Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Caddy TGI BlueMotion spojuje CNG s DSG

Volkswagen Užitkové vozy na autosalonu v Ženevě představí model Caddy TGI BlueMotion, který spojuje pohon na zemní plyn a šestistupňovou převodovkou DSG.
Zpět na článek
26. 2. 2016 21:08
27. 2. 2016 09:32
27. 2. 2016 12:12
27. 2. 2016 13:34
27. 2. 2016 14:10
26. 2. 2016 21:08
Proc???
Proc tam nenechali normalni benz. nadrz? Mista tam na to maji habadej. S timhle dojezdem to je na dve veci ... ach jo.
Rozbalit vlákno
8
27. 2. 2016 09:32
Re: Proc???
Dojezd 630 km resp. 860 km na plyn plus cca 150 km na benzin většině firem bohatě stačí. Místa tam sice mají habaděj, ale ne na podvozku, protože plynové nádrže jsou velké a zasahovat do nákladového prostoru by bylo nešikovné. V Německu se Caddy s TGI motorem kupuje velmi často a je součástí velkých firemních flotil, takže dojezd asi problém nebude.
27. 2. 2016 11:54
Re: Proc???
11.378 vozu VW Caddy v r. 2015 ... kolik z nich je tgi a kolik tdi je otazka.
Dojezd na plyn je v realu nekde uplne jinde.
27. 2. 2016 12:12
Re: Proc???
Na KBA jsou všechny údaje, CNG je v Německu nejčastější alternativní pohon.
Dojezd není úplně jinde, do 5 kg na 100 se Caddy vejde naprosto v pohodě, takže dojezd pořád zcela dostačující.
27. 2. 2016 13:24
Re: Proc???
Je to tak do mesta. Predpokladam, ze firma, co to koupi, ma vlastni plnicku. Pro me jako soukr. zakaznika je realny dojezd na plyn 550 km a 150 na benzin z ruznych duvodu (jezdim hlavne v noci a dlouhe streky) malo ...
27. 2. 2016 13:34
Re: Proc???
Caddy je užitkáč pro firmy a ne soukromé auto. Dnes mají v Německu plničku na firemním dvoře i docela malé firmy nehledě na skutečnost, že veřejných plniček CNG je tam už skoro 1000, takže daný dojezd není absolutně žádné omezení.
27. 2. 2016 15:45
Re: Proc???
Divat se na Caddy jen jako na uzitkac je podle me prezitek. Kdyz se nekdo smiri s trochu vetsim hlukem a hopsavou zadni napravou u nenalozeneho auta (no, kdyz si to nekdo koupi soukrome, tak asi spis proto, ze to bude porad nalozene ... deti, bagaz nebo oboje), tak ma za rozumny peniz furu prostoru a spolehlive auto.
Plnicek je v Nemecku dost, v CR nikoliv a dale na vychod jeste mene. Navic to saskovani se zakaznickymi kartami je opravdu otravne. Ne vsechny jsou otevrene non-stop. A planovat cestu podle toho, kdy ma jaka plnicka otevreno a jeste kvuli tomu sjizdet z dalnice ... absolutes no-go.
Ale jinak ano, pro zivnostnika, remeslnika do mesta dobra volba. Byt tam normalni benz. nadrz jako u Octavie, byl bych nadseny.
27. 2. 2016 14:10
Re: Proc???
Máš s tím snad nějakou vlastní zkušenost? Už půl roku mám služební Octavii G-Tec, kde je nádrž na CNG jen 15kg s průměrnou spotřebou 4.2-4,5 kg / 100km, dojezd se pohybuje mezi 300-340km. Když se krotím dostanu se i pod 4kg/100km. Tj 37kg u Caddy Maxi je víc než dostatečná, kolem 700 km. Krátký Caddy má objem jak Touran, tedy 26kg, dle kolegy s ním ujede cca 550km ;-) + pořád tam je i trošku benzinu...

Za mě je to v pohodě :yes:
27. 2. 2016 15:49
Re: Proc???
To je to, co pisu ... realny dojezd na plyn 550km. Vhodne jen pro nekoho, pro me ne, bohuzel. Te Octavce tim podle me hodne ublizili ... ten dojezd na plyn je maly. Mozna pro taxikare dobra volba (i kdyz ... jak se to ma s vymenami oleje pri tom taxikarskem poskakovani, nevim, on ten plyn ma asi taky jine vlastnosti nez benzin).