Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Lada zahajuje výrobu sedanu Vesta. Podívejte se, jak se v Rusku dělají auta!

Nový sedan Lada Vesta se světu poprvé ukázal loni v srpnu ve formě konceptu. Jen rok poté odstartovala jeho sériová výroba.
Zpět na článek
29. 9. 2015 15:55
29. 9. 2015 18:25
29. 9. 2015 20:19
29. 9. 2015 16:13
29. 9. 2015 16:29
29. 9. 2015 18:22
30. 9. 2015 22:20
29. 9. 2015 16:17
29. 9. 2015 16:26
29. 9. 2015 19:03
30. 9. 2015 15:31
30. 9. 2015 15:49
29. 9. 2015 19:12
29. 9. 2015 16:27
29. 9. 2015 16:28
29. 9. 2015 16:58
29. 9. 2015 18:21
29. 9. 2015 18:35
29. 9. 2015 18:40
29. 9. 2015 18:57
29. 9. 2015 20:55
1. 10. 2015 10:58
29. 9. 2015 21:25
30. 9. 2015 08:35
29. 9. 2015 23:10
30. 9. 2015 08:33
29. 9. 2015 19:10
29. 9. 2015 23:28
30. 9. 2015 09:09
30. 9. 2015 16:50
30. 9. 2015 18:55
30. 9. 2015 10:12
29. 9. 2015 19:31
29. 9. 2015 19:44
29. 9. 2015 20:31
29. 9. 2015 22:15
29. 9. 2015 19:40
29. 9. 2015 20:13
29. 9. 2015 20:28
29. 9. 2015 21:33
29. 9. 2015 22:01
29. 9. 2015 22:42
29. 9. 2015 22:50
29. 9. 2015 23:02
29. 9. 2015 23:13
29. 9. 2015 23:18
30. 9. 2015 08:57
30. 9. 2015 09:18
29. 9. 2015 23:27
30. 9. 2015 09:10
30. 9. 2015 09:20
29. 9. 2015 23:00
29. 9. 2015 22:08
29. 9. 2015 22:18
29. 9. 2015 22:22
29. 9. 2015 22:22
29. 9. 2015 22:24
29. 9. 2015 22:28
30. 9. 2015 16:50
30. 9. 2015 23:34
1. 10. 2015 16:48
1. 10. 2015 17:58
29. 9. 2015 22:50
29. 9. 2015 23:39
30. 9. 2015 16:54
30. 9. 2015 20:47
30. 9. 2015 21:57
30. 9. 2015 23:41
29. 9. 2015 19:51
29. 9. 2015 20:15
29. 9. 2015 22:16
29. 9. 2015 23:40
30. 9. 2015 09:21
30. 9. 2015 10:02
30. 9. 2015 13:10
30. 9. 2015 16:49
29. 9. 2015 15:55
Prekvapko
Hmmm, ty prolisy jsou divne, jinak je to celkem k svetu. Jestlipak Vesta fakt vysla spolehliva - proc ne pro ceske silnice 2. a 2. tridy. Podle Google ceny budou 500-600 tis. rublu, coz v prepoctu vychazi na 170-230 tis. Kc. Dobra konkurence pro Dacii.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 16:13
Re: Prekvapko
Otázka je za kolik to nebídnou tady.

Granta stojí v Rusku taky málo a tady je základ nabízel za 230-240 táců, za lépe vybavenou verzi, kterou sem radši nepřivezli už by hádám chtěli tak 260-300 a to je neprodejný.

Tak snad už se poučí.

Jinak auto moc pěkný a jestli bude ten Cross kombík, tak ten je ještě hezčí. navíc v automatu i s anvi a dalšími modernimi prvky. A má to pořád klasika motory :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2015 18:25
Re: Prekvapko
S evropskou homologací a všemi předpisy to už o moc méně stát nemůže, tím spíše pokud základ bude napěchovaný elektronikou, jak slibovali.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:39
Re: Prekvapko
Kdy může stát Dacia pod 200, může stát i Lada.

Jinak v NĚMECKU ZAZNAMENALI POZITIVNÍ OHLASY.

Dej si video na 3:30 a uvidíš [odkaz]
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2015 20:19
Re: Prekvapko
To jo, ale co ta Dacia za dvěstě má?
Dve nepresnosti
Clánek obsahuje dve nepresnosti:

"Po sedanu dorazí na trh hatchback, na přelomu let 2016 a 2017 se ukáže kombík, který bude dostupný i ve zvýšeném oplastovaném provedení Vesta Cross." - nikoliv, plány se zmenily, druhá verze po sedanu bude kombi, jak to bude s hatchbackem zatím není jasné.

"Zástupce prezidenta Ruské federace v Povolžské oblasti Mikhail Babich" - pro prepis jmen ze slovanských jazyku které nepouzívají latinku existují zásady, takze ne Mikhail Babich ale Michail Babič.
Rozbalit vlákno
1
29. 9. 2015 16:51
Re: Dve nepresnosti
len aby to nebol babiš
Avatar - chetoos
29. 9. 2015 16:13
Vesta
Musím uznat, že vesta vypadá opravdu k světu. líbí se mi agresivní a sportovní vzhled vozu a navíc v elegantní karoserii sedan. I interiér vypadá moderně a hezky. Uvidíme jaké bude celkově provedení a kvalita použitých materiálů. pokud se bude cena pohybovat kolem cca 200 tis jako minulá generace modelu Kalina, nebude kvalita kdovíjaká, ale určitě to bude velký skok vpřed. Motory budou určitě odolné a spolehlivé, v tom Lada problémy nemívala. Spíš se bojím kvality zpracování, protože ta je pro ruské vozy nevalná, ale i to se může změnit. moc se těším na tento model a držím mu palce.
Rozbalit vlákno
5
Re: Vesta
Kvalita bude rozhodne lepsí nez drív, ze trech motoru ´v nabídce jsou dva vlastní motory a jeden motor Renault který se ale také vyrábí v Togliatti.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 16:29
Re: Vesta
Ta nová 1,8 bude jen pro X-Ray nebo se objeví i tady ve Vestě? uro budeš mít info.

K tomu Cross kombíku by se moc hodila, pokud by se tam vešla.
Re: Vesta
Zatím se nový motor 1,8 litru pro Vestu neplánuje.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:22
Re: Vesta
škoda. slušel by jí. Třeba jestli udělaj verzi Sport, tak bude aspon tam (pokud se vejde)
Avatar - Karen_
30. 9. 2015 22:20
Re: Vesta
Gilgite, už máš tu novou vestu? [odkaz]
Avatar - Well-being
29. 9. 2015 16:17
Nebýt
těch odporných prolisů, mohlo to být za ty peníze docela slušné auto ...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 16:26
Re: Nebýt
Chce to zvolit vhodnou barvu, v některé to vypadá divně, v jiné dobře.
Avatar - JGucci
29. 9. 2015 19:03
Re: Nebýt
Pro Ladu je to velky pokrok a musim uznat, ze po strance designu se mi libi vice, nez Dacia. Pokud Renault pohlida kvalitu jako u Dacie, tak by to nemuselo byt spatne auto. Jen nevim, proc ma Renault/Nissan Dacii, Ladu a Datsun....proti komu ma jit Lada v Evrope? Proti Dacii?
30. 9. 2015 15:31
Re: Nebýt
Proč by měla jít proti někomu v Evropě? Rusko a bývalé svazové státy jsou dost velký trh a značka Lada je pro ně totéž co pro čechy Škoda.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2015 15:49
Re: Nebýt
Oni se prodávaj i jinde, třeba Egypt, bývalá jugoška atd.
Avatar - 3_diamanty
29. 9. 2015 19:12
Re: Nebýt
prave tie prelisy jej davaju smrnc jedinecnost a styl.... nema to byt fabia ani rapid ..... ma to byt vesta......

vesta vyzera uzasne :yes:
1. 10. 2015 08:33
Re: Nebýt
Nebyť tých prelisov, je to tuctovka, ktorá sa na ceste stratí. Naopak, tie prelisy sú zaujímavé.
29. 9. 2015 16:25
no toto!!!!
Fundovaný novinář, který se bohužel na tomto webu nenachází, by měl dodat další podstatné informace. Já jako supernovinář (který je ale poslední léta na pracáku), tedy budu práci tohoto směšného autowebu suplovat a vyrovnávám tyto nedostatky.

takže: Lada vesta (produkt to firmy AvtoVAZ) bude v první sérii vyráběna v závodě v Togliatti (to je v Ruské federaci. Tam je krásně). Druhá série (od 2Q/2016), která má být rozšířena i o verzi kabrio, bude vyráběna ve Wolfsburgu. Čímž se konečně dovrší potupa německé automobilky Volkswagen (pro primitivy, kterých tu je většina - Lidový vůz). Jak jsem se včera osobně dozvěděl od Bo Inge Anderssona (prezident AvtoVAZ), Lada má ve svých plánech na 1.kvartál roku 2016 zakoupit zdrcené VW. A to jak za pomoci silné měny (Rubl, tim se platí v Ruské federaci a ve všech civilizovaných státech), hrubé síly, hrdinného pokřiku, tak i za pomoci svistu špinavých ruských lopat.
O tom, zda-li se budou Lady vyrábět i v Mladé Boleslavi, zatím oficiální kruhy mlčí. Já však vím víc... Chachá
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
29. 9. 2015 16:52
Re: no toto!!!!
Jediný důvod, proč jsem se koukl na tuto diskuzi pod článkem, který mě nezajímá, bylo očekávání. Jestli tu bude mimořádně vtipný a mimořádně inteligentní Pepek vyskoč Gilgit, nebo jeho klon, nebo podobný imbecil, s vtipem ve stylu Gilgit - Lada Niva - muhehe.
Nezklamals.
29. 9. 2015 22:18
Re: no toto!!!!
Jako pobavils >:D
1. 10. 2015 08:35
Re: no toto!!!!
Mňa primitívny humor neoslovuje - * dnes zo seba robí kde-kto.
Re: no toto!!!!
Vázne te toto primitivní navázení do jiného diskutéra tak pobavilo?
Avatar - Igithegreat
29. 9. 2015 16:27
Pecka
Rozhodne hezci nez Fabia/Logan/Clio apod., rekl bych, ze za ty penize kupa auta, neco jako byl Renault Fluence. Navic se mi libi, ze tam pod kapotou neni zadna zdechlina, nebo maloobjemovej preplnovanej motor, ale poctiva 1,6. Sedan neni nic pro me, ale jestli bude to kombi, a bude okolo 250tis., tak rozhodne bude stat za uvahu. :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 16:28
Re: Pecka
Kombi bude určitě, jaká bude cena je otázka a hlavně kdy bude v evropě, pokud vůbec.
29. 9. 2015 16:58
Re: Pecka
Ty bys vážně dal za tu ruskou popelníci čtvrt mega? >:-[]
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:21
Re: Pecka
A je to tu zas, co je ruské je špatné.

Pověz nám, co si měl ruské a co se ti rozbilo?

Já že tuhle potkal Ladu ze 70. let a pořád jede a na Sibiři dodnes jezdí nákladáky z 50-60 let.

Ono se na tom totiž nemá co rozbít >:D
A vojenská technika patří ke špičce popř za 1/3 ceny nabídne 88% schopností co americký ekvivalent >:D
29. 9. 2015 18:35
Re: Pecka
Ruské šmejdy nekupuju a proto se mi taky nic ruského nerozbije.
Avatar - KubikCv
29. 9. 2015 18:57
Re: Pecka
na autoblesk.cz už lezou diskutéři z blesku a novinek? >:D
Avatar - Igithegreat
29. 9. 2015 20:55
Re: Pecka
250 by mi prislo prijatelne. Ted mam Fiat Bravo za 280 a kdyby to byl kombik na podobne urovni proc ne, navic co koukam na vybavu LUX, tak vyhrivane sedacky ci parkovaci senzory nemam, tak by sem si i polepsil. Ale to je stejne otazka nakupu tak za dva roky az bude kombi.
1. 10. 2015 10:58
Re: Pecka
Že by úroveň mohla být srovnatelná s Fiťáckou, na to rychle zapomeňte.
Za cenu kolem 180 tisícovek by se o tomhle dalo snad uvažovat.
Avatar - Emel
29. 9. 2015 21:25
Re: Pecka
Hezčí než Clio, no jasně... už jsi se rozhodl, jestli Ladu nebo Quattroporte :-) ?
Avatar - Igithegreat
30. 9. 2015 08:35
Re: Pecka
Me se Clio vubec nelibi, a pozoruju auta v hladine 250tis., to je tak to co za 5 let vzdy nasetrim. Takze Maserati bohuzel nepripada v uvahu. Navic chci vzdy nove auto. Takze za 250tis. kdyz bude kombi Lada a bude podle testu solidni, tak pripada v uvahu. Jako Fiatak (mam jiz 3. v rade) jsem zvedav i na novinku Aegea.
Avatar - pumpkin
29. 9. 2015 23:10
Re: Pecka
Hezci nez Clio?! Daj si facku!
Avatar - Igithegreat
30. 9. 2015 08:33
Re: Pecka
Me se Clio vubec nelibi.
29. 9. 2015 16:32
podle rusaka jde o moderni automobil
normalni clovek od moravy na zapad by o ten ruskej klumpr neoprel ani vidle.
ale vsadim boty, ze se bude vyrábět aspoň pul stoleti, podobne jako ten hranatej italskej fiat
Rozbalit vlákno
41
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Ale, dalsí plácal odborník. >:D >:D >:D Venuj se radeji tvému boji proti vznetovým motorum, to ti jde líp.
29. 9. 2015 16:53
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
uvidíme, jestli před mototechnou budou stat fronty tak jako za bolševika na tu letitou kopii italského fiata
29. 9. 2015 16:56
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Tam nebude ani noha,dokonce i ti největší vychvalovači té zaostalé asijské země jezdí v západních nebo japonských autech. >:D
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Ne, pred Mototechnou nebudou stát fronty jako za Bolševika. Mototechna v tehdejsí forme uz neexistuje a fronty na auta v soucasných podmínkách trzní ekonomiky s bohatou nabídkou nejsou nutné.

Lada Vesta, výrobek firmy AvtoVAZ jejímz vetsinovým vlastníkem je aliance Renault-Nissan, je samozrejme moderní automobil. Zároven je to auto které je potreba posuzovat podle cenového segmentu a regionu pro který je primárne urceno.

Rozhodne to není "ruskej klumpr", i kdyz chápu ze nekterí lidé kterí myslí a vyjadrují se podobne primitivne jako ty to tak vidí.

Jinak na výrobe toho údajného "klumpru" se podílí rada známých mezinárodních dodavatelu, napríklad Bosch. Brose, Continental, ContiTech, Daewon, Edscha, Kiekert, Koito, Magna, TRW, Valeo, Visteon, ZF Friedrichshafen.
29. 9. 2015 17:40
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
vidim to na osvědčenou, ctvrtstoleti starou techniku, kterou uz jinde nez v rusku neudaji.
nebo si myslis ze jim nabidnout to nejnovejsi co maj k dispozici ??
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Bohuzel je videt ze vubec nerozumís tomu jak se vyvíjejí a vyrábejí automobily. Platforma vozu Lada Vesta, je nová, vyvinutá v posledních letech AvtoVAZem s pouzitím podpory aliance Renault-Nissan, rozhodne to není ctvrtstoletí stará technika. Dodavatelé dodají to co si zákazník objedná a ctvrtstoletí stará technika to taky není.

Takze to vidís spatne. Bylo by fajn kdyby se diskutéri vcetne tebe vyjadrovali k vecem kterým rozumí. Potom by diskuse mely smysl.
Avatar - Jirka.12345
29. 9. 2015 17:52
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Jenže to by si se pak ty mohl vyjadřovat tak maximálně o práškách na uklidnění >:D
29. 9. 2015 18:01
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
atmosferickej ctyrvalec s neprimym vstrikem nevalnyho vykonu, klasicky svetla, mozna to bude mit i manualni klimatizaci.
takova ruska thalia, nic vic.
ctvrtstoleti stara technika
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:17
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Manuální klimu už měla i Priora.

Jinak ABS, ESP, el. okna zrcátka standard, dle verzí bude i automat, navi, SOS tlačítko na přivolání pomoci, vyhřívaný sedačky, možná bude i kůže a tempomat.

Co víc bys chtěl. Jednoduchý motor atmosféra je jedině výhodou.

Snad tam za 200 tis nečekáš natáčecí bixenony a přímý vstřik, že to tak má Dacie nebo Fabie v základu vid >:D >:D
29. 9. 2015 18:31
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
nic co nebylo před 1/4 stoletim jen snad krome ESP a toho tlačítka.
ne necekam, ze auto za 200tis bude disponovat technikou auta za pul mega nebo vic.
a proto nechapu, co je na tom aute moderního jak tvrdi rusak, když na nem nic moderniho nevidim
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:44
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Moderní design, koncepce atd.

To bych se tu mohl začít smát evropským autům 50. let, že ameriky už tehdá měli automat, hydraulicky a el. stahovetelný okýnka, dokonce el. stahovatelné sklo 5 dveří,

nebo později že měla plaubní počítač jako první, katalyzátor atd

škodovka taky przentuje Fabii HTP jako moderní auto, i když má vzadu kličky ne oknech, zdechlý 3válec, plechový kola a halgenový žárovky >:D >:D
29. 9. 2015 18:48
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
me fabia jako moderni proti tomuhle prijde uz na první pohled.
to ze ma v zakladu trivalec snad není minus, když ma další motorizace
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:58
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Tohle má sice jednu motorizaci (zatím) ale ve 3 výkonnových verzích. A nafotvé motory by Renault uměl dodat, kdyby o to byl zájem. V tom není vůbec problém.

Navíc bude i nová 1,8 pro X-Ray
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
To auto je moderní tak jak je potreba, Je v nem rozhodne víc toho co nebylo pred 1/4 stoletím.

Tvoje slova "nebo si myslis ze jim nabidnout to nejnovejsi co maj k dispozici" jsou nesmysl.

Ale pokud ti vadí klasický osvedcený motor tak na to je resení: Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Martin Winterkorn a pár dalsích spickových techniku koncernu Volkswagen ted budou mít víc casu a muzou pro AvtoVAZ vyvinut takový motor ze to s patricným SW bude nejepsí motor na svete. >:D >:D >:D
29. 9. 2015 18:59
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
no tak uvidíme, mozna ze s timhle zazrakem dozenou VW
Avatar - AUDIRS6
29. 9. 2015 19:52
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
no, tak vidim tvoju "obhajobu"... :-!

Ze by si aspon chalanom pre zaciatok objasnil, ze v RU a spol., len tento rok (?) vstupila do platnosti norma Euro 5 a vdaka tomu im staci a vyhovuje atmosfericky motor s nepriamym vstrekom...to nic...
hlavne si kopnut do Maťa... :-! :no:
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2015 18:27
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Moderní techniku v praxi jsme viděli docela nedávno. Hm, já radši tu klasiku a spolehlivost...
29. 9. 2015 18:35
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
ja prece jen radsi moderni techniku nez tohle.
a co vidim kolem sebe, tak v tom nejsem sam
Avatar - Emel
29. 9. 2015 21:29
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Ale jistě, nech sa páčí...
29. 9. 2015 23:59
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Čvrt století stará technika? No a co? Dacia podle podobného receptu jede už 10 let a je to hit i na západoevropských trzích! Spousta lidí vůbec netouží po tom, aby měla pod kapotou tříválcový pidimotůrek dopovanej turbem a debilní dotykový displej na přístrojový desce a ještě stupidnější el. parkovací brzdu! Jen automobilový prosťáček si může myslet, že jen ta nejmodernější technika je v praxi nejlepší. Leckdy jde jen o to, jak snížit výrobní náklady a plnit debilní direktivy EU o emisích CO2 (vit downsizing, el. posilovač řízení apod.).
29. 9. 2015 22:21
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Smysl diskuse je v tom, ze se kazdej vyjadruje ke vsemu.
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
To myslís úplne vázne? V kontextu diskusí na ACZ?
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:18
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
od ZF tam bude robotizovaný manuál, od Renaultu komplet jeden motor, určitě i navi a další části.

Motory umí Lada dobře, furt lepší 1,6 atmo než zdechlej tříválec 1,2 že >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:26
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Lada 2107 (tzv. krabice) a další příbuzné verze se přestala v Iževsku dělat před 3 lety, pokud ti to neuniklo.
Samara už se taky nedělá a tak z historické programu pokračuje pouze Niva ovšem s řadou úprav a vylepšení.

Vše ostatní sou nové a moderní modely. Kterým co se týče výbavy nic nechybí ve srovnání s Daciemi, základní verzemi škodovek, peugeotů, citroenů, fiatů atd.
29. 9. 2015 18:33
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Když jsou tak moderní,tak proč je v civilizovaných zemích nikdo nekupuje?
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:46
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Protože se leckam ani nevozí nebo sou dealeři stejný experti jako CS Auto Lada a Lada Slovakia.

Jinak v německu se prodává jak Granta, tak Kalina II (vedle Nivy). Ve Francii taky a tuším i řecko, kypr a další země.
29. 9. 2015 18:52
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Akorát tam jsou daleko vzácnější než Ferrari. >:D
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
To je tak hloupá otázka ze na ni nemá smysl odpovídat.
29. 9. 2015 18:35
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
tak opravuju tech pul stoleti, jestliže pocatek je ve fiatu 124 z roku 1966, tak jen 46 let
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Jak dlouho se delal VW Käfer (Brouk)?
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:55
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Kdyby jen Brouk, co takhle mikrobus VW (ten slavý z dob hippies), Golf I a II v jižní africe, ford crown victoria, Landrover Defender, MB G atd
29. 9. 2015 18:58
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
vidíš jak jsi hezky odpověděl
vyrábělo se to dal, ale v rozvojových zemich
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Technicky zastaralý VW Käfer se v Nemecku vyrábel do roku 1978. Pripomínám ze to bylo v Nemecku, tedy v zemi s rozvinutým automobilovým prumyslem, demokraciíi do nástupu Hitlera k moci a opet po druhé svetové válce a s vysokou zivotní úrovní. Ne v Rusku, tedy zemi která za sebou má desítky let budování komunismu plus brutální nemeckou okupaci a v porovnání s Nemeckem méne rozvinutý automobilový prumysl a nizsí zivotní úroven. Z mexické výroby se VW Käfer prodával v Nemecku do roku 1985. Situace porovnatelná s klasickými modely Lada.

Mercedes-Benz G ktery zminuje Barrichello se nevyrábí v zádné rozvojové zemi ale v Rakousku,

A Jizní Afriku se rozhodne nedá oznacit za klasickou rozvojovou zemi.

Takze plácás.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:23
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Jihoafrická republika je rozvojová země. Teda promin, ale dneska perlíš.

A USA taky vid.

Ford Crown Victoria a sesterské modely Mercury Grand Marquis a Lincoln TownCar se beze změny vyráběly asi 14 let a to základní prvky (rám, podvozek, převodovky) to mělo nezměněný asi 22 let >:D >:D
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Ber to tak ze topten je expert. Jak na emise motoru, tak na vsechno jiné. >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2015 21:55
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Porovnáváš hrušky s jablky.
Avatar - beibej
29. 9. 2015 23:02
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Jak dlouho se delal VW Käfer (Brouk)?
Ve formě 911 dodnes >:D
Avatar - KubikCv
29. 9. 2015 19:01
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
jak dlouho se dělal tříložiskovej OHV motor ve Škodofce? >:D >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2015 21:48
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
"Nové a moderní" je pro modelovou řadu Lady silné tvrzení, viz všechny ty variace na 11 let starou Kalinu...
29. 9. 2015 22:19
Re: podle rusaka jde o moderni automobil
Mozna je to tim pozdnim vecerem, ale jak ctu nektere komenty, treba henten ony tvuj, tak brecim smichy >:D
29. 9. 2015 17:56
A mohl by to propagovat
ten jejich vepř,co sedí na Pražském hradě,je trochu divné,že jezdí v poloněmeckém autě,když své příznivce ubezpečoval,že "nacisté" neprojdou.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2015 18:27
Re: A mohl by to propagovat
Táhni na novinky, primitive ubohý.
29. 9. 2015 18:31
Re: A mohl by to propagovat
Tam se to spíš hemží lidma jako jsi ty. >:D
Avatar - KubikCv
29. 9. 2015 18:53
Re: A mohl by to propagovat
a zase politika >:D
29. 9. 2015 18:57
Re: A mohl by to propagovat
Ta je s auty a dopravou velmi úzce provázaná,takže ano,je tady zase.
Avatar - KubikCv
29. 9. 2015 19:02
Re: A mohl by to propagovat
co má Mylož společnýho s novou Vestou ?
Nech si ten trolling na novinky :yes:
29. 9. 2015 18:43
Tady skoro všichni
jásají nad ruskou technikou,ale vsadím se,že ani jeden z diskutérů opěvujících levné a skvělé ruské vozy v nich nejezdí,protože protože rozum u nich přece jen vítězí nad srdcem. >:D
Rozbalit vlákno
19
Re: Tady skoro všichni
Nikdo tady nad ruskou technikou nejásá.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 18:53
Re: Tady skoro všichni
Až tu bude v nabídce Vesta s automatem za rozumnou cenu, klidně bych si jí jako druhý auto koupil. Nemam s tím vůbec problém.

O tom jaká je ruská technika šrot je asi tisíc videí na youtube, to co projedou na sibři ruský auta nic dalšího neprojede.

Jinak co se týče té zastaralosti - tohle taky pamtauje rok 1970 vid [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
29. 9. 2015 18:56
Re: Tady skoro všichni
a proc by evropsky automobilky delaly nejakej pojezd urcenej na sibir, když jsou urceny na kvalitni evropsky silnice???
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:02
Re: Tady skoro všichni
A co když silnice nejsou? Hmm? Evropa nevyrábí nic na export a nemá žádné lesy, lomy, doly, horské oblasti vid.

Jenže co projede 30 let starej ZIL a Kraz, to novej MAN nebo Mercedes neprojede >:D A když projede, vydrží polovinu toho co ruskej šrot anebo toho polovinu uveze >:D

Konkurence je tak leda Tatra, jenže ta taky uveze prd proti velkým, původně vojenským ruským nákladákům. Jelikož se o to zajímám už řadu let, tak vím wo co go >:D
Avatar - KubikCv
29. 9. 2015 19:07
Re: Tady skoro všichni
podívej se na úpravy těch super evropských aut který se exportují do Ruska....
A Lady který se prodávají v říši mají ve většině případů full...to znamená mlhovky, ABS,4x el.okna..vyhřívání sedaček,centrál a klimu. A to všechno za solidní cenu,navíc ty motory v pohodě běhají na autogas... Pak se podívej co a v jaký výbavě se prodává u nás v ceně "již od...."
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:20
Re: Tady skoro všichni
JJ, německý dealer umožnuje tovární přestavbu na LPG vč. záruky.
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2015 22:01
Re: Tady skoro všichni
Ale taky se podívej, co dosud Lada produkovala za technické skvosty...
Avatar - KubikCv
30. 9. 2015 16:37
Re: Tady skoro všichni
neříkám že jsou to technický skvosty....ale technický skvosty bez úprav pro místní podmínky tam takřka nejsou,nebo nic nevydrží
Avatar - Jenik3
29. 9. 2015 19:02
Re: Tady skoro všichni
To je Ruský styl.
Sice to vypadá designově poněkud ošklivě. Chybí tomu spoustu vychytávek, na které jsme na západ od Kyjeva zvyklí, ale to auto vydrží 20 let (snad) viz Lada Niva, která je designově za horizontem, ale na hrubou práci se hodí.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:04
Re: Tady skoro všichni
Lada už děli i provedení Urban. Tj Nivu už můžeš mít i s ABS, ESP, klimou, el. okýnky atd. Akorát se to sem ofiko nevozí, jen neofiko šedý dovoz (AMC)
29. 9. 2015 19:06
Re: Tady skoro všichni
Na hrubou práci si můžeš koupit za kilo starý jeep a vydrží ti sto let.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:18
Re: Tady skoro všichni
Jo, za kilo Cherokee z 95-97 vid.

jednak musí mít R6 protože s 2,5 TD od VM motori přežije tak kulajz, tam praskaj hlavy a jednak dávat za 20 let starý auto kilo je trochu mimo, navíc většina zprasená tunery.
29. 9. 2015 19:31
Re: Tady skoro všichni
Jel jsem v GCH co měl najeto přes půl mega a šlapal jak hodinky.Samozřejmě v osmiválci,ten starý diesel je těžký šit.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:42
Re: Tady skoro všichni
GCH je jiná liga ale není to moc stroj na práci v terénu, resp. byl koncipován jako luxusnější suv (na us poměry) a ne jako pracant. Na to je Cheero a wrangler, jnež obé stojí na českém trhu nesmysl coby ojetina.
29. 9. 2015 19:04
Re: Tady skoro všichni
Ale nakonec stejně zase skončíš jako obvykle u těch amerických imperialistů,protože jistě moc dobře tušíš,že žádný automat se ve Vesně neobjeví. >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:06
Re: Tady skoro všichni
Objeví - robotizovaný manuál ZF (což je taky defakto automat)

Třeba narozdíl od Dacie už ho Granta a Kalina mají asi 2 roky (v nabídce pro ruský trh). Dacie ho teprve bude zavádět příští rok. Takže kdo je vlastně v čem pozadu, že >:D
29. 9. 2015 19:08
Re: Tady skoro všichni
Tak to ti za dva roky připomenu a jsem zvědavý,jak to s tou koupí dopadne. :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:12
Re: Tady skoro všichni
Otázka je co se sem bude vozit a za kolik.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:10
Re: Tady skoro všichni
Jinak americká a ruská auta sou si v lecčems podobná, hlavne ta starší. Jednak rusové se za dob sssr amerikama inspirovali nebo přímo koupili licence (GAZ A nebo motor Buick do nákladáků ZIL) a vyznávali filosfii robustnosti, předimenzovanosti a blbuvzdornosti.

Když si vedle sebe postavíš Lincoln či Cadillac 70 let a vedle toho ZIL 114 a 117 a GAZ Čajku \M-14, tak je to zcela jasné. Jenže protože u ZILu i čajek se jednalo o ruční výrobu týmu expertů a nejlepších odborníků, byla kvalita zpracování lepší jak u Lincolnu či Cadillacu, kterej sjížděl z linky po tisici kusech a bouchal ho portorikánec sjetej crackem.

Odfláknout práci na státní limuzíně si lajsnul málokdo, nejen že by letěl z fabriky, ale ještě by mohl skončit v báni za sabotáž vůči představitelům země >:D >:D
Navíc podmínky tam byli super - vlastní nákupní centrum, zábavní centrum, školka pro děti, kulturní akce atd. Město ve měste - ne nadarmo se areálu ZIL říkalo 16tá republika (sssr měl 15 republik). Otec když dělal v Avii tak ta měla se ZILem družbu a lidi tam jezdili, tak vyprávěli co a jak tam je a jak se tam měli jak prasátka v žitě na těch stážích.

bohužel Jelcinova a Putinova vláda to dovedla ke kolapsu no. Ale to je druhá věc. Zpackali privatizaci, rozkradlo se co mohlo a do vývoje a hlavne modernizace šlo málo peněz.
No a čajky už zařízl expert Gorbi. Že prý to země nepotřebuje...
Avatar - 3_diamanty
29. 9. 2015 19:10
parada
z mojho pohladu najkrajsi maly sedan sucasnosti.... a v tej zelenej farbe je to doslova stylovka, ktora by aj u nas pekne spestrila nas vozovy park .... :yes:

snad sa dostane casom aj k nam... vesta je vazne moc pekna, zaujimava a jedinecna... lada sa konecne prebera a skutocne dufam ze uz ju cakaju len same rastuce predaje .... sem s nou .... :yes:

nic proti fabii... ale vesta jej jasne ukazala ( a nielen jej ) ako sa dnes robi zaujimavy dizajn ..... :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - pumpkin
29. 9. 2015 23:28
Re: parada
>:D Čím primitívnejšie auto, tým máš z neho väčšiu radosť, to je pekné. :-)
Ako sa to robí neukázala Vesta, ale Steve Mattin, tak ako to úspešne dokazoval svojho času pri Volve a Mercedese.

Súhlasím, dizajn je podarený, niektoré konzervy tu síce ohŕňajú nos nad bočnými prelismi, ale to predsa bude charakteristický a podľa mňa celkom dobrý znak nových modelov.

Ja si rád pozriem ako Lada postaví na nohy, ale jednoducho sa nezbavím tej uštipačnosti: Kde by táto veľmoc bola bez pomoci zo západu?
Re: parada
Kde by byly automobilové továrny v Ceské Republice a na Slovensku bez zahranicních majitelu?
30. 9. 2015 09:09
Re: parada
Spíš by jsi se měl zamyslet, kde by byli bez "přátelské pomoci" SSSR.
Re: parada
Myslís kdyby ná v roce 1945 neosvobodila Rudá Armáda? Ty automobilové továrny by byly soucástí nemeckých koncernu. Otázka jde kde by v taková situaci byli Cesi. Zrejme bychom tady ted diskutovali nemecky. Já osobne s nemeckým jazykem nemám problém, je to jazyk krásný, ale jak by to videli vsichni ti cestí (a slovenstí) patrioti. >:D >:D >:D
30. 9. 2015 16:50
Re: parada
To osvobození byla medvědí služba, ta demarkační linie měla být na Odře. Holt politika
Re: parada
Jak se to vezme. Z jedné strany más pravdu, z druhé strany mohl válku vyhrát Hitler a potom by nebylo zádné Ceskoslovensko, zádná Ceská Republika a tady by se mluvilo nemecky. Doufám ze to není resení které by ti vyhovovalo.
30. 9. 2015 18:55
Re: parada
V době osvobozování Československa už byla pro Němce válka prohraná, takže kdyby se Rudá armáda zastavila na našich hranicích, byla by to ideální situace. I za cenu toho, že by se naše osvobození od západu o pár měsíců protáhlo.
Re: parada
Já jsem nemyslel dobu osvobozování Ceskoslovenska ale 2. svetovou válku jako takovou. Kdyby Nemecko porazilo SSSR tak by se dost vecí vyvíjelo jinak.
1. 10. 2015 11:35
Re: parada
Holt vojnu vyhrali Rusi a svoje obrovské straty si obrovsky vynahradili. Je zbytočné dohadovať sa, čo by bolo keby, realita je proste aká je. Pokiaľ si pamätám dobre, po skončení vojny v slovenských voľbách vyhrali demokrati, ale komunisti boli príliš silní, spravili puč a moc si jednoducho vzali. Priznám sa, neviem si predstaviť situáciu, keby toto vtedy Západ nedopustil, a Slovensko by sa stalo takým trochu väčším Západným Berlínom...Holt ale povojnovú Európu si delili najsilnejší ako korisť, ostatní len zohli chrbát...
Avatar - pumpkin
30. 9. 2015 10:12
Re: parada
Naše dve maličké krajiny sa nepovažujú za svetové veľmoci. Ani sa myslím nebijeme do pŕs s nejakou sebestačnosťou...

Ale môžeš ma vyšachovať príkladom britského automobilového priemyslu. :-)
29. 9. 2015 19:31
ach jo
Hele kluci co pisete oslavne clanky pod timto automobilem, ktery je dle pratel kremlu nejlepsi, nejkrasnejsi auto na celem svete, kolik za to berete ?
Nechce se mi verit, ze by neco takoveho delal nekdo zadarmo.

P.S. Omlouvam se za zatahovani politiky, ale po precteni nekterych reakci jsem proste musel.
Rozbalit vlákno
47
Re: ach jo
Más nejaký závazný problém?

Lada Vesta, výrobek automobilky AvtoVAZ která vetsinove patrí alianci Renault-Nissan, je rozumné moderní auto které odpovídá cenovému segmentu a regionu pro které je primárne urceno.

Slinty o prátelích Kremlu si nech do hospody.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:44
Re: ach jo
Víš jak to říká soudruh disident Cibulka - všichni sme agenti KGB nebo GRU.

Sakra, kam já sem dal ten odznak KGB a bumášku s pečátkou, ta moje děravá hlava >:D >:D
Ale co, zeptám se siderického kyvadélka, to mi ukáže směr >:D >:D :yes:

A ted se s Vámi musím na chvíli rozloučit, protože mi přijely dvě tatrovky s kopějkama jako odměna od strejčka Putina, musím to jít složit do sklepa a v druhým to přeházet, aby mi nezrezly >:D >:D
29. 9. 2015 20:31
Re: ach jo
Jsem rad, ze rceni o potrefene huse je stale pravdive.

Dekuji
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:15
Re: ach jo
Što ty moloděc, kakoj problem? Nu, ty neponěmaješ e to savětskij čelavěk. Učit se, učit se a všo očen charašo. Pažalstva >:D >:D

Koukám, že máš velkej smysl pro humor vid >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 19:40
Re: ach jo
Nebereme za to nic.

akorát do techniky nemícháme politiku a nejsme zastydlí nostalgici, kteří dělaj, jako by včera bylo 21.8.1968 ale nějak už jim nevadí rok 1938.

rus, bolševik a ožralý mužík - okupant - je zločinec; skopčák fašista je dneska hodnej chlapec a jezdit jeho auty a bejt u něj zaměstanej je OK.

Týhle logice se strašně směju >:D >:D

A hodná teta Angela nám ještě pošle pár desítek tisíc uprchlíků aby nám tu nebylo smutno a neměli sme jednobarevný národ

>:D >:D
29. 9. 2015 20:13
Re: ach jo
Bariku, tvoje politicky slinty a ritni alpinismus, kterej tu vypisujes nabira intenzitu kazdou hodinou...sazim u tebe na problem s alkoholem. Kontroluj se trochu nebo nepis... To myslim v dobrem. ;-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 20:28
Re: ach jo
Jo, opil sem se po kapučínu >:D
Jinak sem naprosto střízlivej.

Řitní alpinismus? to myslíš sebe a vlezdo***ství německé říši? >:D
Avatar - Emel
29. 9. 2015 21:33
Re: ach jo
Ty do toho naopak politiku mícháš, nebo možná spíš národnostní sympatie.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:01
Re: ach jo
Já s tím nezačal......

Samozřejmě pokud tu někdo vytáhne že rus je okupant, tak logicky musím zmínit fakt, že němec nás okupoval o 30 let dřív.

A stím maj evidetně někteří adorátoři německa velkej problém >:D

Já sem poměrně alergickej na cinty, že neumí nic vyrobit, když mam nastudováno o ruský technice stohy materiálu a viděl sem jí xy na vlastní oči i v akci ;-)

Narozdíl od vás.
Avatar - Emel
29. 9. 2015 22:42
Re: ach jo
Ale jistě, protože se tvůj táta měl jako prase v žitě na stážích v ZILu, tak trpíš nějakou nostalgií k tomu, že se s vynaložením obrovských prostředků a pod pohrůžkou vězení podařilo ručně v licenci zbouchat pár vládních limuzín.

Dobře, co bylo, bylo. Dnešní Rusko je velký automobilový trh, který by klidně uživil jednu normální mainstreamovou značku evropského formátu... už není potřeba nabízet jen levná auta pro špatné cesty. Jenže Rusko žádnou takovou nemá. Má jen Ladu na ty lowendy na špatné cesty.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:50
Re: ach jo
Otec tam nejezdil osobně, ale jeho kolegové ano. Na to už si musel být člen ksč, což otec nebyl.

Nemá, protože Děripaska v GAZu nedokázal vytvořit smysluplného nástupce Volhy a jeho projekt s nákupem lincence + celé montážní linky ze sterling heights chrysleru Sebring aka GAZ Siber skončil fiaskem.

Jak sem psal, čajky už odpískal bláznivý Gorbačov a ZIL zklikvidoval Jelcin s Putinem.Za dob SSSR to byla špička a plnohodnotná konkurence amerických státnických limuzín. Opět mam naštuodváno, neb se o to zajímám. Četl sem rozhovory s Mikhailem Sattarovem, což byl člověk, který měl u ZILu na starosti program osobních aut a ted osoba, která o tom ví nejvíc.
Avatar - Emel
29. 9. 2015 23:02
Re: ach jo
A není ti trošku proti srsti už samotná existence automobilky pouze pro vládní elitu? Limuzíny a zbraně...

Vidíš... prostě vlastní automobilová produkce dnes nula a v rámci Renault-Nissan-Lada jen ten lowend... a nejprodávanější auto Hyundai.

Takže zpět k větě, že "neumí nic vyrobit" - oni vyrobit umí, něco jednoduchého a bytelného. Efektivně vyvinout a vyrábět komplexní produkt jako je moderní automobil ale prostě neumí, neumí to uhlídat od A do Z tak, aby všechno fungovalo - můj názor.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 23:13
Re: ach jo
Oni dělali primárně nákladáky a v omezené míře je dělají dodnes, i když závod už je v podstatě zlikvidován, nebot moskevská radnice raději lukrativní pozemky prodala na výstavbu sportovišt a administrativních budov atd.
Škoda mluvit.

Výroba luxusních limuzín a v menší míře z toho odvozených kombi jako sanitky a pohřebáky + mikrobusů byl vedlejší produkt. Samozřejmě nešlo si to koupit, ale to bylo dáno tím kdo byl u moci.
Ale právě proto se nejednalo o žádný šrot.
Podívej se dnes do aukcí, kolik stojí dobový ZIL a kolik dobový Cadillac.

Jenom počtem vyrobených kusů to není....

Oni uměli vyvinout zajímavé věci i za obtížných podmínek, dokonce i po revoluci ale bohužel byl výrazný problém zaplatit rozjedz sériové výroby.

Což se u GAZu nepovedlo ani státu, ani Děripaskovi.

A ZIL v podstatě vlastnil až na velmi krátké období od roku 1991 pouze stát, takže budto to měl někomu prodat, nebo tam ty peníze nalít.
Není možné chtít moderního něco po závodu, do kterého nikdo 25 let nedal rubl, když to přeženu.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 23:18
Re: ach jo
Co říkáš na tohle?

Jednoznačně nejhezčí mikrobus východního bloku [odkaz]

ZIL 118 "Junost"

nástupce 118K/119 už tak krásný nebyl, ale i tak má něco do sebe [odkaz]

[odkaz]
Avatar - Emel
30. 9. 2015 08:57
Re: ach jo
Není to špatné... má to klasickou členitou architekturu tehdejších autobusů, připomíná mi to Škodu 706. Mně se docela líbil Barkas.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2015 09:18
Re: ach jo
Barkas ošklivej nebyl, ale motor měl na dvě věci >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 23:27
Re: ach jo
No a Moskvič je taky jasná ukázka likvidace.

[odkaz]
Tohle trvalo nějakých 6-7 let, než to dostali do sériové výroby a to už bylo totálně zastaralé a ani pozdějíš pokusy o modernizace ve stylu modelů Knjaz Vladimir, Ivan Kalita atd, dokonce ve verzi 4x4 a s motory Renault už to nezachránily.
[odkaz]

Kompletně připravená nová a moderní motorárna se nestihla postavit, protože to nebylo doplaceno a kompletní a většina věcí se rozkradla.

Za to opět může slavná Jelcinova vláda.
Re: ach jo
K tvému príspevku ctyri poznámky:

"A není ti trošku proti srsti už samotná existence automobilky pouze pro vládní elitu?" - ZIL nebyla automobilka pouze pro vládní elitu, byl to predevsím velký výrobce nákladních automobilu.

"Vidíš... prostě vlastní automobilová produkce dnes nula" - preste to se dá ríct o Ceské Republice a dalsích východoevropských zemích EU. V Rusku alespon existuje významný domácí kapitálový podíl na firme AvtoVAZ (znacka Lada) a také znacka UAZ.

"v rámci Renault-Nissan-Lada jen ten lowend" - vzhledem k tomu ze firma AvtoVAZ nemela takovße stestí jako firma Skoda Auto která byla prevzata velký globálním koncernem jiz zacátkem 90tých let tak je logické ze její výrobní program je momentálne takový jaký je.

Jinak jsem si vsiml zajímavé veci - v jiné diskusi ti moc vadil príspevek nicku holden_holden ale proti primitvním príspevkum které napadají moji osobu, viz príspevek nicku térový papír v této diskusi nebo nekolika príspevkum v diskusi o Winterkornovu evidentne nic nemás. Zajímavé.
Avatar - Emel
30. 9. 2015 09:10
Re: ach jo
Ok, nákladní ZILy beru.

Automobilky z bývalého východního bloku se transformovaly. Škoda z toho vyšla nejlépe (a ne, nebylo to jen štěstí), ale i Dacia je rumunskou optikou slušný výsledek. Ale Rusko? Nejsem expert, ale matně si vybavuju VAZ/Lada, UAZ, GAZ, Iž, Moskvič... čekal bych, že v tak velké zemi vznikne aspoň jedna automobilka na vyšší úrovni než je Lada / Dacia, samozřejmě s podporou zvenku.

Co mi vadilo na příspěvku od holdena jsem vysvětlil vedle a nehodlám to tahat i sem. Jinak nejsem mravnostní policie a pokud na sebe pokřikujete s jossalitem nebo někým jiným, tak to nehodlám číst ani komentovat ani se zajímat o to, kdo si začal. Mimochodem, diskusi pod Winterkornem jsem ani neotevřel, tuším co bych tam našel a nemám chuť se v tom přehrabovat.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2015 09:20
Re: ach jo
Tím kdo měl vyrábět hodnotnější a luxusnější auta byl GAZ a vrcholné modely ZIL. Ani jedno se nepovedlo. Ale ne vinou toho, že by neuměli něco navrhnout a vyvinout, ale spíš že nebylo za co.
A to je věc ruské vlády.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 23:00
Re: ach jo
Tohle bohužel u GAZu nikdo nedokázal dostat do podoby skutečné sériové výroby, vyrobilo se vždy jen pár desítek aut
[odkaz]
[odkaz]
Na svou dobu velmi moderní auto [odkaz]…

4x4, V8, moderní karoserie atd
Re: ach jo
K ne prílis inteligentne formulovanému prvnímu odstavci - ty vládní limuzíny nebyly vyrábeny v licenci.

K druhému odstavci - kdyby firma AvtoVAZ mela to stestí jako firma Skoda Auto a byla prevzata velkým zahranicním koncernem zacátkem 90tých let kdy znacka Lada mela jeste docela solidní pozice na mnoha exportních trzích tak by dnes mela podobnou pozici jako Skoda.
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2015 22:08
Re: ach jo
Zásadní rozdíl mezi Německem a Ruskem je v tom, že Rusko invaze na cizí území provádí dodnes. A Angela sem žádné desetitisíce uprchlíků neposílá, co je to zase za hovadinu...
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:18
Re: ach jo
Dočkej času, všechno bude i ty uprchlíci >:D >:D

Oni ti je sem hodní soudruzi z NSR rychle pošlou až jim to přeroste přes kebuli, což nebude moc dlouho trvat >:D
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2015 22:22
Re: ach jo
Většina z nich by si to stejně namířila rovnou do Deustchlandu.
Avatar - _Karel_
29. 9. 2015 22:22
Re: ach jo
Dodal bych "Rusko a USA invaze na cizí území.."
A ano, Angela sem neposílá desetitisíce uprchlíků, zatím "jen" tisíce. V rámci Evropy ale statisíce za dva měsíce.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:24
Re: ach jo
Těch amerických invazí bylo za ta léta zcela nepochybně víc. Navíc někdo má pořád relitvní problémy odlišit Rusko a SSSR.

Protože jinak musí zákonitě nenivádět i poláky, východní němece, bulhary a madary, protože ty nás okupovali taky >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
29. 9. 2015 22:28
Re: ach jo
Tak reálně nás asi okupovali jen rusové, ti ostatní nás "museli" okupovat.
30. 9. 2015 16:50
Re: ach jo
Dobře, že to "museli" máš v uvozovkách, protože třeba Rumuni si narozdíl od ostatních asi sjednali nějakou "výjimku".
Re: ach jo
Nicolae Ceauescu se v mnoha vecech choval jinak nez ostatní zeme RVHP/Varsavské smlouvy, nejen ve veci srpna 1968. Pritom samozrejme jako diktátor nebyl o nic lepsí. Tezko ríct co za tím stálo.
30. 9. 2015 23:34
Re: ach jo
To ale nebyl jen Ceaucescu a rok 1968. Začalo už to Malou dohodou, pak rok 1938, kdy se nás Rumuni jako jediný zastali, dále 1968 a nakonec třeba i 2015 a kvóty. Je až s podivem kolikrát nás Rumuni podpořili. Jaké rozdíl třeba oproti Polákům.
Re: ach jo
Otázka je jestli Ceausescu jednal v roce 1968 z duvodu sympatií k Ceskoslovensku nebo mel jiné duvody.
1. 10. 2015 11:53
Re: ach jo
Zabudol si na Nemcov a Rakúšanov, novodobá história nezačína druhou svetovou vojnou...
A tiež treba pripomenúť Maďarov, tí sú agresívni snáď odjakživa. Párkrát boli na Slovensku niektorí moji známi a priatelia z Čiech, a všetci žasli nad tým, jak je možné, že názvy mnohých dedín a miest sú aj v maďarčine, koľko výkladov a nápisov mestách je po maďarsky, v koľkých reštauráciách je pustené maďarské rádio a koľko ľudí maďarsky hovorí... Aj to je svojim spôsobom okupácia a jej následky. ktorý štát v Európe toto trpí, a je tvrdo kritizovaný za akýkoľvek krok proti tejto maďarskej dotieravosti...
Avatar - Emel
1. 10. 2015 16:48
Re: ach jo
Na rozdíl od USA, Rusko vojensky zasahuje pouze na svém území... v krajním případě na svém budoucím území.
Avatar - AUDIRS6
1. 10. 2015 17:58
Re: ach jo
Sorry, musim:
"...Rusko vojensky zasahuje pouze na svém území... v krajním případě na svém budoucím území."
>:D >:D >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:-! :-! :-! :-!
8-s 8-s 8-s 8-s

Hmmm, a aby tie emocie neskoncili...takto... :'-( :'-( :'-( :'-(
Avatar - Emel
29. 9. 2015 22:50
Re: ach jo
Angela se snaží pomoci Itálii a Řecku. Z Německa sem nikoho neposílá, naopak, Německo samo absorbuje víc než všichni ostatní dohromady.

Můžeme vést diskusi o tom, jestli nejsme příliš vstřícní a jestli by třeba pár utopených v moři nemělo preventivní účinky... já ale úplně nevidím možnost, jak ty lidi v klidu udržet mimo EU.
Avatar - _Karel_
29. 9. 2015 23:39
Re: ach jo
Angela je v podstatě pozvala do Evropy. Když jich do Německa přijde milion, je naivní se domnívat, že na nás to nebude mít vliv.
Utopení- těch je dost a na nic to vliv nemá. Britské lodě dokonce sbírají na moři u Libie uprchlíky a vozí je do Evropy samy.
"jak ty lidi v klidu udržet mimo EU" - já se spíš bojím, jak ty lidi udržet V KLIDU v EU. Už teď se mažou mezi sebou o sto šest, znasilňují......A to není z nějakých poplašných serverů....
30. 9. 2015 16:54
Re: ach jo
Je hezký, jak všichni chtějí po EU, aby byli solidární k Řecku a Itálii. Ale já bych prvně chtěl vidět solidaritu těchto dvou zemí vůči EU a to ostrahou svých hranic. A ne uprchlíky nechat volně proudít s tím, že u nás stejně nezůstanou. Podobně alibistický postoj má bohužel více zemí (Chorvatsko a spol.)
Re: ach jo
Ono to s tou ostrahou reckých a italských hranic není tak jednoduché.
Avatar - _Karel_
30. 9. 2015 20:47
Re: ach jo
Docela výrazně by pomohlo chytat je na moři a vozit zpátky.Zatím o tom EU jen trapně plká a dělá opak.
Avatar - Emel
30. 9. 2015 21:57
Re: ach jo
Zpátky kam? Modelová situace... vidíš loď, sotva pluje... co dál? Máš po ruce jinou loď, necháš lidi přestoupit a odvezeš je... kam? Do Turecka? Nebo do Sýrie? Co uděláš když ti naskáčou do moře? Jak je donutíš z té lodi vystoupit?

Já neříkám že to nejde řešit, ale potřeboval bys na to nějaké prostředky... mnozí nemají moc co ztratit a pokud je nechceš zabíjet, tak to není jednoduché.
30. 9. 2015 23:41
Re: ach jo
To není, ale minimálně nejvíc problémovou řecko-tureckou hranici by šlo hlidat mnohem líp.
29. 9. 2015 19:51
Re: ach jo
Je skoro tak krásné a moderní jako Vladimír Vladimírovič.
Avatar - KubikCv
29. 9. 2015 20:15
Re: ach jo
vem si prášek >:D >:D
Avatar - Ja Prvni 123
29. 9. 2015 20:36
Docela líbí
Chce to vidět v reále - ale mohlo by to být fajn "normální auto".
Ano, je to vývojově tak 15 let zpátky ... ale vzhledem k tomu, že jsem si téměř jistý, že tak asi před 15 lety sešel automobilový průmysl ze správné cesty, tak to může být výhoda.

;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:10
Re: Docela líbí
Co je na tom 15 let zpátky? Hlavně teda co se týče exteriéru >:D

[odkaz]

Jestli ti to přijde shodný, tak bych doporučil návštěvu očního a novej cvikr >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 22:43
Vesta představení + v pohybu
[odkaz]

[odkaz]
A klima je automatická s displejem dle videa
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
29. 9. 2015 23:33
Re: Vesta představení + v pohybu
0, MB> 040!
Avatar - KubikCv
30. 9. 2015 18:19
Re: Vesta představení + v pohybu
na ruský poměry je ten interiér fajn
29. 9. 2015 23:40
To se divím,
že to nenechali otestovat nejodvážnějšího lovce tygrů, objevitelé pokladů, špičkového potápěče s přístroji i bez přístrojů, držitele černého pásu v judu, karate a dalších bojových sportech, pilota všeho co má křídla, klavírního virtuóza, zpěváka světového kalibru, hokejistu o kterém sní v NHL, závodního jezdce, který zvládá vše co má kola, experta Vladimíra
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2015 08:06
Re: To se divím,
Naopak, jsem velmi zklamán, že Vladimír Vladimirovič tentokrát neměl čas na odhalení novinky Lady. Mohla být zase legrace.
30. 9. 2015 00:02
Sympatická a osobitá
Rusko a Rusy opravdu nemám v oblibě (diplomaticky řečeno), ale je třeba objektivně přiznat, že design Vesty se velice povedl - však ho také navrhoval západní designér. Po technické stránce se zdá být také vše slušné, tak teď už jen jaké budou jízdní vlastnosti, bezpečnost a hlavně kvalita zpracování a použitých materiálů. To byla pro Ladu vždy největší slabina. A potom samozřejmě je podmínkou prodejního uspěchu mimo Rusko také realistická cena, která příliš nesmí přesahovat sesterskou Dacii.. :-!
P.S. Ty boční prolisy se nemusí každému líbit, je to ale zcela originální designový prvek :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
30. 9. 2015 08:02
Styl rendlíku
Auto je z obrázku těžké hodnotit, ruská technika ale vždy vynikala robustností, tak snad OK. O to víc bije do očí hnusná palubka s nehezkými kelímky a vrcholem jsou ty boční prolisy. To je tedy opravdu síla! To musel vymyslet někdo od rendlíků, protože takhle zprasit docela slušné auto, to chce opravdu rendlíkovské myšlení. Stačí si vzpomenout na ty rendlíkovské kly u nového Megere... :no:

Naopak hezká je světlá výška - konečně jedno auto, které má normální a ne sníženou světlost. :yes:

Celkově mne rozesmála ta obsáhlá diskuse - když je to podle místních "odborníků" takový s*t, proč to je třeba tak rozsáhle komentovat? >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2015 09:21
ach jo 2
Diskuse pod timto clankem je mazec, ale na druhou stranu se tady par uzivatelu odkopalo a to je jen dobre. Jen tak dal hosi, jen tak dal anebo kdo chce kam, pomozme mu tam.
Rozbalit vlákno
6
Re: ach jo 2
Jeste jednou: Más nejaký závazný problém? Co ti vadí na tom kdyz se píse o ruském automobilovém prumyslu? O firme která vetsinove patrí alianci Renault-Nissan? Dokázes na to normálne odpovedet nebo jsi jenom slintal kterému vadí vsechno co je z Ruska?
30. 9. 2015 10:02
Re: ach jo 2
Clanek mi nevadi, jen se vyjadruju k diskusi a diskutujicim.
Re: ach jo 2
Barrichello to se svým nadsením pro ruskou techniku trochu prehání ale za to ti koho to zajímá se z jeho príspevku mohou dozvedet veci které pred tím treba nevedeli.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2015 11:21
Re: ach jo 2
Jenže ono to přeci nikoho nezajímá, protoýže co je ruské je špatné. Co je americké taky, vlastně i co je japonské atd a tak sme zas u toho že nejlepší je šáde a německá auta, že >:D
Avatar - Emel
30. 9. 2015 13:10
Re: ach jo 2
Tak je celkem pochopitelné, že lidi zajímají víc auta co potkávají denně na ulicích než něco, co v životě neviděli.

Když mluvíš o Škodovce (a že o ní mluvíš často ;-) ) - mě třeba nijak zvlášť nezajímá, co Škoda nabízí v Indii. Jako ne že bych si to příležitostně jako zajímavost nepřečetl, ale nemám žádnou potřebu aktivně zjišťovat, jaké modely a jaké motorizace tam letí apod.

Zajímá mě Corvetta nebo Tesla, jasně... ale Vesta? Jen jako kuriozita pro rozšíření obzorů, jinak je to veskrze podprůměrné auto.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2015 13:26
Re: ach jo 2
Mě zas nezajímaj masovky, kterých vidíš na ulici za půl hodiny 50. To znam nazpamět, šedá tuctová nuda se srandovními motory, v základu bez výbavy a to prolnuté luxusními německými uberwageny, které znám taky nazpamět protože je to Touareg, X5,X6, Caynne, sem tam Skláda a 7ma s 8mou, sem tam 911 a Panamera a tím to v podstatě hasne.

Občas to ještě prolne RangeRover.

Zbytek sou už je hodně nahodilý, vidět třeba i novou 5ku nebo A6 už je mimo fleet umění a větší modely neněmeckých značek sou v podstatě raritou, mihne se čas od času jaguar, lexus, hyundai nebo chrysler/dodge a owstatní už vidíš opravdu jedou za uherský rok.
30. 9. 2015 16:49
Vážně?
Žigulík mi stačil za komančů, teď si radši v áčkách koupím pořádné západní auto
Rozbalit vlákno
0