Jak jsem již pod článek s prvním nástřelem cen uvedl, jako velmi povedený motor do tohoto typu vozu považuji oturbenou 1,4. Ano není to sprinter par excellence, ale spíše maratonec a to mě osobně vyhovuje mnohem více. A výbava? Mnozí se obávali přestřelených cen dalších výbav, ale myslím, že zděšení se nekoná. Solidně vybavená verze Colour Edition je s cenou 5dv. za 304 tisíc velmi konkurence schopná a kdo nemá hluboko do kapsy je Cosmo zajímavým vrcholem. Jak jsem byl po představení k tomuto modelu skeptický, tak mě postupně začíná přesvědčovat, že půjde o zajímavého hráče v kategorii malých vozů :-):yes:
S motorem souhlas. Ale s těma výbavama to vidím trochu jinak. Ty dvě první jsou dost chudé, k té druhé existuje paket, kdy se z toho stane rozumná výbava. Pak jsou dvě výbavy zaměřené spíše na styl (např. 16" kola mi přijdou pro takové auto zbytečné, zvláště u Colouru, který nemá ani klimu). A vrcholná výbava mi už přijde trochu zbytečně "převýbavovaná" (např. bixenony, nebo polokůže). Ve výsledku hodně výbav, ale žádná vyloženě optimální ... snad jen ten Enjoy s "klimapakatem" mi přijde vyvážený.
Je jasné, že díky konfigurovatelsnosti je to pořád o mnoho lepší než u Japonců nebo Korejců.
Neviem jak jazdí, ale vyzerá otrasne. Interiér je na tom lepšie, len som nepochopil umiestnenie centrálneho displeja, na ktorý sa vodič bude pozerať cez pravé koleno... Koľko času ešte uplynie, kým si dizajnéri doplnia znalosti o ergonómii a bezpečnosti prevádzky?
mne sa naopak tato "nova corsa" velmi paci ..... nebudem prehanat ale snad prvy opel od cias starej peknej vectry spred 15 rokov ktory ma ozaj zaujal .... ten look z Adama sedi corse vitecne .... a interier? Ved tu je to o 2 generacie dalej ako predosla corsa.... vyborne si s tym poradili..... samozrejme kazdy ma na dizjan svoj nazor ale nepochybne toto je krok dopredu a co je podstatne .. ide o krok spravnym smerom :yes:
nesuhlasim teda s tym co tvrdis..... a ergonomia? v com je problem? ma to snad hranaty volant?.. corsa je v europe jedno z najpredavanejsich aut.... nejake fatality tu nevidim
nemusis so mnou diskutovat..... ;-) s urazlivymi osobami sa vseobecne tazko diskutuje to je pravda ... ja s tebou uz davno nemam o com... staci citat tvoje prispevky a clovek hned vidi ze nikdy nie si nadseny ked ti neikto povie pravdu a oponuje ti.... zjavne to zle znasas.... ale o tom je diskusia... ak ta iny nazor zatazuje tak sem chodis zbytocne
Akú pravdu? Ty si fandíš... Keď nemáš so mnou o čom, prečo na moje príspevky reaguješ? A či sem chodím alebo nechodím je moja vec, nie tvoja. Na tvoje príspevky nezvyknem reagovať a ani nemienim začať, tvojich blábolov, "právd" a podobne hodnotných informácií mám plné zuby.
Zato od teba denne čítam len kritiky iných ľudí a ich príspevkov, aj niekoľko pod jedným článkom. Na viac, ako do každého rýpať, asi nemáš. No čo už.
Moje príspevky znamenajú. že na rozdiel od niekoho mám vlastný názor. Nemusíš s ním súhlasiť, ani sa ti nemusí páčiť. Tvoje vyjadrenie nehovorí nič o mojich kvalitách, vyjadruje tvoju úroveň.
super... jedno z mala aut ktore bude mat este aj klasicku atmosferu a to aj bez start / stop systemu.... ten enjoy 1,4 90k za 240 tisic? ..... velmi slusna volba na bezne pouzite :yes:
a je to aj akciova cena.... samozrejme inak je to kus drahsi spas .. ale stejne... zaujimava ponuka... ktore male auto ti dnes ponukne takuto user friendly jednoduchost bez kur.vitok? ved uz aj fabia ma tusim vsade S/S system...
Dúfal som, že príde naozaj nová generácia Corsy, a nie jej facelift. Aj keď trochu väčší ako je bežné. Takže s kilami navyše sa robiť moc nedalo.
Corsa má stále podobne ako všetky Ople nadváhu. Takže u mňa nula bodov. A to pre mňa bol Opel pred 20 rokmi medzi mainstreamom absolútny top.