Mercedes-Benz S suverénně vládne tuzemským prodejům ve třídě luxusních vozů. Není se čemu divit, mezi současnými automobily se jedná o naprostou špičku.
jj
Chlapi!! Tohle je normálně snad nepovedená reklama na lux Mercedes ;-\
1) Když už děláte detail zrcátka, alespoň ho utřete hadrou (v čase 00:06) ;-)
2) Jak je možný že na káře za 3MEGA Vám nesvítí LEVÁ KONCOVÁ SVÍTILNA ?? (záběr 01:32)
3) OK jako ten luxus je fajn - trošku přidat by do novýho JEŠTĚ LEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH - MODEL X [odkaz] z Mercedesu určitě neškodilo - echt ty luxusní sedačky, uvidíme jaký zázrak Elon v září vytasí ;-)
cože??
00:57
01:29
01:31,32
01:40
že by sluníčko?? nevěřím tomu že by to měl mercedes tak blbě udělaný. evidentně levá nesvítí a pravá ano
PS: zajmavý 05:02 slunce svítí z nadhlavníku a svítilny nesvítí ani jedna, jesiste to teda před střihem nevypli ...
TADY svítí OBĚ ;-) [odkaz]
TADY nesvítí OBĚ ;-) [odkaz]
K bodu 2 - Ledková světla je obecně docela problém zachytit na kameru. V plno záběrech nových aut je například vidět na záběrech, že přední LED světla pro denní svícení jakoby blikají. Takže se může stát, že na záberu to z určitých úhlů vypadá, že zadní LED světla nesvítí.
Zajisté je to naprosto dokonalý vůz, ale mě osobně dost bijí do očí ty displeje, které jsou v rámečcích - [odkaz] . Osobně se mi to vůbec nelíbí a připomíná mi to čínské kopie...čehokoli. Taky krásně vidím, jak se bude v rozích chytat prachy. U auta za tři míče to mohli dát pod jednolité sklo.
Holt ne vždy je dokonalost 100%. Jinak jak jste psal o tom předjíždění "a najednou 180km/h", tak mi to připomnělo první předjíždění s A4 3.0TDI >:-[] .
Myslím, že to nebude tak horké, to je celé digitální a pod jedním velkým displejem. Rozhodně méně práce než s klasikou...
Měl jsem možnost porovnat 350 BT a 500. Při plném voze (4 lidi) do Chorvatska se spotřebou 10 l s S 500 s krátkou nápravou a pohonem zadních kol. Výborný kultivovaný motor....tady opravdu V6 diesel působí nepatřičně :-) .
Mimcohodem ten dvouramenný volant se mi líbil více. Byla to taková zvláštnost....
Velkoplošné displeje se v autech pod sklo nedávají. Problém je s odlesky. Viděl bys sám sebe a displej by byl nečitelný. Plně digitální přístroj v novém Passatu měl také původně zasklení, ale bylo po čase odstraněno. Nové přístroje už jsou bez krytu. Nemá to ani Audi TT, ani Q7.
Souhlas. Úplně to oku nelahodí. A pokud sedíš v autě bez zapnutých přístrojů, pak to vypadá ještě hůř. Počkej na Phaeton. Měl by mít velký zakřivený dispej ;-) .
Mal by som na p. Chamillu otázočku. Ak má tento podľa mňa do dokonalosti dotiahnutý podvozok rezervy na českej ceste, ktoré auto ich nemá? Mal som totiž možnosť jazdy po nie celkom typickej slovenskej okreske - skôr na niektorých miestach pripomínala tankodróm - a čo ma najviac prekvapilo bolo, ako sa S-kláda cez to preniesla takpovediac nehlučne s takou noblesou akú som ani u žiadneho z predchodcov nezažil.
Kdysi mi to vysvětloval jeden z techniků přes podvozku, který jasně řekl, že velké ostré příčné nerovnosti, typicky propadlý kanál, kterých je na našich silnicích mnoho, prostě vzduchový podvozek nikdy plně odfiltrovat nedokáže. U tohoto vozu byl hlavním problémem hluk, který vůz na těchto typech nerovností dělal, který byl řádově o mnoho větší, než při běžném filtrování ne tak ostrých výmolů a jednoduše to působilo nepatřičně, ostatně na tom jsme se shodli i s ostatními kolegy, kteří s vozem jeli.
Pro filtrování těchto nerovností je paradoxně často lepší klasický pružinový podvozek s komfortním naladěním, případě kombinace s adaptivními tlumiči a co si pamatuji, tak mám pocit, že o chlup lépe se chovala i poslední generace podvozku hydractive u faceliftované C5.
Hlavně tedy záleží na konkrétním typu nerovností, mnoho z nich opravdu Sko zvládá excelentně, některé ale přinesou nepatřičnou ránu (na poměry velkých luxusních aut).
Kromě starých Amerik - houpavých veteránů jsem ještě s pohodlnějším vozem než je tato S Klasse nejel - myšleno po ostravském tankodromu. Takže to, co píšete, ze své zkušenosti nemohu potvrdit.
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Tak sme zrejme jazdili po nerovnakých nerovnostiach >:D resp. naše vnímanie nepohodlia je iné. Mne tieto prívlastky u S-klasse prídu o to čudnejšie, že rovnakú trasu som absolvoval predtým v C-klasse na vzduchu a ten bol síce na pomery triedy výborný, ale S-klasse bola úplne niekde inde, teda oveľa lepšie. Vzhľadom k tomu čo ste napísali o C5 predpokladám, že taký Rolls Royce na tom bude ešte lepšie.
Né že by bylo nějak extra škaredé to né, jenom jede na té uhlazené vlně oblých tvarů, která ted u aut s třícípou hvězdou teď frčí
Mám raději ostřejší hrany Audi a BMW, proto bych dal přednost A8 , nebo bych si spíš pořídil nejnovější BMW 7 a čekal v ní na novou generaci A8, kterou bych za ní potom vyměnil
Ostatní už bylo takové korejskokolotočářské >:D Ale jeho kvality mu rozhodně nelze upřít.
Možná mi ještě brala za srdce předchozí generace, která byla ostřeji střižená. Také se mi více líbí BMW, Audi už moc ne, to své dokonalosti dosáhlou první A8mou :-)
Předchozí Generace Ska je ostřejší a hezčí , než ta nová uhlazená, co se Audi týče tak se mi pořád líbí, je to pořád moje značka , ale některé nové BMW jsou taky moc krásné, v této kategorii je pro mě za současného stavu 1čka BMW 7, Nové Sko mi nesedí a zezadu jde snadno splést s Éčkem, facelift A8 nevypadá zle, ale už se blíži jeho konec i tak bych ale dal A8 přednost před uhlazeným Skem
Mercedes samozrejme auta delat umi, ale techniku kterou ma uz je malinko vousata. Co rozhodne chybi k dokonalosti u takoveho vozu je silny diesel, neco jako osmivalcove diesely konkurence a pak je sice pekne ze Mercedes jako jediny z D3 dela svoje vlastni prevodovky, ale 7G Tronic uz je tezce za zenitem proti novym ZFkam. Spolehlivy ano, plynuly ano, ale efektivita a rychlost spise slabsi. Byla to dobra prevodovka ve sve dobe, ale vyvoj jde dal.
Máte pravdu, ostatně do automatických převodovek Mercedesu se pouštím pravidelně, ale v kombinaci se silnou V8 to v tomto případě nepůsobilo tak špatně, jako v jiných modelech, naopak byla to příjemná převodovka.
:yes: za pekný test, od pána Chamillu si test vždy prečítam rád...
ja som pár dní jazdil na kamarátovej S500(nepredlženej), ten motor je pre Sko asi ideál, k spracovaniu a materiálom výhradu nemám i keď čo sa týka interiériu nie som moc nadšenec do dvoch obrazoviek osobne si myslím že sa to dalo spraviť krajšie...čo sa týka komfortu je to top mne osobne ale príliš mäkký podvozok moc nehovorí..skutočne dobre žehlí nerovnosti ale vo vyšších rýchlostiach a pri ostrehších manévroch mi príde dosť nervózne...čiže je super komfortný ale trochu stability a istoty navyše by Sku neuškodili..
osobne jazdím na 740d s Mpaketom a mne 7er sedí viac než Sko..podla mňa taká A8 alebo 7er majú lepšie vyvážený podvozok a sú pre šoféra o niečo zaujímavejšie...
uznávam S ako luxusnú limuzínu to určite a niekto kto hladá len plavnú jazdu v majestátnom voze je preňho Sko ideál, mne osobne ako človeku ktorý si rád rezne aj nejakú tú zákrutu a hľadá trochu vzrušenia zase S moc nesedí... :-)
Automatické dovírání dveří měl už právě i mamut. Mé první esko, tak si to pamatuji jak dneska. Bentley (zejména Mulsanne) je přecejen o řád výš, ty dvě auta bych v reálu přímo až tak neporovnával. Popis motoru autor vystihl barvitě a přesně, naprostý souhlas. Buďte rád, že za chvíli vracíte, s jídlem rostě chuť a po čase ohlížíte 63 amg, což je finančně vyšší dívčí. S orámováním budíků resp displeje shoda, ale nevadí to. Průměr 13 je pěkný, moje zadokolka má 14. Chlapec nemá rád velké díry ve vozovce, jj. Ještě za sebe doplním průměrnou čitelnost displejů při přímém osvitu bočním oknem. Klima nevadí, já zas mám problém s volume od navigace. Stejně jako jsem čekal větší rozdíl v pérování oproti 221 (určitá kadence příčných prahů). Klasický 2 ramenný volant se mi líbí víc, než vaše novinka.
Spur bohužel neznám, ale je „slabší“ njn. Mulsanne je totiž i pro Brity drahé auto a je to pecka. I představenstvo v Crewe má totiž většinou „jen“ Continental coupé. Běžný management pak A7.
Co v Medvědovi, líbilo se barevné osvětlení? U mladší generace jsem to čekal a žádná zmínka.
Člověk musí obdivovat komfort hydractivu a hybridního Mondea. I kdyby slály 2x tolik, tak jsou bezkonkurence a mně dává jejich kašlání na sportovnost (stejně v dané třídě většinou falešnou) perfektní smysl. Esko je jiná liga, ale i tak jsem si na zmíněná auta vzpomněl.
"Sportovně" se dá jet i autem s maximálkou 160 km/h - třeba na okreskách. Proto mi dává větší smysl průměrný motor se sebejistým podvozkem, než 500 koní na kolébavé kačeně. Však to je jen pár dnů co tady bylo to video ze Severní smyčky. Tam bylo pěkně vidět, že těmhle autům prostě "tlačit na pilu" moc nejede pod fousy...
Sice souhlasím s tím, že podobným autům typicky moc nesedí zkoumání limitů, ale testovací jezdci, jaké to překvapení, testují. Každé kolo na okruhu není o jízdě na čas. Třeba testování ESP asi nepovede k pěkné, čisté jízdě.
..osobně jsem v Sku jel a pokud si to pamatuji dobře, byla to i stejná konfigurace motoru a velikosti kol a ty rázy jsem necítil. Podle mého názoru jsou tady způsobeny hlavně tím, že jste na tom měli namontované runflaty a ještě P Zera od Pirelli. Což sama o sobě ta guma je nejvíce sportovně laděná pneumatika značky a i v nerunflatové verzi zvyšuje hluk rázů do kol i u jiných aut. Což je její nevýhoda jinak s vynikajícími vlastnostmi.
Já tam run flaty neměl a byly tam micheliny komfortního běhounu a bylo to OK.
Jinak uvnitř je Sko neuvěřitelná nádhera a vrchol luxusu. Z venku byla min. generace hezčí, a dovolím si říct, že současné BMW z venku mergl poráží. Ale uvnitř je mercedes pořád jednička.
Beztak to pruží parádně. Myslí to asi že lidé kteří jezdí v dané kategorii běžně to umí nachytat na švestkách. Ne že někdo z Oktávky nebo 5 er se jednou sveze a řekne, oooj vám to drncá. Zadek je dost oblý, ale jinak to vypadá dost dobře. Já potkávám černý v naftě a bílý hybrid. Vždycky se ohlédnu :yes: Poslední A8 má ale taky něco do sebe. Sedmička mě moc nebere.