Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Romeo
2
...ano GT podla Korejcov...presne! >:D
Pepa_007
2
Taky chtějí nabídnout něco ostřejšího. Proč ne? Zákazníky si najde.
Romeo
0
ano najde ale predsa len GTI od VW...Leon FR...cupra......su ine GT......a urcite nam i OPEL cosi ponukne...
Uživatel_5340709
Při čtení testu mě hned napadlo, že jste k tomu Korejci trošku zlí, když jeho foukanou jednašestku srovnáváte s dvoulitrovými turby, a hned mě spíš napadlo srovnání s foukanou jednašest od PSA. Ale je pravda, že i od RCZ ve verzi se 147 Kw by dostal na frak, o verzi se 199 Kw ani nemluvě, to samé Mini.
To šíro s podladěným dvoulitrem za 610 v základu je nakonec asi nejlepší konkurent... RCZ je kupé (myslím opravdové kupé, ne jako Scirocco).
Scirocco je cenou jinde (to ještě VW střílel svoje ceny když byl v rozpuku), ale autoři jej tam nezařadili asi proto, že se už nevyrábí. Jinak hodně zajímavý by byl test tato Kia vs. Scirocco 1,4 Tsi. Ve své době bylo širo vyváženější a lepší než bratr golf GTI, takže co by ztrácelo na výkonu by jistě hravě dohnalo podvozkem.
Scirocco přece v té tabulce je...
1.4TSI se nabízí už jen ta 92kW varianta a to se srovnávat nedá... 132kW z 2.0TSI je přiměřený konkurent.
1.4TSI se nabízí už jen ta 92kW varianta a to se srovnávat nedá... 132kW z 2.0TSI je přiměřený konkurent.
Dělala se i varianta 1,4 TSi 118 Kw, tu jsem měl na mysli.
No dobře, ale co s ní? V tabulce je 2.0TSI 132kW za 610, jiná tam být nemůže... tohohle konkurenta redakce trefila dobře.
Ok, to nerozporuji. I když oba víme, že když někdo jde koupit od VW tohle šíro, nebo třeba golfa GTI, tak nikdy nepůjde koupit Kii, nebo Hyundai, ta stejná situace ji i s BMW. Ale to už to komenutuji hodně okrajově.
Nie je pravda, ľudia často vyberajú hodne zoširoka. Jeden náš diskusný kolega najprv vyberal hotheč segmentu B a skončil v nižšej strednej, naopak nedávno sa mi jeden diskusný kolega pochválil novým prírastkom, keď mal vo výbere aj nižšiu strednú a napokon kúpil malý hotheč. Takže nie je vôbec vylúčené, že niekto chce hotheč, ale zistí, že v GTI dostane za 27000 eur len 17ky disky, halogény, že musí priplácať aj za drobnosti typu vyhrievané sedadlá, tak si povie, že mu stačí o 12 kW slabší, ale podstatne lacnejší a plne vybavený warm-hatch.
Jako že přeskakuješ ve třídách výbavách a velikostech to jo, ale můj koment spíše směřoval k výběru značky.
Nevíš, jestli tu je někdo, kdo měl možnost přímo srovnávat s dostupnou konkurencí nebo Sída v téhle specifikaci déle užívat? ... Tohle mi přijde jako fajn povoz pro polovičku i pro občasný prolet kolem kopců.
Jeho jedina nevyhoda je absence automatu, ta korejska dvojspojka by k nemu perfektne sedla.
Súhlas, toto auto nekonkuruje Golfu GTI, o to menej výkonnejším hothečom á la Cupra, ale je konkurentom trebárs pre 308 GT alebo Leon FR 1,8TSI. V porovnaní s nimi je podobne drahý a podobne dynamický, ale má podstatne bohatšiu výbavu (18" alu, adaptívne xenóny s LED, navi, parkovacia kamera, vyhrievané sedadlá...).
No počkej, Leon SC 1.8TSI FR je za půl mega, tohle je za 600... když dám do Leona paket Technology s LED atd, 18", navi... tak jsem pořád pod 600.
Nekonfiguroval som to, ale Leon je principiálne cenovo bezkonkurenčný, takže je možné, že po dovybavení bude stále o chlp výhodnejší. Otázne je, či tam vieš dodatočne dať športové sedadlá (Ceed má Recará), potom sú tu detaily typu dve koncovky výfuku po stranách (detaily, ktoré robia rozdiel), plus predsalen Ceed pôsobí vnútri hodnotnejšie, ako Leon. Je ale pravda, že ak by som nechcel klasický HH, ale stačil by mi warm-hatch, pozeral by som určite na Leona FR.
Jen protestuju proti větě V porovnaní s nimi je podobne drahý a podobne dynamický, ale má podstatne bohatšiu výbavu (18" alu, adaptívne xenóny s LED, navi, parkovacia kamera, vyhrievané sedadlá...)....
Ceed není podobně drahý, Leon je v základu o 100t levnější a za těch 100t si můžeš tu výbavu víceméně dorovnat.
Ceed není podobně drahý, Leon je v základu o 100t levnější a za těch 100t si můžeš tu výbavu víceméně dorovnat.
OK, s Leonom máš pravdu. Asi najbližšie má Ceed GT k 308 GT: motorizáciou, technikou i cenou.
Ad "i od RCZ 147 kW by dostala na frak". Tak to si nie som istý. Jednak RCZ je klasické kupé, takže pre hatch by som ako konkurenta dal 308 GT (tá je naviac ľahšia ako RCZ, čiže teoreticky by mala byť dynamickejšia). 308 GT má úplne porovnateľný motor (tiež 1,6 so 150 kW) a porovnateľnú dynamiku: 235 km/h a 7,5s, rovnako nemá samosvor, takže o žiadnom vyprášení by som nehovoril.
TeeJay
Tak už víme, který kompakt má takřka dokonalý podvozek - je to prosít GT. :-)
A tabulka konkurentů s BMW 2 - je poznat, že Korejci jdou prostě nahoru. :yes:
A tabulka konkurentů s BMW 2 - je poznat, že Korejci jdou prostě nahoru. :yes:
pro ceed GT hodnotia zvacsa ako zabavne auto..... co je dnes vcelku vzacnost aj medzi nejakymi tymi "zavedenejsimi" znackami v tejto oblasti ..... rozhodne sa tento pocin postavit zabavny vsestranny warmhatch na kazdy den vydaril... paci sa mi ze to nie je ziadna ultimativna tvrda okruhova hracka nahanajuca casy na ringu ... ale v kii vsadili skor na realnu pouzitelnost a pekny atraktivny dizajn ... je uplne mozne ze za nejake dva/tri roky ked pride novy ceed a neskor od neho aj nova GT verzia... tak sa uz plne dotiahne aj na ovela zvucnejsie mena ... ale uz teraz je to vazne skvely prvy pokus :yes:
Arese
Není pravda, že by Pro cee´d zůstal v segmentu jediným třídveřovým hatchem. Je zde přece opravdu krásný a technicky prostě lepší Seat Leon SC, vč. vynikající Cupry! :-) :yes:
cupry su uz hot hatche... zatial co ceed GT je koncipovany skor ako warmhatch polozeny vykonom aj cenou nizsie ako skutocne hothatche .... ale ano leon s 1,8 tsi 132kw je hodne silny a zaujimavy super... ;-) ... to by slo...
ceed GT sa mi paci viac... ale aj leon je krasny uznavam... tiez sa mi paci :yes:
ceed GT sa mi paci viac... ale aj leon je krasny uznavam... tiez sa mi paci :yes:
Blue Sun
Redakce začíná vařit žábu? Po kritice na počet kapitol v testech jste stáhli na tři a teď pomaličku přidáváte na čtvrtou, za chvíli bude pátá, šestá s pár řádky v každé? Ale notak...
Emel
Mně se Ceed vždycky líbil, což o to... a nic proti motoru, foukaná 1.6 bude určitě příjemná. Označit cenu za výhodnou bych ale docela váhal... jasně, jsou tam xenony a navigace a 18", pokud si tak člověk dovybaví GTI, tak je nejméně o 100 výš, u Octavie o něco méně... ale možná by stálo za úvahu nabídnout to i v nějaké lidovější verzi.
Tá výbava je proste kompletná, za 18ky, navigáciu, adaptívne xenóny, parkovacie senzory či kameru, vyhrievané sklo či sedadlá inde tvrdo priplácaš, okrem metalízy v cenníku nie je nič za príplatok (ešte aj 5-dverová karoséria je bez príplatku). Je ale pravda, že niektorí by takýto vysoký štandard výbavy oželeli výmenou za nižšiu cenu, ale to by mohlo GT pôsobiť trochu obyčajne a zapadnúť.
Jak už jsem psal výš... Leon SC FR 1.8TSI začíná na půl mega, můžeš ho dovybavit přes 600... a nebo nemusíš. Kia z toho dělá trošku limitku, možná i záměrně, viz plaketa se sériovým číslem (která teda mimochodem působí na fotce dost uboze)... já souhlasím a i to píšu že za svoje peníze dostaneš docela dost muziky, ale jak říkáš, mohli něco z toho přesunout do volitelného paketu a udělat atraktivnější základní cenu.
no a aku plaketu maju konkurenti? co je konkretne na tejto plakete v kii ubohe? mne sa tento detail nahodou pozdava.... a vyzera na pohlad v poriadku ;-) ... je to nahodou sympaticke ako sa v kii snazia odlisit GT verziu od tuctovosti vsedneho dna
paci sa mi aj novy volant .. je moc pekny .. a akoby mi pripominal vacsiu optimu ;-)
paci sa mi aj novy volant .. je moc pekny .. a akoby mi pripominal vacsiu optimu ;-)
Dvě věci
1) plaketa by měla znamenat něco extra, jako byl Megane R26R s rámem a plastovými okénky v limitované edici. Nic proti Ceedu, ale ani běžné HH na takové věci nehrajou, že Kia není schopná prodat těch aut větší množství není úplně důvod se tím chlubit ;-)
2) plaketa samotná se mi moc nelíbí, v tom R26R vypadá třeba takhle:
[odkaz]
...ale jinak ne že by na tom nějak záleželo, je to detail.
1) plaketa by měla znamenat něco extra, jako byl Megane R26R s rámem a plastovými okénky v limitované edici. Nic proti Ceedu, ale ani běžné HH na takové věci nehrajou, že Kia není schopná prodat těch aut větší množství není úplně důvod se tím chlubit ;-)
2) plaketa samotná se mi moc nelíbí, v tom R26R vypadá třeba takhle:
[odkaz]
...ale jinak ne že by na tom nějak záleželo, je to detail.
no je to maloseriovka..... neviem kolko kusov predavaju ale rozhodne to nie ten typ auta ako RSka octavia s dizlom v kombiku v automate ktora je uz pomaly masovka....
ja ceed GT vidim aj v 3D aj v 5D.... len v mojom okoli su 3 ceedy GT ... jeden bordovy a dve biele ... a viem ze jazdi u nas aj strieborny ... len ten uz stretnem nie az tak casto ... napriklad novy golf gti nevidim u nas vobec ( vsetko len starsie generacie ) .. obcas este leon FR .. tych tiez par vidim ... asi je to dane aj lokalitou... v bohatsich trhoch ludia asi skor preferuju golfy.... focusy ... ale u nas ceed GT vazne vidim , ziadna rarita to nie je
ja ceed GT vidim aj v 3D aj v 5D.... len v mojom okoli su 3 ceedy GT ... jeden bordovy a dve biele ... a viem ze jazdi u nas aj strieborny ... len ten uz stretnem nie az tak casto ... napriklad novy golf gti nevidim u nas vobec ( vsetko len starsie generacie ) .. obcas este leon FR .. tych tiez par vidim ... asi je to dane aj lokalitou... v bohatsich trhoch ludia asi skor preferuju golfy.... focusy ... ale u nas ceed GT vazne vidim , ziadna rarita to nie je
No jenže ta exkluzivita a malosériovost nespočívá ve výjimečnosti toho auta, ale jen v tom, že je málo zákazníků ochotno si ho koupit. Kdyby byla plaketa v RS TSI, tak je to pořád ještě trošku přehnané, dejme tomu v RS230 by to bylo na místě.
PS: na Slovensku je Ceed doma, podobně jako Octavia v ČR, je to trošku deformované... bylo by potřeba se podívat třeba na evropská čísla.
PS: na Slovensku je Ceed doma, podobně jako Octavia v ČR, je to trošku deformované... bylo by potřeba se podívat třeba na evropská čísla.
v europe tych ceedov GT jazdi este ovela viac ako u nas .. len ich pomer voci golfom a focusom je tam samozrejme podstatne mensi..... ;-)
Malosériovka? Co tak najednou? Vždyť dva roky zpět chtěla Kia po uvedení na trh prodat za 4 měsíce 50 kousků ... Jaká byla realita? V té době se po inzertních serverech potulovalo x nových aut na prodej, dnes je tam jedno jediné ... tak buď se za a) tak dobře prodávají nebo se se za b) prodávají blbě a dealeři je jako showcary neobjednávají.
to sa pytas mna preco je to maloseriovka? to ze pro_ceedov GT vyrobia rocne len par tisic.... na rozdiel od masovej RS octavie v dizly .... podporuje exkluzivitu GT verzie .. jednoducho GT od ceedu je robeny v zmysle "chutovka" a je to aj vidiet ( stitok so seriovym cislom a defakto jedina a full vybava ) ... tie auta su robene v malom ...a nie ako "masovka" co je hlavny ciel RSky a koncernu vw
Malosériovka v duchu "z nouze ctnost" není malosériovka (v pravém slova smyslu).
CGT se vyrábí (primárně) relativně málo proto, že o něj není velký zájem, ne proto, že ho výrobce nechce více vyrábět/prodávat.
CGT se vyrábí (primárně) relativně málo proto, že o něj není velký zájem, ne proto, že ho výrobce nechce více vyrábět/prodávat.
mas pravdu... v istom zmysle je to tak ako pises... kia si musi svoje meno na poli "naslapanejsich" hatchov este len vybudovat.... a dnes to vobec nie je lahke..... tie predaje su zatial ake su ... ale nikde sa nepise o neuspechu... skor naopak.... neskor by malo prist asi aj rio GT a urcite pride optima GT .... jasne nejde to hned... prva generacia pro ceedu bola bez GT verzie... druha sucasna uz ponuka GT verziu ale nie s nejakymi super predajmi... a mozno ta tretia nasledujuca generacia uz ponukne aj GT kombika pripadne aj automat... a po istej adaptacii ( roky snahy v podani kie na poli sportovejsich hatchov ) verim ze uz zakaznici daju kii viac sanci v "tejto triede" a zakaznikov pribudne... nakoniec .. stejne teto modely nie su o "zarabani" ani o super predajoch..... ale mas pravdu... moze to byt ovela lepsie ako je .... len to chce este cas... ani golf GTI nebol legendou a uspesnym za prve 3 roky posobenia... ceed GT ma urcite na viac ... len to chce cas ale smer je spravny... zameranie na zvysenie kvality a imidzu pred maximalnymi predajmi a vykonmi je spravna cesta ... este to chce aj kombik GT - snad v dalsej generacii
Jenže je důležité říct, že objem produkce GT je následek (malých prodejů), ne příčinou (záměrně limitované výroby), protože i Kia chce logicky prodávat vrcholné motorizace v plné palbě, protože na takových vozech je násobně větší vývar a marže než na social edition holátkách. tzn. nejde o žádnou záměrnou exkluzivitu nebo chuťovku, ale čistě jen o to, že trh cenu za toto auto až tak neakceptuje.
A není se čemu divit, když dnes novinka už po ceníkové slevě stojí třeba u Vás 24.400E. Astra OPC začíná na 25.300, Cupra na 26k a GTI s ST na 27k. Vybrat si v téhle konkurenci Kiu je skutečně jen o fanouškovství nebo ceně úplně mimo ceník.
A ORS s TDi je krásnou ukázkou toho, že lidi jsou ochotni si za toto auto prostě zaplatit, stejně jako se dobře prodávají i podobné nafťáky jiných značek. To, že Kia v tomto segmentu nemá co nabídnout, protože stále končí na průměrných 100kW je smutný fakt.
A není se čemu divit, když dnes novinka už po ceníkové slevě stojí třeba u Vás 24.400E. Astra OPC začíná na 25.300, Cupra na 26k a GTI s ST na 27k. Vybrat si v téhle konkurenci Kiu je skutečně jen o fanouškovství nebo ceně úplně mimo ceník.
A ORS s TDi je krásnou ukázkou toho, že lidi jsou ochotni si za toto auto prostě zaplatit, stejně jako se dobře prodávají i podobné nafťáky jiných značek. To, že Kia v tomto segmentu nemá co nabídnout, protože stále končí na průměrných 100kW je smutný fakt.
mas pravdu... tie cenove rozdiely uz nie su velke.... ale to mas tak aj inde... male picanto mas za 9000 eur a ovela vacsie rio za 10 000 .. rozdiel zdanlivo maly ale v reale rozdiel priepastny.... aj citigo ta moze stat viac ako fabia... tazko to takto zrovnavat ale viem co chces povedat.... priplatok par tisic uz znamena citelne "lepsie" auto... lenze nie kazdy si moze donekonecna priplacat... takisto mozes mat za 30K genesis coupe zadokolku a tak dalej ..... a tak dalej ... ;-)
PS: prave pozeram ze v cenniku u nas nikde nevidim picanto.... :-O
PS: prave pozeram ze v cenniku u nas nikde nevidim picanto.... :-O
:yes: :yes: ;-)
je to skratka plnka... presne tak.. okrem metalizy uz ani nie je co riesit ... a chvalabohu aj ta draha "ceedovska navigacia" je tam uz v cene
fabia II RS s navigaciu hmlovkami bluetooth a par blbostami ktore ceed ma v cene ... vysla donedavna cez 550 lavou zadnou ... nehovoriac o tom ze ceed ma aj take veci ako vyhrievany volant.... co fabia RS pravdepodobne nemala .. za 600 tisic je to fakt este v pohode... vacsia cenova zmena ale moze nastat s prichodom novej dalsej generacie ceedu.... takze treba kupovat kym stoji 600.... lebo za dalsie 3 roky moze kludne stat aj 700 ... ( vid zmeny cien tucsonu voci ix35 ) ;-)
je to skratka plnka... presne tak.. okrem metalizy uz ani nie je co riesit ... a chvalabohu aj ta draha "ceedovska navigacia" je tam uz v cene
fabia II RS s navigaciu hmlovkami bluetooth a par blbostami ktore ceed ma v cene ... vysla donedavna cez 550 lavou zadnou ... nehovoriac o tom ze ceed ma aj take veci ako vyhrievany volant.... co fabia RS pravdepodobne nemala .. za 600 tisic je to fakt este v pohode... vacsia cenova zmena ale moze nastat s prichodom novej dalsej generacie ceedu.... takze treba kupovat kym stoji 600.... lebo za dalsie 3 roky moze kludne stat aj 700 ... ( vid zmeny cien tucsonu voci ix35 ) ;-)
Ta cena je evidentně mimo, protože už pomalu loví v ceně aut o level jinde. A (povinná) výbava, pro spoustu lidí ovšem zbytečná, to nenažene, zvláště pokud si Kia stále nese "cejch" levné značky.
Reálné prodejní ceny budou samozřejmě jinde tak jako u jiných automobilek, kde třeba na jaře, když jsem poptával Cupru, jsem se dostal až na 13% slevy.
Reálné prodejní ceny budou samozřejmě jinde tak jako u jiných automobilek, kde třeba na jaře, když jsem poptával Cupru, jsem se dostal až na 13% slevy.
Ta cena je dost přemrštěná. Uvidim na kolik vyjde za pár let bazarovej kousek, za novou bych ty prachy nedal.
nikde tu není zmínka o záruce...třeba klasika Ceed má od druhý nejvyšší výbavy garančky a servis zdarma,včetně nákladů na náplně atd. To je celkem silná zbraň,hlavně s ohledem na ceny garanček u koncernu....
ozawasan
Jsme si opravdu jistí konkurenty? V textu zazní srovnání s Golfem GTi, aby pak v tabulce byl jiný zastupce koncernu a k tomu dvojková vrtule. Navíc k 1,6ce srovnáváte dvoulitry, což, zvláště u "gt" verzí může být poskok do jiného okresniho přeboru.
Není pochyb o tom, že tahle Kia není úplně sportovní náčiní, ale mám dojem, že si na to fabrika ani nehraje.
A stejně tak nemám pochyb o tom, že když ten test uděláte s jinými 1,6kami v ostrých verzích , tak Kia nevyjde jako vítěz, ale tohle nastavení soupeřů a "očekávání " je deklasujici samo o sobě.
Není pochyb o tom, že tahle Kia není úplně sportovní náčiní, ale mám dojem, že si na to fabrika ani nehraje.
A stejně tak nemám pochyb o tom, že když ten test uděláte s jinými 1,6kami v ostrých verzích , tak Kia nevyjde jako vítěz, ale tohle nastavení soupeřů a "očekávání " je deklasujici samo o sobě.
Jiné 1.6 v ostrých verzích... a které to jsou? Focus nebo 308 mají sice 1.5/1.6 v podobných výkonech, jsou ale jen jako 5dv...
PS: sranda je u Peugeotu, člověk klikne na 308GT a je tam cena od 550. Pak pustí konfigurátor a je na 630 v základu :-)
PS: sranda je u Peugeotu, člověk klikne na 308GT a je tam cena od 550. Pak pustí konfigurátor a je na 630 v základu :-)
V tuto chvíli je asi podstatná motorizace, ne počet dveří. ;-)
Pochopil jsem to z textu tak, že redakce právě vybírala konkurenty mezi 3dv... tedy ne že by BMW 2 mělo 3 dveře...
Zatímco v minulosti nebyl třídveřový kompakt ničím unikátním, dnes už se Pro_Cee’d pomalu stává unikátem. Třídveřový Renault Mégane již brzy skončí, na českém trhu se už nenabízí ani třídveřový Hyundai i30 nebo Audi A3. Třídveřový VW Golf se pak u nás prodává jen ve vrcholných provedeních GTI, GTD a R. Nejbližšími soupeři pro Pro_Cee’d tak v tuto chvíli jsou Seat Leon SC, VW Scirocco nebo třeba i BMW 2 Coupé.
Zatímco v minulosti nebyl třídveřový kompakt ničím unikátním, dnes už se Pro_Cee’d pomalu stává unikátem. Třídveřový Renault Mégane již brzy skončí, na českém trhu se už nenabízí ani třídveřový Hyundai i30 nebo Audi A3. Třídveřový VW Golf se pak u nás prodává jen ve vrcholných provedeních GTI, GTD a R. Nejbližšími soupeři pro Pro_Cee’d tak v tuto chvíli jsou Seat Leon SC, VW Scirocco nebo třeba i BMW 2 Coupé.
cena na urovni 600 tisic za v podstate plne vybaveny a najvykonnejsi ceed je stale moc prijemna... nedavno fabia II RS kde si si priplacal este aj za predne hmlovky ci bluetooth stala v zaklade okolo 510 tisic ... mat 600 tisic nazvys nevaham ani sekundu... vyborna kupa
Pokud chceš plně vybavený, pak je cena ok. Leon ale nabídne trošku víc flexibility, můžeš se třeba spokojit se 17" a oželet navi a pak jsi hned o pár desítek tisíc níž.
to je pravda... a mozno trosku aj problem pre ceed GT... ze neponuka aj nejaku "zakladnejsiu" vybavu.... ..... kto uz pozera po takomto aute.. asi tych par tisic hore dole uz nehra rolu.. ale ano ... mohol byt v tomto cennik pre GT verziu troska flexibilnejsi ... skoda.... predstava ze mas GT ceed uz za 500 alebo aj za menej by bola moc lakava
myslel jsem motorizace, nikoliv modely se třemi dveřmi. Dokonce bych v tomto "GT segmentu" neřešil ani cenu, ale prostě to, jak to jede, vede, řadí, brzdí a celkově pocit z hravosti toho auta......
3_diamanty
za pekny "vianocny darcek" .... snad len nejako to video z jazdy mi trosku chybalo .... ale ono je toho o ceede/pro_ceede uz vsade dost.... este raz diky :-) :yes:
jedna vec co mi trosku opticky vadi je ten novy dizajn kolies... neviem ci ten predosly dizajn nebol "vizualne vhodnejsi" pre toto auto ... ale napriklad novy volant povazujem za dobry tah .. kabina je stale moc pekna ...
celkovo by som povedal ze ide o velmi slubny prvy pokus o warmhatch... zaroven to bude zabavne auto aj na kazdy den ( v 5D prevedeni posluzi aj ako rodinne ) ... a k tomu vsetkemu s atraktivnejsou viazou ako nejeden ovela vykonnejsi a nekompromisnejsi hothatch ...
jedna vec co mi trosku opticky vadi je ten novy dizajn kolies... neviem ci ten predosly dizajn nebol "vizualne vhodnejsi" pre toto auto ... ale napriklad novy volant povazujem za dobry tah .. kabina je stale moc pekna ...
celkovo by som povedal ze ide o velmi slubny prvy pokus o warmhatch... zaroven to bude zabavne auto aj na kazdy den ( v 5D prevedeni posluzi aj ako rodinne ) ... a k tomu vsetkemu s atraktivnejsou viazou ako nejeden ovela vykonnejsi a nekompromisnejsi hothatch ...
WoodyPWX
Prvni pohled na palubku a je to asiat jak vysitej. Prastary displej kam se podivas. Cervene pismo odznakem technicke vyspelosti fakt neni!
Od kdy jsou korejci nositelé technické vyspělosti? ;-)
(to chce jít buď hóódně na západ, nebo trošičku ještě víc na východ)
(to chce jít buď hóódně na západ, nebo trošičku ještě víc na východ)
"Od kdy jsou korejci nositelé technické vyspělosti?" :-!
Chybi ti objektivita. Asi bys v roce 2008 tezko predpovedel ze dnes se tady budou porovnavat auta s Deutsch "etalony", potazmo s jednim co je tak technicky vyspely, ze podvadi? :-! Klidne bych si do garaze postavil vedle cerneho Genesis tuto zlutou "vosu".
Chybi ti objektivita. Asi bys v roce 2008 tezko predpovedel ze dnes se tady budou porovnavat auta s Deutsch "etalony", potazmo s jednim co je tak technicky vyspely, ze podvadi? :-! Klidne bych si do garaze postavil vedle cerneho Genesis tuto zlutou "vosu".
ceed tejto generacie prisiel na trh v maji 2012 ... samozrejme ze slo by to uz v interieri dnes aj krajsie spravit.... ale asi velke zmeny a prerabky uz po facelifte nemalo zmysel robit... viditelnejsia zmena "dizajnu interieru" asi pride az v dalsej generacii ... ale vzhladom na vek vzniku auta .... sa interier ceedu nestrati ani dnes... co je vcelku prijemne zistenie... a nahodou... je stale plne funkcny a chvalia v nom materialy aj kvalitu.... zvlast ten novy volant GT verziu pekne ozivil ...
RADEK1
Prozradí mě někdo v čem je takový paskvil sportovní? To že ho jedna,, sportovní "automobilka začala používat snad neznamená, že tuto hloupost přijmou i ostatní výrobci.
Pokud si dobře pamatuji zploštěný volant měl své opodstatnění u série Le Mans. Ale tady mi to připadá jako hloupost. 8-s
Pokud si dobře pamatuji zploštěný volant měl své opodstatnění u série Le Mans. Ale tady mi to připadá jako hloupost. 8-s
"..Prozradí mě někdo v čem je takový paskvil sportovní?.." :yes:
Taky mi to nejak unika v cem je ta genialita. :-!
Taky mi to nejak unika v cem je ta genialita. :-!
Jediný význam zploštělého volantu tkví v tom že se do auta líp vleze a vyleze obzvlášť pro jedince kteří mají volant rádi až na břiše. Ušetří se tím nějaké 2 cm. Jiný praktický ani estetický význam to nemá.
Tak a teď dostaneš 9 :no: Aniž by jsi dostal odpověď. :-) Myslel jsem to jen jako otázku k zamyšlení a místní paka dali jen palce :no:
"Tak a teď dostaneš 9 :no: " Jenom 9? Ty sam jich mas k dnesku 12, jediny :yes: mas ode mne. ;-) Kdybych chtel popularitu, tak vlozim (na jakekoliv tema) vlakno "jsem blbec" a to by mi soudruzi pak sypali same :yes: , vid? :-!
Cetl jsem nejake ta vysvetlovani, ale zadne mi neprijde jako logicke. Chci kulaty volant.
Cetl jsem nejake ta vysvetlovani, ale zadne mi neprijde jako logicke. Chci kulaty volant.
Jedna automobilka? Vždyť jej používají skoro všichni a už řadu let.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Některým neználkům vadí cokoli, o čem se domnívají, že to má jen koncern. U jiných značek by jim to samozřejmě nevadilo/nevadí, proč taky...
Pokud není sploštění nějak extrémní, nevidím v tom problém při řízení.
Navíc to případně může mírně usnadnit nasedání/vysedání.
Pokud není sploštění nějak extrémní, nevidím v tom problém při řízení.
Navíc to případně může mírně usnadnit nasedání/vysedání.
Ale k čemu je to dobré?
Dobrý to je u extrémně přímýho řízení na to, aby jsi si nedrhnul při sportovní jízdě stehna. U běžných i sportovněji laděných aut je to sice zbytečnost, ale dobře to vypadá ;-)
Nějak mi ten volant nevadí, ale argument (byť zeslabený slovem případně) s nasedáním/vysedáním....hmm...moc často tedy úplně srovnaný volant nemám, aby to zploštění k něčemu bylo. ;-)
Jasně, to už jsme tady taky řešili. Já např. bez srovnaných kol nevylezu z auta, naopak třeba iudex má raději kola (i při parkování) ležérně vytočená do strany. >:-[] ;-)
To přesně vystihuje rozdíly mezi námi třemi - ty to musíš mít vždycky srovnaný, iudex rád vytáčí a mně je to u ***. >:-[]
Ano, ale jedná byla první (ale o to nejde) Vysvětlí mě někdo k čemu je takový volant dobrý? Jaký má přínos? Nemám potřebu se tady hádat. Můj dotaz zněl jednoznačně.
Vždyť už ti dva lidé odpověděli, takže potřetí, pohodlnější nastupování.
Ano vím, ale u nastupování do opravdu sportovních aut. (Viz. má zmínka u Lm) Tam to tuším začalo... když se startovalo tak že závodníci běželi k autu. Tam to má (mělo) smysl. Dnes je to nesmysl. Myslíš, že do civilního ceedu si bez této blbosti nesednes?
S LeMans a běháním k autu to nijak nesouvisí, u sportovních speciálů je to často jediná možnost jak se nasoukat do kokpitu i pro štíhlého jezdce. A u běžných aut je to otázka většího komfortu, resp. zachování stejného komfortu u ostřejších verzí jako u těch běžných. Do civilního Ceedu, Golfu nebo Focusu si bez této blbosti samozřejmě sedneš, ale sportovnější verze mají proti civilním už například dost zvýšené bočnice sedáků pro lepší boční vedení
[odkaz]
a potom je snaha o udržení vzdálenosti bočnice-volant aby nastupování bylo pokud možno stále pohodlné. Ne každý je u běžného auta jako je testovaný warm-hatch zvědavý na to jak bude každý den pětkrát předvádět ekvilibristiku při nastupování. A samozřejmě řadě lidí se to prostě líbí a automobilky by byly hloupé, kdyby to co se líbí nevyráběly.
[odkaz]
a potom je snaha o udržení vzdálenosti bočnice-volant aby nastupování bylo pokud možno stále pohodlné. Ne každý je u běžného auta jako je testovaný warm-hatch zvědavý na to jak bude každý den pětkrát předvádět ekvilibristiku při nastupování. A samozřejmě řadě lidí se to prostě líbí a automobilky by byly hloupé, kdyby to co se líbí nevyráběly.
Kamilac
Nikde jsem na fotkách nevyděl ukazatele teploty vody a hlavně oleje. Hlavně v těchto typech aut si myslím, že je to celkem důležitá věc, pokud nechci kur... motor. Celkově mě mrzí že dneska už má spousta aut jen nesmyslnou modrou kontrolou. U mé Mazdy3 zhasne asi po cca 2km jízdy ve 4°C a to je podle mě blbost hlavně Skyactive motorů, který nemají mít tolik odpadního tepla.
Koncernové HH mají teplotu oleje na palubním počítači... ukazuje sice až od 50° nahoru, ale zato zřejmě fakt reálnou teplotu. Na vodu je normální budík, ale to je skoro všude a o jeho fungování mám své pochybnosti, na devadesátce drží jako přibitý, asi aby řidiče neznervózňoval.
Tak ona by ta teplota držet měla, v tom problém nevidím...
Jasně, ale třeba +-3-4°, což bys na tom budíku viděl, pokud by fungoval normálně. Perlička byl budík tlaku oleje, který u Mazdy najel na svou obvyklou hodnotu i s odpojeným čidlem :-) . Ok, něco to asi ukazuje, ale motor bych na to nevsadil.
Opravdu to bylo dobře odpojeno? To nedává smysl. Ale možné je všechno.....
Ono když se nad tím zamyslím, pohyb té teploty skutečně může znervózňovat a třeba to zaretovali v rámci jisté tolerance.
Ono když se nad tím zamyslím, pohyb té teploty skutečně může znervózňovat a třeba to zaretovali v rámci jisté tolerance.
Nevím jak to mají nižší motorizace, ale v Cupře je i voda v palubním počítači..vše je v digitalu. Ty máš v RS klasický budík?
Cov: Teplota vody v PC ? Jsem myslel, že to má Cupra ve výseči budíku. [odkaz]
No a GTI-P má budík v budíku.[odkaz]
Stejně jako O-RS. Jenom teplotu oleje mám na displeji PC.
No a GTI-P má budík v budíku.[odkaz]
Stejně jako O-RS. Jenom teplotu oleje mám na displeji PC.
Woody:
jojo má to i v PC na budík vůbec nekoukám ;-) ...ale popravdě voda mě moc nezajímá, vždycky čekám až na zahřátí oleje a abych ujel aspoň minimálně 15km než polechtám víc plyn....zrovna dneska jsem jí protáhl, než začnou mrazy a nikam se pak už nedostanu.
jojo má to i v PC na budík vůbec nekoukám ;-) ...ale popravdě voda mě moc nezajímá, vždycky čekám až na zahřátí oleje a abych ujel aspoň minimálně 15km než polechtám víc plyn....zrovna dneska jsem jí protáhl, než začnou mrazy a nikam se pak už nedostanu.
Cov: Jasně, jen mě zarazilo, že by teplota vody byla výhradně v PP. I když se shodneme, že to je nezajímavý údaj. Vodu mám (údajně) na 90 po chvilce, olej mi trvá nějakých 13-14 km. Já tajně doufám v hezký leden, kdy budu mít volnější období. A co si budem povídat, pokud jsou nízký teploty a ještě slizko, tak to na těch letních prostě nedrží. ;-)
Že by měla Cupra vodu v palubním PC a ještě k tomu s teploměrem?
Prostě PC chlazený vodou! :-O >:D
Co se tu o Cupře dozvím příště, že má v základu (za ty háky) i hodinky s vodotryskem? >:-[]
P.S. Jinak máš samozřejmě pravdu, i když zřejmě to bude tam i tam. ;-)
Prostě PC chlazený vodou! :-O >:D
Co se tu o Cupře dozvím příště, že má v základu (za ty háky) i hodinky s vodotryskem? >:-[]
P.S. Jinak máš samozřejmě pravdu, i když zřejmě to bude tam i tam. ;-)
I ty Brute....
Vodotrysk bude až příští rok po faceliftu.....cupra ho dostane v základu, ale u golfa si za něj budeš muset jako vždy připlatit >:-[]
Vodotrysk bude až příští rok po faceliftu.....cupra ho dostane v základu, ale u golfa si za něj budeš muset jako vždy připlatit >:-[]
Rozhodně mám klasický budík. Na PP se dá asi zapnout ledacos, včetně lap timeru a podobných kravinek, defaultně to tam ale není a po pravdě jsem to nezkoušel... jak říkáš, olej je zajímavější.
V podstatě přepínám na PP pouze mezi dvěma údaji - teplotou oleje a rychlostí. Protože ta se mi tam lépe kontroluje než na budíku. Ze začátku jsem občas koukal i na spotřebu, teď už na to kašlu. Což mi připomíná test C-TR. Jestli fakt dává 130 za 7.3, tak to smekám....
Woody:
jojo těch 7,3 se mi zdá až jako zázrak :-) ...uvidíme až podle recenze nějakého majitele.
jojo těch 7,3 se mi zdá až jako zázrak :-) ...uvidíme až podle recenze nějakého majitele.
iudex
V texte sa píše o výkone 150 kW, stránky Kie ale uvádzajú 152 kW.
ja som nasiel udaj faceliftovanej verzie 204 koni..... co je presne 150kw... povedal by som ze vykon sa nezmenil ... je tam len nove turbo ktore zlepsilo zrychlenie o desatinu ale celkovy vykon sa nemeni
Asi máš pravdu: v cenníku píšu 152 kW/204 k, na webe 150 kW/204 k. 152 kW by bolo 207 koní.
Ono jsou různé koně, ps a hp mají myslím lehce jiný přepočet na kW.
Jasné. Preto je vhodnejšie nepoužívať nepresné kone, ale radšej exaktné kilowatty. Je však evidentné, že aj samotní výrobcovia ladia svoje motory na výkon uvádzaný v koňoch; napr. Golf R s 221 kW, čo je okrúhlych 300 koní. Potom ale Briti hovoria o eRku, že má 296 bhp (brake horse power, keďže tie majú prepočet 1,34 bhp = 1 kW na rozdiel od klasického 1,36k = 1 kW)
ano je to tak ver mi .. udaj 204 koni najdes vsade ( aj v australskom teste ) .... cennik je proste cennik... a tam sa obcas vyskytne nejaka ta nepresnost
je to asi pre mnohych prekvapko ... ale pro_ceed GT maju k dispozicii aj zakaznici v australii .. pritom klasicky ceed tam vobec nemaju .. je to taka mala rarita australskeho trhu
je to asi pre mnohych prekvapko ... ale pro_ceed GT maju k dispozicii aj zakaznici v australii .. pritom klasicky ceed tam vobec nemaju .. je to taka mala rarita australskeho trhu
3_diamanty
chlapci.... uz by ste mohli otestovat aj nejaky ten 5dverak ceed GT... za 2 a pol roka roka stale nic ( keby to ale bola skoda tak ma tu uz aspon 5-6 testov )... pritom toto je uz druhy test kupatka GT ;-) .. ja viem ze je to uz facelift ... a 3D verzia je atraktivnejsia ako 5D ... ale aj 5D verzie su pekne a hlavne praktickejsie a asi aj predavanejsie a pouzitelnejsie .... mam tip do buducna... ceed GT 5D .. vs nejaky ten naslapanejsi leon ... pripadne golf ... megane GT a podobne
praděda7
Opravdu moc pěkný HB. Škoda, že se Hondě nepodařilo "ukrást" nějakého šikovného stylistu. Moc by ho potřebovala... ;-)
Neviděl bych to tak jednoznačně, pořád se líp kouká na tohle [odkaz]
než na tohle [odkaz] . ;-)
než na tohle [odkaz] . ;-)
no hej... este pohlad spredu a zboku ;-) a razom je kia na koni.... ale nie ok...
no dobre ale honda je aj cenou aj vykonom kusok inde tak samozrejme nejako to "kridylko" ma navyse.... a vies ako pekne sa pozera na mustang s V8?... ;-)
no dobre ale honda je aj cenou aj vykonom kusok inde tak samozrejme nejako to "kridylko" ma navyse.... a vies ako pekne sa pozera na mustang s V8?... ;-)
Neřeším teď techniku, můj názor je, že i když není honda vrchol designu,tak srovnání s kii snese i zepředu.
ved ano.. dizajn je subjektivny .. nejdem tu nikoho presviedcat co je krajsie .... keby mal ceed GT cez 200kw ako honda .. tak potom mozno by mal tiez aj nejake to kridlo a dalsie upravy a tiez by zozadu vyzeral "inak" a "dravejsie" ... porovnavat vzhladovo ultimativny hothatch s warmhatchom na kazdy den sa iste nezaobide ( aj ) v dizajne bez nejakych tych "odlisnosti"
Nie, sorry, ale na tajpár sa zozadu skrátka nedá pozerať, je jedno, k čomu to prirovnáš. >:-[]
mne sa ale paradoxne zozadu type R paci viac ako spredu ... ale ved hej kolko ludi tolko chuti.... najviac mi ale stejne vadi vizualne u type R jej zadna tlustost v nepomere ku kratkemu prudko sa zvazujucemu stihlemu predku ( pohlad zboku ) a pocit malych kol.... je to mozno aj tym ze su disky tmave .. a zadok je vizualne az moc tlusty .. type R mi vzhladom pripomina akoby zehlicku
.......type R mi vzhladom pripomina akoby zehlicku...... >:D ...už len ta šňůra chýbá.... >:D
Ale co si budeme namlouvat. S diskuzí re - CTR jasně vyplývá, že drtivá většina diskutérů styling CTR nemusí. Proto ten můj komentář, že by se Hondě hodil šikovný stylista. Neviděl jsem sice novou CTR naživo, ale ta kastla je tak zdrcující
(jakoby částečně už prošla drtičem..., >:D), že šance, že bych po "naživo" změnil svůj názor se = 0.0 nic. ;-)
Ale co si budeme namlouvat. S diskuzí re - CTR jasně vyplývá, že drtivá většina diskutérů styling CTR nemusí. Proto ten můj komentář, že by se Hondě hodil šikovný stylista. Neviděl jsem sice novou CTR naživo, ale ta kastla je tak zdrcující
(jakoby částečně už prošla drtičem..., >:D), že šance, že bych po "naživo" změnil svůj názor se = 0.0 nic. ;-)
je mozne ze tento tvar zehlicky ma svoju funkciu ( pri nahanani casov na ringu ) ... ale v praxi uznajme sami .... honda vie aj krajsie auta :-) .... nova G10 uz vyzera moc pekne... tesim sa na jej prichod do eu ... a potom ked pridu aj s type R verziou ... konkurencia to bude mat hodne hodne.... no povedzme ze ... bude mat len velmi malilinke sance.. lebo honda sportove vozy stale vie... len ten dizajn je zatial dost zvlastny ... ale do buducna som v honde optimista
Souhlas. Ale obávám se, že než se Honda "rozhoupe" a představí novou G10 CTR, tak budeš už asi chodit o hůlce......... ;-)
flexibilita a pruznost presne tak... to honde akosi trosku chyba .... ak nebudeme na dalsie type R cakat 4 roky od prichodu G10 tak to by bolo moc fajn.....
PS: aj na hondu HRV sme cakali snad vyse rok ... kym pride z japonska ( vezel ) konecne do europy ... cim dost mozno sa honda ochudobnila o niekolko tisic zakaznikov ... ale asi europa uz pre hondu prestava byt zaujimava ( odchod accordu, CRZ a par dalsich kuskov )
PS: aj na hondu HRV sme cakali snad vyse rok ... kym pride z japonska ( vezel ) konecne do europy ... cim dost mozno sa honda ochudobnila o niekolko tisic zakaznikov ... ale asi europa uz pre hondu prestava byt zaujimava ( odchod accordu, CRZ a par dalsich kuskov )
Honda to má momentálně zkomplikované i tím, že Type R (alespoň 2 poslední modely) se vyvíjely v Anglii a komunikace Anglie - Japan je určitě zdlouhavá. Jestli budou novou CTR vyvíjet v Japonsku, tak by to snad mohlo být i rychlejší. Ten odchod z Evropy zní docela depresivně. Kde asi udělali soudruzi z Tokia chybu... ;-\ Podcenili Korejce?
z europy by honda zatial odist nemala.. ( aspon zatial o tom neviem ) ..... urcite nikoho nepodcenili ale bohuzial neponukaju v eu na trh to co si europsky trh ziada....
chcelo by to nejake normalne male auto... uprimne.. jazz nie je zrovna ta koncepcia maleho auta ktoru europan v malej triede preferuje... civic .... ved vieme ako vyzera... na kombik sme tiez cakali a modlili sa par rokov.... no a accord... s nim to uz zabalili uplne... pritom to bolo najlepsie auto ake si si mohol kupit od japoncov v tejto triede ( teraz je to asi M6 ) ... CRV a HRV su sice fajn... ale aj tu zohrava rolu dizajn.... a HRV vlastne prislo len nedavno .. napriek tomu ze v japonsku uz rok frcalo... vsetko toto zohrava rolu v tom preco je honda v eu akosi uz na chvoste ... nehovoriac o konci S2000, prelude, CRZ, integra, FRV, legend, stream, .. a ja neviem co este tu honda eu vsetko mala ... mam pocit ze eu uz prestava byt skratka zaujimava.. pre autombilku ako honda dnes uz je aj australia ci india zaujimavejsia... bohuzial pre nas...
chcelo by to nejake normalne male auto... uprimne.. jazz nie je zrovna ta koncepcia maleho auta ktoru europan v malej triede preferuje... civic .... ved vieme ako vyzera... na kombik sme tiez cakali a modlili sa par rokov.... no a accord... s nim to uz zabalili uplne... pritom to bolo najlepsie auto ake si si mohol kupit od japoncov v tejto triede ( teraz je to asi M6 ) ... CRV a HRV su sice fajn... ale aj tu zohrava rolu dizajn.... a HRV vlastne prislo len nedavno .. napriek tomu ze v japonsku uz rok frcalo... vsetko toto zohrava rolu v tom preco je honda v eu akosi uz na chvoste ... nehovoriac o konci S2000, prelude, CRZ, integra, FRV, legend, stream, .. a ja neviem co este tu honda eu vsetko mala ... mam pocit ze eu uz prestava byt skratka zaujimava.. pre autombilku ako honda dnes uz je aj australia ci india zaujimavejsia... bohuzial pre nas...
Chtělo by to hlubší analýzu, kde by figurovaly všechny variables. Určitě důvodů bude povíc.... :-! Jeden z těch klíčových bude ústup Hondy ze závodního kolbiště a s tím související ztráta synergie. Jde o proces ne zrovna nepodobný aktuální situaci s AR. :-!
je zaujimave ze aj take "neskodne" suzuki s par mensimi modelmi na trhu celkom uspesne v europe drvi mega vyrobcu menom honda ... este k tej "novinke" HRV... chybajuca stvorkolka tiez nepotesi.. zvlast svajciarov alebo nemcov.... v tomto ma vitara navrch... tiez ked sme uz pri malych autach... mimo britanie je jazz fakticky velmi malo predajny .. ale zda sa ze to nikoho z hondy stejne netrapi ... rovnako odchod accordu je dodnes pre mna nepochopitelny.... chcelo by to hlbsiu analyzu to mas pravdu.. a hlavne vediet o co vlastne honde v eu ide ( aj z pohladu buducnosti ) ... lebo z jej strany v poslednom obdobi viac modelov odislo z eu ako do nej prislo... PS... slavny hybridny insight tiez skocil neslavne
Podle toho jak nastavili cenovou politiku pro HRV a Jazz tak se jim to asi brzo podaří. I když aspoň pro mě, jsou obě jmenovaná auta jak z pohledu designu tak techniky vydařená.
Já bych řekl, že si s novou celkem pospíší. A to proto, že aktuální CTR je jen pro Evropu a Japonsko, kdežto 10G bude globální model. A obyč verze už se vyrábějí...
Ale nechme se překvapit ;-)
Ale nechme se překvapit ;-)
no pevne verim ze nova CTR 10G bude hned cim skor po uvedeni klasickej verzie.... na GT ceed sa cakalo rok po uvedeni klasickej verzie.... a uz to mi prislo ako vcelku zvytocne "dlha doba" .... kazdopadne ale cakat 3 ci 4 roky je fakt moc... ak honda nezrychli generacne tempo nabehu CTR voci klasickej verzii ... tak si ju kto potom kupi? uz teraz je tato nova CTR pomaly vybehovy model a to sa sotva len zacala predavat ... keby prisla pred dvoma ci troma rokmi nepoviem nic... takto sa ale sama okrada honda o zakaznikov a aj o dobru povest ... uz dnes mnohi totiz cakaju na G10 a ani sa im necudujem ked CTR G9 poslu do predaja uz davno ( 3 roky ) po funuse
Pokud vývoj nové G10 CTR nechají opět v Anglii, tak nevidím šanci na nějakou rychlou introduction....spíš se bude opakovat to stávající........"oživení trhu" před změnou modelu. ;-\
Toho bych se až tak moc nebál. Vývoj C9G CTR začal vlastně až po uvedení C9G, takže si to skoro ty tři roky vzalo. Teď už mají motor vyvinutý (pochybuju, že budou vyvíjet zase novou jednotku), takže vývoj C10G CTR nemusí být vůbec tak dlouhý. Navíc C10G CTR se už vyvíjí a testovací vozy jezdí na okruzích, takže by klidně mohlo být dokončeno zhruba v té době, kdy C10G přijde do Evropy, případně jen o trochu později.
Já tedy z 10G nijak nadšený nejsem... líbí se mi nízká přední světla, ale jinak nemůžu říct že by mě to auto něčím pozitivně zaujalo.
Bez ohledu na design se nedá čekat, že by Honda se Civicem nějak zásadně zamíchala prodeji kompaktů v Evropě, aktuálně je 15. a i posun do 10 by byl úspěch, evropské hvězdy z top 8 můžou zůstat naprosto v klidu.
Bez ohledu na design se nedá čekat, že by Honda se Civicem nějak zásadně zamíchala prodeji kompaktů v Evropě, aktuálně je 15. a i posun do 10 by byl úspěch, evropské hvězdy z top 8 můžou zůstat naprosto v klidu.
Stylingové oddělení by zkrátka potřebovalo "novou krev".....anebo s ním řádně "zatřepat".... :-!
suhlas.. honda potrebuje zmenu .... ale 10G je uz pohladne auto... aspon na fotkach sa tak javi... bude to pecka, pevne verim ;-) :yes:
No, zatím jsem na obrázcích viděl jen coupé. Ale i tam mě ten "wow efekt" jaksi chybí, sorry... ;-\ Na druhé straně prototyp CTR vypadal velice slibně. Bohužel pár změn zaslalo CTR do obludária....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Honda sice vypadá jak "nasraná žehlička", ale Kia zase jako "zmutovaná žába". >:D
Tak s tím souhlasit nemohu...
Souhlas, tedy je děda trochu vedle. Jak už jsem psal, zadek CTR není zrovna povedený, ale ta Kia není o nic lepší. Ty forky mluví za všechno. A zepředu je Honda hezčí. O interiéru nemluvě. Takže ne, sorry Kia ;-)
3_diamanty
prvykrat testovany pro_ceed GT tu dostal 4 hviezdy
tento po facelifte je motoricky zase kusok lepsi vdaka novemu turbu..... chvalite vsetko aj sedacky aj radenie riadenie radicku... aj trakciu ( u testu predosleho GT nebolo tolko chvaly ).... a vysledok nakoniec "len" 3,5 hviezdy... chapem ze auto uz trosku vekovo generacne zostarlo... ale preco ma o pol hviezdy menej... ked ide o test toho isteho ( a dokonca este faceliftom vylepseneho ) auta ako ten predosly 4 hviezdickovy pro_ceed GT
zaujima ma metodika udelovania hviezd... vztahujuca sa na viackrat testovane jedno a "to iste" auto....alebo sa pol hviezdy len tak stratilo? ono je to v praxi jedno ja viem... hviezda hore dole.... ale ta metodika udelovania hviezd by ( do buducna ) mohla byt transparentnejsia... a kusok "spravodlivejsia" .. nie je to len pripad ceedu... je tu viac pripadov zahadne "stratenych" hviezd.... ;-)
tento po facelifte je motoricky zase kusok lepsi vdaka novemu turbu..... chvalite vsetko aj sedacky aj radenie riadenie radicku... aj trakciu ( u testu predosleho GT nebolo tolko chvaly ).... a vysledok nakoniec "len" 3,5 hviezdy... chapem ze auto uz trosku vekovo generacne zostarlo... ale preco ma o pol hviezdy menej... ked ide o test toho isteho ( a dokonca este faceliftom vylepseneho ) auta ako ten predosly 4 hviezdickovy pro_ceed GT
zaujima ma metodika udelovania hviezd... vztahujuca sa na viackrat testovane jedno a "to iste" auto....alebo sa pol hviezdy len tak stratilo? ono je to v praxi jedno ja viem... hviezda hore dole.... ale ta metodika udelovania hviezd by ( do buducna ) mohla byt transparentnejsia... a kusok "spravodlivejsia" .. nie je to len pripad ceedu... je tu viac pripadov zahadne "stratenych" hviezd.... ;-)
....ber to jako na vojně.......zkrátka ceed degradovali.... ;-)
ale z akeho dovodu? ved ho v teste chvalia viac ako kedysi ;-) .... pozeram ze ktosi vyslysal moje ranne motlidby o 5dveraku ... na jednom slovenskom webe vidim dnes cerstvy test 5 dveroveho ceedu GT... sranda ... este ho tak porovnat s leonom alebo golfom
Jo kamaráde, kdyby takovéto autíčko vyrobili "u sousedů", hned by tam bylo o hvězdičku víc.... ;-)
"...kdyby takovéto autíčko." :-! "Sousede" nic takoveho nemaji na prodej?
A ku*wa! >:D
A ku*wa! >:D
Nemají.
Vyrábějí a prodávají rychlý liftback a rychlé kombi, ale hothatch to zkrátka není. Umí to jet rychle v přímce, ale to je tak asi vše.
Vyrábějí a prodávají rychlý liftback a rychlé kombi, ale hothatch to zkrátka není. Umí to jet rychle v přímce, ale to je tak asi vše.
To není vše, umí to jet přiměřeně rychle i v zatáčce nebo na okruhu, kde (logicky) příliš nezaostává za svým koncernovým vzorem (RS TSI vs. GTI, RS230 vs. GTI Perf). Viděl jsem i dva srovnávací testy, kde byla Octavia na okruhu rychlejší, než podstatně silnější Focus ST... a obecně jsou z okruhových testů dobré ohlasy. Že to není typický účel proč si někdo to auto koupí je věc jiná.
PS: jen tak na okraj má třeba RS TSI lepší brzdy než GTI, už v základu shodné s GTI Perf... ale u VW si stejně každý koupí Perf :-)
PS: jen tak na okraj má třeba RS TSI lepší brzdy než GTI, už v základu shodné s GTI Perf... ale u VW si stejně každý koupí Perf :-)
Mám síce predfaceliftovú verziu, ale komfort je podľa mňa na dobrej úrovni, priam pri 18kách a zníženom podvozku až veľmi dobrej. Tu sa mi to hodnotenie nezdá objektívne.
zober si priklad... testujes fabiu s mpi... das jej 4 hviezdy.... a o 2 roky ju otestujes v jej faceliftovanej verzii s rovnakou vybavou a motorom plus neajkymi vylepseniami ... vychvalis ju ... ale das jej "len" 3,5 hviezdy ..... pritom novy ceed GT ma aj vacsie brzdy... ma vylepsenia aj v kabine co sa tyka znizenia hluku... je lepsi po kazdej stranke ako model pred faceliftom ..... 3,5 hviezdy je pre mna divny verdikt vzhladom k tomu ze "horsi" predfaceliftoany kusok mal celkom jasne 4 hviezdy ....
ako sa ti s nim jazdi? kratke trasy v meste? motor netrapi sa? spotreba pri 130 dialnica? ujde to? udajne sa za 8 litrov priemer s GT ceedom jazdit da ak hladis pedal >:D
ako sa ti s nim jazdi? kratke trasy v meste? motor netrapi sa? spotreba pri 130 dialnica? ujde to? udajne sa za 8 litrov priemer s GT ceedom jazdit da ak hladis pedal >:D
...rozum do hrsti Toppere, zamysli se znovu co by měly * vyjadřovat a máš odpověď ;-)
fajn ale to auto nezostarlo voci konkurencii ani o stvrt hviezdy ;-) .... a inak ked tento model je vylepseny preco ma horsi "vysledok" ako verzia pred faceliftom .... ja viem ze je to vsetko meratelne v kontextu triedy.... a prave preto sa zamyslam nad tym preco sa hodnotenie zhorsilo.. ked konkurencia je stale ta ista a auto s vylepseniami neprislo o ziadnu zo svojich predoslych vlastnosti ..... chce to sirsiu skalu hodnotenia aby sa dalo presnejsie posudit celkove hodnotenie .... aspon 10 bodovu/hviezdickovu uroven meratelnu po pol bodoch
Vzhledem k tomu, že konkurence nespí, pak bez řádnýho vylepšení nemůže Ced GT zřejmě pomýšlet na víc. Co je na tom nepochopitelnýho?
comper
Jazda je ako píšu, bez problémov na každodennú cestu do práce. Spotreba pri 130 na diaľnici cca 8, inak ale podľa štýlu jazdy, mal som už všetko od 6 do 20 :-)
moze byt.. preletel som v rychlosti zopar testov.... 8 litrov moze byt.. a aj ako celkovy priemer je 8 litrov vcelu dosazitelna spotreba... 6 je ozaj asi len silou vole pri brzdeni motorom cestou zo sorosky a nejakou tou liecivou sungitovou pyramidou v popolniku ( niekto ju pouziva aj na znizenie spotreby v autach ) ... hlavne ze si spokojny... lebo tieto vykonnejsie hatche su dost o kompromisoch ( cena, spotreba, prevadzkove naklady ) ... viem... radost z takehoto auta sa na spotrebu neda preratavat ... v prvom rade ide o splnenie si svojho sna a o radost z jazdy .. tak si ho uzi ... ;-)
Teď jsem se kouknul na Spritmonitor a co se týká tohodle parametru, tak si GTčko na 1.6-ku solidně pápne. Skoro o litr víc, než GTi a prakticky stejně, jako Cupra 280/290 nebo STčko.
ano je to vcelku papkac ..... ale kto kupuje taketo auto... musi s tym trosku ratat .... do buducna ma ceed aspon co zlepsovat.... spotreba GT verzie by mohla byt urcite nizsia..... ale... aj taka mala f500 s dvojvalcom s vykonom kosacky pod 6 nejazdi.... vsetko je teda relativne.... ;-) .... mozno by to chcelo vacsi motor ktory by netrebalo tolko"zmykat" .... taky mierne naslapany dvojliter by mozno jazdil aj za menej ako podobne vykonna ale vytunena 1,6tka
seltino
Letos v létě jsem si pořídil jeté GTčko, a jeho výběr byl běh na dlouhou trať, jelikož jich na bazarech opravdu moc jetých není. Nakonec se mi do rukou dostal kousek č.33 v maximální výbavě za více než solidní cenu. Po cca 7000km jsem maximálně spokojený, auto mi poskytlo přesně to co jsem od něj očekával. Za těch 7000km mám průměrnou spotřebu 8,5l jízdy a věřte že na spořebu nejezdím, ale vyloženě jako prase také ne :). Souhlasím, jsou jistě lepší a výkonnější auta na trhu, nicméně pro většinu lidí má GTčko koní tak akorát a za ty peníze je to opravdu parádní autíčko. Vnímání designu mámé opravdu každý jiné a těžko toto objektivně hodnotit, za mě ale mohu říct, že GTčko na živo vypadá opravdu parádně a vzhledem k tomu, že jej člověk na cestách tak často nepotká, bude tento design ještě dlouho neokoukaný a stále se za ním bude hodně lidí otáčet.
mna prekvapila mohutnost GT verzie..... nazivo posobi hodne mohutne siroko .... svalnate boky... velke doslova na centimeter vpasovane kolesiska ... clovek by povedal ze to auto znesie aj viac ako 150kw ... vzhladom na svoju vizaz .... v cervenej je u mna GT jednoznacne top ....
Ano naživo je opravdu robustní. I mí kamarádi, kterým pod rukama prošlo opravdu hodně aut a jsou zarytí koncernisti museli po projížďce uznat, že to až tak špatná volba není a dovedli by si GTčko pod svým zadkem trvale představit.... :-!
urcite to nie je zle auto.... to ze nema vykonom na GTI alebo megane GT este neznamena ze to musi byt nejaka sunka .... ved uznajme sami.... tie konecne "meratelne" rozdiely su zvacsa niekedy hodne male a aj subjektivne.... niekomu moze naopak vyhovovat podvozok ceeda viac ako ineho sportoveho hatchu.... vykon tiez nie je vsetko... a ceed GT ma udajne skvely podvozok a aj slusny komfort ... nieco za nieco samozrejme... je komfortnejsi ale zase nie az tak rydzo sportovy ako mozno u konkurencie... kto dnes ponuka meniteny stit budikov ci super recara a 3dv naslapane kupatko v cene do 600 tisic? urcite by ceed vedel byt este lepsim autom... ale sucasna ponuka kie je moc ferova a nesnazi sa zakaznika opit suchym rozkom .... za svoje peniaze dostane poctive auto... stale na urovni a podla mna aj vyzorom velmi atraktivne auto... mozno by to do buducna chcelo par vylepseni ( automat DCT v GT, kombik GT, samosvor..... alebo mozno aj nejaka 4kolka ) ale nejde to hned.... v podstate som moc rad ze mame vobec aj 5dverak v GT verzii.... uz to povazujem zatial za maly uspech....
Pepa_007
Pěkná recenze. Koukal jsem že samé pochvalování (podvozek vzhled, řazení, výbava, cena, ...) a tak mě na konci překvapily jen 3,5 hvězdičky. :-((
ale měli k tomu i zásadní a opodstatněné výhrady:
1) příliš lehké řízení
2) a zbytečně tvrdý a navíc hlučný podvozek
3) sedadla sice vynikající ale bez paměti
4) Na Přeplňovaný motor objemu 1,4-1,6 l příliš vysoká spotřeba.
To vše hodnocenu v kontextu celého auta které není hot hatch ale spíš Grand Turismo, které je určeno pro denní ježdění. Z tohoto úhlu pohledu je to hodnocení správné
1) příliš lehké řízení
2) a zbytečně tvrdý a navíc hlučný podvozek
3) sedadla sice vynikající ale bez paměti
4) Na Přeplňovaný motor objemu 1,4-1,6 l příliš vysoká spotřeba.
To vše hodnocenu v kontextu celého auta které není hot hatch ale spíš Grand Turismo, které je určeno pro denní ježdění. Z tohoto úhlu pohledu je to hodnocení správné
Tvrdý podvozek...to mi navozuje srovnávání tvrdých a měkčených palubek mezi koncernem a korejcem. U koncernu tvrdé plasty jsou sice tvrdé,ale perfektní. U korejce měkké,ale stejně to není ono :-) Korejce za tvrdost podvozku pokáráme,ale pokud by se jednalo o koncernový hothatch,tak tvrdost podvozku je adekvátní hothatchi.
KubikCv
Takže rozdíl mezi hot hatchem a warm hatchem je 12kW >:D
Myslím si,že papírovejch 150kW z foukaný šestnáctky je na poměry korejců slušný. Dřív jsem byl ke korejcům skeptickej,ale když si člověk uvědomí,že to není tak dávno co jen licenčně vyráběli auta a dneska kvalitou i jízdním projevem zatápí zavedeným značkám,tak to zaslouží uznání. Nedávno mě překvapila Hyundai i20 první generace 1.2...Auto po 200tisících nejevilo nějaké zásadní stopy po používání a kdyby ho majitel stočil na 120,tak to laik nemá šanci poznat a to se jedná o třídu malých aut. Stejně tak mě překvapila aktuální Kia Ceed 1.6 atmo. Ochotou vytáčet se a zátahem ve vyšších otáčkách mi tenhle motor připomněl motory od Hondy. Zajímavý je taky to,že se koncernu Hyundai/Kia vyhýbají nějaký zásadní skandály (když pominu prodejce v ČR).
Myslím si,že papírovejch 150kW z foukaný šestnáctky je na poměry korejců slušný. Dřív jsem byl ke korejcům skeptickej,ale když si člověk uvědomí,že to není tak dávno co jen licenčně vyráběli auta a dneska kvalitou i jízdním projevem zatápí zavedeným značkám,tak to zaslouží uznání. Nedávno mě překvapila Hyundai i20 první generace 1.2...Auto po 200tisících nejevilo nějaké zásadní stopy po používání a kdyby ho majitel stočil na 120,tak to laik nemá šanci poznat a to se jedná o třídu malých aut. Stejně tak mě překvapila aktuální Kia Ceed 1.6 atmo. Ochotou vytáčet se a zátahem ve vyšších otáčkách mi tenhle motor připomněl motory od Hondy. Zajímavý je taky to,že se koncernu Hyundai/Kia vyhýbají nějaký zásadní skandály (když pominu prodejce v ČR).
12kW a 85Nm - těch 85Nm je právě ten rozdíl třídy, rozdíl mezi standardní 1.6T a 2.0T.
v tom případě musíme uvažovat i rozdíl váhy,ale ten nebude tak zásadní. Nic to nemění na tom,že na foukanou 1.6 je to slušný :-)
Na foukanou 1.6 je to celkem standard, +- totéž má už pár let třeba Clio. Peugeot ladil 1.6THP až někam k 200kW, vytáhnout z 1.6 150kW není dneska žádný problém.
Když budeš hledat konkurenci u toho VW nebo SEATu, tak to není 2.0TSI, ale spíš 1.8TSI... přestože (protože?) je v Leonu i u manuálu podladěné na 250Nm, má velmi podobné dynamické parametry jako Kia (226 a 7,4s vs. 230 a 7,6s).
Když budeš hledat konkurenci u toho VW nebo SEATu, tak to není 2.0TSI, ale spíš 1.8TSI... přestože (protože?) je v Leonu i u manuálu podladěné na 250Nm, má velmi podobné dynamické parametry jako Kia (226 a 7,4s vs. 230 a 7,6s).
tak to není špatný vůči "etalonu" od VAG navíc s o dvě deci menším motorem
...není špatný...na druhou stranu to není zas moc dobrý. Na tohle "korejský GTI" nemusíš hned vytahovat "etalon". [odkaz]
Jinak za mě ovšem od Kie sympatický počin, jen ta cena se mi úplně jako "kauf" nepozdává.
Jinak za mě ovšem od Kie sympatický počin, jen ta cena se mi úplně jako "kauf" nepozdává.
A stačí ti to jako odpověď, proč warm a ne hot? Leon FR 1.8TSI u koncernu