Novinky
Anonym
7
Neboj, máma Merkelová zajistí zlevnění výroby - místo turků budou hákovat u pásu Syřani a to sou všich i nženýři, takže jednak klesnou náklady na vyrobený vůz a jednak masivně stoupne kvalita >😁 >😁 >😁
Přejít do diskuze
čéče já bych je do jednoho pytle neházel. Teda konkrétně co se týče arabů, tak moje zaplaťbůh jediná dovolená mezi nimi mi jako ukázka pracovního tempa bohatě stačila. Dívat se, jak 100 metrů ulice zametá tříčlenné komando celý den byl vskutku zážitek. Ovšem třeba pracovní tempo vietnamců by, dle mého názoru, většina čechů neudržela ani měsíc.
Takže ono to asi bude individuální
Takže ono to asi bude individuální
Pracují skvěle Pajo, dostávaj jen 5 USD na hodinu, přitom maj tři vysoký vč. raketovýho inženýra a navíc umí sestavit bombu.
Značka ideál >😁 >😁
Značka ideál >😁 >😁
Ci zije VW v Nemecku väcsinou vdaka firemnym nakupom neviem, ale urcite by som neargumentoval pokles predajov VW tym, ze sa cez prazdniny menej kupuje, lebo cez prazdniny (i mimo nich) konkurencia VW rastie.....v clanku zvlast zdoraznuju vysledky Opelu. Mimochodom, zaujimave komentare samotnych nemcov pod onym clankom: Viac menej sa tam zmienuje ako dovod poklesu: Prehnane ceny aut od VW, absolutne nerozumna cenova politika vyssich vybav oproti konkurencii a nizsia kvalita aut od VW
A navíc odborová organizace Islámský džihád nemá ráda vyjednávání, vždycky to zkrátí na minimum a rychle se dohodnou. Když ne, podřežou managementu hlavy a Vlkohrad vyletí do luftu.
Multikulturalismus přinese Neměcku samá pozitiva, o tom není pochyb.. Máma Merkelová to má pevně v rukou a ví co dělá.
Až odborové hnutí vyřadí i Ingolstadt, Dingolfing, Stuggart atd továrny obsadí General Motors a Lada na základě nové Bruselské dohody o rozdělení Evropy.
Míru zdar >😁
Multikulturalismus přinese Neměcku samá pozitiva, o tom není pochyb.. Máma Merkelová to má pevně v rukou a ví co dělá.
Až odborové hnutí vyřadí i Ingolstadt, Dingolfing, Stuggart atd továrny obsadí General Motors a Lada na základě nové Bruselské dohody o rozdělení Evropy.
Míru zdar >😁
V období dovolených bývá okurková sezona. Čekací doby jsou i tak dost dlouhé. Problémy v Číně a Rusku to je ten pokles. Nic neroste pořád a pokud si to u VW mysleli, tak jsou dost naivní.
No toto, lidé nechtějí auta které v základu stojí 250 000 a s min výbavou a motorem 340 000 Kč? Hyundai má nyní diesly za cenu benzínu, tak ten pokles bude ještě větší... :no:
Zaujimavostou je i prihlasenia aut v Nemecku. VW dosiahol najnizsi podiel na trhu za poslednych 33 mesiacova pokles predajov a oproti minulemu mesiacu ma VW prepad skoro o 9% [odkaz]
To je samozrejme ptakovina. Ojety auta kupujou ti, kteri na nove nemaji a to nemyslim nijak spatne, je to i muj pripad. Ale kazdopadne nekupuju v bazaru, protoze je to lepsi nez si zajit pro novou karu 😄
VW bude spíš mrzet pokles prodaných aut v Číně, rusku a Jižní americe, nebot tam trhy výrazně ztrácí a oživení je v nedohlednu.
Evropské trhy zatím rostou,ale je jen otázkou jak dlouho a v USA se jim dlouhodobě nedaří, ve srovnácí s konkurencí.
Evropské trhy zatím rostou,ale je jen otázkou jak dlouho a v USA se jim dlouhodobě nedaří, ve srovnácí s konkurencí.
v číně je velká krize, ta ještě bude nějakou dobu klesat a jižní amerika padá taky. No a Rusko je jasné.
Ty zamestnavas Syrany, ze vis jak pracuji? Mas rozbor jejich zpusobu a kvality prace ve srovnani s Turky, Mexicany apod? Netaj to a hura s tim ven 😉
Omlouvám se za nechápavost, ale názor znějící cca: "nedivím se poklesu u nás v Německu, vyšší výbavy jsou moc drahé a snižující se kvalita neodpovídá ceně" je hodný diskuzního vometáka?
To asi mluvíš o českém trhu, co? Jenže na něm Škoda roste, všechny modely dvouciferným tempem (1-😄. Tedy až na Roomster který už se nedělá a Fabii, která roste trojciferně 😉.
Námět na diskusi - prodává asi Hyundai nabízí diesel za cenu benzínu?
Námět na diskusi - prodává asi Hyundai nabízí diesel za cenu benzínu?
Nejsem analytik, ale občas mi připadá, že v některých firmách počítají pouze s růstem nikoli poklesem. Asi je škoda tady vůbec něco psát. Mimochodem již samotný článek je jako z okurkové sezony.
Hm, takže první měsíc pod 20%, přičemž se tohle kromě roku 2011 stalo každý rok. A to je pojmenováno jako "massive weaknesses". Pokud by měli čísla o objednávkách a byl tam nějaký trend, tak by se to dalo pochopit.
vdaka za odkaz.... mas pravdu je tam pokles ale v letnom obdobi sa zvykne vseobecne predavat menej aut ako na jar ci na jesen a aj firmy v lete mali zrejme akesi .. nazvime to "nakupne dovolenky" a ze znacka vw zije hlavne z firemnych predajov to netreba zrovna dvakrat pisat 😉
...a naopak v lednu byl jeho podíl nejvyšší za více než pět let a v červenci +- standardní... já bych ta měsíční čísla na úrovni jedné země nepřeceňoval, až to bude aspoň kvartál tak z toho lze opatrně dělat nějaké závěry.
Zajímavost je vysoký podíl registrací Golfa na dealery, ale to je zase spíš krátkodobá turbulence.
Zajímavost je vysoký podíl registrací Golfa na dealery, ale to je zase spíš krátkodobá turbulence.
Já vycházel z příspěvku, na který jsi reagoval. Pokud jsi četl tu německou diskuzi, tak pak asi máš důvod.
Nudné ceny - >😁
Nudné ceny - >😁
A viděl jsi třeba první komentář?
"Nudné modely, kterými už ani důchodci nechtějí jezdit, za ceny, které člověka nudí (?). Nikdy v životě bych si VW nekoupil.
Typické, ne?
"Nudné modely, kterými už ani důchodci nechtějí jezdit, za ceny, které člověka nudí (?). Nikdy v životě bych si VW nekoupil.
Typické, ne?
Občas chce niekto aj záruku k autu,servis v cene a nie iba počúvať kde aké pazvuky a myslieť : dôjdem-nepôjdem ?
Keby všetci kupovali ojazdenky, tak odkiaľ by boli? Niekto musí kúpiť aj nové aby raz bolo ojete.
A niekto rad nepreprdene sedacky
Keby všetci kupovali ojazdenky, tak odkiaľ by boli? Niekto musí kúpiť aj nové aby raz bolo ojete.
A niekto rad nepreprdene sedacky
Pro mě celkem nepochopitelný proč Škoda vyrábí v Indii. Tolik let a pořád naprosto mizivé prodeje.
At jako manazer nebo majitel spolecnosti nemuzes lidem vypravet o tom, jak pocitas s tim, ze byznys pujde dolu. Jedna vec jsou vnitrofiremni povidacky a PR, druha jak to realne zodpovedni vnimaji 😉
tak rusko no, ale ze by tam bylo tolik bohacu co si dovoli nove auto mi neprislo kdyz jsem tam byl? nove auta ztraci na hodnote rychle a tak se nevyplati kupovat, chytrej clovek si koupi z bazaru v dobre vybave za prijatelnou cenu kdyz teda nekoupi stocenou bouracku pres inzerat jak to tak byva...
Z 2,95mil predanych novych aut za rok 2013 v D bol pomer predaja firma/privat
62,1% k 37,9%
V tabulke mas prehlad poctu predanych aut podla znaciek... z februara 2014 a to pre privat a firmy(+zivnosti)
Im Bereich Firmenwagen finden wir mit einem Gewerbeanteil in der Spitze von ca. 90% Modelle wie den BMW 5er, Audi A4 und A6 oder den VW Passat in der Spitzengruppe wieder.
[odkaz]
62,1% k 37,9%
V tabulke mas prehlad poctu predanych aut podla znaciek... z februara 2014 a to pre privat a firmy(+zivnosti)
Im Bereich Firmenwagen finden wir mit einem Gewerbeanteil in der Spitze von ca. 90% Modelle wie den BMW 5er, Audi A4 und A6 oder den VW Passat in der Spitzengruppe wieder.
[odkaz]
Videl si makať Bulharo? Pracovná skupina: asi 20 chlapov, dva krompáče, dve lopaty, dva fúriky, jeden malý nákladiak. Náplň práce: vyhádzať burinu, urobiť dve drážky tak 15 cm do hĺbky a natĺcť tam obrubníky. Urovnať piesok, poukladať betónové dlaždice (60x60 cm) a hotovo. Odhadom by u nás týmto spôsobom dvaja spravili za deň tak 10-15 metrov chodníka širokého na 4 dlaždice. Ich bolo 20 a za 11 dní mojej dovolenky urobili tak 25 metrov... Keď som šiel okolo, robili max. dvaja, a po obede už nikto. Ale vajglov a prázdnych fľašiek sa tam váľalo plno... Nedokážem si ich predstaviť v automobilke pri páse...
Prodeje v Číně padají, a to dost. Rapid byl v červenci na míň než polovině prodejů, Octavia se relativně drží, ale taky ztrácí. Pokud je v ní započtený starý model, tak klesá taky dost strmě.
Jestli má někdo odkaz na detailní statistiky i pod TOP100, budu rád.
Jestli má někdo odkaz na detailní statistiky i pod TOP100, budu rád.