dnes často odpovídá rozměrům střední prémie, tedy především těm vnitřním, ve kterých je občas i předčí. |A vyšší střední prémie taky není často rozměrově/prostorově o třídu větší, než většina středního mainstreamu.
20. 11. 2014 11:13
Re: Kufr
Nedávno přišel na to, že velká SUV nemají zrovna největší kufry. :-) Kufry totiž se třídou zase tolik nerostou. Nejsou to dodávky. S jakým množstvím věcí lidé cestují, nezáleží moc na třídě auta. Centimetry navíc spíš nacpou do prostoru pro nohy, nebo do motorového prostoru, aby se jim tam vešel ještě větší motor, aby byl natlačený blíž středu atp. (To bylo k 20:45.)
20. 11. 2014 08:17
Re: Kufr
Budu mít v dubnu s F11 tříletou zkušenost. Po té době říkám ze ten kufr je dostačující, ale oproti golfu variant a Octavií co ví je fakt malý. Když otevřes patě dveře u Octavie vidíš tam ten obrovsky prostor, u BMW je to proste dostatečne pro rodinu s dvěma dětmi, ale když jsme s tím jeli třeba do Chorvatska, tak jsme to zaplnili až po střechu a něco muselo byt dokonce v prostoru pro posádku. To se ti ve variantu nestane. Důvodem je asi přílišná melkost. Jinak jsem maximálně spokojený s praktickou stránkou. Tady ukázali bavorsti, narozdíl od jiných řešení, chytrost a duvtip. Dělení sedaček, pruvlak na lyže, prémiové zvedání dvojiteho prostoru pomoci plynové vzpěry, zadní roletka a systém jejího použiti včetně vysouvaci sitky a hlavně dvojité otevírání zadních dveří je skvěle a každodenně použitelné. Hlavně když můžu nechat zavřeny zcela plný kufr a otevřít jen zadní okno a něco vyndat nebo naopak doplnit.
20. 11. 2014 11:08
Re: Kufr
Němci používají metodiku VDA. Je to všechno dohromady, Golf má mnohem kratší kapotu (prémie prostě dojíždí na podélně uložené motory), i kabina bude kratší a kufr asi bude vyšší.
20. 11. 2014 04:24
VR6
Dokud do Golfa nevrátí pořádný šestihrnek, je pro mě Golf R jen GTI na steroidech. Jak rád bych viděl zpátky symbol R32. A ten astrální zpěv dvojtých koncovek, který byl slyšet i na kilometry daleko. :-(

Jestli mají ve VW trochu kuráž, za rok tu bude R30T a pořádně zaříznou spoďáry pánům ze Stuttgartu i z Mnichova. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 11. 2014 08:04
Re: VR6
Otázkou je, proč by to dělali, když je současné R mimo zvuku evidentně ve všech ohledech lepším autem, než bývalé R32ky...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud