Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz S 500 L 4Matic – Jízda pánů

Mercedes-Benz S suverénně vládne tuzemským prodejům ve třídě luxusních vozů. Není se čemu divit, mezi současnými automobily se jedná o naprostou špičku.
Zpět na článek
7. 8. 2015 10:08
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2015 13:40
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2015 15:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2015 11:38
7. 8. 2015 12:58
24. 12. 2015 14:33
7. 8. 2015 09:00
Natáčení
Omlouvám se za OT dotaz... Ale kde byly záběry natáčené? Konkrétně čas 1:26 ve videu. Zajímá mě ten dům v pozadí.

Moc díky za info.

Honza
Rozbalit vlákno
6
7. 8. 2015 09:10
Re: Natáčení
Máte soukromou zprávu :-)
7. 8. 2015 10:22
Re: Natáčení
jj
Chlapi!! Tohle je normálně snad nepovedená reklama na lux Mercedes ;-\
1) Když už děláte detail zrcátka, alespoň ho utřete hadrou (v čase 00:06) ;-)
2) Jak je možný že na káře za 3MEGA Vám nesvítí LEVÁ KONCOVÁ SVÍTILNA ?? (záběr 01:32)
3) OK jako ten luxus je fajn - trošku přidat by do novýho JEŠTĚ LEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH - MODEL X [odkaz] z Mercedesu určitě neškodilo - echt ty luxusní sedačky, uvidíme jaký zázrak Elon v září vytasí ;-)
7. 8. 2015 10:56
Re: Natáčení
ad 2: Nesvítí ani ta pravá... ;-)
7. 8. 2015 11:19
Re: Natáčení
cože??
00:57
01:29
01:31,32
01:40
že by sluníčko?? nevěřím tomu že by to měl mercedes tak blbě udělaný. evidentně levá nesvítí a pravá ano
PS: zajmavý 05:02 slunce svítí z nadhlavníku a svítilny nesvítí ani jedna, jesiste to teda před střihem nevypli ...
TADY svítí OBĚ ;-) [odkaz]
TADY nesvítí OBĚ ;-) [odkaz]
7. 8. 2015 14:00
Re: Natáčení
K bodu 2 - Ledková světla je obecně docela problém zachytit na kameru. V plno záběrech nových aut je například vidět na záběrech, že přední LED světla pro denní svícení jakoby blikají. Takže se může stát, že na záberu to z určitých úhlů vypadá, že zadní LED světla nesvítí.
7. 8. 2015 19:02
Re: Natáčení
Elon Musk to nevysvetloval v ziadnej zo svojich kazni tak to nema odkial vediet. Svedkovia Muskovi uznavaju len to co im velky Elon naserviruje.
Avatar - poterienko
7. 8. 2015 09:15
Skvrna na dokonalosti
Zajisté je to naprosto dokonalý vůz, ale mě osobně dost bijí do očí ty displeje, které jsou v rámečcích - [odkaz] . Osobně se mi to vůbec nelíbí a připomíná mi to čínské kopie...čehokoli. Taky krásně vidím, jak se bude v rozích chytat prachy. U auta za tři míče to mohli dát pod jednolité sklo.
Rozbalit vlákno
6
7. 8. 2015 09:23
Re: Skvrna na dokonalosti
Máte pravdu, ostatně o tom se zmiňuji i v textu, použít místo plastu sklo a najednou by to vypadalo mnohokrát lépe :-)
Avatar - poterienko
7. 8. 2015 10:19
Re: Skvrna na dokonalosti
Holt ne vždy je dokonalost 100%. Jinak jak jste psal o tom předjíždění "a najednou 180km/h", tak mi to připomnělo první předjíždění s A4 3.0TDI >:-[] .
Avatar - CHerokee
7. 8. 2015 09:29
Re: Skvrna na dokonalosti
Myslím, že to nebude tak horké, to je celé digitální a pod jedním velkým displejem. Rozhodně méně práce než s klasikou...

Měl jsem možnost porovnat 350 BT a 500. Při plném voze (4 lidi) do Chorvatska se spotřebou 10 l s S 500 s krátkou nápravou a pohonem zadních kol. Výborný kultivovaný motor....tady opravdu V6 diesel působí nepatřičně :-) .

Mimcohodem ten dvouramenný volant se mi líbil více. Byla to taková zvláštnost....
7. 8. 2015 11:10
Re: Skvrna na dokonalosti
Velkoplošné displeje se v autech pod sklo nedávají. Problém je s odlesky. Viděl bys sám sebe a displej by byl nečitelný. Plně digitální přístroj v novém Passatu měl také původně zasklení, ale bylo po čase odstraněno. Nové přístroje už jsou bez krytu. Nemá to ani Audi TT, ani Q7.
Avatar - poterienko
7. 8. 2015 11:24
Re: Skvrna na dokonalosti
Tohle beru jako argument, ale i tak to mohli vyřešit jinak, než že je displej utopený ve dvou "vanách".
7. 8. 2015 12:07
Re: Skvrna na dokonalosti
Souhlas. Úplně to oku nelahodí. A pokud sedíš v autě bez zapnutých přístrojů, pak to vypadá ještě hůř. Počkej na Phaeton. Měl by mít velký zakřivený dispej ;-) .
Avatar - wakantanka
7. 8. 2015 09:24
Vzduchový podvozok
Mal by som na p. Chamillu otázočku. Ak má tento podľa mňa do dokonalosti dotiahnutý podvozok rezervy na českej ceste, ktoré auto ich nemá? Mal som totiž možnosť jazdy po nie celkom typickej slovenskej okreske - skôr na niektorých miestach pripomínala tankodróm - a čo ma najviac prekvapilo bolo, ako sa S-kláda cez to preniesla takpovediac nehlučne s takou noblesou akú som ani u žiadneho z predchodcov nezažil.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
7. 8. 2015 09:31
Re: Vzduchový podvozok
Měl jsem z toho vozu stejný pocit....
7. 8. 2015 09:39
Re: Vzduchový podvozok
Kdysi mi to vysvětloval jeden z techniků přes podvozku, který jasně řekl, že velké ostré příčné nerovnosti, typicky propadlý kanál, kterých je na našich silnicích mnoho, prostě vzduchový podvozek nikdy plně odfiltrovat nedokáže. U tohoto vozu byl hlavním problémem hluk, který vůz na těchto typech nerovností dělal, který byl řádově o mnoho větší, než při běžném filtrování ne tak ostrých výmolů a jednoduše to působilo nepatřičně, ostatně na tom jsme se shodli i s ostatními kolegy, kteří s vozem jeli.

Pro filtrování těchto nerovností je paradoxně často lepší klasický pružinový podvozek s komfortním naladěním, případě kombinace s adaptivními tlumiči a co si pamatuji, tak mám pocit, že o chlup lépe se chovala i poslední generace podvozku hydractive u faceliftované C5.

Hlavně tedy záleží na konkrétním typu nerovností, mnoho z nich opravdu Sko zvládá excelentně, některé ale přinesou nepatřičnou ránu (na poměry velkých luxusních aut).
Avatar - CHerokee
7. 8. 2015 10:17
Re: Vzduchový podvozok
Kromě starých Amerik - houpavých veteránů jsem ještě s pohodlnějším vozem než je tato S Klasse nejel - myšleno po ostravském tankodromu. Takže to, co píšete, ze své zkušenosti nemohu potvrdit.
7. 8. 2015 14:05
Re: Vzduchový podvozok
Bylo by zajímavé ještě porovnat jak by se ve stejné situaci choval Magic Body Control, ale ten bohužel zatím nejde se 4x4 :-(
7. 8. 2015 15:43
Re: Vzduchový podvozok
Co mi bylo řečeno, ani není v plánu nabídnout ABC (MBC) a 4Matic - prý se v dnešní podobně oboje do auta nevejde.
Avatar - boost.
7. 8. 2015 11:04
Re: Vzduchový podvozok
Nemělo auto runflaty?
Avatar - wakantanka
7. 8. 2015 11:19
Re: Vzduchový podvozok
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Tak sme zrejme jazdili po nerovnakých nerovnostiach >:D resp. naše vnímanie nepohodlia je iné. Mne tieto prívlastky u S-klasse prídu o to čudnejšie, že rovnakú trasu som absolvoval predtým v C-klasse na vzduchu a ten bol síce na pomery triedy výborný, ale S-klasse bola úplne niekde inde, teda oveľa lepšie. Vzhľadom k tomu čo ste napísali o C5 predpokladám, že taký Rolls Royce na tom bude ešte lepšie.
7. 8. 2015 11:39
Re: Vzduchový podvozok
Rolls Royce neznám, ale než Cčko je Sko určitě výrazně lepší, to se shodneme :-)
Avatar - flyboyeda
7. 8. 2015 09:29
mě se Sko nelíbí
Né že by bylo nějak extra škaredé to né, jenom jede na té uhlazené vlně oblých tvarů, která ted u aut s třícípou hvězdou teď frčí

Mám raději ostřejší hrany Audi a BMW, proto bych dal přednost A8 , nebo bych si spíš pořídil nejnovější BMW 7 a čekal v ní na novou generaci A8, kterou bych za ní potom vyměnil

Sko mi prostě nesedí
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
7. 8. 2015 09:37
Re: mě se Sko nelíbí
Nejhezčí Sko byl Mamut! >:D

Ostatní už bylo takové korejskokolotočářské >:D Ale jeho kvality mu rozhodně nelze upřít.

Možná mi ještě brala za srdce předchozí generace, která byla ostřeji střižená. Také se mi více líbí BMW, Audi už moc ne, to své dokonalosti dosáhlou první A8mou :-)
Avatar - Informátor
7. 8. 2015 10:49
Re: mě se Sko nelíbí
Souhlasím s tebou, mamut byla klasika :yes:
Avatar - flyboyeda
7. 8. 2015 20:45
Re: mě se Sko nelíbí
Předchozí Generace Ska je ostřejší a hezčí , než ta nová uhlazená, co se Audi týče tak se mi pořád líbí, je to pořád moje značka , ale některé nové BMW jsou taky moc krásné, v této kategorii je pro mě za současného stavu 1čka BMW 7, Nové Sko mi nesedí a zezadu jde snadno splést s Éčkem, facelift A8 nevypadá zle, ale už se blíži jeho konec i tak bych ale dal A8 přednost před uhlazeným Skem
7. 8. 2015 10:03
Re: mě se Sko nelíbí
To máš pravdu.Z té trojice je nová 7ka nejvíc našpalaná nejnovější asistenčnímy systémy a technologiemi.
Avatar - fOE
7. 8. 2015 10:44
Re: mě se Sko nelíbí
napriklad?
7. 8. 2015 11:28
Re: mě se Sko nelíbí
Laserové světlomety.
7. 8. 2015 09:40
Starsi technika
Mercedes samozrejme auta delat umi, ale techniku kterou ma uz je malinko vousata. Co rozhodne chybi k dokonalosti u takoveho vozu je silny diesel, neco jako osmivalcove diesely konkurence a pak je sice pekne ze Mercedes jako jediny z D3 dela svoje vlastni prevodovky, ale 7G Tronic uz je tezce za zenitem proti novym ZFkam. Spolehlivy ano, plynuly ano, ale efektivita a rychlost spise slabsi. Byla to dobra prevodovka ve sve dobe, ale vyvoj jde dal.
Rozbalit vlákno
2
7. 8. 2015 09:43
Re: Starsi technika
Máte pravdu, ostatně do automatických převodovek Mercedesu se pouštím pravidelně, ale v kombinaci se silnou V8 to v tomto případě nepůsobilo tak špatně, jako v jiných modelech, naopak byla to příjemná převodovka.
7. 8. 2015 09:58
Re: Starsi technika
Já jezdil s nenovější generací MB C a tam byl také 7G-Tronic a fungoval dobře.Mercedes má 9G-Tronic,ale zatím jenom v některých modelech.

Jinak nové S je na podvozku předchozí generace.Je to kvůli homologaci,aby se nemuseli homologovat úplně nový model znovu.
Avatar - KANKUNEN
7. 8. 2015 09:56
S umí vypadat o půl třídy lépe než konkurence
i na parkovišti. V současné době to má MB mezi třídama jak na houpačce. Mezi C a S vypadá E velmi zastarale. Hlavně ten neútulný hranatý interiér.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
7. 8. 2015 10:21
Re: S umí vypadat o půl třídy lépe než konkurence
Souhlasím, s E Klasse zaspali.
7. 8. 2015 10:37
Re: S umí vypadat o půl třídy lépe než konkurence
Příští rok v lednu v Detroitu se představí nová generace třídy E.

Popis technologií nové třídy E:

[odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2015 10:08
Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
To najpodstatnejsie sme sa z testu zase nedozvedeli >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2015 10:29
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
podla mna s octavkou je to tak pade na pade..... ale superb to ma v kufru... tam by som sa uz nebal....
7. 8. 2015 17:58
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
:yes: >:-[] >:-[] >:-[] výborný >:D
Avatar - Informátor
7. 8. 2015 10:48
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
Provokuješ je? >:D Jasně že Superb >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2015 13:40
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
Ja a provokovat? ;)
Avatar - boost.
7. 8. 2015 11:04
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
Zbytečný komentář.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2015 15:18
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
Vidis, a ty si mal aj tak potrebu moj 'zbytocny' komentar okomentovat :-)
Avatar - boost.
7. 8. 2015 16:17
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
[odkaz]
Avatar - rimow11
7. 8. 2015 11:18
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
za cenu tohoto máš 2 superby >:D
Avatar - jimmbo205
7. 8. 2015 13:43
Re: Ale je toto auto lepsie ako Octavia ci Superb?
tohle konkrétní auto stojí přes 4M.. Takže ty superby můžeš mít tak 4 v plný palbě...
7. 8. 2015 11:38
pekný test
:yes: za pekný test, od pána Chamillu si test vždy prečítam rád...

ja som pár dní jazdil na kamarátovej S500(nepredlženej), ten motor je pre Sko asi ideál, k spracovaniu a materiálom výhradu nemám i keď čo sa týka interiériu nie som moc nadšenec do dvoch obrazoviek osobne si myslím že sa to dalo spraviť krajšie...čo sa týka komfortu je to top mne osobne ale príliš mäkký podvozok moc nehovorí..skutočne dobre žehlí nerovnosti ale vo vyšších rýchlostiach a pri ostrehších manévroch mi príde dosť nervózne...čiže je super komfortný ale trochu stability a istoty navyše by Sku neuškodili..

osobne jazdím na 740d s Mpaketom a mne 7er sedí viac než Sko..podla mňa taká A8 alebo 7er majú lepšie vyvážený podvozok a sú pre šoféra o niečo zaujímavejšie...

uznávam S ako luxusnú limuzínu to určite a niekto kto hladá len plavnú jazdu v majestátnom voze je preňho Sko ideál, mne osobne ako človeku ktorý si rád rezne aj nejakú tú zákrutu a hľadá trochu vzrušenia zase S moc nesedí... :-)
Rozbalit vlákno
2
7. 8. 2015 20:08
Re: pekný test
Mně houpání znervózňuje:) já radši trochu naklepat:)
Avatar - vabis
7. 8. 2015 11:51
<b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Automatické dovírání dveří měl už právě i mamut. Mé první esko, tak si to pamatuji jak dneska. Bentley (zejména Mulsanne) je přecejen o řád výš, ty dvě auta bych v reálu přímo až tak neporovnával. Popis motoru autor vystihl barvitě a přesně, naprostý souhlas. Buďte rád, že za chvíli vracíte, s jídlem rostě chuť a po čase ohlížíte 63 amg, což je finančně vyšší dívčí. S orámováním budíků resp displeje shoda, ale nevadí to. Průměr 13 je pěkný, moje zadokolka má 14. Chlapec nemá rád velké díry ve vozovce, jj. Ještě za sebe doplním průměrnou čitelnost displejů při přímém osvitu bočním oknem. Klima nevadí, já zas mám problém s volume od navigace. Stejně jako jsem čekal větší rozdíl v pérování oproti 221 (určitá kadence příčných prahů). Klasický 2 ramenný volant se mi líbí víc, než vaše novinka.
Rozbalit vlákno
3
7. 8. 2015 11:58
Re: Re:
Souhlas Mulsanne je jinde, ale Flying Spur dle mého názoru ne :-)
Avatar - vabis
7. 8. 2015 12:58
Re: Re:
Spur bohužel neznám, ale je „slabší“ njn. Mulsanne je totiž i pro Brity drahé auto a je to pecka. I představenstvo v Crewe má totiž většinou „jen“ Continental coupé. Běžný management pak A7.

Co v Medvědovi, líbilo se barevné osvětlení? U mladší generace jsem to čekal a žádná zmínka.
7. 8. 2015 13:06
Re: Re:
Osobně na tyto věci moc nejsem. Nicméně když se nastaví nějaká ne příliš křiklavá barva, umí to navodit příjemnou atmosféru v kabině. :-)
7. 8. 2015 20:32
C5/6 a Mondeo hybrid
Člověk musí obdivovat komfort hydractivu a hybridního Mondea. I kdyby slály 2x tolik, tak jsou bezkonkurence a mně dává jejich kašlání na sportovnost (stejně v dané třídě většinou falešnou) perfektní smysl. Esko je jiná liga, ale i tak jsem si na zmíněná auta vzpomněl.
Rozbalit vlákno
3
7. 8. 2015 21:56
Re: C5/6 a Mondeo hybrid
"Sportovně" se dá jet i autem s maximálkou 160 km/h - třeba na okreskách. Proto mi dává větší smysl průměrný motor se sebejistým podvozkem, než 500 koní na kolébavé kačeně. Však to je jen pár dnů co tady bylo to video ze Severní smyčky. Tam bylo pěkně vidět, že těmhle autům prostě "tlačit na pilu" moc nejede pod fousy...
8. 8. 2015 10:20
Re: C5/6 a Mondeo hybrid
Sice souhlasím s tím, že podobným autům typicky moc nesedí zkoumání limitů, ale testovací jezdci, jaké to překvapení, testují. Každé kolo na okruhu není o jízdě na čas. Třeba testování ESP asi nepovede k pěkné, čisté jízdě.
8. 8. 2015 13:34
Re: C5/6 a Mondeo hybrid
ty jsi mně moc nepochopil. Já chci říct, že třeba sedmička se bude chovat na okruhu daleko suverénněji než esko na vzduchu.
8. 8. 2015 14:20
rázy od kol
..osobně jsem v Sku jel a pokud si to pamatuji dobře, byla to i stejná konfigurace motoru a velikosti kol a ty rázy jsem necítil. Podle mého názoru jsou tady způsobeny hlavně tím, že jste na tom měli namontované runflaty a ještě P Zera od Pirelli. Což sama o sobě ta guma je nejvíce sportovně laděná pneumatika značky a i v nerunflatové verzi zvyšuje hluk rázů do kol i u jiných aut. Což je její nevýhoda jinak s vynikajícími vlastnostmi.

Já tam run flaty neměl a byly tam micheliny komfortního běhounu a bylo to OK.

Jinak uvnitř je Sko neuvěřitelná nádhera a vrchol luxusu. Z venku byla min. generace hezčí, a dovolím si říct, že současné BMW z venku mergl poráží. Ale uvnitř je mercedes pořád jednička.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rokyta.p
8. 8. 2015 23:00
Re: rázy od kol
Beztak to pruží parádně. Myslí to asi že lidé kteří jezdí v dané kategorii běžně to umí nachytat na švestkách. Ne že někdo z Oktávky nebo 5 er se jednou sveze a řekne, oooj vám to drncá. Zadek je dost oblý, ale jinak to vypadá dost dobře. Já potkávám černý v naftě a bílý hybrid. Vždycky se ohlédnu :yes: Poslední A8 má ale taky něco do sebe. Sedmička mě moc nebere.
24. 12. 2015 14:33
Paráda
Ještě kdyby to mělo tuhle verzi interiéru [odkaz] a bylo by to bez chyby :-)
Rozbalit vlákno
0