Auto ktore sa kupuje len na zvysovanie ega a kompenzaciu maleho gasparka, co potvrdzuju aj samotni redaktori, ked s autom ani nevyrazili do terenu ale radsej sa promenadovali po centre mesta. Niet pochyb, ze wagen za min. 220 tisic ecok si nekupi ziadny lesny robotnik, aky ma ale potom zmysel? Jedine taky co naznacujem v prvej vete.
P.S.: Dufam ze nikto nie je tak naivny aby si myslel ze ta trubka za zadnymi kolesami zabrani podjetiu. To tak max v 10 kmh, pri normalnej rychlosti je len na okrasu, rovnako ako pri kamionovych navesoch.
No, asi tak. Auto, které je víceméně naprosto k ničemu, za cenu velmi velmi pěkného rodinného domu... Dříve si lidé pro radost z jízdy kupovali nějaký pěkný sporťák (co takhle Mazdu MX-5 nebo rovnou Morgana), dnes asi potřebují něco většího a nabubřelejšího.
Kdybych ale hledal ideální auto pro Jeremyho Clarksona, možná by to byla dobrá volba. Ale spíš ne, Jeremy je sice nabubřelý, ale autům rozumí. Tudíž si pro radost z jízdy koupil Lambo.
Veru, mx5ka za desatinu ceny svojmu majitelovi odvedie ovela lepaiu sluzbu. Ale aby sme boli objektivni, ta obluda s prilepenou tretou napravou ku kasni disca co tu mali pred par tyzdnami bol este vacsi nezmysel jak toto >:D
Vzdyt nejde o to same. Tohle prece nemuze byt auto pro zabavu z jizdy, mozna tak pro radost ze samotneho vlastnictvi. At teda ta radost prameni z cehokoliv mne neznameho, u tohoto tanku.
Nejaký arabský šejk ktorý cenu určite nerieši s tým bude lietať po púšti hlava nehlava. Prípadne u ruskej verchušky to tiež bude obľúbený povoz, lebo je iný ako bežné G-čko. >:D
Pani, predsa tu nebudeme porovnavat nejaku vydychanu mx5 s tak uzasnym autom ako je G wagen 8-s
Gecko je top,proste najkrajsi off road, kupuju a vlatnia ho najbohatsi a navplyvnejsi ludia tohto sveta a vedia preco, to auto ma neskutocne image, nezamenitelny design, ktory tu bude aj dalsich 40 rokov... Je to proste Mercedes a vsetci ostatni sa pri nom len na nieco hraju, pri tomto aute nema zmysel bavit sa o jazdnych vlastnostiach, ked pride niekto niekam na tomto aute tak je ticho.
A paci sa mi, ze cena je tak premrstena, aspon ho nie je vidiet na kazdom rohu a aj tymto je to auto jedinecne ako ziadne ine.
Osobne by som chcel v garazi radsej G63AMG ako napr. Ferrari ;-)
btw viete na com jazdi papez Dominik?
Tradicne najdrahsi medved bolo vzdy cl, resp. teraz s-coupe, az pod nim boli sl a klasicka s klasa. Len teraz sa to zmenilo s prichodom tych nezmyselnych gecok.
Nejdražší Mercedes stojí v Technickém muzeu v Praze. Je to závodní vůz Rudolfa Caraccioly z konce 30.let v původním stavu. Několikrát za něj bylo nabízeno v přepočtu přes miliardu korun a s velkou pravděpodobností by se v aukci stal nejdražším autem světa. :-!
To auto je, pro mně osobně určitě, velmi krásné. Jel jsem v G63AMG a ačkoliv je pod kapotou obrovské stádo koní, přišlo mi dynamicky horší, než předchozí G500 s atmosférou. Sezení vzadu je tragické, trestná lavice. Je to jedno s aut, které bych si chtěl jednou pořídit. Jsem zvědav, jestli to vyřeší můj problém s ptákem, tak jak všichni slibujou. Přestanou holky říkat "prosím tě ne, to bolí"? ;-)
mna hlavne zarazila ta mala nosnost... sadnu tam styria 100kilovi chlapi a auto je defakto papierovo pretazene :-O .. tak vlastne k comu potom ta cela parada a ta cela super uprava ked vo vysledku ma auto nosnost pod uroven felicie ( inak predpokladam ze pre barbiny to auto nebolo robene ) ... neviem... nemam nic proti superterennym schopnostiam ... naopak ich u offroadu ocenujem ale ak maju byt na ukor nosnosti ... tak neviem.... tu uz je to hodne diskutabilne ci to potom stoji za to .. klasicke Gecko mi pride predsa len pouzitelnejsie ako tato draha upravena paradicka
No, ono je to spíš dáno předpisy. Protože klasický řidičák "B" je jen pro auta do maximální hmotnosti do 3,5 tuny. Tenhle G-Werk má pohotovostní hmotnost 3096 kg, takže do 3,5 tuny zbývá jen 400 kg.
Je to podobné jako s Dodge RAM a podobnými malými vozíky.
obom dik za info... vobec ma tato "vahova skladacka" nenapadla.... dava to zmysel... :yes:
v praxi to zrejme unesie daleko viac .... samozrejme .... no kazdopadne predpisy su predpisy.. a ak ta zastavia zrovna v "nadvahe" ..... tak to urcite nepotesi .... to auto je mozno az trosku pritazke ... skoda ;-\
Ehm, mno minimálne u náš ťa zelení v tomto aute zastavia hlavne preto, aby si ho obzreli z každej strany. Mimochodom na váhe som už videl všeličo, ale aby vážili osobné autá to ešte nie.
Nejvíc řečí o ptákách a masáži ega majitelů takových aut mívají zpravidla ti, co na podobné věci nevydělají, ani kdyby se rozkrájeli. Netuším, proč to dělají. Možná tyhle kecy používají k masáži vlastního pošramoceného ega a následně se vzájemně poplácávají po zádech se svými podobně postiženými soudruhy, jezdících nejčastěji v Thaliích, HTP, Feldách nebo Korejcích, což je dnes ještě umocněno možností naklikávání souhlasů na diskusích :-) Tohle auto je naprostý nesmysl, který slouží pouze pro zábavu a to pouze těch, co jsou schopni a hlavně ochotni za něj složit víc, než za poměrně luxusní rodinný dům. Takových lidí je poměrně málo a opravdu nechápu, proč bych se do nich měl závistivě navážet nebo jim dokonce něco přeměřovat, normalizace mě holt minula. Sám si nejspíš nikdy nebudu moct dovolit jakékoliv auto v téhle cenové relaci ani koupit, ani provozovat, ale to snad ještě neznamená, že se budu chovat jako nějaká zamindrákovaná socialistická p!ča. Prostě vezmu to nejlepší, na co zrovna bude, budu za to rád a příště se třeba zadaří víc a vezmu něco lepšího. Že na tom vždycky bude někdo líp a třeba ne úplně zaslouženě? No a co?
Mne o toto až tak nejde, ja viem tešiť aj z cudzích vecí a nemám potrebu závidieť. Čo sa týka testovaného 4x42, tak možno by sa to dalo demonštrovať na architektúre.
Existujú dva typy bohatých ľudí. Tí, ktorí si dajú dom navrhnúť od nejakého uznávaného architekta, prípadne zrekonštruujú hodnotnú budovu a potom tí, ktorí si vyberú nejaký skoro vyslovene katalógový dom a nacpú doň podľa možnosti čo najviac drahých materiálov a vybavenia. Narážam na príklad podnikateľského baroka, ktoré už snáď je na ústupe, ale stále tu zanecháva výraznú stopu.
V automobilovom svete si pod podnikateľským barokom predstavím presne G-čko. Je to kultový off-road, ktorý ale vyzrel do akéhosi gýču. Bavíme sa predsa o 30-ročnej kasni, ktorá je napchatá modernou výbavou. Aký je tam po estetickej stránke rozdiel oproti poslednému ZILu?
No, Porsche 911 je taky "kasna", jenom už asi tak 60 letá. Pokud jsou ty tvary obchodní značkou, proč je měnit?
Podnikatelské baroko nebylo nikdy o katalogovém domu, ale o nevkusu typu věžičky apod.
To poslední co se dá říct o géčku je, že je to kýč. Btw. G55AMG byl podobně výkonné, nabité elektronikou a taky s ním nikdo nejezdil do terénu.
Už jsem to opakoval mockrát, slovenská image géčka je pokřivená tím, kdo si ho tam kupoval. Faktem je, že takovou pětistovku nekoupíš ani dvanáctiletou za míň než milión, ačkoliv jeho PC byla cca 3M.... které jiné auto si takhle umí zachovat cenu?
Co je nejdůležitější podle mého je fakt, že Géčko nesklouzlo do SUV, což je módní trend, kterému se neubránil třeba ani Range Rover (LR)
Lenže 911-ka za tú dobu prešla významnou evolúciou a naozaj sa nedá hovoriť o 60-ročnej kasni. Je tam len tvarová podobnosť. G-čko je patlanie nových prvkov na stále tu istú karosériu a v tom vidím zásadný rozdiel.
A je už podľa mňa dosť jedno či G-čko ostane čistokrvným off-roadom, pretože jeho klientela sa za tie roky zmenila. Dnes si ho už aj tak väčšina kupuje len do mesta.
Mercedes-benz třídy G býval původně pokud vím pracovní stroj (řada W461). V roce 1991 jej přetavili do civilní luxusní podoby coby řadu W463. Géčko je příkladem úžasně vyzrálého stroje, jde o opravdovou klasiku. Mám ale na mysli běžnou třídu G, ne tuto dle mého názoru zbytečnou zhýralost. Lamborghini kdysi vyrábělo stroj LM002 nebo nějak se to jmenovalo. Byl to luxusní offroad s motorem V12 ze supersportu Countach. Pro mě je testovaný vůz nástupcem právě Lamba LM002. Kupovali si jej téměř výhardně arabští šejkové. Dnes by si jej koupil jistě i mnozí rusky mluvící podnikatelé, ktěří v dobách LM002 nebyli (důvodem byl SSSR). A právě tito bohatí Rusové budou jistě tvořit hlavní část kupujících testovaného benzu. K jeho pořízení tak nestačí být jen hodně bohatý, současně musíte projevit i jistou dávku "vkusu" chceme-li tomu tak říkat. A právě v úrovni vkusu vnímám hlavní rozdíl mezi různými bohatými lidmi. Auto jako takové je jistě skvělé. Ostatně není důvod. Nicméně o jeho imagi by se dalo polemizovat, stejně jako o smyslu tohoto stroje. Na druhou stranu, bohatí mohou mít všelijaké nároky, neb na to mají.
no je to skratka mercedes...... je napadny.. stoji 6 melonov a k tomu vsetkemu je to aj legenda... to je pre solventnejsich dost dovodov na to aby zvitazili emocie nad rozumom ... akurat casom na to pridu ( ked ich ta hracka omrzi ) ako arnie s tym jeho unimogom ... ze sa budu mat potom problem zbavit sa takehoto monstra za serioznu a adekvatnu cenu .... pricom ho mozno ani nakoniec nevyuziju .... takze vyhodene prachy
Priteli, ze mas nejakej osobni mindracek z velkejch hracek pro velky kluky jsme uz pochopili, netreba to sem furt cpat. Aaale, taky jsem si v puberte myslel ze vim vsechno nejlip a hodnotil lidi podle toho, jaky auto se jim treba zrovna libi..
Pravda, tak ja priste zareaguju radsi nejak jako ty vyse a napisu cosi o pusobeni auta na vtaka, aby me nekdo nahodou treba nemel za nevyspelyho *. Cek se furt uci.
Takze za 6 milionu dostanete auto s prkennym podvozkem, necitlivym rizenim, spotrebou autobusu a poddimenzovanou nadrzi, ve kterem pri dalnicni rychlosti neuslysite kvuli vetru vlastniho slova. Kdybyste s tim nahodou chteli nekde zaparkovat, tak musite hledat misto pro dodavku (nebo zeny/invalidy). Na podzemni garaze rovnou zapomente (nejen kvuli vysce, i kvuli manevrovacimu prostoru). Za vas si sedne max. adolescent, ktery si pri lezeni dovnitr zamaze (bezesporu) znackove svrsky a v noci vas budou protijedouci "blbecci" bez ustani vyblikavat.
Zapomnel jsem na neco?
Parádna robota!Čítalo sa super!Pri čítaní som bol v domnienke,že sú to dojmy Jána.Je to tak?Alebo je to zhrnutie poznatkov viacerých členov?G je super a udivuje aj po rokoch.Rozhodne patrí do kategórie auta,za ktorým vykrúcam krk.Ešte raz!Super test :yes:
Nejlépe si koupit rovnou 2 jeden to terénu s těmi speciálními gumami a druhý na klasické ježdění (jestli s tímhle jde vůbec jezdit klasicky).
1. zásadní problém to má a to že si na vás budou všichni ukazovat a budou říkat co si potřebuje dokázat budete za nabubřelého sobce což je škoda pokud si to auto koupí někdo třeba to své sbírky. :-);-)
Nejak jsem to nepochopil. Ze pry to neni zadny nastavec na prirozeni, protoze je to nadSUV, nadOFFROAD, zprijemnuje pry jezdeni, protoze kdyz je zacpa, tak muzete sjet mimo silnici a jet nebo skakat okolo toho stojiciho plebsu terenem. Lidi se toho taky boji, tak uhybaji.
Takze spis potvrdil tu prodluzovacku, nemyslis?
Odporný kus železa za nezmyselné peniaze. Na cestách to nemá čo robiť, je to nebezpečné pre svoje okolie, aj kamióny nosia spojlery okrem aerodynamiky aj kvôli podbehnutiu pod voz. Výhľad z tej výšky cez spartánska okná úbohý. Ešte tak na terénnych gumách do terénu, ale aj tu sa skôr hodí ľahšie auto s rozumov, nie trojtonová príšera, čo zapadne do prvého bahniska, že ku musí ťahať lesný traktor...
A podľa toho to aj na cestách vyzerá. Aspoň na našich cestách v tom jazdia oreťazovaní, holohlaví a bezkrkí, čo sa do toho sotva vlezú. prípadne ich 40-kilové frajerky na polmetrových štekloch...
Takmer legendárne pracovné aj vojenské auto dotiahnuté do absurdna.
G65 AMG(aj klasické Géčko) sa mi veľmi páči, s decentnými blatníkmi, decentnou výškou, so zadnou rezervou, ktorá dodáva autu šmrnc. G65 AMG je auto, ktoré vyvoláva rešpekt......na druhej strane tento grc G500 4x4 na druhú, s obrovskými blatníkmi, ktoré vyzerajú ako keby mali každú chvíľu odpadnúť, nie sú z plastu?. Vzadu chýba tá krásna rezerva a namiesto nej je tam nejaká tyč, pripevnená na nejako hnusnom plechu. Bez tej zadnej rezervy vyzerá to auto ako chudáčik. Mne sa to auto vôbec, ale vôbec nepáči. Na ulici by som sa za ním obzrel iba preto, lebo by som chcel vedieť, čo za čudná verzia Géčka to ide vedľa mňa. Určite by som si myslel, že nejakí tuzeri sa pohrali s géčkom a nastavili takú výšku, ktorá nie je ani sympatická, ani praktická. Toto auto by som kúpil jedine do terénu, kde by som sa nemusel hanbiť za takú nesympatickú kraksňu.
Tá výška sa mi nepáči preto, lebo mi to strašne pripomína tieto nechutnosti: [odkaz]