Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen oficiálně: Emisní software má i motor 3.0 TDI

21 komentářů

IPace
a nebude snazsi rovnou priznat ze emisni soft maj uplne vsechny koncernova auta od nejakeho datumu?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Furt je to lepší, než kdyby to tady dávali postupně podle vin. 😉
150 kWh
mozno ani ten datum nie je potrebne udavat ... 😄
Avatar - Snooob
Snooob
To sú blázni!! 8-s
Avatar - R32
R32
Nie... len podvodníci. >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...ale vzhladom na to, ze to je motor vyvijany "by Audi", tak uz mam dovod byt fakt ze poriadne naßraty ! :-!
Tak som zvedavy, co to bude znamenat pre tych nie malo znamych, co ho maju ;-\
150 kWh
V bananovych statoch ako je ten nas urcite nebude potrebne robit zvolavacku. Tam sa to "osetri" inym sposobom. Kludne povedz znamym nech nemaju obavy 😄
Avatar - Machýrek
Machýrek
Proc to tak prozivas? Ono to ma nejaky podstatny vliv na tvuj zivot?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
skoro 😉
hodne ludi ma bere ako cloveka, ktory sa v Audi vyzna. A nie jeden si ju vdaka mojmu doporuceniu kupil. No a teraz to trosku moze podkopat moju reputaciu... 8-s
Blbe je, ze oni to boli skoro vsetko 3.0 TDi ( ano, 1x 4,2 TDi a aj 1x aj 2.0 TFSI...ale...) :😉
Avatar - Machýrek
Machýrek
Zrovna predmetny motor mam taky v jednom aute. Jsem s nim spokojeny. A nejaky "podvodny" sw me zajima asi tak stejne, jako treba "podvodna" sedacka, nebo treba "podvodna" kapota atd. Tak proto se ptam. Nechci rypat 😉
Avatar - defusiq
defusiq
A když ta podvodná sedačka začne mít dopad na zdraví? Třeba, že by se uvolnila při havárii, pořád by vás to nezajímalo. Problém neni, že to vypouští víc emisí, problém je, že těch motorů je tolik, že to začíná být skutečný problém.
Ale ono tím, že je to motor made by Audi značí jen to, že VW je monopol vlastnící značky, které vlastně už ani nejsou značky, jen jiný název pro VW, který diktuje naprosto všechno "pro dobro všech".

(viz airbagy Takata....najednou obrovská katastrofa)
Avatar - Hittman
Hittman
A co třeba chemie, co se cpe do dováženého ovoce a zeleniny k nám? Třeba čerstvá rajčátka z Maroka, papričky ze Španělska, atd. Já tedy (nemám zahrádku) už dnes vlastně ani nevím, jak takové rajče či paprika má vlastě chutnat. Nehledě na ty látky, co do toho cpou, a vlastně i americké geneticky upravené potraviny, které se nejprve zakázaly dovážet, pak se to potichu po zadupání si Ameriky opět povolilo.....
Ale to, že mám v autě software, který zlepší chod motoru, omezí jeho dušení a sníží spotřebu, to mne trápí dáááleko méně, než spalované petky na ostravsku...
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁
252kW
Škodováci budou mít nižší prémie a zodpovědným manažerům ani nezabaví majetek. Manažeři v Das Filcka mají jen obří plat a nulovou zodpovědnost. Díky bohu, že studenti medicíny chtějí svojí práci dělat i z různých osobních důvodů a tento lidský odpad z Německa morálně překonávají stejně jako člověk gorilu. Zajímal by mě názor nějakého škodováka. Loajalita asi zůstala jen úplným blbcům.
Mig_35
4,2 TDI?
no, upřímně, jsem docela překvapený😊))
jossalito
Jsi si jistý, že člověk morálně překonává gorilu? >😁

Zatímco gorila jedná v drtivé většině čistě pudově a je tudíž relativně lehce čitelná, člověk je schopen jednat třeba jen a pouze na základě podrazů a vypočítavosti. Tydlety "vlastnosti" jsou signifikantní především lidem.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Nevzývej multinicka >😒] 😉
marianek
... už týden stará zpráva. Zajímalo by mě, co redakci trvalo tak dlouho, ji uveřejnit.
Smutné na celé věci je, že se z toho podvodníci z VAG v Evropě asi vyvlíknou bez citelného trestu.
Avatar - R32
R32
Problém je, že automobilky "neprotestovali" proti ťažko splniteľným normám ktoré Brusel presadil. Radšej sa spoliehali na laboratórne splnenie ktoré nemá s reálom nič spoločné a to sa teraz nebavme len o nafte a len o VW. Cestičky ako to splniť sú zrejme čoraz zložitejšie, už nestačilo odstaviť všetkú el. záťaž, naliať olej riedky ako voda, prehustiť pneu, nastaviť ideálnu teplotu, start-stop, atď. už musel prísť na radu aj oyebovací software.
Prečo sa neozvali, že tieto normy sú skrátka nesplniteľné, teraz sa riešia následky nie príčiny... choré 8-s
Gvick2
Ale ozvali a mnohokrát
[odkaz]
[odkaz]
V tom prvním odkazu si pusť video s tou paní eurokomisařkou přes emise, myslím, že hodně vypovídá o nekonečné omezenosti EU úředníků.
kuny
my v automotive se proti nesplnitelnosti nirem ozyva e dnes a denne. a hadej co je nam to... je nam to * platne, protoze na druhe strane prakticky vzdy bez vyjimky sedi urednicky d€bil, ktery tomu rozumy jak koza petrzeli, ale ma v ruce normu a ta je svata. takhle to funguje v dodavatelske retezci napric celym automotive.