Moc bych nevěřil tomu, že s DSG bude zrychlovat pomaleji než s manuálem. Ale nechce se mi to hledat na německém webu...
A druhá věc, které nevěřím, je občas prezentované tvrzení, že verze Clubsport má nahradit verzi Edition40. Jestli se pletu se ukáže ještě v tomto roce >:D
V německém konfigurátoru je zatím pouze verze s dsg a u té uvádí zrychlení 6,3 s a maximálku 250km/h. S případným GTI Edition 40 nemá logicky označení Clubsport nic přímo společného, takže to také považuji za konstrukci.
Jinak na výběr je klasická, nebo dvoubarevná verze (s černou střechou) za shodnou cenu.
Až budu chtít rychlou koncernvou předokolku a ušetřit vatu, koupím Leona Cupra. Když budu vypatlanej koupím RS. A když je vatičky dost, je tu R (čtyrkola). Nevím, no...snad pro puristický fandy GTI..potom ovšem nechápu proč na rozdíl od GTI,GTI Performance a R nabízej v ČR jen pětidvěř....
To bude možná šotek (zdaleka ne první) v českém konfigurátoru apod. Ale určitě ti dovezou i třídveř. stačí říct. Česká cena je mnohem atraktivnější, než německá.
To třeba u Porsche je to přesně naopak. VW koupit tady, ale pro Porsche do Němec.
Jinak zrovna Golfu R by podobná verze určitě slušela taky.
Zase jsou v tom zmatky. Takže Clubsport se nabízí v ČR jen jako pětidvéř a přesto je v konfigurátoru opce 5-dveří za 29.000.
Jinak jenom letmo. Clubsport o 108t dražší než GTI-P, nicméně kromě vzhledu a vyššího výkonu ti to kompenzuje výbava, za kterou u GTI-P téměř "nutně" doplácíš. 18"kola, bi-xenony, zatmavený skla apod. Pokud by ta cena byla opravdu za 5-dv., tak ještě těch 29t za pět dveří (ať se nám to líbí nebo ne, v ČR většinová volba) a máš to skoro doma. Oproti Cupře se z těch zajímavějších položek i u Clubsportu stále doplácí za DCC.
keby ma kamarat - cigan nenaucil par "zakladnych" ciganskych slov, tak by som len mavol rukou, ze ok, sklonovanie ti neide... :-)
Lenze naucil ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
No co uz, kazdy ma svoje preferencie - mne sa s mojim "károm" ma kto pohrat, nemusim ja. >:D
Jj, psal jsem velmi podobný příspěvek pod fotosoutěží. Vypadá to na překlep (5dv.) v českém konfigurátoru.
Co se mi taky moc nezdá je fakt, že podle českého konfig. se připlácí za černou střechu 8700,- Kč, kdežto podle německého nic.
Tak som zvedavy, ci sa potvrdia spekulacie o G8 GTi, ktore ma byt dokonca v 3 roznych verziach - standard, "nejaka lepsia" ( performance, alebo edition) a vrcholna ( clubsport?) ktora uz ale bude mat aj 4x4... :-)
a trosku OT:
Audi sa dohodlo so svetrikovym uctovnikom: oznacenia Q2 a Q4 uz maju v suchu ! :-):yes:
Tak za tuhle cenu už by člověk mohl uvažovat o Meganu RS. To už pak je na každym, jestli bude preferovat uniformního Golfa, nebo na první pohled rozpoznatelný MRS. (To zas bude palců dole :-) )
Docela by mne zajímalo srovnání, parametry vypadají dost podobně, ten overboost možná hraje na stranu Golfu, srdce závodníka pro nekompromisní MRS. Bylo by to zajímavý.
Jsem zvědavej, kam Dieppe posune nebo vrátí nového MRS...
Na první pohled rozpoznatelný MRS? Jak pro koho.
Kolik % lidí ví co je to a jak asi vypadá Golf GTI a kolik % co je a jak vypadá M(égane)RS?
Jinak když porovnáváš cenu, chce to k ní porovnat i výbavu. Tohle GTI má např. adaptivní bixenony už v základu, kdežto na MRS nemůžeš mít žádné xenony, a to ani za zlaté prase. :-)
škoda že to nemá Brembo 4pístek ;-\ když se dá doplatit i u Cupry... sám jsem na vlastní kůži pocítil rozdíl 312mm jedno pístku vs 370mm 4 pístku od Bremba na G6 GTI :-! a nedá se to absolutně porovnávat :yes: slušel by mu :-!
Ty 312mm brzdy jsou slabým článkem už od pětkové řady GTI. Potenciálu motorů 2.0 TSI 147kW - 155kW - 162kW nikdy moc neodpovídaly a proto došlo k nabídce příplatkových 340mm. Přesto souhlasím, že brzdy BREMBO 370mm jsou silným argumentem proč koupit CUPRU a nikoli CLUBSPORT.
Max. velikost brzd se obvykle odvíjí od průměru nabízených ráfků. Pokud je vůz nabízen v základu se 16" koly, tak ty 312mm brzdy budou asi maximum. :-!
Je hezke videt, ze se klasika Golf GTI vraci svymi parametry mezi velky kluky. Ted jeste jak na tom bude jizdne.
Cupra ukazuje, ze koncern hot hatche umi!