Testy
No paráda :-! jedno z mála aut, které je ještě normální :yes: ne ty rachitické vysavače s umakartovými interiéry, jak jsme v poslední době mnohdy svědkem 😐
M5 nebo E AMG jsou rachYtický vysavače s umakartovým interiérem?
M5 už podle amerikcých recenzí není to co byly minulé generace co se týče jízdních vlastností.
Navíc je drahé a výkonnové parametry máš horší jak třeba Cadillac CTS-V
Navíc je drahé a výkonnové parametry máš horší jak třeba Cadillac CTS-V
V americký recenzi porazí M5 i Chevrolet Cavalier, stejně jako ve anglický XFR-S atd... Tady nejde rozhodně jen o paramatery v přímce, ale o to, jak se vůz při takovým výkonu ovládá.
Nevšiml sem si, že by americký recenze nadržovlai nějak výrazně domácícm produktům, naopak dřív na nich nenechali nit suchou většinou a každý nedostatek zmínili.
Jo a Cavalier už se pár let nevyrábí >😁 >😁
Jo a Cavalier už se pár let nevyrábí >😁 >😁
Dle mého soudu dělají v r&t, motortrendu nebo na jalopniku velmi kvalitní a vyvážené recenze a nikdy jsem neměl pocit, že by nadržovali domácím značkám.. Krom toho umí auta uchopit až vyloženě evropským pohledem.
což je v zemi proslulé patriotismem dosti překvpaivé, ale je to tak.
což je v zemi proslulé patriotismem dosti překvpaivé, ale je to tak.
V posledním týdnu druhá skvělá recenze, jen více takových nadšených (možná by bylo vhodnější napsat nadšeneckých) článků!
I když jsem asi trochu zaujatý (545i), souhlasím s autorem. Charakterem by mi asi plně vyhovoval a jediné, opravdu jediné, co mně nesedí je designové zpracování celé přední části, resp. její výraz. Ale to je jen můj osobní názor a jinému se naopak může líbit. No a zapadá do toho Lexusího designového jazyka, který mi prostě nesedí.
A potom rozhoduje hlavně ta věc, kterou zatím ještě přesně neznáme. Cena. Ale jinak já :yes: jak za auto, tak za článek.
A potom rozhoduje hlavně ta věc, kterou zatím ještě přesně neznáme. Cena. Ale jinak já :yes: jak za auto, tak za článek.
Souhlas, že design á la Predátor je pro spoustu lidí až moc 😉 . Interiér je ale fajn.
Interiér je na první pohled docela divočina a na první pohled to trošku vypadá jako pokus o zápis do Guinessovky za největší množství různých dekorů... [odkaz] ... ale nakonec proč ne.
Naživo mě překvapil (GS450h) kombinací technicistního pojetí a útulnosti.
Ten středovej panel a ty výdechy, divý a zastaralý ale jinak to jde
Porovnání s M5 mně zaujalo. Není to vůbec hezký, že autor článku měl tento vůz na testování a nerozdělil se s námi o své dojmy. Škoda, že tu nebyl ani test M3,4,5,6, a vůbec prakticky žádného eMka už pěkně dlouho. Vůbec bych si nedovolil rozporovat, jestli v M5 někdy jel 😉
nějak nechápu emisní politiku Lexusu. Do IS nedají motor 350 s tím, že neplní, ačkoliv do GS ho dají. A potom dají do tří modelů atmosférický osmiválec, který určitě taky "neplní".
nějak nechápu emisní politiku Lexusu. Do IS nedají motor 350 s tím, že neplní, ačkoliv do GS ho dají. A potom dají do tří modelů atmosférický osmiválec, který určitě taky "neplní".
www.auto.cz/…-bmw-m-v-poznani… />
M5 tam sice není, ale ta byla na jiné akci...
M5 tam sice není, ale ta byla na jiné akci...
Kurňa to neumíte dát odkaz na vlastních stránkách? >😒]
na akci s panem Jugmannem😊
[odkaz]
a test je test, pane řediteli, tohle bych za test považovat nepovažoval...
[odkaz]
a test je test, pane řediteli, tohle bych za test považovat nepovažoval...
Tak ono je docela dost aut, se kterými se svezu i mimo práci a nic zde o nich nenajdete... 😉
Tak to Vás ctí, taková skromnost.
Ovšem z pohledu čtenáře radši děkuju za Jandu z autofora, který si půjčí M6 s manuálem a ačkoliv to není na plnohodnotný test, přesto pár stránek napíše. Holt takový auto se každej den neřídí tak se pochlubil >😁
Ovšem z pohledu čtenáře radši děkuju za Jandu z autofora, který si půjčí M6 s manuálem a ačkoliv to není na plnohodnotný test, přesto pár stránek napíše. Holt takový auto se každej den neřídí tak se pochlubil >😁
To je v pořádku, každému vyhovuje něco jiného, jen mi přijde mimo mísu naznačovat, že jsem s nějakým autem ani nejel, když jej srovnávám s jiným vozem...
To mlžení místo přímé odpovědi mi jenom dokazuje, že jste to auto nejspíš skutečně nikdy neřídil. V takovém kontextu mi přijde zvláštní psát do titulku "dává větší smysl než M5", to by si solidní novinář dovolil asi jenom v přímém srovnávacím testu, kdy jedním i druhým autem projede pár desítek či stovek kilometrů a potom napíše takové zásadní tvrzení.
A "sice na té akci nebyla M5 ale M3" a "ta byla na jiné akci" jenom už nevím na které...
to by uspokojilo asi pětileté dítě, ale mně, omlouvám se, to nestačí.
A "sice na té akci nebyla M5 ale M3" a "ta byla na jiné akci" jenom už nevím na které...
to by uspokojilo asi pětileté dítě, ale mně, omlouvám se, to nestačí.
To podobným způsobem můžete zpochybnit jakékoliv mé tvrzení o kterémkoliv autě na světě, když se mnou nejezdíte. 😉 Já vám nenutím mi věřit, vše co píšu jsou jen mé osobní názory, třeba i to, že GS F dává větší smysl než M5.
Bájíte o autě, ve kterém jste nikdy nejel a píšete o tom zasvěcené články😊 když se v auto.cz testovala M5 ještě jste nebyl v redakci, tak jste si vymyslel, že to bylo na jiné akci, potom zase že to bylo soukromně. Chápu, že se chcete zavděčit Lexusu, ale psát bulvární nadpisy o "autě co dává větší smysl než M5" bez přímé zkušenosti je hloupé.
Ne, nemohl bych tak zpochybnit, protože nemám zájem to dělat. Jen mně praštil do očí zjevný nesmysl.
Ne, nemohl bych tak zpochybnit, protože nemám zájem to dělat. Jen mně praštil do očí zjevný nesmysl.
Jste moc do detailu 😄 Já bych osobně ideu toho vyjádření, že dává smysl LEXUS v tomto stylu, bral. M5 se potupně stává extrémně velkým a těžkým kladivem, co je technicky vždy plné novinek a ďábelsky rychlé, ale ne již tak zábavné a ideově se vzdaluje od původního M5. Ale je to přirozený trend a určují ho i zákazníci co vozy BMW reálně kupují, jako vy např. předpokládám. Já osobně koupím spíše ten Lexus, ale chápu oba tábory tj. velké uznání kvalit M5 současné, ale i trochu hlasy rozhořčení nad ním i přes nepopiratelné kvality toho vozu...
M5 neměl nikdy filizofii být mrštným sportovním autem, byl to "ubersedan". GS s atmosférickým motorem by se asi lépe srovnávalo s předchozí M5. Reklamní tvrzení z článku o tom, že M5 nemá trakci, zatímco GS je na tom lépe než čtyřkolky apod. - cuká mi v koutku. Že když na výjezdu ze zatáčky na dvojku dám plný plyn - M5 se nerozjede, zatímco GS vyrazí bez zaváhání - no to je fakt estráda... Počkáme si pár týdnů na názory jiných testerů, a předpokládám, že to bude stejné jako u vždy: "americký automat", "řízení s nulovou zpětnou vazbou", "zajímavá alternativa pro kupce co nechtějí německé auto"...
Že je atmosférický motor, zvlášť s tímhle obsahem, to NEJ, to si nemusíme říkat, to všichni víme. Ale má ho každá druhá amerika a samo o sobě to není záruka ničeho.
Viz nový Mustang.
Že je atmosférický motor, zvlášť s tímhle obsahem, to NEJ, to si nemusíme říkat, to všichni víme. Ale má ho každá druhá amerika a samo o sobě to není záruka ničeho.
Viz nový Mustang.
Povedenej Lexus IS 350 se tu neprodává protože by prostě o něj v chudý dieslama zblbý Evropě nebyl zájem. Ale je to škoda, to jo :-!
Zajímavej by moh bejt novej IS 200t 180 kW s novym 8 st. Aisinem z RC-F
Zajímavej by moh bejt novej IS 200t 180 kW s novym 8 st. Aisinem z RC-F
Fajn test, pekné video, Ondřej v ňom hlavne skúšal rozdiely jednotlivými režimami, ale bolo cítiť, že si jazdu užil. Keby mohol zatlačiť na pilu, tak by určite dal kolo o min. 10 sec. rýchlejšie a stále s prstom v nose, len ten volant keby bol naopak 😄
Návykový zvuk motora, RC-F v civilnejšej podobe, za mňa :yes:
Návykový zvuk motora, RC-F v civilnejšej podobe, za mňa :yes:
😄 MX-5 2.0, poté test GS-F, super závěr sezóny z novinářského pohledu, ne? :yes:
Oba tyto vozy mne baví sejně jako pana recenzenta. Boží...
Oba tyto vozy mne baví sejně jako pana recenzenta. Boží...
Nemám choutky na podobný sportovní cruiser, ale samotný hodnocení ve mě budí nadšení.
OT: Ondro, přeplňovaný F1 se začaly objevovat teprve právě na počátku 80-tých let, kdy Jarama končila. Je dost dobře možný, že právě kvůli tomu 😉
Já teda ne, vono ochrana výrobce, že.
Až by to nějakej mimon v americe honil 5 minut na max otáčky, tak to tomu motoru udělá straaašně dobře.
Proto je to všechno nstavený tak, aby si to samo přeřadilo v červeným poli.
Manuál můžeš držet v max otáčkách taky, nebo tam dokonce šoupnout dvojku místo čtyřky a tak >😒]
/dokonce se dvěma jezdím/
To je fajn stroj >😁 >😁
/tím netvrdím, že neexistují automaty, které fungují jak říkáš, třeba mercedesy co jsem zatím potkal/
To samý to bylo u 4st automatů s volbama L či 1,2,3
Taky si tam zařadil jedna či L, a až to dolezlo do červenýho pole, samo to přeřadilo výš.
Tohle si ale můžeme říci i v poklidném akademickém duchu, ne? 😉
Mal som aj automat DSG, ale prestalo ma to bavit, tak som presiel na manual, ktory si teraz viac uzivam. Ak by som zil v meste a musel si zvykat na zapchy, tak by som mozno automat uvital, ale kedze jazdim najcastejsie medzimesto...som skor za manual!
P.S. na zimu a drifty sa uz tesim, staci ze trosku poprsi, nemusi sa stale cakat iba na sneh >😁
Moc pěkné čtení
Jinak já bych ty choutky měl >😒]