O tom, že Ferrari nemusí být vždy klasicky stavěným sportovním vozem červené barvy, nás přesvědčí následujících deset progresivních, bohužel však nerealizovaných prototypů.
No je to jednoduché, ne? Je v nich víc reklamy a většinou jsou to tyhle rozkouskované = víc kliků, víc peněz od inzerentů. Obsah je druhořadý - bohužel :no:
že články, ktoré sú totálne prepadáky, tu strašia niekoľko dní a niektoré články so slušnou výpovednou hodnotou a slušnou diskusiou stiahne redakcia pomaly v ten istý deň... 8-s
"Statistika", diskusní atmosféra a elementární lidská slušno
Pro ty, kteří si nejsou vědomi toho, že autoři článků o sobě nevydávají žádné statistiky čtenosti, opakuji - nevydal jsem zde o sobě žádnou statistiku. Pokud má diskusní kolega výše pocit, že onou statistikou je výčet nejčtenějších článků (který vydává redakce, ne já), fatálně se mýlí.
Ferrari Mythos si pamatam z katalogu Revell z roku 1991 :-) velmi zaujimavy stroj.
Najskaredsie je z vyberu asi F100 a tiez ulet mimo zauzivane tvary, Pinin.
Nemůžu to najít, ale celkem dobře si na to vzpomínám. U článku o generacích passatů je 36 příspěvků, o pár dnů na to v článku o nejčtenějších článcích za uved. týden, je tento na topu. A to i přesto, že v tom týdnu vyšly dva testy, kdy diskuse pod nimi mají obě hodně přes 100 příspěvků. Jiné vysvětlení, než že u Sochorova článku se nahnala čtenost klikáním /každej min. 10x/, mě nenapadá.
Upřímně Jakube, tohle dělení článku na části, je opravdu příšerné. Nezaznamenal jsem na diskusích na to pozitivní ohlas. Právě naopak, většina je dooost naštvaná a tyto články nečte, jelikož je to nebaví. Ani mě ne, ač bych si jej rád i přečetl a adblock se mi kvuli tomu instalovat nechce. Škoda, že redakce nenaslouchá svým čtenářům :-(
Aaaa, je to tu, frflem ako prvý! Okrem toho sa nemení vrchná fotka naprieč konceptami, čiže vidím to isté, v strede reklamu a potom niekde na spodku pár fotiek. Krásny príklad ako forma dodrbala obsah. Gratulujem redakcia!