ztráta Petera Schreyera musí německé automobilky hodně mrzet...
K technice: Přijde mi jako dobrá volba, že k dieselům se místo dvouspojkové převodovky nabízí klasický automat.
:yes:
Design je vnímán velmi individuálně, přesto tento Tucson získává jen kladné ohlasy. Pokud je interiérový plast na některých místech nepříliš vzhledný, bude to problém. Třeba se sériové vozy objeví s lepšími plasty, aby automobilka předešla jinak očekávatelným kritikám....
Re: Nošovice nejsou na severní Moravě ale ve Slezsku!
aha, takže jsme se dostali k tomu, že Nový Jičín je v jížním Slezsku, protože je v moravskoslezském kraji, gratuluji! Historické země a kraje jsou něco zcela jiného, to se snad učí i na základní škole...
Re: Nošovice nejsou na severní Moravě ale ve Slezsku!
Akorát že Slezko (české i polské) je téměř větší jak celá Morava, my dnes máme jen kousek, o zbytek jsme přišli díky Prusku. Severní Morava může být třeba Šumperk.
Re: Nošovice nejsou na severní Moravě ale ve Slezsku!
Myslím, že celé Slezsko nikdy k rakouské monarchii nepatřilo. Je ale pravdou, že monarchie o větší část Slezska přišla v 18 století. Zbylo jen Opavsko a Hlučínsko, i když i ty byly až do 17 století součástí Moravy.
Re: Nošovice nejsou na severní Moravě ale ve Slezsku!
Slezsko je taky dolní a horní nebo taky pruské, rakouské, české a polské. A co ty furt meleš o moravě? Podívej se, kde leží Nošovice - ve Slezsku. Tak mi prosim netvrď, že leží na Moravě, v Čechách nebo v Haliči, a je jedno jestli na jížním či severním.
No ty nášupe >:D Na fotkách pěkné, ale jestli je interiér celý z ošklivého plastu.... tak to na TOP třídy, jak tu někdo minulý týden nastínil, moc nestačí.... vlastně se totálně nechytá... >:-[]
Řekl bych, že se začíná krásně vyselektovávat Hyundai, jako levnější a Kia, jakožto značka, která bude útočit alespoň kvalitou na evropskou konkurenci (viz nové Sorento).
Tucson nevypadá zle, ale nevidím ani jeden důvod neupřednostnit před ním stávající konkurenci ... Já bych si spíš vsadil na nový Sportáž.... za tohle soused z Boleslavi může skákat radostí >:-[]
A jaké to byly výbavy? Já sem prošel také několik kusů, jak před FL tak i po FL (obou vozů) a vždy Kia v interiéru válela, nelíbil se mi jen ten plastový dekor palubky ( tam Ceed dotáhl ještě dál).
Toto auto je proti obludné ix35 velký posun vpřed.
Design karoserie se fakt povedl..jen ty ledky patří nahoru a ne k mlhovce.
A obávám se, že kvalitou materiálu interieru si k Yetimu nemůže stále ani čuchnout.
Ale to jen z fotek , je nutné se hlavně projet.
Za mne velký nedostatek korejského SUV je , že zadní sedačky nemají opět tunel na lyže , jako má i malá Fabia!!! :-!
Nebo sedadla sklopná 35-30-35 jako má Yeti či Mazda CX5..!
Poprosim autora o vysvetlenie jeho myslienky (druhu vetu):
"Ženevský autosalon se stal místem premiéry nového Hyundai Tucson. Z velké části na něm závisí existence značky."
Co to je za hlupost? Aka existencia? Co snad ma pred krachom? Ste vyyebany bulvar co sa tu hra so slovickami...
Chamrad!
I ty rozumbrado... Ona snad nejede na tři směny? Když je to takový průšvih, jak to že je pro letošek plán zvýšený na 330 000 aut? (loni 310 000). To je 30k nad původní plánovanou kapacitu...
Ty jsou vážně tele. HMMC by muselo být dvakrát větší pro kapacitu 700t. Ix35 se předala do hmmc za prvé proto že je to fabrika Hyundai. Za druhé protože KMS neměla dostatečnou kapacitu pro pokrytí výroby ix35 a sportage najednou, kvůli vysoké poptávce. Po převodu do nošovic převzalo HMMC cca 50 t nevyřízených objednávek na ix35.
Tak ja teda naozaj neviem, ale tu citam kritiku na tvrdost materialov. Umyselne som sa pozrel, co na to pisu nemecke stranky ako napr. Autobild....a cuduj sa svete....tito chvalia po sadnuti sa do auta mäkky material: "Auch im Innenraum ein riesiger Fortschritt gegenüber dem Vorgänger. Weiche Kunststoffe, hochauflösende Displays und modernes Infotainment – der Tucson macht den Sprung von der digitalen Stein- in die Jetztzeit."
přímo ve videu ukazuji, které materiály a tlačítka to jsou. Redaktoři mohou mít různé priority, já vysvětluji ty své s ohledem na zařazení vozu do segmentu.
Spíš než tvrdost horní části palubky je podstatně důležitější chod a dojem z doteku prvků na který saháš. Taky by mě zajímalo jaký jsou sedadla, opět důležitější věc než nesmyslný osahávání palubky.
A ten Autobild to vysvětloval s ohledem na sklizeň jablek v Moldavsku nebo co??? Pro jasnost, zde je překlad toho německého názoru: "Interiér je obrovský pokrok oproti svému předchůdci. Měkké plasty, displeje s vysokým rozlišením a moderní infotainment - Tucson je krok od digitální doby kamenné do současnosti."
Tak toto auto so svojim razvorom je len nafuknuta bublina. Ved to ma razvor Golfu 7 pre boha. To je male auto tvariace sa ako velke. :-!:no::no::no::no:
"Ženevský autosalon se stal místem premiéry nového Hyundai Tucson. Z velké části na něm závisí existence značky." - Mohl byste mi, pane Mičko, vysvětlit tu závislost značky, která vyrábí v 17 závodech po světě ročně 5 mil. aut (+ Kia další 3 mil.), na novém Tucsonu, kterého i kdyby se v Nošovicích vyrobilo 200.000 za rok, budou to stále pouhá 4 % (slovy: čtyři procenta) globální výroby značky Hyundai? Nebo vás už opravdu auto.cz úkoluje k tvorbě podobných lží, na které pak v diskusi ochotně naskakují mudrlanti, co o tom nic nevědí? Nebo se už jmenujete definitivně Das Auto.cz