Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropský trh v říjnu 2014: Škoda Octavia šestá, Peugeot 208 se propadá

232 komentářů

Avatar - maros
maros
Jak se může najít 131.022 lidí, co si koupí Pažó 308. Tady jde krásně vidět, že není důležité udělat dobrý produkt, důležité je oblbnout a zmanipulovat masy a draze prodat. Tady má Peugeot :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co je na tom dobreho, interier naruby, jako zaklad v 308 1,2 trihrnecek. Vsak lidi jsou prasteni, kolik jich veri, ze skodovce by se darilo vic bez VW.
Avatar - maros
maros
😄 však tak jsem to myslel. Že je to navoněná bída. Je to drahé, hnusné, nekvalitní. Jen jsem se podivil, kolik lidi se nechalo Pažotem zmanipulovat a koupilo to. To byl profi výkon a za to byl ten palec.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Marně si snažím vzpomenout, kdy jsi napsal něco k autům... 😉
Avatar - dal
dal
Vystačí si tím, že píše něco k těm co píšou o autech.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zase ty háčky... ! Maminka se bude zlobit guglítku! 😢
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
aproximus
nechci se ho zastávat, ale máš pocit, že maros snad, krom puberťáckých blábolů, napsal něco "k autům"? 😉
webpaja
Maros? Ten svůj potenciál vyčerpal...k autům nenapsal nikdy nic 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
...u toho jsem pravda nebyl...takže 2x loni nebo jak jsi to říkal? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
maros
Gilgite, víš co ti nedávno říkal taťka Ronault,... že mě máš ignorovat. Tak proč tu zase prskáš? ;-\
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
to je v klidu, v každé skupině je nějaký "slušně řečeno magor" my zde máme prostě gilgíta no >😁 >😁 >😁 mi třeba zas třeba posledně říkal, že se proti mě rozkročí >😁 raději ani nechci domyslet co tím myslel, ptfuj! Pohled na nějaké počurané zfilcované chlupy mě neláká 8-s Požó 308 si kupovat nechci, ale vadit mi zas nevadí, jako alternativa proč ne.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
maros
Tak hlavně tě tak hezky, otcovsky uklidňoval. To jsi měl zase svoji fňukací chvilku. Raději si mě Gilgite nevšímej, sám víš, že máš citlivé nervičky a hned se začneš třepat.
webpaja
Kolikrát stačí, když se najde jeden omezenec a nepotřebuje žádnou reklamu, vyjma toho co napíše. Každej si obrázek udělá poměrně rychle 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Co konkrétně je na P308 špatně?
Co je třeba špatně na motorech, jízdě, výbavě, zpracování a pod?
Avatar - dal
dal
Motory jsou utopeny v dlouhých převodech, chod převodovky také něco hovoří o zpracování, palubní deska není vzor přehlednosti a ten displej kterým se vše ovládá tomu nasadil korunu. Kvalitní výrobky hledáme tak, že se díváme jak se kdo osvědčil předchozími výrobky. Když to řeknu mírně, tak se Peugeot předchozím modelem moc neosvědčil. Takže za mne může být 100x auto roku ale mne o svých kvalitách nepřesvědčil, nehledě na hodně sebevědomé ceny.
Avatar - miromen
miromen
Plny souhlas. :yes:
ericn
Dost by mě zajímalo kolik posledních výrobků od Peugeotu si zkusil? Já celkem dost a z poslendního vyzkoušeného jsem byl docela nadšen. Měl jsem k dispozici nový P308 SW 2.0HDi s 6st manuálem a max výbavou a sedlo mi to. Ujel jsem cca 240 km město, dálnice i okresky a paráda. Při srovnání např. s OIII v eleganci je to nebe a dudy. Na OIII je vidět kde se šetrilo. Hodně diskutovaná palubka Peugeotu je otázkou zvyku a nastavení sedačky a volantu - asi tak jako v každém autě 😉 Řazení 6st namuálu je v pohodě - kvedlačka je pryč.

Takže nevidím důvod Peugeot hanět, naopak jde o srovnatelný produkt, za mě palec nahoru :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kdo dnes nemá dlouhé převody? Vzhledem k eko normám všichni, naprosto. A ti co nemají, mají ještě chvíplejší atmosféry, které jsou přidušené opět pro ekonormy. Navíc nějak jsem nepozoroval nějak extrémně přidušené motory, i ta 1,2 THP jede moc pěkně, nijak lenošná není. Co se týče řazení, stále je problém u pětikvaltů, ale není to už taková bída jako v předešlé generaci. Šestikvalty nikterak špatné nebyly ani dříve, natož nyní. Naopak takový šestikvalt v RCZ považuju za jeden z nejlepších vůbec.
Avatar - miromen
miromen
Hm pak mam byt nač pyšny protože 6 kvalt ktery mam v Golfu pracuje lepe než ten v RCZ R. A 6 kvalt v 308 je stale kvedlačka na brambory. Jestli to byvalo ještě horši no tak to musela byt docela silna otrava. A když se piše že Honda převodovky jsou TOP pak ma Peugeot ještě hodně co dohanět. Jinak 1.2 THP ma opravdu hodně dlouhe převody a je potřaba vic řadit než by se podle papirovych předpokladu mohlo zdat. Takže ano dnes to maji prakticky všichni ale u Peugeotu šli ještě dal.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nemáš lepší řazení v Golfu a buď rád, že nemáš pětikvalt. Ano, šestikvalt u TSI jde z lehka, ale v RCZ-R má i správné odpory, při rychlých změnách převodu, v kvapu člověk lépe cíti, že ten převod tam zapadnul, má lepší odezvu, přitom nedrhne a jde přesně. Asi by takovéto řazení bylo na škodu pro slečinky do Golfu, ale do sportovního auta je parádní.
Avatar - miromen
miromen
Pak jsem nafasoval nějake opotřebovane Peugeoty. 5 kvalt od koncernu samozřejmě znam a i ten je znatelně lepši než to co se mi dostalo v 308 1.2THP. 6 kvalt v RCZ R byl určitě použitelny nicmeně synchrony nestihaji tak jako u Golfa , drahy jsou +- stejne , chod neni tak machanicky což sice neni an u toho Golfa ale jisty naznak tam je. V přesnosti si nemaji co vyčitat. Takže když jsem z Golfa přesedal do RCZ R tak jsem byl na jednu stranu mile překvapen vzhledem k tomu co se o Peugeotich převodovkach traduje na druhou stranu byl mirně zklaman že i v běžnem voze jako je Golf to funguje lepe. Nicmeně 308 mě zřejmě opět vratila do realu běžnych vozu PSA.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Podle mě mluvíme oba o stejných autech, protože jsme je oba jeli na stejné akci, i když je pravda, že během ní se ta auta mění. U nás byl 1,2 THP se šestikvaltem a byl v pohodě, i 2,0 HDI jsem neviděl problém.
RCZ-R právě podle mě má tu mechanickou odezvu, člověk cítí to přeřazení, tu práci převodovky. Šestikvalt k 1,2 TSI je sice přesný, ale k nějaké radosti z řízení či sportovnu to není. Ale jak píšu, u 308 nevidím důvod k námitkách, u šestikvaltů, pětikvalt jsem nezkoušel.
Avatar - miromen
miromen
No abych řekl pravdu z me strany je to takove hnidopišske. V 308 šlo samozřejmě o 6 kval ktery je pokud se nepletu vždy ve spojeni s 1.2 e-THP. Ta převodovka je poměrně přesna ale gumovost je tam dost znat. Navic už v kulise na neutral je to jak pověstna kvrdlačka na brambory.Naštěsti jak pišu ta přesnost nebyla špatna a věřim že většina běžnych uživatelu s tim nebude mit problem V podobnem duchu by se dalo hovořit pravě i o 5kvaltu od koncernu ale v znatelně menši miře. U RCZ R vs Golf jsou rozdily však male ale postřehnutelne. Každopadně s převodovkou jsem rozhodně neměl problem jen je to takove menši porovnani. A i celkově jsem RCZ R i přes tu kratkou chvilku neměl jizdně vubec co vytknout a to i včetně motoru. Tam jsem měl obavy z vykonu na poměrně maly objemu motoru ale ty byly zbytečne.
ericn
Hmm vypadá to tak... 6ti kval u THP je v pohodě. Mám jeden v P5008 a je na podobné úrovni jako 6ti kvalt koncernu. To samé 208GTi a 308SW - OK. 4 roky jsem používal OII 2.0TDi., 3 roky mám P5008 a teď Ford Focus s 6ti kvaltem a rozdíl je minimální.

Přijde mi, že si hlavou v minulosti - 5st převodoky je PSA byly opravdu kvedlačky. Tam je to srovnání na místě. Když jsem přešel z Golfu III na P306 - obě auta benzin 1.6l, tak převodovka Golfu byla o galaxii jinde, ikdyž byl o 5 let starší 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Koukám, že ty se nedokážeš přenést přes stín vlastní garáže co? 😄 Koncern je nej, v každém případě.... ( a to ne jen v téhle diskuzi)

Já to vidím s převodovkami trochu jinak. Koncernové vozy, zvláště ten tvůj šestikvalt z TSI 1.2 znám velmi dobře. Je lehký, až moc, nemá žádný odpor, já osobně takovou převodovku nemám rád, troufnu si říct, že starší pětikvalty od VW jsou přesnější a máš alespoň v ruce pocit, že řadíš a kvalty zapadají na svá místa. Mne toto lehké řazení naopak nevyhovuje. Peugotí šestikvalt mi nepřijde nijak horší, není tak lehký, což beru jako výhodu pro mne vůči VW...

P.s. Poslední opravdu gumovou francouzskou převodovku sem zažil u P406. Třeba i Renaultí generace od roku 2000 měly na svou dobu konkurenčněschopné a přesné převodovky, zrovna taková dvojková Laguna na tom byla adekvátně ke konkurenci.

Skvělý VW šestikvalt i s adekvátně tužší spojkou sem zažil snad jen v Sciroccu R 😉
Avatar - miromen
miromen
V tom se vubec s tebou neshodnu. Snad jen s tou spojkou kde jsem tužši a kratši spojku u koncernu nepoznal. A zřejmě si neměl v ruce 308 kde je gumovost jednoznačně patrna.
Se stinem to nema nic společneho jen jde o realitu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Šestivkalt HDI, ne, neměl sem problém.... promin, na Peugeot si nemohu plivnout. Navíc 308 ať se nám líbí ten přístrojovej štít nebo ne (mě taky neoslnil), tak se Golfu vyrovná materiály a zpracováním.
Avatar - miromen
miromen
Ja jel pouze 1.2 e-THP a možna jsi zaznamenal že nejsem sam kdo převodovku u teto motorizace nechvali.
No a malem bych zapoměl na Ibizu s motorem 1.4MPI 63kw tam je spojka kratši a tuha. Přitom tohle auto je v rodině a nějak jsem ho opoměl.
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Avatar - miromen
miromen
A ještě k Renaultim převodovkam. Jel jsem 2 Clio r.2010 a MIII taktež r.2010. Gumove nebyly ale do přesnosti měli poměrně dost daleko. A problem jim dělal už rychly přechod o 2 stupně natož 3. Tehle problem pro koncernove nebo Fordi převodovky nebyl u aut ktere jsem poznal.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ford je hodně tuhej a jede v drahách, je přesný, má odpor... tam nemám výhrady. Nevím, jaké Renaultí převodovky to byly, ale šestikvalt je adekvátní. Dci navíc nemají spojku, kterou prošlápneš jen co na ní položíš nohu. Je to o zvyku, ale přijde mi, že co není VW, i když by to mohlo být lepší, tak to nepřipustíte... stejně jako se pan Vaverka nikdy nenaučil používat ovládání pod volantem 😄

P.s. Já vím, že ted mne vypalcujete, ale mne právě ta VW převodovka přijde méně přesná tím, že neklade odpor, přesné jsou ty tuhé, vždy jsem to tak bral, ty, které jdou v dráze, jako má ta Honda 😊
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
A ja som dufal, ze to meno tu uz nikdy neprecitam 8-s :-!
Avatar - miromen
miromen
Ja jsem měl jedničkoveho Focuse teměř 4 roky , dost zkušenosti mam s FII a něco malo s Fiestou. Jsou 2 věci ktere bych z Focusu hned vyměnil a to řizeni a spojku ale převodovku určitě ne. V tom mam jasno a ač Fordi převodovky jsou dobre tak kvality te ktera je v Golfu se nevyrovnala ani jedna. Jinak se stači podivat i na testy jak samostatne nebo porovnavaci a ty mi davaji za pravdu. A když se vratim k těm Francouzum tak opět test ktery proběhnul nedavno na Autorevue.cz kde se hodnotili kombiky nižši středni v hodnoceni převodovek dopadl nejhuř Megan nasledovan 308. To docela koresponduje s tim jake mam poznatky z auty určitych značek. Takže někdo to muže považovat za spiknuti či naklonnost k jistym značkam ale jak jsem psal z toho co jsem měl možnost poznat nemam duvod jim nevěřit.
webpaja
VAG manuály mají problém při potřebě/snaze o rychlejší řazení...začínají protestovat, jistota je ta tam a přesnost taky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já teda pořád nechápu ten pojem přesnost/nepřesnost.... vždyť problém trefit rychlost sem u auta neměl od dob starých 120tek >😁 Jo... vlastně měl, u Focusu, ale to bylo tim, že sem řídil na opačné straně a řadil levačkou >😁
Avatar - Emel
Emel
Nemusíš mít úplně problém tu rychlost trefit, ale u těch lepších převodovek máš vyloženě radost z toho jak to funguje. Pro mě Honda, Mazda... ale manuál v GTI je třeba taky moc fajn.
ericn
Ale prd. Koukám, jak má někdo jiný názor, tak se automaticky jde po jeho garáži. Je to celkem jednoduché, že? Btw většinu času řízení trávím s Focusem III a jeho 6ti kvaltem 😄
Avatar - white label
white label
Ozzman přece reagoval na miromena, nikoli na tebe.
Já to říkám furt, není nad chronologické zobrazení, tam se ti podobný přešlap tak snadno nestane. 😉
ericn
A jo, beru zpět - promiň Ozzmane 😉 Tohle řazení více příspěvků je zmatek....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Skusim svoj pohlad Maros.... P308 ma uz podla mojho nazoru slusny dizajn a neposobi ako obrovske vajce... je to uz konecne elegantne a nizke auto... motory si kazdy zvoli ake chce.... interierove materialy v testoch chvalia.... otazna bude samozrejme aj spolahlivost ale to je otazka aj niekolkych rokov.... kazdopadne P308 ma nakrocene spravnym smerom.... z toho auta citit velke zlepsenie uz len na fotkach ... o dizajne ani nehovoriac.... tu je to uz uplne ina filozofia a taka ktora mne osobne sedi..... p308 je zrazu hodne atraktivne auto.... klamal by som keby som tvrdil ze nie.... paci sa mi jeho kompaktnost zivocisnost a zaroven vyzaruje solidnost ... az teraz sa konecne da povedat ze to je taky ten francuzsky golf... lebo stara 307 zo zaciatku milenia ktoru pred XY rokmi nazyvali francuzskym golfom a mala znamenat konecne vazny utok na nemcov tak to vazne nebolo ani vtipne ani trefne.. ono to bolo vtedy skor take francuzske megavajce a posobilo hodne lacno... ale dnes je situacia uz ina.....

p308 vo verzi hatchback sa mi paci.. ( kombik moc nie ) .... ocenujem hlavne snahu o eleganciu kompaktne rozemry a solidnost... a ked tu bola anketa o europske auto roku.... tak sam som to tu dopredu pisal ze verim p308 pripadne mazde 3 ... nemylil som sa.... z 308 vyzaruje ozaj nieco co ludi dokaze zaujiat a uspech sa dostavil.... teraz ani nemam na mysli anketu... ( ta fakticky predajny uspech nezarucuje ) ... mam na mysli celkove vyzarovanie auta a navrat k stihlym tvarom... ved 306tky boli kedysi tak krasne kompaktne stihle a na pohlad prijemne elegantne auta .... ze mi je dodnes zahadou preco sa z nich stali potom take neformene vajcia... ale konecne je vsetko zase v poriadku... peugeot sa dizajnom opat nasiel a vratil na staru dobru cestu .... cestu elegancie stihlosti a vyzarujucej solidnosti ktora ho v minulych desatrociach vzdy zdobila....... p308 si zasluzi velky respekt.... to auto je velmi presvedcive uz len staticky vizualne.... jazdit s nim bude isto skvely pocit :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Druhý odstavec je kópiou toho prvého? No...skoro. 306-kou ho radšej nedráždi, tá ho zjavne dodnes straší. >😒]
spojka
Výborně Renault :yes: a až vyjede nový Megan,Laguna,tak budou v top 10 tři zástupci a 2 místo ve značkách za nudným WV, 😉 :yes:
Velkoodběratel_kukuřice
VW není nudný, je to jen zažité klišé, aspoň současná generace není rozhodně nudná. VW umí dělat auta, která se líbí většině lidem. Interiéry patří mezi nejlepší, žádná pouťovka a lacinka, ano je to nudně dobré a ohledně Renaultu, tomu se daří jenom mezi malými vozy, to také není žádná výhra, Ford aspoň prodává Mondeo a větší auta.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No zvláště v poslední době to není u koncernových aut vůbec žádná pouťovka a lacinka žejo, třeba ve Škodovkách a Seatech, ale i ve Volkswágnech... není nad to mít přehled >😒]
Avatar - miromen
miromen
Jde vidět jak některym ta "nuda" leze pěkně na nervy.
Avatar - Emel
Emel
Zatím by stačilo předhonit Opel 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tu je dobre vidieť, ako si treba vážiť zdravý rozum a stránky, kde čistia diskusie od spamu a trollingu. :-!
Avatar - Dave 11
Dave 11
Jak se může najít 131.022 lidí, co si koupí Peugeot ? Snadno. Nejsou totiž omezení tupci jako ty 😄
Avatar - white label
white label
Octavia celkově 6. a Škodovka jako značka celkově na 10. místě v Evropě!
Někdy v roce 1990 by to byla představa podobná porážce Barcelony Baníkem.

Na prvních dvou místech dva modely VW a v TOP 8 čtyři koncernové modely, včetně jednoho prémiové značky... a tři značky koncernu v TOP 10 celkově. V prémiovém segmentu dominuje Audi a BMW se s MB pere o stříbro.

Zdejší úderná antikoncernovwá klika z toho asi moc radost nemá...
Nagano
antikoncernisti z toho asi radost nemají, ale ty sis taky cvrnknul do gatí, viď? Bohužel se WL chováš naprosto stejně jako oni...všichni jste stejní onanisti :no:
Avatar - white label
white label
Máš zřejmě špatný den, ale klid, já ti do "tvojí" nedělám... a neboj, nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. :😉 😉
Nagano
Já myslím, že to nebyl špatný den...já měl docela úspěšný den. A do té "mojí" klidně dělat můžeš, my žádný klan či klub onanistů nemáme...my prostě máme rádi auta! :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
alebo ze Slovensko porazi Spanielsko >😁 - no a stalo sa >😁 :yes:
plus, zaujmali by ma predaje Seatu, a budme teda komplexny, aj Porsche, Bentley, Lamborghini... 😉 - ale to len preto, aby sme videli cisla celkovo koncern / "najlepsi antikoncern" >😒]
Tieto cisla by boli pre niektorich na sanitku, defibrilator a infuziu >😒]
To, ako ale Audi drvi Meda a Bavora, hmmm, klobuk dole !!! :yes:
Avatar - fOE
fOE
Audi hlavne prodava A1 oznacenou jako Audi. MB proti tomu neprodava nic a BMW prodava primeho konkurenta A1 s znackem Mini na kapote. Kdyz pripocteme prodeje tohoto jednoho konkretniho modelu Mini k produkci BMW jeste stale jej Audi "drti"? 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Joooo, no hold, Mini je Mini... 😉 - inac mas pravdu, len pockaj kym sa obmeni ponuka dolezitych modelov - A4 a Q7, mozno to pojde potom aj bez tej A1 - teda byt v prevahe 😉
Vies o tom, ze prave koli tymto marketingovym cislam aj BMW chcelo mat nieco podobne male a lacne ako A1 ? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Pravdu povediac pre mna osobne nejako extra nie.
Ale take to male pokusenie - ze je niekto uspesnejsi - na pre mna domacej Europskej pode, ma dokaze potesit.
1 vec je robit kvalitne a aj pekne auta - to Audi splnuje. A napriek tomu je v celosvetovom meradle za BMW. Pre marketingove oddelenie BMW je urcite rovnako dolezite udrzat si celosvetovy titul "premiovy vyrobca #1" rovnako ako pre Audi ho z tohoto "tronu" zosadit.
Takze boj marketingovych magov by som nechal na nich. 😉
Avatar - fOE
fOE
Lacne? >😁 A1 je mnoho veci, ale rozhodne ne lacna. 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
OK, tak je kompaktnejsia, lacnejsia a pre behanie po meste vhodnejsia nez A3 😉
...aj ked ja nemam problem v meste ani s autom, ktore zabera na ceste 9,5 m2 >😁
Avatar - fOE
fOE
Kdyz ji milujes neni co resit 😄
Avatar - white label
white label
Ten rozdíl není jen o počtu prodaných A1, ale hlavně tohle je věc samotné automobilky, nikdo nebrání BMW, aby dělala ve velikosti MINI i malé BMW, nějakou tradici v tom dokonce má (Isetta).
Koncern měl taky Pol👋Fabii/Ibizu a přesto přišel i s A1, které konkurence ze začátku vůbec nevěřila. A co takový 2er Active Tourer na společné paltformě s MINI? Má snad Audi v nabídce podobné "MPV"? A má Audi ekvivalent k X6/X4? Nemá a taky se tím nikdo neohání v souvislosti s prodejními statistikami. Stejně tak nemá/neměl BMW svoji "R8". Prostě s touhle logikou by ses nikdy k žádnému srovnání vůbec nedostal.
Avatar - fOE
fOE
Tuto debatu jsme tu vedli uz nekolikrat tak to o asi 12 radku zkratim a jen reknu ze nemas pravdu >😒]
Avatar - white label
white label
Já to taky zkrátím, ten tvůj závěrečný smajlík si evidentně myslí něco jiného, než jsi sám v závěru napsal... 😉
webpaja
...Ty chceš dnes bejt za Marose? 😉 Nevím jestli slovo drtí je to pravý. Rozdíl mezi D3 je v prodejích jednotlivých segmentů. Zatímco Audi se daří v nížších třídách, M-B přidává ještě superúspěšnou S-Klasse a BMW řadu 5.

Byl bych opatrnější s použitím slova drtí 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
daj pokooooj ! >😒]
ono - trosku som sa nechal uniest, ale v nemecku to ani v tych vyssich triedach nieje taka bieda. Tak ale predaje S-klady - :yes: - tam sa neda inac 😉
No hold, tiez nechapem, kde sa podel rok 2012, kedy bola A6 nejpredavanejsie auto vyssej strednej... 😐
Avatar - aproximus
aproximus
tomu říkám provokace >😁
Avatar - white label
white label
>😒] Jen takovwá neŠkodná sčotka..., ale funguje skvěle, viz Nagano 16:46. >😁
Avatar - Guttalax
Guttalax
Kde jsou korejci? Asi v rici. >😁
Mexican82
korejci zatial predavaju obrovske mnozstva aut v USA, Cine a vlastne aj zvysku sveta 😉
ikoptak
Dokud nepřesvědčí němce a francouze aby si to kupovali tak v evropě v celkových prodejích nemají moc šancí.
A pravdu říct, němci je v oblibě moc nemají, stejně jako japonská auta.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Přesvědčovat nácky je složité... a to německé i francouzské.
Avatar - white label
white label
...jenže ono to s těmi korejskými a japonskými "nácky" není lepší, spíš naopak.
😉
Xylo
Co se týče aut a inklinace k domácím značkám, tak u Japonců jsem tenhle pocit nikdy neměl .... Dost je udivilo, že jezdím (už zase)v něčem japonským 😄
Avatar - white label
white label
Ale o tom právě přesně píšu, podívej se na prodeje v Japonsku, pak se nebudeš divit, že se oni diví tolika evropanům v japonských vozech. 😉
Xylo
Mě upřímně řečeno až tak nezajímají nějaké tabulky. Jenom se divím, že tyhle chlapíci trpí jakousi přezíravostí vůči výrobkům Toyoty a ostatních japonských značek a inklinují k BMW nebo MB .... Ale je fakt, že jsou to zhýčkaní topmanažéři 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tomu se nelze divit. Rendlík i Pevgeot by dnes kvůli tomu již neexistoval. >😁

BTW: ty háčky...! To zase bude výprask!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Muset vstávat ve 4 ráno, to je blbý život ubožáčku. Teď už rozumím tomu, proč jsi tak žlučovitý... Máš můj soucit! 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
maros
Tak bych to viděl tak, že když je u nás 4 ráno, tak u vás v Moskvě je zrovna 6 ráno. Vstáváš dříve, aby sis zkontroloval účet u Sberbank, zdali přišla tvá pravidelná gáže za "informační poradenství - marketing". A pak rychle kopat za svůj rudý tým na DasAuto.cz 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petr80
Nejde ani o náckovství (i když v podstatě ano), jako o jakousi aroganci a pocit vlastní nadřazenosti, kterou mají němci a francouzi hluboko v sobě, ač se to mylně tvrdí o američanech, kteým spíš nechybí sebevědomí, ale mají mnohem větší svobodomyslnost. Proto je trh v USA více otevřen a progresivnější.
Avatar - white label
white label
Přesto jsou na světě uzavřenější trhy, než tyhle dva.
Běžný Američan hlavně obvykle nemá k autu podobně "osobní" vztah jako třeba Němec.
Petr80
I to je pravda. Ale tam prostě nikdo neřeší, je-li auto vyrobeno v USA, Evropě nebo Asiii. Nikdo se necítí poníženě, pokud jezdí v autě z východní Evropy apod. Pro ně je to čistě pragmatický uvažování a věcí (ne)vkusu.
Avatar - white label
white label
A taky Američani určitě (v průměru) dají méně průměrných platů za jedno nové auto, ve srovnání s Němci.
Provocateur
Vzhledem k tomu, že průměrný měsíční plat v Německu je v přepočtu o více než 18 000,- Kč vyšší než v USA, tak bych se neodvažoval toto tvrdit. Auta jsou sice v USA levnější, na druhou stranu se tam taky prakticky neprodávají levná malá auta jako v Německu. Takže bych spíš tvrdil opak.
Avatar - white label
white label
Schválně jsem to srovnání napsal v počtech průměrných platů (nikoli absolutně), bez ohledu na jejich vzájemnou (USA vs D) rozdílnou výši, nebo rozdílnou výši cen automobilů, takže ten tebou vyčíslený rozdíl (dokonce v Kč) je v tomto ohledu logicky zcela irelevantní. 😉
Provocateur
Jasně, jen jsem ty data uváděl, že bych si tvým tvrzením nebyl jistej, nechtělo se mi to počítat. Teď už se mi chtělo a třeba základního Golfa si koupí Němec za 4,7 jeho průměrného platu a Američan za 4,6 jeho průměrného platu, takže je to vyjde stejně 😉
Avatar - white label
white label
Ale Golf není zrovna typické/domácí auto pro Američana. To co je pro Němce Golf , je pro Amíka spíš Corolla, Civic apod. Jsou to sice Japonci, ale vyrobení v USA/Kanadě.
Provocateur
Na Corollu mi to u Amíka vychází 4,3 průměrného platu, u Civicu rovných 5. Honda má, koukám, v USA celkem prémiové ceny 😄

Vycházím z oficiálních ceníků.
Klaudius
Ale zas musia piť namiesto piva špinavú vodu... 😉
Avatar - white label
white label
Jj, to rozhodně, teda pokud se náhodou osobně neznají s nějakým Zemanem... 😄
Klaudius
Myslím, že Češi niekedy Zemana nechápu. Treba zvýšiť e😜ort piva do Ameriky. A po vydláždenej ceste sa tam uchytia aj Škodovky. 😉
Velkoodběratel_kukuřice
Nebo Renault... k*nda sem, k*nda tam
Avatar - JDM
JDM
jo je potřeba amíky pořádně vožrat a pak jim dát podepsat smlouvy na nákup škodovek. pak jedině by je koupili >😒]
Avatar - white label
white label
Jistě, třeba takový Fico by se od Zemana (ohledně navýšení e😜ortu) mohl učit... 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Může být, tamní zvyklosti neznám, ale stejně si občas vzpomenu na Clinta Eastwooda v Gran Torinu. 😉
pogo26
Jenže Clintovi chybělo právě to pragmatické uvažování a vkus syna-prodejce a jeho dcery. Petr80 asi psal o současném normalizovaném amíkovi.
Avatar - Righ
Righ
V Americe nikdo neřeší, kde je kupovaný auto vyrobený? >😁 Bez ohledu na to, jak dlouho jsi v US pobyl, tohle prostě není pravda. Zda jsou prodávaný auta (a pochopitelně nejen auta) vyráběný v Americe, je na tamním trhu samozřejmě velký téma, který je v marketingu silně používaný a kterýmu se věnujou politici, odbory i spotřebitelský sdružení a který samozřejmě silně řeší i podstatná část zákazníků. Existujou celý reklamní kampaně založený na vyzdvihování americkýho původu, třeba jako "Imported from Detroit" od Chrysleru nebo "Made in USA" od Fordu. A s touhle kartou možná překvapivě nehrajou jenom americký automobilky, ale i Japonci se díky přítomnosti řady fabrik na americkym území, kde vyrábí drtivou většinu produkce prodávaný na americkym trhu, často a rádi chlubí trademarkem Made in USA (na jednom autosalonu jsem viděl těmito nápisy oblepenou celou Toyotu Tundra).

Ano, Amerika samozřejmě je velmi otevřenej trh, otevřenější než Evropa, která je ovšem z hlediska tržní otevřenosti mezi kontinenty hned na druhym místě na světě, což se projevuje i ve zcela mimořádně pestrym a rozmanitym autotrhu. Všude jinde jsou většinou businessu kladený mnohem větší daňový, celní i politický překážky, a co je ještě důležitější, existuje zde nesrovnatelně silnější psychologická bariéra vůči cizím výrobkům ruku v ruce s absolutní preferencí domácí produkce. Krásnym příkladem je třeba ta Korea, pro kterou se řada diskutérů tak nadchla.

A mimochodem určitá míra preference domácích výrobků včetně aut je naprosto racionální a přínosná věc, která může vyvažovat např. zcela nerovnoměrný podmínky produkce v různých částech světa (mzdy, ochrana ŽP, BOZP, pracovní právo, státní subvence, cenový dumping atd.). Plus se v tom projevuje určitá náklonnost k rodný zemi, kde člověk žije, což snad taky není úplně zavrženíhodný. Že to nějakej nýmand ztotožňuje s náckovstvím (blue.sun), to je vidět, jaký jsou občas internetový diskuze žumpa, ze který se úplně vytratil smysl pro určitou přiměřenost a skutečnej význam používanejch slov.
Avatar - JDM
JDM
to si se spletl ne? to je právě úplně naopak.
Avatar - white label
white label
Možná sis nevšiml, že jsem to slovo "osobní" dal do uvozovek. Dá se to totiž pochopit různě.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Američani jsou mixem národností, to hodně vysvětluje.
Klaudius
To už dávno nie sú. Už sú mixom samých seba.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To není pravda.... migrační vlny stále pokračují, i když se je snaží omezovat a navíc se rozrůstají dříve minoritní skupiny uvnitř USA a mají rychlejší populační dynamiku, než bílé obyvatelstvo, nejrychleji jsou na tom asiaté (3x vůči bílým) a potom hispánci, (2x) tato etnika se pak mísí s bílým obyvatelstvem USA.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Stejně jako ty Korejské nácky, že? Pokud se podíváš do nedávné historie, tak si najdi jak v Koreji bojovali proti snížení cel pro evropské, tedy mimokorejské značky a pořád se podívej jak gigantický podíl mají korejské značky v Koreje, větší než v Německu německé značky a francouzské ve Francii... a násobně větší než má u nás Škodovka.

Takže o nějakém nacionalismu v Evropě bych pomlčel, naopak, my si tolik trh nechráníme.
Velkoodběratel_kukuřice
Přesně, japonský a korejský trh je hodně uzavřený. USA je mixem národností a trh je velice otevřený, proto se tam prodávají auta z celého světa, navíc je to druhý největší trh na světě, jakási velká protekce není možná. Naopak Korejci a Japonci se proti tomu brání cly, atd. Kdyby ti nácci, jak tady o některých evropských národech mluvíte, měli stejnou mentalitu jak Korejci a Japonci, tak vám garantuji, že tu uvidíte korejská a japonská s takovou četností asi jako max. Subaru. A taková vsuvka, Huyndai prodal v Japonsku opravdu směšný podíl aut. Japonci se pořád dívají na Korejce, jako na bývalou kolonii a Korejci je taky 2* nemusí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Velkoodběratel_kukuřice
Nešlo mi o to, kolik prodají, tady mi šlo a mentalitu. Zkrátka Evropané nejsou takoví nacionalisté v porovnání s Japonci a Korejci, ale na druhou Američané jsou více otevření v tomto ohledu. (mluvím o autech)
Avatar - Ronault.
Ronault.
Spíše jde o to proč pro korejce není Japonsko prioritní trh. Omluva ve smyslu, že Škodovka taky není úspěšná v Australii není argument, protože Škodovka je značka, která má sídlo přesně na druhé straně planety, zatímco Korea s Japonskem sousedí. To je jakoby se Škodovka neprodávala v Polsku
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale notak, kluci, mluvíme snad o Evropě, ne? O evropských povahách a chování Evropanů...
Je pak rozdíl, jestli je podíl vyvolán umělými regulacemi (mimochodem totéž dělá i Evropa Japoncům) nebo přirozenou mentalitou lidí. Regulaci zrušíš, ale nacionalistické a povýšenecké myšlení (třeba) Němců sotva.
Avatar - white label
white label
To "chování" evropanů je v tomto směru logicky srovnáno se světem, takže co se ti na tom srovnání konkrétně nezdá?
Velkoodběratel_kukuřice
Přesně, nechápu ten dvojí metr uvažování a srovnávání. 😐 Prostě to srovnání je zcela na místě.
Avatar - Ronault.
Ronault.
A proč ten dvojí metr?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Velkoodběratel_kukuřice
Jako výsledek je to dobrý, rozhodně je to pracovitý národ, jediná věc se mi nelíbí a to je urážení a vychloubání se. Je rozdíl mezi špičkováním PSA x Renault, VW x Opel, Ford x Chevy a mnoho dalších, ale HK to přehání.
Klaudius
Je to ázijský národ a tí sú extrémni odjakživa, majú to v krvi. V každom ohľade.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
moreczech
>😁 >😁 >😁

RENAULT toujours !
Velkoodběratel_kukuřice
308 to vrací Meganu 😄 Mám radši PSA
patrikzx
psa sa len snazi dobehnut 😄
Velkoodběratel_kukuřice
Když sečteš Peugeota a Citroena, tak snad uvidíš, kdo koho doběhl, nebo spíš předběhl.
patrikzx
ked si to tak vezmes 😄 psa 2 znacky 2x viac problemov ...renault neobmedzuje vyrobu,neriesi kolko % preda cinanom a tych veci je celkom hodne 😉
Velkoodběratel_kukuřice
Renault udělal dobrý tah s Nissanem, jinak by na tom dnes nebyl lépe než PSA, i kdyby Dacia prodávala více aut. Pamatuji si na článek, že Japonci nebyli moc nadšení z toho, že Renault drží většinu akcií, i přestože prodej aut stagnuje a Nissan je světovější. Snad 65% Renaault vydělal skrz Nissan, já mu to nějak nevyčítám, spíš naopak, aspoň nějaké evropské automobilky vlastní část automobilek z jiných zemí, dnešní trend je spíš opačný, ale je si třeba uvědomit tento fakt.
Avatar - moreczech
moreczech
Nissan je světovější v tom, že je známější v USA ? Jinak nikoliv ! Fakt je ten, že RENAULT díky této skutečnosti zachránil Nissan....
Velkoodběratel_kukuřice
A ten mu to oplatil v obdobích krize, jinak by to na Renault dolehlo stejně těžce jak na PSA. Nissan prodá 2x více aut. Má Infiniti, (trochu to odlehčím PSA má DS 😁) celkově je známější po světě a je to Japonec, někteří na to hrajou.
pogo26
Renault investoval peníze do Nissanu a tato investice se mu vrací. Nissan Renaultu nic neoplácí. Nissan a Renault jsou v podstatě jedna firma, kterou řídí C. Ghosn a je celkem jedno, jakou strategii si pro prodej jednotlivých značek zvolí. když jsme u těch kdyby, tak tě asi napadne, že kdyby se Renault nevěnoval Nissanu, tak by třeba dělal něco jiného. A třeba by z toho taky nějaká pozitiva měl. problém PSA je to, že nedělal nic. Navíc ani hodně dlouho neřešil kvalitu a spolehlivost. Renault to začal řešit mnohem dřív a dnes už se mu to začíná vracet.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A právě proto bych si ani Hnissana se zkaženými rendlíkovskými střevy nikdy nekoupil! :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Už je půl páté guglítku! Hajdy do práce! 😉
Vidíš, kdyby ses lépe učil, nemusel jsi vstávat v noci před čtvrtou! >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
patrikzx
mas pravdu ...ale vies ako kto umi ten umi kto neumi ten cumi ved psa malo tiez xy spoluprac ....bol by som radsej ak by bolo psa na tom lepsie ale aj fiat ten ma mrzi este viac ;-\
ps a ano renault tym spojenim nepomohol len sebe
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
208micke citelne chyba kombik...... pretoze vacsia 2008micka je skor konkurent capturu ako nahrada kombika v rade 208 .....

a co povies na p508 kontra laguna ... docela pruser pre renault nie? 😉
Avatar - moreczech
moreczech
Není LA3 starší ? Každopádně průser je to pro toho, kdo si koupí místo ní tu pojízdnou rakev od Pežotu....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a nie je tou pojazdnou rakvou prave laguna kedze ju nikto nechce?

P508 problem s odbytom nema... o to auto na rozdiel od laguny je zaujem..... o lagunu zaujem nie je... jej predaje su na bode mrazu a na historickom minime aky laguna este v historii nezazila ... a v domacej europe si ju povytiera aj pristahovalec korejec i40 ... takze asi tolko
JaMM
a Renault Latide je zivou mrtvolou. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Protože rendlík... lidi nejsou blbí! >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Někteří blbci jsou ovšem nepřekonatelní, že guglítku! >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Velkoodběratel_kukuřice
508 je skvělé auto, Renault přetlačí PSA sotva do nižší střední, ale potom je PSA značně lepší - 508, C5 x Laguna , 5008, C4 Picasso x Scénic atd.
Avatar - moreczech
moreczech
Toto beru jen jako joke od člověka, který s těmi všemi jmenovanými auty má nulovou zkušenost....
Velkoodběratel_kukuřice
Laguna sedan - člověče tenhle design >😁 opravdu libůstka, 508 je skvělá v testech, podle mne jedno z nejlepších aut na trhu cena/ výkon a užitná hodnota, C5 je starší, ale pořád strčí hravě Lagunu do kapsy, C4 Picasso je nejprodávanější ve své třídě středních MPV, prostě pochop, že Renault je tak dobrý u Clia, Capturu, Twinga a možná i Meganu, když mu odmyslím, kolik sezón má za sebou sezón.
Avatar - moreczech
moreczech
Laguna sedan neexistuje, to jen aby sis nepletl dojmy s pojmy. Ptám se jestli jsi někdy jel s vozy, které jmenuješ ? Jako řidič, spolujezdec, za všech situací. ... V každé situaci více než 100km.... Pokud ano, nemohl bys takhle soudit... Přesto, že bys tyto zkušenosti měl a soudil takhle - nerozumíš autům....
pogo26
C4 Picasso je jako novinka o pár kusů za Scénicem, který této třídě dlouhodobě kraluje. Pokud jde o ostatní větší Renaulty, tak jsou momentálně těsně před generační obměnou. A zatím se nové generaci Renaultů docela dobře daří. Třeba i Mégane, Laguna, Koleos, Espace, Mégane SUV budou patřit mezi absolutní špičku.
Avatar - moreczech
moreczech
tomu asi nevysvětlíš, protože on žije zřejmě v CZ ostrůvku deviace....
Velkoodběratel_kukuřice
Kdybych žil v CZ ostrůvky deviace, tak bych tu psal a Roomsteru, nemyslíš? Upřímně nejsem moc velký fanda francouzských aut, ale uznám jejich kvality některých modelů a technických řešení. Renault má dobrá užitková auta a pár dobrých modelů, spíše levných, ovšem PSA je o trochu lepší u těch "dražších modelů", jestli se to dá tak nazvat. Jinak bych ještě rád zareagoval na Poga, Espace, Mégane mají na to. Koleos je dobré auto, jen opomíjené, ale moc nevěřím v jeho úspěch, jako nejspíše to bude lepší než doposud, ale na champaigne to nebude a u Laguny si dovolím být ještě trochu víc skeptičtější. Rozhodně ale může překvapit.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Renault v podstatě co se týče věrtších aut neinvestoval do nového modelu Laguny, protože nechtěl jít do rizika, kam šli s 508, která sice ačkoliv docela dobré auto, prodejním trhákem srovnatelným třeba s 406 není... výsledek je ten, že PSA je značně zadlužený a prodeje šly dolů a zvedaly se pomaleji než Renaultu, který se do černých čísel a k růstu po propadu s krizí vzpamatoval daleko lépe.
Velkoodběratel_kukuřice
Máš pravdu, ale sám dobře víš, že nejvíc automobilka získá na autech střední třídy, kterých se prodá relativně dost a marže jsou taky vysoké. Malé auta ( s výjimkou Crossoverů - vysokohorská přirážka 😁) jsou sice ve velkých nákladech, ale s malou marží + s takovou konkurencí, která v tomto segmentu panuje a cenou, není ten zisk tak velký. Proto je chybou se nezaměřit na střední střídu a SUV a nepostavit konkurenceschopné auto a pokusy trochu ozvláštnit auto pyritem taky nejsou nejlepší. PSA je v tomto ohledu lepší, i když už nemá SUV. (středně velké)
pogo26
Střední třída je kromě prémie a passata v Evropě mrtvá. I ten Peugeot prodá jen pár kusů. Já ve vyšších třídách moc rozdíl nevidím. Snad jen ten, že Renault teď snad bude mít šanci uspět. Modelová ofenzíva Renaultu v příštích 2 letech dle tvé rady míří do vyšších sfér ( Espace, Laguna, Koleos, Mégane SUV, Mégane, Scénic).
Avatar - Ronault.
Ronault.
V tom maá pravdu, ale to by se jich muselo taky dost prodat. Ono vyvinout nový model ve vyšších segmentech není snadné a levné. Vem si jak dlouho jen faceliftují Puntu a pořád se prodává... a nebo ta jakože nová Corsa... zkus tohle ve střední třídě..
Spíše očekávám, že Renault příjde s návratem do střední třídy s novou Lagunou, bude čerpat ze spolupráce s M-B. Navíc jak níže píše pogo, je to riziko dnes jít do střední třídy, válcuje tam všechny prémie a ti co kupovali nižší střední zakotvili často v MPV (Francie) nebo SUV (zbytek), podle mě střední třídu jako rodinné auto nebo reprezentační auto pro čtyřicátníky a padesátníky dnes už mnoho lidí nekupuje, spíše jde o flotilové prodeje a jde to znát.
Tím neobhajuju Renault, že to jaksi s rychlejší obnovou Laguny vzdal.
pogo26
Renault má novou alianční platformu a proto teď může během pár měsíců nabídnout tolik nových modelů. Dříve by to náklady nedovolily. Určitě to mohlo jít rychleji, ale Renault poslední dobou tolik nespěchá a dost projektů mívá zpoždění. Už se bojí pustit do výroby věci, které nefungují na 100%. Doufám, že jim tato brzda ještě chvíli vydrží. I za cenu té pomalosti.
Klaudius
Dizajn je jediná vec, ktorá sa dá Lagune vyčítať, hoci jeho jedinou chybou je, že sa nepáči každému. Evidentne si sa v Lagune nikdy neviezol, pohodlím na ňu 508 rozhodne nemá, hlavne keď prídu na rad menej kvalitné cesty a priečne nerovnosti...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ono taky hodně záleží na verzi. Hodně pohodlí přidala paradoxně sportovněji orientavaná verze s 4Control podvozkem a tam opravdu Laguna byla docela hodně dobrá. No a pak taky moc neporostla jako konkurence, takže v liftbacku toho místa je třeba méně než v o třídu menší Octavii.
Avatar - moreczech
moreczech
4Control....kolik lidí myslíš, že v této diskuzi s ní mělo tu čest ? >😁 Jak ty gumičky tady pozoruji, tak by to ani nepojali......
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nevím kolik, ale já jsem chvíli o Laguně uvažoval, v podstatě byla jen o malinko dražší než to, co jsem koupil, i když by musela být asi předváděcí, ale byla bez 4C a bez něj podle mě Laguna ztrácí smysl úplně.
Avatar - Emel
Emel
No to je právě ten problém... bez 4C je to podprůměrné auto s vlečkou, s 4C už se zase dostává do vyšších cenových hladin. Chvíli jsem na Lagunu koukal jako na přímého nástupce, ale opravdu jen chvíli... naftu jsem spíš nechtěl a tím to bylo víceméně vyřízeno.
webpaja
Když tak pozoruju tebe, tak mě jen dál utvrzuješ v tom, jak někteří lidi dokážou být zabednění a tak omezeně jednostranně zaměření... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
P208 SW nechybí vůbec. Je docela s podivem, že Clio má verzi kombi.

Když si vemu P207 SW a její kufr a prostornost, tak s přehledem v tomhle P2008 nahradila 207SW, plus je prodávanější. Navíc P207SW se dařilo docela špatně. 10% všech roční produkce se prodalo v ČR a vzhledem k tomu jak jsme malý trh pro 207 to jasně ukazuje, že se mu dobře nedařilo. Ono se malým kombíkům celkově moc nedaří, jen Fabii... i to Clio nebyl nějaký prodejní trhák na západ od našich hranic. Zajímalo by mě jaký je podíl kombíků na celkových prodejích nyní.
JaMM
208 ma problem v tom, ze je babske auto.
To bola deklarovana strategia PSA a toto je vysledok
JaMM
V PSA deklarovali, ze 207 bola malo zenska, tak vyprodukovali babsku 208.
A predaje su dosledok tejto strategie.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když se na to tak dívám, tak sis koupil model, který je na silném vzestupu, zatímco já model, který stagnuje. 😒 >😁 😉
Avatar - Emel
Emel
Děláš si legraci? Octavia v říjnu proti loňsku propadla. Je to krám.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jseš hodnej, že mi chceš udělat radost a nehledíš na celkový nárůst.... :yes: Vytisknu si to a dám si to pod stromeček. 😉 >😁
webpaja
Už dojeli swišti? 😉
Petr80
Ona ještě nějaká společnost, která působí na globálním trhu, bere úspěch na evropském trhu jako nesmrtelnou dogmu? Probuďte se, Evropa je sice pořád ekonomicky nejsilnější trh, avšak silně stagnující bez jakékoliv vize změny. S trochou nadsázky... jakýkoliv CEO světové automobilky má prodejní výsledky v Evropě někde na třetím čtvrtým excelovským listu.
Avatar - white label
white label
Motiv tvého příspěvku?
Je snad v článku (nebo v diskusi) uvedeno konkrétně něco ve smyslu evropského trhu, jako "nesmrtelné dogmy" nadřazené globálním tržním výsledkům?
Zbytečně okázale se dobýváš do otevřených dveří... 😉
Petr80
Titulek i přiložené foto mají jasně vzbuzovat pocit, že je to Škoda (ano opět) kdo je vítězem, nebo ten kdo patří ke králům. Opomíná však dodávat, že spousta soupeřů má také jiné priority a úspěšně bojují i na jiných frontách.
Avatar - white label
white label
Nezačíná snad nadpis naprosto jasným a velkým: "Evropský trh..."
Kdo chce, hned pochopí, kdo nechce... 😉

P.S. Kde jinde by se mělo na podobný evropský úspěch Škodovky poukazovat, když ne tady, v ČR?
Petr80
To možná jo, ale vše má své meze. Narvat Škodu do každého druhého titulku, článku, testu, tabulky..to si snad ani ta Škoda nezaslouží, takovou medvědí službu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Bývají tu i zbytečně omílaná "Škoda témata", kde se to dá podobně kritizovat dá, ale zrovna tento článek není ten případ.
Petr80
Je to téma, které přesahuje všechny články a dokonce i weby. Je to zkrátka daň dnešní doby, řízenou penězi, novinářským narcismem a velmi nízkou kvalitou (i lidskou). Někdo řídí masáž na podporu EU, někdo štve proti Rusku, jiní propagují jablečný telefony a jiní zase Škodu, tak to prostě je. Vypůjčil bych si závěrečnou řeč z triologie Agenta Bourna - "Víš kdo tě řídí, víš proč mě máš vlastně zabít!?" Dneska je hodně povolaných (čti pisálků) ale málo vyvolených (čti odborníků, kteří vědí co a proč dělají).
Avatar - white label
white label
Každopádně platí, hlavně se z toho nepo..., a život není akční film, ono i kdyby, tak každý kdo si z toho dělá těžkou hlavu, nebo z toho dělá vědu jinak, jim jde vlastně ukázkově na ruku a motivuje je, aby v tom směle pokračovali dál. 😉
Petr80
Já si z toho nic nedělám, jsou vážnější věci...ale jak se říká, štěkání je otravný, ale zavírat oči je konečná.
Avatar - white label
white label
A štěkat na štěkání otravný není...?
Petr80
Je, je to nekončící děj...život je někdy otravný no, i já. 😄
Avatar - white label
white label
Na štěkání je lepší neštěkat. Jsou dvě možnosti, nevšímat si ho, nebo ho úplně umlčet, ale štěkat na něho, tím ho spíš naopak podpoříš. 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
...má Peugeot vyššie predaje ako Škoda! 😲 😉 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ono peugeot bol odjakziva vacsia znacka co do objemu vyroby.... ako skoda... ktora rastla prudsie az v poslednych 15 rokoch 😉

na tom ze peugeot predava v eu viac aut ako skoda nie je nic teda aspon pre mna prekvapujuce ... vzdy to tak bolo 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Clio sa pekne drží, už to sú dva roky od premiéry. :yes: Fiesta mala kedy facelift? Jej predaje už asi neporastú... Od "nemeckej" 308-ky by som čakal tiež lepšie čísla, podľa mňa na to má. Som zvedavý, či si chystaný Mégane bude lepšie počínať.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
fiesta mala facelift tusim na jar minuleho roku.... a co sa tyka fiesty.... jej predaje stale stupaju 😉 a do konca este viac ako stupaju predaje clia

tu mas v tabulke dole narasty v percentach a aj poradie najpredavanejsich malych aut v eu za 9 mesaicov tohto roka v porovnani s minulym.... [odkaz] ( fiesta narast 10 percent, clio narast 6 percent )

fiesta rastie viac ako clio .... a v najblizsej dobe sa asi na tom nic nezmeni
Avatar - moreczech
moreczech
každý RENAULT si lepší počíná od dob CL4....A nový Mégane a Laguna bude jedinou opravdovou konkurencí v Evropě pro dominantní VW...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no sucasna laguna je predajne v eu dost neuspesnym autom.... ako keby renault takych nemal uz dost.... je nacase zacat s tym nieco robit... to ze korejska i40 predava v europe viac aut ako laguna je trapas jak svina.. tu nie je o com diskutovat... ale snad sa renault uz postavi nan nohy aj v strednej triede, je nacase spravit z laguny auto o ktore bude zaujem... ( a hlavne aj mimo francie ) ..
Avatar - moreczech
moreczech
Když jsem ji viděl na prezentaci poprvé věděl jsem, že je to průser. Když sem ji řídil poprvé pomyslel jsem si, že se asi mstili dyzajnéři konstruktérům. Protože to auto je jinak vynikající a ve srovnání s tehdejší konkurencí měla jízdně i jinak rozhodně navrch. Jo jen to scheiße Mondeo od Fordu mělo větší kufr 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s tebou sa hodne tazko debatuje ked nevies uznat neuspech, s fanatikmi je to vzdy tazke to som si vedomy........ predaje laguny v europe vravia jasne.... to auto sa predava minimalne a mizerne aj v samotnej francii ( mozem sem hodit tabulku mozno potom budes mat jasnejsie ) .... a v ostatnej europe su tie predaje este ovela mizernejsie ...

a co povies na koleos.... dalsi me***ller od renaultu ... tam to vidis ako? zase je koleos najlepsi ze jo.... s tym tu na nikoho nechod.... nie sme vsetci az taki dementni ako si myslis

s koleosom si na dalsi rok povytiera zadok aj novy ssangyong ... 😉 ... priprav sa na to
pogo26
Příští rok bude nový Koleos, tak si to vytírání nech zatím na doma.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak drzim palce koleosu... uz vacsi dizajnovy a predajny pruser ako sucasny to byt nemoze... uz moze ist len k lepsiemu

bestseller od renaultu sa hned pozna [odkaz]

a kedy pride novy koleos? v zeneve uz bude?
Avatar - pumpkin
pumpkin
Koleos narastie a mal by byť na jar 2016 a potom v závere roka Laguna.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak pokles si uz rozhodne neviem ani predstavit 😉 >😁
Avatar - moreczech
moreczech
Nebavím se u Laguny a dokonce ani u Koleose o prodejních číslech. Ty prostě nemají. Ale tvrdím, že dle mých zkušeností je LA3 lepší než C5 nebo P508. A Koleos, když vyběhl jsem měl možnost zkoušet s veškerou soudobou konkurencí v terénu, na cestě a ve městě. Rovnat se mu mohla jen Toyota RAV... Že se většině nelíbí je druhá věc, ale nesnižuje to jeho kvality...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak rozhodne dizajn k uspechu lagune moc nepomohol [odkaz] ...

auto moze jazdit jak boh.... ale ked vyzera na prd... a nevies ho predat tak si v pecku.... asi tolko strucne k sucasnej bozskej ( bohuzial nepredajnej ) lagune ... chcelo by to nejaku korejsku lekciu z efektivity a uspechu :yes:
Avatar - moreczech
moreczech
tak s tímto tvým tvrzením se nebudu přít, avšak je diskutabilní.....

PS: krásné foto v odkazu!
Avatar - moreczech
moreczech
jaké efektivity ? jaký úspěch ?

efektivita : 5 let zkupovali v automobilově rozvojových zemích trh, dnes už od nich utíkají samotní dealeři, kteří si mysleli, že trhnou terno....

úspěch: KIA a HYUNDAI soupeří již 40 let v F1 s Ferrari, MB a RENAULT 😄

Crrrrrrr....VZBUĎ SE 😃)))))))
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pises o renaulte? lebo to by sedelo
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Veď ale nikde nepíše že je Laguna teraz najlepšia. Už by si mohol vedieť, že do zdochlín sa nekope. Na budúci rok príde na jar nový model Racoon a na jeseň by mal mať premiéru aj Mégane.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ak dobre viem tak novy megane bude az v roku 2016..... takze este to tak hned nebude

ako renaultak by si mal tieto veci vediet lepsie ako ja
Avatar - pumpkin
pumpkin
Muly nového Méganu sa už testujú, takže to podľa mňa vychádza. Premiéru bude mať spolu s kombíkom (neviem či aj coupé) na jeseň 2015 vo Frankfurte a do predaja pôjde na jar 2016, čiže to sedí. 😉 Najbližšie by mal byť na jar v Ženeve predstavený Racoon (brat Qashqaia) a Twingo GT.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Aaa pán věští z koule nebo kávový sedliny. >😁
Avatar - Dave 11
Dave 11
...je v pohodě. Je vidět že v západní Evropě mají vkus a proto kupují většinově evropská auta. Proto není v top 10 žádná korejská napodobenina jako u nás v buranově.... A dokonce to chápou už i sami Korejci. Kdo chce skutečný auto, nekoupí si korejskou napodobeninu 😄 [odkaz]
Avatar - moreczech
moreczech
Máš recht !
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no a v japonsku zase prevazuju japonci..... aka to nahodicka 😉 ze jo
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
patrikzx
no tak to hej korejska lekcia s efektivity >😁 >😁 >😁 laguna a koleos su velmi prijemne auta bohuzial si renault nedal zalezat aby sa o tom ludia dozvedeli ...ten kto vyskusal vie ten kto nie pise rozpravky 😉 vies kolko h/k zarobi na i40/optime v eu? moc asi nie ale vidim ze ty nemas co robit tak to zisiti ..na domacu ulohu
webpaja
Milý Patriku, v současný době jsou na trhu v zásadě už jen příjemný auta...ale některýjsou prostě příjemnější.
Avatar - dolfi
dolfi
Je zajímavé, že v Evropě se stále neprosadil... O to více je třeba ocenit práci českého zastoupení, neboť v ČR je to úplně jinak... :yes:
Avatar - white label
white label
Lze ocenit výsledky na českém trhu, ovšem rozhodně ne pochválit způsob/formu jakým je podporuje marketing českého zastoupení Hyundaie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, když sem dneska viděl reklamu, kde stálo: Poznáte, že příjíždí někdo! Škoda Fabia..... >😁 Tak je to už asi jedno, kdo je horší >😁
Avatar - white label
white label
Někdo je pořád jen někdo, ale NadAuto je jen jedno! 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Obojí je dost hrozný... kdyby to bylo u Superba, tak mlčim >😁
Avatar - Anonym
Anonym
NadAuto bývá bohužel označována škoda, že ty to máš jinak, je věc druhá.....
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jinak to nemá white label, ale pan Vošický. NadAutem totiž nazval i30 zcela oficiálně na webových stránkách hyundai.cz. I se svatozáří. >😁
Avatar - white label
white label
Je mi úplně jedno jak to máš ty, já píšu o tom jak to má u nás Hyundai, který svůj produkt (i30) označuje doslova jako NadAuto (písemně i slovně), u Škodovky jsem to naopak nikdy neviděl, pokud ty ano, napiš kdy a kde.
webpaja
Reklamy na Fabii jsou k pláči, stejně jako na Hyundaie. Strašný! ;-\
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já zaregistroval jako první tuhle >😁 Dost sem se rozesmál >😁 Ty Kecy Hyundaie už nějak přestávám radši vnímat.
holden_holden
dobra je ta na fabii jak frajer prijede domu a frajerka kdyz tu hruzu vidi tak mu z okna vyhaze veci
Avatar - Anonym
Anonym
Těch Na Fabii, z kterých už mají někteří fobii je ale nepoměrně víc ve všech médiích, než na Hjondéé >😁 >😁 >😁
ten nejkrásnější
jde šeptanda o vážných úvahách H/K na koupi Aston Martinu a/nebo Lotusu místo marné snahy o vstup do vyšších pater luxusu stylem "lexus".
Neuspěch vlajkové lodě Kia/K9 v USA je prý poslední kapkou v rozhodování.
Co to udělá s prodeji?
Co si o tom myslíte?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Amen dolores Aston... :-!

😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 :-! 8-s >😒] - ako vidis, mam z toho zmiesane pocity...

PS: snazil som sa tu este nieco dodat, ale tento prij€bany system mi to neumoznuje 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Pokud na to mají prostředky..., bylo by to rozhodně lepší, než trapné napodobování loga Astonu (vpředu a na volantu) na "Genesis", který má navíc (asi pro změnu) vzadu logo "H" a k němu nápis Hyundai, prostě těžká "schíza"...