Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v říjnu 2014: Škoda Octavia šestá, Peugeot 208 se propadá

Prodeje Škody Octavia v říjnu lehce klesly. I tak je mladoboleslavský model v Evropě prodávanější než třeba Peugeot 308.
Zpět na článek
25. 11. 2014 15:17
25. 11. 2014 16:12
25. 11. 2014 16:21
25. 11. 2014 16:58
25. 11. 2014 18:27
25. 11. 2014 18:46
25. 11. 2014 21:35
26. 11. 2014 10:44
25. 11. 2014 21:34
25. 11. 2014 17:13
25. 11. 2014 21:51
26. 11. 2014 04:25
26. 11. 2014 04:31
26. 11. 2014 09:11
25. 11. 2014 22:07
26. 11. 2014 04:26
26. 11. 2014 09:00
25. 11. 2014 20:50
25. 11. 2014 22:07
25. 11. 2014 22:31
26. 11. 2014 08:54
26. 11. 2014 04:32
25. 11. 2014 22:01
25. 11. 2014 22:04
25. 11. 2014 20:06
25. 11. 2014 20:10
25. 11. 2014 20:12
25. 11. 2014 20:15
25. 11. 2014 20:21
25. 11. 2014 20:31
25. 11. 2014 20:36
25. 11. 2014 20:36
25. 11. 2014 20:58
25. 11. 2014 21:01
25. 11. 2014 20:42
25. 11. 2014 20:45
25. 11. 2014 20:49
25. 11. 2014 20:53
25. 11. 2014 20:58
25. 11. 2014 21:05
25. 11. 2014 20:55
25. 11. 2014 20:59
25. 11. 2014 21:22
25. 11. 2014 20:19
26. 11. 2014 04:36
25. 11. 2014 20:43
25. 11. 2014 20:47
25. 11. 2014 21:04
25. 11. 2014 21:28
26. 11. 2014 04:39
25. 11. 2014 22:54
25. 11. 2014 22:57
25. 11. 2014 23:00
25. 11. 2014 23:03
25. 11. 2014 23:06
26. 11. 2014 09:34
26. 11. 2014 09:48
26. 11. 2014 15:34
26. 11. 2014 04:40
26. 11. 2014 07:07
26. 11. 2014 09:35
Avatar - maros
25. 11. 2014 15:17
Smutná tabulka.
Jak se může najít 131.022 lidí, co si koupí Pažó 308. Tady jde krásně vidět, že není důležité udělat dobrý produkt, důležité je oblbnout a zmanipulovat masy a draze prodat. Tady má Peugeot :yes:
Rozbalit vlákno
54
Avatar - KANKUNEN
25. 11. 2014 15:29
Re: Smutná tabulka.
Co je na tom dobreho, interier naruby, jako zaklad v 308 1,2 trihrnecek. Vsak lidi jsou prasteni, kolik jich veri, ze skodovce by se darilo vic bez VW.
Avatar - maros
25. 11. 2014 15:39
Re: Smutná tabulka.
:-) však tak jsem to myslel. Že je to navoněná bída. Je to drahé, hnusné, nekvalitní. Jen jsem se podivil, kolik lidi se nechalo Pažotem zmanipulovat a koupilo to. To byl profi výkon a za to byl ten palec.
25. 11. 2014 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 11. 2014 15:43
Re: Smutná tabulka.
Marně si snažím vzpomenout, kdy jsi napsal něco k autům... ;-)
Avatar - dal
25. 11. 2014 16:12
Re: Smutná tabulka.
Vystačí si tím, že píše něco k těm co píšou o autech.
25. 11. 2014 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2014 23:41
Re: Smutná tabulka.
Zase ty háčky... ! Maminka se bude zlobit guglítku! :'-(
26. 11. 2014 04:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
25. 11. 2014 17:31
Re: Smutná tabulka.
nechci se ho zastávat, ale máš pocit, že maros snad, krom puberťáckých blábolů, napsal něco "k autům"? ;-)
26. 11. 2014 04:15
Re: Smutná tabulka.
Maros? Ten svůj potenciál vyčerpal...k autům nenapsal nikdy nic ;-)
25. 11. 2014 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 11. 2014 04:09
Re: Smutná tabulka.
...u toho jsem pravda nebyl...takže 2x loni nebo jak jsi to říkal? ;-)
26. 11. 2014 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
25. 11. 2014 15:56
Re: Smutná tabulka.
Gilgite, víš co ti nedávno říkal taťka Ronault,... že mě máš ignorovat. Tak proč tu zase prskáš? ;-\
Avatar - rokyta.p
25. 11. 2014 16:41
Re: Smutná tabulka.
to je v klidu, v každé skupině je nějaký "slušně řečeno magor" my zde máme prostě gilgíta no >:D >:D >:D mi třeba zas třeba posledně říkal, že se proti mě rozkročí >:D raději ani nechci domyslet co tím myslel, ptfuj! Pohled na nějaké počurané zfilcované chlupy mě neláká 8-s Požó 308 si kupovat nechci, ale vadit mi zas nevadí, jako alternativa proč ne.
25. 11. 2014 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 11. 2014 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
25. 11. 2014 21:00
Re: Smutná tabulka.
Tak hlavně tě tak hezky, otcovsky uklidňoval. To jsi měl zase svoji fňukací chvilku. Raději si mě Gilgite nevšímej, sám víš, že máš citlivé nervičky a hned se začneš třepat.
25. 11. 2014 15:43
Re: Smutná tabulka.
Kolikrát stačí, když se najde jeden omezenec a nepotřebuje žádnou reklamu, vyjma toho co napíše. Každej si obrázek udělá poměrně rychle :-)
Avatar - kari.laz
25. 11. 2014 16:08
Re: Smutná tabulka.
Co konkrétně je na P308 špatně?
Co je třeba špatně na motorech, jízdě, výbavě, zpracování a pod?
Avatar - dal
25. 11. 2014 16:21
Re: Smutná tabulka.
Motory jsou utopeny v dlouhých převodech, chod převodovky také něco hovoří o zpracování, palubní deska není vzor přehlednosti a ten displej kterým se vše ovládá tomu nasadil korunu. Kvalitní výrobky hledáme tak, že se díváme jak se kdo osvědčil předchozími výrobky. Když to řeknu mírně, tak se Peugeot předchozím modelem moc neosvědčil. Takže za mne může být 100x auto roku ale mne o svých kvalitách nepřesvědčil, nehledě na hodně sebevědomé ceny.
Avatar - miromen
25. 11. 2014 17:11
Re: Smutná tabulka.
Plny souhlas. :yes:
25. 11. 2014 17:55
Re: Smutná tabulka.
Dost by mě zajímalo kolik posledních výrobků od Peugeotu si zkusil? Já celkem dost a z poslendního vyzkoušeného jsem byl docela nadšen. Měl jsem k dispozici nový P308 SW 2.0HDi s 6st manuálem a max výbavou a sedlo mi to. Ujel jsem cca 240 km město, dálnice i okresky a paráda. Při srovnání např. s OIII v eleganci je to nebe a dudy. Na OIII je vidět kde se šetrilo. Hodně diskutovaná palubka Peugeotu je otázkou zvyku a nastavení sedačky a volantu - asi tak jako v každém autě ;-) Řazení 6st namuálu je v pohodě - kvedlačka je pryč.

Takže nevidím důvod Peugeot hanět, naopak jde o srovnatelný produkt, za mě palec nahoru :yes:
Avatar - Ronault.
25. 11. 2014 18:43
Re: Smutná tabulka.
Kdo dnes nemá dlouhé převody? Vzhledem k eko normám všichni, naprosto. A ti co nemají, mají ještě chvíplejší atmosféry, které jsou přidušené opět pro ekonormy. Navíc nějak jsem nepozoroval nějak extrémně přidušené motory, i ta 1,2 THP jede moc pěkně, nijak lenošná není. Co se týče řazení, stále je problém u pětikvaltů, ale není to už taková bída jako v předešlé generaci. Šestikvalty nikterak špatné nebyly ani dříve, natož nyní. Naopak takový šestikvalt v RCZ považuju za jeden z nejlepších vůbec.
Avatar - miromen
25. 11. 2014 19:08
Re: Smutná tabulka.
Hm pak mam byt nač pyšny protože 6 kvalt ktery mam v Golfu pracuje lepe než ten v RCZ R. A 6 kvalt v 308 je stale kvedlačka na brambory. Jestli to byvalo ještě horši no tak to musela byt docela silna otrava. A když se piše že Honda převodovky jsou TOP pak ma Peugeot ještě hodně co dohanět. Jinak 1.2 THP ma opravdu hodně dlouhe převody a je potřaba vic řadit než by se podle papirovych předpokladu mohlo zdat. Takže ano dnes to maji prakticky všichni ale u Peugeotu šli ještě dal.
Avatar - Ronault.
25. 11. 2014 19:16
Re: Smutná tabulka.
Nemáš lepší řazení v Golfu a buď rád, že nemáš pětikvalt. Ano, šestikvalt u TSI jde z lehka, ale v RCZ-R má i správné odpory, při rychlých změnách převodu, v kvapu člověk lépe cíti, že ten převod tam zapadnul, má lepší odezvu, přitom nedrhne a jde přesně. Asi by takovéto řazení bylo na škodu pro slečinky do Golfu, ale do sportovního auta je parádní.
Avatar - miromen
25. 11. 2014 19:25
Re: Smutná tabulka.
Pak jsem nafasoval nějake opotřebovane Peugeoty. 5 kvalt od koncernu samozřejmě znam a i ten je znatelně lepši než to co se mi dostalo v 308 1.2THP. 6 kvalt v RCZ R byl určitě použitelny nicmeně synchrony nestihaji tak jako u Golfa , drahy jsou +- stejne , chod neni tak machanicky což sice neni an u toho Golfa ale jisty naznak tam je. V přesnosti si nemaji co vyčitat. Takže když jsem z Golfa přesedal do RCZ R tak jsem byl na jednu stranu mile překvapen vzhledem k tomu co se o Peugeotich převodovkach traduje na druhou stranu byl mirně zklaman že i v běžnem voze jako je Golf to funguje lepe. Nicmeně 308 mě zřejmě opět vratila do realu běžnych vozu PSA.
Avatar - Ronault.
25. 11. 2014 19:36
Re: Smutná tabulka.
Podle mě mluvíme oba o stejných autech, protože jsme je oba jeli na stejné akci, i když je pravda, že během ní se ta auta mění. U nás byl 1,2 THP se šestikvaltem a byl v pohodě, i 2,0 HDI jsem neviděl problém.
RCZ-R právě podle mě má tu mechanickou odezvu, člověk cítí to přeřazení, tu práci převodovky. Šestikvalt k 1,2 TSI je sice přesný, ale k nějaké radosti z řízení či sportovnu to není. Ale jak píšu, u 308 nevidím důvod k námitkách, u šestikvaltů, pětikvalt jsem nezkoušel.
Avatar - miromen
25. 11. 2014 19:52
Re: Smutná tabulka.
No abych řekl pravdu z me strany je to takove hnidopišske. V 308 šlo samozřejmě o 6 kval ktery je pokud se nepletu vždy ve spojeni s 1.2 e-THP. Ta převodovka je poměrně přesna ale gumovost je tam dost znat. Navic už v kulise na neutral je to jak pověstna kvrdlačka na brambory.Naštěsti jak pišu ta přesnost nebyla špatna a věřim že většina běžnych uživatelu s tim nebude mit problem V podobnem duchu by se dalo hovořit pravě i o 5kvaltu od koncernu ale v znatelně menši miře. U RCZ R vs Golf jsou rozdily však male ale postřehnutelne. Každopadně s převodovkou jsem rozhodně neměl problem jen je to takove menši porovnani. A i celkově jsem RCZ R i přes tu kratkou chvilku neměl jizdně vubec co vytknout a to i včetně motoru. Tam jsem měl obavy z vykonu na poměrně maly objemu motoru ale ty byly zbytečne.
25. 11. 2014 20:19
Re: Smutná tabulka.
Hmm vypadá to tak... 6ti kval u THP je v pohodě. Mám jeden v P5008 a je na podobné úrovni jako 6ti kvalt koncernu. To samé 208GTi a 308SW - OK. 4 roky jsem používal OII 2.0TDi., 3 roky mám P5008 a teď Ford Focus s 6ti kvaltem a rozdíl je minimální.

Přijde mi, že si hlavou v minulosti - 5st převodoky je PSA byly opravdu kvedlačky. Tam je to srovnání na místě. Když jsem přešel z Golfu III na P306 - obě auta benzin 1.6l, tak převodovka Golfu byla o galaxii jinde, ikdyž byl o 5 let starší ;-)
Avatar - Ozzman
25. 11. 2014 22:36
Re: Smutná tabulka.
Koukám, že ty se nedokážeš přenést přes stín vlastní garáže co? :-) Koncern je nej, v každém případě.... ( a to ne jen v téhle diskuzi)

Já to vidím s převodovkami trochu jinak. Koncernové vozy, zvláště ten tvůj šestikvalt z TSI 1.2 znám velmi dobře. Je lehký, až moc, nemá žádný odpor, já osobně takovou převodovku nemám rád, troufnu si říct, že starší pětikvalty od VW jsou přesnější a máš alespoň v ruce pocit, že řadíš a kvalty zapadají na svá místa. Mne toto lehké řazení naopak nevyhovuje. Peugotí šestikvalt mi nepřijde nijak horší, není tak lehký, což beru jako výhodu pro mne vůči VW...

P.s. Poslední opravdu gumovou francouzskou převodovku sem zažil u P406. Třeba i Renaultí generace od roku 2000 měly na svou dobu konkurenčněschopné a přesné převodovky, zrovna taková dvojková Laguna na tom byla adekvátně ke konkurenci.

Skvělý VW šestikvalt i s adekvátně tužší spojkou sem zažil snad jen v Sciroccu R ;)
Avatar - miromen
25. 11. 2014 22:47
Re: Smutná tabulka.
V tom se vubec s tebou neshodnu. Snad jen s tou spojkou kde jsem tužši a kratši spojku u koncernu nepoznal. A zřejmě si neměl v ruce 308 kde je gumovost jednoznačně patrna.
Se stinem to nema nic společneho jen jde o realitu.
Avatar - Ozzman
25. 11. 2014 22:54
Re: Smutná tabulka.
Šestivkalt HDI, ne, neměl sem problém.... promin, na Peugeot si nemohu plivnout. Navíc 308 ať se nám líbí ten přístrojovej štít nebo ne (mě taky neoslnil), tak se Golfu vyrovná materiály a zpracováním.
Avatar - miromen
26. 11. 2014 08:31
Re: Smutná tabulka.
Ja jel pouze 1.2 e-THP a možna jsi zaznamenal že nejsem sam kdo převodovku u teto motorizace nechvali.
No a malem bych zapoměl na Ibizu s motorem 1.4MPI 63kw tam je spojka kratši a tuha. Přitom tohle auto je v rodině a nějak jsem ho opoměl.
Avatar - miromen
25. 11. 2014 22:53
Re: Smutná tabulka.
A ještě k Renaultim převodovkam. Jel jsem 2 Clio r.2010 a MIII taktež r.2010. Gumove nebyly ale do přesnosti měli poměrně dost daleko. A problem jim dělal už rychly přechod o 2 stupně natož 3. Tehle problem pro koncernove nebo Fordi převodovky nebyl u aut ktere jsem poznal.
Avatar - Ozzman
25. 11. 2014 22:59
Re: Smutná tabulka.
Ford je hodně tuhej a jede v drahách, je přesný, má odpor... tam nemám výhrady. Nevím, jaké Renaultí převodovky to byly, ale šestikvalt je adekvátní. Dci navíc nemají spojku, kterou prošlápneš jen co na ní položíš nohu. Je to o zvyku, ale přijde mi, že co není VW, i když by to mohlo být lepší, tak to nepřipustíte... stejně jako se pan Vaverka nikdy nenaučil používat ovládání pod volantem :-)

P.s. Já vím, že ted mne vypalcujete, ale mne právě ta VW převodovka přijde méně přesná tím, že neklade odpor, přesné jsou ty tuhé, vždy jsem to tak bral, ty, které jdou v dráze, jako má ta Honda :)
Avatar - AUDIRS6
25. 11. 2014 23:07
Re: Smutná tabulka.
A ja som dufal, ze to meno tu uz nikdy neprecitam 8-s :-!
Avatar - miromen
26. 11. 2014 08:26
Re: Smutná tabulka.
Ja jsem měl jedničkoveho Focuse teměř 4 roky , dost zkušenosti mam s FII a něco malo s Fiestou. Jsou 2 věci ktere bych z Focusu hned vyměnil a to řizeni a spojku ale převodovku určitě ne. V tom mam jasno a ač Fordi převodovky jsou dobre tak kvality te ktera je v Golfu se nevyrovnala ani jedna. Jinak se stači podivat i na testy jak samostatne nebo porovnavaci a ty mi davaji za pravdu. A když se vratim k těm Francouzum tak opět test ktery proběhnul nedavno na Autorevue.cz kde se hodnotili kombiky nižši středni v hodnoceni převodovek dopadl nejhuř Megan nasledovan 308. To docela koresponduje s tim jake mam poznatky z auty určitych značek. Takže někdo to muže považovat za spiknuti či naklonnost k jistym značkam ale jak jsem psal z toho co jsem měl možnost poznat nemam duvod jim nevěřit.
26. 11. 2014 04:20
Re: Smutná tabulka.
VAG manuály mají problém při potřebě/snaze o rychlejší řazení...začínají protestovat, jistota je ta tam a přesnost taky.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2014 07:06
Re: Smutná tabulka.
Já teda pořád nechápu ten pojem přesnost/nepřesnost.... vždyť problém trefit rychlost sem u auta neměl od dob starých 120tek >:D Jo... vlastně měl, u Focusu, ale to bylo tim, že sem řídil na opačné straně a řadil levačkou >:D
Avatar - Emel
26. 11. 2014 09:04
Re: Smutná tabulka.
Nemusíš mít úplně problém tu rychlost trefit, ale u těch lepších převodovek máš vyloženě radost z toho jak to funguje. Pro mě Honda, Mazda... ale manuál v GTI je třeba taky moc fajn.
26. 11. 2014 18:35
Re: Smutná tabulka.
Ale prd. Koukám, jak má někdo jiný názor, tak se automaticky jde po jeho garáži. Je to celkem jednoduché, že? Btw většinu času řízení trávím s Focusem III a jeho 6ti kvaltem :-)
Avatar - white label
26. 11. 2014 18:45
Re: Smutná tabulka.
Ozzman přece reagoval na miromena, nikoli na tebe.
Já to říkám furt, není nad chronologické zobrazení, tam se ti podobný přešlap tak snadno nestane. ;-)
26. 11. 2014 19:29
Re: Smutná tabulka.
A jo, beru zpět - promiň Ozzmane ;-) Tohle řazení více příspěvků je zmatek....
Avatar - 3_diamanty
25. 11. 2014 16:14
Re: Smutná tabulka.
Skusim svoj pohlad Maros.... P308 ma uz podla mojho nazoru slusny dizajn a neposobi ako obrovske vajce... je to uz konecne elegantne a nizke auto... motory si kazdy zvoli ake chce.... interierove materialy v testoch chvalia.... otazna bude samozrejme aj spolahlivost ale to je otazka aj niekolkych rokov.... kazdopadne P308 ma nakrocene spravnym smerom.... z toho auta citit velke zlepsenie uz len na fotkach ... o dizajne ani nehovoriac.... tu je to uz uplne ina filozofia a taka ktora mne osobne sedi..... p308 je zrazu hodne atraktivne auto.... klamal by som keby som tvrdil ze nie.... paci sa mi jeho kompaktnost zivocisnost a zaroven vyzaruje solidnost ... az teraz sa konecne da povedat ze to je taky ten francuzsky golf... lebo stara 307 zo zaciatku milenia ktoru pred XY rokmi nazyvali francuzskym golfom a mala znamenat konecne vazny utok na nemcov tak to vazne nebolo ani vtipne ani trefne.. ono to bolo vtedy skor take francuzske megavajce a posobilo hodne lacno... ale dnes je situacia uz ina.....

p308 vo verzi hatchback sa mi paci.. ( kombik moc nie ) .... ocenujem hlavne snahu o eleganciu kompaktne rozemry a solidnost... a ked tu bola anketa o europske auto roku.... tak sam som to tu dopredu pisal ze verim p308 pripadne mazde 3 ... nemylil som sa.... z 308 vyzaruje ozaj nieco co ludi dokaze zaujiat a uspech sa dostavil.... teraz ani nemam na mysli anketu... ( ta fakticky predajny uspech nezarucuje ) ... mam na mysli celkove vyzarovanie auta a navrat k stihlym tvarom... ved 306tky boli kedysi tak krasne kompaktne stihle a na pohlad prijemne elegantne auta .... ze mi je dodnes zahadou preco sa z nich stali potom take neformene vajcia... ale konecne je vsetko zase v poriadku... peugeot sa dizajnom opat nasiel a vratil na staru dobru cestu .... cestu elegancie stihlosti a vyzarujucej solidnosti ktora ho v minulych desatrociach vzdy zdobila....... p308 si zasluzi velky respekt.... to auto je velmi presvedcive uz len staticky vizualne.... jazdit s nim bude isto skvely pocit :yes:
Avatar - pumpkin
25. 11. 2014 19:47
Re: Smutná tabulka.
Druhý odstavec je kópiou toho prvého? No...skoro. 306-kou ho radšej nedráždi, tá ho zjavne dodnes straší. >:-[]
25. 11. 2014 16:48
Re: Smutná tabulka.
Výborně Renault :yes: a až vyjede nový Megan,Laguna,tak budou v top 10 tři zástupci a 2 místo ve značkách za nudným WV, ;-) :yes:
25. 11. 2014 17:01
Re: Smutná tabulka.
VW není nudný, je to jen zažité klišé, aspoň současná generace není rozhodně nudná. VW umí dělat auta, která se líbí většině lidem. Interiéry patří mezi nejlepší, žádná pouťovka a lacinka, ano je to nudně dobré a ohledně Renaultu, tomu se daří jenom mezi malými vozy, to také není žádná výhra, Ford aspoň prodává Mondeo a větší auta.
Avatar - Ozzman
25. 11. 2014 22:42
Re: Smutná tabulka.
No zvláště v poslední době to není u koncernových aut vůbec žádná pouťovka a lacinka žejo, třeba ve Škodovkách a Seatech, ale i ve Volkswágnech... není nad to mít přehled >:-[]
Avatar - miromen
25. 11. 2014 17:13
Re: Smutná tabulka.
Jde vidět jak některym ta "nuda" leze pěkně na nervy.
Avatar - Emel
25. 11. 2014 17:18
Re: Smutná tabulka.
Zatím by stačilo předhonit Opel ;-)
Avatar - PeterLuk
25. 11. 2014 19:36
Re: Smutná tabulka.
Tu je dobre vidieť, ako si treba vážiť zdravý rozum a stránky, kde čistia diskusie od spamu a trollingu. :-!
Avatar - Dave 11
25. 11. 2014 20:31
Re: Smutná tabulka.
Jak se může najít 131.022 lidí, co si koupí Peugeot ? Snadno. Nejsou totiž omezení tupci jako ty :-)
Avatar - white label
25. 11. 2014 16:22
evropská čísla
Octavia celkově 6. a Škodovka jako značka celkově na 10. místě v Evropě!
Někdy v roce 1990 by to byla představa podobná porážce Barcelony Baníkem.

Na prvních dvou místech dva modely VW a v TOP 8 čtyři koncernové modely, včetně jednoho prémiové značky... a tři značky koncernu v TOP 10 celkově. V prémiovém segmentu dominuje Audi a BMW se s MB pere o stříbro.

Zdejší úderná antikoncernovwá klika z toho asi moc radost nemá...
Rozbalit vlákno
19
25. 11. 2014 16:46
Re: evropská čísla
antikoncernisti z toho asi radost nemají, ale ty sis taky cvrnknul do gatí, viď? Bohužel se WL chováš naprosto stejně jako oni...všichni jste stejní onanisti :no:
Avatar - white label
25. 11. 2014 17:36
Re: evropská čísla
Máš zřejmě špatný den, ale klid, já ti do "tvojí" nedělám... a neboj, nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. :*) ;-)
25. 11. 2014 22:51
Re: evropská čísla
Já myslím, že to nebyl špatný den...já měl docela úspěšný den. A do té "mojí" klidně dělat můžeš, my žádný klan či klub onanistů nemáme...my prostě máme rádi auta! :-!
25. 11. 2014 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
25. 11. 2014 17:31
Re: evropská čísla
alebo ze Slovensko porazi Spanielsko >:D - no a stalo sa >:D :yes:
plus, zaujmali by ma predaje Seatu, a budme teda komplexny, aj Porsche, Bentley, Lamborghini... ;-) - ale to len preto, aby sme videli cisla celkovo koncern / "najlepsi antikoncern" >:-[]
Tieto cisla by boli pre niektorich na sanitku, defibrilator a infuziu >:-[]
To, ako ale Audi drvi Meda a Bavora, hmmm, klobuk dole !!! :yes:
Avatar - fOE
25. 11. 2014 19:38
Re: evropská čísla
Audi hlavne prodava A1 oznacenou jako Audi. MB proti tomu neprodava nic a BMW prodava primeho konkurenta A1 s znackem Mini na kapote. Kdyz pripocteme prodeje tohoto jednoho konkretniho modelu Mini k produkci BMW jeste stale jej Audi "drti"? ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 11. 2014 19:53
Re: evropská čísla
Joooo, no hold, Mini je Mini... ;-) - inac mas pravdu, len pockaj kym sa obmeni ponuka dolezitych modelov - A4 a Q7, mozno to pojde potom aj bez tej A1 - teda byt v prevahe ;-)
Vies o tom, ze prave koli tymto marketingovym cislam aj BMW chcelo mat nieco podobne male a lacne ako A1 ? ;-)
25. 11. 2014 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
25. 11. 2014 20:22
Re: evropská čísla
Pravdu povediac pre mna osobne nejako extra nie.
Ale take to male pokusenie - ze je niekto uspesnejsi - na pre mna domacej Europskej pode, ma dokaze potesit.
1 vec je robit kvalitne a aj pekne auta - to Audi splnuje. A napriek tomu je v celosvetovom meradle za BMW. Pre marketingove oddelenie BMW je urcite rovnako dolezite udrzat si celosvetovy titul "premiovy vyrobca #1" rovnako ako pre Audi ho z tohoto "tronu" zosadit.
Takze boj marketingovych magov by som nechal na nich. ;-)
Avatar - fOE
25. 11. 2014 20:34
Re: evropská čísla
Lacne? >:D A1 je mnoho veci, ale rozhodne ne lacna. :-)
Avatar - AUDIRS6
25. 11. 2014 20:38
Re: evropská čísla
OK, tak je kompaktnejsia, lacnejsia a pre behanie po meste vhodnejsia nez A3 ;-)
...aj ked ja nemam problem v meste ani s autom, ktore zabera na ceste 9,5 m2 >:D
Avatar - fOE
25. 11. 2014 20:40
Re: evropská čísla
Kdyz ji milujes neni co resit :-)
Avatar - white label
25. 11. 2014 20:11
Re: evropská čísla
Ten rozdíl není jen o počtu prodaných A1, ale hlavně tohle je věc samotné automobilky, nikdo nebrání BMW, aby dělala ve velikosti MINI i malé BMW, nějakou tradici v tom dokonce má (Isetta).
Koncern měl taky Polo/Fabii/Ibizu a přesto přišel i s A1, které konkurence ze začátku vůbec nevěřila. A co takový 2er Active Tourer na společné paltformě s MINI? Má snad Audi v nabídce podobné "MPV"? A má Audi ekvivalent k X6/X4? Nemá a taky se tím nikdo neohání v souvislosti s prodejními statistikami. Stejně tak nemá/neměl BMW svoji "R8". Prostě s touhle logikou by ses nikdy k žádnému srovnání vůbec nedostal.
Avatar - fOE
25. 11. 2014 20:37
Re: evropská čísla
Tuto debatu jsme tu vedli uz nekolikrat tak to o asi 12 radku zkratim a jen reknu ze nemas pravdu >:-[]
Avatar - white label
25. 11. 2014 20:53
Re: evropská čísla
Já to taky zkrátím, ten tvůj závěrečný smajlík si evidentně myslí něco jiného, než jsi sám v závěru napsal... ;-)
26. 11. 2014 04:25
Re: evropská čísla
...Ty chceš dnes bejt za Marose? ;-) Nevím jestli slovo drtí je to pravý. Rozdíl mezi D3 je v prodejích jednotlivých segmentů. Zatímco Audi se daří v nížších třídách, M-B přidává ještě superúspěšnou S-Klasse a BMW řadu 5.

Byl bych opatrnější s použitím slova drtí :-)
Avatar - AUDIRS6
26. 11. 2014 10:43
Re: evropská čísla
daj pokooooj ! >:-[]
ono - trosku som sa nechal uniest, ale v nemecku to ani v tych vyssich triedach nieje taka bieda. Tak ale predaje S-klady - :yes: - tam sa neda inac ;-)
No hold, tiez nechapem, kde sa podel rok 2012, kedy bola A6 nejpredavanejsie auto vyssej strednej... :-|
Avatar - aproximus
25. 11. 2014 17:39
Re: evropská čísla
tomu říkám provokace >:D
Avatar - white label
25. 11. 2014 17:44
Re: evropská čísla
>:-[] Jen takovwá neŠkodná sčotka..., ale funguje skvěle, viz Nagano 16:46. >:D
Avatar - Guttalax
25. 11. 2014 16:58
Divize ze Soulu
Kde jsou korejci? Asi v rici. >:D
Rozbalit vlákno
50
25. 11. 2014 17:04
Re: Divize ze Soulu
korejci zatial predavaju obrovske mnozstva aut v USA, Cine a vlastne aj zvysku sveta ;-)
25. 11. 2014 17:51
Re: Divize ze Soulu
Dokud nepřesvědčí němce a francouze aby si to kupovali tak v evropě v celkových prodejích nemají moc šancí.
A pravdu říct, němci je v oblibě moc nemají, stejně jako japonská auta.
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2014 17:58
Re: Divize ze Soulu
Přesvědčovat nácky je složité... a to německé i francouzské.
Avatar - white label
25. 11. 2014 18:02
Re: Divize ze Soulu
...jenže ono to s těmi korejskými a japonskými "nácky" není lepší, spíš naopak.
;-)
25. 11. 2014 18:27
Re: Divize ze Soulu
Co se týče aut a inklinace k domácím značkám, tak u Japonců jsem tenhle pocit nikdy neměl .... Dost je udivilo, že jezdím (už zase)v něčem japonským :-)
Avatar - white label
25. 11. 2014 18:33
Re: Divize ze Soulu
Ale o tom právě přesně píšu, podívej se na prodeje v Japonsku, pak se nebudeš divit, že se oni diví tolika evropanům v japonských vozech. ;-)
25. 11. 2014 18:46
Re: Divize ze Soulu
Mě upřímně řečeno až tak nezajímají nějaké tabulky. Jenom se divím, že tyhle chlapíci trpí jakousi přezíravostí vůči výrobkům Toyoty a ostatních japonských značek a inklinují k BMW nebo MB .... Ale je fakt, že jsou to zhýčkaní topmanažéři :-)
25. 11. 2014 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2014 23:51
Re: Divize ze Soulu
Tomu se nelze divit. Rendlík i Pevgeot by dnes kvůli tomu již neexistoval. >:D

BTW: ty háčky...! To zase bude výprask!
26. 11. 2014 04:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2014 07:50
Re: Divize ze Soulu
Muset vstávat ve 4 ráno, to je blbý život ubožáčku. Teď už rozumím tomu, proč jsi tak žlučovitý... Máš můj soucit! :-)
26. 11. 2014 08:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
26. 11. 2014 10:37
Re: Divize ze Soulu
Tak bych to viděl tak, že když je u nás 4 ráno, tak u vás v Moskvě je zrovna 6 ráno. Vstáváš dříve, aby sis zkontroloval účet u Sberbank, zdali přišla tvá pravidelná gáže za "informační poradenství - marketing". A pak rychle kopat za svůj rudý tým na DasAuto.cz 8-s
26. 11. 2014 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 11. 2014 18:12
Re: Divize ze Soulu
Nejde ani o náckovství (i když v podstatě ano), jako o jakousi aroganci a pocit vlastní nadřazenosti, kterou mají němci a francouzi hluboko v sobě, ač se to mylně tvrdí o američanech, kteým spíš nechybí sebevědomí, ale mají mnohem větší svobodomyslnost. Proto je trh v USA více otevřen a progresivnější.
Avatar - white label
25. 11. 2014 18:24
Re: Divize ze Soulu
Přesto jsou na světě uzavřenější trhy, než tyhle dva.
Běžný Američan hlavně obvykle nemá k autu podobně "osobní" vztah jako třeba Němec.
25. 11. 2014 18:28
Re: Divize ze Soulu
I to je pravda. Ale tam prostě nikdo neřeší, je-li auto vyrobeno v USA, Evropě nebo Asiii. Nikdo se necítí poníženě, pokud jezdí v autě z východní Evropy apod. Pro ně je to čistě pragmatický uvažování a věcí (ne)vkusu.
Avatar - white label
25. 11. 2014 18:36
Re: Divize ze Soulu
A taky Američani určitě (v průměru) dají méně průměrných platů za jedno nové auto, ve srovnání s Němci.
25. 11. 2014 19:27
Re: Divize ze Soulu
Vzhledem k tomu, že průměrný měsíční plat v Německu je v přepočtu o více než 18 000,- Kč vyšší než v USA, tak bych se neodvažoval toto tvrdit. Auta jsou sice v USA levnější, na druhou stranu se tam taky prakticky neprodávají levná malá auta jako v Německu. Takže bych spíš tvrdil opak.
Avatar - white label
25. 11. 2014 21:31
Re: Divize ze Soulu
Schválně jsem to srovnání napsal v počtech průměrných platů (nikoli absolutně), bez ohledu na jejich vzájemnou (USA vs D) rozdílnou výši, nebo rozdílnou výši cen automobilů, takže ten tebou vyčíslený rozdíl (dokonce v Kč) je v tomto ohledu logicky zcela irelevantní. ;-)
26. 11. 2014 00:44
Re: Divize ze Soulu
Jasně, jen jsem ty data uváděl, že bych si tvým tvrzením nebyl jistej, nechtělo se mi to počítat. Teď už se mi chtělo a třeba základního Golfa si koupí Němec za 4,7 jeho průměrného platu a Američan za 4,6 jeho průměrného platu, takže je to vyjde stejně ;-)
Avatar - white label
26. 11. 2014 00:50
Re: Divize ze Soulu
Ale Golf není zrovna typické/domácí auto pro Američana. To co je pro Němce Golf , je pro Amíka spíš Corolla, Civic apod. Jsou to sice Japonci, ale vyrobení v USA/Kanadě.
26. 11. 2014 01:56
Re: Divize ze Soulu
Na Corollu mi to u Amíka vychází 4,3 průměrného platu, u Civicu rovných 5. Honda má, koukám, v USA celkem prémiové ceny :-)

Vycházím z oficiálních ceníků.
25. 11. 2014 20:58
Re: Divize ze Soulu
Ale zas musia piť namiesto piva špinavú vodu... ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2014 21:18
Re: Divize ze Soulu
Jj, to rozhodně, teda pokud se náhodou osobně neznají s nějakým Zemanem... :-)
25. 11. 2014 21:26
Re: Divize ze Soulu
Myslím, že Češi niekedy Zemana nechápu. Treba zvýšiť export piva do Ameriky. A po vydláždenej ceste sa tam uchytia aj Škodovky. ;-)
25. 11. 2014 21:34
Re: Divize ze Soulu
Nebo Renault... k*nda sem, k*nda tam
Avatar - JDM
25. 11. 2014 21:35
Re: Divize ze Soulu
jo je potřeba amíky pořádně vožrat a pak jim dát podepsat smlouvy na nákup škodovek. pak jedině by je koupili >:-[]
Avatar - white label
25. 11. 2014 21:36