Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kundalini_it
Rozdělil bych to na závodní a silniční a celkový vítěz
F1:
1.156 F1
2.F 310
3. 312T
Silniční😒br /> 1.250 GTO
2.288 GTO
3.365 Daytona
vítěz celkově: 330 P3
F1:
1.156 F1
2.F 310
3. 312T
Silniční😒br /> 1.250 GTO
2.288 GTO
3.365 Daytona
vítěz celkově: 330 P3
Také si dovolím to sesumírovat u sebe, tak se na to podíváme 😄
Silniční (TOP 15)
1. LaFerrari
2. F50
3. 458 Speciale
4. Enzo
5. 360 Challenge Stradale
6. 458 Italia
7. 512 TR
8. 250 GTO
9. F355
10. 430 Scuderia
11. 599 GTO
12. 512 BB
13. 288 GTO
14. F12 Berlinetta
15. Dino 246 GT
Závodní - GT a prototypy (TOP 10)
1. 330 P4
2. F50 GT
3. F458 Italia GTE
4. 250 LM
5. 312 P
6. 512 M
7. 250 Testarossa
8. F40 Competizione
9. 333 SP
10. 312 PB
Program XX😒br />
1. FXX Evoluzione
2. FXX K
3. 599XX Evoluzione
F1😒br />
1. F2004
2. F2001
3. 412T
4. 312T
5. 375
Silniční (TOP 15)
1. LaFerrari
2. F50
3. 458 Speciale
4. Enzo
5. 360 Challenge Stradale
6. 458 Italia
7. 512 TR
8. 250 GTO
9. F355
10. 430 Scuderia
11. 599 GTO
12. 512 BB
13. 288 GTO
14. F12 Berlinetta
15. Dino 246 GT
Závodní - GT a prototypy (TOP 10)
1. 330 P4
2. F50 GT
3. F458 Italia GTE
4. 250 LM
5. 312 P
6. 512 M
7. 250 Testarossa
8. F40 Competizione
9. 333 SP
10. 312 PB
Program XX😒br />
1. FXX Evoluzione
2. FXX K
3. 599XX Evoluzione
F1😒br />
1. F2004
2. F2001
3. 412T
4. 312T
5. 375
Petrolhead_CZ
Díky za článek, u tohohle výběru se vždycky tají dech. Přehlídka toho nejlepšího, co může sériová automobilová produkce nabídnout. Ty nejúžasnější skvosty. Je dokázáno, že LaFerrari a F50 jsou z tohoto rodinného kruhu nejlepší, atmosférický V12 a krystalické zaměření na řidiče, emoce a jízdní schopnosti, to je jádro samotné automobilky, základní stavební kámen. Enzo je asi nejikoničtější superauto, které kdy bylo vyrobeno. Dechberoucí tvary a proporce, zvuk, rychlost a ve své době bezkonkurenční technologie. Stroj, který na začátku 21. století zlikvidoval vše, co mu přišlo do cesty. Jako první navíc měl V12 typ F140, což je nejlepší dvanáctiválec automobilky, jehož evoluce mají všechny současné modely s V12. 288 GTO je nádherný vývojový stupeň 308 GTB, ze kterého vychází. Aura skupiny B je hmatatelná. Navíc má prý lepší a progresivnější řízení, než F40, něco alá Lotus Elise. Ať už jsou to analogové klasiky 288 GTO, F40 a F50, či moderní legendy Enzo a LaFerrari, každý si musí vybrat favorita a respektovat každé auto z tohoto nejprestižnějšího rodokmenu pro jejich odkaz, význam a lesk, který jen získává na intenzitě.
Je ovšem třeba připomenout, že ta prestižní linie započala již v 70. letech u 512 BB.
Za mě pořadí následující😒br />
1. LaFerrari
2. F50
3. Enzo
4. 288 GTO
5. F40
Je ovšem třeba připomenout, že ta prestižní linie započala již v 70. letech u 512 BB.
Za mě pořadí následující😒br />
1. LaFerrari
2. F50
3. Enzo
4. 288 GTO
5. F40
u mna zase berie prve miesto lambo miura.... v mojom rebricku jasna jednicka 😄
Co na tom, že bych se do něj díky svým 2 metrům výšky nevešel, ale právě díky Miuře u mě nikdy Ferrari nemělo šanci. Uvidíme co přinese doba elektromobilů...
Ja taky nehodnotim tvou volbu, je fajn ze co clovek to nazor. Alespon jsou cesty pestrejsi. 😉
U cest Mase Bora, Esprit včetně Turba, Miura, 2000GT atd. Ale vše co se tu v diskusi zmiňuje je nádhera.
Predesla 964 se mi naopak velice zamlouva, na 996 mi zase nesedi predni svetla. Tvarem je 996 uz fajn (997 taky z proporci nemenila mnoho, jestli vubec neco), ale porsche ma mit kulate svetla a ty 996 nema. Proto tyhle dve generace za me ee. 😉
Jinak kdybych si měl vybrat 1 auto od Ferrari, tak 100% Daytona s výklopnými světly a drátěnými koly :yes:
Ba ne, každý preferuje něco jiného, ale odsoudit Enzo takovým způsobem se vážně rovná deficitu estetického vnímání.