Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Výkupní ceny starších aut v bazarech mohou klesnout až o desetinu

15 komentářů

Helmut
Že to říkají zrovna auto ESA. Týdně potkám několik jejich kamionů naložených auty, tedy lépe řečeno šroty, které sem tahají a dávají je tu do kupy. Zrovna tak áčka. Ty auta jsou naleštěné pasti, které při dovozu nikdo nekontroluje. Důležitá je pouze cena. Pak se lidé diví že se jim to sype pod zadkem. Hlavně že je to z německa!
Kajakar
auto esa a aaa je jedno a to same, maji stejneho majitele, jen auto esa vetsi vomrd
ThomasVFR
Ono za to si můžou bazary sami . Oni stáčejí tachometry a prodávají naleštěné šroty ....
Lidi si raději dovezou individuálně auto od majitele z Německa s najetými 200000 km než aby koupili v bazaru auto které se tváří jako že má najeto 120 000 km ale opravdu přes 300 000 km
XTad
Presne tak. Dokud pujde nakoupit v zahranici lepe, nez u nas, dokud budou ceska auta po par letech provozu na deravych silnicich zrala na generalku a v neposledni rade, dokud se bude vyvoj automobilu ubirat takovym smerem, jakym se ubira, tak se sem proste budou tahat stara auta ze zapadu.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
To co říkají v ESA nebo tlustá čarodějka Topolová je mi fuk. Většinou je to pravý opak, jak varují před individuálními dovozy a mají různé rady je úsměvné. Jsou to jen vychytralí obchodníci, kterým jde o zisk, ne o auta. A čím levněji vykoupíš a čím dráž prodáš o to víc ti zbyde, to je celé. Zbytek je jen omáčka a marketing atd.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Bohužel mohu po hořké zkušenosti z Áček potvrdit. A to se nejednalo o dovoz, ale český původ - na podvozku se to taky hodně výrazně projevilo...Ne že bych čekal zázraky, ale oni snad ani nemají vstupní kontrolu. Prakticky jediná jejich konkurenční výhoda je hodně aut na jednom placu, jinak čistě marketing (ale že ho mají propracovaný do detailu, to jo).
sshskript
Na druhou stranu už jsou na trhu nějakých 25 let, což můj předešlý dovozce aut z CH to zabalil jakmile se profláklo že ty auta stáčí. Nechci nikomu nic tvrdit ale přece jen je ten největší autobazar z mého pohledu nejserioznější.
252kW
U nás musí jezdit v bazarovkách i taková Mahulena Bočanová a nějaké další „celebrity", které já neznám, tak se nedivte, že normální člověk musí jezdit Feldou svařenou ze dvou Feld tzv totálek popsanou bazarníkem jako „lehce ťuklá".
stréc od piva
tak když i Jarda Jágrů jezdí autem z AAA a dělá jim reklamu,tak snad ty jejich auta tak špatný nebuzdou ne?
252kW
Jarda to myslí dobře a chce abysme ušetřili. Jeho nevědomost jsem mu už odpustil.

Newspeak autobazarních z-mrdů.
[odkaz]

Všem doporučuji i ostatní články o bazarech z tohoto webu.
npr.lukas
Jágr zvolil taky radši AAA než nějaký pochybný bazarníky.
npr.lukas
Auta jsou spotřební zboží. Ceny klesají, auta se točí rychle. Nový auto ztratí po třech letech 40prc ceny. Já každé dva roky jedu do AAA a vyberu vždycky, staré tam nechám a odjedu s lepším. Kupuju na 200 tisíc. Od nějakých no-name autobazaru bych nekoupil.
Kajakar
Stačilo mi se jednou spálit, podruhé už tu chybu neudělám a do auto esa pro auto nepůjdu, když kamarád nedávno přijel s astrou a já viděl na rámečku rz auto esa zeptal jsem se ho jestlito u nich kupoval on- odvětil mi ani se neptej do toho auta jsem uz nacpal 2x tolik než za kolik jsem ho u esa koupil... :no:
Dáňa
Tomu bych taky věřil. Ja měl lepší zkušenost s menšími autobazary, kde si nemůžou dovolit si nechat pošramotit pověst.
Avatar - blacksmith
blacksmith
Můžu potvrdit, já měl dobrou zkušenost s Auto story v Brně.