Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Mazda2: Méně kil odolnost nesnižuje

Menší a lehčí než předchůdce. Zato mnohem atraktivnější a s lepšími jízdními vlastnostmi. Taková byla druhá generace Mazdy 2 A jak ukazují léta, ani důsledné šetření každého kila nemusí být vykoupeno omezenou odolností a spolehlivostí.
Zpět na článek
3. 12. 2015 08:55
3. 12. 2015 09:04
3. 12. 2015 09:45
3. 12. 2015 10:03
3. 12. 2015 10:16
3. 12. 2015 10:25
3. 12. 2015 10:22
3. 12. 2015 10:32
3. 12. 2015 17:48
3. 12. 2015 09:38
3. 12. 2015 09:46
3. 12. 2015 09:59
3. 12. 2015 10:15
3. 12. 2015 10:10
3. 12. 2015 10:16
3. 12. 2015 17:49
3. 12. 2015 10:04
3. 12. 2015 09:49
3. 12. 2015 09:52
3. 12. 2015 11:12
3. 12. 2015 10:45
3. 12. 2015 19:11
3. 12. 2015 15:10
3. 12. 2015 19:21
3. 12. 2015 17:09
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 08:33
Přesně
z těchto důvodů můžu každému doporučit benzíny mazda. Rozvody jsou jen řetěz, vačka, vymezovací díl a ventil. Vše vyrobeno přesně precizně, včetně napínáku. Nic neřešíš, nic neměníš. Dvojkové šestky 2,0 s tímto řešením mají 250 tisíc km bez jakéhokoliv zásahu. Jen se musíš starat o olej.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 08:55
Re: Přesně
Ale auto není jen ten motor, bohužel. Jinak auto to bylo na svou dobu pohledné, ale v záři nové dvojky dost upadá do šedi a dříve než kdy předtím v tom vidím Fiestu :-)
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 08:58
Re: Přesně
Když někdo kupuje ojetinu, tak má jistý rozpočet a některé estetické věci musí stranou. Jinak samo když ses ozval tak mě napadlo srovnání s francouzi, ..................... ale nechám tě žít. ;-) >:D
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 09:04
Re: Přesně
Nejezdím francouze, povídej ;)
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:32
Re: Přesně
Máš je jen na plakátech v pokojíčku? ;-)
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 09:45
Re: Přesně
Ani to ne, jen se mi některé vozy líbí a míval sem Lagunu před 5ti lety :-) A svuj pokojíček už nemám pár let :-( >:D >:D Tak povídej už >:D
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:54
Re: Přesně
Renaulty se řeší v x vláknech několikrát denně, spíš zkus najít něco negativního na mazdu. A pokud budeš čerpat z těch modelů 626, tak uveď kvůli objektivitě jejich stáří.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:03
Re: Přesně
Já přeci proti Mazdě nikdy nezbrojil >:D To si si spletl diskutéra >:D Nepotřebuju na ni hledat něco špatného a nevím proč vlastně jedeš do Francouzů ;) Na to tady máš lepší odborníky, kteří tipují Megana na vrchol prodejů v Evropě a podobně.

Některé Mazdy mají horší interiéry, ale po faceliftu třeba 6tka je hodně povedená, nelíbí se mi vlnobití kombíku, pak se proslýchá o problémech s naftovými motory a všechny Mazdy co jsem měl kolem sebe do první 6tky a 3ky jsou zrezlé jak prase >:D Před pů rokem jsem s kamaradem tyhle auta obcházel a každá Mazda byla zrezlá (cca 10 let staré) to třeba Megani nejsou ;)
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 10:13
Re: Přesně
Tak to jsme si nerozuměli, prvním tvým příspěvkem jsem měl pocit, že spíš ty to chceš stočit k Renaultu. :-)
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:16
Re: Přesně
Ať čtu jak čtu tak sem psal ze se mi vuci nové dvojce už tak nelíbi a ze je podobna Fieste a tu dela pokud vím Ford :-)
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 10:17
Re: Přesně
V pohodě, není důvod se špičkovat.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:25
Re: Přesně
Já to beru s humorem celou dobu ;) Jen sem moc právě nepochopil tvé reakce a útok na Francouze >:D Nevím, kde si je vzal >:D Asi tajná touha >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 10:19
Re: Přesně
Jinak mazdy jak píšeš do mod. 6 jsou auta s r.v. do r. 2001, které auto není dnes zrezlé?
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:22
Re: Přesně
Tak třeba ty Renaulti moc nerezli, to je fakt, pak prémiovky, Audiny, jinak mě toho moc nenapadá :-) Ale 6tka a 3ka už jsou r.v. 2003-2004 atd... A i tam se koroze už pěkně projevuje :-) Viděl jsem práve v ESA jednu trojku a ta byla orezlá kole nádrže... dost neobvyklé že? Nemyslím uplně kolem otvoru, ale tak ve vzdálenosti pár cm puchýře.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 10:27
Re: Přesně
Tak jo, renault je lepší.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:32
Re: Přesně
Radši orezlej blatník, než zadřenej motor ne? >:D Ale s antikorozní úpravou karoserie snad pořádně jako jedni z prvních přitáhl Peugeot i když třeba i ty 406tky z přelomu tisíciletí maj taky své :) Renault má v hodně inkriminovaných místech plasty (blatníky, nárazníky) tak monžná proto. Zrovna třeba ta Laguna a Megane II.generací
Avatar - twistedTSD
3. 12. 2015 12:52
Re: Přesně
Řešilo se to už pod Pětkou, reznou i mladší ročníky a podstatně více než konkurence.
4. 12. 2015 07:40
Re: Přesně
kazdej chlap ma svuj pokojicek
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2015 09:38
Re: Přesně
To není, ale Mazdy mají dobré i převodovky a podvozky.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:41
Re: Přesně
Jo jo, mimo rychlejší zkáze podléhající zadní brzdy, ty auta nemají výraznějších problémů. Stačí porovnat ramena a závěsy mazdy po 100 tis. km třeba s italy, nebo francouzy, respektive to ani nesnese srovnání.
Jinak samozřejmě starší mazdí diesely nejsou výhra.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 09:46
Re: Přesně
Jak tak čtu, tak ani novější diesly moc neválejí ;) No vidiš a to francouzi zase umí dobře >:D Když už jsme u toho...
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:55
Re: Přesně
No jejich 1,9 Dci předešlé generace přivádí k šílenství dost lidí >:D , ale jinak souhlas, mazdě diesely nikdy moc nešly.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 09:59
Re: Přesně
Až na jedno repasované turbo mi sloužil asi 100 tisíc km na jedničku, moc nežral, celkem i jel, byl tichý :-) Zněl jako letadlo.. nema problema >:D Ale znovu bych si ho nyní bazarový nekoupil, protože po těch letech to předemnou někdo mohl dost dodělat v oblasti péče a zacházení s vozidlem a na to jsou tyhle staré Dci dost choulostivé. Kamarád ho má taky v Megane 1. doteď, přes 300 km a motor je jediny co pořád jede :-) Jen čeká kdy umře, aby měl duvod si koupuit jiny auto >:D
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 10:05
Re: Přesně
Šak já furt říkám, že pokud renault odstraní ty "dětské nemoci", které lidem zvedají adrenalin, tak nová laguna /sorry talisman ;-) /bude mít úspěch /ono je to často o ceně komponentů/. Navíc má dobré načasování vzhledem k tomu, co se děje v čr ohledně korejských značek.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:15
Re: Přesně
Na Talismana jsem hodně zvědav. Pořád pokukuji po showroomech jestli už tam stoji a nic. Problém vidim v tom ze mu chybi větší motory a možná i ta trubka vzadu není nejpovedenější reseni. Na druhou stranu se těšíme na palubu. On ti to tu málokdo přizná a ale už dvojkova laguna mela měkčenou palubku a vyplně dveri obšitý textilii. V initiale to bylo obsito kůží a myslím že i nejake kusy to mel i na palubce. Trojkova byla v interieru hodně dobra a tenkrát jsem presedal z nové O3 velebene za interier do Laguny 3 a rozdíl byl minimalne o tridu a to se nejednalo o nejvyssi výbavy. Otázka je jak se Talisman popasuje s tim vším ale vw fans ač si to nepripusti tak už není doba passatu b5 který nastavil laťku kterou bohužel v tom interieru a jeho bytelnosti již nezopakoval.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2015 10:10
Re: Přesně
Oni ty diesly umí stejně, ale ve srovnání se zbytkem auta u francouzů vynikají a u Mazdy je to nejhorší část. :-|
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:16
Re: Přesně
Francouzi nejsou jen Renault :-)
3. 12. 2015 17:49
Re: Přesně
Všetky diesle, čo v mazdách robili problém, boli od PSA, hlavne 1.6 hdi - hnusný zakarbonovaný nepodarok. Narozdiel od mazdáckeho 2.0 MZR-CD, ktorý žiadne zásadné problémy nemal.
3. 12. 2015 10:52
Re: Přesně
Do Mazdy diesel nepatří...
3. 12. 2015 10:04
Re: Přesně
Každému ne. Kdo chce jezdit na LPG, měl by se Mazdě raději vyhnout. Kontrola ventilové vůle poslechem a její seřízení výměnou celého zdvihátka, to je fakt šetření na nesprávném místě.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 10:08
Re: Přesně
Jasně, lpg je jiná záležitost.
Jinak to není šetření, je to přesně naopak - kvalitní přesná práce z kvalitních materiálů. Potom to vydrží tolik co má a ještě navrch. Ono taky ten retěz, nebo napínák nestojí dva tisíce.
Avatar - Swordfish76
3. 12. 2015 09:49
Mazda 2
Jj, Mazdu 2 1.3 /63kW z roku 2008 jsem koupil od rodičů pro manželku a ta si ji nemůže vynachválit. Na městské a příměstské pojížďky s dětmi a na nákupy je to ideální malé auto pro ženskou. Podvozkově je hodně tvrdá, ale jistá a je zábava ji řídit, jde výborně a okamžitě za plynem. Spolehlivost je ukázková - měnili jsme jen spotřebák, závady nebyly žádné. Problémem jsou ceny origo náhradních dílů - když táta ztratil sklopný klíček a chtěl udělat nový, tak v Mazdě si řekli o cca. 8.000 Kč !!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 09:52
Re: Mazda 2
Mluvíš předpokládám o klíčku s dálkovým ovládáním? Nebo o obyčejném mechanickém? V prvním případě tahle cena není nestandartní a u jakékoliv mainstreamové konkurence to stojí podobně od 5-10 tisíc :-) A je jedno jestli je to B segment, nebo střední třída :)
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 11:01
Re: Mazda 2
U Mercedesu si řekli asi o 5500,- a to je ten "bezklíčový".
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 11:12
Re: Mazda 2
Já měl Laguna kartu za 7, u Fordu tak cca stejně a ani jedno není bezklíčkové :-)
Avatar - Swordfish76
4. 12. 2015 10:34
Re: Mazda 2
Jj, sklopný klíček s dálkovým ovládáním. Druhý k autu byl už jen obyčejný mechanický. Takže abych mohl otevírat auto dálkově, musel jsem za 1.500Kč koupit uviverzální dálkové ovládání a nechat ho namontovat. Furt lepší než vysolit těch 8 tisíc za nový klíček. Fakt jsem nečekal, že u ostatních značek to stojí podobně. 8-s
3. 12. 2015 10:19
Mazda je Mazda
...co napsat víc? ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 11:03
Re: Mazda je Mazda
Přesně tak. Až u ojetin pořádně poznáš auto a Japonci jsou prostě jasná volba. Většina evropských šidítek se na podstatných místech už dávno se*e...
3. 12. 2015 12:55
Re: Mazda je Mazda
a nebo ještě... ji máš od nákupu po celou dobu jejího života :-) Což v případě jedné z mých Mazd je 12 let a 298000 km... a ještě je, jen už taková osamocená v rohu stodoly, občas na ježdění po soukromých polňačkách pro dítka neplnoletá a neposedná :-)
EDIT: pro ty, co používají jako argument předsudek o reznutí... tak zatím teda nikde nerezne M3 2003 :)
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 13:02
Re: Mazda je Mazda
Tak on to do té doby předsudek nebyl. Zhruba tam se to začalo lámat, dnes už snad ok. Já měl tentýž ročník, ale ještě jednu z posledních 323F a ta rez na podvozku a zadních lemech byla jediný problém.
3. 12. 2015 13:24
Re: Mazda je Mazda
Jo, ony ty 323 byly takové neošetřené, on i ten Xedos9 byl takový sžírající se a vyžadoval péči, a 626 se také nebála spolknout sama sebe. Ale od dvojky, trojky a šestky se nic takového neděje, pokud s tím člověk alespoň třikrát v zimě zajede na myčku nebo si doma ostříká hadicí... a především se nebojí konfigurovat při nákupu lapače (zástěrky) jenže já na diskuzích čtu ještě dnes, jak ty Mazdy strašlivě reznou... a dle mé osobní zkušenosti plácají nesmysly vyslechnuté někde u piva :-)
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 13:59
Re: Mazda je Mazda
Ano, bylo to tak. Ono žádné auto není dokonalé a díky tomu se tu máme o čem bavit.

No počkat, já vlastně zapomněl jaká dokonalost je Golf nebo Okta >:D
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 14:06
Re: Mazda je Mazda
No ono všichni ti frantíkáři těží z jediné věci - šestka před FC měla problém se zadními blatníky, které měly z nepochopitelného důvodu mezeru v nástřiku antikorozní hmotou. Jednalo se patrně o špatné naprogramování stroje. U fc od r. 2005 vše vyřešeno. Všichni se toho ale chytli jak how... košile a teď to do nekonečna melou, až z toho je, že mazda rezne. Kdybych se takhle chytil jen destiny závad, kterými trpěl a trpí třeba takový renault, tak už by musel snad zmizet z povrchu zemského.
Ono vše ukazují ceny ojetin, do těch se více či méně promítá spolehlivost a náklady na další provoz. Jak si stojí mazda je celkem jasné.
3. 12. 2015 14:15
Re: Mazda je Mazda
Tak jsem teda mrknul na ceny ojetin Mazda... a je to srovnáním v daných kategoriích /segmentech/ naprosto jasné ;-)
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 14:45
Re: Mazda je Mazda
Hele, tebe nějak ten Renault štve co? >:D Vždyť ti tu nikdo nikde necpe nic o Renaultech. Navíc si myslím, že když už, tak by se Mazda měla srovnávat s celou Evropskou konkurencí, nebo si snad myslíš, že na VW se nechytá? Já si to nemyslím...

A takto staré Volkswágny také nereznou. Vím, že byl problém u prvních dvojkových Oktávek, ale také né u všech. Jinak Golfy, Passati na tom jsou celkem solidně :-) Na druhé straně je třeba Ford, který v těchto modelových rocích také válčil s korozí (Mondeo III třeba).
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 14:59
Re: Mazda je Mazda
Neštve, jen mi připadne směšné srovnávat auta, které dlouhodobě obsazují žebříčky spolehlivosti v prvních pozicích s těmi, co jsou pravidelně na chvostu.
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 15:38
Re: Mazda je Mazda
Přesně tak. Ale oni si stejně po přečtení těch žebříčků znovu koupí VW jako soused. Vždyť ti japonci přece reznou a náhradní díly stojí majland! Viď mámo? Starý dobrý TDI...
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 16:51
Re: Mazda je Mazda
No... když >:D Já už se tě ptal výše... kdo tady v diskuzi srovnával mazdu s čímkoliv? >:D Asi si sedím na vedení >:D Pročetl jsem diskuzi několikrát >:D
Avatar - Lackey
3. 12. 2015 10:45
M2 1.5 GTA
Kupili sme M2, ako novu M2 2 1.5 GTA, predana po 5 rokoch 70.000 km, z dovodu vymeny za auto s automat prevodovkou.
... "větší patnáctistovka je v dolním spektru stupnice otáčkoměru mdlá..."
Hmmmm.hmmmm, kde k takemu hlupemu tvrdeniu prisiel autor clanku, neviem.
Nikdy som si nic take nevsimol.
Samozrejme, ak niekto jazdi ako blb, so zaradenym V. rychlostnym stupnom po mestskych komunikaciach, tak bude mdlý, hlavne ten co sedi za volantom 8-s

1.5 GTA , nie je to hot-warm-hatch ?????
Maximalnu rychlost dosahovala 200km/h a hockedy vedela zdeptať sebavedomie majitelov aut ovela vyssej kategorie, tak na okreskach, ako aj na dialniciach.
Vsetko pri celkovej priemernej spotrebe 6,7 litrov /100 km.
Zaradil by som ju do kategorie "sleeper".

Autor clanku testoval asi najzakladnejsiu vybavu M2, lebo to, co je vymenovane v zavere testu, ako zapory, pre verziu 1.5 GTA z toho neplati nič.

Na M2 som mal problem za celych 5 rokov len s praskajucou tycou volantu-vymena v ramci zvolavacej akcie mazda.
Doslo tiez k vymene prednych tyciek stabilizatora-ako dosledok kombinacie nizkoprofilovych pneu 195/45 s CZ/SK cestami.

Skoro som zabudol reagovat na dalsiu "mudru" pripomienku autora clanku..... M2 nema kontrolku vysky hladiny oleja... ?!
Za cely cas som nikdy, nikdy nemusel dolievat olej, od vymeny do vymeny oleja nebola takmer ziadna spotreba oleja, ziadny unik.
U mazda áut taká kontrolka by bola a je totálne zbytočná.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 11:06
Re: M2 1.5 GTA
No warm hatch to prostě není, jen HB se slušnou dynamikou. Warm hatch je imho třeba Suzuki SS.
Avatar - Lackey
3. 12. 2015 19:11
Re: M2 1.5 GTA
Pred zamenou M2, som vyskusal aj tvoj Warm hatch Suzuki Swift Sport 100 kW a nemozem povedat, že by Swift malo v sebe viac "warm-u alebo hot-u", ako M2 GTA.

P.S.
O jazdnych vlastnostiach a kvalitach Swiftu viem pomerne dost, lebo sme napokon vymenili M2, prave za Swift AT. M2 bola, je o chĺp lepsia vo vsetkom.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
3. 12. 2015 14:36
Re: M2 1.5 GTA
Zdravím. K té mdlosti motoru 1.5 .Vím to od kolegy, který ji kdysi testoval jako novou a tohle mi řekl a kdysi to i napsal. Samozřejmě každý má jiné nároky. Možná, že ty jeho jsou příliš velké. Těžko říct. K té kontrolce hladiny oleje. U našeho starého Peugeota olej též nedolévám a snímač hladiny má. Nejde o to zda jej doléváte či ne. Je to prostě dobrá věc a Mazda2 je podle mě skvělé auto, leč zrovna tohle ji chybí. Testoval jsem asi nějakou střední verzi. Mělo to kožený volant i samočinnou klimatizaci. Jak ostatně píšu. Na vysvětlenou vše.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 15:02
Re: M2 1.5 GTA
Je fakt, že do mazdy 6 II když se rozsvítila kontrolka oleje mazání, tak už bylo většinou pozdě a motor lehce přidřený, xedosy tím byly proslulé.
3. 12. 2015 15:10
Re: M2 1.5 GTA
Oficiální parametry GTA jsou 188km/h a sprint za 10,4. To skutečně není ani warm, zvláště v konkurenci motorizací, které šly v té době koupit u konkurence. Při podobných výkonech jsem si to nemyslel třeba ani o mém prvním autě v roce 2000, kdy tohle zvládala Felda 1.6 s ostrou vačkou.
Avatar - Lackey
3. 12. 2015 19:21
Re: M2 1.5 GTA
Teoreticke technicke hodnoty su jedna vec a skutocne vlastnosti auta, motora vec druha.
Sucasne s M2 som jazdil na aute s 136 kW motorom.
Mal som lepsi pocit z M2 a lepsie sa mi jazdilo s M2, ako v aute s predimenzovanym, ale ťažším motorom.
Š Felicia 1.6 patrila medzi velmi vydarene auta, niet pochyb.
3. 12. 2015 11:37
Ještě jedna svolávačka
Chválím dobrou recenzi, ačkoliv si některými popisy silnější 1.5 jistý nejsem.
Máme doma nejslabší 1.3 a po vyzkoušení silnější mohu říct asi toto - rozdíl výkonu je znát hlavně díky klimatizaci/ventilaci... Zatímco my máme manuální klimu, která žere víceméně konstantně výkonu, kamarád měl automatickou. Při vypnuté ventilaci jsem moc velký rozdíl necítil, zátah od nízkých otáček stejný, špička nepatrně lepší. Při foukání je to však o něčem jiném.

Proto doporučení pro potencionálního zájemce - chcete-li používat klimatizaci, jděte do automatické se silnějším motorem. My ji prakticky nepoužíváme (občas pustíme kvůli udržování kondice), protože se to s ní dá maximálně při konstantní rychlosti... Několikrát se mi stalo, zejména ze začátku, že jsem s poklesem výkonu nepočítal a málem nestihl projet to, co jsem potřeboval (typicky odbočení vlevo). Ano, stačí dát více (ideálně plný) plynu, ale ten rozdíl je tak velký, že na to musíte myslet a nestačí to řešit intuitivně.

Každopádně v textu chybí zmínka ještě o jedné svolávačce, kterou jsme měli - nevím co to bylo přesně, ale nějak ložisko v zadním kole (hlavně pravém). Dá se to určitě dohledat na internetu. Je to 100% potřeba. Ty zadní kola jsou hodně háklivá, zejména před faceliftem...

Ohledně servisu - ze začátku jsme jezdili do Prahy a byla to ta nejhorší volba. Tenkrát Autocentrum Duba (dnes již Mazdu nedělá) měl cenu za práci 650Kč/h, fakturoval o téměř litr více oleje, ošetření/kontrolu podvozku dělal jen opticky. Po dvou letech jsem začal jezdil do Bošina Servisu u Kolína (pro mě je to prakticky stejná vzdálenost, jak na druhý konec Prahy), mohu maximálně doporučit. Rodinná firma, skvělý přístup, M2 práce jen 350Kč/h (ceník je na netu), nemění to, co není třeba, férový přístup. Jako bonus řeší podvozek skutečně tak, jak se má - voskuje se a ošetřují se dutiny karosérie... To vše za poloviční peníze na faktuře a s jednoznačným vlivem na kvalitu. Díly jsou sice stále stejně drahé, ale měníte jen to, co je třeba. Snad mi mou zkušenost potvrdí další diskutující, aby to nevypadalo jako laciná reklama...

A ty kuny - naprostá pravda. U žádného jiného auta se nám to nestalo, ale u M2 si pochutnaly krásně... :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2015 17:09
Jedna poznámka
Mazda 2 minulé generace je určitě vynikající malý hatch, jedna konstrukční chybka by se ale u ní přece jen našla a v článku není zmíněna - v žádné, ani nejvyšší výbavě to auto nenabízí volant seřiditelný i v podélném směru a tímto nedostatkem v době její výroby snad už netrpěl žádný vůz tohoto segmentu... Vím, že to auto řídí většinou drobné žen,ale stejně... ;-\ :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Lackey
3. 12. 2015 18:59
Re: Jedna poznámka
Mas mylne info, vo verzii GTA, M2 malo(má) zvislo aj pozdlzne nastavitelny volant.
3. 12. 2015 21:21
Re: Jedna poznámka
To ale mluvíš o současné generaci, ne o té minulé, že?
Avatar - Lackey
3. 12. 2015 22:56
Re: Jedna poznámka
Pisem o Mazda 2 GTA DE

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud