Novinky
Octavia celkově 6. a Škodovka jako značka celkově na 10. místě v Evropě!
Někdy v roce 1990 by to byla představa podobná porážce Barcelony Baníkem.
Na prvních dvou místech dva modely VW a v TOP 8 čtyři koncernové modely, včetně jednoho prémiové značky... a tři značky koncernu v TOP 10 celkově. V prémiovém segmentu dominuje Audi a BMW se s MB pere o stříbro.
Zdejší úderná antikoncernovwá klika z toho asi moc radost nemá...
Někdy v roce 1990 by to byla představa podobná porážce Barcelony Baníkem.
Na prvních dvou místech dva modely VW a v TOP 8 čtyři koncernové modely, včetně jednoho prémiové značky... a tři značky koncernu v TOP 10 celkově. V prémiovém segmentu dominuje Audi a BMW se s MB pere o stříbro.
Zdejší úderná antikoncernovwá klika z toho asi moc radost nemá...
antikoncernisti z toho asi radost nemají, ale ty sis taky cvrnknul do gatí, viď? Bohužel se WL chováš naprosto stejně jako oni...všichni jste stejní onanisti :no:
Máš zřejmě špatný den, ale klid, já ti do "tvojí" nedělám... a neboj, nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. :😉 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alebo ze Slovensko porazi Spanielsko >😁 - no a stalo sa >😁 :yes:
plus, zaujmali by ma predaje Seatu, a budme teda komplexny, aj Porsche, Bentley, Lamborghini... 😉 - ale to len preto, aby sme videli cisla celkovo koncern / "najlepsi antikoncern" >😒]
Tieto cisla by boli pre niektorich na sanitku, defibrilator a infuziu >😒]
To, ako ale Audi drvi Meda a Bavora, hmmm, klobuk dole !!! :yes:
plus, zaujmali by ma predaje Seatu, a budme teda komplexny, aj Porsche, Bentley, Lamborghini... 😉 - ale to len preto, aby sme videli cisla celkovo koncern / "najlepsi antikoncern" >😒]
Tieto cisla by boli pre niektorich na sanitku, defibrilator a infuziu >😒]
To, ako ale Audi drvi Meda a Bavora, hmmm, klobuk dole !!! :yes:
Audi hlavne prodava A1 oznacenou jako Audi. MB proti tomu neprodava nic a BMW prodava primeho konkurenta A1 s znackem Mini na kapote. Kdyz pripocteme prodeje tohoto jednoho konkretniho modelu Mini k produkci BMW jeste stale jej Audi "drti"? 😉
Joooo, no hold, Mini je Mini... 😉 - inac mas pravdu, len pockaj kym sa obmeni ponuka dolezitych modelov - A4 a Q7, mozno to pojde potom aj bez tej A1 - teda byt v prevahe 😉
Vies o tom, ze prave koli tymto marketingovym cislam aj BMW chcelo mat nieco podobne male a lacne ako A1 ? 😉
Vies o tom, ze prave koli tymto marketingovym cislam aj BMW chcelo mat nieco podobne male a lacne ako A1 ? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravdu povediac pre mna osobne nejako extra nie.
Ale take to male pokusenie - ze je niekto uspesnejsi - na pre mna domacej Europskej pode, ma dokaze potesit.
1 vec je robit kvalitne a aj pekne auta - to Audi splnuje. A napriek tomu je v celosvetovom meradle za BMW. Pre marketingove oddelenie BMW je urcite rovnako dolezite udrzat si celosvetovy titul "premiovy vyrobca #1" rovnako ako pre Audi ho z tohoto "tronu" zosadit.
Takze boj marketingovych magov by som nechal na nich. 😉
Ale take to male pokusenie - ze je niekto uspesnejsi - na pre mna domacej Europskej pode, ma dokaze potesit.
1 vec je robit kvalitne a aj pekne auta - to Audi splnuje. A napriek tomu je v celosvetovom meradle za BMW. Pre marketingove oddelenie BMW je urcite rovnako dolezite udrzat si celosvetovy titul "premiovy vyrobca #1" rovnako ako pre Audi ho z tohoto "tronu" zosadit.
Takze boj marketingovych magov by som nechal na nich. 😉
Ten rozdíl není jen o počtu prodaných A1, ale hlavně tohle je věc samotné automobilky, nikdo nebrání BMW, aby dělala ve velikosti MINI i malé BMW, nějakou tradici v tom dokonce má (Isetta).
Koncern měl taky Pol👋Fabii/Ibizu a přesto přišel i s A1, které konkurence ze začátku vůbec nevěřila. A co takový 2er Active Tourer na společné paltformě s MINI? Má snad Audi v nabídce podobné "MPV"? A má Audi ekvivalent k X6/X4? Nemá a taky se tím nikdo neohání v souvislosti s prodejními statistikami. Stejně tak nemá/neměl BMW svoji "R8". Prostě s touhle logikou by ses nikdy k žádnému srovnání vůbec nedostal.
Koncern měl taky Pol👋Fabii/Ibizu a přesto přišel i s A1, které konkurence ze začátku vůbec nevěřila. A co takový 2er Active Tourer na společné paltformě s MINI? Má snad Audi v nabídce podobné "MPV"? A má Audi ekvivalent k X6/X4? Nemá a taky se tím nikdo neohání v souvislosti s prodejními statistikami. Stejně tak nemá/neměl BMW svoji "R8". Prostě s touhle logikou by ses nikdy k žádnému srovnání vůbec nedostal.
...Ty chceš dnes bejt za Marose? 😉 Nevím jestli slovo drtí je to pravý. Rozdíl mezi D3 je v prodejích jednotlivých segmentů. Zatímco Audi se daří v nížších třídách, M-B přidává ještě superúspěšnou S-Klasse a BMW řadu 5.
Byl bych opatrnější s použitím slova drtí 😄
Byl bych opatrnější s použitím slova drtí 😄
Kde jsou korejci? Asi v rici. >😁
Dokud nepřesvědčí němce a francouze aby si to kupovali tak v evropě v celkových prodejích nemají moc šancí.
A pravdu říct, němci je v oblibě moc nemají, stejně jako japonská auta.
A pravdu říct, němci je v oblibě moc nemají, stejně jako japonská auta.
Přesvědčovat nácky je složité... a to německé i francouzské.
...jenže ono to s těmi korejskými a japonskými "nácky" není lepší, spíš naopak.
😉
😉
Co se týče aut a inklinace k domácím značkám, tak u Japonců jsem tenhle pocit nikdy neměl .... Dost je udivilo, že jezdím (už zase)v něčem japonským 😄
Ale o tom právě přesně píšu, podívej se na prodeje v Japonsku, pak se nebudeš divit, že se oni diví tolika evropanům v japonských vozech. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tomu se nelze divit. Rendlík i Pevgeot by dnes kvůli tomu již neexistoval. >😁
BTW: ty háčky...! To zase bude výprask!
BTW: ty háčky...! To zase bude výprask!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Muset vstávat ve 4 ráno, to je blbý život ubožáčku. Teď už rozumím tomu, proč jsi tak žlučovitý... Máš můj soucit! 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak bych to viděl tak, že když je u nás 4 ráno, tak u vás v Moskvě je zrovna 6 ráno. Vstáváš dříve, aby sis zkontroloval účet u Sberbank, zdali přišla tvá pravidelná gáže za "informační poradenství - marketing". A pak rychle kopat za svůj rudý tým na DasAuto.cz 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nejde ani o náckovství (i když v podstatě ano), jako o jakousi aroganci a pocit vlastní nadřazenosti, kterou mají němci a francouzi hluboko v sobě, ač se to mylně tvrdí o američanech, kteým spíš nechybí sebevědomí, ale mají mnohem větší svobodomyslnost. Proto je trh v USA více otevřen a progresivnější.
Přesto jsou na světě uzavřenější trhy, než tyhle dva.
Běžný Američan hlavně obvykle nemá k autu podobně "osobní" vztah jako třeba Němec.
Běžný Američan hlavně obvykle nemá k autu podobně "osobní" vztah jako třeba Němec.
I to je pravda. Ale tam prostě nikdo neřeší, je-li auto vyrobeno v USA, Evropě nebo Asiii. Nikdo se necítí poníženě, pokud jezdí v autě z východní Evropy apod. Pro ně je to čistě pragmatický uvažování a věcí (ne)vkusu.
A taky Američani určitě (v průměru) dají méně průměrných platů za jedno nové auto, ve srovnání s Němci.
Vzhledem k tomu, že průměrný měsíční plat v Německu je v přepočtu o více než 18 000,- Kč vyšší než v USA, tak bych se neodvažoval toto tvrdit. Auta jsou sice v USA levnější, na druhou stranu se tam taky prakticky neprodávají levná malá auta jako v Německu. Takže bych spíš tvrdil opak.
Schválně jsem to srovnání napsal v počtech průměrných platů (nikoli absolutně), bez ohledu na jejich vzájemnou (USA vs D) rozdílnou výši, nebo rozdílnou výši cen automobilů, takže ten tebou vyčíslený rozdíl (dokonce v Kč) je v tomto ohledu logicky zcela irelevantní. 😉
Jasně, jen jsem ty data uváděl, že bych si tvým tvrzením nebyl jistej, nechtělo se mi to počítat. Teď už se mi chtělo a třeba základního Golfa si koupí Němec za 4,7 jeho průměrného platu a Američan za 4,6 jeho průměrného platu, takže je to vyjde stejně 😉
Ale Golf není zrovna typické/domácí auto pro Američana. To co je pro Němce Golf , je pro Amíka spíš Corolla, Civic apod. Jsou to sice Japonci, ale vyrobení v USA/Kanadě.
Ale zas musia piť namiesto piva špinavú vodu... 😉
Jj, to rozhodně, teda pokud se náhodou osobně neznají s nějakým Zemanem... 😄
Myslím, že Češi niekedy Zemana nechápu. Treba zvýšiť e😜ort piva do Ameriky. A po vydláždenej ceste sa tam uchytia aj Škodovky. 😉
Může být, tamní zvyklosti neznám, ale stejně si občas vzpomenu na Clinta Eastwooda v Gran Torinu. 😉
V Americe nikdo neřeší, kde je kupovaný auto vyrobený? >😁 Bez ohledu na to, jak dlouho jsi v US pobyl, tohle prostě není pravda. Zda jsou prodávaný auta (a pochopitelně nejen auta) vyráběný v Americe, je na tamním trhu samozřejmě velký téma, který je v marketingu silně používaný a kterýmu se věnujou politici, odbory i spotřebitelský sdružení a který samozřejmě silně řeší i podstatná část zákazníků. Existujou celý reklamní kampaně založený na vyzdvihování americkýho původu, třeba jako "Imported from Detroit" od Chrysleru nebo "Made in USA" od Fordu. A s touhle kartou možná překvapivě nehrajou jenom americký automobilky, ale i Japonci se díky přítomnosti řady fabrik na americkym území, kde vyrábí drtivou většinu produkce prodávaný na americkym trhu, často a rádi chlubí trademarkem Made in USA (na jednom autosalonu jsem viděl těmito nápisy oblepenou celou Toyotu Tundra).
Ano, Amerika samozřejmě je velmi otevřenej trh, otevřenější než Evropa, která je ovšem z hlediska tržní otevřenosti mezi kontinenty hned na druhym místě na světě, což se projevuje i ve zcela mimořádně pestrym a rozmanitym autotrhu. Všude jinde jsou většinou businessu kladený mnohem větší daňový, celní i politický překážky, a co je ještě důležitější, existuje zde nesrovnatelně silnější psychologická bariéra vůči cizím výrobkům ruku v ruce s absolutní preferencí domácí produkce. Krásnym příkladem je třeba ta Korea, pro kterou se řada diskutérů tak nadchla.
A mimochodem určitá míra preference domácích výrobků včetně aut je naprosto racionální a přínosná věc, která může vyvažovat např. zcela nerovnoměrný podmínky produkce v různých částech světa (mzdy, ochrana ŽP, BOZP, pracovní právo, státní subvence, cenový dumping atd.). Plus se v tom projevuje určitá náklonnost k rodný zemi, kde člověk žije, což snad taky není úplně zavrženíhodný. Že to nějakej nýmand ztotožňuje s náckovstvím (blue.sun), to je vidět, jaký jsou občas internetový diskuze žumpa, ze který se úplně vytratil smysl pro určitou přiměřenost a skutečnej význam používanejch slov.
Ano, Amerika samozřejmě je velmi otevřenej trh, otevřenější než Evropa, která je ovšem z hlediska tržní otevřenosti mezi kontinenty hned na druhym místě na světě, což se projevuje i ve zcela mimořádně pestrym a rozmanitym autotrhu. Všude jinde jsou většinou businessu kladený mnohem větší daňový, celní i politický překážky, a co je ještě důležitější, existuje zde nesrovnatelně silnější psychologická bariéra vůči cizím výrobkům ruku v ruce s absolutní preferencí domácí produkce. Krásnym příkladem je třeba ta Korea, pro kterou se řada diskutérů tak nadchla.
A mimochodem určitá míra preference domácích výrobků včetně aut je naprosto racionální a přínosná věc, která může vyvažovat např. zcela nerovnoměrný podmínky produkce v různých částech světa (mzdy, ochrana ŽP, BOZP, pracovní právo, státní subvence, cenový dumping atd.). Plus se v tom projevuje určitá náklonnost k rodný zemi, kde člověk žije, což snad taky není úplně zavrženíhodný. Že to nějakej nýmand ztotožňuje s náckovstvím (blue.sun), to je vidět, jaký jsou občas internetový diskuze žumpa, ze který se úplně vytratil smysl pro určitou přiměřenost a skutečnej význam používanejch slov.
Američani jsou mixem národností, to hodně vysvětluje.
To už dávno nie sú. Už sú mixom samých seba.
To není pravda.... migrační vlny stále pokračují, i když se je snaží omezovat a navíc se rozrůstají dříve minoritní skupiny uvnitř USA a mají rychlejší populační dynamiku, než bílé obyvatelstvo, nejrychleji jsou na tom asiaté (3x vůči bílým) a potom hispánci, (2x) tato etnika se pak mísí s bílým obyvatelstvem USA.
Stejně jako ty Korejské nácky, že? Pokud se podíváš do nedávné historie, tak si najdi jak v Koreji bojovali proti snížení cel pro evropské, tedy mimokorejské značky a pořád se podívej jak gigantický podíl mají korejské značky v Koreje, větší než v Německu německé značky a francouzské ve Francii... a násobně větší než má u nás Škodovka.
Takže o nějakém nacionalismu v Evropě bych pomlčel, naopak, my si tolik trh nechráníme.
Takže o nějakém nacionalismu v Evropě bych pomlčel, naopak, my si tolik trh nechráníme.
Přesně, japonský a korejský trh je hodně uzavřený. USA je mixem národností a trh je velice otevřený, proto se tam prodávají auta z celého světa, navíc je to druhý největší trh na světě, jakási velká protekce není možná. Naopak Korejci a Japonci se proti tomu brání cly, atd. Kdyby ti nácci, jak tady o některých evropských národech mluvíte, měli stejnou mentalitu jak Korejci a Japonci, tak vám garantuji, že tu uvidíte korejská a japonská s takovou četností asi jako max. Subaru. A taková vsuvka, Huyndai prodal v Japonsku opravdu směšný podíl aut. Japonci se pořád dívají na Korejce, jako na bývalou kolonii a Korejci je taky 2* nemusí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nešlo mi o to, kolik prodají, tady mi šlo a mentalitu. Zkrátka Evropané nejsou takoví nacionalisté v porovnání s Japonci a Korejci, ale na druhou Američané jsou více otevření v tomto ohledu. (mluvím o autech)
Spíše jde o to proč pro korejce není Japonsko prioritní trh. Omluva ve smyslu, že Škodovka taky není úspěšná v Australii není argument, protože Škodovka je značka, která má sídlo přesně na druhé straně planety, zatímco Korea s Japonskem sousedí. To je jakoby se Škodovka neprodávala v Polsku
Ale notak, kluci, mluvíme snad o Evropě, ne? O evropských povahách a chování Evropanů...
Je pak rozdíl, jestli je podíl vyvolán umělými regulacemi (mimochodem totéž dělá i Evropa Japoncům) nebo přirozenou mentalitou lidí. Regulaci zrušíš, ale nacionalistické a povýšenecké myšlení (třeba) Němců sotva.
Je pak rozdíl, jestli je podíl vyvolán umělými regulacemi (mimochodem totéž dělá i Evropa Japoncům) nebo přirozenou mentalitou lidí. Regulaci zrušíš, ale nacionalistické a povýšenecké myšlení (třeba) Němců sotva.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jako výsledek je to dobrý, rozhodně je to pracovitý národ, jediná věc se mi nelíbí a to je urážení a vychloubání se. Je rozdíl mezi špičkováním PSA x Renault, VW x Opel, Ford x Chevy a mnoho dalších, ale HK to přehání.
>😁 >😁 >😁
RENAULT toujours !
RENAULT toujours !
308 to vrací Meganu 😄 Mám radši PSA
psa sa len snazi dobehnut 😄
Když sečteš Peugeota a Citroena, tak snad uvidíš, kdo koho doběhl, nebo spíš předběhl.
ked si to tak vezmes 😄 psa 2 znacky 2x viac problemov ...renault neobmedzuje vyrobu,neriesi kolko % preda cinanom a tych veci je celkom hodne 😉
Renault udělal dobrý tah s Nissanem, jinak by na tom dnes nebyl lépe než PSA, i kdyby Dacia prodávala více aut. Pamatuji si na článek, že Japonci nebyli moc nadšení z toho, že Renault drží většinu akcií, i přestože prodej aut stagnuje a Nissan je světovější. Snad 65% Renaault vydělal skrz Nissan, já mu to nějak nevyčítám, spíš naopak, aspoň nějaké evropské automobilky vlastní část automobilek z jiných zemí, dnešní trend je spíš opačný, ale je si třeba uvědomit tento fakt.
Nissan je světovější v tom, že je známější v USA ? Jinak nikoliv ! Fakt je ten, že RENAULT díky této skutečnosti zachránil Nissan....
A ten mu to oplatil v obdobích krize, jinak by to na Renault dolehlo stejně těžce jak na PSA. Nissan prodá 2x více aut. Má Infiniti, (trochu to odlehčím PSA má DS 😁) celkově je známější po světě a je to Japonec, někteří na to hrajou.
Renault investoval peníze do Nissanu a tato investice se mu vrací. Nissan Renaultu nic neoplácí. Nissan a Renault jsou v podstatě jedna firma, kterou řídí C. Ghosn a je celkem jedno, jakou strategii si pro prodej jednotlivých značek zvolí. když jsme u těch kdyby, tak tě asi napadne, že kdyby se Renault nevěnoval Nissanu, tak by třeba dělal něco jiného. A třeba by z toho taky nějaká pozitiva měl. problém PSA je to, že nedělal nic. Navíc ani hodně dlouho neřešil kvalitu a spolehlivost. Renault to začal řešit mnohem dřív a dnes už se mu to začíná vracet.
208micke citelne chyba kombik...... pretoze vacsia 2008micka je skor konkurent capturu ako nahrada kombika v rade 208 .....
a co povies na p508 kontra laguna ... docela pruser pre renault nie? 😉
a co povies na p508 kontra laguna ... docela pruser pre renault nie? 😉
Není LA3 starší ? Každopádně průser je to pro toho, kdo si koupí místo ní tu pojízdnou rakev od Pežotu....
a nie je tou pojazdnou rakvou prave laguna kedze ju nikto nechce?
P508 problem s odbytom nema... o to auto na rozdiel od laguny je zaujem..... o lagunu zaujem nie je... jej predaje su na bode mrazu a na historickom minime aky laguna este v historii nezazila ... a v domacej europe si ju povytiera aj pristahovalec korejec i40 ... takze asi tolko
P508 problem s odbytom nema... o to auto na rozdiel od laguny je zaujem..... o lagunu zaujem nie je... jej predaje su na bode mrazu a na historickom minime aky laguna este v historii nezazila ... a v domacej europe si ju povytiera aj pristahovalec korejec i40 ... takze asi tolko
a Renault Latide je zivou mrtvolou. 😉
508 je skvělé auto, Renault přetlačí PSA sotva do nižší střední, ale potom je PSA značně lepší - 508, C5 x Laguna , 5008, C4 Picasso x Scénic atd.
Toto beru jen jako joke od člověka, který s těmi všemi jmenovanými auty má nulovou zkušenost....
Laguna sedan - člověče tenhle design >😁 opravdu libůstka, 508 je skvělá v testech, podle mne jedno z nejlepších aut na trhu cena/ výkon a užitná hodnota, C5 je starší, ale pořád strčí hravě Lagunu do kapsy, C4 Picasso je nejprodávanější ve své třídě středních MPV, prostě pochop, že Renault je tak dobrý u Clia, Capturu, Twinga a možná i Meganu, když mu odmyslím, kolik sezón má za sebou sezón.
Laguna sedan neexistuje, to jen aby sis nepletl dojmy s pojmy. Ptám se jestli jsi někdy jel s vozy, které jmenuješ ? Jako řidič, spolujezdec, za všech situací. ... V každé situaci více než 100km.... Pokud ano, nemohl bys takhle soudit... Přesto, že bys tyto zkušenosti měl a soudil takhle - nerozumíš autům....
C4 Picasso je jako novinka o pár kusů za Scénicem, který této třídě dlouhodobě kraluje. Pokud jde o ostatní větší Renaulty, tak jsou momentálně těsně před generační obměnou. A zatím se nové generaci Renaultů docela dobře daří. Třeba i Mégane, Laguna, Koleos, Espace, Mégane SUV budou patřit mezi absolutní špičku.
tomu asi nevysvětlíš, protože on žije zřejmě v CZ ostrůvku deviace....
Kdybych žil v CZ ostrůvky deviace, tak bych tu psal a Roomsteru, nemyslíš? Upřímně nejsem moc velký fanda francouzských aut, ale uznám jejich kvality některých modelů a technických řešení. Renault má dobrá užitková auta a pár dobrých modelů, spíše levných, ovšem PSA je o trochu lepší u těch "dražších modelů", jestli se to dá tak nazvat. Jinak bych ještě rád zareagoval na Poga, Espace, Mégane mají na to. Koleos je dobré auto, jen opomíjené, ale moc nevěřím v jeho úspěch, jako nejspíše to bude lepší než doposud, ale na champaigne to nebude a u Laguny si dovolím být ještě trochu víc skeptičtější. Rozhodně ale může překvapit.
Renault v podstatě co se týče věrtších aut neinvestoval do nového modelu Laguny, protože nechtěl jít do rizika, kam šli s 508, která sice ačkoliv docela dobré auto, prodejním trhákem srovnatelným třeba s 406 není... výsledek je ten, že PSA je značně zadlužený a prodeje šly dolů a zvedaly se pomaleji než Renaultu, který se do černých čísel a k růstu po propadu s krizí vzpamatoval daleko lépe.
Máš pravdu, ale sám dobře víš, že nejvíc automobilka získá na autech střední třídy, kterých se prodá relativně dost a marže jsou taky vysoké. Malé auta ( s výjimkou Crossoverů - vysokohorská přirážka 😁) jsou sice ve velkých nákladech, ale s malou marží + s takovou konkurencí, která v tomto segmentu panuje a cenou, není ten zisk tak velký. Proto je chybou se nezaměřit na střední střídu a SUV a nepostavit konkurenceschopné auto a pokusy trochu ozvláštnit auto pyritem taky nejsou nejlepší. PSA je v tomto ohledu lepší, i když už nemá SUV. (středně velké)
Střední třída je kromě prémie a passata v Evropě mrtvá. I ten Peugeot prodá jen pár kusů. Já ve vyšších třídách moc rozdíl nevidím. Snad jen ten, že Renault teď snad bude mít šanci uspět. Modelová ofenzíva Renaultu v příštích 2 letech dle tvé rady míří do vyšších sfér ( Espace, Laguna, Koleos, Mégane SUV, Mégane, Scénic).
V tom maá pravdu, ale to by se jich muselo taky dost prodat. Ono vyvinout nový model ve vyšších segmentech není snadné a levné. Vem si jak dlouho jen faceliftují Puntu a pořád se prodává... a nebo ta jakože nová Corsa... zkus tohle ve střední třídě..
Spíše očekávám, že Renault příjde s návratem do střední třídy s novou Lagunou, bude čerpat ze spolupráce s M-B. Navíc jak níže píše pogo, je to riziko dnes jít do střední třídy, válcuje tam všechny prémie a ti co kupovali nižší střední zakotvili často v MPV (Francie) nebo SUV (zbytek), podle mě střední třídu jako rodinné auto nebo reprezentační auto pro čtyřicátníky a padesátníky dnes už mnoho lidí nekupuje, spíše jde o flotilové prodeje a jde to znát.
Tím neobhajuju Renault, že to jaksi s rychlejší obnovou Laguny vzdal.
Spíše očekávám, že Renault příjde s návratem do střední třídy s novou Lagunou, bude čerpat ze spolupráce s M-B. Navíc jak níže píše pogo, je to riziko dnes jít do střední třídy, válcuje tam všechny prémie a ti co kupovali nižší střední zakotvili často v MPV (Francie) nebo SUV (zbytek), podle mě střední třídu jako rodinné auto nebo reprezentační auto pro čtyřicátníky a padesátníky dnes už mnoho lidí nekupuje, spíše jde o flotilové prodeje a jde to znát.
Tím neobhajuju Renault, že to jaksi s rychlejší obnovou Laguny vzdal.
Renault má novou alianční platformu a proto teď může během pár měsíců nabídnout tolik nových modelů. Dříve by to náklady nedovolily. Určitě to mohlo jít rychleji, ale Renault poslední dobou tolik nespěchá a dost projektů mívá zpoždění. Už se bojí pustit do výroby věci, které nefungují na 100%. Doufám, že jim tato brzda ještě chvíli vydrží. I za cenu té pomalosti.
Dizajn je jediná vec, ktorá sa dá Lagune vyčítať, hoci jeho jedinou chybou je, že sa nepáči každému. Evidentne si sa v Lagune nikdy neviezol, pohodlím na ňu 508 rozhodne nemá, hlavne keď prídu na rad menej kvalitné cesty a priečne nerovnosti...
Ono taky hodně záleží na verzi. Hodně pohodlí přidala paradoxně sportovněji orientavaná verze s 4Control podvozkem a tam opravdu Laguna byla docela hodně dobrá. No a pak taky moc neporostla jako konkurence, takže v liftbacku toho místa je třeba méně než v o třídu menší Octavii.
4Control....kolik lidí myslíš, že v této diskuzi s ní mělo tu čest ? >😁 Jak ty gumičky tady pozoruji, tak by to ani nepojali......
Nevím kolik, ale já jsem chvíli o Laguně uvažoval, v podstatě byla jen o malinko dražší než to, co jsem koupil, i když by musela být asi předváděcí, ale byla bez 4C a bez něj podle mě Laguna ztrácí smysl úplně.
P208 SW nechybí vůbec. Je docela s podivem, že Clio má verzi kombi.
Když si vemu P207 SW a její kufr a prostornost, tak s přehledem v tomhle P2008 nahradila 207SW, plus je prodávanější. Navíc P207SW se dařilo docela špatně. 10% všech roční produkce se prodalo v ČR a vzhledem k tomu jak jsme malý trh pro 207 to jasně ukazuje, že se mu dobře nedařilo. Ono se malým kombíkům celkově moc nedaří, jen Fabii... i to Clio nebyl nějaký prodejní trhák na západ od našich hranic. Zajímalo by mě jaký je podíl kombíků na celkových prodejích nyní.
Když si vemu P207 SW a její kufr a prostornost, tak s přehledem v tomhle P2008 nahradila 207SW, plus je prodávanější. Navíc P207SW se dařilo docela špatně. 10% všech roční produkce se prodalo v ČR a vzhledem k tomu jak jsme malý trh pro 207 to jasně ukazuje, že se mu dobře nedařilo. Ono se malým kombíkům celkově moc nedaří, jen Fabii... i to Clio nebyl nějaký prodejní trhák na západ od našich hranic. Zajímalo by mě jaký je podíl kombíků na celkových prodejích nyní.
208 ma problem v tom, ze je babske auto.
To bola deklarovana strategia PSA a toto je vysledok
To bola deklarovana strategia PSA a toto je vysledok
Když se na to tak dívám, tak sis koupil model, který je na silném vzestupu, zatímco já model, který stagnuje. 😒 >😁 😉
Ona ještě nějaká společnost, která působí na globálním trhu, bere úspěch na evropském trhu jako nesmrtelnou dogmu? Probuďte se, Evropa je sice pořád ekonomicky nejsilnější trh, avšak silně stagnující bez jakékoliv vize změny. S trochou nadsázky... jakýkoliv CEO světové automobilky má prodejní výsledky v Evropě někde na třetím čtvrtým excelovským listu.
Motiv tvého příspěvku?
Je snad v článku (nebo v diskusi) uvedeno konkrétně něco ve smyslu evropského trhu, jako "nesmrtelné dogmy" nadřazené globálním tržním výsledkům?
Zbytečně okázale se dobýváš do otevřených dveří... 😉
Je snad v článku (nebo v diskusi) uvedeno konkrétně něco ve smyslu evropského trhu, jako "nesmrtelné dogmy" nadřazené globálním tržním výsledkům?
Zbytečně okázale se dobýváš do otevřených dveří... 😉
Titulek i přiložené foto mají jasně vzbuzovat pocit, že je to Škoda (ano opět) kdo je vítězem, nebo ten kdo patří ke králům. Opomíná však dodávat, že spousta soupeřů má také jiné priority a úspěšně bojují i na jiných frontách.
Nezačíná snad nadpis naprosto jasným a velkým: "Evropský trh..."
Kdo chce, hned pochopí, kdo nechce... 😉
P.S. Kde jinde by se mělo na podobný evropský úspěch Škodovky poukazovat, když ne tady, v ČR?
Kdo chce, hned pochopí, kdo nechce... 😉
P.S. Kde jinde by se mělo na podobný evropský úspěch Škodovky poukazovat, když ne tady, v ČR?
To možná jo, ale vše má své meze. Narvat Škodu do každého druhého titulku, článku, testu, tabulky..to si snad ani ta Škoda nezaslouží, takovou medvědí službu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bývají tu i zbytečně omílaná "Škoda témata", kde se to dá podobně kritizovat dá, ale zrovna tento článek není ten případ.
Je to téma, které přesahuje všechny články a dokonce i weby. Je to zkrátka daň dnešní doby, řízenou penězi, novinářským narcismem a velmi nízkou kvalitou (i lidskou). Někdo řídí masáž na podporu EU, někdo štve proti Rusku, jiní propagují jablečný telefony a jiní zase Škodu, tak to prostě je. Vypůjčil bych si závěrečnou řeč z triologie Agenta Bourna - "Víš kdo tě řídí, víš proč mě máš vlastně zabít!?" Dneska je hodně povolaných (čti pisálků) ale málo vyvolených (čti odborníků, kteří vědí co a proč dělají).
Každopádně platí, hlavně se z toho nepo..., a život není akční film, ono i kdyby, tak každý kdo si z toho dělá těžkou hlavu, nebo z toho dělá vědu jinak, jim jde vlastně ukázkově na ruku a motivuje je, aby v tom směle pokračovali dál. 😉
Já si z toho nic nedělám, jsou vážnější věci...ale jak se říká, štěkání je otravný, ale zavírat oči je konečná.
...má Peugeot vyššie predaje ako Škoda! 😲 😉 :yes:
Clio sa pekne drží, už to sú dva roky od premiéry. :yes: Fiesta mala kedy facelift? Jej predaje už asi neporastú... Od "nemeckej" 308-ky by som čakal tiež lepšie čísla, podľa mňa na to má. Som zvedavý, či si chystaný Mégane bude lepšie počínať.
fiesta mala facelift tusim na jar minuleho roku.... a co sa tyka fiesty.... jej predaje stale stupaju 😉 a do konca este viac ako stupaju predaje clia
tu mas v tabulke dole narasty v percentach a aj poradie najpredavanejsich malych aut v eu za 9 mesaicov tohto roka v porovnani s minulym.... [odkaz] ( fiesta narast 10 percent, clio narast 6 percent )
fiesta rastie viac ako clio .... a v najblizsej dobe sa asi na tom nic nezmeni
tu mas v tabulke dole narasty v percentach a aj poradie najpredavanejsich malych aut v eu za 9 mesaicov tohto roka v porovnani s minulym.... [odkaz] ( fiesta narast 10 percent, clio narast 6 percent )
fiesta rastie viac ako clio .... a v najblizsej dobe sa asi na tom nic nezmeni
každý RENAULT si lepší počíná od dob CL4....A nový Mégane a Laguna bude jedinou opravdovou konkurencí v Evropě pro dominantní VW...
no sucasna laguna je predajne v eu dost neuspesnym autom.... ako keby renault takych nemal uz dost.... je nacase zacat s tym nieco robit... to ze korejska i40 predava v europe viac aut ako laguna je trapas jak svina.. tu nie je o com diskutovat... ale snad sa renault uz postavi nan nohy aj v strednej triede, je nacase spravit z laguny auto o ktore bude zaujem... ( a hlavne aj mimo francie ) ..
Když jsem ji viděl na prezentaci poprvé věděl jsem, že je to průser. Když sem ji řídil poprvé pomyslel jsem si, že se asi mstili dyzajnéři konstruktérům. Protože to auto je jinak vynikající a ve srovnání s tehdejší konkurencí měla jízdně i jinak rozhodně navrch. Jo jen to scheiße Mondeo od Fordu mělo větší kufr 😄
s tebou sa hodne tazko debatuje ked nevies uznat neuspech, s fanatikmi je to vzdy tazke to som si vedomy........ predaje laguny v europe vravia jasne.... to auto sa predava minimalne a mizerne aj v samotnej francii ( mozem sem hodit tabulku mozno potom budes mat jasnejsie ) .... a v ostatnej europe su tie predaje este ovela mizernejsie ...
a co povies na koleos.... dalsi me***ller od renaultu ... tam to vidis ako? zase je koleos najlepsi ze jo.... s tym tu na nikoho nechod.... nie sme vsetci az taki dementni ako si myslis
s koleosom si na dalsi rok povytiera zadok aj novy ssangyong ... 😉 ... priprav sa na to
a co povies na koleos.... dalsi me***ller od renaultu ... tam to vidis ako? zase je koleos najlepsi ze jo.... s tym tu na nikoho nechod.... nie sme vsetci az taki dementni ako si myslis
s koleosom si na dalsi rok povytiera zadok aj novy ssangyong ... 😉 ... priprav sa na to
Příští rok bude nový Koleos, tak si to vytírání nech zatím na doma.
tak drzim palce koleosu... uz vacsi dizajnovy a predajny pruser ako sucasny to byt nemoze... uz moze ist len k lepsiemu
bestseller od renaultu sa hned pozna [odkaz]
a kedy pride novy koleos? v zeneve uz bude?
bestseller od renaultu sa hned pozna [odkaz]
a kedy pride novy koleos? v zeneve uz bude?
Nebavím se u Laguny a dokonce ani u Koleose o prodejních číslech. Ty prostě nemají. Ale tvrdím, že dle mých zkušeností je LA3 lepší než C5 nebo P508. A Koleos, když vyběhl jsem měl možnost zkoušet s veškerou soudobou konkurencí v terénu, na cestě a ve městě. Rovnat se mu mohla jen Toyota RAV... Že se většině nelíbí je druhá věc, ale nesnižuje to jeho kvality...
tak rozhodne dizajn k uspechu lagune moc nepomohol [odkaz] ...
auto moze jazdit jak boh.... ale ked vyzera na prd... a nevies ho predat tak si v pecku.... asi tolko strucne k sucasnej bozskej ( bohuzial nepredajnej ) lagune ... chcelo by to nejaku korejsku lekciu z efektivity a uspechu :yes:
auto moze jazdit jak boh.... ale ked vyzera na prd... a nevies ho predat tak si v pecku.... asi tolko strucne k sucasnej bozskej ( bohuzial nepredajnej ) lagune ... chcelo by to nejaku korejsku lekciu z efektivity a uspechu :yes:
tak s tímto tvým tvrzením se nebudu přít, avšak je diskutabilní.....
PS: krásné foto v odkazu!
PS: krásné foto v odkazu!
jaké efektivity ? jaký úspěch ?
efektivita : 5 let zkupovali v automobilově rozvojových zemích trh, dnes už od nich utíkají samotní dealeři, kteří si mysleli, že trhnou terno....
úspěch: KIA a HYUNDAI soupeří již 40 let v F1 s Ferrari, MB a RENAULT 😄
Crrrrrrr....VZBUĎ SE 😃)))))))
efektivita : 5 let zkupovali v automobilově rozvojových zemích trh, dnes už od nich utíkají samotní dealeři, kteří si mysleli, že trhnou terno....
úspěch: KIA a HYUNDAI soupeří již 40 let v F1 s Ferrari, MB a RENAULT 😄
Crrrrrrr....VZBUĎ SE 😃)))))))
Veď ale nikde nepíše že je Laguna teraz najlepšia. Už by si mohol vedieť, že do zdochlín sa nekope. Na budúci rok príde na jar nový model Racoon a na jeseň by mal mať premiéru aj Mégane.
ak dobre viem tak novy megane bude az v roku 2016..... takze este to tak hned nebude
ako renaultak by si mal tieto veci vediet lepsie ako ja
ako renaultak by si mal tieto veci vediet lepsie ako ja
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...je v pohodě. Je vidět že v západní Evropě mají vkus a proto kupují většinově evropská auta. Proto není v top 10 žádná korejská napodobenina jako u nás v buranově.... A dokonce to chápou už i sami Korejci. Kdo chce skutečný auto, nekoupí si korejskou napodobeninu 😄 [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no tak to hej korejska lekcia s efektivity >😁 >😁 >😁 laguna a koleos su velmi prijemne auta bohuzial si renault nedal zalezat aby sa o tom ludia dozvedeli ...ten kto vyskusal vie ten kto nie pise rozpravky 😉 vies kolko h/k zarobi na i40/optime v eu? moc asi nie ale vidim ze ty nemas co robit tak to zisiti ..na domacu ulohu
Je zajímavé, že v Evropě se stále neprosadil... O to více je třeba ocenit práci českého zastoupení, neboť v ČR je to úplně jinak... :yes:
Lze ocenit výsledky na českém trhu, ovšem rozhodně ne pochválit způsob/formu jakým je podporuje marketing českého zastoupení Hyundaie.
No, když sem dneska viděl reklamu, kde stálo: Poznáte, že příjíždí někdo! Škoda Fabia..... >😁 Tak je to už asi jedno, kdo je horší >😁
Někdo je pořád jen někdo, ale NadAuto je jen jedno! 😉
NadAuto bývá bohužel označována škoda, že ty to máš jinak, je věc druhá.....
Jinak to nemá white label, ale pan Vošický. NadAutem totiž nazval i30 zcela oficiálně na webových stránkách hyundai.cz. I se svatozáří. >😁
Reklamy na Fabii jsou k pláči, stejně jako na Hyundaie. Strašný! ;-\
Já zaregistroval jako první tuhle >😁 Dost sem se rozesmál >😁 Ty Kecy Hyundaie už nějak přestávám radši vnímat.
dobra je ta na fabii jak frajer prijede domu a frajerka kdyz tu hruzu vidi tak mu z okna vyhaze veci
jde šeptanda o vážných úvahách H/K na koupi Aston Martinu a/nebo Lotusu místo marné snahy o vstup do vyšších pater luxusu stylem "lexus".
Neuspěch vlajkové lodě Kia/K9 v USA je prý poslední kapkou v rozhodování.
Co to udělá s prodeji?
Co si o tom myslíte?
Neuspěch vlajkové lodě Kia/K9 v USA je prý poslední kapkou v rozhodování.
Co to udělá s prodeji?
Co si o tom myslíte?
Amen dolores Aston... :-!
😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 :-! 8-s >😒] - ako vidis, mam z toho zmiesane pocity...
PS: snazil som sa tu este nieco dodat, ale tento prij€bany system mi to neumoznuje 8-s
😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 :-! 8-s >😒] - ako vidis, mam z toho zmiesane pocity...
PS: snazil som sa tu este nieco dodat, ale tento prij€bany system mi to neumoznuje 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co je třeba špatně na motorech, jízdě, výbavě, zpracování a pod?
Takže nevidím důvod Peugeot hanět, naopak jde o srovnatelný produkt, za mě palec nahoru :yes:
RCZ-R právě podle mě má tu mechanickou odezvu, člověk cítí to přeřazení, tu práci převodovky. Šestikvalt k 1,2 TSI je sice přesný, ale k nějaké radosti z řízení či sportovnu to není. Ale jak píšu, u 308 nevidím důvod k námitkách, u šestikvaltů, pětikvalt jsem nezkoušel.
Přijde mi, že si hlavou v minulosti - 5st převodoky je PSA byly opravdu kvedlačky. Tam je to srovnání na místě. Když jsem přešel z Golfu III na P306 - obě auta benzin 1.6l, tak převodovka Golfu byla o galaxii jinde, ikdyž byl o 5 let starší 😉
Já to vidím s převodovkami trochu jinak. Koncernové vozy, zvláště ten tvůj šestikvalt z TSI 1.2 znám velmi dobře. Je lehký, až moc, nemá žádný odpor, já osobně takovou převodovku nemám rád, troufnu si říct, že starší pětikvalty od VW jsou přesnější a máš alespoň v ruce pocit, že řadíš a kvalty zapadají na svá místa. Mne toto lehké řazení naopak nevyhovuje. Peugotí šestikvalt mi nepřijde nijak horší, není tak lehký, což beru jako výhodu pro mne vůči VW...
P.s. Poslední opravdu gumovou francouzskou převodovku sem zažil u P406. Třeba i Renaultí generace od roku 2000 měly na svou dobu konkurenčněschopné a přesné převodovky, zrovna taková dvojková Laguna na tom byla adekvátně ke konkurenci.
Skvělý VW šestikvalt i s adekvátně tužší spojkou sem zažil snad jen v Sciroccu R 😉
Se stinem to nema nic společneho jen jde o realitu.
No a malem bych zapoměl na Ibizu s motorem 1.4MPI 63kw tam je spojka kratši a tuha. Přitom tohle auto je v rodině a nějak jsem ho opoměl.
P.s. Já vím, že ted mne vypalcujete, ale mne právě ta VW převodovka přijde méně přesná tím, že neklade odpor, přesné jsou ty tuhé, vždy jsem to tak bral, ty, které jdou v dráze, jako má ta Honda 😊
Já to říkám furt, není nad chronologické zobrazení, tam se ti podobný přešlap tak snadno nestane. 😉
p308 vo verzi hatchback sa mi paci.. ( kombik moc nie ) .... ocenujem hlavne snahu o eleganciu kompaktne rozemry a solidnost... a ked tu bola anketa o europske auto roku.... tak sam som to tu dopredu pisal ze verim p308 pripadne mazde 3 ... nemylil som sa.... z 308 vyzaruje ozaj nieco co ludi dokaze zaujiat a uspech sa dostavil.... teraz ani nemam na mysli anketu... ( ta fakticky predajny uspech nezarucuje ) ... mam na mysli celkove vyzarovanie auta a navrat k stihlym tvarom... ved 306tky boli kedysi tak krasne kompaktne stihle a na pohlad prijemne elegantne auta .... ze mi je dodnes zahadou preco sa z nich stali potom take neformene vajcia... ale konecne je vsetko zase v poriadku... peugeot sa dizajnom opat nasiel a vratil na staru dobru cestu .... cestu elegancie stihlosti a vyzarujucej solidnosti ktora ho v minulych desatrociach vzdy zdobila....... p308 si zasluzi velky respekt.... to auto je velmi presvedcive uz len staticky vizualne.... jazdit s nim bude isto skvely pocit :yes: