Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Lada zahajuje výrobu sedanu Vesta. Podívejte se, jak se v Rusku dělají auta!

184 komentářů

stanislaff
Hmmm, ty prolisy jsou divne, jinak je to celkem k svetu. Jestlipak Vesta fakt vysla spolehliva - proc ne pro ceske silnice 2. a 2. tridy. Podle Google ceny budou 500-600 tis. rublu, coz v prepoctu vychazi na 170-230 tis. Kc. Dobra konkurence pro Dacii.
Avatar - Anonym
Anonym
Otázka je za kolik to nebídnou tady.

Granta stojí v Rusku taky málo a tady je základ nabízel za 230-240 táců, za lépe vybavenou verzi, kterou sem radši nepřivezli už by hádám chtěli tak 260-300 a to je neprodejný.

Tak snad už se poučí.

Jinak auto moc pěkný a jestli bude ten Cross kombík, tak ten je ještě hezčí. navíc v automatu i s anvi a dalšími modernimi prvky. A má to pořád klasika motory :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
S evropskou homologací a všemi předpisy to už o moc méně stát nemůže, tím spíše pokud základ bude napěchovaný elektronikou, jak slibovali.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdy může stát Dacia pod 200, může stát i Lada.

Jinak v NĚMECKU ZAZNAMENALI POZITIVNÍ OHLASY.

Dej si video na 3😁0 a uvidíš [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To jo, ale co ta Dacia za dvěstě má?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Clánek obsahuje dve nepresnosti😒br />
"Po sedanu dorazí na trh hatchback, na přelomu let 2016 a 2017 se ukáže kombík, který bude dostupný i ve zvýšeném oplastovaném provedení Vesta Cross." - nikoliv, plány se zmenily, druhá verze po sedanu bude kombi, jak to bude s hatchbackem zatím není jasné.

"Zástupce prezidenta Ruské federace v Povolžské oblasti Mikhail Babich" - pro prepis jmen ze slovanských jazyku které nepouzívají latinku existují zásady, takze ne Mikhail Babich ale Michail Babič.
Nonsens
len aby to nebol babiš
Avatar - chetoos
chetoos
Musím uznat, že vesta vypadá opravdu k světu. líbí se mi agresivní a sportovní vzhled vozu a navíc v elegantní karoserii sedan. I interiér vypadá moderně a hezky. Uvidíme jaké bude celkově provedení a kvalita použitých materiálů. pokud se bude cena pohybovat kolem cca 200 tis jako minulá generace modelu Kalina, nebude kvalita kdovíjaká, ale určitě to bude velký skok vpřed. Motory budou určitě odolné a spolehlivé, v tom Lada problémy nemívala. Spíš se bojím kvality zpracování, protože ta je pro ruské vozy nevalná, ale i to se může změnit. moc se těším na tento model a držím mu palce.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Kvalita bude rozhodne lepsí nez drív, ze trech motoru ´v nabídce jsou dva vlastní motory a jeden motor Renault který se ale také vyrábí v Togliatti.
Avatar - Anonym
Anonym
Ta nová 1,8 bude jen pro X-Ray nebo se objeví i tady ve Vestě? uro budeš mít info.

K tomu Cross kombíku by se moc hodila, pokud by se tam vešla.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Zatím se nový motor 1,8 litru pro Vestu neplánuje.
Avatar - Anonym
Anonym
škoda. slušel by jí. Třeba jestli udělaj verzi Sport, tak bude aspon tam (pokud se vejde)
Avatar - Karen_
Karen_
Gilgite, už máš tu novou vestu? [odkaz]
Avatar - Well-being
Well-being
těch odporných prolisů, mohlo to být za ty peníze docela slušné auto ...
Avatar - Anonym
Anonym
Chce to zvolit vhodnou barvu, v některé to vypadá divně, v jiné dobře.
Avatar - JGucci
JGucci
Pro Ladu je to velky pokrok a musim uznat, ze po strance designu se mi libi vice, nez Dacia. Pokud Renault pohlida kvalitu jako u Dacie, tak by to nemuselo byt spatne auto. Jen nevim, proc ma Renault/Nissan Dacii, Ladu a Datsun....proti komu ma jit Lada v Evrope? Proti Dacii?
Petrko
Proč by měla jít proti někomu v Evropě? Rusko a bývalé svazové státy jsou dost velký trh a značka Lada je pro ně totéž co pro čechy Škoda.
Avatar - Anonym
Anonym
Oni se prodávaj i jinde, třeba Egypt, bývalá jugoška atd.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
prave tie prelisy jej davaju smrnc jedinecnost a styl.... nema to byt fabia ani rapid ..... ma to byt vesta......

vesta vyzera uzasne :yes:
Somewhere je už preč
Nebyť tých prelisov, je to tuctovka, ktorá sa na ceste stratí. Naopak, tie prelisy sú zaujímavé.
térový papír
Fundovaný novinář, který se bohužel na tomto webu nenachází, by měl dodat další podstatné informace. Já jako supernovinář (který je ale poslední léta na pracáku), tedy budu práci tohoto směšného autowebu suplovat a vyrovnávám tyto nedostatky.

takže: Lada vesta (produkt to firmy AvtoVAZ) bude v první sérii vyráběna v závodě v Togliatti (to je v Ruské federaci. Tam je krásně). Druhá série (od 2Q/2016), která má být rozšířena i o verzi kabrio, bude vyráběna ve Wolfsburgu. Čímž se konečně dovrší potupa německé automobilky Volkswagen (pro primitivy, kterých tu je většina - Lidový vůz). Jak jsem se včera osobně dozvěděl od Bo Inge Anderssona (prezident AvtoVAZ), Lada má ve svých plánech na 1.kvartál roku 2016 zakoupit zdrcené VW. A to jak za pomoci silné měny (Rubl, tim se platí v Ruské federaci a ve všech civilizovaných státech), hrubé síly, hrdinného pokřiku, tak i za pomoci svistu špinavých ruských lopat.
O tom, zda-li se budou Lady vyrábět i v Mladé Boleslavi, zatím oficiální kruhy mlčí. Já však vím víc... Chachá
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jediný důvod, proč jsem se koukl na tuto diskuzi pod článkem, který mě nezajímá, bylo očekávání. Jestli tu bude mimořádně vtipný a mimořádně inteligentní Pepek vyskoč Gilgit, nebo jeho klon, nebo podobný imbecil, s vtipem ve stylu Gilgit - Lada Niva - muhehe.
Nezklamals.
MariAchi
Jako pobavils >😁
Somewhere je už preč
Mňa primitívny humor neoslovuje - * dnes zo seba robí kde-kto.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Vázne te toto primitivní navázení do jiného diskutéra tak pobavilo?
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Rozhodne hezci nez Fabia/Logan/Clio apod., rekl bych, ze za ty penize kupa auta, neco jako byl Renault Fluence. Navic se mi libi, ze tam pod kapotou neni zadna zdechlina, nebo maloobjemovej preplnovanej motor, ale poctiva 1,6. Sedan neni nic pro me, ale jestli bude to kombi, a bude okolo 250tis., tak rozhodne bude stat za uvahu. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Kombi bude určitě, jaká bude cena je otázka a hlavně kdy bude v evropě, pokud vůbec.
samael
Ty bys vážně dal za tu ruskou popelníci čtvrt mega? >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
A je to tu zas, co je ruské je špatné.

Pověz nám, co si měl ruské a co se ti rozbilo?

Já že tuhle potkal Ladu ze 70. let a pořád jede a na Sibiři dodnes jezdí nákladáky z 50-60 let.

Ono se na tom totiž nemá co rozbít >😁
A vojenská technika patří ke špičce popř za 1/3 ceny nabídne 88% schopností co americký ekvivalent >😁
samael
Ruské šmejdy nekupuju a proto se mi taky nic ruského nerozbije.
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁
Avatar - KubikCv
KubikCv
na autoblesk.cz už lezou diskutéři z blesku a novinek? >😁
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
250 by mi prislo prijatelne. Ted mam Fiat Bravo za 280 a kdyby to byl kombik na podobne urovni proc ne, navic co koukam na vybavu LUX, tak vyhrivane sedacky ci parkovaci senzory nemam, tak by sem si i polepsil. Ale to je stejne otazka nakupu tak za dva roky az bude kombi.
Banjo
Že by úroveň mohla být srovnatelná s Fiťáckou, na to rychle zapomeňte.
Za cenu kolem 180 tisícovek by se o tomhle dalo snad uvažovat.
Avatar - Emel
Emel
Hezčí než Clio, no jasně... už jsi se rozhodl, jestli Ladu nebo Quattroporte 😄 ?
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Me se Clio vubec nelibi, a pozoruju auta v hladine 250tis., to je tak to co za 5 let vzdy nasetrim. Takze Maserati bohuzel nepripada v uvahu. Navic chci vzdy nove auto. Takze za 250tis. kdyz bude kombi Lada a bude podle testu solidni, tak pripada v uvahu. Jako Fiatak (mam jiz 3. v rade) jsem zvedav i na novinku Aegea.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Hezci nez Clio?! Daj si facku!
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Me se Clio vubec nelibi.
topten
normalni clovek od moravy na zapad by o ten ruskej klumpr neoprel ani vidle.
ale vsadim boty, ze se bude vyrábět aspoň pul stoleti, podobne jako ten hranatej italskej fiat
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ale, dalsí plácal odborník. >😁 >😁 >😁 Venuj se radeji tvému boji proti vznetovým motorum, to ti jde líp.
topten
uvidíme, jestli před mototechnou budou stat fronty tak jako za bolševika na tu letitou kopii italského fiata
samael
Tam nebude ani noha,dokonce i ti největší vychvalovači té zaostalé asijské země jezdí v západních nebo japonských autech. >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ne, pred Mototechnou nebudou stát fronty jako za Bolševika. Mototechna v tehdejsí forme uz neexistuje a fronty na auta v soucasných podmínkách trzní ekonomiky s bohatou nabídkou nejsou nutné.

Lada Vesta, výrobek firmy AvtoVAZ jejímz vetsinovým vlastníkem je aliance Renault-Nissan, je samozrejme moderní automobil. Zároven je to auto které je potreba posuzovat podle cenového segmentu a regionu pro který je primárne urceno.

Rozhodne to není "ruskej klumpr", i kdyz chápu ze nekterí lidé kterí myslí a vyjadrují se podobne primitivne jako ty to tak vidí.

Jinak na výrobe toho údajného "klumpru" se podílí rada známých mezinárodních dodavatelu, napríklad Bosch. Brose, Continental, ContiTech, Daewon, Edscha, Kiekert, Koito, Magna, TRW, Valeo, Visteon, ZF Friedrichshafen.
topten
vidim to na osvědčenou, ctvrtstoleti starou techniku, kterou uz jinde nez v rusku neudaji.
nebo si myslis ze jim nabidnout to nejnovejsi co maj k dispozici ??
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Bohuzel je videt ze vubec nerozumís tomu jak se vyvíjejí a vyrábejí automobily. Platforma vozu Lada Vesta, je nová, vyvinutá v posledních letech AvtoVAZem s pouzitím podpory aliance Renault-Nissan, rozhodne to není ctvrtstoletí stará technika. Dodavatelé dodají to co si zákazník objedná a ctvrtstoletí stará technika to taky není.

Takze to vidís spatne. Bylo by fajn kdyby se diskutéri vcetne tebe vyjadrovali k vecem kterým rozumí. Potom by diskuse mely smysl.
Avatar - Jirka.12345
Jirka.12345
Jenže to by si se pak ty mohl vyjadřovat tak maximálně o práškách na uklidnění >😁
topten
atmosferickej ctyrvalec s neprimym vstrikem nevalnyho vykonu, klasicky svetla, mozna to bude mit i manualni klimatizaci.
takova ruska thalia, nic vic.
ctvrtstoleti stara technika
Avatar - Anonym
Anonym
Manuální klimu už měla i Priora.

Jinak ABS, ESP, el. okna zrcátka standard, dle verzí bude i automat, navi, SOS tlačítko na přivolání pomoci, vyhřívaný sedačky, možná bude i kůže a tempomat.

Co víc bys chtěl. Jednoduchý motor atmosféra je jedině výhodou.

Snad tam za 200 tis nečekáš natáčecí bixenony a přímý vstřik, že to tak má Dacie nebo Fabie v základu vid >😁 >😁
topten
nic co nebylo před 1/4 stoletim jen snad krome ESP a toho tlačítka.
ne necekam, ze auto za 200tis bude disponovat technikou auta za pul mega nebo vic.
a proto nechapu, co je na tom aute moderního jak tvrdi rusak, když na nem nic moderniho nevidim
Avatar - Anonym
Anonym
Moderní design, koncepce atd.

To bych se tu mohl začít smát evropským autům 50. let, že ameriky už tehdá měli automat, hydraulicky a el. stahovetelný okýnka, dokonce el. stahovatelné sklo 5 dveří,

nebo později že měla plaubní počítač jako první, katalyzátor atd

škodovka taky przentuje Fabii HTP jako moderní auto, i když má vzadu kličky ne oknech, zdechlý 3válec, plechový kola a halgenový žárovky >😁 >😁
topten
me fabia jako moderni proti tomuhle prijde uz na první pohled.
to ze ma v zakladu trivalec snad není minus, když ma další motorizace
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle má sice jednu motorizaci (zatím) ale ve 3 výkonnových verzích. A nafotvé motory by Renault uměl dodat, kdyby o to byl zájem. V tom není vůbec problém.

Navíc bude i nová 1,8 pro X-Ray
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
To auto je moderní tak jak je potreba, Je v nem rozhodne víc toho co nebylo pred 1/4 stoletím.

Tvoje slova "nebo si myslis ze jim nabidnout to nejnovejsi co maj k dispozici" jsou nesmysl.

Ale pokud ti vadí klasický osvedcený motor tak na to je resení: Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Martin Winterkorn a pár dalsích spickových techniku koncernu Volkswagen ted budou mít víc casu a muzou pro AvtoVAZ vyvinut takový motor ze to s patricným SW bude nejepsí motor na svete. >😁 >😁 >😁
topten
no tak uvidíme, mozna ze s timhle zazrakem dozenou VW
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
no, tak vidim tvoju "obhajobu"... :-!

Ze by si aspon chalanom pre zaciatok objasnil, ze v RU a spol., len tento rok (?) vstupila do platnosti norma Euro 5 a vdaka tomu im staci a vyhovuje atmosfericky motor s nepriamym vstrekom...to nic...
hlavne si kopnut do Maťa... :-! :no:
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
???
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Moderní techniku v praxi jsme viděli docela nedávno. Hm, já radši tu klasiku a spolehlivost...
topten
ja prece jen radsi moderni techniku nez tohle.
a co vidim kolem sebe, tak v tom nejsem sam
Avatar - Emel
Emel
Ale jistě, nech sa páčí...
Arese
Čvrt století stará technika? No a co? Dacia podle podobného receptu jede už 10 let a je to hit i na západoevropských trzích! Spousta lidí vůbec netouží po tom, aby měla pod kapotou tříválcový pidimotůrek dopovanej turbem a debilní dotykový displej na přístrojový desce a ještě stupidnější el. parkovací brzdu! Jen automobilový prosťáček si může myslet, že jen ta nejmodernější technika je v praxi nejlepší. Leckdy jde jen o to, jak snížit výrobní náklady a plnit debilní direktivy EU o emisích CO2 (vit downsizing, el. posilovač řízení apod.).
MariAchi
Smysl diskuse je v tom, ze se kazdej vyjadruje ke vsemu.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
To myslís úplne vázne? V kontextu diskusí na ACZ?
Avatar - Anonym
Anonym
od ZF tam bude robotizovaný manuál, od Renaultu komplet jeden motor, určitě i navi a další části.

Motory umí Lada dobře, furt lepší 1,6 atmo než zdechlej tříválec 1,2 že >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Lada 2107 (tzv. krabice) a další příbuzné verze se přestala v Iževsku dělat před 3 lety, pokud ti to neuniklo.
Samara už se taky nedělá a tak z historické programu pokračuje pouze Niva ovšem s řadou úprav a vylepšení.

Vše ostatní sou nové a moderní modely. Kterým co se týče výbavy nic nechybí ve srovnání s Daciemi, základní verzemi škodovek, peugeotů, citroenů, fiatů atd.
samael
Když jsou tak moderní,tak proč je v civilizovaných zemích nikdo nekupuje?
Avatar - Anonym
Anonym
Protože se leckam ani nevozí nebo sou dealeři stejný e😜erti jako CS Auto Lada a Lada Slovakia.

Jinak v německu se prodává jak Granta, tak Kalina II (vedle Nivy). Ve Francii taky a tuším i řecko, kypr a další země.
samael
Akorát tam jsou daleko vzácnější než Ferrari. >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
To je tak hloupá otázka ze na ni nemá smysl odpovídat.
topten
tak opravuju tech pul stoleti, jestliže pocatek je ve fiatu 124 z roku 1966, tak jen 46 let
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Jak dlouho se delal VW Käfer (Brouk)?
Avatar - Anonym
Anonym
Kdyby jen Brouk, co takhle mikrobus VW (ten slavý z dob hippies), Golf I a II v jižní africe, ford crown victoria, Landrover Defender, MB G atd
topten
vidíš jak jsi hezky odpověděl
vyrábělo se to dal, ale v rozvojových zemich
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Technicky zastaralý VW Käfer se v Nemecku vyrábel do roku 1978. Pripomínám ze to bylo v Nemecku, tedy v zemi s rozvinutým automobilovým prumyslem, demokraciíi do nástupu Hitlera k moci a opet po druhé svetové válce a s vysokou zivotní úrovní. Ne v Rusku, tedy zemi která za sebou má desítky let budování komunismu plus brutální nemeckou okupaci a v porovnání s Nemeckem méne rozvinutý automobilový prumysl a nizsí zivotní úroven. Z mexické výroby se VW Käfer prodával v Nemecku do roku 1985. Situace porovnatelná s klasickými modely Lada.

Mercedes-Benz G ktery zminuje Barrichello se nevyrábí v zádné rozvojové zemi ale v Rakousku,

A Jizní Afriku se rozhodne nedá oznacit za klasickou rozvojovou zemi.

Takze plácás.
Avatar - Anonym
Anonym
Jihoafrická republika je rozvojová země. Teda promin, ale dneska perlíš.

A USA taky vid.

Ford Crown Victoria a sesterské modely Mercury Grand Marquis a Lincoln TownCar se beze změny vyráběly asi 14 let a to základní prvky (rám, podvozek, převodovky) to mělo nezměněný asi 22 let >😁 >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ber to tak ze topten je e😜ert. Jak na emise motoru, tak na vsechno jiné. >😁 >😁 >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Porovnáváš hrušky s jablky.
Avatar - beibej
beibej
Jak dlouho se delal VW Käfer (Brouk)?
Ve formě 911 dodnes >😁
Avatar - KubikCv
KubikCv
jak dlouho se dělal tříložiskovej OHV motor ve Škodofce? >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"Nové a moderní" je pro modelovou řadu Lady silné tvrzení, viz všechny ty variace na 11 let starou Kalinu...
MariAchi
Mozna je to tim pozdnim vecerem, ale jak ctu nektere komenty, treba henten ony tvuj, tak brecim smichy >😁
samael
ten jejich vepř,co sedí na Pražském hradě,je trochu divné,že jezdí v poloněmeckém autě,když své příznivce ubezpečoval,že "nacisté" neprojdou.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Táhni na novinky, primitive ubohý.
samael
Tam se to spíš hemží lidma jako jsi ty. >😁
Avatar - KubikCv
KubikCv
a zase politika >😁
samael
Ta je s auty a dopravou velmi úzce provázaná,takže ano,je tady zase.
Avatar - KubikCv
KubikCv
co má Mylož společnýho s novou Vestou ?
Nech si ten trolling na novinky :yes:
samael
jásají nad ruskou technikou,ale vsadím se,že ani jeden z diskutérů opěvujících levné a skvělé ruské vozy v nich nejezdí,protože protože rozum u nich přece jen vítězí nad srdcem. >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Nikdo tady nad ruskou technikou nejásá.
Avatar - Anonym
Anonym
Až tu bude v nabídce Vesta s automatem za rozumnou cenu, klidně bych si jí jako druhý auto koupil. Nemam s tím vůbec problém.

O tom jaká je ruská technika šrot je asi tisíc videí na youtube, to co projedou na sibři ruský auta nic dalšího neprojede.

Jinak co se týče té zastaralosti - tohle taky pamtauje rok 1970 vid [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
topten
a proc by evropsky automobilky delaly nejakej pojezd urcenej na sibir, když jsou urceny na kvalitni evropsky silnice???
Avatar - Anonym
Anonym
A co když silnice nejsou? Hmm? Evropa nevyrábí nic na e😜ort a nemá žádné lesy, lomy, doly, horské oblasti vid.

Jenže co projede 30 let starej ZIL a Kraz, to novej MAN nebo Mercedes neprojede >😁 A když projede, vydrží polovinu toho co ruskej šrot anebo toho polovinu uveze >😁

Konkurence je tak leda Tatra, jenže ta taky uveze prd proti velkým, původně vojenským ruským nákladákům. Jelikož se o to zajímám už řadu let, tak vím wo co go >😁
Avatar - KubikCv
KubikCv
podívej se na úpravy těch super evropských aut který se e😜ortují do Ruska....
A Lady který se prodávají v říši mají ve většině případů full...to znamená mlhovky, ABS,4x el.okna..vyhřívání sedaček,centrál a klimu. A to všechno za solidní cenu,navíc ty motory v pohodě běhají na autogas... Pak se podívej co a v jaký výbavě se prodává u nás v ceně "již od...."
Avatar - Anonym
Anonym
JJ, německý dealer umožnuje tovární přestavbu na LPG vč. záruky.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ale taky se podívej, co dosud Lada produkovala za technické skvosty...
Avatar - KubikCv
KubikCv
neříkám že jsou to technický skvosty....ale technický skvosty bez úprav pro místní podmínky tam takřka nejsou,nebo nic nevydrží
Avatar - Jenik3
Jenik3
To je Ruský styl.
Sice to vypadá designově poněkud ošklivě. Chybí tomu spoustu vychytávek, na které jsme na západ od Kyjeva zvyklí, ale to auto vydrží 20 let (snad) viz Lada Niva, která je designově za horizontem, ale na hrubou práci se hodí.
Avatar - Anonym
Anonym
Lada už děli i provedení Urban. Tj Nivu už můžeš mít i s ABS, ESP, klimou, el. okýnky atd. Akorát se to sem ofiko nevozí, jen neofiko šedý dovoz (AMC)
samael
Na hrubou práci si můžeš koupit za kilo starý jeep a vydrží ti sto let.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, za kilo Cherokee z 95-97 vid.

jednak musí mít R6 protože s 2,5 TD od VM motori přežije tak kulajz, tam praskaj hlavy a jednak dávat za 20 let starý auto kilo je trochu mimo, navíc většina zprasená tunery.
samael
Jel jsem v GCH co měl najeto přes půl mega a šlapal jak hodinky.Samozřejmě v osmiválci,ten starý diesel je těžký šit.
Avatar - Anonym
Anonym
GCH je jiná liga ale není to moc stroj na práci v terénu, resp. byl koncipován jako luxusnější suv (na us poměry) a ne jako pracant. Na to je Cheero a wrangler, jnež obé stojí na českém trhu nesmysl coby ojetina.
samael
Ale nakonec stejně zase skončíš jako obvykle u těch amerických imperialistů,protože jistě moc dobře tušíš,že žádný automat se ve Vesně neobjeví. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Objeví - robotizovaný manuál ZF (což je taky defakto automat)

Třeba narozdíl od Dacie už ho Granta a Kalina mají asi 2 roky (v nabídce pro ruský trh). Dacie ho teprve bude zavádět příští rok. Takže kdo je vlastně v čem pozadu, že >😁
samael
Tak to ti za dva roky připomenu a jsem zvědavý,jak to s tou koupí dopadne. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Otázka je co se sem bude vozit a za kolik.
Avatar - Anonym
Anonym
Jinak americká a ruská auta sou si v lecčems podobná, hlavne ta starší. Jednak rusové se za dob sssr amerikama inspirovali nebo přímo koupili licence (GAZ A nebo motor Buick do nákladáků ZIL) a vyznávali filosfii robustnosti, předimenzovanosti a blbuvzdornosti.

Když si vedle sebe postavíš Lincoln či Cadillac 70 let a vedle toho ZIL 114 a 117 a GAZ Čajku \M-14, tak je to zcela jasné. Jenže protože u ZILu i čajek se jednalo o ruční výrobu týmu e😜ertů a nejlepších odborníků, byla kvalita zpracování lepší jak u Lincolnu či Cadillacu, kterej sjížděl z linky po tisici kusech a bouchal ho portorikánec sjetej crackem.

Odfláknout práci na státní limuzíně si lajsnul málokdo, nejen že by letěl z fabriky, ale ještě by mohl skončit v báni za sabotáž vůči představitelům země >😁 >😁
Navíc podmínky tam byli super - vlastní nákupní centrum, zábavní centrum, školka pro děti, kulturní akce atd. Město ve měste - ne nadarmo se areálu ZIL říkalo 16tá republika (sssr měl 15 republik). Otec když dělal v Avii tak ta měla se ZILem družbu a lidi tam jezdili, tak vyprávěli co a jak tam je a jak se tam měli jak prasátka v žitě na těch stážích.

bohužel Jelcinova a Putinova vláda to dovedla ke kolapsu no. Ale to je druhá věc. Zpackali privatizaci, rozkradlo se co mohlo a do vývoje a hlavne modernizace šlo málo peněz.
No a čajky už zařízl e😜ert Gorbi. Že prý to země nepotřebuje...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z mojho pohladu najkrajsi maly sedan sucasnosti.... a v tej zelenej farbe je to doslova stylovka, ktora by aj u nas pekne spestrila nas vozovy park .... :yes😒br />
snad sa dostane casom aj k nam... vesta je vazne moc pekna, zaujimava a jedinecna... lada sa konecne prebera a skutocne dufam ze uz ju cakaju len same rastuce predaje .... sem s nou .... :yes😒br />
nic proti fabii... ale vesta jej jasne ukazala ( a nielen jej ) ako sa dnes robi zaujimavy dizajn ..... :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
>😁 Čím primitívnejšie auto, tým máš z neho väčšiu radosť, to je pekné. 😄
Ako sa to robí neukázala Vesta, ale Steve Mattin, tak ako to úspešne dokazoval svojho času pri Volve a Mercedese.

Súhlasím, dizajn je podarený, niektoré konzervy tu síce ohŕňajú nos nad bočnými prelismi, ale to predsa bude charakteristický a podľa mňa celkom dobrý znak nových modelov.

Ja si rád pozriem ako Lada postaví na nohy, ale jednoducho sa nezbavím tej uštipačnosti: Kde by táto veľmoc bola bez pomoci zo západu?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Kde by byly automobilové továrny v Ceské Republice a na Slovensku bez zahranicních majitelu?
Horall
Spíš by jsi se měl zamyslet, kde by byli bez "přátelské pomoci" SSSR.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Myslís kdyby ná v roce 1945 neosvobodila Rudá Armáda? Ty automobilové továrny by byly soucástí nemeckých koncernu. Otázka jde kde by v taková situaci byli Cesi. Zrejme bychom tady ted diskutovali nemecky. Já osobne s nemeckým jazykem nemám problém, je to jazyk krásný, ale jak by to videli vsichni ti cestí (a slovenstí) patrioti. >😁 >😁 >😁
Horall
To osvobození byla medvědí služba, ta demarkační linie měla být na Odře. Holt politika
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Jak se to vezme. Z jedné strany más pravdu, z druhé strany mohl válku vyhrát Hitler a potom by nebylo zádné Ceskoslovensko, zádná Ceská Republika a tady by se mluvilo nemecky. Doufám ze to není resení které by ti vyhovovalo.
Provocateur
V době osvobozování Československa už byla pro Němce válka prohraná, takže kdyby se Rudá armáda zastavila na našich hranicích, byla by to ideální situace. I za cenu toho, že by se naše osvobození od západu o pár měsíců protáhlo.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Já jsem nemyslel dobu osvobozování Ceskoslovenska ale 2. svetovou válku jako takovou. Kdyby Nemecko porazilo SSSR tak by se dost vecí vyvíjelo jinak.
Somewhere je už preč
Holt vojnu vyhrali Rusi a svoje obrovské straty si obrovsky vynahradili. Je zbytočné dohadovať sa, čo by bolo keby, realita je proste aká je. Pokiaľ si pamätám dobre, po skončení vojny v slovenských voľbách vyhrali demokrati, ale komunisti boli príliš silní, spravili puč a moc si jednoducho vzali. Priznám sa, neviem si predstaviť situáciu, keby toto vtedy Západ nedopustil, a Slovensko by sa stalo takým trochu väčším Západným Berlínom...Holt ale povojnovú Európu si delili najsilnejší ako korisť, ostatní len zohli chrbát...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Naše dve maličké krajiny sa nepovažujú za svetové veľmoci. Ani sa myslím nebijeme do pŕs s nejakou sebestačnosťou...

Ale môžeš ma vyšachovať príkladom britského automobilového priemyslu. 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Presne tak. 😄
mrazik
Hele kluci co pisete oslavne clanky pod timto automobilem, ktery je dle pratel kremlu nejlepsi, nejkrasnejsi auto na celem svete, kolik za to berete ?
Nechce se mi verit, ze by neco takoveho delal nekdo zadarmo.

P.S. Omlouvam se za zatahovani politiky, ale po precteni nekterych reakci jsem proste musel.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Más nejaký závazný problém?

Lada Vesta, výrobek automobilky AvtoVAZ která vetsinove patrí alianci Renault-Nissan, je rozumné moderní auto které odpovídá cenovému segmentu a regionu pro které je primárne urceno.

Slinty o prátelích Kremlu si nech do hospody.
Avatar - Anonym
Anonym
Víš jak to říká soudruh disident Cibulka - všichni sme agenti KGB nebo GRU.

Sakra, kam já sem dal ten odznak KGB a bumášku s pečátkou, ta moje děravá hlava >😁 >😁
Ale co, zeptám se siderického kyvadélka, to mi ukáže směr >😁 >😁 :yes😒br />
A ted se s Vámi musím na chvíli rozloučit, protože mi přijely dvě tatrovky s kopějkama jako odměna od strejčka Putina, musím to jít složit do sklepa a v druhým to přeházet, aby mi nezrezly >😁 >😁
mrazik
Jsem rad, ze rceni o potrefene huse je stale pravdive.

Dekuji
Avatar - Anonym
Anonym
Što ty moloděc, kakoj problem? Nu, ty neponěmaješ e to savětskij čelavěk. Učit se, učit se a všo očen charašo. Pažalstva >😁 >😁

Koukám, že máš velkej smysl pro humor vid >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Nebereme za to nic.

akorát do techniky nemícháme politiku a nejsme zastydlí nostalgici, kteří dělaj, jako by včera bylo 21.8.1968 ale nějak už jim nevadí rok 1938.

rus, bolševik a ožralý mužík - okupant - je zločinec; skopčák fašista je dneska hodnej chlapec a jezdit jeho auty a bejt u něj zaměstanej je OK.

Týhle logice se strašně směju >😁 >😁

A hodná teta Angela nám ještě pošle pár desítek tisíc uprchlíků aby nám tu nebylo smutno a neměli sme jednobarevný národ

>😁 >😁
webpaja
Bariku, tvoje politicky slinty a ritni alpinismus, kterej tu vypisujes nabira intenzitu kazdou hodinou...sazim u tebe na problem s alkoholem. Kontroluj se trochu nebo nepis... To myslim v dobrem. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, opil sem se po kapučínu >😁
Jinak sem naprosto střízlivej.

Řitní alpinismus? to myslíš sebe a vlezdo***ství německé říši? >😁
Avatar - Emel
Emel
Ty do toho naopak politiku mícháš, nebo možná spíš národnostní sympatie.
Avatar - Anonym
Anonym
Já s tím nezačal......

Samozřejmě pokud tu někdo vytáhne že rus je okupant, tak logicky musím zmínit fakt, že němec nás okupoval o 30 let dřív.

A stím maj evidetně někteří adorátoři německa velkej problém >😁

Já sem poměrně alergickej na cinty, že neumí nic vyrobit, když mam nastudováno o ruský technice stohy materiálu a viděl sem jí xy na vlastní oči i v akci 😉

Narozdíl od vás.
Avatar - Emel
Emel
Ale jistě, protože se tvůj táta měl jako prase v žitě na stážích v ZILu, tak trpíš nějakou nostalgií k tomu, že se s vynaložením obrovských prostředků a pod pohrůžkou vězení podařilo ručně v licenci zbouchat pár vládních limuzín.

Dobře, co bylo, bylo. Dnešní Rusko je velký automobilový trh, který by klidně uživil jednu normální mainstreamovou značku evropského formátu... už není potřeba nabízet jen levná auta pro špatné cesty. Jenže Rusko žádnou takovou nemá. Má jen Ladu na ty lowendy na špatné cesty.
Avatar - Anonym
Anonym
Otec tam nejezdil osobně, ale jeho kolegové ano. Na to už si musel být člen ksč, což otec nebyl.

Nemá, protože Děripaska v GAZu nedokázal vytvořit smysluplného nástupce Volhy a jeho projekt s nákupem lincence + celé montážní linky ze sterling heights chrysleru Sebring aka GAZ Siber skončil fiaskem.

Jak sem psal, čajky už odpískal bláznivý Gorbačov a ZIL zklikvidoval Jelcin s Putinem.Za dob SSSR to byla špička a plnohodnotná konkurence amerických státnických limuzín. Opět mam naštuodváno, neb se o to zajímám. Četl sem rozhovory s Mikhailem Sattarovem, což byl člověk, který měl u ZILu na starosti program osobních aut a ted osoba, která o tom ví nejvíc.
Avatar - Emel
Emel
A není ti trošku proti srsti už samotná existence automobilky pouze pro vládní elitu? Limuzíny a zbraně...

Vidíš... prostě vlastní automobilová produkce dnes nula a v rámci Renault-Nissan-Lada jen ten lowend... a nejprodávanější auto Hyundai.

Takže zpět k větě, že "neumí nic vyrobit" - oni vyrobit umí, něco jednoduchého a bytelného. Efektivně vyvinout a vyrábět komplexní produkt jako je moderní automobil ale prostě neumí, neumí to uhlídat od A do Z tak, aby všechno fungovalo - můj názor.
Avatar - Anonym
Anonym
Oni dělali primárně nákladáky a v omezené míře je dělají dodnes, i když závod už je v podstatě zlikvidován, nebot moskevská radnice raději lukrativní pozemky prodala na výstavbu sportovišt a administrativních budov atd.
Škoda mluvit.

Výroba luxusních limuzín a v menší míře z toho odvozených kombi jako sanitky a pohřebáky + mikrobusů byl vedlejší produkt. Samozřejmě nešlo si to koupit, ale to bylo dáno tím kdo byl u moci.
Ale právě proto se nejednalo o žádný šrot.
Podívej se dnes do aukcí, kolik stojí dobový ZIL a kolik dobový Cadillac.

Jenom počtem vyrobených kusů to není....

Oni uměli vyvinout zajímavé věci i za obtížných podmínek, dokonce i po revoluci ale bohužel byl výrazný problém zaplatit rozjedz sériové výroby.

Což se u GAZu nepovedlo ani státu, ani Děripaskovi.

A ZIL v podstatě vlastnil až na velmi krátké období od roku 1991 pouze stát, takže budto to měl někomu prodat, nebo tam ty peníze nalít.
Není možné chtít moderního něco po závodu, do kterého nikdo 25 let nedal rubl, když to přeženu.
Avatar - Anonym
Anonym
Co říkáš na tohle?

Jednoznačně nejhezčí mikrobus východního bloku [odkaz]

ZIL 118 "Junost"

nástupce 118K/119 už tak krásný nebyl, ale i tak má něco do sebe [odkaz]

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Není to špatné... má to klasickou členitou architekturu tehdejších autobusů, připomíná mi to Škodu 706. Mně se docela líbil Barkas.
Avatar - Anonym
Anonym
Barkas ošklivej nebyl, ale motor měl na dvě věci >😁
Somewhere je už preč
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
No a Moskvič je taky jasná ukázka likvidace.

[odkaz]
Tohle trvalo nějakých 6-7 let, než to dostali do sériové výroby a to už bylo totálně zastaralé a ani pozdějíš pokusy o modernizace ve stylu modelů Knjaz Vladimir, Ivan Kalita atd, dokonce ve verzi 4x4 a s motory Renault už to nezachránily.
[odkaz]

Kompletně připravená nová a moderní motorárna se nestihla postavit, protože to nebylo doplaceno a kompletní a většina věcí se rozkradla.

Za to opět může slavná Jelcinova vláda.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
K tvému príspevku ctyri poznámky😒br />
"A není ti trošku proti srsti už samotná existence automobilky pouze pro vládní elitu?" - ZIL nebyla automobilka pouze pro vládní elitu, byl to predevsím velký výrobce nákladních automobilu.

"Vidíš... prostě vlastní automobilová produkce dnes nula" - preste to se dá ríct o Ceské Republice a dalsích východoevropských zemích EU. V Rusku alespon existuje významný domácí kapitálový podíl na firme AvtoVAZ (znacka Lada) a také znacka UAZ.

"v rámci Renault-Nissan-Lada jen ten lowend" - vzhledem k tomu ze firma AvtoVAZ nemela takovße stestí jako firma Skoda Auto která byla prevzata velký globálním koncernem jiz zacátkem 90tých let tak je logické ze její výrobní program je momentálne takový jaký je.

Jinak jsem si vsiml zajímavé veci - v jiné diskusi ti moc vadil príspevek nicku holden_holden ale proti primitvním príspevkum které napadají moji osobu, viz príspevek nicku térový papír v této diskusi nebo nekolika príspevkum v diskusi o Winterkornovu evidentne nic nemás. Zajímavé.
Avatar - Emel
Emel
Ok, nákladní ZILy beru.

Automobilky z bývalého východního bloku se transformovaly. Škoda z toho vyšla nejlépe (a ne, nebylo to jen štěstí), ale i Dacia je rumunskou optikou slušný výsledek. Ale Rusko? Nejsem e😜ert, ale matně si vybavuju VAZ/Lada, UAZ, GAZ, Iž, Moskvič... čekal bych, že v tak velké zemi vznikne aspoň jedna automobilka na vyšší úrovni než je Lada / Dacia, samozřejmě s podporou zvenku.

Co mi vadilo na příspěvku od holdena jsem vysvětlil vedle a nehodlám to tahat i sem. Jinak nejsem mravnostní policie a pokud na sebe pokřikujete s jossalitem nebo někým jiným, tak to nehodlám číst ani komentovat ani se zajímat o to, kdo si začal. Mimochodem, diskusi pod Winterkornem jsem ani neotevřel, tuším co bych tam našel a nemám chuť se v tom přehrabovat.
Avatar - Anonym
Anonym
Tím kdo měl vyrábět hodnotnější a luxusnější auta byl GAZ a vrcholné modely ZIL. Ani jedno se nepovedlo. Ale ne vinou toho, že by neuměli něco navrhnout a vyvinout, ale spíš že nebylo za co.
A to je věc ruské vlády.
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle bohužel u GAZu nikdo nedokázal dostat do podoby skutečné sériové výroby, vyrobilo se vždy jen pár desítek aut
[odkaz]
[odkaz]
Na svou dobu velmi moderní auto [odkaz]…

4x4, V8, moderní karoserie atd
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
K ne prílis inteligentne formulovanému prvnímu odstavci - ty vládní limuzíny nebyly vyrábeny v licenci.

K druhému odstavci - kdyby firma AvtoVAZ mela to stestí jako firma Skoda Auto a byla prevzata velkým zahranicním koncernem zacátkem 90tých let kdy znacka Lada mela jeste docela solidní pozice na mnoha e😜ortních trzích tak by dnes mela podobnou pozici jako Skoda.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zásadní rozdíl mezi Německem a Ruskem je v tom, že Rusko invaze na cizí území provádí dodnes. A Angela sem žádné desetitisíce uprchlíků neposílá, co je to zase za hovadinu...
Avatar - Anonym
Anonym
Dočkej času, všechno bude i ty uprchlíci >😁 >😁

Oni ti je sem hodní soudruzi z NSR rychle pošlou až jim to přeroste přes kebuli, což nebude moc dlouho trvat >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Většina z nich by si to stejně namířila rovnou do Deustchlandu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dodal bych "Rusko a USA invaze na cizí území.."
A ano, Angela sem neposílá desetitisíce uprchlíků, zatím "jen" tisíce. V rámci Evropy ale statisíce za dva měsíce.
Avatar - Anonym
Anonym
Těch amerických invazí bylo za ta léta zcela nepochybně víc. Navíc někdo má pořád relitvní problémy odlišit Rusko a SSSR.

Protože jinak musí zákonitě nenivádět i poláky, východní němece, bulhary a madary, protože ty nás okupovali taky >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak reálně nás asi okupovali jen rusové, ti ostatní nás "museli" okupovat.
Provocateur
Dobře, že to "museli" máš v uvozovkách, protože třeba Rumuni si narozdíl od ostatních asi sjednali nějakou "výjimku".
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Nicolae Ceauescu se v mnoha vecech choval jinak nez ostatní zeme RVHP/Varsavské smlouvy, nejen ve veci srpna 1968. Pritom samozrejme jako diktátor nebyl o nic lepsí. Tezko ríct co za tím stálo.
Provocateur
To ale nebyl jen Ceaucescu a rok 1968. Začalo už to Malou dohodou, pak rok 1938, kdy se nás Rumuni jako jediný zastali, dále 1968 a nakonec třeba i 2015 a kvóty. Je až s podivem kolikrát nás Rumuni podpořili. Jaké rozdíl třeba oproti Polákům.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Otázka je jestli Ceausescu jednal v roce 1968 z duvodu sympatií k Ceskoslovensku nebo mel jiné duvody.
Somewhere je už preč
Zabudol si na Nemcov a Rakúšanov, novodobá história nezačína druhou svetovou vojnou...
A tiež treba pripomenúť Maďarov, tí sú agresívni snáď odjakživa. Párkrát boli na Slovensku niektorí moji známi a priatelia z Čiech, a všetci žasli nad tým, jak je možné, že názvy mnohých dedín a miest sú aj v maďarčine, koľko výkladov a nápisov mestách je po maďarsky, v koľkých reštauráciách je pustené maďarské rádio a koľko ľudí maďarsky hovorí... Aj to je svojim spôsobom okupácia a jej následky. ktorý štát v Európe toto trpí, a je tvrdo kritizovaný za akýkoľvek krok proti tejto maďarskej dotieravosti...
Somewhere je už preč
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Na rozdíl od USA, Rusko vojensky zasahuje pouze na svém území... v krajním případě na svém budoucím území.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Sorry, musim😒br /> "...Rusko vojensky zasahuje pouze na svém území... v krajním případě na svém budoucím území."
>😁 >😁 >😁 >😁
>😒] >😒] >😒] >😒]
:-! :-! :-! :-!
8-s 8-s 8-s 8-s

Hmmm, a aby tie emocie neskoncili...takto... 😢 😢 😢 😢
Avatar - Emel
Emel
Angela se snaží pomoci Itálii a Řecku. Z Německa sem nikoho neposílá, naopak, Německo samo absorbuje víc než všichni ostatní dohromady.

Můžeme vést diskusi o tom, jestli nejsme příliš vstřícní a jestli by třeba pár utopených v moři nemělo preventivní účinky... já ale úplně nevidím možnost, jak ty lidi v klidu udržet mimo EU.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Angela je v podstatě pozvala do Evropy. Když jich do Německa přijde milion, je naivní se domnívat, že na nás to nebude mít vliv.
Utopení- těch je dost a na nic to vliv nemá. Britské lodě dokonce sbírají na moři u Libie uprchlíky a vozí je do Evropy samy.
"jak ty lidi v klidu udržet mimo EU" - já se spíš bojím, jak ty lidi udržet V KLIDU v EU. Už teď se mažou mezi sebou o sto šest, znasilňují......A to není z nějakých poplašných serverů....
Provocateur
Je hezký, jak všichni chtějí po EU, aby byli solidární k Řecku a Itálii. Ale já bych prvně chtěl vidět solidaritu těchto dvou zemí vůči EU a to ostrahou svých hranic. A ne uprchlíky nechat volně proudít s tím, že u nás stejně nezůstanou. Podobně alibistický postoj má bohužel více zemí (Chorvatsko a spol.)
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ono to s tou ostrahou reckých a italských hranic není tak jednoduché.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Docela výrazně by pomohlo chytat je na moři a vozit zpátky.Zatím o tom EU jen trapně plká a dělá opak.
Avatar - Emel
Emel
Zpátky kam? Modelová situace... vidíš loď, sotva pluje... co dál? Máš po ruce jinou loď, necháš lidi přestoupit a odvezeš je... kam? Do Turecka? Nebo do Sýrie? Co uděláš když ti naskáčou do moře? Jak je donutíš z té lodi vystoupit?

Já neříkám že to nejde řešit, ale potřeboval bys na to nějaké prostředky... mnozí nemají moc co ztratit a pokud je nechceš zabíjet, tak to není jednoduché.
Provocateur
To není, ale minimálně nejvíc problémovou řecko-tureckou hranici by šlo hlidat mnohem líp.
samael
Je skoro tak krásné a moderní jako Vladimír Vladimírovič.
Avatar - KubikCv
KubikCv
vem si prášek >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
:no: :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Chce to vidět v reále - ale mohlo by to být fajn "normální auto".
Ano, je to vývojově tak 15 let zpátky ... ale vzhledem k tomu, že jsem si téměř jistý, že tak asi před 15 lety sešel automobilový průmysl ze správné cesty, tak to může být výhoda.

😉
Avatar - Anonym
Anonym
Co je na tom 15 let zpátky? Hlavně teda co se týče exteriéru >😁

[odkaz]

Jestli ti to přijde shodný, tak bych doporučil návštěvu očního a novej cvikr >😁
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]

[odkaz]
A klima je automatická s displejem dle videa
Avatar - pumpkin
pumpkin
0, MB> 040!
Avatar - KubikCv
KubikCv
na ruský poměry je ten interiér fajn
Gvick2
že to nenechali otestovat nejodvážnějšího lovce tygrů, objevitelé pokladů, špičkového potápěče s přístroji i bez přístrojů, držitele černého pásu v judu, karate a dalších bojových sportech, pilota všeho co má křídla, klavírního virtuóza, zpěváka světového kalibru, hokejistu o kterém sní v NHL, závodního jezdce, který zvládá vše co má kola, e😜erta Vladimíra
[odkaz]
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Udelal ses?
Gvick2
Naopak, jsem velmi zklamán, že Vladimír Vladimirovič tentokrát neměl čas na odhalení novinky Lady. Mohla být zase legrace.
Arese
Rusko a Rusy opravdu nemám v oblibě (diplomaticky řečeno), ale je třeba objektivně přiznat, že design Vesty se velice povedl - však ho také navrhoval západní designér. Po technické stránce se zdá být také vše slušné, tak teď už jen jaké budou jízdní vlastnosti, bezpečnost a hlavně kvalita zpracování a použitých materiálů. To byla pro Ladu vždy největší slabina. A potom samozřejmě je podmínkou prodejního uspěchu mimo Rusko také realistická cena, která příliš nesmí přesahovat sesterskou Dacii.. :-!
P.S. Ty boční prolisy se nemusí každému líbit, je to ale zcela originální designový prvek 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Auto je z obrázku těžké hodnotit, ruská technika ale vždy vynikala robustností, tak snad OK. O to víc bije do očí hnusná palubka s nehezkými kelímky a vrcholem jsou ty boční prolisy. To je tedy opravdu síla! To musel vymyslet někdo od rendlíků, protože takhle zprasit docela slušné auto, to chce opravdu rendlíkovské myšlení. Stačí si vzpomenout na ty rendlíkovské kly u nového Megere... :no😒br />
Naopak hezká je světlá výška - konečně jedno auto, které má normální a ne sníženou světlost. :yes😒br />
Celkově mne rozesmála ta obsáhlá diskuse - když je to podle místních "odborníků" takový s*t, proč to je třeba tak rozsáhle komentovat? >😁 >😁
mrazik
Diskuse pod timto clankem je mazec, ale na druhou stranu se tady par uzivatelu odkopalo a to je jen dobre. Jen tak dal hosi, jen tak dal anebo kdo chce kam, pomozme mu tam.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Jeste jednou: Más nejaký závazný problém? Co ti vadí na tom kdyz se píse o ruském automobilovém prumyslu? O firme která vetsinove patrí alianci Renault-Nissan? Dokázes na to normálne odpovedet nebo jsi jenom slintal kterému vadí vsechno co je z Ruska?
mrazik
Clanek mi nevadi, jen se vyjadruju k diskusi a diskutujicim.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Barrichello to se svým nadsením pro ruskou techniku trochu prehání ale za to ti koho to zajímá se z jeho príspevku mohou dozvedet veci které pred tím treba nevedeli.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže ono to přeci nikoho nezajímá, protoýže co je ruské je špatné. Co je americké taky, vlastně i co je japonské atd a tak sme zas u toho že nejlepší je šáde a německá auta, že >😁
Avatar - Emel
Emel
Tak je celkem pochopitelné, že lidi zajímají víc auta co potkávají denně na ulicích než něco, co v životě neviděli.

Když mluvíš o Škodovce (a že o ní mluvíš často 😉 ) - mě třeba nijak zvlášť nezajímá, co Škoda nabízí v Indii. Jako ne že bych si to příležitostně jako zajímavost nepřečetl, ale nemám žádnou potřebu aktivně zjišťovat, jaké modely a jaké motorizace tam letí apod.

Zajímá mě Corvetta nebo Tesla, jasně... ale Vesta? Jen jako kuriozita pro rozšíření obzorů, jinak je to veskrze podprůměrné auto.
Avatar - Anonym
Anonym
Mě zas nezajímaj masovky, kterých vidíš na ulici za půl hodiny 50. To znam nazpamět, šedá tuctová nuda se srandovními motory, v základu bez výbavy a to prolnuté luxusními německými uberwageny, které znám taky nazpamět protože je to Touareg, X5,X6, Caynne, sem tam Skláda a 7ma s 8mou, sem tam 911 a Panamera a tím to v podstatě hasne.

Občas to ještě prolne RangeRover.

Zbytek sou už je hodně nahodilý, vidět třeba i novou 5ku nebo A6 už je mimo fleet umění a větší modely neněmeckých značek sou v podstatě raritou, mihne se čas od času jaguar, lexus, hyundai nebo chrysler/dodge a owstatní už vidíš opravdu jedou za uherský rok.
Scizor
Žigulík mi stačil za komančů, teď si radši v áčkách koupím pořádné západní auto