Minulá C6 měla nejdokonalejší verzi systému Hydractive - Hydractive III+. Úžasná hračka, kterou může i dnes veškerá prémie závidět. Čím chce zaujmout teď?
Prémie má jiné technologie... Jaguar a Mercedes mají vzduch, BMW má hyrdo (EHA) nebo vzduch, Cadillac má MagneRide, ... Audi nevím, asi nic, jsou to pekáče, Lexus má nějaké aktivní tlumiče, jejichž technologie je mi taky neznámá.
Každopádně Hydractive je škoda. A ten agresivní jakoby splitter mi přijde odporný.
No, sice jsem neprojížděl všechny vzduchové systémy, ale jel jsem v poslední gen S a E. Jelikož jsem C6 v dobách uvedení na trh chtěl a něco málo jsem projel, tak s klidným srdcem říkám, že S ani E takového komfortu nedosahují ani dnes. Pochybuju, že jiné měchy nebo elektronické serepetičky jsou nějak naprosto zásadně lepší než zmíněná konkurence od MB.
EDIT: určeno pro Aoyagi Aichou
Nejvyšší řadu měla pouze C6. Mělo by se to jmenovat Hydractive III + AMVAR. Hydropneumatické odpružení má i mnohé jiné výhody, než jen zvýšený komfort.
Onehdá cena ceníkově startovala na 1,2 mil pokud se dobře pamatuju. Já jsem měl zájem o V6 benzín za ceníkových 1,5 s nějakou výbavou. Ale reálná cenová politika byla zajimavější :-) Zajímavá kára s nečekanou technikou - C6 měl i head up displej - v roce 2006..
mám citróny rád, měl jsem C5 a teď mám MB E nutili mi ke koupi S, měl jsem dvakrát od pátku do pondělí půjčenou na vyzkoušení, najel jsem asi 800 km, ale i přesto, že považuji "hydru" za nejlepší odpružení, nemyslím si, že předčí MB, hlavně v sedadlech, odhlučnění a dílenském zprcování je MB jiná třída z pohledu ceny/výkon zase vyhrává C5/6
Nemám respekt k ničemu, co říká někdo pod článkem o Audi, se jménem AUDIRS6, a s profilovým obrázkem Audi. Já radši něco blíž k objektivitě (i když "pohodlnost odpružení" může být subjektivní, ale budiž). ;)
Až se Audi přestane cpát mezi BMW, Mercedes, Cadillac, Lexus a jiné, budu k té značce mít respekt. Jako mám třeba k Volvu.
Tak si na tom este horsie nez som si myslel. :*)
No nic, mistr google ti isto pomoze dohnat aspon zaklady zameskaneho. ;-)
Audi sa totiz nikde pchat nemusi - ono ho tam totiz radia zakaznici po celom svete a nejaky Aoyagi-Aichou na tom nic nezmeni. :-!
A este k tvojmu celkovemu rozhladu:
Cadillac sa praveze teraz snazi pchat medzi premiu, ale svojim aktualnym portfoliom a kvalitou sa o to moze proste len snazit...
Zabudol si ale na Maserati a Jaguar Land Rover.- ale vidim, ze ty celkovo rad zabudas na Europske veci... :-!
a Volvo ? K tomu som mal respekt tak po cca sucasnu XC60...
Odvtedy ( tym ze zarezali vsetko nad 4 valce, plus koncepcia aku vyhradne pouzivaju ) stratili moj obdiv. :-!
Moje poslední A6 měla vzduch... drcnul mi do LP nárazníku děda s Corsou a Audi bylo v podstatě nepojízdné, jen to zasyčelo - v rohu nárazníku má el. kompressor a tam něco prasklo. Odtahovka.
Ale ved ma isto chapes - keby to bol nejaky trtko, co tu je prvy tyzden a este nevie, ze co a ako...
Tento pokemon si tu ale prijde vzdy marovat kar nad Japoncikmi ( ved nic proti - niektore ich znacky, ale skor konkretne modely stale uznavam a obdivujem ) a hned si kopnut do koncernu, co by mi vadilo isto menej, ako do samotneho Audi, ked tu este aj prezentuje svoju absolutnu nevzdelanost.
Ja s takymito chabymi vedomostami by som si nikdy nedovolil napisat prispevok, ktory by posobil tak urazlivo voci danej znacke.
btw: moja prva A8 mala na zadnej naprave system hydraulicky riadenych tlmicov ! Bola to vcelku raritka - pohanane to bolo od serva a malo to robit potlacanie bocnych naklonov aspon na zadnej naprave - a pomahalo to.
Na dalsej uz bol vzduvh klasicky.
To len tak medzi recou, ze zrovna Audi sa snazilo vnimat vsetkych vyrobcov a vhodne pouzit to-ktore technicke riesenie na kazdu aplikaciu zvlast.
Dnes maju RS modely ako "oprion" DRC - hydraulicky riadene tlmice prepojene do kriza, ktore obmedzuju nielen bocny, ale aj pozdlzny naklon.
Vzduch - tam je tych aplikacii samozrejme viac - od A6 vyssie...
a aj DCC ktore ale nemaju ako u konkurencie magneticky ovladany ventil, ktory riadi prietok, ale magneteorologicku kvapalinu, kde magneticke pole ovlada jej viskozitu a vdaka tomu sa meni ich charakteristika.
takze tak. :-!
Bud nech pise trochu uctivejsim tonom, alebo pokial sa chce do niekoho navazat, tak nech si najskor nieco nastuduje a potom kritizuje to, co sa kritizovat da.
Ano, aj Audi sa kritizovat da...
Mozno ta prekvapi, ale to by bol odomna este dlhsi prispevok, ako tento... :-!
Tak ona ta nová C6 bude mít nejspíš jen ten "šarm", proto pouze Čína, informace o technice raději veškeré žádné, motory 1,8 a 2,0 takže předpokládám, že jde o osvědčený recept citroenu poslední doby, tj. nabastlit "luxusní" karoserii na podvozek C4ky.
Tak ako u vsetkych.... co je casto bohuzial na skodu. ;-\ Take Subaru je toho prikladom, kedy koncept bol skoro vzdy oku lahodiaci, zatial co seriovka sa na koncept ani len nepodobala.
Kizashi - to bylo pro mě největší zklamání koncept vs realita. Třeba Levorg u Subaru toho moc z konceptu nepobral, ale pořád jde vcelku o pohledné auto.
Podla vsetkeho to bude cinsky pekac s nalepenym logom citronu, oznacit to ako nova C6 je rovnako prehnane ako brat DS za novu znacku. Ale z clanku som sa aspon dozvedel ze C6 patrila do strednej triedy, mal som to az doteraz pomylene ze C6 bola vyssia stredna spolu so superbom a oktavkou :-)
Pod tím lajntuchem je zcela evidentně něco jinýho než Metropolis. Taky nikde není napsaný, že označení C6 bude v Číně pro nějakýho nástupce evropské C6-ky. Může to být úplně něco jinýho. No a taky se nikde nedá poznat, že tohle je zrovna odhalování novýho "Citróna"...
Já jsem našel ještě tohle. Pokud se tomu dá věřit, je to totálně úplně něco jinýho než Metropolis. :-|
[odkaz]
A co jsem ještě našel... C6-ka bude mít nástupce (asi zase pro Čínu) v divizi DS jako DS9. Tak nějak se o tom šuškalo a psalo ale zatím to tak vypadá...
Uz za tohle by si zaslouzil prezit do budoucna - tohle potkat mlna silnici tak tu noc nespim...
Opravdu nechapu proc C6 nechteji prodavat v Evrope. Mozna by se jich treba moc neprodalo, ale jako imagemaker by C6 byla dokonala..
Drahé.. Jak se ukazuje, tak v premii není nic dostatečně drahé - a čím větší nesmysl za nesmyslné peníze, tím se líp prodává.
Ani C6 se neprodávala ve velkém, ale byla tu. Bylo by drahé vyrábět C6 jen pro evropu, ale jestli už se vyrábět bude, proč jí tu neprodávat?
V dobách, kdy Citroen odstartoval prodej C6 byla trochu jiná situace na trhu. Existovaly automobilky, které už zanikly a mnohé automobilky měly modely, které byly zbytečné, prostě imagemakery. Po krizi se na to moc nehraje. Navíc Citroen není VW, který si může dovolit živit zbytečné modely pro zvýšení prestiže (po dieselgate ani VW ne).
Citroen má zatím pořád Hydractive, na kterou se premie může akorát tak z dálky koukat, a na druhou stranu dnes premie vůbec není o tom že si kupuješ "držák". Spíš image a možnost nacpat si auto technologiemi až po střechu, ale odladění bych do toho vůbec netahal...
Vypadat C6 jako Metropolis, byla by to exotika vyšší střední třídy i v Evropě. Kupodivu je takový design evropštější, než u současné německé prémiové produkce. Bohužel se zdá, že tohle asi do série neprojde.
pochybuju, ze neco takhle placatyho ve vyssi stredni daj do
umite si představit, jak by do toho nalejzal třeba ovar??
nejakej vetsi sportacek to jo, ve skutecnosti to bude vypadat zase jako ...
... klasickej citroen
Střední třída? Vždyť to auto na obrázcích je velikostí luxusně-sportovní třída (délka 5,3 metru, šířka 2 metry, výška 1,4 metru).
Na platformě EMP2 z Picassa? Nevěřím, určitě vyjede na fajnové platformě s motory podél, možností 4x4, s Hydroactiv IV generace a sametovými automaty.
Čtyřválcové motory? Taková prestižní sportovní limoška určitě bude mít nejméně V6 a V8.
Panamery a Quattroporte se už třesou v garážích jak osiky. :-)
preco s tym nepridu do eu? .. vytreli by v pohode vsetky tie premiove tuctove kravataky a kabelky ..... takto ma vyzerat skutocny luxus na kolesach..... takyto citroen beriem... ozaj toto je parada .... uz ten predosly "fantomasovsky" citroen C6 s tym prednym rekordnym megaprevisom a tou namakanou stlacenu pr.delkou vyzeral moc stylovo.... tak kde je problem.... ale ano.... bohuzial ja viem v com je problem ( uz som to tusim pisal vcera o cadenze ) .... europan taketo zaujimave velke auto skratka uz nechce nepotrebuje.... skoda.... firmy maju svoje kravatakove kabelkove premiovky na vecne casy a bezny zakaznik tomu v drvivej vacsine vystaci nizsia stredna pripadne stredna trieda alebo uz skor nejake to SUV ( outlander, CRV, tigi .. ) ... takze aj keby s tymto krasavcom prisli do eu tak tu predaju maximalne tak 3000 aut rocne.. ze je to tak.. ach jo ;-\
zruší odpružení, no dobře, asi jsou aktivní tlumiče dost dobré a levné na silnice v EU, chápu jejich argument i když považuji Hydractive za to nejlepší na světě (viz vítěz losího testu před ferrari, lambo, porsche, subaru, audi quattro, citroen xantia!, viz konfort a spolehlivost III+)
zruší vyšší střední třídu, no dobře, v EU se moc neprodává, chápu jejich argument i když považuji C6 za jedno z nejlepší auto v poměru cena/výkon
ale co bude dál, amarounizace modelů, menší a větší SUV a jedno miniauto jak to má fiat, není tu někde něco špatně
Máš recht ! V automobilovým průmyslu už je nějakou dobu všechno špatně. Hezký, prostorný, pohodlný auta se ruší... na výsluní se cpou nákupní kabele... podvozky tvrdnou jak prase, sedadla jsou pomalu jak prkno... motory jdou těžce do kopru... za chvílu se bude i Superb-éčko a jemu podobný prodávat s oturbovaným tříválcem. :no:8-s Hlavně že jsou auta narvaný elektonickejma nesmyslama ! A v případě že se to zastaví, nepomůže ani svěcená, jedině odtah nebo bude povinně na palubce tlačítko restart. ;-\ Jestli se mě ještě někdy podaří koupit auto, šáhnu po už nevyráběné C6 a nebo rovnou po modelu CX. :yes: (CX-ka je pro mě nejhezčí auto všech dob.)
Je opravdu smutné, že se autor článku neorientuje ani v segmentech trhu - to je přece pro motoristického novináře absolutní základ! Jinak by nemohl napsat takovou blbost, jako že dosavadní (resp. již nevyráběná) C6 patří do "střední třídy"! Kam tedy potom patří C5? Do nižší střední mezi Golfa?!! >:D >:D >:D