Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i3 můžete mít na operativní leasing za 12.099 Kč měsíčně

BMW rozšiřuje nabídku operativního leasingu pro soukromníky i podnikatele. Po modelech 1, 2 Active Tourer a 2 Gran Tourer si můžete bez akontace pořídit také elektromobil i3.
Zpět na článek
10. 7. 2015 09:26
10. 7. 2015 10:06
10. 7. 2015 16:57
10. 7. 2015 17:27
11. 7. 2015 17:31
10. 7. 2015 09:26
Solidní..
nabídka. Bydlet někde ve velkym městě (teda myslim Praze, rozumíme si:)), potřebovat auto pro ženu, mít na to prachy a nebejt mi to auto z nějakýho záhadnýho důvodu nepříliš sympatický, normálně o tom uvažuju.
Rozbalit vlákno
4
10. 7. 2015 10:06
Re: Solidní..
Za ty peníze je to fér nabídka. Koneckonců i3 naživo není tak ošklivý auto jak vypadá na obrázcích.
Avatar - wakantanka
10. 7. 2015 13:15
Re: Solidní..
Dojem naživo je niekde úpne inde ako na obrázku to súhlas. :yes:
Avatar - S8
10. 7. 2015 16:57
Re: Solidní..
A zkoušeli jste v úzkých garážích nechat vystoupit cestující ze zadních sedadel? Asi neeee, protože dveře se otevírají proti sobě, přední jsou dlouhé, tak nejdou moc otevřít, zadní jdou otevřít až po otevření předních a nezvládne to nikdo sám zevnitř, takže nám vzniká trojúhelníková pastička, po otevření obou dveří, kam se má vejít ten kdo otevírá a s ním ten, kdo vystupuje zezadu, případně dítě ve "vajíčku" no a tím příběh končí, protože z toho nejde se dostat ven!
10. 7. 2015 17:27
Re: Solidní..
predni dvere jsou u i3 kratsi nez u vetsiny beznych aut, a to ze jsi to nezvladl ze zadnich sedadel otevrit ty, neznamena ze to nejde, je tam na to takova packa v zadnich dverich zhruba ve vysi ramen vepredu sediciho, a kdyby se ti to nahodou nepovedlo, porad ma i3 normalne sklapeci predni sedacky, tak jako kazdej 3 dverak a zadni cestujici tak muzou vystoupit uplne stejne jako z jakehokoliv jineho coupe ktere ma jen dvoje dvere k vystupovani :-!

ale je me jasny ze bys nato jiste prisel sam, sak 3dverove M3 mas ne?
10. 7. 2015 09:29
JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJEDE .
jj
i3 2013 [odkaz] ... ve skutečnosti přifouklé i1 s reálným dojezdem asi 130km za neskutečný prachy a s neuvěřitelným (odporným reklama nereklama) interiérem je sice EKOauto jako Mnichov ale k praktickému použití leda ve městě a za pár kaček. 1MEGA bych za to nedal soudruzi ;-)
:-)
:-) :-)
:-) :-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
10. 7. 2015 09:43
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
..ty kritizujes elektromobil? :-O ..pises menej smajlosov? :-O ..snad si si nekupil nejaky muscle car z USA? >:-[]
10. 7. 2015 09:45
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
Kadlík má rád Teslu ;-)
10. 7. 2015 09:50
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
neeeeboj, P85 je udaná, Xkso bylo zrušený na úkor jachty, ceka se na objednanou levnou 70Dčko, nic mimořádného se během mé služby neděje, hlasvně klid a nohy v teple. Jen doufejme že Řekové dostanou rozum nebo tu jachtu už taky neuvidím ;-\
10. 7. 2015 10:04
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
Z Grecka kupujes jachtu?Ja zas doplacam vdaka nim na stale slabnuci kurz eura voci dolaru kedze momentalne vsetko objednavam na Chevyho 8-s Preco si nevymenil radsej P85 za X-ko?
10. 7. 2015 10:16
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
no chtel sem se na leto projizdet po mori v levnym recku, ale to sme nemyslet ze sosialisti to tam vemou razne do ruky, zbejva uz jen snad znarodnovani. Xksko bylo puvodne v planu ale po tech odkladech sem ho vymenil docasne za kocabku, no uvidise
11. 7. 2015 20:51
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
Pockej - ty dovezes jachtu do Recka Teslou? To je prace tak na dva tydny ne (to pri tazeni jachty nabijis tak po 100km...)?
Anebo jsem neco spatne pochopil?
Ps: sorry, omyl na me strane, uz jsem si to precet a vidim, ze zadnou Teslu nemas.
Takze jina otazka - jachta je na baterky?
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2015 11:22
op.... lizing
je z isteho uhla pohladu iste fajn vec... clovek nic neriesi ...... len si musi zvyknut ze auto nie je jeho a po case ho musi vratit.... s tymto mame my ( slovaci ) este problem ( u nas chce kazdy proste auto vlastnit a chce aby bolo jeho ) .... ale na zapade to uz nie je ziadna rarita..... tam ludia uz vlastnictvo auta nepovazuju za status a ukazku solventnosti... auto si uzivaju... a neziju pre auto

moderny dynamicky muz.... si takto moze kazdych par rokov jazdit novym a novym autom.... len samozrejme ano.... treba na tie mesacne poplatky mat...... ale sam poznam takych v okoli ktori uz auto vlastnit nechcu a netuzia po tom .... a rozmyslaju presne o tejto forme "uzivania" auta.... zarabat uz nejakte
vacsie peniaze... tak rozmyslam o tom tiez...

dobra vec... hlavne dnes v tomto rychlom svete ked auto aj legislativa a rozne povinnosti s tym spojene cloveka zamestnavaju uz natolko ze nema uz cas na nic ine len stale cosi vybavovat okolo auta....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - romgator
10. 7. 2015 12:08
Re: op.... lizing
Auto na operativní leasing je fajn věc. Podle mne je ale výhodná pro podnikatele a obchodníky. Znám v okruhu dva lidi, co takto auto vlastní ( provozují) jeden obchodník, druhý podnikatel. Myslím si, že pro obyč. rodinu to není zase takové terno. Pro rodinu je lepší si koupit vůz nový nebo ojetý a zaplatit za něj. Potom mohou spořit znovu. Pořídí-li si vůz na operativní leasing, tak musí mít finanční rezervu a smířit se s každoměsíčním odtahem peněz z výplaty. Proto mezi klienty převažují podnikatelé nad rodinami.
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2015 12:15
Re: op.... lizing
suhlas.... pre mladeho uspesneho podnikatela alebo dynamickeho muza fajn vec ..... otazne je ako je to ked uz ma clovek rodinu..... tu je asi lepsie uz mat " vlastne auto" ..... je to mozne... ;-) ... nehadam sa
10. 7. 2015 19:39
Re: op.... lizing
Já bych to neviděl tak jednoznačně. On je právě paradox, že typická rodina nemá problém z kapsy vytáhnout 400 litrů a dojít si koupit oktávku, ale má problém s tím, že by jim mělo každý měsíc z účtu odtéct 10 tisíc. Asi trochu psychologie... stejně jako spousta lidí nemá problem naprat statisíce do tepelných čerpadel, solárů, rekuperací atd., protože to bolí méně než ročně protopit o pár tisíc víc.

Takže mně se tato možnost líbí - každé 3 roky nové auto a nic neřešit. Zatím mám služební auto, ale časem pravděpodobně přejdu na car allowance a vezmu si nějaký op. leasing... Asi je to opravdu jen o té psychologické potřebě něco vlastnit..
Avatar - romgator
11. 7. 2015 10:57
Re: op.... lizing
Řeknu svůj příklad. Když jsem si pořizoval svoje první auto (mimochodem Citroen C1 :-) ) tak jsem věděl kolik bude stát a kolik mám na něj peněz, včetně svých příjmů. Takže po koupi mě nic netrápilo, poněvadž jsem mohl začít spořit dál. Jenže pře všech těch půjčkách, které dnes lidé mají, ztrácejí přehled o svých financích a tak nakonec jsou na tom finančně hůře než já, který ví, co si může nebo nemůže dovolit. Jsem sice staromódní, ale neřeším díky tomu fin. problémy.
Pro rodinu je podle mne lepší, když zaplatí těch 400 litrů a může vesele spořit tak, jak jsou zvyklí. Samozřejmě oper. leasing neodsuzuji, protože právě pro podnikatele to má smysl. Budou ho využívat denně, auto si na sebe také díky tomu vydělá. Rodina, která jezdí někam autem jen o víkendech max. když jsou prázdniny op. leasing nevyužije, poněvadž platí i za dobu, kdy auto stojí v garáži. Přiznávám, ale že auto ztrácí hodnotu a proto vůz není dobrou investicí, tam má op. leasing výhodu. To si musí nakonec spočítat asi každý sám, zda-li se mu vlastnictví auta vyplatí neboť není povinností auto vlastnit. Je to zboží jako každé jiné.
11. 7. 2015 09:56
Re: op.... lizing
Žít pro auto? Co je to za ptákovinu. Auto je spotřební zboží, navíc při životnosti dnešních aut je operák fajn v tom, že máš auto v době, kdy by mělo trpět co nejméně problémy. To že ho nevlastním? No a co, jezdím v něm, slouží mi, případně mi zajišťuje odvoz do a ze zaměstnání, takže si na sebe svým způsobem i vydělává. (pokud si někdo pořídí auto na operák jen s tím, že si občas vyjede na výlet, tak to je celkem ptákovina)

Vlastnictví auta sebou nese všechny ty věci jako starost o servis a hlavně potom ty peripetie s prodejem...... Takhle si prostě včas vyberu další auto a jezdím další dva roky.
Pravda, v Česku se to zatím ještě rozjíždí, tak ceny nejsou v hladině, kam až můžou jít, ale za takové 2-3 roky by to mohlo vypadat o dost líp, až zde vznikne i nějaká konkurence.
Avatar - speedfred
11. 7. 2015 17:31
Pre mňa
je problém op. leasingu v počte km za rok.Tých 15tis mám ani nie za 2mesiace,no a keď si dáš vyšší počet km/rok tak splátky rastú celkom rapídne hore.
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2015 10:36
i3 je technicky nejlepší elektromobil
současnosti - hlavně kvůli kompozitové karoserii. Vypadá perfektně. Jakmile se na něj začnou prodávat pneumatiky za nějakou rozumnou cenu, jdu do toho >:D
Rozbalit vlákno
0