Možná by to šlo napsat obráceně: Nekoupí to určitě ten, koho bude zajímat kolik to "žere" (ten nekoupí ani jedno z porovnávaných aut), ani ten, komu bude vadit, že stojí o 6000,- víc než Ečko :-) a už vůbec ne ten, komu bude připadat nejškaredější. Ty to tedy nebudeš zcela určitě.
Koupí si to nejspíš někdo, komu se bude líbit naprosto špičkový atmosferický osmiválec, má rád japonská auta a přežije (nebo se mu bude dokonce líbit) design (což je naprosto subjektivní záležitost).
Je třeba se na to podívat jinou optikou. Poctivý atmosférický motor nabízí zajímavý charakter, poctivý pěkný zvuk a výdrž, o které se turbomotorům může jen zdát. Největším minusem je pak přední maska a řídké zastoupení u nás.
Každopádně palec nahoru za to, že jdou proti ekofaši proudu. A co já bych bral... Dodge Charger SRT Hellcat.
Přesně tak, ten motor je klenot. Trošku mu ubírá převodovka, ale přesto je to pořád paráda. Já asi před týdnem objednal RCF, jak mě nadchnul :-)
Ten Charger je už opravdu brutální stroj, to bych potřeboval taky vyzkoušet !
ja by som si kupil prave Lexusa (keby som na to mal) a to kvoli japonskej kvalite a spolahlivosti, spickovo spracovanemu interieru a hlavne bude nas len zopar ktori si to kupia cize budem sa citit vynimocny a btw japonske auta sa nekradnu, takze budem aj kludne spat ;-)
Ale určitě si to dlouhodobě užijí poté, je to charakterem i zaměřením trochu jiné auto než ta supertechnická řešení od BMW a konkurentů. Vše super vozy, ale pro mne Lexus svym charakterem i stylem vede. I když není nejrychlejší a tak. Na druhou stranu, jsou to již taká čísla u všech, že skutečně nedostatek výkonu tam není. Nejde o superspeciál na okruh, ale supersedan luxusní a sportovní :yes::-) Já se těším moc na něj.
Naživo je to velmi zajímavé... Má to mnoho úhlů a perspektiv k objevování, charisma tam je a originalita. Cena realistická dle mého. Já osobně bych jistě koupil GS-F, jasně odpovídá mým preferencím a je to nástupce IS-F, které řídím, více než RC-F svým charakterem, tj. opravdu je to výborný stroj. určitě budu chtít vyzkoušet.
Dle recenzí samo nedosahuje co do výkonu svých konkurentů z velké Nemecké trojky, ALE je fantasticky charismaticky a celkově je dodelany a vyvazenejsi dokonce nez chuligán RC-F. Stejne se ale rychlostne pohybujeme v extremnich cislech. I přes váhu navíc prý pocitově velmi solidní a kvalitní. Design je trochu šílený, ale třeba zestárne se stylem a uvidíme. Naživo je to lepší než foto.
Má své místo a něčím co nevyjadřují čísla své konkurenty předčí, jde o volbu každého, co považuje za nejlepší. Hanit GS-F by ale byla chyba.
pod podobnými auty se vždycky nejvíc pobavím, aneb jak český Bych a slovenský brat Bysom hodnotí auta. Tolik "jasných názorů" se hned tak nevidí. >:D:yes: