Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Není co řešit...
| 14. 8. 2015 18:49
Vzhledem k tomu, že Clio RS výrobce stále nedodává s manuální převodovkou (což je zcela nepochopitelné a neomluvitelné), v podstatě není co řešit - vítězem je Peugeot :-! :yes: Pokud by snad Clio RS bylo na okruhu o nějakou tu sekundu na okruhu rychlejší, pro většinu kupujících by to stejně nebylo rozhodující.
Avatar - white label
Není co řešit...
| 14. 8. 2015 18:54
Jj, někdo v tom má jasno okamžitě..., kdežto my amatéři se s nimi musíme nejdřív svézt.
Není co řešit...
| 14. 8. 2015 18:56
A jak se teda ta většina kupujících rozhodla?
Není co řešit...
| 14. 8. 2015 19:18
Renault jasný vítěz :yes: :yes:
Avatar - pelikoš
Není co řešit...
| 16. 8. 2015 07:39
neviděl jsem, že by s tí měl stív problém(myšleno s automatem)
Avatar - moreczech
Peugeot
| 14. 8. 2015 19:35
Šidítko pro neználky z Arese :-)))))))
Peugeot
| 14. 8. 2015 21:33
Koukám, soudíš stejně rychle...
Peugeot
| 14. 8. 2015 21:54
Tak kdybys měl možnost se na okruhu s Cliem RS svézt jako já, tak bys ses s největší pravděpodobností také rozhodnul pro Peugeot 208 GTI. S tím jsem jezdil na tom samém okruhu o několik měsíců později a požitek z jízdy byl mnohem větší, ty neználku :-!
Peugeot
| 14. 8. 2015 22:29
A teraz tú O červenej Karkulke...
Avatar - white label
Peugeot
| 14. 8. 2015 22:32
Vám dvěma bych doporučil společný dvojdomek, značka "Neználek a Všeználek".

P.S. Nechceš se o tom tvém údajném okruhovém ježdění rozepsat konkrétněji, podle toho cos tu zatím vypotil by to mohla být docela sranda. ;-)
Peugeot
| 14. 8. 2015 22:55
Nevím, co bys chtěl vědět. Jednalo se o testovací jízdy pořádané českými zastoupeními těchto značek a obojí se konalo na Czech Ringu na kraji Hradce Králové, což je pro hot-hatche ideální, velmi technický a nepříliš rychlý okruh. A zatímco dvouspojková převodovka Clia R.S. v těchto podmínkách dost často zmatkovala a reagovala se zpožděním (i po přepnutí v modu RS), manuál u Peugeotu 208 GTI mi vyhovoval daleko víc. Prostě jsem si při jízdě daleko víc užíval sepětí s autem. A jelikož manuál si u jinak povedeného Clia RS nemůžu vybrat, moje volba by byla jasná. Toť vše :-!
Avatar - white label
Peugeot
| 14. 8. 2015 23:10
V módu RS reagovala se zpožděním a často zmatkovala? To slyším poprvé...
A co kdyby měl ten Peugeot elektrickou parkovací brzdu, čemu bys dal přednost pak?
Peugeot
| 14. 8. 2015 23:20
Tak tohle zhovadilé zařízení naštěstí do segmentu B dosud nedorazilo, takže se jedná o čistě hypotetickou otázku "kdyby". Odpověď zní ani jednomu - moje auto nesmí mít ani samočinné řazení, ani elektrickou parkovací brzdu (a ani tříválcový motor a ovládání důležitých funkcí přes dotykový displej)!
Avatar - woody-alien
Peugeot
| 15. 8. 2015 01:47
Nějak mi to pořád uniká s tou brzdou. Ne že bych toužil po elektrické, ale mám ji v autě. A koneckonců je nás tu víc majitelů HH, ať už těch podle tebe "pravých" (Megane RS, Cupra) nebo těch "falešných" s el.parkovací brzdou a dokonce s automatem. No vidíš, a stále neslyším stížnosti majitelů GTI, jak jim elektrická ručka na okruhu vadila, a na druhou stranu ani chvalozpěvy od majitelů M-RS a Cupry, jak jim báječně klasická ručka pomohla na Slovakia Ringu nebo na okresce Jihlava-Třebíč. Možná mi to vysvětlíš.
Peugeot
| 16. 8. 2015 08:34
Už jsem to tady vysvětloval několikrát - el. parkovací brzda se ke sportovně laděnému autu prostě nehodí. A to prakticky ani "psychologicky". Pokud to tak necítíš, je to samozřejmě jen tvoje věc. Ale sportovně laděné auto si většinou kupují lidé milující co nejaktivnější řízení. Mně by ovšem el. P brzda vadila i v nesportovním autě. Je to stupidní zařízení, které umí jen vypnuto/zapnuto a nemůžeš si u něj volit rychlost zatažení i povolení ani jeho míru účinku a navíc to celé pracuje pomalu a za hnusného zvukového doprovodu. A taky máš v autě naprosto zbytečný další elektromotor, který zvyšuje hmotnost a cenu auta a hlavně se může pokazit. Prostě naprostý nesmysl, podporující řidičskou lenost, aby si náhodou nenamohl pravou ruku >:D
Peugeot
| 17. 8. 2015 06:11
Mne by zajímalo, co myslíš zmatkováním. Pokud jsi to auto skutečně měl v Race režimu, převodovka byla v manuálním (to znamená, že nereaguje na sešlápnutí akcelerátoru kickdownem a nechá tě narazit do omezovače, tedy manuální režim, jak ho máme rádi). Pokud nebyla v manuálním, nebyl jsi v Race režimu. Jak se projevuje zmatkování, když sama od sebe prakticky nic nedělá, je mi záhadou.
Avatar - woody-alien
Peugeot
| 15. 8. 2015 01:16
Tak hlavně žádný mód RS v Cliu není. To je jako bych o GTI řekl, že se mi chování DSG v módu Volba profilu jízdy moc nezamlouvá. ;-) Kdyby u Renaultu chudáci tušili, co způsoběj průměrným obyvatelům planety Země za potíže, jistě by to TLAČÍTKO, kterým volíš režimy Sport (jeden stisk) a Race (přesun voliče na manuál a přidržení tlačítka na cca 2-3 vteřiny) nepojmenovali R.S. Drive. O tom, že by v režimu Race EDC zmatkovala a řadila se zpožděním čtu opravdu sporadicky a většinou se pak ukáže, že autor textu v režimu Race vůbec nejel. Třeba tím, že se zmíní o zásazích ESP, které je ovšem v Race plně vypnuté.
Peugeot
| 16. 8. 2015 08:36
Ano, máš pravdu, jmenuje se to R.S. Drive a všechna auta na tom okruhu už měla přednastavený jeho nejsportovnější režim. Ono už to jen nějaký ten pátek, takže jsem to asi formuloval trochu nepřesně.
Peugeot
| 17. 8. 2015 06:16
A zkontroloval sis to, nebo jsi prostě jezdil s tím, co tam bylo nastavené, a věřil jsi, že je to to nejlepší nastavení?
Avatar - woody-alien
Peugeot
| 15. 8. 2015 01:37
To, že ti více vyhovuje manuál a jak píšeš, cítíš větší spojení s autem, tomu rozumím. Ovšem to s tou EDC na okruhu je přitažené za vlasy. Měl jsem možnost jet s Cliem RS v Mostě (neřídil jsem ale o to víc jsem si všímal chování) a taky jsem měl Clio RS půjčené na den pro vyzkoušení ve všech možných situacích - okresky, dálnice, město. V Race režimu se EDC v Cliu chová přesně podle představ řidiče. Už proto, že pro jeho aktivaci se volič musí posunout na manuál a řadíš sám. Tedy se na základě vlastní zkušenosti zcela jistě přikloním k hodnocení Ondry Chamilly, který jinak rozhodně není fanouškem nového C-RS.

"V tu chvíli je to všechno jen a jen na vás. Žádný stabilizační systém (s tím souvisí i žádné přibrzďování kol v rámci elektronické simulace samosvorného diferenciálu), žádné odřazování před omezovačem, jenom překvapivě čirý jízdní zážitek. Tady ukazuje Clio RS tu správnou tvář.."
Peugeot
| 15. 8. 2015 12:52
pravdepodobne jsme byli na stejne akci (co se Clia RS tyce) ja si s nim navic jezte zablbnul posleze na autodromu ve Vysokem Myte, a svete div se automaticke razeni se me vypnout podarilo a dokud jsem se nedotk padla tak to radit ne a ne a nechtelo, asi jsi delal neco blbe cece, holt s autem asi neumis no >:D
Peugeot
| 16. 8. 2015 08:43
Je fakt, že se jednalo o Clia R.S. z prvních týdnů sériové výroby, mám dojem, že Renault po velké kritice v médiích později upravoval řadicí software, aby byla práce převodovky ve sportovním režimu rychlejší a suverénnější. Tvoje posměšky na moje řidičské umění jsou slaboduché a trapné, ale už jsem si tady zvykl, že příznivci současného Clia R.S. se zde hned naježí, když si někdo dovolí nechválit jejich favorita. Donekonečna zde budou chválit převodovku EDC i nemožnost vybrat si manuál, ale na věci to nic nemění. Volkswagen u Pola GTI a Seat u Ibizy Cupra už uznal chybu a manuál doplnil do nabídky, jen Renault dál strká hlavu do písku. Škoda, současné Clio RS je jinak povedené auto.
a stejne je to....
| 15. 8. 2015 12:47
.... vsechno uplne jedno, u techto aut rozhoduje ne-rozum, tyhle auta se kupujou srdcem, a srdce rika ze tahle znacka je fuj nebo naopak super at je to jak je to

ja bych volil Clio, vsude tam kde oko zakona dohledne by bylo zapnute vse a dohlizelo na jizdu vsi silou vcetne automatu, pac nevidim duvod proc v civilnim svete manualne radit, a tam kam dohledne jen oko zavodnika na okruhy okolo pupkostredu Evropy by se vse povypinalo a na par desitek minut by z Clia byl dabel...bilej dabel se dvema rohy (padly za volantem) :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku