Pokud si srovnají náklady na vybudování infrastruktury pro aku-elektromobily a té vodíkové, tak snad dostanou rozum a do vodíku už nebudou investovat tolik a hlavně si nakonec uvědomí, že vodík je v příštích několika desetiletích vhodný max. pro ekologické kamiony a lokomotivy.
Při současné technologii výroby vodíku převážně z fosilních paliv to opravdu nedává smysl. I ty populární emise oxidu uhličitého jsou pak vyšší než u normálních spalovacích motorů.
ono je tohle vsechno sporne, ale vodik je vpodstate dnes "nejspinavejsim" moznym palivem, vodik je vytecnej jen jako ekonimickej stimulant, tedy neco na cem by zase byla zavislost jako je ted na rope
teda az na ty smesna cisla respektive pocty dobijecich stanic je potreba, jinak jim proste Tesla ujizdi ne o km, ale dnes jiz o stovky mil
ja se ale obavam ze "stare" automobilky tohle ukazuji jen jako populisticka gesta, a prozatim vyckavaji az na dobu kdy nastoupi nove standardy nabijeni, oni proste nepotrebuji prodavat elektromobily, jim slusne vydelavaj stare koncepce