"Plnohodnotný zástupce nižší střední by mělo být nové Tipo." - To nemyslíš vážně, že ne?! Tipo bude dobré jako low-cost konkurence pro ostatní podobné modely (Rapid, Toledo, 301, C-Elysée), ale plnohodnotná nižší střední třída to není ani náhodou.
Přesně tak, F500 je i v základu drahé auto, současná Panda už také není nejlevnější a rozměrově nejmenší, takže další menší a levnější sourozenec mi dává smysl.
Malé a jednoduché autíčko za nízkou cenu v nabídce Fiatu totiž chybí...
Mohla by za tím být překrmenost pětistovkou. Příjde mi, že to prostě s tím designem přepálili a naroubovali ho už na tolik aut, že to začíná lidi otravovat. Základní pětikule je pořád dobrá, ale její větši deriváty jí podrážejí nohy a možná se tímhle novým mikroautem fiat připravuje na dobu, kdy se přízeň zákazníků od F500 odvrátí. Nebo-li chystá jí nástupce. Přeci jen, vyrábí se už osm let a kromě toho za chvíli skončí výroba Ypsilonu.
Plnohodnotný zástupce nižší střední by mělo být nové Tipo.
Nějak nevidím důvod uvádět na trh ještě menší auto, než je Panda. Je tu Fiat 500, který v základu zase tak drahý není a těžko někdo může říct, že je pro něj Panda moc velká. Pro třetí auto segmentu A opravdu nevidím smysl. Ať se radši u Fiatu kouknou směrem nahoru. Plnohodnotný zástupce nižší střední a střední třídy by dával větší smysl. Taky mi chybí na trhu nástupce modelů Ulysse/Phedra. Tuhle díru chtěl Fiat levně zaplácnout přeznačkovaným Voyagerem a dopadlo to jak dopadlo. :-!