Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pepek
Závěr
| 25. 6. 2015 11:04
Po přečtení závěru jsem se musel smát "průměrný automobil"??????
Holt to není výrobek VW!! A zvláštní, že na tomto webu u testu Qashqai v naftě, což je úplně stejný auto se pěje chvála na jízdní vlastnosti. ZVLÁŠTNÍ!!!!!
Závěr
| 25. 6. 2015 11:56
Kadjar je jasnej lídr segmentu,nejlepší a nejhezčí co můžeš koupit,jel jsem s ním a je úžasnej :yes: :yes:
Avatar - nalimer
Závěr
| 25. 6. 2015 12:15
Je to len prezlečený Qashqai do dizajnu Európana.
Má len jeden logický problém - cenu. Od tohto auta sa už vyžaduje náhon na všetky kolesá. A tam už je cena naozaj vysoká.
Bol to jeden z kandidátov pre auto manželky (nižšia stredná trieda, vyvýšený podvozok, priestor pre deti, kufor, možnosť 4x4). Ale asi neprejde sitom výkon/cena.
Avatar - 3_diamanty
Závěr
| 25. 6. 2015 12:20
a prave tu vidim trosku problem.... radsej si kupim originalny tucson alebo CX5ku ako prezleceneho kaskaja ... ale uspech v eu to auto mat bude.... vadi mi ale to ze nema klasicke budiky.... volil by som tucson ..... a zvedavy som aj na novy sportage

kazdopadne smoking ma kadjar pekny.... elegantny..... europan to kupi....... nissan mu v tomto hodne pomohol :yes:
Avatar - Ozzman
Závěr
| 25. 6. 2015 12:38
Jestli Tuscon pujde po vzoru i20, či ix35, tak to by bylo asi poslední auto co bych volil :-)
Avatar - nalimer
Závěr
| 25. 6. 2015 13:04
ide o masu ľudí. im nevysvetlíš, že je to ...
masa berie ťo, čo iní...
Avatar - Bubáq
Závěr
| 25. 6. 2015 13:16
Ahoj Toppere: Tvé deklaraci opravdu nerozumím: co je "originálního" na Tucsonu? Že daruje podvozek novému Sportagi? A co je špatného na převlečeném Qashqaji? Je to snad špatné auto? Já ho testoval celkem 3 dny a jsem přesvědčen, že je to velmi dobrá koupě s přihlédnutím ke kvalitě, výbavě a daným cenám. Odpověď na otázku, co je lepší, zda Kadjar nebo Tucson, dá až nějaký srovnávací test. Ale tvrdit, že radšej Tucsona ako prezlečeného kaskaja, může jen ten, kdo není nezaujatý :*) A protože Tvou "zaujatost" známe, vypadá nahoře neodůvodněná deklarace směšně.... sorry.
Avatar - 3_diamanty
Závěr
| 25. 6. 2015 13:38
vitaj ...... vdaka za nazor.... na vzajomny test som tiez zvedavy.... ;-) :yes:
Avatar - pumpkin
Závěr
| 25. 6. 2015 21:42
Zas hlava v piesku keď dôjde na konfrontáciu, však?
Avatar - Ozzman
Závěr
| 25. 6. 2015 13:40
:yes:
Avatar - rohYpnol
Závěr
| 25. 6. 2015 23:51
Ale tvrdit, že radšej Tucsona ako prezlečeného kaskaja, může jen ten, kdo není nezaujatý... ach ta čeština, snad:
Ale tvrdit, že radšej Tucsona ako prezlečeného kaskaja, může jen ten, kdo je zaujatý, smysl stejný, ale nemusím to číst 3x s tím, jak jsi to vlastně myslel >:D ;-)

Já tedy hlavně nerozumím tomu - a zvedavy som aj na novy sportag. Takže Kadjar je špatně, protože je to převlečený QQ, ale Sportage jako převlečený Tucson je rázem OK? Tomu říkám opravdu logický závěr :*)
Avatar - miromen
Závěr
| 25. 6. 2015 15:12
A kde si přišel na to že je Kadjar uplně shodny s Qashqaiem ? Holt to opravdu asi neni VW.
Avatar - Pepek
Závěr
| 25. 6. 2015 15:51
Když si dáš tu práci a budeš třeba hledat na autoweb.cz, najdeš:
"Jak již bylo uvedeno, Kadjar má společné technické základy s Nissanem Qashqai, přesněji řečeno je postaven na identické modulární platformě CMF ve variantě C-D pro největší modely."
:-!
Avatar - miromen
Závěr
| 25. 6. 2015 15:58
Pořadně si obě auta nastuduj.
Zde něco malo z konkurenčniho webu....
"Renault Kadjar je dlouhý 4449 mm, široký 1836 mm, vysoký 1607 mm a světlá výška činí poctivých 200 mm. Nissan Qashqai naproti tomu je o 69 mm kratší, o 30 mm užší a o 17 mm nižší, přičemž nemalá část z tohoto rozdílu padne právě na výšku podvozku, protože standardem pro japonského sourozence je u světlé výšky 180 mm. Kadjar pak nabídne také větší objem zavazadelníku, když v základním uspořádání zvládne 472 litrů."
Avatar - Pepek
Závěr
| 25. 6. 2015 18:04
Já mluvím o platformě a ty sem pleteš rozměry!!!!
Avatar - miromen
Závěr
| 25. 6. 2015 18:11
A tohle potom napsal kdo ?

"A zvláštní, že na tomto webu u testu Qashqai v naftě, což je úplně stejný auto se pěje chvála na jízdní vlastnosti. ZVLÁŠTNÍ!!!!!"

A pokud je nějake auto byť na stejnem zakladu vic přikrčeno k zemi a k tomu ma menši rozměry tak je velmi pravděpodobne že se bude i jinak chovat na silnici. A pak je tu samozřejmě nastaveni a možna i jine drobne upravy včetně použiti jinych komponent.
Avatar - Pepek
Závěr
| 25. 6. 2015 18:26
To samozřejmě chápu a o tom nemluvím. Já narážím jen na do očí bijící nesourodost testů zde. A tím ukončím tuto nikam nevedoucí diskuzi.
Avatar - Hittman
Je
| 25. 6. 2015 11:33
jasné, že s malým objemem kouzlo neuděláš...
hybrid
| 25. 6. 2015 11:41
Mne sa zda, ze pan redaktor je taky hybrid, ako fyzicky, tak aj myslenim.
Raz je vsetko dobre, potom je vsetko zle. Ini v inych recenziach problemy so sedadlom, volantom a snad aj vtacikmi vonku nemaju....
Nechcem nasilu protirecit a zastavat sa renualtu, ale vyjadrenie vlastnosti auta autorom je strasne nepresvedcive. V inej recenzii sa zase stauzju na uplne ine veci, ktore keby boli pravdou, tak by sa na to stazovali vsetci. Rovnako ako v tejto recenzii keby to bola pravda, tak by sa na to stazovali v inych recenziach....
Ja nechapem, preco ked sa testuje spriaznena znacka(nenapisem koncern, ale napr taka mazda, kde recenzenti odignorovali totalne zakladne negativa), tak nikomu nevadi tvrdy plast pri kolene, vlastne to je este aj kladny prvok, ale u inych znaciek kazdy vypichuje take hluposti a hlavne, co recenzia, to protirecenie, resp ine zle veci.
Avatar - Bubáq
hybrid
| 25. 6. 2015 12:55
Já naopak chválím redaktory za zveřejnění zjištěných nedostatků docela srozumitelným způsobem. Nakonec si každý stejně musí udělat obrázek sám, a tento test vede zájemce k tomu, aby se zaměřil na kritizovaná místa. Tomu říkám pomoc... Nemám nic proti Renaultu a už vůbec proti Kadjaru.
Hipisko, místo neustálého omílání kritiky údajné nekritičnosti vůči autům VAG koncernu bych uvítal, kdybys přinesl vlastní postřehy o Kadjaru. Nikoliv o Mazdě, ale o Kadjaru, rozumíš?! Furt dokola omílat, že testy jsou prokazatelně subjektivní záležitostí, mi docela leze na nervy.
Pozn.: tvrdý plast "při kolene" ještě nikdy nebyl chválen jako pozitivum. Ani zde, ani jinde. Záleží na tvaru příslušné části interiéru, zda kolenu/holeni/stehnu překáží, či nikoliv. A navíc, v tomto případě záleží i na tom, kolik koulí máš: kdo musí držet kolena od sebe, aby je vyvětral, holt narazí v každém autě. ;-\
Avatar - Auto CZ
Stále väčšia značka na kapote
| 25. 6. 2015 11:53
>:D dá sa využiť ten štvorhran na kapote fyzicky, alebo je to iba na pozeranie ? 8-s
Avatar - 3_diamanty
Stále väčšia značka na kapote
| 25. 6. 2015 12:07
auto inak pekne.... mozno najkrajsi renault sucasnosti spolu s capturom.... to logo ale mohlo byt mensie suhlas .. som zvedavy na lagunu... snad sa jej obrovskeho diamantu nezlakneme
Avatar - pumpkin
Stále väčšia značka na kapote
| 25. 6. 2015 21:48
Nebude to už Laguna a premiéra je v pondelok 6. júla.
Stále väčšia značka na kapote
| 25. 6. 2015 15:24
Á další trouba, který nedohlédne přes naše (Česko-Slovenské) hranice...
Takže, hochu, dovol abych Ti vysvětlil, že tento tvar je všude, opakuji, všude v Evropě považován za diamant. Jen a pouze u vás a u nás ho mají někteří z nás za něco jiného. A jen ti jednodušší nám to, veřejně ve společnosti či při diskuzích, hloupě připomínají. Jen zdůrazňuji - pro všechny ostatní Evropany, tj. pro cca. 730 milionů lidí, bys byl v lepším případě za hlupáka, v horším za ... (dosaď si).

Ps.: Řečeno slovy klasika - "Auto CZ", takhle to ve skutečnosti nevypadá. :-!

Pps.: Fakt bych nechtěl vidět, jak ten "štvorhran" fyzicky využíváš... 8-s

Ppps.: Jinak nic ve zlém ;-)

EDIT: Vyzývám toho palcovače, ať se zachová jako chlap a regulérně zareaguje a argumentuje. Jinak jsi ... baba.
Stále väčšia značka na kapote
| 26. 6. 2015 07:46
Ja ti dal ten druhej. A klido si to vyargumentuju - bavi me, jak ae rozcilujes kvuli takovy kravovine a doufam, ze se budes rozcilovat vic ;-)
Stále väčšia značka na kapote
| 26. 6. 2015 08:56
Tohle mi skutečně žíly netrhá. Ale pokud ten dojem máš, užij si to :-)
Stále väčšia značka na kapote
| 21. 9. 2015 16:42
Někdo holt má znak Renaultu na kapotě a jiný ho má v hlavě.
Avatar - kaa
Stále väčšia značka na kapote
| 26. 6. 2015 19:14
:yes:
Stále väčšia značka na kapote
| 25. 6. 2015 16:53
Jak kdo, někdo i fyzicky
[odkaz]
někdo jen na pokoukání
[odkaz]
;-)
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 11:57
Typický test od Vaší redakce potažmo samozvaných odborníků. Už jste trapní v těchto testech.Pokud se nejedná o koncern VW včetně Škody, ale o vozy které nejen že jsou jejich konkurencí, ale dalece ji převyšují, tak hodnotíte tímto způsobem . Nebudu to dále rozebírat, chováte se tak skoro ke všem značkám, které Vám nesedí do Vašeho porfolia. Je mě a asi i ostatním dlouhodobě jasné, koho propagujete a kdo Vás asi živý.
Pokud chcete hodnotit běžte k některým dealerům Renault, určitě Vám vozidlo zapůjčí zdarma na více dní. Za jeden den totiž ani pořádně nepochopíte co se v tomto v podstatě aliančním voze skrývá. Případně si přečtěte jak je vůz hodnocen v zahraničí, ale vynechte periodikum od Němců. Nepíši to v nějakém naštvání, píši to proto že jsem v automobilové branži nepřetržitě již od roku 1966 a domnívám se, že za tu dobu tomuto řemeslu rozumím. :no:
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:16
Nevím kdo živý, pana Fokta, ale vím kterou značkou žyje.... ;-)
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:21
Renault to nebude tipuji... ;-)
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:23
Nic z Evropy ;-) , spíš jsem narážel na vytříbenou češtinu... pokud pan Pokorný pracoval 50 let v automobilové branži, pak doufám nikoli jako novinář.
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:49
Ten odkaz na jeho hrubici jsem pochopil. Podle jména spíše pana Pokorného tipuji na dlouholetého úspěšného majitele showroomu Renault a Dacia v Brně - Auto Pokorný. Ten projev je totiž kromě té hrubice velice slušný.

Chápu, že musí existovat lidi, kteří jako první upozorňuijí na pravopis a souhlasím, že by se mělo psát spisovně i na fórech jako je toto, ale chybovat je lidské. Nemyslíš Emele?
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:54
Těch pravopisných chyb je tam víc, tahle jen nejvíc bije do očí. Vlastně ani nevím, proč mě jako první napadl novinář, asi pod vlivem expertů MeMyself a Gilgit :-) .

U majitele salonu to asi tolik nevadí a dá se pochopit i věta o vozech, "které nejen že jsou jejich konkurencí, ale dalece ji převyšují", to prostě k obchodní hantýrce patří.
Avatar - J@...
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 13:53
Jak jsem četl oslovení Fokte, ........... ten Gilča mi taky naskočil. ;-)
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 13:10
Jako novinář jsem nikdy nepracoval. Proto jsou pro Vás důležité moje pravopisné chyby. Hodnoťte tedy obsah a v automobilové branži jsem začínal jako automechanik a dále v tom pokračuji i když na jiném postu. Někteří to poznali a to mě hřeje u srdíčka :-)
Avatar - pumpkin
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 21:55
Požičajte im prosím vás ten Kadjar na týždeň, prihoďte nejaký ten obed, darčekové predmety a hneď sa im o aute bude lepšie písať.
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 15:37
Ale fuj, Emele, že zrovna Ty vyrukuješ s pravopisem kvůli jedné hrubce...

A ostatně - celý příspěvek je napsán slušně a kultivovaně. A třeba já s ním souhlasím.

Ps.: Pravé koleno - OK, beru, ozkouším. Ale rozhodně vím, že mé pravé koleno bylo v OII v neustálem kontaktu s hranou (levý spodní roh) radia. Nebyl jsem zdaleka sám. A kolikrát to zde na ACZ bylo zmíněno?

Ppps.: Přečti si první jízdní dojmy a testy na Rapid, jehož podvozek byl naladěný tak božsky, že to Škodovka ve vší tichosti za půl roku předělala. Ale tady, tady byl podvozek "óda na radost" (sorry, Ludwigu). A teď si to srovnej s dvěma jízdními dojmy Kadjaru.

Pane Pokorný, souhlas se vším co píšete. Je až neuvěřitelné, když člověk do toho kritizovaného auta sedne a zjistí něco úplně, ale úplně jiného než co píší novináři. Jako dlouholetý (velmi spokojený) majitel Meganu bych mohl vyprávět...
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 16:44
Není jen jedna... ale říkám, nějak jsem si spojil "práci v branži" s pozicí novináře, vzhledem k pozici majitele salonu to Renault ten příspěvek beru... nebo aspoň chápu.

O pravém kolenu jsem ani já ani pan Pokorný nic nepsal, ale zejména v souvislosti s Fabií jsem tu kritiku parkrát slyšel. Sám za sebe tuhle větu v testech ignoruju, sedím tak že mám v každém autě místa dost.

Ten test od Fokta se mi taky moc nezdá, ale určitě ho nepodezírám z naddržování VW ;-)
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 16:52
1.) Jasně, chápu. Za tou mou větou měl být smajlík.

2.) O pravém kolenu psal pan Fokt. O pravém kolenu u OII patrně nikdy nepsal. Proto to uvádím jako příklad klasické nezaujatosti.

3.) Nevím co si o tom mám myslet. Já osobně jsem ztratil iluze o kvalitě a nezaujatosti českých automobilových novinářů právě v "kauze" Rapid. Chválili tu uskákanou kozu do nebes, nechali ji drtit klasickou C segmentovou konkurenci (ano, bylo třeba "pečlivě" vybírat, takže třeba s kombíkem liftback nikdo nesrovnával) a pak ho, statečně v rámci anonymního hlasování, neposlali ani do finále českého Auta roku...
Tak co si mám myslet?

Ps.: Aby bylo jasno - po úpravách podvozku považuji Rapid za velmi povedené lowcostové auto na pomezí B/C segmentu. Už i ceny jsou relativně rozumné. A pro fleety (ty Škodovka umí) super auto. Zkrátka Škodovka našla mezeru na trhu...
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 17:11
V hlavě to nemám, ale široký středový panel u některých Škodovek bylo celkem časté téma v testech, myslím že i tady.

Nemyslím že by v redakčních testech byl Rapid nějak zvlášť adorován, tady je třeba na ukázku něco z textu od Lukáše Vaverky, který obecně patřil spíš k zastáncům koncernu - na rozdíl od pana Fokta :-) :

Lehká karoserie s velkým otvorem v zádi totiž nedokáže nabídnout odpovídající tuhost v krutu, takže přejezd nerovnosti na jedné straně vozu (například kanál) má za následek tupou ránu. Menší nerovnosti se zase projeví akusticky, dunivým bubnováním zadní nápravy.

[odkaz]

Něco jiného jsou testy převzaté ze světa motorů, ale asi největší ódy byly na autoforu.
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 17:23
Pokud nevidíš ten odlišný přístup k testování různých značek, tak jseš asi zaslepený. Někdy se jdou hledat chyby někdy klady. Někdy musí být celkový dojem pozitivní, někdy negativní. Vidí to každý, kdo nemá miromenovy klapky na očích.
Avatar - miromen
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 17:43
Ty mi laskavě přestaň psat něco o klapkach...i ten kuň je ma menši než ty.
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 17:45
K OII - ano, v rámci objektivity nutno dodat, že občas, ale skutečně občas, se ta zmínka objevila. Ale třeba já to auto kvůli tomu nemohl skoro řídít (fakt nepříjemné). Ještě vtipnější byl Chevy Cruze, kdy jsem pravým kolenem reguloval teplotu v prostoru řidiče ;-)

Zde jízdní dojmy od stejného (!!!) autora:

[odkaz]

A to je to, o čem hovořím. Ano, v době, kdy už všichni vědí že auto je uskákaná koza to napíše i pan Vaverka. Ale v jízdních dojmech, psaných v době kdy dealeři přijímají první předobjednávky a dojí nedočkavce, kteří si nejsou schopni počkat 6-12 měsíců na "normální" ceny? Jen si počti ;-)
Kdežto Kadjar - 2x jízdní dojmy, 2x brutální kritika. Vyzkouším, uvidím. Ale minimálně 1,6 Dci prostě projetý mám a jedná se o nejlepší dieselovou 1,6 na trhu, která šlape na paty i naftovým dvoulitrům. Ten motor je skvělej. Howgh. Ale tady je to dle autora líná lemra s obrovskou prodlevou turba a "kopancem", se kterou se skoro nedá předjíždět. Kdežto s Fabií kombi 1,0 HTP dojede 5 urostlých chlapů z SM na Ještěd. V pohodě. Z 80-100 za 43s. Posítej se mnou 80 ... 81 ... 82 ... 84.
Chápeš?

O testech z SM nemluvě. Ano, ty zdejší kmenoví autoři na svědomí nemají. Ale charakter ACZ tyto testy prostě dotvářejí a nelze je striktně oddělovat.
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 22:32
S tím kolenem je to ale fakt individuální. Já třeba ten problém neměl... nikdy, v žádném autě... sedím s nohama víc u sebe. U Superbu mě ale třeba obtěžuje silný sloupek řízení.

1.6dCi je jedna z nejlepších 1.6, souhlas... o slabším projevu pod 1700 otáček se ale ví. V Meganu je to každopádně super motorizace, pro Kadjar asi pořád nadstandardní, pro Espace... no, uvidíme.
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 22:46
Koleno je individuální záležitost. Beru, uznávám. Nicméně - já osobně jsem klasická "euro" postava - 185m, 85kg. Ano, v autě si sedačku nastavuji nízko a na dlouhé nohy... Ale přesto - to nestojí ani za zmínku, že posez může být pro někoho nepříjemný? O nohou u sebe" to opravdu není...

1.6 od rencka - ano, o tom to je. Jedná se o super motor, v rámci své kategorie. Slabší projev pod 1700 souhlas, ale ten zbytek? Aneb zkritizovat se dá cokoli... Takhle shodit tak dobrý motor... Mno, pro mě osobně se jedná o takový lakmusový papírek.

Ps.: V mém předchzím příspěvku je chyba - z 80 na 120 km/h.

Ps.: Souhlas v rámci Espace. To už je fakt veliké a těžké auto, tam mám jistou obavu také.
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 08:52
Upřímně nevím, jak bych při testu hodnotil, jestli posaz může být pro někoho jiného nepříjemný. Jasně, člověk si může dát sedačku nahoru nebo dolů a tak, ale já osobně bych nebyl schopen posoudit, jestli by někoho jiného ten tunel mohl nebo nemohl tlačit.

1.6dCi - ale ona v testu je i pochvala, spíš je to tak, že autor dává důraz na to chování v nízkých otáčkách. Ale fakticky s tebou souhlasím - 1.6dCi je špička malých naftových motorů, to je základní fakt a zbytek je nějaká kosmetika okolo, z testu to vyznívá víc negativně než by mělo.
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 09:02
:yes:
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:19
Absolutní souhlas pane Pokorný. Oni to podle mě i ti redaktoři ví. Jenže když dostatečně nepomluví Německou konkurenci, tak přijede velký šéf z Německa a na místě redaktora vyhodí, proto se z nich stávají pisálci / řidiči, kteří dopředu ví, co o jaké značce napsat... že jsou směšní až trapní poté dokazuje celá Evropa a její prodeje.
Avatar - Bubáq
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 13:00
Hm, a to víš s jistotou, nebo takovou situaci předpokládáš? Myslíš, že jsi na pravém místě pro uveřejňování domněnek? Trapné příspěvky... fakt už velmi trapné! Něco ke Kadjaru bys neměl?
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 13:10
S jistotu vím, že kaškaj je nejprodávanější SUV v Evropě. No a jelikož Kadjar je jeho alianční brácha se shodnou technikou, tak je velmi pravděpodobné, že lidé po něm pujdou. Stejně tak, jak jdou po Capturu, který tvé třídní soupeře (včetně německých) drtí. Mimochodem, co ke Kadjaru máš ty? Nebo si přišel jen prudit trapnými otázkami?
Avatar - Bubáq
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 13:26
Ke Kadjaru nemám nic, ani jsem ho neviděl. Proto mě zajímají postřehy těch, co ho už zkusili. A všimni si, že nezaplácávám veřejný prostor kydama typu "ACZ nadržuje VAG". To je dlouhodobě známo, stejně jako to, že podle redaktorů ACZ jsou produkty VAG hodnoceny vysoko oprávněně. Kritika tohoto přístupu je házením hrachu na zeď a už mě opravdu znechucuje. Ničeho pozitivního se touto kritikou nedosáhne.
Na druhou stranu, rád bych věděl, v čem je Kadjar dobrý. Od někoho, kdo ho už jel a zároveň je zkušeným řidičem s praxí na více, než jednom konkurenčním modelu. Připadá Ti takový můj přístup jako nerozumný?
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 13:32
Smířit se s tím, že tento web je "VAG pozitivní" a tedy na to neupozorňovat, je vlastně vítezství VAG a umlčení konkurence. No a proto to pro mě nikdy nebude házení hrachu na zeď, ale určitý boj za objektivní novinařinu... možná jsem naivní, ale když nebude protestovat nikdo, rozhodně se to nezlepší, spíš asi naopak.
Avatar - Bubáq
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 15:42
OK, to je pravda.
Přidám se pokud možno kultivovanou formou.
Avatar - pumpkin
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 22:00
:yes:
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 14:17
ACZ (CNC) má české majitele. Jestli ti něco říkají jména Křetínský a Tkáč.
Avatar - abacus
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 15:10
Máš pravdu. Len je otázne, kto je tu trápny a smiešny.
Dokazuje to celá Európa a jej predaje. Za posledných 10 rokov klesol záujem o Renault na cca polovicu.

rok počet podiel na trhu
2004 1.679.288 ks 10,39%
2005 1.679.288 ks 10,39%
2006 1.286.563 ks 9,77 %
2007 1.180.115 ks 8,26%
2008 1.082.950 ks 7,52%
2009 1.124.622 ks 7,70%
2010 1.164.277 ks 8,36%
2011 1.068.600 ks 7,72%
2012 818.596 ks 6,52%
2013 797.577 ks 6,51%
2014 872.486 ks 6,74%

zdroj: left-lane.com
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 16:08
Renault propad zastavil a roste nejvíc v Evropě. Někdy se daří, někdy ne. A Renaultu se teď docela daří. Zákazníci ocenili dlouholetou práci Renaultu na spolehlivosti a kvalitě. Dnes už každý ví, že Renault patří mezi nejspolehlivější značky (stejně jako Mazda o které zde byla řeč). Samozřejmě, že nějaký rok trvalo než to zákazníci pochopili. Dnes je však Renault zpět a naopak jiné značky čeká propad.
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 16:56
Co zákazníci ví nebo neví o kvalitě netuším, myslím si, že pokud nemá značka vyloženě aktuální průšvih, tak je to většině dost jedno, maximálně mají v hlavě nějaké 20 let staré mýty co někde slyšeli.

Renault roste a jsou za tím a) atraktivní nové modely (zejm. Captur) a b) špatná čísla posledních několika let.

Trošku zklamáním je pro mě (prodejně) Twingo, čekal jsem trošku víc, zatím pouze dotahuje čísla z roku 2012... asi je cenový odstup od Twinga / Capturu moc malý.
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 17:32
Twingo má prodeje na úrovni UPu, což při vyšší ceně Twinga neberu jako neúspěch. Prodejům snad pomůže dvouspojka. Nejvíc by však pomohlo, kdyby se Twingo zbavilo toho základního motoru 1.0 SCe od Mercedesu.
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 22:22
Hm, máš pravdu, Up! dost ztratil a jeho náskok na Twingo se za Q1 smrsknul na pár procent.
Avatar - abacus
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 06:38
Nárast 80 000 ks oproti stráte 3 000 000 zákazníkov za dekádu, to chce silné "populistické srdce".
Avatar - J@...
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 12:58
Nejste náhodou pane Pokorný z Brna? ................... to by ledacos vysvětlovalo. ;-)
Avatar - rohYpnol
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 00:25
ale no tak, to přeci nemůže být taková náhoda :*) ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 14:50
Naprosto s vámi pane Pokorný, ve věci totální neobjektivnosti redaktorů tohoto webu vůči uvedenému vozu známého francouzského výrobce souhlasím!

Nechápu, jak mohou tak hnusný rendlíkovský křáp takhle vynášet do nebes a srovnávat jej s auty, které jej dalece převyšují! Pokud tyhle křápy prodáváte, divím se, že jste ještě živý. :no:

Ale objektivně: rozumím, proč se držíte těch křápů. Pro servis je to úžasný business!
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 15:39
Tys měl ten ban dostat taky.

Klidně se tou svojí záští udav, malej českej človíčku... :-!
Avatar - Ada je zase tady
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 16:28
Jenže já nikoho nenapadám strýčku. každý ať si žije, jak uzná za vhodné. Tím, že jezdíš rendlíkem, říkáš sám o sobě svému okolí, co jsi zač. Je to jen tvoje volba ;-)
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 16:36
No, v rámci toho co jsi zač ty má většina lidí na zdejších diskuzních fórech už pár let jasno.

Nevím, co dávám vědět svému okolí tím, že jezdím rendlíkem. Myslím, že lidé, kterých si vážím a kteří jsou pro mě důležití rozhodně nehledí na člověka krze to, čím jezdí. Ale ty zůstaneš Adou, i kdybys vyměnil toho svého Outlandera za Ferrari.
Jó, někdo má diamant na kapotě. Někdo má tento znak (který si vykládá patrně jinak) v hlavě. Enjoy it :-!
Avatar - Ada je zase tady
Typický test od Vaší redakce
| 25. 6. 2015 23:32
"Nevím, co dávám vědět svému okolí tím, že jezdím rendlíkem."

Opravdu to nevíš? :-)
Avatar - rohYpnol
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 00:12
jistě, třeba to, že nejsem jen další tupá ovwce ve stádu >:-[] :-!
Avatar - grifith
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 06:40
Adolfe, udělej nám radost a barvitě to popiš >:-[] Přece jen s tím máš své zkušenosti a čtvrt století starý pohled nás v lecčem obohatí...
Avatar - rohYpnol
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 00:04
Zdravím, nebudu tu raději šířit Vaše postavení v automobilové branži ;-) Nicméně i já musím uznat, že máte velký kus pravdy.

Stačí se podívat na konkurenční weby, kde mj. zaznělo:
"...Naopak jako velmi dobrý se prezentoval podvozek. Ten je především rychlejší než motor, auto je v zatáčkách díky tomu jisté a navíc se do interiéru nepřenáší žádné velké rázy od kol ani na vyloženě rozbité silnici. ...".

Nicméně Kadjar nejspíš objektivně žádnou revoluci na poli crossoverů nepřináší a opravdu pravděpodobně opravdu půjde jen o další průměrný crossover. Ovšem dlužno dodat, že tím "průměrný" je myšleno "velmi dobrý". Jen konkurence je zkrátka na takové úrovni, že vesměs jde o velmi dobré vozy. Takže pokud ACZ píše o Kadjaru jako o průměrném voze, pak by stejným titulem měla označit třeba ... Škodu Superb :-! :-!

Nicméně férová nabídka - klidně si na týden zapůjčím a napíšu na můj blog test.. resp. týdenní dojmy A myslím to vcelku vážně.

I když zástupce na blogu už zřejmě máte...
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 09:04
Průměrná, to by se z jistého úhlu pohledu dalo napsat k Fabii. Krom hezkého kabátku do třídy supermini vlastně nic nepřinesla. Jo, jezdí hezky a tak, ale nic co by o generaci starší Polo neumělo. Ta třída je ale obecně hodně vyrovnaná a technické finesy se v ní tolik nenosí.

Superb je jiná písnička, to je nezpochybnitelně špička třídy. Je tu Passat a Mondeo jako fullsize konkurenti, je tu Mazda 6 jako okrajová alternativa... a to je všechno, ostatní jsou tam někde vzadu.

Když se bavíme o mainstreamové střední třídě, tak je pro mě špička Passat-Superb-M6-Mondeo, průměr Insignia-508 a podprůměr C5-Avensis-i40-Laguna (zřejmě zhruba v tomto pořadí).

PS: souhlas s myšlenkou, že průměrný není negativní hodnocení... a u Kadjaru tuším, že bude nadprůměrný.
Avatar - rohYpnol
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 14:33
Superb není ničím nad průměrem třídy. Technické finesy Passatu nedostal, TOP motorizace také ne, inteirér je veskrze průměrný. Co beru, je odladění vozu a celková dotaženost, tohle Škoda umí. Takže Superb prostě zvládne tak nějak přirozeně fungovat, velký prostor, velký kufr, příjemné blbůstky... Ano, prostě fajn auto.

Ale že by se něčím kromě prostornosti vymykal třídnímu průměru? Ne :-!
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 15:21
Vyniká nabídkou výbavy / motorů / převodovek / 4x4. Turbobenzín 200kW+, 4x4, adaptivní tlumiče, DSG víceméně k libovolné motorizaci... pokud vezmu ty, co jsem označil za průměr a podprůměr, tak ti s ním nedokážou v technice držet krok a Superb tedy průměr jasně převyšuje.

Výjimkou je Insignia, ta má ale zase jiné problémy (omezenou prostornost, vysokou hmotnost).
Avatar - rohYpnol
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 16:42
Jestli Superb vyniká nabídkou výbav a kombinací motorů, tak to z něj rozhodně lepší model nedělá snad, ne? Ok, klidně budu souhlasit s tím, že Superb je jedním z nejkomplexnějších modelů své třídy, šíře nabídky je značná. Ale to je docela chabá obhajoba nadstandartnosti Superbu. TOP prvky jako Passat nedostal, tečka. A v běžných verzích, které mají srovnatelného konkurenta, zkrátka nic extra nevidím. Ty snad ano?
Avatar - Emel
Typický test od Vaší redakce
| 26. 6. 2015 17:03
Můžeš schválně napsat, kdo je špička podle tebe a co na ni ztrácí Superb. Třeba oproti Mondeu. Co má Superb oproti Mondeu lepší ti napíšu hned - prostornost a dynamiku.

Oproti Passatu ztrácí pokud vím tři věci - BiTDI, LED světla a VirtualCockpit. Jsou to ty tvoje top prvky, nebo jsi myslel něco jiného? Pokud teda jen tak nestřílíš...

Že taková i40 končí s 1.7CRDi a 2.0GDI je problém Hyundai, ne Škody... s takovou nabídkou na špičku pomýšlet nemůže, i kdyby to jinak bylo špičkové auto... což není. Řešit verze je ožehavé, ale pokud mluvíme o špičce, tak na té stojí Superb 2.0TSI DSG 4x4 L&K...
CX-5
| 25. 6. 2015 12:09
Niekto tu spomína Mazdu, tak na CX-5 sa Kadjar nemôže hrabať...od mazdy je na kilometre do zadu :no: :no:
CX-5
| 25. 6. 2015 12:13
V čem konkrétně je CX-5 o kilometry dál? Technika? Těžko >:D Design.. to je sice subjektivní, ale i tam je Kadjar lepší, cena? Možná. Jídní vlastnosti? Těžko, Teréní vlastnosti? tak na stejno...
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 12:18
Technika rozhodně a jízdní vlastnosti nejspíš taky.

Na technice je vidět, že Kadjar cílí spíš do té Cross oblasti... jediný automat s 81kW naftou, pro 4x4 vůbec. Mazda ač teda konfigurovatelností taky nevyniká je v tomhle dál.
CX-5
| 25. 6. 2015 12:27
Takže 1,6 dCi 130 ps není technicky dál než letitý, těžký a na objem nevýkoný 2,2 D?!. A co až příjde 1,6 dCi 160 ps? O benzinech se raději bavit nebudeme, skyactiv nemá proti moderním přímovstřikovým benzínům Renaultu šanci. Ovladatelnost a podvozek bude srovnatelý s tím, že CMF platforma hraje pro alianční techniku... Tristní konfigurovatelnost u Renaultu je nevýho, to souhlas, ale dej jim pár měsíců, myslím, že variant přibude.
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 12:33
2.2 v CX-5 není letitý, je to nový motor z rodiny SkyActive, biturbo. Jeho silnější varianta má 175k a 420Nm. K tomu lze mít manuál i automat, 4x4... nic takového Kadjar nenabízí. Až přijde dCi 160 (pokud přijde), bude pořád o 40Nm slabší.

O jakých benzínech? V benzínech nemá Kadjar dneska nic. Od září bude 130k TCe. Mazda má 160, 165 a 192k SkyG. Zní ti to nějak beznadějně :-) ?

CMF platforma se snaží kompenzovat jednoduchou zadní nápravu lepšími tlumiči... no uvidíme. Kadjarem jsem nejel, ale jel jsem nový Qashqai i CX-5 a CX-5 je řidičsky výrazně lepší auto. Myslím ale že ta verze Q co jsem jel ty lepší tlumiče neměla (1.5dCi).
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 12:59
Nechci nic říkat, ale Kadjar je asi o kousek jinak cílený, než CX-5 ne? Neřekl bych, že něčím bude zaostávat, maximálně šíří nabídky, jenže to z konkrétního auta nedělá horší oproti konkurenci, utrpět mohou prodeje, kdy Kadjar nenabídne větší motorizace :-)

Mě se moc líbí, ale jeste sem ho neviděl dál, než na fotkách a po Koleosu, který sice měl zajímavou techniku, ale byl ošklivý, to je příjemná změna. Doufám, že v podobném duchu se vytasí Renault ještě s větším SUV jako náhradou Koleosu, což tu i někdo někdy dřív hlásil :-)
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 13:02
To jsem přesně psal, pokud zalistuješ o pár příspěvků nahoru:

Na technice je vidět, že Kadjar cílí spíš do té Cross oblasti

Prostě... priorita je FWD, auto do půl mega jako alternativa ke Golfu / Focusu. Nic proti tomu...
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 13:33
Sorry :-) :yes:
CX-5
| 25. 6. 2015 13:03
Řidičsky lepší auto je strašně subjektivní věc. Pro nás čechy je modla Octaiva, která je podvozkově a řidičsky (myslím OII) horší než např. muj Megane 3, 1,5 dCi. hlavně předek a citlivost řízení. Je to dáno platformou Golfu 4 vs. o 10 let novější technika Renaultu, ale o tom se tady nesmí mluvit, protože Octavie je přece boží!

Možnosti nabídky absolutní novinky vs. auta, který je na trhu kolik? 3 roky? Nejde porovnávat. Dále je zde potitika aliance, že ČR trh je natolik malý a natolik zmanipulovaný do Německa, že nemá význam nabízet veškerou techniku. Nejsem specialista na Mazdí atmosféry, ale kromě vysoké poruchovosti na tom ty motory budou bídně i v pružnosti oproti turbo benzínům aliance (1,2 TCe, 1,6 TCe, Dig-T) Příjde nový 2,0 TCe, snad i 1,4 TCe. Jinak logicky - 1,6 dCi bi turbo bude lehčí a úspornější než 2,2 D biturbo od Mazdy - těžsí předek = horší potlačení nedotáčivosti. Dale platforma CMF bude lehčí, než podvozky Mazdy, celkově bude mí t váhově Renault výhodu = lepší ovladatelnost. Každopádně mluvit u těchto krabic o řidičských zážitcích je samo o sobě dost masakr, protože svwtlá výška je světlá výška. A ani sebesilnější X5M nebude na okreskách rychlejší než HH nižší střední... to je fyzika.
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 13:05
Promiň, teď plácáš. Radši napiš že se o Mazdu nezajímáš a nic o ní nevíš...

Třeba k té hmotnosti:
Kadjar dCi 130k 4x4 MT: 1511kg
CX-5 SkyD 175k 4x4 AT: 1540kg
CX-5
| 25. 6. 2015 13:13
O Mazdu se nezájímám detailně, ale "spolehlivost" jejich skya motorů se ke mě dostala (warancy direct myslím, ale už přesně nevím, kde jsem to četl, jen vím, že mě to dost překvapilo). A co rozměry Emele? ty sem hodíš taky?
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 13:17
No tak povídej... co jsi kde slyšel o spolehlivosti SkyActive-G? Já neslyšel nic špatného, naopak. Že ty si pleteš benzín a naftu?

Rozměry? No pokud na tom trváš...
CX-5: 4555x1840x1710
Kadj: 4449x1836x1607
[odkaz]
takže?
CX-5
| 25. 6. 2015 13:24
Ano, mám samozřejmě na mysli jejich benzinové motory. Odkaz ti nedám, nevím totiž, kde to bylo, snad někde na autoforu a ti odkazovali na anglický průzkum).
Avatar - Bubáq
CX-5
| 25. 6. 2015 13:28
Svým přístupem jsi adamikosi trapný....
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 13:31
Můžeš mi k tomu něco najít? Opravdu myslím že si to pleteš.

Mazda je na tom se spolehlivostí tradičně dobře, v UK top 50 dle Warranty direct má 5 aut (můžeš hádat kolik jich má Renault... ne že bych chtěl význam té statistiky přeceňovat).

Ještě něco k těm rozměrům, nebo sis myslel že je Kadjar větší auto? ;-)
CX-5
| 25. 6. 2015 13:36
Ano, myslel jsme, že je blíže CX-7. Jak píše borec výše, proti tobě se dá hajit maximálně v momentě, kdy sem ve svým rybníku... to, že sem moc často nepřispívám neznamená, že tě neznám. ;-) Díky za osvětu. Co se jízdních vlastnostů týče, to necháme na velkých testech několika testérů, každopádně tyto dva kousky techniky si říkají o srovnání.

Ta statistika motorů zde...slušný direkt pro Mazdu...konkrétně i od toho hroznýho Renaultu.

[odkaz]
Avatar - CommonUser
CX-5
| 25. 6. 2015 13:47
Clovece ty mas asi problem pochopit, ze v tej statistike Mazda padne dole kvoli napr. drahemu DPF, ale Renault vyskoci hore, aj ked ta necha 5x na dialnici stat kvoli "ventilceku kvality" , pretoze stoji len 20 centov.
Nemas tam vobec delene motory, a 1,5 dci je prave znamy zadretim, ci vstrekmi po urcitom km. Aj ked uz to mozno vychytali na ludoch ... ako VW.
CX-5
| 25. 6. 2015 13:55
Já dal čísla + své zkušenosti. Myslíš, že Renault nepoužívá DPF? 1,5 dCi je dneska už hodně vychytaný motor. Jestli vydrží 400 tis. netuším a zkoušet to nehodlám. Tvá narážka na Laguny II a jejich mizernou kvalitu elektroinstalace a čidel tlaku v pneumatikách je stará cca 14 let... něco novějšího bys tam neměl?
Avatar - CommonUser
CX-5
| 25. 6. 2015 14:36
adamikos - recou tvojej logiky - 1,5 dCi je totalny srot, pretoze ako si sam napisal - az dnes je vychytany ! Korelacia tohto vyrazu je urcite blizsie pravde ako povedat, ze generalne SKY motory od MAZDY su uplne v p...li.
Ponal malcik ?
Avatar - Emel
CX-5
| 25. 6. 2015 14:14
Ona taky je blízko CX-7, dokonce bych řekl, že uvnitř je CX-5 prostornější. Tím spíš by ale platilo, že co se hmotnosti týče, je na tom Mazda dobře, ne? A ona je... odlehčení je součástí filosofie Skyactive.

Tohle je statistika peněz utracených za opravy u jedné pojišťovny... ale hlavně, ty tam vidíš nějaké členění na benzín a naftu? To je totiž dost důležité... protože o problémech naftových SkyActive se opravdu mluví, ale ty jsi psal explicitně o benzínu a tam je fakt ticho po pěšině...

Abys tedy byl ve svým rybníku, tak ještě na chvíli ke Kadjaru - mně se to auto líbí, je to prostě Qashqai v evropském střihu a nevidím důvod aby se dobře neprodával. Omezená nabídka motorů mi vadí u Qashqaie i Kadjaru, hlavně 1.2 v benzínu je na relativně velké auto tak akorát... ale většině to asi vyhoví a časem zřejmě přijde 1.6TCe pro ty náročnější.
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 15:22
Ty maš znak Renaultu i na zrcatku misto ružence. Jestli se něco piše o pruserovosti Mazda motoru tak hledej u dieslu. SA jsou na trhu chvili na to aby se dala jejich spolehlivost tabulkově vyjadřit. Tedy pro hltače tabulek.
CX-5
| 25. 6. 2015 13:18
Tak než začneš cokoliv srovnávat, nejprve si seřaď "detaily" do sloupců vedle sebe. Pak ověř nějaká fakta... Lidé tě budou víc respektovat.
Avatar - J@...
CX-5
| 25. 6. 2015 13:10
"Vysoká poruchovost mazdích atmosfér".................... a "můje megane III 1,5 dci" ................................... tyhle dvě věci si stačí poslechnout, a je jasné, že nemá cenu nic řešit. Snad jen, zkuste pane vysednout, a potom nasednout i do něčeho jiného!
CX-5
| 25. 6. 2015 13:22
Jj, a do čeho konkrétně prosím? Btw. mě klidně tykej, nejsme na jednání, sme na fóru :-)
Z japonců jsme jezdil: CTR 7G, Civic 5G 1,6 vtec, 1,6 vti, řídil sem S2000 (2,0 vtec). Dále sem jezdil Megane Coupe, 2,0 16v, Clio 2 RS. Z normálních aut Passat B5,5 1,9 TDi, Octavia 2, 1,9 TDi, 1,6 TDi. To jsou ty zkušennosti za delší dobu ježdění, to, že sem něco někam řídil, to ani nespočítám... Nechlubím se, není moc čím, je tady samozřejmě spousty virtuálních Schumacherů a znalců veškerých nejmodernějších aut, tento web znám roky, ale to tabulkový měření ptáků mě moc neba. Takže když tvrdím, že skya motory jsou porucohvé, tak sem o tom nečetl v TÜV reportu, ale u warancy direct. Aproč o tom píšu, protože mě to překvapilo... jak sám vidíš, mám celkem blízko k japoncům, tak proto. Mimochodem, 1,5 dCi sice nejede, ale aspoň nežere a drží, 4 roky, 90 tis. a jak na tom bude motor a auto za 5 let je mi úplně jedno.
Avatar - J@...
CX-5
| 25. 6. 2015 13:36
Aha, takže tvoje referenční vozidla pro srovnání renault /megane III/ vs. německá provenience je passat B5 a oktávka II ? ..................... jak říkám, sedni někdy i do něčeho jiného.
CX-5
| 25. 6. 2015 13:40
No tak mi konečně poraď, do čeho sednout! Na rozdíl od tebe sem napsal, co jsem dlouhodoběji jezdil a porovnání CTR vs M3 obyč, vs M1 Coupe vs Clio 2 RS...to NENÍ reference?!
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 13:42
Chceš lépe jezdící a řidičtější auto, konkurenta k Meganu III? Tak, třeba tu Mazdu 3, nebo Focuse s 1.5EB :-)
CX-5
| 25. 6. 2015 13:45
Focus? Si si jisty? To auto nezatáčí >:D >:-[] Mazda 3 souhlas, ale tam si taky zaplatíš.
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 13:50
Focus? Nezatáčí? >:D Jakym Focusem si prosimtě jel? >:D Neměl něco s nápravou? Nebyl třeba bouranej? >:D
CX-5
| 25. 6. 2015 14:01
Správně si pochopil, to byla stranda, jel sem několikrát předposlední Mondeo a to se řídí krásně (třeba oproti tomu pašikovi B 5,5 >:-[] ) Focus (moderní) sem nejel, tam sem narážel na losí / sobí test, kde posledního Focuse zničil Pulsar.
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 15:28
Focus zatači tak že o tom se Meganu muže jenom zdat. On ten Focus za sebou nechava třidně takova auta jako je např. Leon nebo Mazda 3.
Avatar - J@...
CX-5
| 25. 6. 2015 13:51
Ze začátku by to možná chtělo srovnat roky výroby a modely. A jestli současné megane III sotva odmázne passat B5, tak je to spíš úspěch pro letitého protivníka. Jinak souhlas s ozzmanem a přidám aktuálního golfa.
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 13:54
Tak B5tka a B5,5 jsou takové kočáry, toho v zatáčkách smázne i Fabie si troufnu říct >:D Ale na druhou stranu na dálnici je to velké plus pro Passat:)
Avatar - J@...
CX-5
| 25. 6. 2015 13:57
Tak jasně, B5ka a oct. II bez fc je ještě dozvuk VW jizdně sterilního období. :-)
CX-5
| 25. 6. 2015 13:59
B 5,5 je podvozkem rozhodně nejhorší auto, co sem řídil (nepočítám-li dodávky)... hrozný, špatný, nezatáčí, jak píše Ozzy, i Fábka dokáže být rychlejší...
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 14:01
Proč nejhorší? Na dálniční přesuny je B5.5 super, akorát teda kdo vždy tvrdil, že jsou plavní jen Francouzi tohle auto nejezdil >:D To je snad o preferencích ne? Ja bych řekl, že B5.5 má aspon charakter dálničního křižzníku, B6 uz je uskákanější.
CX-5
| 25. 6. 2015 14:03
Ale jsou auta, která ti dají komfort a navíc zatáčí, třeba Mondeo, Laguna 2, to jednoduše Passat neuměl. Možná kdyby měl povolený provoz jen po dálnicích, tak by byl ok...
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 14:06
Laguna 2????? No, možná trochu líp, než B5,5, ale jestli bych ji označil za nejaké řidičské a zatáčející auto, to nevim, hlavně na rozbité silnici uskakovala.... Měl sem ji 3 roky :-) Mondeo ano, od MK III to patří mezi TOP ve své třídě.
Avatar - J@...
CX-5
| 25. 6. 2015 14:05
Hlavně je to konstrukčně model z r. 1996 až 2005, tak mi pořád nejde do hlavy, jak to souvisí s novodobými renaulty. A kdybychom si udělali výlet do historie i u renaultu, tak.................... .. tak raději nebudeme otevírat staré rány, staré hroby a obnovovat tragédie. >:D
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 14:07
Při čtení tvého příspěvku jsem se uplně nahnul nastranu na židli, jako v jedničkové Laguně v zatáčce >:-[]
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 13:38
No, i když je to takový bojovník za Renaultí práva, tak s ním zase uplně nesouhlasit nemohu. Oktávka opravdu není nikterak zajímavá podvozkově a to jsem nejel ani bez multilinku. Megane může opravdu někomu vyhovovat, ja bych s tím taky klidně jezdit dokázal. A že mu dobře slouží 1.5DCI? Pokud vím, tak ho dost vychytali a poslední kusy už problémy nemívají. Takže, proč ne? :-) Ale o poruše motorů Mazdy sem se taky doslech až teď :-)

Myslím, že u vás ostatních je zase problém uznat, že by i Renault mohl udělat dobré a spolehlivé auto :-) A to už dnes také není nereálné, ba naopak.
CX-5
| 25. 6. 2015 13:44
Ke spolehlivosti motorů Skyactiv od Mazdy viz. odkaz. Za ostatní ti Ozzy děkuji, připadnu si tady jak blázen, ale já se jen snažím lidem říct, že mám Renaulta a že je spolehlivej a i řidičsky zajímavej a že to dokonce mohu srovnat s jinýma autama... ale tady je to pořád dokola.

[odkaz]
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 13:49
Řidičsky zajímavej... to nevim, ja jezdil jen jedním kombikem, kterého má Ronault a ten už mi ho prej nepůjčí >:D A to auto se mi líbilo, hlavně v poměru ceny a výkonu. Podvozek byl tužší, ale ne nekomfortní, jasně že ve třídě jsou i lepší, ale i horší. Prostě průměr, motor byl 1.6Dci a ten byl na tom autě nejlepší. Mimo motoru, který byl nadprůměrný, to je průměrný vůz, zábavný řidičskym si představuji jinak a to za mne nejlépe splnil v nižší střední třídě Focus (i v kombiku), který se do zatáček vrhal opravdu s chutí a to jen z těch normalních aut, pak jsou tu ještě speciály, ostré verze a tak a to je jiná liga.
Avatar - Ghostyx
CX-5
| 25. 6. 2015 21:03
Mrkni třeba na toto ;-) je to myslím víc vypovídající než cokoliv jiného, maslím, že skopčáci opravdu nemají důvod pět chválu na něco jiného než svoje "Das Auta":

https://www.youtube.com/watch?…
CX-5
| 25. 6. 2015 14:10
Mluv za sebe. Ještě jsem nepoznal člověka (tedy osobně), který by měl Octavii, jakékoli generace, za modlu. A ten zbytek... škoda slov.
Avatar - Ozzman
CX-5
| 25. 6. 2015 14:23
Já jednoho... pak se mu rozsypala >:D Chudák >:D
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 15:19
Ja to tu tvrdim pořad , že vy od Renaultu jste zde strašna sebranka fanatiku. :no:
CX-5
| 25. 6. 2015 15:56
Tohle zobecňování je hloupé, ubohé a Tebe nehodné.

A je jedno, jako skupinu se rozhodneme takto "označkovat".
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 16:05
Ja nehazim všechny do jednoho pytle ale Vas s klapkama od Renaultu je tu tedy přehršel.
CX-5
| 25. 6. 2015 16:09
Ty dokážeš sám sebe popřít v jedné větě :yes:

Ps.: V životě bych si nedovolil takhle plošně plivat na fandy jakékoli značky. No jo, nejsem miromen.
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 16:27
Od kdy je fanda to stejne jako fanatik ?
CX-5
| 25. 6. 2015 16:30
Takže všichni jsou fandové a všichni co fandí Renaultu jsou fanatici? Takhle nějak jsi to myslel?

Já tady vidím pouze jednoho fanatika. Ono totiž pro některé lidi této sorty je typické, že mají ve všem jaksi hned jasno.

Končím, tohle fakt nemá cenu...
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 16:37
Ano to je přesně ono....hned maji ve všem jasno. A takovych Renaut fanatiku je na tomhle webu hodně a troufnu si tvrdit nejvic. U jinych značek jsem takovy počet nezaznamenal. Jinak možna jsem to špatně formuloval ale ne ve všech vidim ten fanatismus.
CX-5
| 25. 6. 2015 15:57
Pro tebe je každý, kdo píše pravdu fanatik? To si mám podle tebe něco vymýšlet a plácat nesmysly, abych vypadal nezaujatě a objektivně?
Avatar - miromen
CX-5
| 25. 6. 2015 16:04
Jakou pravdu maš teď a zrovna ty na mysly ?
Jinak u Renaultu už je vidět zlepšeni v interierech i když u Kadjara to mohlo byt lepši. Takže se spolehlivosti to pujde teď dolu ?
Avatar - grifith
CX-5
| 25. 6. 2015 18:00
A vy jste s Adolfem a marosem svatá trojice chránící lid od všeho francouzského .... No tak nějak nevím, jaká sebranka je horší >:-[]
Avatar - pumpkin
CX-5
| 25. 6. 2015 22:05
To si dúfam robíš srandu. 8-s
Ach ty rozkazy...
| 25. 6. 2015 12:11
Úkol zněl jasně!!! To auto může být maximálně PRŮMĚRNÉ ... a teď se znaž Fokte!!! >:D Myslím, že spolu s bráchou od Nissanu je toto to nejlepší ve třídě a ví to po celé Evropě. Součet evropských prodejů Kadjaru a Quahqaie bude dominantní v segmentu a tom to je. A nic na tom nezměni ani Fokt, ani jeho "Mladoboleslavštví" nadřízení :-) >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Ach ty rozkazy...
| 25. 6. 2015 13:02
no ale na druhej strane......... nadpriemer triedy to asi tiez nebude....

ved je to prezleceny kaskaj... nema to ani normalne budiky..... ma to obrovske logo ktore zjavom skor nastrasi ako ocari...... a taketo karosarske vlnobitie co predvadza kadjar dnes uz neleti ani v korei....

ale uznavam ze ako celok to auto funguje.... a uspech mat v eu bude, ludom sa pacia taketo stavnate zvejkacky .... v ramci moznosti znacky je to jeden z najkrajsich kuskov poslednej doby to je pravda, ale podla mna renault ma aj na viac.... :-)
Ach ty rozkazy...
| 25. 6. 2015 13:05
Sám to píšeš Topere, je to převlečený kaškaj a ten je špička třídy zcela objektivně jak podle prodejů, tak podle testů... střed třídy mlžou být koreici, Duster, atd.... no a podle Fokta i Kadjar, proto se mu tady skoro každý vysmívá.
Avatar - 3_diamanty
Ach ty rozkazy...
| 25. 6. 2015 13:07
predajna spicka.... :yes:

ale u kadjara necakam v eu ani polovicne predaje kaskaja ... sam by som siel radsej do kaskaja ako do kadjara .... uz len kvoli interieru a dizajnu ... technika je samozrejme zhodna
Ach ty rozkazy...
| 25. 6. 2015 13:27
Souhlasim s tebou, že i já bych se těžce rozhodoval jestli kaškaje nebo Kadjara.... a ta prodejnost by taková nebyla, kdyby to auto nebylo kvalitní a nemělo renomé. Na tom může Renault hodně stavět.
Interiér
| 25. 6. 2015 12:13
V Kažáru jsem nejel, pouze seděl, když jsem v salonu na někoho čekal. Takže můžu hodnotit pouze staticky. V interiéru jsem si nepřipadal jako v konzervativně strohém, resp. si pod takým tým pojmom konzervativně strohý nepředstavuji naprostou absenci analogových přístrojů. Jinak je to tam útulné a příjemné.
Avatar - Delfin2
Kadjar
| 25. 6. 2015 12:20
Kadjar Renaultu vyšiel, až na tú cenu aspoň o tých 1500eur to mohlo byť lacnejšie.
Michale nezlobte se, ale tohle fakt "smrdí"
| 25. 6. 2015 12:27
fakt jo.
Prostě Renault
| 25. 6. 2015 12:49
není technicky zastaralá a škaredá škodovka, tak na něm není co chválit. Např. krabicoidní poskakující a hlučný Yeti, ten si chválu redaktorů zasloužil. Vážně: když přesedlám z jiných aut do škodovek, připadám si vždy, jako bych jel na koze. Drkotá, skáče, furt by žrala a nohy (kolena) není kam strčit. Ovládání jak na staré tatramatce a na šířku velice intimní prostředí. Když se postaví na velkou krabici malá krabice, vznikne drahá škodovka.
Avatar - MGRR
Prostě Renault
| 26. 6. 2015 09:13
Skoda je Dacia, jen je nechutně předražená.
hmmm
| 25. 6. 2015 13:05
Napříč periodiky, píšící o novém Kadjaru, je cítit shoda v tom, že jde jen o řekněme průměrné auto.

Vyvstávají tedy dvě otázky:
1. Jsou všichni redaktoři někým uplacení? nebo,
2. Vyrobil Renault jen průměrné auto?

Hodnocení klidně proveďte barevnými palci. ;-)
hmmm
| 25. 6. 2015 13:07
A z jaké země ty periodika jsou jossi?
Avatar - Ada je zase tady
hmmm
| 25. 6. 2015 14:52
Omyl, podprůměrné! ;-)
Avatar - miromen
hmmm
| 25. 6. 2015 15:31
On někdy Renault vyrobil nadpruměrně dobre auto ? V hlavach některych určitě.
hmmm
| 25. 6. 2015 16:16
No jo, hlavně že my (všichni) fandové Renaultu jsme fanatici s klapkami...

Zde opověď na tvou otázku:

[odkaz]

GT220 dneska taky není špatný. Clio GT také ne. O RS nemluvě.
Avatar - grifith
hmmm
| 25. 6. 2015 17:57
Vyrobil a ne jedno... :-!
hmmm
| 25. 6. 2015 22:39
Hlavní otázkou ale je, kdo jsou to ti redaktoři. Podle mě jsou to lidé převážně s podprůměrnou inteligenci, kteří se nikde profesně neuchytili a tak píšou na zakázku o těch, kteří jim něco pustí. Zná někdo nějakého redaktora, který by byl v něčem vynikal, byl úspěšný atd. a nežvatlal nesmysly o dílech odborníků, kteří postavili auto podle svých nejlepších vědomostí a s ohledem na cílové skupiny klientů. Že je něco na autě takové nebo makové není dílem náhody, ale tvrdé práce. Pak ale příjde nějaký někým podplacený žvanil a to, co konkurence jeho plátce vymýšlela dlouhou dobu, bezostyšně pomluví.
Pomoooc
| 25. 6. 2015 23:08
Auto nezrychluje pri 1 200 ot. Do * to je zahada. Zmagoreni z VW koncernu. Nic ine sa k tomu neda napisat.
Avatar - MGRR
Kdyby to mělo znak Skoda, omdlévali by.
| 26. 6. 2015 08:17
Jela by o světelných 20km víc, vůbec by nedrncala, motor... takový zátah umí jen S. :-) Sesle by byli akorát, ale hlavně by to bylo +100.000,-

Pozor :-)
Clexxr dva háčky, válečkový vibrátor s funkcí žárovky by rozsekal i Toyotu Land Cruiser V8.

Já bych Vám to i strašně věřil, snažíte se, ale když si chci něco objektivního přečíst, musím vždy jinam... Tady se ale vždy pobavím.
Kdyby to mělo znak Skoda, omdlévali by.
| 26. 6. 2015 10:41
Pokud by to mělo značku Škoda, vypadala by karosérie o tři levely lépe a před řidičem by byla normální palubka a ne ty ohyzdné digitální displaye :no: :no: :no:
A hlavně - střední doba mezi poruchami by se prodloužila na dvojnásobek. :-!
Avatar - rohYpnol
Kdyby to mělo znak Skoda, omdlévali by.
| 26. 6. 2015 14:36
už se nauč vařit!
Kdyby to mělo znak Skoda, omdlévali by.
| 26. 6. 2015 15:44
kto chce objektivny test cesta je nasledovna: youtube-autozurnal ;-)
Avatar - rohYpnol
Kdyby to mělo znak Skoda, omdlévali by.
| 26. 6. 2015 16:34
přesně tak.
Avatar - MGRR
Kdyby to mělo znak Skoda, omdlévali by.
| 27. 6. 2015 00:19
Tak tady už Skoda proplach proběhl důkladně

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku