Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 09:39
Předem říkám, že to, co píšu, je jen můj názor, snad nevyvolám flame >:D

Z těchto dvou vozů bych si nevybral ani jeden a upřímě říkám, že mi přijdou takhle silné motorizace ve vozech jako je Yeti či ix35 naprosto nesmyslné. V této cenové se pohybujeme už ve vodách renomovaných SUV od evropských či japonských výrobců (Tiguan, CX5, Kuga, Forester...) taktéž osazený dvoulitrovou naftou a 4x4. I když možná s trochu méně kilowatty.

Tato auta jsou velmi dobrou nabídkou v nižších cenových, kde Yeti i přes jeho menší rozměry může oslovit kupce prahnoucím po 4x4, či jen 4x2 a karoserií SUV a Hyundai zase nabídne za solidní peníze ( Jak kdy a jak kde, před Fl byly ceny rozumější, teď jí dost konkuruje hezčí Sportage) větší vůz.

Yeti se mi nelíbí, je to ošklivá krabice a i když jsem facelift vítal, tak se nyní radši ohlédnu za hezkým kousekm před faceliftem. Zde bych viděl vítěze Ix35, ale je to takové vítězství z nouze.... V interiéru je to přesně naopak, Yeti i ve verzi Active ještě nepostihl syndrom moderních Škodovek a ve voze "již od" se necítíte jako v lowendu ( i když to luxus také není ). Hyundai je pro mne v této kategorii adept na nejošklivější interiér..... nemohu si pomoct, mockrát sem si prohlížel všemožné výbavové stupně a konfigurace, dokonce jsme o něm i přemýšleli, ale i přesednutí do sesterské Sportage je jako sednout si o třídu výše... Tady mimo prostoru není o čem ve prospěch Yeti.

Vítězství Škodovky jsem čekal ( aby škodovka prohrála že?), bohužel jsem Ix35 nejel, ale jak je z testu patrno, tak jízdní vlastnosti a motorizace jako by z oka vypadly Sportage ... nekomunikativní řízení a i přes papírový výkon tolik auto nejede ( a ted si představte, že máte pod kapotou slabší 1.7CRdi, nebo dokonce benzín). Tohle vnímám jako největší slabiny korejců, potažmo dvojice IX35/Sportage.

Suma sumárum, kdybych musel a neplatil to, beru Ix35, motor je dost silný a eliminuje tak ty ztracené korejské kobyly, prostornější interiér je větší benefit, než ošklivé plasty a z venku se na to dá koukat. Pokud bych měl utratit tyto peníze za SUV ze svého, jdu se poptat, jestli mi dá lepší nabídku VW, nebo Ford a projedu nového Forestera ;)
Avatar - R32
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:10
Len by som doplnil, že pri tomto teste sa akosi pozabudlo na (pri testoch Škody) toľko omieľaný batožinový priestor... Pri Fabii, Rapide, Octavii či SuperB-e sa pomaly článok začína tým, ako Škoda drví práve týmto parametrom a tu o tom ani ťuk >:D
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:20
Že by proto, že i35 má větší kufr? >:-[]
Avatar - DoubleSix
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 11:07
Asi tě zklamu, ale Hyundai má menší kufr >:-[] . Nevím, kde vzali těch deklarovaných 465 litrů, ale pokud vezmeš do ruky metr a spočítáš si objem kufru, dostaneš se někam ke 350 litrům (ten kufr je hrozně mělký, pouze 42cm). Takže těch 450 je asi až po strop.

Jediná výhoda je, že máš pod platem plnohodnotnou rezervu. Takže kdyš píchneš kolo, vyměníš ho, píchlé se vejde pod plato a frčíš dál. Já kolo místo nouzové rezervy pod plato nedám, takže ho musím hodit do kufru (a když ho máš plný, protože jedeš na dovolenou, tak to kolo musíš dát nevím kam).

Ten kufr v ix35/Sportage je opravdu pidi. Sám jsem si to důkladně procházel a měřil, nakonec jsem koupil CRV, kde mám 580 litrů :-)
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 11:13
S metrem sem to neprocházel, já se o Yetiho nikdy nezajímal podrobněji, ale jeho kufr je taky dost mělký co si pamatuji, tady v té kategorii mne to ani nepřekvapuje, ale jiní to zajisté umí o trochu lépe. Vycházím jen z tabulkových údajů, z reálu si pamatuji, že jsou kufry docela podobné, navíc Hyundai má rovnou plochu s nakládací hranou.

P.s. Já mam v autě opravdu velký kufr a taky tam rezervu nedám pod plato, nemam na to ten správný výlisek plastu, takže mam kompresor a lepicí pěnu >:-[] >:-[]
Avatar - DoubleSix
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 11:30
Lepicí sada nic moc. Kolega si o obrubník prořízl plášť (neděle odpoledne, daleko od domova), to asi lepicí sada neopraví, že?
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 11:34
Ne... nejsem z toho nadšený, ale co naděláš.... bohužel sem to tak už koupil. Kamarád má ve stejném autě rezervu a má lehce nadzvedlé plato... vypadá to divně... ale nevím, jestli tam nemá náhodou narvanou plnohodnotnou místo dojezdovky, jako je u Fordu zvykem :-)
Avatar - DoubleSix
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 12:00
Ford, pokud vůbec dá rezervu (např. S-Max nemá rezervu), tak dává dojezdovku.
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 12:43
Vždyť to říkám, že dává dojezdovku a že on tam má větší >:D
Avatar - DoubleSix
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 13:58
Jen potvrzuju, co píšeš. Pokud tam narval plnohodnotné kolo, tak musí mít to plato nadzvednuté.
Avatar - Auto CZ
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:13
já by som vôbec neutrácal za takéto zlepence, a radšej si kúpim štýlového veterána a užijem si jazdy na klasike.
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:18
SUV někomu vyhovovat může, třeba lidem, kteří ocení vyšší vůz při nastupování (ženy, starší) a při řízení je z auta lepší přehled o situaci na silnici. Navíc, tato auta většinou umožnují tahat těžší přívěs, což jsme tu nedávno s někým řešili a porovnávali se stejně velkými kombiky :-) Možnost 4x4 je taky plus, které třeba u klasického kombi od korejské automobilky nenajdeš.
Avatar - Ronault.
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 11:57
Ano, nekupuj si nové auto na každý den, kup si místo toho 30 let staré auto, které udeš moci vytáhnout jen za pěkného počasí a jindy choď pěšky... tomu říkám logika...
Avatar - nathan
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 12:44
Štýlového veterána? Krásne sú napríklad tieto [odkaz] alebo toto [odkaz] >:D
Smysl motorizacích
| 21. 11. 2014 16:44
tak ta tatra - bol by si kral na ceste >:D
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:28
Myslím si že v českých podmíkách oba vyhoví a taky jsou dost vidět na silnicích, oba patří spíš níže o to jsou více žádanější. Jinak interiery obou jsou z dnešního pohledu spíše horší, jinak v active jsem seděl a přišlo mi to hrozné..Hy taky nic moc. Motory jsou fajn, bohužel CRDi v tomhle provedení opravu více žere, zato dobře jezdí, s TDi by se vypořádala jedna dvě bez ohledu na tovární zrychlení. Pro rodiny jsou kufry ale malé. Já bych to viděl na Mazdu.
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:38
Vyhoví dobře, ale né v této specifikaci. Ideálem je TSI/GDI pro ty, kteří v cenové základních Octaviíí hledají něco s přidanou hodnotou, kterou jim nabídne SUV karoserie ( samozřejmě nemyslim rodiny, protože kombikum nemohou kufrem konkurovat). Pro majetnější postačí 2.0 TDI 81kw či 1.7 CRDi, jelikož v této ceně není moc konkurence v naftě.

Active není krásná, ale když se posadíš do Active OIII/Rapida/Fabie III, tak pochopíš co jsem psal ;)
Avatar - Emel
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:40
"Renomovaná" SUV - hele já nevím, třeba Ford beru jako ekvivalent Škody, prostě běžný mainstream. Jiná věc je, že Kuga je o kus větší auto...

Motorizace - vyšší stavba a 4x4 si o tu dvoulitrovou naftu říká. 100kW je takový základ, těch 125 je prostě ta troška radosti navíc... a je otázka, kolik si za to automobilka naúčtuje.

V konfigurátoru je 125kW nafta jen pro L&K s cenovkou 845.900, tedy +60.000 oproti 103kW verzi, to bych nedal.

PS: ix35 se mi fakt nelíbí... jako obvykle u mě v korejském duelu vítězí Kia. Yeti je fajn.
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:43
A Volkswagen bereš výše? :-O Ten je přeci nastejno s Fordem i Škodou, zrovna Tiguan znám velmi dobře a nad Kugou ničím nevyniká ( něco má lepší, něco horší)... Yeti je menší... proto ho beru méněceněji vůči těmto dnes již klasickým nízkostředním SUVčkám.
Avatar - Emel
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:53
Ne, VW, Škoda, Ford, Opel... to je stejná úroveň. Ty jsi ale mluvil o "SUV od renomovaných výrobců", tak jsem to pochopil tak, že právě VW nebo Ford jsou pro tebe o level výš a ne že jde o velikost auta.
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:56
Blbá formulace, promin :-) Spíš sem to myslel jako renomované SUV, Yetimu moc nefandím, nelíbí se mi, ale uznávám jeho kvality, hlavně je to ještě poslední poctivá Škodovka z té nejslavnější éry dvojkových Oktávek ;)
Avatar - Emel
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 10:59
Ok :-) .

Já na SUV moc nejsem... ale Yeti se mi vcelku líbí, je to takové miniGLK, v dnešní záplavě crossoverů a SUV s dynamicky stoupajícím pontonem karoserie je to vítané zpestření.

[odkaz]

PS: vzhledem ke kufru je ale Yeti pro rodinu na hranici použitelnosti.
Avatar - Ozzman
Smysl motorizacích
| 20. 11. 2014 11:07
Já taky SUV nemiluji, ale naši ho chtěli, tak sem se začal zajímat :-)

Docela se mi to začalo líbit, má to svá pozitiva, třeba přehled z vozu. To se hodí ve městě.
Smysl motorizacích
| 21. 11. 2014 16:47
miniGLK :-) , to bolo dobre :-) ...
Avatar - strýček BOB
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 10:13
Musím ocenit vizionářství korejských designérů, jejich invenci a nadhled. Karoserie ix35 je i po těch letech stále stejně odporná a nedá se na to koukat. Titulní fotka mluví sama za sebe >:D

Otázka dne je, kam se ztrácejí koně výkonu korejských motorů? Výkonnějsí motor ix35 nejede, má velkou spotřebu a méně utáhne na kouli. Kdyby se měřila brzdná dráha, tak by mě moc nepřekvapilo, že jim to bude i hůře brzdit. ;-\
Avatar - Ozzman
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 10:25
Ty výkony taky nechápu, neznám tento 2.0Crdi, ale slabší 1.7 85kw a to jede na úrovni stokoňového TSI... možná je to také i pocitové, protože CRDI (a to i ty starší) měly lineárnější průběh a nezarážely tudíž do sedačky... U těchto dvou motorů však mluví pro TDI i tabulkové hodnoty ( nutno brát v potaz, že Yeti je menší a o pár desítek kilo lehčí.
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 10:26
Tak to by ani mna neprekvapilo, keby ix35 na pneumatikach Hankook (profil 60) brzdil horsie, ako Yeti na Michelinoch (profil 50)...

Inak nebral by som ani jedneho z dvojice. Yeti stratil faceliftom ten svoj sibalsky "kukuc", a ix35 mi pride akesi "nafuknute". To uz skor Sportage...
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 10:55
Ako vlastnik 2,0 CRDI-135 KW (v Sportage) by som rad zareagoval. Mam najazdenych za 20 mesiacov 55000 km. Po asi 40000 som si dal v Profituningu odmerat vykon, ma 139 KW.Vsetko tu mam na papiery.

Kolegovia, ktori maju "Kaskaj" predoslej generacie a Tiguan aktualnej a ktori maju vsetci 4x4 s najsilnejsimi dieslovymi motormi boli velmi pekvapeni, ako ten motor ide a aku ma prusnost.
Negativom motora podla ich mienky je u mna akurat vyssia spotreba (podla PP)...asi o 0,6 l oproti Tiguan a 0,3 oproti Kaskaju....(.vsetky 3 auta maju automat).

A este jedna malickost: S Kaskajom mal kolega (viz "moje auto") obrovske problemy so spolahlivostou a a za prve tri roky musel par krat servis navstivit, pricom sa jednalo o velke poruchy. Tiguan bol na tom o cosi lepsie, ale po 2 rokoch mu vypadol PDF (1000 eur) a po dalsom roku mal problemy s automatom.....1600 Eur servis.
Ja som mal na Sportage problem akurat s Navigaciu, vymenena v zaruke.

Co sa tyka riadenia, v ix35 som nesiel, vymyslal by som si, ale v Sportage je naozaj necitlive, to mozem potvrdit....udajne sa to ale po facelifte o cosi zlepsilo.
Avatar - Ozzman
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 11:00
Facelift u sportage zlepšil podvozek z pohledu tlumení nerovnosti. , ale to řízení je podobne. Jel sem oba modely a dokonce i předchozí sportage:)
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 11:10
Dik za informaciu....v kazdom pripade skoda.
Avatar - nathan
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 12:47
No, já třeba utáhnu na kouli(ch) ještě míň než ten Hjundaj >:D
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 12:54
Jsi zvláštní, jak ti může tohle připadat odporné? [odkaz] >:-[]
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 13:15
Tak Bob mysli urcite hlavne na predok....ktory sa mimochodom nepaci ani mne. To je vsak uplne jedno, pretoze sa ix35 predava ako teple rozky a teda sa musi viac nez mnohym pacit a mi na tom nic nezmenime.
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 13:38
Já tedy víc bojuji (neúspěšně) s profilem, než s předkem.
Chvála vkusné karoserie...
| 20. 11. 2014 16:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chvála vkusné karoserie...
| 21. 11. 2014 16:54
tak to si ma celkom pobavil - vo firme mame zhodou okolnosti obe (predfacelifty) aj ix35 v diesli a manuale aj Yeti-ho - najsilnejsie diesle. Ze kone sa pri ix35 stracaju ? Ta potom pri Yetim ich asi predali. To auto za za ix35 absolutne nestiha. A co sa tyka slavnych prejazdovych moznosti Yetiho - to co da Yeti da aj ix35ka. Boli sme na nich v takych prostrediach kam sa 95% takychto aut ani nepozrie ... Obidva obstali v pohode. Ale treba v terene vediet aj jazdit, odhadnut najazdove uhly, prejazdove rychlosti ... Ja osobne vidim jasnu nevyhodu pre Yetiho. Ci co sa tyka velkosti, ci vnutorneho priestoru, ci ceny ...
Ale domov by som nebral ani jedno ;-)
Stejná třída?
| 20. 11. 2014 10:21
Není ix35 o 20cm delší skoro o 3 cm širší? Neměla by se škodovka srovnávat třeva s ASX, Qasqai, sx4 a pod.. Protože třeba srovnávat spotřebu.. menší auto žere míň to ví i moje mladá a není to mínus, ale prostě fakt :-!
Stejná třída?
| 20. 11. 2014 13:00
yeti je o 3cm nižší, ale zase o 3 cm sirsi, takze celni ploha je cca stejna.
vzhledem ke krabicovitosti ma ix35 aerodynamictejsi tvar.
a zad mluvi, pokud jde o aerodynamiku, vyrazne ve prospěch ix35
da se rict ze plati, ze cim delší auto, tim ma nižší aerodynamicky odpor
jediny co hovori v neprospech ix35 je vyssi hmotnost o 100-200kg, otázka kolik vůbec ix35 vazi, když v katalogu je u tehle motorizace rozptyl přes 150kg.
hmotnost ma vliv jen při rozjezdech, pak uz je vpodstate to jedno
o litr vyssi potřeba u ix35 ukazuje na to, ze ten motor je proste o tridu horsi nez u yetiho
hmmm
| 20. 11. 2014 10:24
Stejně jako u ostatních modelů korejské automobilky i zde si musíme postěžovat na necitlivé a odtažité řízení, které filtruje prakticky všechny informace o povrchu, po kterém jedete.

A není to náhodou u tohoto typu vlastně výhoda, s tím nikdo zatáčky přeci drtit nebude....., pohodlí, menš=i únava, jezdí v tom ženy...
To nepohodlí u škodovky.....no skoro výhoda. >:D
Tak nějak testy o ničem...a je jedno kdo vyhrál.Masírka.....tak dlouho se bude lidem rvát dohlavy co je potřeba až dle toho kupují.Jo tak se to dneska dělá....
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 10:28
Ix sem nejel, ale Sportage ano. Vnímám to jako výhodu třeba ve městě pro ženu, pokud s autem jedeš dál, je lepší trochu řidičtější auto. Korjeské SUV opravdu nenabízí zpětnou vazbu, jestli sem správně autora pochopil a z vlastní zkušenosti vím. Yeti není určitě králem jizdních vlastností v tomto segmentu (tužší), to hledej jinde, jsou i vozy, co umí dobře odfiltrovat nerovnosti, ale přitom máš odezvu od kol a s chutí občas přidáš do zatáček ... v rámco kategorie samozřejmě :-)
Avatar - dal
hmmm
| 20. 11. 2014 10:38
Občas mám také jiný názor než testeři, což je normální. V tomto případě jim věřím protože po zkušenostech s ix35 jsem zatím ještě s horším autem nejel(z pohledu řízení), např. taková Kuga je o dvě generace vepředu.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 10:40
Kuga je v této kategorii mainstreamových menších SUV na vrcholu s jízdními vlastnostmi. Někdo chválí i CX5 (možná v zatáčkách), ale Kuga to dává jak v zatáčkách, tak i na nerovnostech, nechytá se ani Tiguan ( i když bych ho posadil hned za Kugu v pomyslném žebříčku). S korejci souhlasím, jak jsem psal výše, IX35 sem nejel, ale Sporage ano a tyto ostatní projeté mám.
Avatar - dal
hmmm
| 20. 11. 2014 10:46
Kuga mi připadala jako jen přizvedlé Mondeo, super.
Tiguan jízdně neznám ani CX5 ale dobře se mi jelo také s CR-V.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 10:52
Spíš Focus :-) Máme obě auta, bohužel však jedno je benzín a druhé nafta, takže srovnání není uplně nejideálnější. Mondeo je ještě o kousek lepší v zatáčkách, je to asi i díky těžšímu dízlu na předku. Oba vozy také perfektně jezdí přes nerovnosti, samozřejmě na plavné Citroeny či dokonce prémiové vozy nemají.

Tiguan je prostě typický Volkswagnovský, tužší, a nerovnostech typicky trochu odskakuje, ale nenaklání se zbytečně v zatáčkách a cítíš odezvu od kol. Moc se neliší od Golfu, samozřejmě fyziku neošálíš a Golf je o chlup lepší ;)
hmmm
| 20. 11. 2014 11:57
Lepší v zatáčkách díky těžšímu motoru vpředu? :-O Dokáži pochopit, že některé motorizace mají lépe odladěný podvozek/ lépe si s ním sednou, ale že by u FF aut byl těžší motor výhodou?
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 12:09
Odkáži tě na jízdní vlastnosti Mondea 5. generace, kde autor popisoval daleko lepší jízdu a chování vozi v zatáčkách u turbodieslu, protože je vůz těžší. Pozoruji stejnou věc. Třeba ta Kuga hrozně tahá za volant, je strašně cítit lehká příď (a širká kola) a třeba při přidání více plynu na dvojku má auto tendenci k nedotáčivosti, na kruháči, v zatáčce. To platí samozřejmě v nízkých rychlostech. U Focusu či Mondea TDCI sem tento problém nepozoroval (ani u slabšího Ecoboostu ve Focusu). Ve vyšších rychlostech funguje Benzín/nafta obdobně na výbornou v zatáčkách na hezkém, ale i rozbitém povrchu. Mondeo je těžší, je to znát od prvního usednutí a umí prostě lépe přenést kroutící moment v nižších rychlostech a neodskakují tolik kola, nebo nezasahuje tak často elektronika. O to více potěší, když drží v té zatáčce stejně dobře, jako ten Focus. Mám zatáčku, kterou projíždim v každém autě a Mondeo tam projede 110, Kuga 100.. pro obrázek Oktávka 80-90 ;)
hmmm
| 20. 11. 2014 12:57
No jo, oktávka očividně není tvoje, jinak by ses tolik nebál to tam poslat ;-)
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:18
Je přítelkyně a věř, že sem se nebál >:D Oktávka na ty Fordy v téhle kategorii prostě nemá, možná Ereso, ale klasika určitě ne ( odzkoušeno i s Jettou, stejny jak Oktávka). Vím, že pro některé je i obyčejná Oktavie modla, ale ve všem nevítězí :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 13:33
Že ses nebál, to musíš zdůraznit hlavně té přítelkyni. Nám ovšem můžeš říct pravdu ;-) já si ovšem myslím, že je tak trochu nesmysl, že nějakou zatáčku projedeš mondeem suše ve 110, kugou ve 100 a octou v usmolených 80-90.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:44
Nebál sem se za to vzít (a to slyšet nesmí! :D) ale bál sem se v té rychlosti, auto bylo naklonene a nechtelo se mu zatáčet, neustřelilo, to né. V Mondeu sem byl sice nalepeny na dveřích, ale auto jelo jistěji. Jel si někdy těmi vozy? Každý kdo jel, tak ti potvrdí, že ten Ford vůči Octavii má lepší podvozek :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 14:15
Všichni tady víme, že škodovky nemáš rád a že nad fordy není, ale Ozzmane, opravdu o 30? ;-) opravdu jsi schopný s mondeem projíždět zatáčky o třetinu rychleji než v octě?
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:30
Já někdy napsal, že nad Fordy není a hanil zbytečně Škodovky? Napiš mi kde..

To jsem si vysloužil za to, že nechválím Škodovky do nebes a slepě nepřehlížim jejich slabiny? >:D Dobrý, ale kdybys pozorně četl, víš, že Škodovky máme, Volksvágny taky, měli sme i Renaulty, Seaty a ano i ty Fordy. Tak kdybych si chtěl hájit vlastní garáž, proč pomlouvám vozy, které v ní mám? Snažim se objektivně srovnávat vozy, s kterými mám možnost se setkat a svézt se, nebo i dlouhodobě používat a že napíšu, že Oktávka má levný interiér? Ano má... je to tak. Taky nemá nejlepší podvozek.. to je taky fakt.

Možná by ti pomohlo, kdyby sis přečetl mou recenzi na ten onen mnou vychvalovaný Ford a uvidíš, že né vše je na něm růžové, ale podvozek je jeho největší zbraní, kdyby sis to vyzkoušel a nenapadl mne, tak si ušetříš čas :-)

P.s. Psal sem o 80-90, což záleželo taky na konkrétním modelu a roku výroby, kdyby ses zeptal že? >:D

P.p.s. Fandím každé automobilce, ale nefandím zaslepencům, kteří vidí jednu automobilku jako modlu a ostatní haní zbytečně i když nemají ani za mák zkušeností ( tím nemyslím tebe, každý at si sáhne na svědomí, neznáme se osobně). Pokud třeba i ta Hyundai vyrobí super kombik, který bude pro mne lepší než konkurence, tak si ho klidně koupím...
hmmm
| 20. 11. 2014 15:00
Přitom stačilo napsat, ANO, já opravdu jezdím zatáčky s Mondeem o třetinu (nebo čtvrtinu, podle konkrétního modelu) rychleji než octou ;-)
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 15:03
Ano, tuhle zatáčku projedu já osobně ryhcleji s Mondeem, než s Octou.... a je škoda, že si neodpověděl na to ostatní, třeba proč mi napadáš ze slepé sympatie k jedné značce? :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 18:39
Když jsme před mnoha lety přešli společně s manželkou od Škodovek na Focusy (dnes již třetí generace se 100 000km), opravdu jsme si říkali, že s Fordem nemusíš před zatáčkou brzdit.
hmmm
| 21. 11. 2014 12:35
Zato se škodovkou jsi musel jet 2/3 rychlostí ;-)
hmmm
| 21. 11. 2014 12:50
Jinak mondeo jsem neřídil (ne naftové Mk4, jel jsem pouze jako pasažér v benzínovém) a nic to nemění na tom, že tvoje tvrzení o projíždění zatáček octou o třetinu nebo čtvrtinu pomaleji (slyšíš, jak hloupě zní to, cos napsal) v závislosti na modelu (mimochodem, klidně se rozepiš, které modelové roky myslíš, snad z tebe nevypadne, že srovnáváš ´97 octu s v podstatě ještě stále aktuální generací mondea) je naprosto směšné.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 21. 11. 2014 19:45
Rozepsal sem je dole. Ocavie 2006 a 2011 vs 2008 Mondeo.

Není to hloupé, dnes na zimákách sem se dostal na 100km/h ale vnitřním obloukem (pruhem). Nevím, čemu nerozumíš, jestli máš zájem, můžeme to demonstrovat.
hmmm
| 21. 11. 2014 20:09
Za demonstraci bych byl rád. Kde je ta zatáčka?
Avatar - Emel
hmmm
| 21. 11. 2014 23:19
Taky se hlásím :-)
hmmm
| 22. 11. 2014 22:08
Vypadá to na docela solidní sraz ;-)
Avatar - Ozzman
hmmm
| 22. 11. 2014 14:56
Za Prahou.
hmmm
| 22. 11. 2014 22:11
Za Prahou když pojedu z Varů nebo z Liberca nebo z Brna nebo z Dobříše? :-)
Avatar - Ozzman
hmmm
| 23. 11. 2014 18:31
Kdyz najíždíš na dálnici směr K.V. tam je dvouprodová, odzkoušeno ve vnitřním pruhu, ve vnějším se dá jet možná i více.
hmmm
| 20. 11. 2014 13:03
haha
tohle ti jiste někdo bude verit
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:19
S čím máš problém?
hmmm
| 20. 11. 2014 13:25
rozdil v odstredive sile v 80 a 110km je u zatacky se stejnym polomerem skoro dvojnasobny
hod sem odkaz na mapy na tu zatacku
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:32
V dlouhé táhlé zatáčce to takový problém není...je to dvouprodá silnice. Nejezdím tak, aby mi auto střílelo i když u Octavie mi tam jednou pískaly gumy, to jsem se už lekl.

Hodně mých kamarádů tam také zkouší auta a s podobnými vozy mají podobné zkušenosti.
hmmm
| 20. 11. 2014 13:35
No a co mají ty auta za bačkory? Nebude problém právě tam?
hmmm
| 20. 11. 2014 13:39
zaleze co tam je za gumy
me dali v servisu na auto do predu nepochopitelne barumky a piskam při kazdym trosku prudcim rozjezdu a v prudčeji projety zatácc.
navíc po 6 tis km zacala jedna guma dela ramus jako bych mel traktorovej vzorek, pritom to vypada ok.
nechapu proc me tam dal, asi se me chtěl pomstit.
taky je otazka, v jakym stavu jsou tlumice.
zatáčku co projedu 110 a je to skoro na hrane, tak v 80 skoro o zatáčce nevis.
dvouprodova (tedy v kazdym smeru 2 pruhy?) silnice, kde nejsi schopny jet s cimkoliv do zatáčky jet 110? to myslis vazne? kde?
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:46
No, gumy co jsou na Octavii nevim, Dunlopy? Na Jettě byly Hankook, Mondeo má Verdestein. Tlumiče jasně hovoří pro koncernové vozy, které jsem zkoušel. Mají/měly kolem 40-60 tisíc km, Mondeo má 200 tisíc a nové tlumiče sem ještě nedával :-) Kuga je nova.. to je fakt.

P.s. na zimních sem zkoušel také a zase musím mluvit pro Mondeo a to jsou na něm obyčejné Savy :)

p.p.s zkus dohustit gumy, mě pískaly díky tomu, ale né v téhle situaci.
hmmm
| 20. 11. 2014 14:03
kolem tech gum se dost blbnul, vse OK.
sundal pravou a dal tam rezervo - dělalo to ramus. tak sem to vratil zpet.
sundal levou a dal rezervo - ramus zmizel.
pak mi je v servisu prevazil a prehodili predni se zadnima, a stále ramus.
pak sem se na to vybodnul, protože sem 14 dni na to prezouval na zimni a vse OK.
tak nevim, jestli mam barumky com maj ted nejakych 8tis vyhodit koupit novy, nebo rok poslouchat ten randal a bat se ze to nekde bouchne.
v servisu na gume nic nenasli. zvlastni opravdu ze do 6tis OK, pak to zacalo postupne delat ramus. servisak nejdriv nic neslysel a pak mi rek, ze to je tak tichy auto, ze jiny auto ty gumy prehlusi něco jiného. me tam pripada randal dost velkej normalne, natoz ted
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:12
To je hodně divný... a guma má vzorek, vše v normálu?
hmmm
| 20. 11. 2014 14:25
vse uplne OK.
ani si nejsem vedomej ze bych s tim nekde prudce brzdil, nebo něco vymet.
párkrát v bulharsku přes nejaky hupy, ale to dostaly zabrat spis tlumice.
nejdriv to bylo slyset na kvalitni silnici, pak se to postupne zhoršovalo.
nejhorsi kolem 80, kdy to jakoby rezonovalo, dokonce to bylo i citit na pedalu. nad 130 to zmizelo
jak rikam, servisak to prohlizel, nic nenasel.
pak rikal, muze bejt rozdil když hlinikovej rafek vymenim za plechovej a problém muze byt třeba v ložiskách nebo cepech, brzo s tim pojedu do servisu, tak to necham prověřit.
plech se chova jinak nez hlinik, a zimaky mam na plechu
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:32
Já se v tomhle moc nevyznám, ale chodívá sem jeden diskutér, co má pneuservis, tak ten by ti třeba řekl co a jak ;) Michalpneu, nebo tak nějak :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 14:35
dik, zkusim ho zastihnout.
Avatar - Emel
hmmm
| 20. 11. 2014 13:24
Kuga a Mondeo jsou dvě různá auta, tahání za volant je spíš záležitost těch gum než motoru. Obecně by podle mě auto s lehčím motorem mělo jezdit líp.

Hlavně na technických tratích... pamatuju 330d e46 na okruhu a to bylo čiré zoufalství, auto mělo výkon, ale byl to neustálý boj pneumatik s nedotáčivostí.

Jezdil jsem teď už minulé Mondeo s 2.0TDCi 120kW v kombíku a automatu a... no, asi jsem měl vysoká očekávání, ale mě to zklamalo, subjektivně jsem měl pocit, že bych Octavii 2.0TDI 103kW neujel.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:41
Já mam právě tuto zkušenost z nízkých rychlostí. Motorem nemyslím výkon, ale tu tíhu, aby jsme si rozuměli. Ani jeden z motorů, o kterých mluvím, nemá extra výkonu nazbyt >:D

Jestli myslíš motoricky, tak to nevím, 120kw verzi sem neřídil, jen se vezl, ale já se slabším dvoulitrem 103kw TDI Octavii neujedu, držím se ho, ale na předjetí nemam výkon. Podvozkově však v zatáčkách mám s přehledem navrch, porovnáváno tedy s dvojkovou Octavii ( jeli sme s kamarádem za sebou, tam kde on brzdil a auto se dost naklánělo já jel celkem bez problémů). Jako řidič mám pocit stejný a to i v trojkové Octavii (tam sem ale nezkoušel přímé srovnání na silnici).

Reálně však ty rozdíly jsou samozřejmě malé, ono když to tak vezmeš na silnici a pojede před tebou silné BMW, tak na té silnici se i s o dost lepším autem nedostane o tolik dál, než ty, stejně ho něco zbrzdí (a když na to šlápne na rovince, tak ti na chvíli ujede, ale ty tam máš těch 150 za chvíli taky) .... I se silnou Oktávkou mu budeš s nevelkým odstupem v patách.
Avatar - Emel
hmmm
| 20. 11. 2014 13:52
Mondeo jsem měl na krátkou (cca. 30km) projížďku po silnicích, které dobře znám a mám je najeté s různými auty od Focusu I až po RX-7... je to poměrně úzká a točitá okreska, půlka s excelentním povrchem a půlka rozbitá. Možná je Mondeo lepší na delší oblouky na silnicích první třídy, ale tady bych subjektivně řekl, že větší rozměry a hmotnost Mondea smazaly jakoukoli výhodu oproti Octavii III 2.0TDI. Byl to teda automat... ale z automatu jsem měl vesměs dobrý pocit a řekl bych, že tím to nebylo (s manuálem jsem nejel).
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:02
Mluvíš ale o čem? O rychlosti, nebo o chování vozu v zatáčkách? Já sem tomu taky neveřil, když mi to někdo řikal, že ten Fordí podvozek je lepší. Jezdil sem v Passatech, Oktávkách, Renaultech, ale po pár kilometrech zjistíš, že právě i s tak velkym kombikem se propleteš na okrsce a dokonce i občas tomu na klikaté silnici trochu naložíš (v rámci kategorie rodinných vozů samozřejmě :D). III Oktávku TDI sem obyčejnou nejel, jen Scouta, ale třeba TSI možná tolik nenaklání, ale jakmile je horší povrch, tak více odskakuje ( podotykam ze s multilinkem), než právě to Mondeo, nebo Focus :-)
Avatar - Emel
hmmm
| 20. 11. 2014 14:14
Čas jsem neměřil, mluvím o subjektivním pocitu z toho, jak rychle se tam s kterým autem dá jet, proloženým občasným pohledem na rychloměr...

Mondeo se mi docela líbilo a na končící generaci byla i zajímavá nabídka, ale právě ten očekávaný pocit něčeho navíc při řízení se úplně nedostavil... v kategorii řízení jsem si nejvíc bodů napsal k Mazdě 6 (jo, jak o ní Janda píše, že má šílené řízení).
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:19
Ono asi záleží co si čekal, já nečekal nic, byl jsme příjemě překvapen a každá jízda s horším podvozkem je pak znát. Nemůžeš čekat od obyčejného Monde závodní auto, ani od Focuse, ale když s autem jedeš déle, uvědomíš si, že se do zatáčky vrhneš radostněji, než třeba s jiným vozem téhle kategorie, citíš zpětnou vazbu, auto se nechá i přes jeho velikost celkem lehce vodit ze zatáčky do zatáčky, aniž by se nepřijemě vlnilo či nadskakovalo a nedotáčilo :-) No a u těch SUV je ten rozdíl ještě větší, už jsem to tu psal, pro otce byla favoritem Sportage, ale po jízdě v Kuze, i když už jsem tentokráte čekal, to byl obrovský rozdíl.

Jinak třeba tohle porovnání sem měl možné přímo FoFo III kombi vs Octa kombi III. generace (TSI vs EB). Jeli sme ve 3 a i spolujezdci si všimli rozdílu :-)
Avatar - Emel
hmmm
| 20. 11. 2014 14:32
Čekal jsem hodně... čekal jsem, že v kvalitě jízdy bude hlavní argument pro Mondeo, protože prostor pro mě až tak důležitý nebyl... už jsem psal, že by mi v principu asi stačil jakýkoli kompaktní kombík.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:42
Je to pořád jen mainstreamové auto, když si z něj sedneš i do obyčeného 1er od BMW, je to jiná jízda :-)
Avatar - woody-alien
hmmm
| 20. 11. 2014 21:49
Srovnání s Octavií nemám, už dlouho jsem ji nejel, ale měl jsem ve své recenzi přímé srovnání Mondea 2.2 diesel se Supem 2.0 TDI. A tam to ve prospěch Mondea vyznělo zřetelně. Nechci to tady plevelit kopírováním, není to úplně nejkratší text.

Nicméně, aspoň v naftě stejně díky rozměrům, rozvoru, hmotnosti, těžkýmu motoru na předku chybí teď už předchozímu Mondeu ta "nesnesitelná lehkost" jízdy. Dokáže dost, ale musíš ho nutit. A zdá se dle testů, že ten proces u nové generace pokračuje dál.
Avatar - Emel
hmmm
| 20. 11. 2014 22:42
Mě Superb nezaujal. Mondeo bylo volba rozumu, osvědčené pohodlné auto na sklonku života za výprodejovou cenu... Ale za srdce mě nechytlo. Jestli něčeho v souvislosti s Mondeem lituji tak toho,že jsem nezkusil 1.6eb, od té doby jsem na něj slyšel hodně dobrého.
Avatar - woody-alien
hmmm
| 20. 11. 2014 23:05
No, já taky.Tedy hlavně od iudexe a znáš to o tý svojí garáži. ;-) Ale ne, Mondeo není vůbec špatný. Ale s naftou je to klasickej těžkotonážník, fajnový na dlouhý štreky, žádná okresková střela. A benzín jsem nezkusil.
hmmm
| 21. 11. 2014 00:35
Já jsem 1.6 EcoBoost v Mondeu vyzkoušel a byla by to byla bývala moje jasná volba. Fantastickej motor, neuvěřitelně potentní, tichej, pružnej a přitom jezdil jen něco kolem osmi litrů. Ale to jsem tě teď asi moc nepotěšil, co?
Avatar - Emel
hmmm
| 21. 11. 2014 09:37
Spíš mě zajímalo... a vlastně pořád zajímá... o kolik agilnější s ním Mondeo může být. To 2.0TDCI 120kW jinak jelo slušně.
hmmm
| 20. 11. 2014 13:53
prede mnou taky vsichni brzdej.
skoro před kazdou zatáčkou brzdej, naprosto nepochopitelne.
a je jedno jestli to je starej zigulik, focus, nebo bavorak.
je jedno jestli tam jedou 80 a zatáčka se da projet 120
jestli to je dedek v klobouku, nebo njeakej strelac
brzdej
je to ale spis takovy psychologicky brzdeni, aby jsi získal pocit ze to auto brzdi.
ja to dřív taky delal, ale davno sem si na to odvik.
před zatáčkou nebrzdim, aspoň když nekeoho nevezu.
tak jestli ten tvůj kamos nemá taky podobny problém.
mozna brzdis taky, ani o tom nevis
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 13:59
Muj kamarád je lepší řidič než já a ze zkušenosti vím, že jezdí i rychleji :-) Možná sem taky přibrzdil, ale v zatáčce sem ho i přes jeho vyšší výkon motoru dojel a za zatáčkou vjel skoro do kufru, protože sem ji projel rychleji. Jde ale o to, že jsem si i ty Oktávky vyzkoušel sám (všechny generace) a v této kategorii jsou horší, tvrdí to každý, kdo s tím jel a dokonce i novináři :-) Vídím, že je to pro hodně lidí nepřekousnutelné, že ? >:D
hmmm
| 20. 11. 2014 14:10
problem s tim nemam, ale jestli tvrdis, ze s mondeem tam projedes 110 a s oct jen 80, tak je problém nekde jinde nez si myslis. odstrediva sila je ve 110 1.9x vyssi nez v 80 a to je sakra znat.
a rychle projeta zatáčka na limitu je, když nic jiného, hodne neprijemna pro spolujezdce prave pro tu odstředivou silu.
hodne prudkou zatáčku, kde mam limit 100, tak když s manželkou jedu 80, tak se na me kouka hodne vycitave.

je velkej rozdil, jestli mas auto najety, nebo do nej na par km sednes. ja se s auta szivam klidne několik mesicu a to jezdim cca 3tis mesicne.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:15
S tím indikátorem "manželka" mam stejnou zkušenost zde >:D Řekl sem 80-90 s Octavií, jde taky o to s jakou, Dvojková před faceliftem/Jetta V na tom bylo podvozkově hůře, po faceliftu to dá v 90ti, navíc je to kombik vs sedan/lift u předchozí generace. Rozdíl v podvozku tam je markantní a to hlavně i z úst majitelů, kteří měli před fl a pak po fl :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 14:33
ja ty auta nestridam, protože nemam moznost.
vpodstate jezdim jen to sam koupim, takze tak jedno auta za 5 let.
mondeo sem ridil taky, pripadolo mi to houpavy a neohrabany a to sem vedel ze na jizdni vlastnosti všichni pejou jen ody. ale jednak bylo plne nalozeny a jak pisu - ja se musim s autem szit, a to me nejakou dobu trva.
ted mam i oct (1.8tsi), s kterou vpodstate jezdi manželka, a pamatuju ze když jsem to kupoval, tak mi to pripadalo taky neohrabany, ale casem sem si na to zvyknul a problém s tim nemel. velkou nejistotu s tim mam v zime na snehu, to uz skoro jezdit jak ti panove v kloouku, protože netusim co to udela, a ani nacvik na zasnezenym placku nepomoh. na snih vzpominam na opel kadet, to sem vedel o vsem, to byla radost.
koncim musim něco delat
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:41
Houpavy Mondeo? No nerovnosti přepluje, ale je spíše tužší, jen neodskakuje jako třeba Oktávka. V zatáčkách se jen lehce nakloní a drží stopu. Záleží jakým Mondeem si jel, já třeba jel i tím prvním a to je opravdu měkké houpavé auto, což vůbec neodpovídá dnešním zažitým standardům >:D

Oktávka neohrabaná? Jo, vystihls to, já bych spíše řekl, že je taková tupější, ale rozhodně to nemyslím zle. Auta nestřídám ve vlastnicví, ale jezdím vozy z rodiny, samozrejme, že nejvíce svým >:D

P.s. na sněhu mi nejvíce bavila Jetta MPI bez ESP :-) Ta byla hrozně hezky čitelná. Bohužel toho moc nevyjela :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 14:41
Kuga je v této kategorii v jízdních vlastnostech jedna z těch nejhorších, při měření handlingu na dráze i při proplétání mezi kuželkami má jedny z nejhorších časů. Na špičku třídy ztrácí dost významně.
[odkaz]
[odkaz]

Možná, že pocitově se zdá jako rychlá, ale realita je úplně jinde.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 14:56
Nevadí, že to je I. generace v tom testu?
hmmm
| 20. 11. 2014 15:08
Ne, nevadí. Protože první ještě jakžtakž ušla. Druhá je pak totální propadák, který si troufne tak na Duster, jinak jí rozmašíruje doslova kde, co.
[odkaz]
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 15:17
No, třeba ta CX5, která je na tom stejně co? :-) Jel si někdy v některém z těch vozů? Navíc mluvím o benzínové a o tom celá debata začla :-) A jak číselně vyhodnotíš komfort podvozku? To v testu taky nevidim :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 15:34
Odpružení se moc změřit nedá, ale subjektivní hodnocení Kugy patří také k těm horším.
[odkaz]
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 15:38
No vidiš, já sem ta auta projel a ta Kuga mi vypadla společně s Tiguanem nejlepší, přičemž Tiguan byl trochu tvrdší a odskakoval více na nerovnostech, což potvrdil i jeho majitel po projetí. Srovnávat s prémií to snad nemá smysl ne?
Avatar - Emel
hmmm
| 20. 11. 2014 15:47
Tiguan má v testu DCC.

Prémie je v testu na hezkém 3-5 místě ;-)
hmmm
| 20. 11. 2014 17:27
Proč by srovnání s prémií nemělo smysl? Prémie s těmito běžnými motorizacemi se až tak moc neliší a ani cenově moc nevyčnívá. Rozdíl v německých cenách 2000 eur u základních modelů mezi Tiguanem, CRV, či Cx-5 na jedné straně a Q3 nebo X1 na druhé straně není nijak propastný.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 17:42
Jo? Jak tak čtu, tak u nás:

Tiguan 1.4 TSI 90KW 541 900
Tiguan 2.0 TDI 81kw 581 900

Audi Q3 1.4 TSI 110Kw 746 900
Audi Q3 2.0 TDI 110Kw 793 900

CX5 2.0Skyactiv G 121kw 524 900
CX5 2.2 Skyactiv D 110Kw 581 900

BMW X1 110kw 118i - 702 500
BMW X1 105kw 118d - 705 000

No já ti nevim, ale základy se liší o 100 až 200 tisíc....

:-!
hmmm
| 20. 11. 2014 18:00
Psal jsem rozdíl v německých cenách.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 18:04
A k čemu jsou německé ceny? To se mužem dohadovat, kolik stojí Oktávie v Mongolsku...
hmmm
| 20. 11. 2014 18:11
Dal jsem odkaz na německý test a ty jsi jej komentoval slovy "Srovnávat s prémií to snad nemá smysl ne?"
Takže nevím proč to najednou otáčíš na české ceny. Německé porovnání snad logicky používá německé ceny.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 18:22
Protože jsme v čechách, test je jedno odkud je, ne? Nebo snad pro němce dělají jiné Tiguany a jiné Q3? :-)
hmmm
| 20. 11. 2014 18:39
Opakuji, komentoval jsi německý test, to snad mají Němci porovnávat auta v čínských juanech? To je tak těžko pochopitelné, že je porovnávají v německých cenách?
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 18:51
Já nemluvím o němcích, já si z testu bral jen parametry, které jsi uvedl, ceny v Německu sem nebral od začátku v potaz.
hmmm
| 20. 11. 2014 18:57
Dal jsi otázku "Srovnávat s prémií to snad nemá smysl ne?". Já jsem nikde nic nesrovnával, dal jsem odkaz na německý test. A je snad logické (a dává smysl), že německý test srovnává v německých cenách.
Avatar - Ozzman
hmmm
| 20. 11. 2014 19:04
To je jedno... neřeš to...
hmmm
| 20. 11. 2014 19:14
Já nic neřeším. Otázku jsi dal ty.
V České kotlině?
| 20. 11. 2014 10:32
Česká kotlina jsou v podstatě jen Čechy, pojem je odvozen od tvaru terénu, tudíž to, co je za Vysočinou, spadá do jiných kotlin – moravských úvalů. Takže ne, tato dvě auta se nevyrábí v české kotlině.
Avatar - dal
V České kotlině?
| 20. 11. 2014 10:42
Když už jdeš do detailů, tak Nošovice jsou ve Slezku. ;-)
V České kotlině?
| 20. 11. 2014 18:46
To je pravda, z Místku do Frýdku je z Moravy do Slezska.
Výraz "česká kotlina" převzali novináři, co chtěli být originální, ale bohužel někteří neví, co to přesně znamená.
Avatar - Jaros71
V České kotlině?
| 24. 11. 2014 22:50
Přesně!
Plést si Moravskoslezskou zemi s Českou kotlinou..?
Tak by mohli hodit Čechy do Bavorska..taky , ne ? >:D >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 10:40
Yeti je mnohem, mnohem hezčí, než ta hnusná korejská polívka. A také technicky vyspělejší. Pro každodenní pracovní úkoly ideál.
Avatar - Auto CZ
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 10:44
ako každodenný ideál a sen je predsa dacia (bučegi) 8-s to je zvezeníčko !
Avatar - DoubleSix
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 11:10
Souhlas, Yeti má hezčí karoserii, je lepší i uvnitř (můj subjektivní názor). Hyundai vypadá jak kostka másla, která se roztéká na sluníčku.
Škoda, že je Yeti tak malý, pro rodiny s více dětmi nepoužitelný.
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 13:02
Yeti zase jako kostka másla, která se ještě neroztekla :-)

Ne vážně, Yeti se mi také líbí více než ix35, i když taky žádná sláva a mohl by (jak píšeš) být větší, což Škodovka v Číně trochu napravila. V Evropě bohužel ne....
Avatar - DoubleSix
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 14:02
Jo, prodloužený Yeti by se hodil :-)
Avatar - nathan
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 12:50
No, i ta hnusná korejská polívka je hezčí než ty :-!
Tady není co řešit
| 20. 11. 2014 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
Podvádět všechny, to je korejská vize
| 20. 11. 2014 10:51
Zezačátku mi byli sympatičtí, že dokázali nAbídnout auto za slušnou cenu, ale když to nejde dál, dali se na podvody. Podvádějí se spotřebou, podvádějí s výkonem, podvádějí s prodejema, snaží se podvést i prodejce, podvádějí s konstrukcí auta tím, že i při malých bouračkách odchází díly, které u ostatních vydrží mnohem větší rány. Podvádějí s cenou náhradních dílů, protože ví, že koupit musíš. H/K SVĚT = PODVOD A FALEŠ.
Podvádět všechny, to je korejská vize
| 20. 11. 2014 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 10:59
...jak už jsem psal několikrát, tak ix35 je odstrašujícím příkladem, jak by auto rozhodně vypadat nemělo. Je to nejhnusnější kreatura na současném trhu.
Opravdu nechápu, jak je možné, že se tolik lidí rozhodlo na toto "čudo" ukázat prstem a říct "To je moje nová kára"...
Co se týká testovaných kousků, tak dávat tři čtvrtě mega za lehce zvednutý HB (HB v lodičkách >:-[] ) od těchto dvou výrobců je čirý bláznovství, tyto modely dávají cenově smysl kolem půl mega max.

O výhře Škody tentokrát nepochybuji ani já, byť má méně místa vevnitř. Má podstatně přijatelnější vzhled exteriéru i interiéru (stejně ale oplakávám kulaté mlhovky), má lepší pohon 4x4 (na ix35 první generace, které ze závěje tahal starý dieselový R25 asi nezapomenu), lepší manuál i automat, lepší jízdní vlastnosti prakticky v každé situaci...
Avatar - Ozzman
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:08
Oba dva jsou krasavci.. Yeti vypadá jak krabice... v této ceně není o čem, je daleko lepší nabídka.. :-)
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:02
Krabice přee nemusí znamenat rovnou kritika, někdy se to může stylově podařit, třeba Yeti... nebo i ten Soul vypadá dobře. ;-)
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:27
Ano, Soul vypadá dost dobře.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:06
Jestli se podle tebe dá koukat na ix35, tak není o čem. Mne tedy někdy přepadne nutkání si vypíchnout oči, když to vidím. Pak se rozesměji a divím se, jak si mohl někdo takovou obludku koupit. Ne že by byl Yeti nějaký extra krasavec a ani facelift mu nepřidal.
Avatar - Ozzman
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:45
Nelíbí se mi ani jedno auto. Ix35 v nejvyšší výbavě a solidní barvě jakž tak překousnu z určitého pohledu, Yeti se mi opravdu nelíbí a když už, tak asi spíše před faceliftem.

Nelíbí se mi ani Soul ani jiné krabice :-)
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:21
Woooow, takhle expresivní formulace se u tebe vidí málokdy >:D . Nicméně názorová shoda ;-)
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 19:00
;-) Jen mi tam vypadl emotikon, bylo to samozřejmě myšleno v žertu, ale to snad většina pochopila.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 18:34
Naštěstí se umím ovládat. ;-)
Avatar - woody-alien
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 21:54
Tohle tvoje vyjádření je podobně nečekaně přímočaré a šokantní jako kdyby Svatopluk Beneš v prvorepublikovém filmu něžně pronesl směrem k okouzlující slečně : Milá slečno, se.ru na vás. >:D >:D To prostě nikdo nečeká. ;-)
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 19:22
>:D Jo, nejednoho člověka jsem už překvapil. :-) Pro mne je slušné chování a určitá rezervovanost otázkou volby. Někdy mám chuť na eufemismus, jindy třeba na expresivní hyperbolu.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:49
Yeti ti připomíná krabici, ale k čemu chceš přirovnat tohle? [odkaz]
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 15:10
Profil ještě, ale ta příď... [odkaz]
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 15:14
[odkaz] ;-)
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 16:49
>:D :yes:
Avatar - Emel
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 18:41
:yes: >:D
Avatar - Jaros71
Krása pohledět...
| 24. 11. 2014 22:53
:yes: >:-[]
Avatar - dal
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:09
Někomu se líbí(např. mojí paní) a je určitě pěknější než např. Rexton nebo Koleos.
Avatar - Ada je zase tady
Krása pohledět...
| 25. 11. 2014 00:59
Rendlík Kolos je kreatur král 8-s
Avatar - kari.laz
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:16
Musím souhlasit. IX35 byla obluda od začátku a po FL to ještě "vylepšili". Už jen ty nová zadní světla. To když vidím svítit, tak mi přejede "smrt" po zádech. V konkurenci třídy opravdu nechápu, jak může mít takové prodeje. Evidentně reklamní masáž na zafungovala. Už chybí aby z plakátu čuměl Horst Fuchs, k reklamní strategii Hyundai by seděl jak hrnec na prde....
Avatar - Ozzman
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:32
Prodeje jsou logické. Do 500 tisíc nekoupíš běžně stejně velké SUV. Myslím, že tam je největší síla Hyundaie. Kolem 450 tisíc se dají sehnat skladovky 1.6 GDI/1.7CRDI s výbavou Tricolor, která dost lidem postačí. Pokud hledáš pozorně, dají se sehnat i jiné, běžně dražší vozy, ale je jich opravdu jako šafránu a musíš opravdu hledat. Pro Hyundai určitě taky hovoří reklama ;) Dražší motorizace už budou pouze tvořit okrajové prodeje. Za ty peníze dostaneš pocitově "kus auta", které je tak akorát velké do města a uvnitř celkem prostorné. Lidé zvyklí jezdit Fabiemi a podobnými vozy jsou z prostoru u vytržení ( toto je zkušenost).

Je tam ještě Sportage, ten je cenově podobný (a technikou totožný), z mého pohledu o řád hezčí auto a nový QQ se tam taky najde, jenže to jsou holátka.
Avatar - kari.laz
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 09:27
Je pravda, že strejda si koupil právě ix35 protože mu to dali "za půldarma". Skoro nejezdí. Má dvoulitrový benzín a nutno podotknout, že to auto "NEJEDE". Je to neskutečné, jak je to líné. Nemám porovnání tohoto motoru třeba s 1,6GDI, ale jestli je 1,6 GDi ještě horší, tak mě nenapadá, kdo si to dobrovolně koupí.
Avatar - dal
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:49
No jestli sem chodí Vošický tak jsi mu vnukl dobrý nápad a Horsta brzo uvidíme jak třímá volant nejkvalitnějšího auta prsty plných zlatých prstenů. >:D
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:21
Ano, nevím za kolik se reálně ix35 prodává, ale je fakt, že jejich počty v EU mě zarazily. Ani zevnitř, ani zvenku...ani jak jezdí. Prostě nic, nula bodů.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 11:31
V Německu novou koupíš v přepočtu i pod 400 tis., nekup to :-)

Myslím, že v ČR to dokážeš taky za tu cenu vzhledem k tomu, že mají dealeři plná parkoviště.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:19
Asi jo, za 400k to berou místo hatche. Ale stejně bych to nezkousnul ;-)
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:39
Jo jo, a to vysvětluje i ty prodeje vzhledem k tomu, že ix35 má nejvetší podíl prodaných předokolek z aut, které nabízejí i 4x4.

Mně to povídat nemusíš, ikdybych k tomu autu chodil se zavřenýma očima, tak jízdně to bylo nejhorší auto se kterým jsem jel od dob Favorita :-)
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 14:22
Před chvíli jsem dal svého youngtimera na špalky, škoda, mohl jsem to srovnat >:-[]
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 14:43
Nevím jakou verzi budeš srovnávat, ale pokud s motorem 1,7 CRDi, tak upřímnou soustrast. Ještě s radostí budeš toho youngtimera z těch špalků zase sundávat >:D
Avatar - Ozzman
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 15:04
Ten motor moc nejede, to je pravda...
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 15:07
Já ho jel v i40 a už tam mi přišel jako... no... postačující.
Avatar - Ozzman
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 15:18
A 85 nebo 100kw?
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 16:11
100 kW
Avatar - Ozzman
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 17:04
Já jel 85kw v Sportaži:)
Avatar - Emel
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 17:06
Upřímnou soustrast ;-)
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 17:13
Já mám 1.7 crdi v carensu a je to pohodová motorizace, má minimální lag, rozumnou spotřebu. Projel jsem i jiné diesly v jiných středních MPV a opravu se nezdá, že by to jezdilo špatně i oproti stopkám. Mě třeba překvapil sportsvan, tomu bych z jeho 2 litru 110 kw netipoval.
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:01
V podstatě souhlas. Příští weekend jej budu mít na zkoušku, nechal jsem si narůst plnovous, vezmu čepici, černé brýle... aby mě nikdo nepoznal >:D

už jsem jej jednou zkoušel před lety, ale to bylo 1,6 GDI, neoslovilo mě to.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:19
Ty jsi doslovně diamantovej kovboj, těžko tě oslovit >:-[]
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 23:18
Tak jest, je to tvrdý život plný těžké dřiny, makání na sobě a odříkání, ale dá ti to standardy :-! >:D
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:24
Jestli do toho edneš, vem si pod * igelitovou tašku z Tesca a měj raději i rukavice, ať od toho nechytneš hjundaitídu >:D
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:26
Igelitku ať hodí na hlavu, prostříhnout díry na koukání a dýchání by měl jako zkušenej operatér zvládnout >:-[] . Jestli ho potkám, udělám si xichtoknihovej účet a zveřejním ho >:D
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 14:30
Vše je už dávno vyřešeno, byl jsem si ve skladu již nafasovat sadu, která tam je připravena pro případ Eboly: [odkaz] >:-[]
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 15:10
No dobře, to by šlo, ale než to hodíš na blog, tak nás na to připrav, ať nemáme heart attack.
Avatar - Ronault.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 23:18
Rozostřím to ve photoshopu, jen pro Tebe... >:-[] Jestli bude blog, to netuším, nějak není času nazbyt 8-s
Avatar - woody-alien
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 21:58
Stejně to na tebe prásknu. >:-[] Ale tak o tobě se ví, že máš silnej žaludek. Fazole z Kauflandu, cyklisty rozhrnuješ nárazníkem a tak dál..... ;-)
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 12:03
S taháním ze závějí bych byl opatrný, protože to není jen o pohonu všech kol. Viděl jsem experta, který uvízl s G-klasse. Ven ho tahalo také něco obyčejného.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:20
Jasně, všechno se dá zahrabat, jen se mi to teď vybavilo.
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 13:27
Jen tchyně i po zahrabání je schopná vylézt sama >:-[]
Krása pohledět...
| 20. 11. 2014 15:12
Asi Haldex deváté generace...

A že sis, zrovna tady pod ix35, vzpomněl na tchýni..? Má to nějakou hlubší asociaci s designem toho nejlepšího českého SUV? >:-[]
Krása pohledět...
| 21. 11. 2014 00:44
>:D :yes:
Ja som vedel ze to Skoda vyhra
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 20. 11. 2014 11:02
A redakcia sa uz ani nenamahal udrzat nas v napati do konca.... a hned v medzititulku nam to vrazi medzi oci:

2. Hyundai ix35 2.0 CRDi 4x4 (332 bodů)
Ja som vedel ze to Skoda vyhra
| 20. 11. 2014 11:27
To věděl každý, kdo má s ix35 nějakou zkušenost ;-) Kromě ceny nemá proti konkurentům čím bojovat...
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:33
Už mě přestava bavit čist že udajně škodovka je lepši to doopravdy neni , škodovka to vyhrava jenom protože novinaři jsou jenom pitoni a neviju jak vypada dobre auto nebo škodovka podplatila.Ten test nevada žadny smyl jak muže byt jako benda hezči nebo lepši oproti Hyundai nechapu, Hyundai ma daleko kvalitnějši vyrobu vozu než škodovka a daleko hezči kdyby ty testy byly podle pravdy tak by to vyhrala Hyudai ix35.My jsme doma měli několikrat Hyundai ix35 ve všelijakych motorizacich a vybavach a ani jednou nebylo řizeni odtažite je to kravina jako mraky tu jide jeno o to Hyundai hanit a nic vic.Už mě rukou prošly několik Hyundai a ani jeden nebyl otkaži nebo dalši vymysly novinařu.
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:47
No jo, někdo ti šlápl na garáž, co? ;-) Vyhrála škodovka, výsledek je tedy koupený. Kdyby vyhrál jondééé, tak tady básníš o objektivních novinářích. Vzpamatuj se a posaď se někdy i do jiného auta, jinak se nemá cenu o tom bavit.
Avatar - Ozzman
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:48
Tak, že vyhraje skoro vždy Škodovka je jasné, ale tady není moc o čem....
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:51
Mimochodem v novém AutoTIPu je ještě jedna srovnávačka (4 kompaktní kombíky), kde vyhrála škodovka, až zde uveřejní i ten, Sonika z toho škrábne >:-[]
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 00:42
:yes:
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 00:42
>:D :yes:
Avatar - Ozzman
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:47
A to doma střídáte angličáky? Já jen ze stylu psaní.... >:D

Jestli mluvíš vážně, zkusils někdy jiné auta v této kategorii? I sám majitel tohoto vozu to potvrdil... :-)
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 00:42
>:D >:D >:D
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:51
Zkus nám to přeložit do nějakého srozumitelného jazyka. Tvoje vyjadřování a pravopis odpovídá kvalitě ix35 :-)
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 00:43
>:D >:D >:D
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 07:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 09:03
Zajímavé, že toto "obohacení" diskuze zde napíše někdo, kdo dal pod celým článkem jen tyto výplody

1.) "Tvoje eakce jsou taky stále stejně odporné, B?Be."

2.) "Más nejaký stalý psychický problém nebo jsi jen vzal neco silnejsího?"

3.) "Tož vypichuj."

4.) "Cemu potom odpovídá kvalita tvých argumentu?"

5.) a jednou jsi dal palec nahoru

Nutno podotknout že tvé "argumenty" jsou opravdu dokonalé
>:D
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 10:31
To je celej Gilgit - rádoby novinář. Má zde na webu dva druhy příspěvků. První druh odpovídá těm, který jsi zde citoval, jedná se o jeho "myšlenkové pochody", které aplikuje jednoduchými větami. Druhý druh příspěvků, které jsou o dost delší a mají alespoň nějakou informační hodnotu, někde vygůglí a pak použije CTRL-C a CTRL-V.
Avatar - kari.laz
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 10:36
Toto jsou doposud všechny jeho příspěvky, co tu má. Dnes ani ctrl+c/ctrl+v nedal. Ale největší paradox je ten, že zrovna on každého osočuje, ale sám píše jen tyto "myšlenkové průjmy"
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 11:15
Jednodušší lidé si nevidí do huby...
Avatar - The Spešl Uan
Nadržovani škodovce
| 22. 11. 2014 10:11
Přesně, kdo má luštit ty jeho výtvory v neznámém jazyce. ;-)
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 12:52
pokud jde o vzhled, tak pro me je ix35 nemastna neslana, co se ztrati v kazdodenni sedi, yeti je proti ix35 stylovka
Nadržovani škodovce
| 21. 11. 2014 17:10
pekna stylova kartonova krabica :-)
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 13:22
Konečně něco na odlehčení situace >:D :yes:
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 13:26
Ty jsi si odlehčil? :-! >:-[]
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 15:11
Tož neříkej, že tys u tého neuchcával... >:D
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 13:24
Ano, test nedává pro mnohý fandy bez širšího rozhledu opravdu smysl. Stejně jako tvůj text pro ostatní ;-)
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 13:47
Musíš se nejdřív nakalibrovat. Třeba tím, že si přečteš něco od Toppera :-)
Avatar - Ronault.
Nadržovani škodovce
| 20. 11. 2014 14:26
Jojo, to je vždy pro udržení dobrého pocitu a duševního zdraví, člověk si hned pak řekne "u mě je to ještě vše v pořádku" >:D
Avatar - The Spešl Uan
Nadržovani škodovce
| 22. 11. 2014 10:27
Škodovka zvítězila, protože je prostě lepší. ;-)

Mimochodem, zvládneš osvéprávnit a vysvětlit tyto výplody?

1.novinaři jsou jenom pitoni.
No dop*dele, co tím jen autor chtěl říct?? Jak může být autor "jenom piton"??

2. nebo škodovka podplatila.
Tato tři slova vypadají, jako po náhodné generaci. Koho podplatila? Vypadl ti předmět ve větě.

3.Ten test nevada žadny smyl.
Tak to asi nevada žadny smyl, když ses z toho takhle zblil. :-)

4.muže byt jako benda hezči.
Tak benda je vždy hezčí než nějaká piksla typu ix35. Nicméně ty vymýšlíš stále originálnější a originálnější slova!

5.je to kravina jako mraky
Uniká mi smysl tohoto přirovnání. Asi to přirovnáváš k tomu, že když ses zdrogval LSD, viděl jsi jen nebe plné mraků a připadalo ti to jako kravina. Asi. A nebo jen neumíš myslet. >:D >:D

6..Už mě rukou prošly několik Hyundai a ani jeden nebyl otkaži.
>:D >:D >:D Hahaha, perlička na závěr. >:D >:D >:D Co to jako je, otkaži? Asi nějaký výraz úcty, když to Hyundai nebyl. :-)

Tak to jsou tak všechny tvé s**čky, které jsi předevčírem vyplodil. A pane Nezaujatý, zkusil jste už někdy sednout do NORMÁLNÍHO auta, jako je Ford, Škoda, Volkswagen, Opel, Renault, apod.???? Zřejmě ne, jinak byste neměl Hyundai za etalon. Končím, a přeji krásný den v psychiatrické léčebně. :-) ;-)

Edit: Neměli by tě pouštět k počítači, řekni mi, v jakým blázinci jsi a já jim zavolám, ať zpřísní ostrahu. ;-) >:D
Avatar - petrumr
ok
| 20. 11. 2014 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
ok
| 24. 11. 2014 23:02
Sorry , ale ix35 je katastrofa.
Nejen designová , ale i jízdní a o nepovedené ergonomii interieru už ani nemluvě!
Měl jsem ho na 3 denní test..a velmi rád ho vrátil do hjondé.
Sedadla velmi nepohodlná , záda bolely po 30km..u řadící páky nesmyslná madla tlačila do kolene..děsný zážitek!! :-! 8-s :no: :no: :no:
Jeli jsme v 5 lidech a na šířku to vzadu byla velká bída.
Navíc se auto dost naklání , řízení je subjektivně dost nekomunikativní..prostě korejec.
Že se montuje na Moravě (Slezsku)?
To z něj tedy české ani moravskoslezské auto nedělá!
Snad jen ta cena ho dělá pro naše lidi zajímavým.
Vždy ve mně vzbudí úsměv bodování, které určí nakonec
| 20. 11. 2014 22:44
vítěze souboje. Je to sice úplně o ničem, ale hlavně že to vypadá objektivně ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku