Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

gti
| 12. 7. 2015 19:20
Ze všech těhle gtíček podle mě stejně vítězí stará dobrá 205 ka gti....
Avatar - Atlis
gti
| 12. 7. 2015 19:44
sedel si v nej niekedy?
stará 205 ka ...
| 12. 7. 2015 19:43
Takový auta se dneska už nevyrábí . Dnes jsou to navoněný leštěnky .
Avatar - Atlis
stará 205 ka ...
| 12. 7. 2015 19:45
chvalabohu, ze su to navonene lestenky. keby to boli smradlave, uz z vyroby hrdzavejuce budy ako za komancov, nikto by to nekupoval...
stará 205 ka ...
| 12. 7. 2015 20:22
To ,že voní z výroby nikomu nevadí :-) . Já to myslel obrazně . Ten pocit z jízdy ve "starým sporťáku" je mnohem lepší . Jen můj názor .
stará 205 ka ...
| 12. 7. 2015 20:45
za cenu tehle nove 308GTi si muzes poridit klidne tu starou 205GTi a nechat ji dat do stavu kterej by se dal nazvat "nove auto" , nic ti v tom nebrani, mozna by se do te suby vlezli ty 205ky rovnou dve, pac velice zachovale kusy se daji sehnat okolo 4-5k euro, a za "udelani z ni novotu" vic nez 10-20k euro nedas ;-)
Avatar - white label
stará 205 ka ...
| 12. 7. 2015 20:53
Nazvat se dá kdeco kdečím, ale skutečný stav nového auta to nebude určitě...
stará 205 ka ...
| 12. 7. 2015 20:59
pokud se to udela poradne a vsechny dily, tak to muze bejt dokonce v lepsim stavu nez to kdysi lezlo z tovarny, aneb rucni prace :-)

znam chlapka co se zivi veteranama, a po tom cca roce (nekdy i vic) co na aute stravi bys mnohdy rekl ze je to auto natom fakt lip nez kdys lezlo z tovarny, kor treba u Alf >:D
Avatar - Dinar
stará 205 ka ...
| 13. 7. 2015 09:24
Většinou to přesednutí do minulosti způsobí člověku rozčarování. Včera jsem se po x letech znovu svezl s E30, byla to čerstvě komplet zrenovovaná 323i z roku 1985, nádherný kousek. No, celkový dojem je jednoznačný, jízdně udělala auta za těch třicet let obrovský pokrok, řízení bez posilovače je jediná bezva věc, zbytek projevu je dnešníma očima dýchavičný, kymácivý a hlučný trakař. Když jsem si v roce 91 pořídil 320i bylo to po přesednutí ze škody 105s jako řídit raketoplán, tehdy prostě moc lepších aut nebylo, dnes je to historie a není třeba plakat. ;-)
Avatar - white label
stará 205 ka ...
| 13. 7. 2015 10:47
V podstatě souhlas, vše je relativní.
Avatar - iudex
stará 205 ka ...
| 13. 7. 2015 16:58
Čím dávnejšia minulosť, tým ružovejšia sa nám zdá. ;-) Presne ako píšeš, dnes by sme tieto voľakedajšie super káry s frflaním vrátili. Možno svetlé výnimky sú v kategórii superšportov, nejaké Ferrari F40 bude iste stále fantastické zvezenie, ale bežné autá minulosti dnes nemajú nárok, nech by išlo trebárs o najvyššiu triedu (7er).
Avatar - Otrava
THP
| 12. 7. 2015 20:53
Zajímalo by mě, jak dlouho a spolehlivě může sloužit takové 1.6 THP. Nejde mi o tem obří výkon z relativně malého objemu, ale spíš o to, že kam se podívám, tam se píše o problémech s tímhle motorem (hlavně u slabších rozšířenějších modelů). Má někdo dobré zkušenosti? Abych nepropadal mediální panice...
THP
| 12. 7. 2015 21:09
Spíš se píše pořád to samé co bylo před pár lety. Ale na Auto.cz jistě nezapomenou upozornit, aby zaseli seménko pochybností. Nevyrábí se pořád stejná verze a poslední dobu ticho po pěšině, tak už asi mouchy vychytali.
THP
| 12. 7. 2015 21:17
Problémovost THP je dnes už spíše Urban legendou. Od roku 2012 by měly být problémy vychytané(jak jsem vyčetl, problémy se odvíjely od zakarbonovaní spalovacího prostoru). Moje zkušenost je zatím krátká ( 1 rok a 32 tis.km) ale pozitivní a i z okolí ( 3ks s už větším nájezdem než můj ) jsem žádné problémy nezaznamenal..
THP
| 13. 7. 2015 07:48
A mas 184 nebo 200kW?
(chci se ujistit, ze nemluvis o nejakem trivalci se 100 konema)
THP
| 13. 7. 2015 08:04
115 kw - takže čtyřvál 1,6
THP
| 13. 7. 2015 22:47
Tak uznej, ze co se zivotnosti (a vseho ostatniho) tyka, je dost velky a podstatny rozdil, jestli z objemu 1.6l vyzdimes 155 koni nebo o 100-120 koni vic (presneji 250-272 koni).
THP
| 12. 7. 2015 21:21
Tohle je ale uplně jinej motor než jak popisuješ. Tohle je prakticky polozávodní motor.

[odkaz]
Avatar - matii
THP
| 13. 7. 2015 06:29
Problémy s tímto motorem byly na počátku věků ještě u staré verze 308 1.6THP 156k od roku 2007, tj. v době kdy benzínová turba teprve přicházela do sériových aut. Stejné porodní bolesti měly motory TSI. Pokud vím, počínaje motorem THP 200k (2011), co se začal dávat do starší 308GTi nebo RCZ (dnes RCZ a 308GT), jsou mouchy vychytány a na motory žádná stížnost. Nehledě na to, že jak píše Kasprik, tohle je už tak trochu jiná liga (viz díly od Mahle atd.).
Avatar - xjara
THP
| 13. 7. 2015 12:39
Problem byl u prvni generace vyvijene spolecne s BMW. Co vim, tak u dalsich zadny zasadni problem uz neni.
Avatar - JohnST
308GTI
| 12. 7. 2015 21:36
Ten otackomer naopak... No neviem snaha zaujat. To auto nema ziadnu charizmu,nic.. :-! :no: :no:
308GTI
| 12. 7. 2015 21:56
suhlas je to blbe
Vyhled z auta
| 12. 7. 2015 21:51
Problem je, ze pres ty jejich budiky neni videt dopredu, to je fail jak prase! A jakakoliv byt sebelepsi verze tim bude trpet. Proc takovej nesmyslnej experiment?? :-(
Vyhled z auta
| 12. 7. 2015 21:55
suhlas, skareda palubka
Avatar - matii
Vyhled z auta
| 13. 7. 2015 06:32
Jel jsi v nové 308? Naopak,vypadá to v reálu velice pěkně. Kokpit úplně v pohodě. Se divím, že tu někdo nevytáhne, že není vidět na budíky. Taky jsem to kritizoval, dokud jsem si v ní nezajezdil. Jak budíky, tak otáčkoměr v pohodě. Za den ježdění už vám to ani nepřijde.
Vyhled z auta
| 13. 7. 2015 07:16
Souhlas, měl jsem na den 308SW i jezdil 208 GTi a s budíky žádný problém :yes:
Avatar - sargis
Vyhled z auta
| 13. 7. 2015 08:29
Ono sa hovori ze v tychto Peugeotoch 208/308 dost zalezi na vyske vodica a samozrejme, nastaveni sedadla pri pozerani na budiky. Neviem, neskusal som, iba podla testov, co tester, to iny nazor.
Všechno faj, ale...
| 12. 7. 2015 22:16
To auto vypadá fakt velmi slibně, ale dát do takového hot hatche s předním pohonem el. parkovací brzdu je fakt neomluvitelné, to mi nikdo nevymluví (a že tuto blbost udělali i u Golfu GTI neberu jako argument!). :'-( :no:
Avatar - white label
Všechno faj, ale...
| 12. 7. 2015 23:07
Ty už jsi jak přeskakující gramodeska...
Všechno faj, ale...
| 13. 7. 2015 16:35
Budu třeba i "přeskakující cédéčko", pokud budou výrobci páchat takové prasečiny... :-!
Avatar - white label
Všechno faj, ale...
| 13. 7. 2015 16:47
Jasně, k vůli tvým dokola opakovaným příspěvkům se výrobci ("uvědoměle") vrátí ke klasickému "pákoklacku"... >:-[]
Všechno faj, ale...
| 13. 7. 2015 22:57
No dobre, ale kdo z normalnich lidi potrebuje klasickou rucku, komu vadi ta elektronicka? Copak s tim jezdis rallye?

Ja si to neodpustim a jeste dodam:
navic z lidi kupujicich Peugeot, jeste k tomu co nejsilnejsi a nejdrazsi - a ja se ptam proc si to ti lide delaji? Nebavi je zit s peknym funkcnim autem? Museji si hledat neco, co se rozbije?
To je v podstate diagnoza, ne?

Proc bych kupoval relativne osklivy (prinejlepsim obycejny) auto, ktere jiz davno nema zadnou image ani prestiz, je povestne nespolehlivy, a aby toho nebylo malo, je tam motor s malym objemem 1.6l a brutalnimi 250 - 275k...

Ja to nikomu neberu, at si kazdy dela co chce, ale nechapu to. V pripade RCZ jeste ano, v pripade 308 ne.
jdete s tim pezotem do haje chceme novou skodofku
| 13. 7. 2015 07:23
[odkaz]
Avatar - xjara
jdete s tim pezotem do haje chceme novou skodofku
| 13. 7. 2015 12:38
jdi se skodovkou do haje chceme peugeot >:-[]
jdete s tim pezotem do haje chceme novou skodofku
| 13. 7. 2015 13:31
nechapu jak muzes chtit na skoda platku neco jineho nez xindlvagn >:-[]
Avatar - Hittman
Jó,
| 13. 7. 2015 07:36
kvalitní repro dělá kvalitní zvuk osmiválce, že? ;-)
Avatar - JDM
Jó,
| 13. 7. 2015 22:54
za pár let budou výrobci namísto výkonu motoru uvádět výkon audiosystému >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku