Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škodě Auto v srpnu klesly prodeje o 3,4 % na 70.700 aut

44 komentářů

augustin
Zaujimavostou je i prihlasenia aut v Nemecku. VW dosiahol najnizsi podiel na trhu za poslednych 33 mesiacova pokles predajov a oproti minulemu mesiacu ma VW prepad skoro o 9% [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
...a naopak v lednu byl jeho podíl nejvyšší za více než pět let a v červenci +- standardní... já bych ta měsíční čísla na úrovni jedné země nepřeceňoval, až to bude aspoň kvartál tak z toho lze opatrně dělat nějaké závěry.

Zajímavost je vysoký podíl registrací Golfa na dealery, ale to je zase spíš krátkodobá turbulence.
nasua23
ree😜orty
Avatar - Emel
Emel
Co s nimi?
nasua23
vysoký podíl registrací golfa tvoří ree😜orty
Avatar - Emel
Emel
V Německu? Máš nějaká čísla?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vdaka za odkaz.... mas pravdu je tam pokles ale v letnom obdobi sa zvykne vseobecne predavat menej aut ako na jar ci na jesen a aj firmy v lete mali zrejme akesi .. nazvime to "nakupne dovolenky" a ze znacka vw zije hlavne z firemnych predajov to netreba zrovna dvakrat pisat 😉
Avatar - Anonym
Anonym
VW bude spíš mrzet pokles prodaných aut v Číně, rusku a Jižní americe, nebot tam trhy výrazně ztrácí a oživení je v nedohlednu.
Evropské trhy zatím rostou,ale je jen otázkou jak dlouho a v USA se jim dlouhodobě nedaří, ve srovnácí s konkurencí.
augustin
Ci zije VW v Nemecku väcsinou vdaka firemnym nakupom neviem, ale urcite by som neargumentoval pokles predajov VW tym, ze sa cez prazdniny menej kupuje, lebo cez prazdniny (i mimo nich) konkurencia VW rastie.....v clanku zvlast zdoraznuju vysledky Opelu. Mimochodom, zaujimave komentare samotnych nemcov pod onym clankom: Viac menej sa tam zmienuje ako dovod poklesu: Prehnane ceny aut od VW, absolutne nerozumna cenova politika vyssich vybav oproti konkurencii a nizsia kvalita aut od VW
Avatar - Anonym
Anonym
Neboj, máma Merkelová zajistí zlevnění výroby - místo turků budou hákovat u pásu Syřani a to sou všich i nženýři, takže jednak klesnou náklady na vyrobený vůz a jednak masivně stoupne kvalita >😁 >😁 >😁
webpaja
Ty zamestnavas Syrany, ze vis jak pracuji? Mas rozbor jejich zpusobu a kvality prace ve srovnani s Turky, Mexicany apod? Netaj to a hura s tim ven 😉
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Pracují skvěle Pajo, dostávaj jen 5 USD na hodinu, přitom maj tři vysoký vč. raketovýho inženýra a navíc umí sestavit bombu.

Značka ideál >😁 >😁
geroc I.
😄 :yes:
webpaja
Za 5 USD by spousta nasich lidi delala taky 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No tak Pájo, to je celkem povedená hláška. Já se zasmál.
Avatar - Individualita
Individualita
Přesně tak, trocha srandy ještě nikoho nezabila 😉
Avatar - Snooob
Snooob
a čo je na tom standa?! 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
Standa? Kterej? >😁 >😒]
Avatar - Stefič
Stefič
čéče já bych je do jednoho pytle neházel. Teda konkrétně co se týče arabů, tak moje zaplaťbůh jediná dovolená mezi nimi mi jako ukázka pracovního tempa bohatě stačila. Dívat se, jak 100 metrů ulice zametá tříčlenné komando celý den byl vskutku zážitek. Ovšem třeba pracovní tempo vietnamců by, dle mého názoru, většina čechů neudržela ani měsíc.
Takže ono to asi bude individuální
Avatar - Anonym
Anonym
A navíc odborová organizace Islámský džihád nemá ráda vyjednávání, vždycky to zkrátí na minimum a rychle se dohodnou. Když ne, podřežou managementu hlavy a Vlkohrad vyletí do luftu.

Multikulturalismus přinese Neměcku samá pozitiva, o tom není pochyb.. Máma Merkelová to má pevně v rukou a ví co dělá.

Až odborové hnutí vyřadí i Ingolstadt, Dingolfing, Stuggart atd továrny obsadí General Motors a Lada na základě nové Bruselské dohody o rozdělení Evropy.

Míru zdar >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Do kamene tesat.
Somewhere je už preč
Videl si makať Bulharo? Pracovná skupina: asi 20 chlapov, dva krompáče, dve lopaty, dva fúriky, jeden malý nákladiak. Náplň práce: vyhádzať burinu, urobiť dve drážky tak 15 cm do hĺbky a natĺcť tam obrubníky. Urovnať piesok, poukladať betónové dlaždice (60x60 cm) a hotovo. Odhadom by u nás týmto spôsobom dvaja spravili za deň tak 10-15 metrov chodníka širokého na 4 dlaždice. Ich bolo 20 a za 11 dní mojej dovolenky urobili tak 25 metrov... Keď som šiel okolo, robili max. dvaja, a po obede už nikto. Ale vajglov a prázdnych fľašiek sa tam váľalo plno... Nedokážem si ich predstaviť v automobilke pri páse...
Avatar - Emel
Emel
Jo, to je hezký doklad toho, že diskusní vometáci jsou i v Německu 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Omlouvám se za nechápavost, ale názor znějící cca: "nedivím se poklesu u nás v Německu, vyšší výbavy jsou moc drahé a snižující se kvalita neodpovídá ceně" je hodný diskuzního vometáka?
Avatar - Emel
Emel
A viděl jsi třeba první komentář?

"Nudné modely, kterými už ani důchodci nechtějí jezdit, za ceny, které člověka nudí (?). Nikdy v životě bych si VW nekoupil.

Typické, ne?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já vycházel z příspěvku, na který jsi reagoval. Pokud jsi četl tu německou diskuzi, tak pak asi máš důvod.
Nudné ceny - >😁
Asterix
Z 2,95mil predanych novych aut za rok 2013 v D bol pomer predaja firma/privat
62,1% k 37,9%

V tabulke mas prehlad poctu predanych aut podla znaciek... z februara 2014 a to pre privat a firmy(+zivnosti)

Im Bereich Firmenwagen finden wir mit einem Gewerbeanteil in der Spitze von ca. 90% Modelle wie den BMW 5er, Audi A4 und A6 oder den VW Passat in der Spitzengruppe wieder.

[odkaz]
bojler_
Hm, takže první měsíc pod 20%, přičemž se tohle kromě roku 2011 stalo každý rok. A to je pojmenováno jako "massive weaknesses". Pokud by měli čísla o objednávkách a byl tam nějaký trend, tak by se to dalo pochopit.
jhamil
V období dovolených bývá okurková sezona. Čekací doby jsou i tak dost dlouhé. Problémy v Číně a Rusku to je ten pokles. Nic neroste pořád a pokud si to u VW mysleli, tak jsou dost naivní.
webpaja
Tihle internetovi analytici me vzdy pobavi. Jsi si jisty, ze jakakoliv spolecnost nepocita s poklesy?
jhamil
Nejsem analytik, ale občas mi připadá, že v některých firmách počítají pouze s růstem nikoli poklesem. Asi je škoda tady vůbec něco psát. Mimochodem již samotný článek je jako z okurkové sezony.
Avatar - Individualita
Individualita
Mám ten samý pocit a to už u několikáté firmy...
webpaja
At jako manazer nebo majitel spolecnosti nemuzes lidem vypravet o tom, jak pocitas s tim, ze byznys pujde dolu. Jedna vec jsou vnitrofiremni povidacky a PR, druha jak to realne zodpovedni vnimaji 😉
bojler_
Prodeje v Číně padají, a to dost. Rapid byl v červenci na míň než polovině prodejů, Octavia se relativně drží, ale taky ztrácí. Pokud je v ní započtený starý model, tak klesá taky dost strmě.

Jestli má někdo odkaz na detailní statistiky i pod TOP100, budu rád.
Avatar - Anonym
Anonym
v číně je velká krize, ta ještě bude nějakou dobu klesat a jižní amerika padá taky. No a Rusko je jasné.
alapli
No toto, lidé nechtějí auta které v základu stojí 250 000 a s min výbavou a motorem 340 000 Kč? Hyundai má nyní diesly za cenu benzínu, tak ten pokles bude ještě větší... :no:
Avatar - Emel
Emel
To asi mluvíš o českém trhu, co? Jenže na něm Škoda roste, všechny modely dvouciferným tempem (1-😄. Tedy až na Roomster který už se nedělá a Fabii, která roste trojciferně 😉.

Námět na diskusi - prodává asi Hyundai nabízí diesel za cenu benzínu?
Avatar - Individualita
Individualita
Protože i zadarmo je drahej >😁
rudinek42
tak rusko no, ale ze by tam bylo tolik bohacu co si dovoli nove auto mi neprislo kdyz jsem tam byl? nove auta ztraci na hodnote rychle a tak se nevyplati kupovat, chytrej clovek si koupi z bazaru v dobre vybave za prijatelnou cenu kdyz teda nekoupi stocenou bouracku pres inzerat jak to tak byva...
webpaja
Presne jsi uhodil hrebik na hlavicku! Hlupak kupuje novy, chytrak ojety! :yes: >😒]
Avatar - sendador
sendador
To je samozrejme ptakovina. Ojety auta kupujou ti, kteri na nove nemaji a to nemyslim nijak spatne, je to i muj pripad. Ale kazdopadne nekupuju v bazaru, protoze je to lepsi nez si zajit pro novou karu 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Občas chce niekto aj záruku k autu,servis v cene a nie iba počúvať kde aké pazvuky a myslieť : dôjdem-nepôjdem ?
Keby všetci kupovali ojazdenky, tak odkiaľ by boli? Niekto musí kúpiť aj nové aby raz bolo ojete.
A niekto rad nepreprdene sedacky
kundalini_it
Pro mě celkem nepochopitelný proč Škoda vyrábí v Indii. Tolik let a pořád naprosto mizivé prodeje.