Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën zahájil předsériovou výrobu nového C6

Zahájení prodeje nové generace sedanu Citroën C6 je na spadnutí. Ale bohužel pouze v Číně, kde se také bude exkluzivně vyrábět.
Zpět na článek
3. 2. 2016 08:59
3. 2. 2016 10:15
3. 2. 2016 10:34
3. 2. 2016 12:11
3. 2. 2016 12:54
3. 2. 2016 18:07
3. 2. 2016 19:05
3. 2. 2016 20:12
3. 2. 2016 23:06
3. 2. 2016 11:01
3. 2. 2016 19:03
3. 2. 2016 19:21
3. 2. 2016 20:11
4. 2. 2016 07:53
3. 2. 2016 16:46
4. 2. 2016 07:53
3. 2. 2016 09:09
3. 2. 2016 09:20
3. 2. 2016 10:37
3. 2. 2016 15:13
3. 2. 2016 10:37
3. 2. 2016 11:11
8. 2. 2016 20:42
3. 2. 2016 09:21
3. 2. 2016 10:20
3. 2. 2016 10:41
3. 2. 2016 11:18
3. 2. 2016 12:07
3. 2. 2016 18:41
3. 2. 2016 18:40
3. 2. 2016 16:49
3. 2. 2016 09:54
3. 2. 2016 10:04
3. 2. 2016 11:09
3. 2. 2016 13:05
3. 2. 2016 10:27
3. 2. 2016 23:40
4. 2. 2016 12:13
3. 2. 2016 08:59
Hydractive
Minulá C6 měla nejdokonalejší verzi systému Hydractive - Hydractive III+. Úžasná hračka, kterou může i dnes veškerá prémie závidět. Čím chce zaujmout teď?
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 10:15
Re: Hydractive
Prémie má jiné technologie... Jaguar a Mercedes mají vzduch, BMW má hyrdo (EHA) nebo vzduch, Cadillac má MagneRide, ... Audi nevím, asi nic, jsou to pekáče, Lexus má nějaké aktivní tlumiče, jejichž technologie je mi taky neznámá.

Každopádně Hydractive je škoda. A ten agresivní jakoby splitter mi přijde odporný.
Avatar - Blue Sun
3. 2. 2016 10:25
Re: Hydractive
Audi má taky vzduch, ne? Nebo jen DCC jako zbytek koncernu?
3. 2. 2016 10:34
Re: Hydractive
No, sice jsem neprojížděl všechny vzduchové systémy, ale jel jsem v poslední gen S a E. Jelikož jsem C6 v dobách uvedení na trh chtěl a něco málo jsem projel, tak s klidným srdcem říkám, že S ani E takového komfortu nedosahují ani dnes. Pochybuju, že jiné měchy nebo elektronické serepetičky jsou nějak naprosto zásadně lepší než zmíněná konkurence od MB.
EDIT: určeno pro Aoyagi Aichou
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 12:11
Re: Hydractive
Hm, tak to musím někde vyzkoušet, moje poslední zkušenost je s XM :-)
3. 2. 2016 12:54
Re: Hydractive
Nejvyšší řadu měla pouze C6. Mělo by se to jmenovat Hydractive III + AMVAR. Hydropneumatické odpružení má i mnohé jiné výhody, než jen zvýšený komfort.
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 15:07
Re: Hydractive
III+ má i současná C5
3. 2. 2016 18:07
Re: Hydractive
To sice má, ale nemá Hydractive III+ AMVAR, to měla pouze C6
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 01:57
Re: Hydractive
díky za upřesnění
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 19:05
Re: Hydractive
Děkuji za info. No, ale sehnat někde C6 na svezení bude dost těžké, ta auta jsou dost vzácná, bohužel. Kolik to stálo, když se to prodávalo?
3. 2. 2016 20:12
Re: Hydractive
Onehdá cena ceníkově startovala na 1,2 mil pokud se dobře pamatuju. Já jsem měl zájem o V6 benzín za ceníkových 1,5 s nějakou výbavou. Ale reálná cenová politika byla zajimavější :-) Zajímavá kára s nečekanou technikou - C6 měl i head up displej - v roce 2006..
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 23:06
Re: Hydractive
Tak to startuje trochu výš než jsem myslel :-) . Koukám auto na úrovni Cadillacu STS a stejně nedoceněné. Tím nechci ani jedno z těch aut urazit!
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 15:11
Re: Hydractive
mám citróny rád, měl jsem C5 a teď mám MB E nutili mi ke koupi S, měl jsem dvakrát od pátku do pondělí půjčenou na vyzkoušení, najel jsem asi 800 km, ale i přesto, že považuji "hydru" za nejlepší odpružení, nemyslím si, že předčí MB, hlavně v sedadlech, odhlučnění a dílenském zprcování je MB jiná třída z pohledu ceny/výkon zase vyhrává C5/6
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 11:01
Re: Hydractive
Tak podle tohoto [odkaz] mají vzduch.
3. 2. 2016 16:08
Re: Hydractive
A8 má nejméně poslední dvě generace. Tedy s takovými znalostmi se pokusit hodnotit techniku podvozků na autowebu. Takhle se tu akorát odrovnáš ;-) .
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 19:03
Re: Hydractive
Audi může mít tlumiče jaké chce, ale pořád zůstane jen vyfintěným Golfem pro lepší taxikáře :P

A pokud mě neznalost tlumičů jednoho přeceňovaného auta u někoho odrovná, snad to nějak přežiju.
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2016 19:10
Re: Hydractive
dyldo matildo, hore som ti to trosku popisal, nech tu niesi za uplneho pokemona. :-!
Tak studuj a na buduce trochu respekt !
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 19:21
Re: Hydractive
Nemám respekt k ničemu, co říká někdo pod článkem o Audi, se jménem AUDIRS6, a s profilovým obrázkem Audi. Já radši něco blíž k objektivitě (i když "pohodlnost odpružení" může být subjektivní, ale budiž). ;)

Až se Audi přestane cpát mezi BMW, Mercedes, Cadillac, Lexus a jiné, budu k té značce mít respekt. Jako mám třeba k Volvu.
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2016 19:32
Re: Hydractive
Tak si na tom este horsie nez som si myslel. :*)
No nic, mistr google ti isto pomoze dohnat aspon zaklady zameskaneho. ;-)
Audi sa totiz nikde pchat nemusi - ono ho tam totiz radia zakaznici po celom svete a nejaky Aoyagi-Aichou na tom nic nezmeni. :-!
A este k tvojmu celkovemu rozhladu:
Cadillac sa praveze teraz snazi pchat medzi premiu, ale svojim aktualnym portfoliom a kvalitou sa o to moze proste len snazit...
Zabudol si ale na Maserati a Jaguar Land Rover.- ale vidim, ze ty celkovo rad zabudas na Europske veci... :-!
a Volvo ? K tomu som mal respekt tak po cca sucasnu XC60...
Odvtedy ( tym ze zarezali vsetko nad 4 valce, plus koncepcia aku vyhradne pouzivaju ) stratili moj obdiv. :-!
Avatar - Aoyagi
3. 2. 2016 20:11
Re: Hydractive
Ano, taky jsem "zapomněl" na Lincoln, Genesis. A jiné. Znáte výraz "a jiné"?
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 07:53
Re: Hydractive
Už se na to vy.ser, "znalosti" jsi předvedl, stačí. ;-)
4. 2. 2016 12:06
Re: Hydractive
Že se do toho trollování necháš zatahovat. Aichou nezná ani techniku, ani kategorie, ani zařazení...nic ;-)
Avatar - Hittman
3. 2. 2016 11:03
Re: Hydractive
Audi má vzduch i DCC.
Avatar - MGRR
3. 2. 2016 16:46
Re: Hydractive
Moje poslední A6 měla vzduch... drcnul mi do LP nárazníku děda s Corsou a Audi bylo v podstatě nepojízdné, jen to zasyčelo - v rohu nárazníku má el. kompressor a tam něco prasklo. Odtahovka.
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 07:53
Re: Hydractive
jo, jo, audi jsou prostě na ho...!
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2016 14:49
Re: Hydractive
ty niesi ani pekáč >:D ty si proste troll ! :-!
Avatar - speedfred
3. 2. 2016 18:10
Re: Hydractive
ale no priateľu,neurážaj sa hneď ! :-)
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2016 19:08
Re: Hydractive
Ale ved ma isto chapes - keby to bol nejaky trtko, co tu je prvy tyzden a este nevie, ze co a ako...
Tento pokemon si tu ale prijde vzdy marovat kar nad Japoncikmi ( ved nic proti - niektore ich znacky, ale skor konkretne modely stale uznavam a obdivujem ) a hned si kopnut do koncernu, co by mi vadilo isto menej, ako do samotneho Audi, ked tu este aj prezentuje svoju absolutnu nevzdelanost.
Ja s takymito chabymi vedomostami by som si nikdy nedovolil napisat prispevok, ktory by posobil tak urazlivo voci danej znacke.
btw: moja prva A8 mala na zadnej naprave system hydraulicky riadenych tlmicov ! Bola to vcelku raritka - pohanane to bolo od serva a malo to robit potlacanie bocnych naklonov aspon na zadnej naprave - a pomahalo to.
Na dalsej uz bol vzduvh klasicky.
To len tak medzi recou, ze zrovna Audi sa snazilo vnimat vsetkych vyrobcov a vhodne pouzit to-ktore technicke riesenie na kazdu aplikaciu zvlast.
Dnes maju RS modely ako "oprion" DRC - hydraulicky riadene tlmice prepojene do kriza, ktore obmedzuju nielen bocny, ale aj pozdlzny naklon.
Vzduch - tam je tych aplikacii samozrejme viac - od A6 vyssie...
a aj DCC ktore ale nemaju ako u konkurencie magneticky ovladany ventil, ktory riadi prietok, ale magneteorologicku kvapalinu, kde magneticke pole ovlada jej viskozitu a vdaka tomu sa meni ich charakteristika.
takze tak. :-!
Bud nech pise trochu uctivejsim tonom, alebo pokial sa chce do niekoho navazat, tak nech si najskor nieco nastuduje a potom kritizuje to, co sa kritizovat da.
Ano, aj Audi sa kritizovat da...
Mozno ta prekvapi, ale to by bol odomna este dlhsi prispevok, ako tento... :-!
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2016 09:08
PSA si za to může samo,
pokud se chtěli odlišit, měli už tehdy použít šarm jako u nového modelu. Ten starý se odlišoval bizarností. Auto to bylo divné a ne krásné.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 07:57
Re: PSA si za to může samo,
Tak ona ta nová C6 bude mít nejspíš jen ten "šarm", proto pouze Čína, informace o technice raději veškeré žádné, motory 1,8 a 2,0 takže předpokládám, že jde o osvědčený recept citroenu poslední doby, tj. nabastlit "luxusní" karoserii na podvozek C4ky.
4. 2. 2016 11:05
Re: PSA si za to může samo,
Ne, že by nebylo líbivé, ale má spíš charakter Mazdy než Citroenu. Stará C6 byla krásná a svébytná. Výjimečná jako ostatní vrcholné modely značky...
Avatar - pumpkin
3. 2. 2016 09:09
Fotka
Tu je fotka prvého kusu. Proporcie napovedajú, že od konceptov to má dosť ďaleko.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
3. 2. 2016 09:20
Re: Fotka
Tak ako u vsetkych.... co je casto bohuzial na skodu. ;-\ Take Subaru je toho prikladom, kedy koncept bol skoro vzdy oku lahodiaci, zatial co seriovka sa na koncept ani len nepodobala.
3. 2. 2016 10:37
Re: Fotka
Kizashi - to bylo pro mě největší zklamání koncept vs realita. Třeba Levorg u Subaru toho moc z konceptu nepobral, ale pořád jde vcelku o pohledné auto.
Avatar - Ji/Ri
3. 2. 2016 10:37
Re: Fotka
Ta oranžová tomu nesedí.
3. 2. 2016 11:11
Re: Fotka
Podla vsetkeho to bude cinsky pekac s nalepenym logom citronu, oznacit to ako nova C6 je rovnako prehnane ako brat DS za novu znacku. Ale z clanku som sa aspon dozvedel ze C6 patrila do strednej triedy, mal som to az doteraz pomylene ze C6 bola vyssia stredna spolu so superbom a oktavkou :-)
Avatar - Achernar9
8. 2. 2016 20:42
Re: Fotka
Pod tím lajntuchem je zcela evidentně něco jinýho než Metropolis. Taky nikde není napsaný, že označení C6 bude v Číně pro nějakýho nástupce evropské C6-ky. Může to být úplně něco jinýho. No a taky se nikde nedá poznat, že tohle je zrovna odhalování novýho "Citróna"...
Já jsem našel ještě tohle. Pokud se tomu dá věřit, je to totálně úplně něco jinýho než Metropolis. :-|
[odkaz]
A co jsem ještě našel... C6-ka bude mít nástupce (asi zase pro Čínu) v divizi DS jako DS9. Tak nějak se o tom šuškalo a psalo ale zatím to tak vypadá...
3. 2. 2016 09:21
A
já myslel že C6 už v Evropě byla vyšší střední, když C5 byla střední. Fakt nevím proč by měla nakukovat do vyšší střední.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ji/Ri
3. 2. 2016 10:41
Re: A
Vyšší střední je oktávka, superp, rapid spejcbek a dva citiga za sebou. Ber to jako vzor.
3. 2. 2016 11:18
Re: A
na vyššiu strednú treba dať ešte 2 sitigá aj vedľa.
Avatar - speedfred
3. 2. 2016 12:07
Re: A
Chlapci ,ide Vám .....dobre som sa pobavil :yes:
Avatar - MGRR
3. 2. 2016 16:49
Re: A
Oktavka je druhovýroba VW :-) ta bude vždy jen pro ovce a černopuntíkáře :-)
3. 2. 2016 09:54
Dost riskujou
Od zahájení předsériové výroby ještě skoro rok do spuštění prodeje? A v Číně? To je s prodejem tohohle auta ještě předběhne nějaký místní plagiátor.
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2016 10:04
citron zije
Uz za tohle by si zaslouzil prezit do budoucna - tohle potkat mlna silnici tak tu noc nespim...
Opravdu nechapu proc C6 nechteji prodavat v Evrope. Mozna by se jich treba moc neprodalo, ale jako imagemaker by C6 byla dokonala..
Rozbalit vlákno
9
3. 2. 2016 10:24
Re: citron zije
imagemaker s motorem 1,8 a podvozkem z trakaře? >:D Když k tomu dáme cenu 1,5 mega tak by si to nekoupil ani ředitel Citroenu >:-[]
3. 2. 2016 10:38
Re: citron zije
Protože by dopadl jak minulý C6. Na luxus přece mají "luxusní" DS. Na mainstream mají Citroen a tam by bylo C6 moc drahé.
3. 2. 2016 11:09
Re: citron zije
Drahé.. Jak se ukazuje, tak v premii není nic dostatečně drahé - a čím větší nesmysl za nesmyslné peníze, tím se líp prodává.
Ani C6 se neprodávala ve velkém, ale byla tu. Bylo by drahé vyrábět C6 jen pro evropu, ale jestli už se vyrábět bude, proč jí tu neprodávat?
3. 2. 2016 11:20
Re: citron zije
ešte si ju nevidel a netestoval, mám obavu, že pod tou plachtou nebude metropolis.
3. 2. 2016 11:46
Re: citron zije
V dobách, kdy Citroen odstartoval prodej C6 byla trochu jiná situace na trhu. Existovaly automobilky, které už zanikly a mnohé automobilky měly modely, které byly zbytečné, prostě imagemakery. Po krizi se na to moc nehraje. Navíc Citroen není VW, který si může dovolit živit zbytečné modely pro zvýšení prestiže (po dieselgate ani VW ne).
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2016 11:50
Re: citron zije
Prémie staví na dokonale odladěné technice, tu Citroen nemá.
3. 2. 2016 13:05
Re: citron zije
Citroen má zatím pořád Hydractive, na kterou se premie může akorát tak z dálky koukat, a na druhou stranu dnes premie vůbec není o tom že si kupuješ "držák". Spíš image a možnost nacpat si auto technologiemi až po střechu, ale odladění bych do toho vůbec netahal...
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2016 11:05
Re: citron zije
Viz Pumkin 9:09. Pod hadrem je spíše C-Elyseé.
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2016 11:40
Re: citron zije
Pokud to bude podobná (nebo větší) mizérie jako DS5 (jakože očividně ano), tak snad ani není po čem toužit.
Avatar - Dylan McKay
3. 2. 2016 10:12
Jsem napnutej jak kšandy!
C6 je pro mě jedno z nejkrásnějších aut. Co přijde teď? Těším! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
3. 2. 2016 10:39
Re: Jsem napnutej jak kšandy!
.... ta palubka je mírně diskuze hodna, ale venek je překrásný!
3. 2. 2016 11:25
Re: Jsem napnutej jak kšandy!
tiež som sa tešil, kým mi pumpkin nezložil ružové brýlky.
Avatar - Blue Sun
3. 2. 2016 10:27
Nojo
Vypadat C6 jako Metropolis, byla by to exotika vyšší střední třídy i v Evropě. Kupodivu je takový design evropštější, než u současné německé prémiové produkce. Bohužel se zdá, že tohle asi do série neprojde.
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2016 10:49
pochybuju, ze neco takhle placatyho ve vyssi stredni daj do
umite si představit, jak by do toho nalejzal třeba ovar??
nejakej vetsi sportacek to jo, ve skutecnosti to bude vypadat zase jako ...
... klasickej citroen
Rozbalit vlákno
3
Avatar - netcar.xx
3. 2. 2016 11:00
Re: pochybuju, ze neco takhle placatyho ve vyssi stredni daj
Ovar by do toho lezl po ctyrech - pohybuje se tak nejcasteji
3. 2. 2016 11:05
Re: pochybuju, ze neco takhle placatyho ve vyssi stredni daj
>:D >:D >:D
28. 2. 2016 10:33
Re: pochybuju, ze neco takhle placatyho ve vyssi stredni daj
A co třeba VW CC? nebo Benz CLS. A stará C6 nebyla taky placatá? aha
3. 2. 2016 11:22
Asi nějaké překlepy autora článku
Střední třída? Vždyť to auto na obrázcích je velikostí luxusně-sportovní třída (délka 5,3 metru, šířka 2 metry, výška 1,4 metru).
Na platformě EMP2 z Picassa? Nevěřím, určitě vyjede na fajnové platformě s motory podél, možností 4x4, s Hydroactiv IV generace a sametovými automaty.
Čtyřválcové motory? Taková prestižní sportovní limoška určitě bude mít nejméně V6 a V8.
Panamery a Quattroporte se už třesou v garážích jak osiky.
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2016 11:52
Re: Asi nějaké překlepy autora článku
Pleteš koncept s tím reálem pod hadrou viz Pumkin 9:09.
Avatar - jozephko
3. 2. 2016 11:32
Nemáme byť prečo smutní...
Táto C6-ka je podobný des a hrôza ako väčšina Citroenov (vrátadne DS-iek) za posledných 20 rokov. Posledný pekný Citroen bol podľa mňa XM-ko...
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2016 13:42
Střední třída
C6 délka 491, rozvor 290 - to je střední třída jak vyšitá...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2016 13:47
krasne auto
preco s tym nepridu do eu? .. vytreli by v pohode vsetky tie premiove tuctove kravataky a kabelky ..... takto ma vyzerat skutocny luxus na kolesach..... takyto citroen beriem... ozaj toto je parada .... uz ten predosly "fantomasovsky" citroen C6 s tym prednym rekordnym megaprevisom a tou namakanou stlacenu pr.delkou vyzeral moc stylovo.... tak kde je problem.... ale ano.... bohuzial ja viem v com je problem ( uz som to tusim pisal vcera o cadenze ) .... europan taketo zaujimave velke auto skratka uz nechce nepotrebuje.... skoda.... firmy maju svoje kravatakove kabelkove premiovky na vecne casy a bezny zakaznik tomu v drvivej vacsine vystaci nizsia stredna pripadne stredna trieda alebo uz skor nejake to SUV ( outlander, CRV, tigi .. ) ... takze aj keby s tymto krasavcom prisli do eu tak tu predaju maximalne tak 3000 aut rocne.. ze je to tak.. ach jo ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
3. 2. 2016 17:09
Re: krasne auto
Problém je v tom, že tu komentuješ 6 rokov starú štúdiu ako keby šlo o sériové auto. Podľa mňa to bude prinajlepšom vyzerať ako nástupca C5-ky.
Avatar - cechblog
3. 2. 2016 15:06
CO BUDE DÁL, OSUD FIATU, LANCIE
zruší odpružení, no dobře, asi jsou aktivní tlumiče dost dobré a levné na silnice v EU, chápu jejich argument i když považuji Hydractive za to nejlepší na světě (viz vítěz losího testu před ferrari, lambo, porsche, subaru, audi quattro, citroen xantia!, viz konfort a spolehlivost III+)

zruší vyšší střední třídu, no dobře, v EU se moc neprodává, chápu jejich argument i když považuji C6 za jedno z nejlepší auto v poměru cena/výkon

ale co bude dál, amarounizace modelů, menší a větší SUV a jedno miniauto jak to má fiat, není tu někde něco špatně
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Achernar9
8. 2. 2016 20:25
Re: CO BUDE DÁL, OSUD FIATU, LANCIE
Máš recht ! V automobilovým průmyslu už je nějakou dobu všechno špatně. Hezký, prostorný, pohodlný auta se ruší... na výsluní se cpou nákupní kabele... podvozky tvrdnou jak prase, sedadla jsou pomalu jak prkno... motory jdou těžce do kopru... za chvílu se bude i Superb-éčko a jemu podobný prodávat s oturbovaným tříválcem. :no: 8-s Hlavně že jsou auta narvaný elektonickejma nesmyslama ! A v případě že se to zastaví, nepomůže ani svěcená, jedině odtah nebo bude povinně na palubce tlačítko restart. ;-\ Jestli se mě ještě někdy podaří koupit auto, šáhnu po už nevyráběné C6 a nebo rovnou po modelu CX. :yes: (CX-ka je pro mě nejhezčí auto všech dob.)
Avatar - vabis
3. 2. 2016 23:40
metropolis
uvidíme zda to bude přesně Metropolis :-) a nebo né :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cechblog
4. 2. 2016 01:01
SROVNÁNÍ BMW 5 A CITROEN C6 - LEGANDÁRNÍ VIDEO
https ://www.youtube.com/watch?… (odstraň mezeru před ://)
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2016 09:02
C6 patří do střední třídy?!
Je opravdu smutné, že se autor článku neorientuje ani v segmentech trhu - to je přece pro motoristického novináře absolutní základ! Jinak by nemohl napsat takovou blbost, jako že dosavadní (resp. již nevyráběná) C6 patří do "střední třídy"! Kam tedy potom patří C5? Do nižší střední mezi Golfa?!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2016 12:13
Re: C6 patří do střední třídy?!
:-) :yes:
4. 2. 2016 12:13
Redaktor mimo
Přijde mi, že pan redaktor si plete dávno nevyráběnou C6 s C5.

C5 je vůz střední třídy a C6 BYL! vůz vyšší střední. C5 nástupce v Evropě dostane a Citroen nevyklízí pozice ze střední třídy!

Na to přece nemusí být nikdo ultrafanda dvojitýho šípu!!! :-|
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2016 15:44
Konečně auto....
designem patřící do 21. století :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rysguf.
4. 2. 2016 23:46
NOVY CITROEN C5
nevie niekto o nom nieco? nejake fotky tajne? nakresy?

aktualny sa vyraba od 2008, to uz je 8 rokov... presiel uz asi 4 faceliftami (ja mam model 2011 (2. facelift) odvtedy boli este dalsie dva... )
Rozbalit vlákno
0