Britská společnost Tevva Motors využívá nákladní vozidla japonské značky Isuzu za základ elektromobilů, jejichž dojezd může prodlužovat vznětový motor.
ale základem je asi vědět jestli ty dojezdy platí s plně naloženým autem a kolik to vlastně uveze. Jinak je diskuze o efektivitě a ekologii zbytečná. Údaj o točivém momentu je k ničemu
Samozřejmě to bylo myšleno ironicky, že je to velmi ekologické.
Jiank na stríánkách výrobce píšou:
The weight of the batteries reduces payload to around 2 tonnes.
Hmotnost baterii snižuje užitečné zatížení přibližně na 2 tuny.
Například Iveco Eurocargo s nejmenší verzi do 7,5t má užitečné zatíženíí 3,4t.
Osobně nejezdím s žádným nákladním autem tak spotřebu nemůžu za seb říct, ale po chilku hledání na truckforum je spotřeba 15-20l u obyčejné 7,5t normální.