Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai Tucson: První statické dojmy (+video)

49 komentářů

simson33
ztráta Petera Schreyera musí německé automobilky hodně mrzet...
K technice: Přijde mi jako dobrá volba, že k dieselům se místo dvouspojkové převodovky nabízí klasický automat.
Avatar - Bubáq
Bubáq
:yes:
Design je vnímán velmi individuálně, přesto tento Tucson získává jen kladné ohlasy. Pokud je interiérový plast na některých místech nepříliš vzhledný, bude to problém. Třeba se sériové vozy objeví s lepšími plasty, aby automobilka předešla jinak očekávatelným kritikám....
pedrograk
Uvědomte si to konečně a nepište blbosti!!! :no: :no: :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pedrograk
aha, takže jsme se dostali k tomu, že Nový Jičín je v jížním Slezsku, protože je v moravskoslezském kraji, gratuluji! Historické země a kraje jsou něco zcela jiného, to se snad učí i na základní škole...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
Hittman
Akorát že Slezko (české i polské) je téměř větší jak celá Morava, my dnes máme jen kousek, o zbytek jsme přišli díky Prusku. Severní Morava může být třeba Šumperk.
Avatar - praděda7
praděda7
Myslím, že celé Slezsko nikdy k rakouské monarchii nepatřilo. Je ale pravdou, že monarchie o větší část Slezska přišla v 18 století. Zbylo jen Opavsko a Hlučínsko, i když i ty byly až do 17 století součástí Moravy.
pedrograk
Celé Slezsko patřilo do Habsburské monarchie do roku 1740, kdy ho zabralo Prusko díky takzvané slezské válce.
Avatar - white label
white label
Skoro větší? Tak buď větší je, nebo naopak není, rozhodni se nějak... 😉
pedrograk
Slezsko je větší než Morava, i když přesné údaje nelze dohledat z důvodu toho, že hranice Slezska nejsou pevně stanoveny nebo je nikdo nespočítal. 😄
pedrograk
Slezsko je taky dolní a horní nebo taky pruské, rakouské, české a polské. A co ty furt meleš o moravě? Podívej se, kde leží Nošovice - ve Slezsku. Tak mi prosim netvrď, že leží na Moravě, v Čechách nebo v Haliči, a je jedno jestli na jížním či severním.
webpaja
Je v MS kraji, aby jsi se neopupínkoval 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak toto je uz iny nasup.... konkurencia ma o com premyslat

moc chvalim dizajn... a viditelnu snahu o to aby reci o setreni boli v hyundai uz len minulostou :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No ty nášupe >😁 Na fotkách pěkné, ale jestli je interiér celý z ošklivého plastu.... tak to na TOP třídy, jak tu někdo minulý týden nastínil, moc nestačí.... vlastně se totálně nechytá... >😒]

Řekl bych, že se začíná krásně vyselektovávat Hyundai, jako levnější a Kia, jakožto značka, která bude útočit alespoň kvalitou na evropskou konkurenci (viz nové Sorento).

Tucson nevypadá zle, ale nevidím ani jeden důvod neupřednostnit před ním stávající konkurenci ... Já bych si spíš vsadil na nový Sportáž.... za tohle soused z Boleslavi může skákat radostí >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to si to srovnával asi jako Topper z obrazovky >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A jaké to byly výbavy? Já sem prošel také několik kusů, jak před FL tak i po FL (obou vozů) a vždy Kia v interiéru válela, nelíbil se mi jen ten plastový dekor palubky ( tam Ceed dotáhl ještě dál).
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
Hittman
No, jde vidět, še Yeti nutně potřebuje nástupce 😄
ičko
A zase bude soused z MB malí. Predtým Fabia a teraz Yeti. >😁
Gangrel
Soused z Boleslavi je vždycky velký... ačkoli v Čechystánu dost často sedlá "volítanou" plečku 😉

A v testech našich "nezávislých" autonovinářů bude Yeti nad Tucsonem jistě vyhrávat, o to bych se nebál 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Toto auto je proti obludné ix35 velký posun vpřed.
Design karoserie se fakt povedl..jen ty ledky patří nahoru a ne k mlhovce.
A obávám se, že kvalitou materiálu interieru si k Yetimu nemůže stále ani čuchnout.
Ale to jen z fotek , je nutné se hlavně projet.
Za mne velký nedostatek korejského SUV je , že zadní sedačky nemají opět tunel na lyže , jako má i malá Fabia!!! :-!
Nebo sedadla sklopná 35-30-35 jako má Yeti či Mazda CX5..!
Avatar - M1chal
M1chal
Už jsem ho viděl v Nošovicích a vypadá dobře 😉
chester
Poprosim autora o vysvetlenie jeho myslienky (druhu vetu)😒br /> "Ženevský autosalon se stal místem premiéry nového Hyundai Tucson. Z velké části na něm závisí existence značky."
Co to je za hlupost? Aka existencia? Co snad ma pred krachom? Ste vyyebany bulvar co sa tu hra so slovickami...
Chamrad!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bernhardt
I ty rozumbrado... Ona snad nejede na tři směny? Když je to takový průšvih, jak to že je pro letošek plán zvýšený na 330 000 aut? (loni 310 000). To je 30k nad původní plánovanou kapacitu...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Insider02
Ne, nebyl! A pokud o tom fakt nic nevíte, zdržte se raději komentářů - nebudete za hlupáka...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bernhardt
Ty jsou vážně tele. HMMC by muselo být dvakrát větší pro kapacitu 700t. Ix35 se předala do hmmc za prvé proto že je to fabrika Hyundai. Za druhé protože KMS neměla dostatečnou kapacitu pro pokrytí výroby ix35 a sportage najednou, kvůli vysoké poptávce. Po převodu do nošovic převzalo HMMC cca 50 t nevyřízených objednávek na ix35.
Insider02
Na tomto fóru se šušká cosi o Vás...
augustin
Tak ja teda naozaj neviem, ale tu citam kritiku na tvrdost materialov. Umyselne som sa pozrel, co na to pisu nemecke stranky ako napr. Autobild....a cuduj sa svete....tito chvalia po sadnuti sa do auta mäkky material: "Auch im Innenraum ein riesiger Fortschritt gegenüber dem Vorgänger. Weiche Kunststoffe, hochauflösende Displays und modernes Infotainment – der Tucson macht den Sprung von der digitalen Stein- in die Jetztzeit."

[odkaz]
Tak co si mam o tom mysleit???
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý večer,

přímo ve videu ukazuji, které materiály a tlačítka to jsou. Redaktoři mohou mít různé priority, já vysvětluji ty své s ohledem na zařazení vozu do segmentu.
webpaja
Spíš než tvrdost horní části palubky je podstatně důležitější chod a dojem z doteku prvků na který saháš. Taky by mě zajímalo jaký jsou sedadla, opět důležitější věc než nesmyslný osahávání palubky.
Insider02
A ten Autobild to vysvětloval s ohledem na sklizeň jablek v Moldavsku nebo co??? Pro jasnost, zde je překlad toho německého názoru: "Interiér je obrovský pokrok oproti svému předchůdci. Měkké plasty, displeje s vysokým rozlišením a moderní infotainment - Tucson je krok od digitální doby kamenné do současnosti."
Avatar - JohnST
JohnST
Tak toto auto so svojim razvorom je len nafuknuta bublina. Ved to ma razvor Golfu 7 pre boha. To je male auto tvariace sa ako velke. :-! :no: :no: :no: :no:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Je to konkurent malých SUV jako Yeti , Mokka , kaškaj atd..
Tady problém nevidím.
chester
Ty ***, ved si najprv pozri hodnoty v ramci triedy.
A oproto G7 to ma o 33 mm vacsi razvor a voci Tiguanovi o 66 mm.
Tak o com tu tocis???
webpaja
Vychování rozhodně nemáš! :no:
Insider02
To ne, ale pravdu ano... 😉
webpaja
V technických parametrech možná, v ostatním je to jedná velká mentální bída...
Insider02
Já mluvím o těch technických parametrech - nic jiného v jeho odpovědi není (tedy, kromě urážek... 😄
Insider02
"Ženevský autosalon se stal místem premiéry nového Hyundai Tucson. Z velké části na něm závisí existence značky." - Mohl byste mi, pane Mičko, vysvětlit tu závislost značky, která vyrábí v 17 závodech po světě ročně 5 mil. aut (+ Kia další 3 mil.), na novém Tucsonu, kterého i kdyby se v Nošovicích vyrobilo 200.000 za rok, budou to stále pouhá 4 % (slovy: čtyři procenta) globální výroby značky Hyundai? Nebo vás už opravdu auto.cz úkoluje k tvorbě podobných lží, na které pak v diskusi ochotně naskakují mudrlanti, co o tom nic nevědí? Nebo se už jmenujete definitivně Das Auto.cz

Odpovíte mi, pane Mičko, prosím?
Insider02
Tak ještě jednou: Odpovíte mi, prosím, pane Mičko, jak závisí existence značky na novém Hyundai Tucson?