Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen Golf GTI Clubsport: Ostré GTI vstupuje na český trh

42 komentářů

kubasxxx
Ty jofka. Pritlak na urovni zavodnich vozu... faaakt neuveritelny jak to dokazou bez viditelneho aera... sikulove...😊)
simson33
Moc bych nevěřil tomu, že s DSG bude zrychlovat pomaleji než s manuálem. Ale nechce se mi to hledat na německém webu...
A druhá věc, které nevěřím, je občas prezentované tvrzení, že verze Clubsport má nahradit verzi Edition40. Jestli se pletu se ukáže ještě v tomto roce >😁
Avatar - Covenant
Covenant
Ten údaj o zrychlení je prohozený....na seznamu.cz o něm taky píší a DSG je o desetinu rychlejší. 😉
Anonym
Edition 40 už byla. ale nebylo to GTI.
Avatar - white label
white label
Ano, ale nemáme na mysli výroční edici běžného Golfu (1974), ale o edici Golfu GTI (1976).
Avatar - white label
white label
V německém konfigurátoru je zatím pouze verze s dsg a u té uvádí zrychlení 6,3 s a maximálku 250km/h. S případným GTI Edition 40 nemá logicky označení Clubsport nic přímo společného, takže to také považuji za konstrukci.
Jinak na výběr je klasická, nebo dvoubarevná verze (s černou střechou) za shodnou cenu.
Anonym
Až budu chtít rychlou koncernvou předokolku a ušetřit vatu, koupím Leona Cupra. Když budu vypatlanej koupím RS. A když je vatičky dost, je tu R (čtyrkola). Nevím, no...snad pro puristický fandy GTI..potom ovšem nechápu proč na rozdíl od GTI,GTI Performance a R nabízej v ČR jen pětidvěř....
Avatar - white label
white label
To bude možná šotek (zdaleka ne první) v českém konfigurátoru apod. Ale určitě ti dovezou i třídveř. stačí říct. Česká cena je mnohem atraktivnější, než německá.
To třeba u Porsche je to přesně naopak. VW koupit tady, ale pro Porsche do Němec.
Jinak zrovna Golfu R by podobná verze určitě slušela taky.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Zase jsou v tom zmatky. Takže Clubsport se nabízí v ČR jen jako pětidvéř a přesto je v konfigurátoru opce 5-dveří za 29.000.

Jinak jenom letmo. Clubsport o 108t dražší než GTI-P, nicméně kromě vzhledu a vyššího výkonu ti to kompenzuje výbava, za kterou u GTI-P téměř "nutně" doplácíš. 18"kola, bi-xenony, zatmavený skla apod. Pokud by ta cena byla opravdu za 5-dv., tak ještě těch 29t za pět dveří (ať se nám to líbí nebo ne, v ČR většinová volba) a máš to skoro doma. Oproti Cupře se z těch zajímavějších položek i u Clubsportu stále doplácí za DCC.
MariAchi
Jeste ta sedadla - nebo ty "skorepiny" jsou pro CS standartem?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ty skořepiny jsou za příplatek - 41t. Docela ranec, ale pěkný jsou, to zas jo. No nic, jdu se pomazlit se svým "kárem" a zapomenu na to. >😒]
MariAchi
S Rosinantou 😉 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
keby ma kamarat - cigan nenaucil par "zakladnych" ciganskych slov, tak by som len mavol rukou, ze ok, sklonovanie ti neide... 😄
Lenze naucil ! >😒] >😒] >😒] >😒]
No co uz, kazdy ma svoje preferencie - mne sa s mojim "károm" ma kto pohrat, nemusim ja. >😁
Avatar - white label
white label
:yes: 😉
Avatar - white label
white label
Jj, psal jsem velmi podobný příspěvek pod fotosoutěží. Vypadá to na překlep (5dv.) v českém konfigurátoru.
Co se mi taky moc nezdá je fakt, že podle českého konfig. se připlácí za černou střechu 8700,- Kč, kdežto podle německého nic.
MariAchi
Ja te vidim jasne na to RS.
Avatar - Magister
Magister
RS není špatná volba...je to dospělejší auto. Nadupané golfy mi připadají tak pro kluky s kšiltovkou dozadu. Jako většina hot hatchů.
MariAchi
Samozrejme s vyjimkou A / GLA 45 AMG, ze?
Avatar - white label
white label
>😒] Ty jsou asi zase pro kluky s kšiltem na stranu... 😉
Anonym
Hm, jenomže je to jinak. Já mám R8 a ty h...o. 😄
webpaja
To bylo dospělý...hned jsi diskuzně stoupnul! :yes: :-!
Avatar - white label
white label
Jako, že máš: Roků 8?
Já jsem od přírody skromný kluk, takže mně by stačilo i to RS...
[odkaz]
Anonym
A mě stačí moje Audi R8. Nemusím se ukájet fotkama Porscháků z webu...😊
Provocateur
Spletl sis stránky, tady nejsi na webu modelářů 😉
Avatar - white label
white label
Nech toho, nebo si ještě bude myslet, že mu závidíš jeho poličku v dětském pokoji... >😒]
Provocateur
Kdyby se tu nedávno nepřiznal, že sbírá modely aut, tak bych mu tu R8 i věřil >😁
Avatar - white label
white label
Tušil jsem, že ani tohle nepochopíš... :😉 😉
MariAchi
Jasne, ted jsi me setrel, odchazim chcipnout do housti >😁
Dik, zes mi potvrdil, ze jsem te tipoval naprosto presne :yes:
MariAchi
.
NoLimitBoy
Nie som vobec fanusik koncernovych aut, ale tento clubsport sa mi naozaj paci
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Tak som zvedavy, ci sa potvrdia spekulacie o G8 GTi, ktore ma byt dokonca v 3 roznych verziach - standard, "nejaka lepsia" ( performance, alebo edition) a vrcholna ( clubsport?) ktora uz ale bude mat aj 4x4... 😄

a trosku OT😒br /> Audi sa dohodlo so svetrikovym uctovnikom: oznacenia Q2 a Q4 uz maju v suchu ! 😄 :yes:
Futurista
Tak za tuhle cenu už by člověk mohl uvažovat o Meganu RS. To už pak je na každym, jestli bude preferovat uniformního Golfa, nebo na první pohled rozpoznatelný MRS. (To zas bude palců dole 😄 )

Docela by mne zajímalo srovnání, parametry vypadají dost podobně, ten overboost možná hraje na stranu Golfu, srdce závodníka pro nekompromisní MRS. Bylo by to zajímavý.

Jsem zvědavej, kam Dieppe posune nebo vrátí nového MRS...
Avatar - white label
white label
Na první pohled rozpoznatelný MRS? Jak pro koho.
Kolik % lidí ví co je to a jak asi vypadá Golf GTI a kolik % co je a jak vypadá M(égane)RS?

Jinak když porovnáváš cenu, chce to k ní porovnat i výbavu. Tohle GTI má např. adaptivní bixenony už v základu, kdežto na MRS nemůžeš mít žádné xenony, a to ani za zlaté prase. 😄
Provocateur
Na xenony to nejezdí a správný petrolhead by stejně vyměnil xenony za lehčí halogeny >😁
Avatar - white label
white label
Správný petrolhead nepotřebuje ani halogeny, jen další zbytečné závaží... 😉
Provocateur
To už je ale pak extrémní petrolhead 😄
Brady9
škoda že to nemá Brembo 4pístek ;-\ když se dá doplatit i u Cupry... sám jsem na vlastní kůži pocítil rozdíl 312mm jedno pístku vs 370mm 4 pístku od Bremba na G6 GTI :-! a nedá se to absolutně porovnávat :yes: slušel by mu :-!
Avatar - white label
white label
To je pravda...
simson33
Ty 312mm brzdy jsou slabým článkem už od pětkové řady GTI. Potenciálu motorů 2.0 TSI 147kW - 155kW - 162kW nikdy moc neodpovídaly a proto došlo k nabídce příplatkových 340mm. Přesto souhlasím, že brzdy BREMBO 370mm jsou silným argumentem proč koupit CUPRU a nikoli CLUBSPORT.
Avatar - praděda7
praděda7
Max. velikost brzd se obvykle odvíjí od průměru nabízených ráfků. Pokud je vůz nabízen v základu se 16" koly, tak ty 312mm brzdy budou asi maximum. :-!
GeekStar
Je hezke videt, ze se klasika Golf GTI vraci svymi parametry mezi velky kluky. Ted jeste jak na tom bude jizdne.
Cupra ukazuje, ze koncern hot hatche umi!
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat....