Takže 160km na baterky a zbylých 440km (při větší nádrži) pomocí dobijení od vznětové 1.6, která má spotřebu 17l/100km?
Výroba baterií + elektriky pro dobijení.
Velmi ekologické, když tak mě opravte.
kalousek
0
nevím kolik sedmiapůltunové auta berou normálně
ale základem je asi vědět jestli ty dojezdy platí s plně naloženým autem a kolik to vlastně uveze. Jinak je diskuze o efektivitě a ekologii zbytečná. Údaj o točivém momentu je k ničemu
Sup
0
Samozřejmě to bylo myšleno ironicky, že je to velmi ekologické.
Jiank na stríánkách výrobce píšou😒br />
The weight of the batteries reduces payload to around 2 tonnes.
Hmotnost baterii snižuje užitečné zatížení přibližně na 2 tuny.
Například Iveco Eurocargo s nejmenší verzi do 7,5t má užitečné zatíženíí 3,4t.
Osobně nejezdím s žádným nákladním autem tak spotřebu nemůžu za seb říct, ale po chilku hledání na truckforum je spotřeba 15-20l u obyčejné 7,5t normální.
kalousek
0
Jo souhlas, však já si taky nedělal žádné iluze. Ani o nosnosti, ani o ekologii.
Výroba baterií + elektriky pro dobijení.
Velmi ekologické, když tak mě opravte.
ale základem je asi vědět jestli ty dojezdy platí s plně naloženým autem a kolik to vlastně uveze. Jinak je diskuze o efektivitě a ekologii zbytečná. Údaj o točivém momentu je k ničemu
Jiank na stríánkách výrobce píšou😒br /> The weight of the batteries reduces payload to around 2 tonnes.
Hmotnost baterii snižuje užitečné zatížení přibližně na 2 tuny.
Například Iveco Eurocargo s nejmenší verzi do 7,5t má užitečné zatíženíí 3,4t.
Osobně nejezdím s žádným nákladním autem tak spotřebu nemůžu za seb říct, ale po chilku hledání na truckforum je spotřeba 15-20l u obyčejné 7,5t normální.