Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Reportáž: Se Škodou Octavia G-Tec do Ostravy

Vzali jsme Škodu Octavia G-Tec a vydali se s ní z Prahy do Ostravy. Na kolik cesta vyšla? Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak? A jak si stojí Octavia na zemní plyn v porovnání s dieselovou či benzinovou verzí?
Zpět na článek
11. 4. 2015 10:59
11. 4. 2015 11:25
11. 4. 2015 12:29
11. 4. 2015 12:55
11. 4. 2015 13:11
11. 4. 2015 13:21
11. 4. 2015 13:31
12. 4. 2015 19:47
11. 4. 2015 12:33
11. 4. 2015 18:08
11. 4. 2015 12:56
11. 4. 2015 13:26
11. 4. 2015 18:19
11. 4. 2015 20:24
12. 4. 2015 09:20
11. 4. 2015 10:10
nevite kam se ztratily?
[odkaz]
PS pro pitomce co davaji palce. vite kam se zdejchlo cca 10 tisic vozidel co dovezl generalni importer do republiky?
folcvagn 15 tis
seat 4-5 tis
audi 4-5 tis
tak kde je tech zbylych 10 tisic?
pripadne to muze byt ukol pro ty vosly z autoblesku.cz
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 13:33
Re: nevite kam se ztratily?
pokud se nepletu, Porsche ČR prodává i Škodu :-!
11. 4. 2015 14:08
Re: nevite kam se ztratily?
nadpis clanku je "Porsche ČR dovezla loni 35 tisíc automobilů" takze to asi nebude dovoz skodovek
11. 4. 2015 15:32
Re: PRDÍM NA PORŠE, JEZDÍM TESLU !!
jj
NEJLEVNĚJŠÍ ROZHODNĚ DO PERMENENTNĚ ZASMRADĚNÝ DÍRY OSTRAVSKÝ [odkaz] BUDE CESTOVAT ELONOVOU TESLOU :
NEJLEPŠÍM Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] [odkaz] A CESTOU SI V KLÍDKU RYCHLODOBÍJET 2015 [odkaz] [odkaz] ;-) MILÝ ZLATÝ SOUDRUZI ŠÁDE€JROSOSIALISTI
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
11. 4. 2015 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2015 16:50
Re: PRDÍM NA PORŠE, JEZDÍM TESLU !!
nicmene ani jeden z tech sesti minusovejch voslu nesdelil kam se podelo tech cca 10 tisic dovezenejch a nezaregistrovanejch aut. zacina to bejt nejaka prefoukla bublina ten folcvagn
Avatar - petrumr
11. 4. 2015 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2015 10:59
...
Jaky ma smysl pocitani nakladu na auto bez udrzby a amortizace?
Se pak neni co divit, ze nejlevneji vychazi Octavia, ktera "patri rodicum".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pepa_007
11. 4. 2015 11:25
:-)
Že by konečně zákazníci pochopili, že plynové auto je na provoz levnější?
A nekupovali by TDíčka... . :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
11. 4. 2015 12:29
Re: :-)
Nečetl jsi článek? Tato vozidla se vyrábí v poměrně malých sériích tudíž co se týče jejich servisu, bude velmi drahý. Motory se přehřívají, je třeba speciální turbo, jsou třeba speciální vstřikovače, motor se špatně maže a další věci.
Tyto problémy díky vysoké sériovosti nebudou mít ani normální TSI ani normální TDI.
Avatar - Pepa_007
11. 4. 2015 12:55
Re: :-)
Myslím, že četl. ;-)
A právě v článku psali něco o úpravách pístů, ventilů, vstřikovačů, turba, atd.... .
Takže zmíněné vozidlo by s CNG provozem nemělo mít problém tzn. normální životnost.

Neviděl bych na normálním pravidelném servisu něco drahého. Brzdy, motor. olej, filtry, prvky náprav jsou standardní. Takže za normální cenu. Jen zkrácení intervalu výměny mot. oleje. Ale kdo dnes nezkracuje ikdyž výrobce dovoluje třeba 30 000km a dva roky??
Při špatné servisu a zacházení odejde jak auto na CNG, tak i TSIčko a i TDIčko.

A já budu rád za méně kouřících a smrdících naftových osobních aut na silnicích.
A majitelům nafťáků to vezme trumfy ohledně provozních nákladů na palivo.
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 13:11
Re: :-)
Jenže právě to slovní spojení "normální životnost" znamená u VAG průšvih >:-[]
Avatar - Pepa_007
11. 4. 2015 13:21
Re: :-)
Normální životnost na kterou se auta projektují. Jako TDI, TSI..... . :-!
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 13:31
Re: :-)
Kdyby motory VAG dosahovali životnosti, na kterou jsou navrženy, tak to by se musel stát zázrak >:-[]
Avatar - Pepa_007
12. 4. 2015 19:47
Re: :-)
To už je na jinou diskusi.
11. 4. 2015 11:40
IQ redakce
Milá redakce,to že neumíte pracovat s internetem je jedna věc,to,že píšete tendenční články je věc druhá.
Vlak z Ostravy do Prahy stojí průměrně 150-350kč viz [odkaz]
Pokud chcete dělat opravdu profesionální novinařinu,tak musíte do článku také zakomponovat náklady jako amortizace (tzn.spotřebovaný olej,ojeté gumy...)
Dále D1 je málokdy průjezdná,obzvláště teď kdy začnou komplexní opravy..

A pokud opravdu chcete dělat profesionální článek,tak předpokládám,že ty časy jste měřili vždy od Praha hlavní nádraží do Ostrava hlavní nádraží,aby to bylo regulérní,nebo ste jen zmáčkli stopky při odjezdu po D1 ? Opět to na mne působí,že u toho vůbec nepřemýšlíte.

A možná by stálo zato zmínit,že zatímco vy budete trotlovat 3hodiny za volantem a přijedete do Ostravy vystresování unavení z D1,tak já za ty 3hodiny mohu vyřídit z vlaku spoustu pracovních záležitostí,dát si v klidu kafé,posnídat...

Takže kde je ta Vaše výhoda?
Děkuji za reakci
Rozbalit vlákno
18
11. 4. 2015 11:52
Re: IQ redakce
>:D "Děkuji za reakci." Nerad bych tě zklamal, ale tý se nedočkáš. To bys musel jen chválit. ;-)

Jinak s tebou souhlasím, ten článek je absolutně mimo... Škoda Auto zadala, Redakce to napsala... >:D
Avatar - WinDiesel
11. 4. 2015 12:32
Re: IQ redakce
Úkol zněl - dát ovčanům vědět o 300 ks domluvených (ne prodaných) vozidel tohoto typu. Brainwashing. A protože to bylo úkolově, redaktora to nebavilo, ani nemohlo a ani se nedivím že to napsal tak jak to napsal.
Prostitutky to myslím taky nebaví, dělají to kvůli penězům, podobnost je nápadná.
11. 4. 2015 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 12:47
Re: IQ redakce
No a to jako všichni bydlí v Praze na Hlavním nádraží a jedou do Ostravy vyřizovat něco na hlavní nádraží a naopak?
Naopak, započítej k tomu dopravdu na nádraží, tedy čas a cenu a může to být klidně delší a dražší cena... nedejbože pojedeš taxíkem v Praze. Taky si můžeš do auta naložit více věcí a někdo rád řídí a nemá rád veřejné prostory ve vlaku.

Nejsem propagátor ježdění autem za každou cenu, ale taky ten tvůj pohled je jen jednostranný a zahrnuje jen jedince, který jede z centra Ostravy do centra Prahy a budou situace, kdy třeba bude rychlejší jet autem, třeba z Říčan u Prahy do Nošovic...
Avatar - rokyta.p
11. 4. 2015 13:14
Re: IQ redakce
Je jedno zda vyhrála o 20 Kč možnost ta nebo ona. Ke všemu Praha – Ostrava je frekventovaná trasa, kde jsou ceny MHD vzhledem ke km dost nízké. Pokud by se jelo např. Znojmo – Liberec, spojení MHD by bylo krkolomné, nepohodlné a drahé.

Plyn/diesel je pro ty co hodně jezdí, tedy často firmy. A dovedete si představit vyfasovat na firmě jízdenku z akce s přestupním itinerářem a vyrazit? Pobrat hadry, noťas, papíry, stravče a šup autobusem/tramvajkou stíhat nádraží? >:D Potom to samé v neznámém cizím městě? Nebo někam v něm? Na oběd, na hotel, do té firmy atd? Já moc ne, nehledě k tomu že mnohdy jedou i 2 lidé atd.

Octavia G-tec jen hlásí, že je tady a je jednou z alternativ cestování. Že provoz auta není zdaleka jen PHM je snad jasné všem. ...když už, tak super by byl test 1.6tdi vs 1.4 g-tec, oba pěkně v redakci na půl roku jako služebáky a pak sepsat dojmy a kalkulace.
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 18:34
Re: IQ redakce
Přesně tak :yes:
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 13:20
Re: IQ redakce
Sice máš pravdu, ale jestli mám něco srovnávat, tak prostě musím nastavit nějaké pevné mantinely. Cesta z nádraží Praha k nádraží Ostrava by nepochybně měla vypovídací hodnotu.

Cesta Praha - Ostrava z nedefinovaných bodů odněkud někam je úplně o ničem.

Tvojí rétorikou můžu rovnou oponovat - když pojedeš autem, musíš v centrech někde zaparkovat, na parkovném se ti to řádně prodraží. S G-Tec nemůžeš do garáží atp. ... Stejně tak cesta autem bude úplně jiná v "pražské páteční vlně", kdy polovina Moravy emigruje na víkend domů, a úplně jiná třeba přes středeční poledne...
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 18:33
Re: IQ redakce
Srovnání by mělo být založeno na běžném životě, ne na modelovém příkladu, kdy jedeme z bodu A do bodu B tak, že to vyhovuje jen jednomu srovnávanému objektu.

Já především oponuji tomu nahoře, co tady prezentuje jednostranný model a nedokáže se podívat na reálnou stránku věci.

Vlastně... je to škoda času... Ty musíš být za každou cenu proti, že? >:D
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 20:18
Re: IQ redakce
??
No nevím, když si to po sobě čtu, tak v první větě jsou první tři slova SICE-MÁŠ-PRAVDU. Jestli se takhle podle tebe vyjadřuje nesouhlas, tak mi prosím napiš, jak s tebou mám souhlasit >:D >:-[]

Kurde a už zas nevím co mám napsat. Kdybych to uzavřel slovy že máš pravdu, tak s tebou zas budu nesouhlasit ;-)
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 20:52
Re: IQ redakce
Tak se v tom furt nevrtej. Když pojedu z centra Ostravy do centra Prahy na otočku na služebku, tak ano, pojedu vlakem, když pojedu někam jina, ke spoje jsou na nic nebo potřebuju toho vést hodně, tak to nemá smysl... a proto kulhá to srovnání CNG a vlaku.
11. 4. 2015 18:08
Re: IQ redakce
Tak, tak. Z Říčan do Nošovic je úplně něco jiného, než z centra Prahy do centra Ostravy. V prvním případě bych zvolil auto, v druhém vlak a to i u služební cesty. A nejde jen o teorii, do Prahy jsem už služebně vlakem jel.
11. 4. 2015 12:56
Re: IQ redakce
takze když si ted vzpomenu ze pojedu do ostravy, tak pojedu za 150??
prumer je jedna hodnota a ne rozptyl od-do ty ikvaci
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 13:24
Re: IQ redakce
když už se tu chceš ohánět těma písmenkama IQ, tak nepsal že cenový průměr je 150 až 350, ale "stojí průměrně 150-350kč", což je zcela obecná formulace. To bys ale musel mít přinejmenším průměrné IQ, aby ti to došlo :-!
11. 4. 2015 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2015 17:56
Re: IQ redakce
no mne zaráží,že redakce dokáže přesně spočítat spotřebu :-) a také by mne zajímalo jestli ty časy platí pro sobotu v 1 v noci nebo kdy?

Vsadím se,že pokud ten test s dojezdem se udělá v pondělí v 10 směr Praha,tak že autem pojedete k nádraží možná o 2hodiny víc
11. 4. 2015 18:19
Re: IQ redakce
Jo, pro jaký den a jakou část dne byly ty časy uvedeny, to bych chtěl taky vědět. Na D1 jsou v tom obrovské rozdíly. Jet z Prahy v pátek odpoledne, to je zážitek.
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 20:22
Re: IQ redakce
ta páteční vlna je krutá, nebyl jsem schopný přejet z pomalého pruhu do rychlého... Dva souvislé proudy aut 100 a 140 kmh...
11. 4. 2015 20:24
Re: IQ redakce
To je klasika. Levý pruh více zaplněný než pravý.
11. 4. 2015 16:38
Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
Tuto otázku by měla redakce vynechat, protože se na ni nedá jednoznačně odpovědět. Je pravda, že cestou do Ostravy si člověk v autě vyřídí spoustu pracovních telefonů, ale ve vlaku se dá v klidu udělat stejně důležitá práce, anebo si člověk může odpočinout, což je k nezaplacení…. Dále je tu amortizace auta, se kterou se v článku jaksi nepočítá… Nedávno jsem jel s Leošem zpáteční Praha Ostrava za pěéťo, což také není zanedbatelná výhoda. Aby se dala autem za takovou cenu tato cesta absolvovat, to by snad museli ve Škodovce přidat Octavii ještě vrtuli na solární pohon a pak se jen modlit, aby svítilo sluníčko… No ale každopádně autem super, když se dostávám blbě na a z vlakového nádraží, to pak člověk tu nudu na dálnici musí hold překousnout, ale raději zvolit zábavnější auto než Octavii na plyn… :-)
Rozbalit vlákno
8
11. 4. 2015 17:58
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
když budu chtít hodit na D1 šišku,tak musím počkat na nejbližší benzínku..v vlaku mužu kálet celou cestu :-)
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 18:36
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
Když se na tom záchodě zrovna nepozvracíš...
Avatar - petrumr
11. 4. 2015 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 20:10
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
Kteří lidé? "Lidé" jako ty, povrchní, hloupí hlasatelé dělnických pravd a nacismu?

Já se najezdil vlakem dost, nepotřebuju poučování od nějaké nýmanda jako jsi ty.
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 20:30
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
asi zase pleteš pojmy s dojmy. Vlak a vlek je něco jiného, každopádně kálení na vleku ti sice zřejmě jde, ale chdáci ti za tebou
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 18:41
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
Přesně tak. Tohle srovnání Octavie G-Tec proti vlaku je nesmyslné, je to jak srovnávat jabka s hruškama, obojí jsou ovoce, ale z obou nejde udělat Slivovice.

Já jel v prosinci do Prahy, v podstatě služebně. Kdybych měl z našeho maloměsta vlakem, resp. hrom. dopravou, tak musím dojít s jedním kufrem na nádraží, jet lokálnou, pak přestoupit na příměstský vlak, dojet do Brna, čekat a přestoupit asi na Studen agency bus, jet po D1, v Praze komplikovaně hledat spoje na hotel a druhý den totž absolvovat zpátky.

Tak jsem vypsal jízdu na jízdomat, došel do garáže, a vyrazil, za půl hodiny jsme byl v Brně, tam nabral dva cestující, za další dvě hodiny pohodové cesty jsem byl v Praze na hotelu, naftu mi zaplatili v podstatě cestující, já amortizaci... a teď srovnávat...

Takže se vracím na počátek, že srovnání by mělo smysl mezi dvěmi Octaviemi s různým pohonem, ale ne vůči vlaku, ponorce či teleportu.
Avatar - rohYpnol
11. 4. 2015 20:27
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
srovnávat jabka s hruškama, obojí jsou ovoce, ale z obou nejde udělat Slivovice

Sorry, ale tohle jako Moravák fakt přeháníš nebo jestli dokážeš z jednoho tu slivovici opravdu udělat, tak dej recepturu a bude ze mě slivo-magnát >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
11. 4. 2015 21:08
Re: Co je finančně výhodnější, automobil nebo vlak?
Vždyť píšu, že nejde. ;-)
11. 4. 2015 20:22
Podstatný ekologický přínos...
...pro všechny. Vzhledem k tomu, že i jedničková octávka předělaná na CNG smrdí méně než EU6 diesel popelnice jakéhokoliv výrobce, tak by po větším rozšíření CNG aut bylo na světě lépe.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
11. 4. 2015 21:55
Vidim, ze malokto pochopil zmysel...
...tohoto clanku:
Neide tu ani tak o to, ze je to zase test Skodovky, ale skor o poukazanie na dalsiu moznost z hladiska vyberu paliva v aute o ktore ma zakaznik zaujem.
Pozastavovat sa nad porovnanim ceny phm a porovnaniu celkovej ceny v suvislosti s prevadzkou auta na 1 km sa mi zda byt tiez trosku mimo misu. Najviac sa tu vykrika nad intervalom vymeny oleja 15 000 km - fixne. Opytam sa takto: Kolko z vas sa spolieha na udaj z pal.PC ked vas tento posle do servisu pri dajme tomu 25 tkm alebo sa striktne chcete drzat vyrobcovych 30 tkm ? Ja doprajem svojmu tatosovi novy olej a podla uvazenia aj filter ( ten povacsinou kazdy druhy raz ) pri 15 000 km pravidelne. Zima, kratke jazdy po meste...myslite si ze toto je vhodne ospravedlnit pohladom do servisneho planu kde je napisane 30 tkm ? Tych par korun na olej je 1 z najlepsich preventivnych investicii do vasho motora. Takze tu by som absolutne ja rozdiel v nakladoch nehladal.
Ine naklady: ake ? gumy, brzdy, napravy, prevadzkove kvapaliny - vsetko toto maju podobne vykonne motorizacie za podobne ceny, tak v com je problem ?
Plus - prave vdaka tomu, ze sa u vas pekne siet cerpaciek CNG rozsiruje, tak casom bude zrovna tato motorizacia dovodom vyssej zostatkovej hodnoty daneho vozidla, nehovoriac o moznych inych nepriamych ulavach ( dane, parkovne a ine stimuly...)
Pan Dusil krasne technicisticky objasnil zmenu v konstrukcii motora, cim poukazal na to, ze toho motora sa nieje dovod bat - ze na svoju funkciu je dobre pripraveny.
Vasa reakcia - to sa moze skor pokazit... 8-s
Ako sorry... 8-s
Plus - ked uz sa tu jedna zrovna o Skodovku a zrovna o O III, tak zadna naprava: nestoji to niekomu za to ten bonus - mat kvalitnejsi podvozok ako sused v napr. 1.6 TDi ? >:D Ja myslim, ze aj toto je argument do "pranice" ! >:-[]
Takze vazeni "motoristi", prepacte tie uvodzovky, ale pokial sa na to nezacnete pozerat objektivnejsie, nemozem si ich odpustit, nedivajte sa na to ako na test Skodovky, ale ako na test alternativneho pohonu.
joooo, skoro by som zabudol - parkovanie v podzemkach >:D - asi to mnohym z vas uslo, ale CNG tam moze, na rozdiel od LPG ;-)
A vobec, neviem, preco sa nad tym ja pozastavujem, ked ja niesom cielova skupina.
Skor mi to ale prijde nefer voci tym, ktori cielova skupina su a citaju tu povacsinou negativne reakcie, ktore ale pramenia skor z nepochopenia toho, co tym chcel autor povedat. Ja sa ale vobec nebojim toho, ze ta inteligentnejsia cast zaujemcov sa vasimi negativnymi komentami neda odradit, a minimalne sa pousiluje o nejaku tu moznost testovacej jazdy, plus, bude hladat informacie na povolanejsich miestach, nez je tato dnesna diskusia o nicom.... :-!
Rozbalit vlákno
4
11. 4. 2015 23:03
Re: Vidim, ze malokto pochopil zmysel...
Naklady a servis zavisia aj od toho, co majitel od auta ocakava. Niekedy je auto na 3 roky a potom prec, do mozno 150.000 km a vacsinou ani to nie. Vtedy casto meni olej podla servisneho planu, 30.000 km ho urcite nestresuje, pneumatiky len zimne, lebo nejakych 60.000 km letne vydrzia? Ako sa to podpise na zivotnosti motora, prevodovky, ho v tomto pripade nemusi zaujimat, lebo auto neplanuje mat dlho, v podstate ho netapia ani rozvody, vymena baterie, chladiaca kvapalina, nic z toho, oceni "dozivotne naplne". Zivotnost auta je az problem dalsieho majitela. Vacsinou kupuje auto zo mzdy, nie z nakladov a potom sa mu vyplati menit olej s olejovym filrom castejsie, neverit dozivotnym naplniam, po kupe hned menit rozvody, lebo caka, ze auto vydrzi aspon 100.000 km, potom ho preda dalsiemu maitelovi a ten casto nerobi uz nic, po par rokoch auto preda dalsiemu...hlavne, aby nemalo moc cez 200.000 km. A kazdy z tych majitelov sa spraval racionalne podla jeho moznosti a potrieb. Prveho porucha ABS jednotky nerozhodi, ani prevodovka v haji, lebo to vacsinou kryje zaruka, u tych dalsich to moze byt fatalny vydaj vo vyske ceny, ktoru zaplatili za auto, casto aj viac.
U nas v dvoch nakupnych centrach je zakaz vjazdu pre CNG hned vedla zakazovej znacky pre LPG. Ale v pripade havarie je kovova tlakova nadoba naplnena CNG alebo LPG pooodstatne bezpecnejsia, ako plastova nadrz plna benzinu...
12. 4. 2015 08:01
Re: Vidim, ze malokto pochopil zmysel...
Poslednu vetu by mali tesat do kamena, malokto z beznych uzivatelov si to uvedomuje, vacsina zije v tom, ze plynove bomby vybuchuju, pretoze tak nam to povedali moderatori v hlavnych spravach, pricom sa opomina na fakt, ze vybuchuje obsah nadrze, ktory vacsinou niekde unika
12. 4. 2015 07:57
Re: Vidim, ze malokto pochopil zmysel...
Ja svojim plechovym konom taktiez dopriavam servis podobne ako ty… lenzevo firmach kde som pracoval sa riadili striktne 30k km a bodka aj to aj napriek faktu, ze v samotnej serviske je deklarovany aj skrateny interval pre stazene podmienky (kratke jazdy po meste, studene starty, atd). A to sa cast aut pouziva dlhsie ako 3-4 roky, alebo 150k km. Niektore maju vek vyssi a tam uz je to len jazda od servisu k servisu >:D
To co pises vyssie zatial nepomaha len 1,2 tsi minulej generacie, bez ohladu na rok vyroby. Ked uz sa nejako vyriesili retiazky, tak prisli na rad odchadzajuce skrtiace klapky, olejove cerpadla , nefunkxne cidla tlaku oleja a par drobnosti, takze pred kazdou dlhsiou jazdou kukas preventivne pod kapotu ako za cias skodylakov 105
12. 4. 2015 16:11
Re: Vidim, ze malokto pochopil zmysel...
proč tedy do toho článku autor začal zmiňovat nesmysly srovnání s jinou dopravou?
Avatar - Ji/Ri
12. 4. 2015 09:20
Samozrejme vlak
I kdyz budu mít ***čky, vždycky muzu využit metro atd. A srovnat jen cenu paliva s hodnotou transportu muze jen ...!!! To zase redakci neco nevyšlo. Trapné a ubohé. :no:
Rozbalit vlákno
3
12. 4. 2015 10:29
Re: Samozrejme vlak
No jiste, tobě vyjde líp vlak, bo ti karéra žere zadní gumy a na vlaku žádný gumy nejsou >:D
Avatar - Ronault.
12. 4. 2015 13:38
Re: Samozrejme vlak
A jeste ho v te Karere predjede kdejaky Fanous >:-[]
12. 4. 2015 14:34
Re: Samozrejme vlak
Presne tak :-)