Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Touareg 3.0 TDI – To dobré zůstává

Pokud hledáte pohodlné SUV, které se nezalekne ani složitého terénu, ale na Range Rover Sport nemáte peníze, kupte si modernizovaný Volkswagen Touareg. S naftovým turbodieselem je vynikající!
Zpět na článek
16. 12. 2014 14:19
16. 12. 2014 14:20
16. 12. 2014 14:48
16. 12. 2014 15:02
16. 12. 2014 16:01
16. 12. 2014 16:25
16. 12. 2014 14:49
16. 12. 2014 15:18
16. 12. 2014 15:17
16. 12. 2014 16:51
16. 12. 2014 15:22
16. 12. 2014 15:45
16. 12. 2014 16:26
16. 12. 2014 16:40
16. 12. 2014 14:52
16. 12. 2014 14:58
16. 12. 2014 15:19
16. 12. 2014 14:53
16. 12. 2014 15:07
16. 12. 2014 15:09
16. 12. 2014 15:18
16. 12. 2014 15:35
16. 12. 2014 16:28
16. 12. 2014 19:13
16. 12. 2014 21:17
16. 12. 2014 15:34
16. 12. 2014 15:39
16. 12. 2014 15:58
16. 12. 2014 19:54
17. 12. 2014 01:11
17. 12. 2014 01:05
16. 12. 2014 17:48
16. 12. 2014 18:46
16. 12. 2014 16:46
16. 12. 2014 18:35
16. 12. 2014 18:28
16. 12. 2014 21:59
16. 12. 2014 18:42
16. 12. 2014 16:47
16. 12. 2014 20:05
16. 12. 2014 20:10
16. 12. 2014 20:15
16. 12. 2014 20:30
17. 12. 2014 01:22
16. 12. 2014 20:23
16. 12. 2014 21:09
18. 12. 2014 18:13
16. 12. 2014 13:57
Vpřed, zpátky ni krok
Po Sciroccu další aktuální novinka, urááá >:D
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:05
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Včera tu byl focus, dnes touareg, říká se tomu facelift a bývá to zhruba uprostřed životního cyklu modelu. Divím se, že musíš každým příspěvkem dokazovat, jak velký kulový o autech víš. :-!
16. 12. 2014 14:11
Re: Vpřed, zpátky ni krok
mé příspěvky nejsou jen o autech, ale dělám radost i blbům, kteří na ně podrážděně reagují ... >:D >:D >:D
16. 12. 2014 14:24
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Co na to říct... Přiznání, že nediskutuješ o autech, ale jen provokuješ tě řadí na příčky, který jsi si sám vytyčil :-)
16. 12. 2014 14:28
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Druhý
16. 12. 2014 14:33
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Nedá se o tobě říct, že do dvou neumíš počítat! :yes: >:-[]
16. 12. 2014 14:39
Re: Vpřed, zpátky ni krok
A já ti tu radost neudělám a sám se přihlásím - já sem třetí >:D
16. 12. 2014 14:53
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Nenapovídej s počítáním! >:-[]
16. 12. 2014 14:57
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Já sem se mu sám prásknul, abych mu to usnadnil, ale on to stejně nepobral >:D
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:35
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Tvé příspěvky nejsou o autech, ano, s tím se dá souhlasit. Chlubit se tím, že je troll, může jen trotl. :-!
16. 12. 2014 14:38
Re: Vpřed, zpátky ni krok
pánové nespamujte tady prosím a dejte šanci ještě asi třem místním "expertům"
16. 12. 2014 14:39
Re: Vpřed, zpátky ni krok
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Zabil :yes:
16. 12. 2014 14:38
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Děláš hlavně ostudu sám sobě, tím že všem veřejně dokazuješ že tomu nerozumíš. Když neumíš, raději mlč, to pro tebe bude lepší. Takto mi nezbývá než jen :no: :no: :no:
16. 12. 2014 14:37
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Nemám slov, takovýto první příspěvek v diskuzi - hurááá :no: Sám jsi tím dokázal, že autům vůbec nerozumíš. Doufám že tě za to místní "skalní" rozcupujou, zasloužíš si to s plnou parádou. :no:
16. 12. 2014 14:39
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Třetí
16. 12. 2014 14:40
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Dyť jo, sám jsem se k tomu přihlásil, že jsem třetí. Právě proto, abys nemusel psát ten příspěvek. Jenže tobě to stejně nedalo, co?
16. 12. 2014 14:43
Re: Vpřed, zpátky ni krok
ne, vaše příspěvky nečtu, tak proto
16. 12. 2014 14:45
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Škoda, určitě by si si z nich něco do života odnesl >:D
16. 12. 2014 16:21
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Tak vám hoši nevím, jestli je větší troll někdo, kdo napíše naprosto jednoduchý příspěvek ohledně vlastního pocitu z tvorby auto.cz (mozgog, první příspěvek), nebo ten zástup reagujících (Dinar, webpaja, Pravda vítězí), kteří se v tom rýpou a dokazují tomu prvnímu, co je to za cvoka (pardon za trolla). Jestli je to druh zábavy (jak se tady mastit jak politici v bezduchých debatách), nemám nic proti, jen mě udivuje to ponižování úrovně "soupeře", které určitě vypovídá více o úrovni těch druhých. Nebo ne?
16. 12. 2014 16:24
Re: Vpřed, zpátky ni krok
Kdo si to přečte, asi umí dosoudit. Je mi putna, co si kdo myslí...protože vím ;-).
Myslím, že každej z reagujících tu něco k Touaregu napsal :-)
17. 12. 2014 00:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:19
Schránka
ta schránka nad navigací mi přijde divná a kazí mi dojem z jinak povedeného interiéru. To i ve Škodovce ji vymysleli inteligentněji a je trochu dále. Jinak suverén , pokud bych chtěl velké SUV, určitě to bude žhavý kandidát :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 14:20
pozeram
ze testeri maju 2 tyzdnovu nemecku "sichtu" ..... co nas caka najblizie? zeby nemecka corsicka ? ;-) alebo dalsi passat?

renegade, i20, mazda 2 tento rok uz nebudu? i20 sa uz snad 3 tyzdne predava, velky genesis takisto ... kde je problem?
Rozbalit vlákno
14
16. 12. 2014 14:41
Re: pozeram
Já asi tuším kde je problém >:D Ten problém se jmenuje Vošický >:D
16. 12. 2014 14:48
Re: pozeram
Zrovna mi modrý Genesis parkuje před barákem (kde se parkovat mimochodem nesmí). Vypadá to trochu jako Mazda 6 ....
16. 12. 2014 14:54
Re: pozeram
Jo ahaaa, jak jsem to četl tak jsem myslel že ho máš ty a tak jsem se chtěl zeptat na dojmy, ale ono je to jinak >:D
16. 12. 2014 15:02
Re: pozeram
Nee ... jsem docela tolerantní a nenáročný člověk, ale Hyundai mi nějak nesedl. Asi před 8 lety jsem dával dohromady jednu firmu a protože nebyly prachy, tak se cesťákům koupili Accenty 1,5 CRI. Jako pozornost mi v Butovicích půjčili SantaFe, ale moc se mi to nelíbilo, i když jsem tenkrát jezdil v superblbém Sharanu. V roce 2012 jsem 2 měsíce jezdil v i30 a to bylo dost utrpení ....
Avatar - PepaJ
16. 12. 2014 16:01
Re: pozeram
No nezlob se ale kazdej den je ted vidim vedle sebe cestou kolem Zemana a neprijde mi na nich stejneho a design uz vubec ne. auto/neuato, jina trida jine krivky atd. Nerikam, že Genesis se co vzhledu celkem nepovedl na to jaky kus auta a jaka znacka to je :-)
16. 12. 2014 16:25
Re: pozeram
No abych pravdu řekl musel jsem si přečíst vzadu, co je to za auto .... nejdřív jsem fakt myslel, že nějaká divná Mazda .... Nejsem žádný expert .... Jenom vím, že Petr o něm tak trochu básní, bylo to psané pro něj - něco jako "už je ten výborný Nudlaj vidět i na silnici", trochu jsem to teda sepsul, tím že stojí, kde nemá ....
16. 12. 2014 14:49
Re: pozeram
Uz jsem to tu psal vicekrat, je tady hromada aut, ktere jsou uz nejakou dobu na trhu a pritom je redakce tak nejak "minula".
Ale ja bych se taky radeji vozil v Touaregu za dva mega, nebo v A6 za dva a pul, pripadne na Ascari v novem sportovnim Lexusu, ktereho se rocne v Evrope proda celkem sedm kusu, nez abych olitaval pidi hatchbacky (s vyjimkou Fabie, samozrejme).
16. 12. 2014 14:54
Re: pozeram
Na testy jako třeba Citroenu C1, Peugeotu 108, Toyoty Aygo, Smartu, Citiga a dalších "luxusních kočárů" si ve své přehlíživosti jaksi pozapomněl, co? Nebo že by to byla slepá závist? Dám ti radu: Nezáviď jim, určitě děláš lepší a neméně dobře placenou práci. >:D
16. 12. 2014 15:18
Re: pozeram
Bud v klidu, tohle byl jen rejpanec, nejsem padlej na hlavu, abych pro fotky allroada s rakvi na strese nevidel tu praci v pozadi.
16. 12. 2014 15:14
Re: pozeram
Se obávám, že máte tu naši práci dosti idealizovanou :-)
16. 12. 2014 15:17
Re: pozeram
No ale uznejte, ze temi clanky mi k tomu dost nahravate >:D
16. 12. 2014 15:32
Re: pozeram
Tak snažíme se dělat co můžeme, ale že bychom jezdili jen v lepších autech, to určitě ne :-)
16. 12. 2014 16:51
Re: pozeram
Stejně vám občas závidím :-)
16. 12. 2014 14:26
1. na webu, ale Hyundai i20 stale nic...
no kazdopadne uz nebudete prvi >:-[]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 14:27
Re: 1. na webu, ale Hyundai i20 stale nic...
uz vcera som tu tento odkaz daval kedze niekto uz sa domahal testu ( pod clankom o superbe ) ;-) a video z i20 mas aj na autotv.sk ....
Avatar - Uživatel_5340709
16. 12. 2014 14:30
Re: 1. na webu, ale Hyundai i20 stale nic...
Tady se testuji auta, test plechovek a zavařenin najdeš na i-Dnes v Dtestu. :-)
17. 12. 2014 00:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 14:43
Re: 1. na webu, ale Hyundai i20 stale nic...
Rozlišuj prezentaci z ciziny s českýma reáliema. To co ty považuješ za 1. jsou dojmy z mezinárodní prezentace, nikoli český test. Včera se to tady hodně řešilo, Slováci (Chvála, Karpat) jsou v tomto směru rychlejší než nějaký Běhalovský vybermi...
16. 12. 2014 14:32
Slušnej oddíl...
Přiznám se, že jedna věta v testu přesně vystihuje můj názor na Touareg. Totiž rozhlížet se po velkým SUVa chtít ušetřit bezmála milion, nevezmu ani X5, natož Q7 nebo pro mě naprosto neakceptovatelný ML...ale Touareg.
Jezdí nadmíru příjemně, je prostornej, tichej a vypadá stále k světu (až na tu revidovanou dělenou tlamu, co v chromu vypadá jako horizontálně položenej radiátor). Mezi SUV dejme tomu lehce přes 1,5mio zdaleka nejpřijatelnější auto.
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:36
Re: Slušnej oddíl...
A má 4x4? >:D Kdyz se tu objevily tenkrát první informace o faceliftu, tak v základu bylo psáno, že je to jen předokolka >:D
16. 12. 2014 14:41
Re: Slušnej oddíl...
no jo, ale to bylo před deseti lety, to už si nepamatují ani v Ingolstadtu
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:47
Re: Slušnej oddíl...
Ne, bylo to napodzim :-)
Avatar - woody-alien
16. 12. 2014 14:52
Re: Slušnej oddíl...
To se nedá zapomenout, že jo... >:D

"Základní verzí je "speciální edice" Touareg Nomad, nabízená výhradně s motorem 3.0 TDI BMT o výkonu 150 kW a naopak - tento slabší šestiválec je určen pouze pro tuto výbavovou verzi s pohonem předních kol."

autor: Michal Fokt
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 15:08
Re: Slušnej oddíl...
To bude asi tym, ze nomadi chodia po dvoch nohach >:-[] >:-[] >:-[]
16. 12. 2014 15:21
Re: Slušnej oddíl...
Jo, Michal Fokt - to je legenda mezi redaktory, kteri ale absolutne nemaji paru, o cem vlastne pisi - tedy pokud to ovsem neni Honda.
Pod kazdym jeho cllankem za posledni rok je hned v prvnich par komentech vecna od diskuteru, kteri jim popsane latce evidentne rozumi podstatne lepe, nez "pan redaktor".
Uz davno tenhle "expert" prevalcoval ty dve paka z MF Dnes, ktera psala o vodni sprse na chlazeni brzd u Subaru Impreza... >:D
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:40
Re: Slušnej oddíl...
Taky nechápu k čemu jsou ty chromovělinkové orgie, kazí dojem z jinak výborného designu, co by za tyhle tvary dala okolní premie.
Nahlíženo prismatem ceny je touareg koupí roku mezi velkými suv, od nejlepších x5 a sporta (cayenne je trochu sportovněji pojatý) je kvalitami jen na odstup chlupu, ale cenově rozdíl, který premiový badge na kapotě nevyváží. :yes:
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:48
Re: Slušnej oddíl...
Tohle je jedno z mála aut mainstreamové značky, které může vést přímý boj s prémií. Nenapadá mne žádné jiné auto a to ani Golf
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:57
Re: Slušnej oddíl...
Jo, je to takové beztřídní auto (třídami myslím ty sociální ;-) ), což před ním dokázal právě jenom ten golf. Ale i z hlediska kvalit myslím, že v nižší střední i ten golf může s premií soupeřit celkem směle, a je fakt, že jiný mainstream. zástupce mně nenapadá. ;-)
Avatar - woody-alien
16. 12. 2014 15:02
Re: Slušnej oddíl...
Souhlasím. Touareg se může při, nazvěme to třeba rozumném hospodaření s penězi, a při svých kvalitách pustit do úpěšného souboje s prémií. Golf sice celkově asi ne, ale ve svých vrcholných provedeních (GTI-P, R, R-kombi) podle mého klidně.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 15:21
Re: Slušnej oddíl...
V těchto ostrých specifikacích tam bude válčit více zástupců mainstreamu :-) Touareg to dávat napric verzemi a vybavami
16. 12. 2014 15:39
Re: Slušnej oddíl...
Poslední věta zní málo razantně! Měl by jsi přidat! Ve vlastním zájmu >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 12. 2014 16:06
Re: Slušnej oddíl...
Já klidně můžu přidat na razanci. Ale rovnou ti říkám, že si to ve Wolfsburgu za rámeček nedaj. ;-)
16. 12. 2014 16:21
Re: Slušnej oddíl...
Prémiový čekání kamaráde! >:-[]
Avatar - fOE
16. 12. 2014 14:47
Re: Slušnej oddíl...
1,5mil, budis, ale tady mame auto za 2,1mil a ted mi rekni, ze by si dal tomu tuaregu prednost pred [odkaz] treba.
Prejdu to, ze je X5 i prez mensi vykon rychlejsi a min zerouci a prejdu rovnou k interieru ktery na me pusobi lip. Designove, material si netroufnu hodnotit bo z tech dvou aut jsem sedel jen v X5 a nevim jestli na tom VW neni stejne/lip. Image mi u BMW prijde taky o rad dal, vlastne odpovidajici D3 vs. mainstream.

Pak otazka jestli nekdo vylozene chce zapadnout a pak veme VW, anebo auto nevyzene v konfiguraci az tak nahoru (coz ostatne zminujes ty i Dinar), a zase veme VW, ale za 2,1mil? ;-)
Vsichni 3 by jsme volili jinak. :-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:52
Re: Slušnej oddíl...
V podobné konfiguraci, kdy bude x5 30d vycházet na 2,1 mil, což je taková středně vybavená verze, bude touareg 3,0tdi za 1,8 mil. Rozdíl v projevu auta jako celku velmi malý, X5 je o něco lepší jízdně. Těch 300 tisíc může být docela silný argument. ;-)
Avatar - fOE
16. 12. 2014 15:03
Re: Slušnej oddíl...
Samozrejme tristatisic je... tristatisic duvodu dat prednost touaregu, ale ta X5 je nakonfigurovana velice rozumne, ma vlastne vse co se na auto teto tridy slusi a patri. Nevypada oskubane zvenci, ani uvnitr, ani vybavou (ikdyz ma jen polovinu hracek).
Optiku tu mas pak dvoji. Usetrit nemale penize a mit v podstate to stejne za min, pomer cena/vykon pak mluvi pro touareg. Anebo chces trochu vzhledu navic (subjektivni), rychlosti, spotreby, image navic (tady uz objektivni) za adekvatni priplatek s tim ze za cenu pekne vybaveneho toaregu muzes mit vsechno nahore vypsane ve stale rozumne vybavene X5. Ale jak rikam, resim to optikou co v touaregu ani jen nesedel, tezko pak hodnotit o kolik, a jestli vubec, je za X5.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:10
Re: Slušnej oddíl...
Aby X5 dávala smysl, musí mít adaptivní podvozek, na standardním je to propadák, chceš-li jízdně zcela zamáznout konkurenci, pak ještě akt. dif a stabilizátory. To už se celkem prodraží. Ve srovnání s touaregem má o něco víc místa vzadu a větší kufr, to se taky počítá. Ale celkově není o tolik lepší, aby při objektivní volbě obhájila těch cca 300 tis. ;-)
16. 12. 2014 14:58
Re: Slušnej oddíl...
Image je to poslední co bych řešil. Touareg se etabloval velmi slušně. Pokud chci SUV, neočekávám od něj závratný jízdní výkony ani zábavu na okreskách. Zcela jednoduše se mi líbí a dokonce víc než poslední generace D3 a to, že jezdí prémiově je to naprosto nejdůležitější. Valná větsina lidí by nepoznala při běžných jízdách proti X5 rozdíl (a to je možná standartní podvozek X5 ještě horší), ML je...no...jak to sakra...prostě je na trhu :-) .
Q7 je mimo hru do doby nový generace, Cayenne a RRS jsou cenově někde jinde.
16. 12. 2014 15:15
Re: Slušnej oddíl...
Hlavní výhodou Touaregu proti prémii jsou jízdní schopnosti v terénu a možnost tažení těch nejtěžších přívěsů. 30 cm světlé výšky a 35 metráků přívěs na to se D3 nechytá. Nemluvě o možnosti osmiválce, který je pro tahání těžkých přívěsů ideální. A ani prázdný na silnici nijak nezaostává. Takže pro určitou skupinu zákazníků je alternativou jenom prémiový RR, který si tyto vlastnosti ovšem nechá velice dobře zaplatit.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:29
Re: Slušnej oddíl...
Souhlas s přívěsy, ale ta terénní klišé... Nejezdím pískovny ani vyschlá koryta řek, jen v rámci podmínek v čr, tj. lesní polní cesty, jsem jeden z těch, který v reálném terénu suv občas skutečně používá. Měl jsem touarega 3,0tdi 2006, po něm X5 2010 (teď bude RR Sport 2015) a tam, kde jsem projel s touaregem, jsem projel i s X5 bez problémů, max. světlou výšku touaregu jsem vyzkoušel jednou ve sněhových závějích, ale čistě pro vyzkoušení, jinak na terén standard stačí. Doporučuju tohle video, způsob použití x6 v něm není jistě běžný, ale ukazuje, že schopnosti toho auta jsou daleko za očekáváním. Dobrá je pasáž v brázdách. ;-)
[odkaz]
16. 12. 2014 15:33
Re: Slušnej oddíl...
Dinare, do jakýho lesa je vozíš? ;-) Občas se dobře ukrytý místečko hodí! >:-[]
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 16:42
Re: Slušnej oddíl...
Neřeknu, mám je tam zakopaný a jak tě znám, eště bys mě na ně chodil. >:-[]
16. 12. 2014 16:56
Re: Slušnej oddíl...
>:-[] >:-[] >:-[]
16. 12. 2014 15:56
Re: Slušnej oddíl...
Ano, na běžné polňačce nebo zasněžené cestě rozdíl není, psal jsem o terénu, tam bys rozdíl 10cm ve světlé výšce a lepší nájezdové a přejezdové úhly poznal velmi rychle. Ten kdo používá SUV převážně na silnici a občas dá nějakou lesní cestu, tak vlastnosti Touaregu samozřejmě nevyužije ani z 10% a dá se říci, že nějaký allroad projede totéž.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 16:40
Re: Slušnej oddíl...
Hm, takže jsi to video neviděl.

Popiš mi prosím situace ze svého reál používání touarega, kde tu max světlou výšku využíváš, nebo např. kdes projel a chudák v D3 SUV ne. Rád bych věděl, kde vy majitelé SUV v terénu řádíte, nějak vás nepotkávám.
16. 12. 2014 17:11
Re: Slušnej oddíl...
To je nášvih to video :-) :yes:
16. 12. 2014 20:35
Re: Slušnej oddíl...
Osobně si myslim že když někdo potřebuje tahat často (několikrát tejdně) přívěs s vahou kolem 30 metráků tak to nevydrží ani ML, X5,Touareg, protože ty motory na to nejsou postavený a ani šasi celkově nehledě pak vzduchovej podvozek atd. Trofnu si říct že dobrou volbou bude nějaká americká klasika jako bude Dodge Ram atd s motorem kterej bude na takovou váhu stavěnej, ve finále pojede za 20L jako německá prémie jen bude stát poloviční cenu.
Avatar - Vrrrr
17. 12. 2014 07:54
Re: Slušnej oddíl...
Netreba zabudnut, ze ludia co si realne auta v tejto kategorii aj kupuju, napr. ja, pozeraju na svet aut trocha inak. V mojom pripade, chcem to najlepsie niekde v oblasti normalnych aut. CHcem sa vozit pohodlne a v aute stravim rocne 50k km. Ano, nie som autobusar a vela pracujem preto si myslim, ze pre moje presuny SK - DE a SK - CZ chcem stravit co mozno najprijemnejsie. Moze to pre teoretikov zniet smiesne, alebo blbo, ale RR vyzera (podla mna) ako LEGO a jazdi (podla mna) no ak prizmurim oci ako Touareg, inak by som povedal, ze horsie. Verte, alebo nie, pri rozhodovani o takomto type vozidla zostalo vo finale iba ML a VW, a verte, alebo nie u mna vyhral VW a u kolegu ML. Tak mame kazdy svoje a sem tam ideme mojim a sem tam jeho a aspon to viem REALNE posudit. Obe maju svoje vyhody a nevyhody a myslim, ze vacsina majitelov tychto aut si auta vybera az po zvezeni a zvazeni.... Nemyslim, ze tu niekto caka dokonalost pri rezani kruhacov a hlavne nechcem mat v hlave strach o auto. Myslim, ze moj VW si nikto ani nevsimne a ak sa niekde poskriabe tiez sa z toho nezblaznim. Tak napr. aj preto.
16. 12. 2014 14:56
Re: Slušnej oddíl...
to by mě zajímalo proč je pro tebe naprosto neakceptovatelný ML
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:02
Re: Slušnej oddíl...
ML je při srovnání s akt. špičkou SUV na chvostu. Je to tiché, většinou kůží polstrované auto, ale když ho v čemkoliv jiném než mercedesích aspektech, tj. ticho a měkký podvozek, začneš srovnávat s konkurencí, velmi rychle ztratí glanc. Ale podotýkám, že ho musíš srovnat, ne že sedneš do auta, které jede hezky tiše a začneš se ptát, proč ho teda někdo haní.
16. 12. 2014 15:15
Re: Slušnej oddíl...
auto jsem vybíral půl roku a nakonec vybral ML, protože nic lepšího mi konkurence nenabídla, X5-kostitřas bez jakýchkoliv terénních ambicí, Jeep GCH- předražený-nepatří do prémie ,Touareg-dost dobrý ale celkově auto nepůsobí úplně prémiovým dojmem, zato cena je prémiová, RR není mu moc co vytknout akorát je již v jiné cenové relaci, co tam máte dál z té konkurence?
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:20
Re: Slušnej oddíl...
Tak pokud je podle tebe aktuální X5 kostitřas, tak jsi v ní nejel. Ty terénní ambice a zbytek "argumentů" snad jen >:D
16. 12. 2014 15:39
Re: Slušnej oddíl...
X5 předchozí generace jsem měl půjčenou, na hladké asfaltce paráda(kolik ich u nás je?), panelová dálnice, naše klasické zalátané okrsky pro mě absolutní diskomfort, jezdím do lesa, vyježděné koleje můžu si u X5 zvednout podvozek a pohodlně to projít? pro mě X5 nepoužitelné, pro tebe asi ideální auto, každý ať si vybere podle svého
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:43
Re: Slušnej oddíl...
Předchozí generace bez adaptive drive je kostitřas, s tím bez výhrady souhlasím.
S adaptive drive je to zcela jiné auto.

Tato nová generace je bez akt. podvozku naopak nesmyslně měkká a kymácivá, za kostitřas ji nelze označit ani omylem, s adapt. podvozkem (v několika variantách) z ní máš možnost udělat auto přesně podle své představy. Ale s kterýmkoliv z těch adapt. podvozků je to ve srovnání s ML na vzduchu mnohem lepší auto.
16. 12. 2014 15:50
Re: Slušnej oddíl...
o.k.beru, já jsem auto kupoval před 2 lety a tehdy pro moje potřeby nic lepšího než ML na trhu nebylo, ale i když se ta X5 tak zlepšila, bez vzduchového podvozku bych ji stejně nebral právě kvůli tomu terénu
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 16:45
Re: Slušnej oddíl...
Psal jsem to výše Gvickovi, o tom terénu. Mrkni na video z mého odkazu, jestli takto používáš svou ML, pak klobouk dolů.
Avatar - praděda7
16. 12. 2014 19:07
Re: Slušnej oddíl...
Můžu potvrdit! Nová generace X5 není žádný kostitřas. Ano, v "komfort" nastavení je to spíš houpavý kamarád, ikdyž "nesmyslně" je trochu ostré slovo. Při testovací jízdě jsem žádné jiné nastavení nezkoušel. S M sportovním paketem a adaptivním podvozkem nejde X5 co se týče chování na jakékoliv silnice nic vytknout.
16. 12. 2014 15:32
Re: Slušnej oddíl...
To jsi jel nevím v čem, nová X5 na normálním podvozku nemá s tvrdostí nic společnýho ;-)
16. 12. 2014 15:02
Re: Slušnej oddíl...
Jízda, houpání, exteriér, interiér. Nic z toho mě nepřesvědčilo v porovnání s konkurencí.
16. 12. 2014 16:24
Re: Slušnej oddíl...
No vidíš, já když viděl ty ceny, tak mít to mego a půl na tuhle parádu, odjedu v MLku, Touareg nemá šanci ;-).
16. 12. 2014 16:39
Re: Slušnej oddíl...
Jsem přesvědčenej, že při přímým srovnání by jsi se tak nerozhodl...tedy pokud nemáš rád plachetnice na rozbouřeným moři ;-) .
Vzhled ext a int nechme plavat, tam to každej cítí jinak, ale podvozkově je Touareg příjemnější ;-)
16. 12. 2014 19:12
Re: Slušnej oddíl...
no, ja myslim, ze jo, vim o tech autech sve a jiste preference z me strany by proste vybraly ten Mercedes. Navic MLko na vzduchu jede tak bajecne, ze nevim, co navic by mi mohl nabidnout Touareg. V situaci, kdy cena je velmi podobna, Mercedes je oroste Mercedes. Treba elektronika je zdaleka uzivatelsky nejvymakanejsi v Mercedesech (moje zkusenost), apod. Pochopitelne nikomu svou volbu podsouvat neberu, ten, kdo v tomto rozhodovani zvoli jinak, pochopitelne rovnez neudela spatne. Jinak mam dva Volkswageny doma, takze o nich take neco vim. Jsou lepsi nez Skodovky, ale horsi nez Mercedesy ;-).
Avatar - Uživatel_5340709
16. 12. 2014 14:50
Stejně
to byl tehdy dobry nápad, spojit 3 fabriky, resp. 2 a postavit platformu Q7, Cayene, Touareg. Těží z toho bohatě všichni 3 dodnes.
Rozbalit vlákno
5
16. 12. 2014 14:56
Re: Stejně
A jak se jim to panečku rentuje >:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 15:22
Re: Stejně
No nemate len vy "zlate rucicky" ;-)
Blbe je, ze za to, ake dobre auta tam ti chalani robia, dostavaju len cca 1/3 z toho, co by dostavali nemci... :-!
16. 12. 2014 15:45
Re: Stejně
A to naši automechanici to umí ještě jinak...ze třech bouraček složí jedno a ještě to je po první majitelce ročník 56, zubařka, servisní kniha a najeto opravdových!!!! 35.000km. V soli nejeto :-)
16. 12. 2014 16:26
Re: Stejně
Myslíš jako ze třech bouranejch Touaregů je jeden Cayenne? >:-[]
Avatar - fOE
16. 12. 2014 14:52
100L nadrz
Jen ze zvedavosti, kdo v teto tride ma jeste moznost si priplatit takto objemnou nadrz (pripadne takto velkou nadrz v zakladu)?
Osobne tomu tleskam, v dnesni dobe titernych nadrzi je toto krok spravnym smerem, a ani nevadi, ze je za priplatek. :yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 12. 2014 14:58
Re: 100L nadrz
V základu 80 litrů.S bufíkem 100 a Exclusive standartně100 litrů

Samostatně příplatek 2 400 Kč. :-!
16. 12. 2014 15:19
Re: 100L nadrz
Předpokládám, že měl 100 litrovou i v minulé generaci. Q7 (končící) ji má v základu, Cayenne u slabších motorizací volitelnou bez příplatku (jinak standard, výjimkou je možná hybrid) a RRS má 105 litrovou standardně pro silnější motorizace (nevím, jestli je volitelná pro slabší). X5 (85 litrů standardně), ani ML myslím 100+ litrovou nemají.
16. 12. 2014 14:53
No nevím ...
Tahle kategorie aut je pro mě nějak mimo .... Asi dobré pro menší kluky, aby dohnali pár chybějících centimetrů a pro blondýny. Pokud by to bylo firemní OK, ale pak do toho pořádnej benzín, ať je rodeo dokonalé .... :-)
Rozbalit vlákno
25
16. 12. 2014 15:03
Re: No nevím ...
Čekal jsem kdo s podobným výměrem přijde >:D Co k tomu dodat... ;-)
Avatar - fOE
16. 12. 2014 15:07
Re: No nevím ...
No ja cekal jednoho konkretniho ze s timto prijde, ale tak snad pozdeji >:D
16. 12. 2014 15:09
Re: No nevím ...
Jako obvykle pouze píšu své osobní názory .... a teda vím o pár případech ze svého osobního/firemního života .... Třeba můj bývalý šéf, který tvrdil, že má 180 cm, které doháněl natupírovaným účesem a vysokýma podpatkama, se vozil v v X6 50i ...
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:18
Re: No nevím ...
Mám rád řidičskou pozici se zadkem co nejníže u země, ale mám i SUV a musím říct, že jako univerzální auto dává suv smysl. Pro rodinné ježdění ideál, každopádně si ale vždycky rád přesednu zpět do sedanu, kde si nepřipadám jako na bidýlku.
Obecně nemyslím, že je suv o malých pérech, řekl bych, že ho většinou volí ti, co chtějí mít své potřeby ošéfované jedním autem.
16. 12. 2014 15:31
Re: No nevím ...
...jsi než jen co tvá garáž... >:-[]
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:35
Re: No nevím ...
...otevři vrata a koukni dovnitř, hledíš na sebe. >:-[]
16. 12. 2014 15:40
Re: No nevím ...
>:-[] >:-[] >:-[] se musím normálně pochválit >:D
16. 12. 2014 16:28
Re: No nevím ...
Do*rdele, já otevřel vrata od chlíva... a našel jsem se... >:D
16. 12. 2014 16:41
Re: No nevím ...
Příspěvek byl nahlášen jako nevhodný a proto byl jeho obsah redakcí smazán.
16. 12. 2014 19:13
Re: No nevím ...
... a spinavy prase v chlivku je spinavy prase. ;-)
16. 12. 2014 21:17
Re: No nevím ...
tak to vidis, webpajo, Ti redaktori tady na auto.cz musi byt uplni maniaci a autofilove, kdyz Ti smazou prispevek, kde nebylo jedine sproste slovo a kde jsi psal, ze zrezle Ferrari je porad Ferrari... Asi je pro ne slovni spojeni "zrezle Ferrari" nejtezsi urazkou... no nic ;-)
17. 12. 2014 04:08
Re: No nevím ...
To byl zřejmě někde ze Světa notorů...jinak si to neumím vysvětlit ;-)
16. 12. 2014 15:34
Re: No nevím ...
Já většinu svých aut nevybíral, protože to byly firemní káry. Obecně nevidím žádný rozumný důvod, proč mít velké auto - rozuměj S class nebo velké SUV. Pokud to není firemní, tak do toho dáš diesel, aby to tolik nežralo, protože je to prostě velké a těžké auto. Je pravda, že moje životní potřeby bohatě naplňuje olítaný Lancer, protože jsem na "odpočinku" a hlavní mojí denní činností je honění míčku po louce ...
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 15:39
Re: No nevím ...
Já si na odpočinku představuju buď 911, v případě, že z ní ještě budu schopen vystoupit bez dopomoci nebo něco ve stylu aktuálního evoquea, v případě, že ne. >:D

Teď zatím ještě potřebuju někam nacpat dva infanty, čtvery lyžáky atd. atp. ;-)
16. 12. 2014 15:58
Re: No nevím ...
Jo chápu, tyhle "domácí zviřatka" jsem si nikdy nepořídil. 911 je spíš hračka pro mládež, jako mladý lékárník jsem se přiživoval spravováním bouchlých aut z Německa a 4-5 kousků mi prošlo rukama. Musím říct, že jsem měl příliš velké očekávání, jak to pojede. ... Teď nedávno jsem byl v Toyotě a soukal se do GT 86 a nějak už to pro mě není ....
Avatar - praděda7
16. 12. 2014 19:18
Re: No nevím ...
Také jsem v GT 86 seděl. Byl to kumšt se do sedadla dostat, ale jak už v něm člověk jednou seděl, tak se mu z něj už nechtělo... :-)
16. 12. 2014 19:54
Re: No nevím ...
No musím říct, že úplně největší zážitek se "spadnutím" do auta a šplháním zpět mi poskytoval Opel Speedster :). To se vždycky u pumpy mohli lidičky potrhat smíchy a celý dojem z majitele sportovního vozu byl .....
17. 12. 2014 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
16. 12. 2014 19:16
Re: No nevím ...
Na odpočinku. Tak tomu dilematu jsem před pár roky čelil taky. Můžu potvrdit, že s tím nastupováním a vystupováním z auta je problém oběma směry. Některé jsou moc nízké a druhé moc vysoké.
17. 12. 2014 01:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 16:48
Re: No nevím ...
jaký je rozdíl mezi firemními a jinými penězi že pokud by to bylo na firmu tak s pořádným benzínem??? Nějak mi uniká ten rozdíl
16. 12. 2014 17:03
Re: No nevím ...
Tenhle koment je bez jakýhokoliv komentáře :yes:
16. 12. 2014 17:48
Re: No nevím ...
To je jednoduché. Pracoval jsem vždycky pro velké nadnárodní společnosti, tak je ti to opravdu fuk jestli to žere 15-20 l/100km ;-)
16. 12. 2014 17:56
Re: No nevím ...
Mě jako majiteli ne ;-)
16. 12. 2014 18:46
Re: No nevím ...
No právě .... Já teda opravdu nejsem žádný chudák, ale jít a koupit káru za 2 mil s tím, že s leasingem a pojistkama to budou ve finále 3 a za 4 roky to bouchnout za 800 tis., to je hodně silně proti mému uvažování .... Pokud dělám pro nějakou bandičku, kde lítaj stovky milionů sem a tam (ideálně M&A) tak je mi opravdu jedno, jestli se za mojí káru platí operák 120 bez daně a žere mi to 20 98 oktanového benzínu .....
16. 12. 2014 16:46
Lenin žije!!!
takovou oslavu si pamatuju jen z prvomájových proslovů. Je mi z těch promo zaplacených článků už na blití. Neměl by být TEST náhodou porovnáním výhod a nevýhod auta? Jestli s ním opravdu jezdili, jak můžou napsat spotřebu 6,6l????
Rozbalit vlákno
11
16. 12. 2014 17:01
Re: Lenin žije!!!
...jen btw...četl jsi to? Co je pak tohle?
"Více než 1,7 metru vysokému SUV nedělají problémy dálniční tahy, při kterých si z hlediska odhlučnění interiéru počíná dokonce lépe než BMW X5. Zde už výšku karoserie neřešíte, protože při překročení rychlosti 140 km/h se auto samo přikrčí, aby regulovalo obtékání vzduchu a tím pádem i průměrnou spotřebu.
Ta se ale i bez snížení světlé výšky umí udržet v rozumných mezích – při 130 km/h totiž motor točí na osmý rychlostní stupeň jenom 2000 otáček a nárokuje si 8,3 litru na 100 km. Zhruba o čtyři desetiny nižších hodnot se dočkáte v kombinovaném cyklu, v mimoměstském se dostanete až o litr níže bez toho, abyste se museli přehnaně krotit, a ve městě počítejte s necelými deseti litry na 100 kilometrů."
16. 12. 2014 17:25
Re: Lenin žije!!!
no, uznávám že jsem to nečetl celé, protože po oslavných ódách v prvních odstavcích jsem na to už neměl sílu. Ovšem 6,9l v mimoměstském provozu - ANIŽ BYSTE SE MUSELI PŘEHNANĚ KROTIT, taky stojí za to. s 3,0TDI (samozřejmě před FL) mám něco naježděno a 6,9 je možné tak tachometrových 90km/h bez kopečků a plynulé jízdě bez brždění. Tzn. v reálu tak 20% cest. Kdyby se článek nejmenoval test ale promo tak s tím nemám problém, ale toto nemá s testem nic společného
16. 12. 2014 17:29
Re: Lenin žije!!!
Já mám naftu V6 biturbo a už jsem to tu psal minulej týden, kolegyně mi jí dovezla z pražskýho servisu do Ovy se spotřebou pět a půl...jen prostě jela podle předpisů.
Zcela konkrétně jsem k Touaregu svý napsal a stojím si za tím, že není horší prémie, ba co víc, v některých kritériích ji překonává...
16. 12. 2014 17:51
Re: Lenin žije!!!
ale já neříkám že je to špatné auto, říkám že je to špatný test, protože to není test ale reklama. Když jsem četl "testy" na auta které jsem měl nebo mám, tak jsem jen žasl. Nikde ani náznak po uživatelských zkušenostech co je kde špatně. Jen samé promo od automobilky. To jsou informace jaké chcete? Já bych teda rád i něco na protiváhu těch chvalozpěvů abych nebyl potom překvapený.
16. 12. 2014 17:56
Re: Lenin žije!!!
Asi bych křičel, kdybych neměl podobnou zkušenost. Byť před FL...ale to by spíš hovořilo v neprospěch auta.
16. 12. 2014 18:35
Re: Lenin žije!!!
Jak dlouho ti trvalo nabrat zkušenosti s tvým autem? A je třeba opatrnosti, jinak tu pak máme diskuze o ovládání rádia pod volantem atp. Ne že bych to neuvítal.
16. 12. 2014 18:28
Re: Lenin žije!!!
Já ti nevím, u mne 8,3 - 1 = 7,3.
16. 12. 2014 20:53
Re: Lenin žije!!!
8,3 - 0,4 - 1 = 6,9
16. 12. 2014 21:59
Re: Lenin žije!!!
Vidíš tam snad další, nebo něco v tom smyslu? Když řeknu, že první měl 50 bodů, druhý o tři méně, třetí o pět, čtvrtý o deset, tak jak to bylo? 40/ 45/ 47/ 50 nebo 32/ 42/ 47/ 50?
16. 12. 2014 22:46
Re: Lenin žije!!!
Schválně jak dlouho na ten tvůj příspěvek bude kdo koukat >:D
16. 12. 2014 18:42
Re: Lenin žije!!!
To je snad normovaná hodnota, ne?
Avatar - Guttalax
16. 12. 2014 16:47
Tou.......
Jeden v rodině je a zatím naprostá spokojenost.S pneumatickým podvozkem a skvělým osmiválcem TDI se Touareg může směle měřit s prémiovými SUV. :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 19:42
Re: Tou.......
aku to ma priblizne spotrebu? ... docela by ma to zaujimalo 8 valec dizel.... co to sakra zere?

s pajerom 3,2 R4 automat pod 10 nejdem aj ked sa pose... ... v zime jazdi bezne za 12 a viac ..... ved to musi zrat aj travu popri ceste ten 8valec
Avatar - Guttalax
16. 12. 2014 20:05
Re: Tou.......
Běžná jízda 8-9. Dálnice 10-12. Ale kdo si koupí takové auto na spotřebu nehledí. :yes:
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 20:10
Re: Tou.......
Toppere, je to TDi, nie oturbeny benzin. :-!
Poviem ti skusenosti 2 mojich znamych ( teda defakto 4 auta ) kde bolo mozne vyskusat dlhodobo rozdiely:
A8 3.0 TDi cca 8,5, ... 4.2 TDi cca 9,5 - ma ho dobry znamy, ktory na 4.2 TDi presedlal
Q7 3.0 TDi cca 10 ... 4.2 TDi cca 11 - 3.0 TDi ma kamaratka, 4.2 TDi dostala na vyskusanie na tyzden, najskor si uzivala ten vacsi vykon, tak to bolo aj vyse 13, potom na koniec sa ukludnila a uz sa ten rozdiel zminimalizoval.
Tieto motory su ale modernizovane verzie. Ja tipujem, ze s 4.2 TDi sa bude dat v tom Touaregu bude dat realne jazdit pod 10.
Avatar - Guttalax
16. 12. 2014 20:15
Re: Tou.......
Toppere???????? >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 20:19
Re: Tou.......
keby som ja napisal ze ja tipujem...... vies co by tu bolo? ;-) svet hore nohami... lebo kazdy je tu zaujaty..... ale o tom potom

len kludne tipuj .... mozno nieco aj vyhras .. ja s pajerom pod 10 malokedy dokazem zajazdit .... aj ked idem klido pido.. a teraz v zime .... pod 12 mozem snivat......

pre normalnych som peto ( oni vedia ktori ) .... pre debilov topper.. mozes si vybrat do buducna :yes: mas moznost ... sa zaradit
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 20:30
Re: Tou.......
dylyny, a co si, kto si ? To ta mam oslovovat Kia-World ?
mal si predtym nick Topper, to ti prischlo, tak sa necuduj >:D

To moje tipovanie je aspon podlozene medzigeneracnym vyvojom aut, motorov, a celkoveho naladenia. Samozrejme, zalezi aj na soferovi. Ta moja kamaratka mala "moju skolu" - preto je aj ta jej spotreba mozno vacsia, nez by dokazal ist niekto este kludnejsie ;-)
Ona sa ale vcelku rada svizne presuva :-)
S tym Pajerom to fakt nemozes porovnavat: konstrukcia auta, prevodovky, proste X faktorov...je to predsa origo tereniak, tak sa necuduj.
Ja som mal vo firme aj dodavku Mazda E 2200 - hladky dizel, ani nie 50 Kw, manual...a aj ked vazila prazdna cca 2 tony ako tieto auta, a jazdilo sa s nou kludne, malokedy zrala pod 9 >:D
Duccato 2,5 TD - ked som zobral do ruky ja ( kratke, nizke - osobna verzia 9miest ) tak ked som sa ponahlal zralo vyse 13 !!! >:D
Vsetko zalezi od mnohych faktorov - sofer, styl jazdy, profil trate, zacpy/volno, dialnica/okreska...
ale to hadam vies, tak sa hned neurazaj ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 20:42
Re: Tou.......
mne je jasne ze to vsetko zalezi od roznych faktorov .... aj s benzinovou htp fabiou mozes jazdit za 6,5 litra ale aj za 8 litrov.... sam som s nou pod 7,5 nesiel.... ale to som ju moc nesetril... nebol dovod a ani sa moc nedalo... cas su peniaze.... poucka kazdeho sefa.....

ja som jedinou "dodavkou" jazdil vw transporter rocnik 1998.... a to este v roku 2006 v lete ked som brigadoval ako prepravca imobilnych osob..... okolo 100 koni to tusim malo.... a ani tam sa nejazdilo za 4 litre.... tie normovane spotreby na papieri su uplne ale uplne o nicom .... realne jazdis aj o 2 litre viac....

keby som sa urazal tak tu uz hned po prvom dni nie som.... s tym sa netrap
17. 12. 2014 01:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
16. 12. 2014 19:53
Je krásný
když jede takhle zvednutý :yes: ale nemá manuální převodovku :no: po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha :no: :no: a dokonce nemá ani ruční brzdu :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 20:02
Re: Je krásný
v terene je ovela lepsi automat.... jedine tu skutocne dava zmysel..... skus sa hrat denno denne so spojkou v skutocnom terene.... to by si auto hned znicil...

inak v beznom cestnom osobaku urcenom len na cesty som skutocne aj ja vzdy za manual ... ale terenny voz jedine s automatom :yes:
Avatar - Ada je zase tady
16. 12. 2014 22:59
Re: Je krásný
nevíš, co píšeš :no: Myslíš, že taková NIVA by měla mít automatickou převodovku? 8-s

Jinak jeden hezký obrázek: [odkaz]
17. 12. 2014 08:32
Re: Je krásný
"..v terene je ovela lepsi automat..."
"".."nevíš, co píšeš.."" :yes:
Presne.
SUV neni auto.
Toto je auto: [odkaz]
17. 12. 2014 08:39
Re: Je krásný
Krasna fotka. :yes: :yes:
To je auto...[odkaz]
..kdyz uz.... :-!
Avatar - Jenik3
16. 12. 2014 20:11
pane Micko trochu odstupu
Věta "že se v autě okamžitě cítíte jako doma" je možná vhodná pro milovníky německých vozů. Přečte-li si recenzi milovník jižních krajů a zejména milovník emocí, opravdu se v Tg nebude cítit jako doma.

Přijde mi, že máte dost zkušeností a rozumu na to, abyste se takových přešlapů vyvaroval. Subjektivní vnímání reality je vždy ošidná záležitost, což však neomlouvá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
17. 12. 2014 07:48
Re: pane Micko trochu odstupu
Co čekáš na německých stránkách?
Zatímco logickou ergonomii francouzských aut odsuzují, nelogičnost německých je vyzdvihována.
Avatar - PERNO
16. 12. 2014 20:23
Reálne spotreby
Minulý rok sme išli na dovolenku v tandeme do Talianska na autách Mercedes Benz ML 350 2012, Jeep Grand Cherokee 2012, BMW X5 2012, Lexus RX450h 2011. Všetko 3.0 diesle okrem Lexusu. Ani jedno auto sa nedostalo pod 8l nafty/benzinu a to sme išli predpisovo, max 140 dialnica. Asi tolko k tým hodnotám v tabulke.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
16. 12. 2014 21:09
Re: Reálne spotreby
Kde jste nechali kolegu s Q5? ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 21:46
Re: Reálne spotreby
Na tom jazdi mojho znameho zena - hlavne mesto, preto 2.0 TFSi quattro - a pri jej presuvani sa je na nej priemer vraj tesne pod 9 ;-)
Avatar - PERNO
17. 12. 2014 00:19
Re: Reálne spotreby
Takeho nemame :-(
17. 12. 2014 06:12
potravní řetězec?
V rámci segmentu SUV je tento model na vrcholu potravního řetězce - tomu nerozumím, co má potravní řetězec společného s testem aut?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
17. 12. 2014 07:49
Re: potravní řetězec?
Asi je to dravec, který požírá menší autíčka.
17. 12. 2014 07:52
Re: potravní řetězec?
Asi bych to formuloval spíš: "V rámci segmentu neprémiových, v Evropě prodávamých SUV je tento model na vrcholu potravního řetězce".
17. 12. 2014 16:17
Převodovka - automatický neutrál
Zajímalo by mě, jak přesně funguje to zmíněné vyřazování do neutrálu. Automaticky tam dá neutrál, kdykoliv sundám nohu z plynu? Co když vyřadit naopak nechci a chci brzdit motorem?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
17. 12. 2014 19:06
Re: Převodovka - automatický neutrál
Dobrý den,

je to jak říkáte, u většiny aut to funguje v ekorežimu. Pokud chcete brzdit motorem, stačí ťuknout do brzdy a převodovka začne podřazovat. Pak zase stačí trochu přidat, povolit plyn a máte tam neutrál :-)

Většinou vyřazování funguje do 130-140 km/h. U některých aut se to liší, nicméně ovládání zůstává stejné.
18. 12. 2014 18:13
hlučnost
Nedá mi to, abych neokomentoval autorem chválené odhlučnění. Já to auto mám a naopak musím říct, že odhlučnění je nedostatečné. Nejvíc jsou slyšet pneumatiky (původní Pirelli Scorpion). Jestli na tom nezapracují, příště si koupím jiné auto. Zlatá Škoda Superb, ta je nesrovnatelně tišší.
Rozbalit vlákno
0