Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf GTI Clubsport: Ostré GTI vstupuje na český trh

Představení edice k 40. výročí modelu Golf GTI se sice odehrálo na podzim loňského roku, ale na tuzemský trh tento model vstupuje nyní v předprodeji.
Zpět na článek
19. 1. 2016 12:11
19. 1. 2016 12:59
19. 1. 2016 14:02
19. 1. 2016 14:17
19. 1. 2016 15:13
19. 1. 2016 16:29
19. 1. 2016 16:37
19. 1. 2016 18:52
19. 1. 2016 18:59
19. 1. 2016 19:09
19. 1. 2016 18:58
19. 1. 2016 16:28
19. 1. 2016 16:52
19. 1. 2016 18:53
19. 1. 2016 18:56
19. 1. 2016 19:45
19. 1. 2016 20:22
19. 1. 2016 20:26
19. 1. 2016 22:26
19. 1. 2016 23:00
19. 1. 2016 23:05
19. 1. 2016 23:16
19. 1. 2016 23:02
20. 1. 2016 07:56
20. 1. 2016 07:59
19. 1. 2016 16:20
19. 1. 2016 16:40
19. 1. 2016 21:21
19. 1. 2016 23:08
20. 1. 2016 00:16
20. 1. 2016 07:52
20. 1. 2016 13:41
20. 1. 2016 00:12
20. 1. 2016 07:12
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
19. 1. 2016 12:11
pritlak
Ty jofka. Pritlak na urovni zavodnich vozu... faaakt neuveritelny jak to dokazou bez viditelneho aera... sikulove...:))
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2016 12:59
zrychlení???
Moc bych nevěřil tomu, že s DSG bude zrychlovat pomaleji než s manuálem. Ale nechce se mi to hledat na německém webu...
A druhá věc, které nevěřím, je občas prezentované tvrzení, že verze Clubsport má nahradit verzi Edition40. Jestli se pletu se ukáže ještě v tomto roce >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Covenant
19. 1. 2016 13:20
Re: zrychlení???
Ten údaj o zrychlení je prohozený....na seznamu.cz o něm taky píší a DSG je o desetinu rychlejší. ;-)
19. 1. 2016 13:59
Re: zrychlení???
Edition 40 už byla. ale nebylo to GTI.
Avatar - white label
19. 1. 2016 14:11
Re: zrychlení???
Ano, ale nemáme na mysli výroční edici běžného Golfu (1974), ale o edici Golfu GTI (1976).
Avatar - white label
19. 1. 2016 14:10
Re: zrychlení???
V německém konfigurátoru je zatím pouze verze s dsg a u té uvádí zrychlení 6,3 s a maximálku 250km/h. S případným GTI Edition 40 nemá logicky označení Clubsport nic přímo společného, takže to také považuji za konstrukci.
Jinak na výběr je klasická, nebo dvoubarevná verze (s černou střechou) za shodnou cenu.
19. 1. 2016 14:02
Proč?
Až budu chtít rychlou koncernvou předokolku a ušetřit vatu, koupím Leona Cupra. Když budu vypatlanej koupím RS. A když je vatičky dost, je tu R (čtyrkola). Nevím, no...snad pro puristický fandy GTI..potom ovšem nechápu proč na rozdíl od GTI,GTI Performance a R nabízej v ČR jen pětidvěř....
Rozbalit vlákno
22
Avatar - white label
19. 1. 2016 14:17
Re: Proč?
To bude možná šotek (zdaleka ne první) v českém konfigurátoru apod. Ale určitě ti dovezou i třídveř. stačí říct. Česká cena je mnohem atraktivnější, než německá.
To třeba u Porsche je to přesně naopak. VW koupit tady, ale pro Porsche do Němec.
Jinak zrovna Golfu R by podobná verze určitě slušela taky.
Avatar - woody-alien
19. 1. 2016 15:13
Re: Proč?
Zase jsou v tom zmatky. Takže Clubsport se nabízí v ČR jen jako pětidvéř a přesto je v konfigurátoru opce 5-dveří za 29.000.

Jinak jenom letmo. Clubsport o 108t dražší než GTI-P, nicméně kromě vzhledu a vyššího výkonu ti to kompenzuje výbava, za kterou u GTI-P téměř "nutně" doplácíš. 18"kola, bi-xenony, zatmavený skla apod. Pokud by ta cena byla opravdu za 5-dv., tak ještě těch 29t za pět dveří (ať se nám to líbí nebo ne, v ČR většinová volba) a máš to skoro doma. Oproti Cupře se z těch zajímavějších položek i u Clubsportu stále doplácí za DCC.
19. 1. 2016 16:29
Re: Proč?
Jeste ta sedadla - nebo ty "skorepiny" jsou pro CS standartem?
Avatar - woody-alien
19. 1. 2016 16:37
Re: Proč?
Ty skořepiny jsou za příplatek - 41t. Docela ranec, ale pěkný jsou, to zas jo. No nic, jdu se pomazlit se svým "kárem" a zapomenu na to. >:-[]
19. 1. 2016 18:52
Re: Proč?
S Rosinantou ;-) :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2016 18:59
Re: Proč?
keby ma kamarat - cigan nenaucil par "zakladnych" ciganskych slov, tak by som len mavol rukou, ze ok, sklonovanie ti neide... :-)
Lenze naucil ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
No co uz, kazdy ma svoje preferencie - mne sa s mojim "károm" ma kto pohrat, nemusim ja. >:D
Avatar - white label
19. 1. 2016 18:58
Re: Proč?
Jj, psal jsem velmi podobný příspěvek pod fotosoutěží. Vypadá to na překlep (5dv.) v českém konfigurátoru.
Co se mi taky moc nezdá je fakt, že podle českého konfig. se připlácí za černou střechu 8700,- Kč, kdežto podle německého nic.
19. 1. 2016 16:28
Re: Proč?
Ja te vidim jasne na to RS.
Avatar - Magister
19. 1. 2016 16:52
Re: Proč?
RS není špatná volba...je to dospělejší auto. Nadupané golfy mi připadají tak pro kluky s kšiltovkou dozadu. Jako většina hot hatchů.
19. 1. 2016 18:53
Re: Proč?
Samozrejme s vyjimkou A / GLA 45 AMG, ze?
Avatar - white label
19. 1. 2016 18:56
Re: Proč?
>:-[] Ty jsou asi zase pro kluky s kšiltem na stranu... ;-)
19. 1. 2016 19:45
Re: Proč?
Hm, jenomže je to jinak. Já mám R8 a ty h...o. :-)
19. 1. 2016 20:22
Re: Proč?
To bylo dospělý...hned jsi diskuzně stoupnul! :yes: :-!
Avatar - white label
19. 1. 2016 20:26
Re: Proč?
Jako, že máš: Roků 8?
Já jsem od přírody skromný kluk, takže mně by stačilo i to RS...
[odkaz]
19. 1. 2016 22:26
Re: Proč?
A mě stačí moje Audi R8. Nemusím se ukájet fotkama Porscháků z webu...:)
19. 1. 2016 23:00
Re: Proč?
Spletl sis stránky, tady nejsi na webu modelářů ;-)
Avatar - white label
19. 1. 2016 23:05
Re: Proč?
Nech toho, nebo si ještě bude myslet, že mu závidíš jeho poličku v dětském pokoji... >:-[]
19. 1. 2016 23:16
Re: Proč?
Kdyby se tu nedávno nepřiznal, že sbírá modely aut, tak bych mu tu R8 i věřil >:D
Avatar - white label
19. 1. 2016 23:02
Re: Proč?
Tušil jsem, že ani tohle nepochopíš... :*) ;-)
20. 1. 2016 07:56
Re: Proč?
Jasne, ted jsi me setrel, odchazim chcipnout do housti >:D
Dik, zes mi potvrdil, ze jsem te tipoval naprosto presne :yes:
19. 1. 2016 16:20
Pekne
Nie som vobec fanusik koncernovych aut, ale tento clubsport sa mi naozaj paci
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2016 16:40
pekny...
Tak som zvedavy, ci sa potvrdia spekulacie o G8 GTi, ktore ma byt dokonca v 3 roznych verziach - standard, "nejaka lepsia" ( performance, alebo edition) a vrcholna ( clubsport?) ktora uz ale bude mat aj 4x4... :-)

a trosku OT:
Audi sa dohodlo so svetrikovym uctovnikom: oznacenia Q2 a Q4 uz maju v suchu ! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2016 21:21
Konkurent
Tak za tuhle cenu už by člověk mohl uvažovat o Meganu RS. To už pak je na každym, jestli bude preferovat uniformního Golfa, nebo na první pohled rozpoznatelný MRS. (To zas bude palců dole :-) )

Docela by mne zajímalo srovnání, parametry vypadají dost podobně, ten overboost možná hraje na stranu Golfu, srdce závodníka pro nekompromisní MRS. Bylo by to zajímavý.

Jsem zvědavej, kam Dieppe posune nebo vrátí nového MRS...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
19. 1. 2016 21:29
Re: Konkurent
Na první pohled rozpoznatelný MRS? Jak pro koho.
Kolik % lidí ví co je to a jak asi vypadá Golf GTI a kolik % co je a jak vypadá M(égane)RS?

Jinak když porovnáváš cenu, chce to k ní porovnat i výbavu. Tohle GTI má např. adaptivní bixenony už v základu, kdežto na MRS nemůžeš mít žádné xenony, a to ani za zlaté prase. :-)
19. 1. 2016 23:05
Re: Konkurent
Na xenony to nejezdí a správný petrolhead by stejně vyměnil xenony za lehčí halogeny >:D
Avatar - white label
19. 1. 2016 23:07
Re: Konkurent
Správný petrolhead nepotřebuje ani halogeny, jen další zbytečné závaží... ;-)
19. 1. 2016 23:18
Re: Konkurent
To už je ale pak extrémní petrolhead :-)
19. 1. 2016 23:08
Brzdy
škoda že to nemá Brembo 4pístek ;-\ když se dá doplatit i u Cupry... sám jsem na vlastní kůži pocítil rozdíl 312mm jedno pístku vs 370mm 4 pístku od Bremba na G6 GTI :-! a nedá se to absolutně porovnávat :yes: slušel by mu :-!
Rozbalit vlákno
3
20. 1. 2016 07:52
Re: Brzdy
Ty 312mm brzdy jsou slabým článkem už od pětkové řady GTI. Potenciálu motorů 2.0 TSI 147kW - 155kW - 162kW nikdy moc neodpovídaly a proto došlo k nabídce příplatkových 340mm. Přesto souhlasím, že brzdy BREMBO 370mm jsou silným argumentem proč koupit CUPRU a nikoli CLUBSPORT.
Avatar - praděda7
20. 1. 2016 13:41
Re: Brzdy
Max. velikost brzd se obvykle odvíjí od průměru nabízených ráfků. Pokud je vůz nabízen v základu se 16" koly, tak ty 312mm brzdy budou asi maximum. :-!
20. 1. 2016 00:12
GTI se vraci?
Je hezke videt, ze se klasika Golf GTI vraci svymi parametry mezi velky kluky. Ted jeste jak na tom bude jizdne.
Cupra ukazuje, ze koncern hot hatche umi!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
20. 1. 2016 07:12
Etalonovitejsi Etalon!
Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat....
Rozbalit vlákno
0