Novinky
Meganu RS Trophy někteří novináři dokonce přirovnávají k jízdě v 911 GT3.Renault prostě tyhle malé dravce umí.Akorát já mám smůlu a ještě jsem žádného nevyzkoušel.Jsou vzácnější než imprezy,eva a dokonce i ferrari vídám častěji.
Teraz som pozeral fastestlaps a k tomu Cliu RS 220 sa udáva čas 8:23 min. Ako je to teda? [odkaz]
:yes: Neni nad to si overit zdroj autorovych informaci.
A skvely cas, i ty male HH jsou neuveritelne efektivni.
A skvely cas, i ty male HH jsou neuveritelne efektivni.
Skutočne neviem, odkiaľ má autor tú cifru, pretože aj samotný nemecký AMS (ktorého redaktor ten čas spravil) udáva 8:23 min. 8-s
[odkaz]
Inak ten čas 8:23 min. je parádny, poráža mnoho väčších a výkonnejších HH ako je GTI Performance či Focus ST (s ním spravil ten istý šofér čas 8😁9 min, čo je obrovský rozdiel).
[odkaz]
Inak ten čas 8:23 min. je parádny, poráža mnoho väčších a výkonnejších HH ako je GTI Performance či Focus ST (s ním spravil ten istý šofér čas 8😁9 min, čo je obrovský rozdiel).
i tak je to spatnej cas kdyz to schade prolitla za 8:22 jenom zapomeli napsat ze tu zkracenou verzi >😒]
To je treba samozrejme rozlišovať a porovnávať porovnateľné. Tiež som pozeral nejaké onboard videá z NS a nechápal som, ako napr. mohol chalan so sériovou Cuprou spraviť čas okolo 8 minút v "bežnej premávke", až som zistil, že je to verzia trate "Bridge to Gantry", ktorá je cca. o kilometer kratšia, ako plný okruh.
Pokud vím, Octavia RS na fastestlaps žádný čas pro Nordschleife nemá, 8😁0 je jen nějaká spekulace pro plnou verzi, která je ale spíš optimistická.
AutoBild testoval RS combi na Contidromu, s časem 1😁8.24... což je o necelou sekundu pomalejší než Golf R a o více než sekundu rychlejší než Focus ST kombi.
[odkaz]
Clio RS Trophy 220 i Octavii RS Combi jel Tommy Maino na Franciacortě, Octavia byla o chlup rychlejší.
[odkaz]
Ale holdenovi samozřejmě o žádné časy nešlo...
AutoBild testoval RS combi na Contidromu, s časem 1😁8.24... což je o necelou sekundu pomalejší než Golf R a o více než sekundu rychlejší než Focus ST kombi.
[odkaz]
Clio RS Trophy 220 i Octavii RS Combi jel Tommy Maino na Franciacortě, Octavia byla o chlup rychlejší.
[odkaz]
Ale holdenovi samozřejmě o žádné časy nešlo...
... je opravdu u malého Hothatche důležitý čas na Nürburgringu?
Nemá to náhodou být auto pro radost z jízdy na zakroucené okresky? Dostatek výkonu, dobrá ovladatelnost, precizní řízení a řazení? Prostě aby nám vykreslilo "rohlík" na obličeji od ucha k uchu při každé jízdě?
Hmmm jak čtu článek, tak se asi mýlím... 😉
Nemá to náhodou být auto pro radost z jízdy na zakroucené okresky? Dostatek výkonu, dobrá ovladatelnost, precizní řízení a řazení? Prostě aby nám vykreslilo "rohlík" na obličeji od ucha k uchu při každé jízdě?
Hmmm jak čtu článek, tak se asi mýlím... 😉
Podle me je to trosku jinak. Zabava za volantem, a vtahnuti do deje, to je asi to nejdulezitejsi nejenom pro maleho HH, ale pro kazde auto, co ma ambice byt aspon trochu sportovnim. Pak clovek autu odpusti spoustu chyb 😄 Dokonalych a superrychlych aut je okolo dost, ale kdyz schazi emoce, je vsechno spatne.
Nejake casy, kterych dosahl kdo vi kdo, kdo vi kde a kdo vi s cim jsou dobre s velikou rezervou tak pro nejake ramcove porovnani aut mezi sebou, nebo aby na netu rec nestala. Ale obcas je to zabava i to plkani, to zase proc ne 😄
Nejake casy, kterych dosahl kdo vi kdo, kdo vi kde a kdo vi s cim jsou dobre s velikou rezervou tak pro nejake ramcove porovnani aut mezi sebou, nebo aby na netu rec nestala. Ale obcas je to zabava i to plkani, to zase proc ne 😄
A odkud se bere tvé přesvědčení, že rychlé auto nemůže být radost řídit? Podívej se na Civic Type R - nejrychlejší FF na Ringu a emocemi při řízení se mu z hot hatchů vyrovná máloco.
Na novém CTR mě spíš (než emoce) příjemně překvapila efektivita přenosu fwd, v tom v rámci fwd hh vyniká mnohem více, než v samotné disciplíně zvané emoce.
I proto je škoda, že je to tak škaredé auto.
I proto je škoda, že je to tak škaredé auto.
Toto hovoria viacerí, evidentne Honda ten dlhý čas vývoja využila a pohon vymakala lepšie, ako svojho času dvojkový Focus RS. Ale ako píšeš, raz darmo, keď je špatná jak noc, ten tuzing prehryzne len zarytý fanúšik, ešte aj neveľmi estetický Focus RS pri CTR vyzerá ako elegán.
Je mi jasné, žes při jízdě zíval nudou 😉 ale aspoň něco. Když vezmu v úvahu, že ještě před půlrokem váš KNNAS jednohlasně tvrdil, že to CTR nepřenese... 😄
Tobě je hlavně vždycky jasné, že Honda byla/je a bude nejlepší, samo ve všem na co sáhne. >😁
Mimochodem nikde jsem nepsal nic o tom, že jsem při jízdě zíval nudou, ani že se jedná o první fwd hh, který je schopen přenést celý (poměrně velký) výkon na silnici. K tomu bude mít (hlavně proti 4x4) vždycky dost/dost často daleko.
Mimochodem nikde jsem nepsal nic o tom, že jsem při jízdě zíval nudou, ani že se jedná o první fwd hh, který je schopen přenést celý (poměrně velký) výkon na silnici. K tomu bude mít (hlavně proti 4x4) vždycky dost/dost často daleko.
Emocemi ho v ramci tridy predci snad kterykoli "stary" NA HH. Jinak se od ostatnich porovnatelnych vozu lisi opravdu nepatrne, zase tak moc bych ho nevyzdvihoval. No, zvenku vypada už z tovarny urcite nejemotivneji 😄
Až tak? Měl jsem tě za někoho, kdo je ke kvalitám automobilů tak nějak.. senzitivnější.
Jestli to nebude spíš tím, že ty naopak tradičně vozy s logem Honda naprosto nekriticky vynášíš do nebes. :😉 >😒]
Nemyslím. Napsat, že se CTR "lisi od ostatnich porovnatelnych vozu (tedy GTI, GTi, Cupra, OPC, FST) lisi opravdu nepatrne" může jen opravdový mimoň.
Já také netvrdím, že je CTR nejzábavnější kompaktní HH, v tomto ohledu je lepší MRS, ale CTR ve všem kromě řízení funguje lépe.
Já také netvrdím, že je CTR nejzábavnější kompaktní HH, v tomto ohledu je lepší MRS, ale CTR ve všem kromě řízení funguje lépe.
Chápu, my jsme opravdoví mimoni, kdežto ty jsi opravdové letadlo..., samozřejmě s logem Hondy. >😁
To, že Bully vlastnil CTR s NA motorom neznamená, že musí nekriticky adorovať všetko so znakom Hondy. Naopak vie veci zhodnotiť triezvo a objektívne, na rozdiel od Teba.
P.S. Už len čakám, kedy Honda-klub Bullyho oficiálne exkomunikuje za to rúhanie. >😁
P.S. Už len čakám, kedy Honda-klub Bullyho oficiálne exkomunikuje za to rúhanie. >😁
Tak ono hlavně jeho pořízení Lotusu znamená, že všechno ostatní je už pod rozlišovací schopnost. Jestli je tohle pro tebe "triezvo a objektivne", je čistě tvůj problém. :-!
Já bych řekl, že to jeho střízlivé hodnocení je teď především tvůj problém, viz tvoje "mimoňské" reakce na to. :😉 >😒]
Chápu, že ho chápeš, u tebe stejný stav střízlivé mysli navozují oooo >😁
Jestli sis nevsiml, tak naopak za emoce chvalim NA HH. Treba s CTR 7G i 8G jsem si tu zabavu uzil, v ramci tridy uz i v te dobe unikatni. Mozna na rozdil od tebe jsem se uz vic jak pred pul rokem projel i v novem CTR a to, co predchozi generace odlisovalo od ostatnich HH, tam uz proste neni. Ze ma jine prednosti, jako daleko vetsi vykon, kroutici moment, jeho prenos na vozovku, lepsi jizdni vlastnosti, vic komfortu, furu elektronickych asistentu pro polovodice atd. atd. atd. je jina vec. Je urcite efektivnejsi, rychlejsi- a to i pro lidi, co nejezdi na krev, univerzalnejsi, ..., ale emoce, ktere mely predchozi CTR diky praci s K20-kou pod kapotou, to slo proste do kopru.
Pravdu mas ale v tom, ze se mne po koupi Lotusu meritka posunuly docela slusnym zpusobem, ale snad ne moje soudnost 😄 Dalsi krok- motorku- ale uz asi vynecham.
Pravdu mas ale v tom, ze se mne po koupi Lotusu meritka posunuly docela slusnym zpusobem, ale snad ne moje soudnost 😄 Dalsi krok- motorku- ale uz asi vynecham.
>😁 Neboj, neexkomunikuje. Tvrde jadro Honda-clubu je naopak neuveritelne konzervativni a kazdy model prijimaji teprve tehdy, kdyz se po silnicich pohybuji jeho uz minimalne 2 nasledujici generace >😒]
Samozrejme že malý hotheč sa bude cítiť najlepšie na krivoľakých okreskách, ale prečo ho vylučovať z okruhov? Ja mám naopak pocit, že majitelia CRS sú na okruhu ako doma, je to zrejme najčastejší hotheč, čo na okruhu vídam (hlavne 2. a 3. generácia s rôznymi stupňami úprav). Preto čas na okruhu nie je pre kupujúcich tohto druhu áut úplne nepodstatný.
EDIT: pozerám, že aj Corsa OPC s balíkom Performance má obuté Super Sporty, čo by v kombinácii so samosvorom (ktorý Clio nemá) mohlo znamenať tiež zaujímavý čas.
Audi S1 je štvorkolka (jediná v triede), takže tá je tak trochu v inej lige (tiež neporovnávaš predsa predokolkovú Cupru so štvorkolkou FRS). Ale na Mini JCW som zabudol, to je pravda.
😉
EDIT: tak Clio RS Trophy zřejmě 280Nm.