Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy Toyota Prius: Posel úsporných zpráv

Na hybridním pohonu Toyoty Prius se zlepšují hlavně detaily. Design se vydal zcela novou, ovšem nadále velmi extravagantní cestou.
Zpět na článek
3. 5. 2017 13:41
Re: Teď ponechme stranou...
Tak nasedni do svého nejspíš dvěvé koncernového šrotu a odjeď do dáli...Vlastně, to nepůjde, za rohem se to stejně vysype :-) Já mám rád auta a mám rád Toyotu, protože chci do auta nasednout a dojet do cíle. A proto že jsou jiná, nepotřebuju být 1000+1.
Avatar - Cuba66
2. 3. 2016 15:04
Re: Teď ponechme stranou...
No ven s tím miromene, čím jezdíš ty??

P.S.: Už párkrát jsem tady od některých kritiků chtěl vědět čím jezdí, ale nemaj koule na to přiznat barvu. Budeš jinej?
Avatar - Cuba66
2. 3. 2016 15:03
Re: Teď ponechme stranou...
miromene, nech mě na pokoji, že mám Toyotu, já se ti taky nesměju, že si z Havířova :-)
1. 3. 2016 22:35
Re: TDI...
Myslím celkově. Víš, jak vypadá ve špičce Újezd nebo Valdštejnská?
1. 3. 2016 15:43
Re: To je hnus velebnosti!
Prosím, rádo se stalo! :-)
Tím bezmozkem jsem nechtěl nikoho urazit, jen jsem trochu expresivněji chtěl vyjádřit, že Prius ani po ekonomické stránce nedává žádný velký smysl. Je to spíš pro nadšence pro různé elektronické novinky a jiné sarapatičky, ale rozhodně ne pro automobilový fandy. :-!
1. 3. 2016 07:52
Re: To je hnus velebnosti!
Opět něco se mi nelíbí, takže komu ano je "bezmozek" případně "slepý" - díky ti za přínosný komentář, který není ani na úrovni MŠ.
1. 3. 2016 00:03
To je hnus velebnosti!
Škoda, že se každý rok neuděluje nějaká designová automobilová anticena, nový Prius by byl dozajista za rok 2015 velkým favoritem! Toto auto si fakt může koupit jen zelenej bezmozek (a nemyslím tím totalitní lampasáky), nebo slepý. Ani po uživatelské stránce na něm nevidím nic přitažlivého, tedy kromě jeho legendrání spolehlivosti. Tu Priusu nemůže nikdo upřít. :-!
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 19:46
Re: Já ho chci
MT jak to děláš? 101 palců! >:D

Edit.: už jsou zase pryč
29. 2. 2016 16:40
Re: TDI...
Vychadzas ale z predpokladu, ze auto uz mas a jeho nadobudnutie ta nic nestalo. Zapocitaj aj naklady vlastnictva auta a si na inych cislach, pravdepodobne aj o rad vyssich...
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 15:40
Re: Vynimocne auto !
Kharl si to u mě pokazil svým vyjadřováním, jinak bych s ním souhlasil. Takovej radikál. Jestli on to nakonec není nějakej naftovej magnát ;-)
Avatar - Emel
29. 2. 2016 15:37
Re: Vynimocne auto !
Tak to abys ke Kharlovi občas zavítal už dneska, přece jen ta stránka chce trochu zvykání...
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 15:37
Re: Vynimocne auto !
Ale ty jsi se taky hodně změnil.
29. 2. 2016 15:35
Re: Vynimocne auto !
To je dneska půlka Evropy, teda skoro celá. A z dobrých důvodů.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 15:31
Re: Vynimocne auto !
Sluníčkář? >:D Tak to díky, protože jsem byl poslední dobou za psaní titulován xenofobem >:D
29. 2. 2016 15:30
Re: Vynimocne auto !
Šviháku dopr. Z tebe je sluníčkář!
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 15:25
Re: Vynimocne auto !
V noci jsem jel domů a vedle na semaforu stála šestka. Tak jsem si tak na tebe vzpoměl. Nevím proč. Ale poslední dobou se mi líbily tvoje názory a nevím, jestli jsem ti to psal.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 15:17
Re: Vynimocne auto !
A změním se ještě víc s elektromobilem ;-) To pak budu chodit na web KharlaSmajlíka... >:D
Avatar - Emel
29. 2. 2016 15:14
Re: Vynimocne auto !
Já tu změnu priorit beru. Ale podle mě je potřeba se na to dívat tak, že jsi se prostě změnil, ne že jsi nutně zmoudřel a před tím jsi byl jen tupý týnejdžr, který na to ještě nepřišel. Pokud tě přestala bavit 911, tak to neznamená, že byla k ničemu už od začátku, jen ty jsi se změnil. Ale kolem jsou pořád lidi, kteří se (ještě?) nezměnili... :-)
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 15:09
Re: Vynimocne auto !
Tak to je super! :yes: A co máš v plánu?
29. 2. 2016 14:55
Re: Vynimocne auto !
U mně k žádné změně hodnot nedošlo, jen jsem si z původního záměru "bungalov" udělal funkcionalistickou vilu. Teď je hotová a tak si půjdu zase pro nějaký auto... A to není Prius:)
29. 2. 2016 14:41
Re: TDI...
Tak já měl služební auto, ale Malá Strana byla noční můra.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 14:16
Re: Vynimocne auto !
Bankrot? :-) Změna priorit, rodina, věk. To je snad úpně stejný důvod jako u tebe z BMW do Forda. Až budu mít potřebu změnit auto, tak to udělám. Takhle mi to teď vyhovuje.
A zrovna s tou 911- to jsem si tenkrát pěkně propotil záda. Ze silnice byla řeka a auto doslova plavalo. Šířka pneumatik to nedávala. Jel jsem 50, protože to víc nešlo. Co je na tomhle divného? :-O
911 jsem měl v době, kdy jsme měli už dva Priusy a jezdil jsem s ní míň a míň. Byla skvělá, ale k ničemu.
29. 2. 2016 13:37
Re: Vynimocne auto !
Tady v Česku se říká "dělat z nouze ctnost". V tomto případě z osmi ojetých priusů něco víc, než byla ojetá Carrera. Teď se dokonce dočteme, že na mokru je 911 neřiditelná už od 50 km/h. Šviháku, udělat bankrot není nic, za co by se člověk musel hanbit. Ale zase z toho dělat životní výhru, to tedy taky ne...
Jezdím Focusem a asi začnu psát, že je to lepší auto než 650i, protože žere pět litrů na sto:)
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 12:25
Re: Vynimocne auto !
Tak to mi doufám ještě dlouho vydrží, ale už to pomalu dohání dobré jídlo! >:D
Avatar - Emel
29. 2. 2016 12:21
Re: Vynimocne auto !
Nojo, s věkem toho odchází víc, taky se asi budu časem divit, co ti mladí na těch ženských vidí... :-) .
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 12:04
Re: Vynimocne auto !
Zábava byl Avantime 3,0 V6, ufo, pohledy lidí, sex za jízdy. To tak nějak odešlo s věkem. Teď mám auto, do kterého dávám minimum a ono mi slouží. Je pohodlné pro 4 lidi a žere míň než sousedovo Smart pro dva. Zábavou je pro mě kochat se přírodou ;-)
Poslední dobou mi začal vadit zvuk motoru a tak bych rád nějaký elektromobil. Brzy ten čas přijde. A není to kvůli ekologii.
Avatar - Emel
29. 2. 2016 11:56
Re: Vynimocne auto !
Když nepatří zvukem, tak tam třeba patří tou akcelerací... to nejsou věci, které by musely platit všechny zároveň a pořád.

V čem vidíš zábavu v autě ty? Nebo auto žádná zábava není a jde jen o to, aby fungovalo?
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 11:10
Re: Vynimocne auto !
Z toho kouká náctiletý mokrý sen. Navíc do něj nepatří jediné naftové auto- tím zvukem :-)
29. 2. 2016 10:38
Re: Teď ponechme stranou...
Tak nás prosím pouč, co je dle tebe auto
Avatar - miromen
29. 2. 2016 10:26
Re: Teď ponechme stranou...
To neni komplex. Jen mam rad auta a ne to co předvadi Toyota.
Avatar - Emel
29. 2. 2016 10:05
Re: Vynimocne auto !
Zábava v autě je, když tě to řízení baví. Když tě těší mechanická práce s řazením, když si užíváš akceleraci při předjíždění, když piluješ při každé cestě jednu zatáčku, když se s radostí zaposloucháš do zvuku motoru, když se kocháš tím, jak xenony vykrajují tunel do tmy. Ale taky můžeš zapadnout do masážní sedačky, poslouchat prémiové audio a jen tak řídit... nebo prostě jen tak řídit... nic proti tomu.
29. 2. 2016 10:02
Re: TDI...
praveze prius nepotrebuje defenzivnu jazdu, skor naopak - pri rozbehu je treba ist na hranicu efektivnosti - to je ten pasik na palubovke rozdeleny na 3/4 a 1/4.
Cim skor sa rozbehnes na 60tku, tym skor to ide na baterie a spotreba ide dole.
Samozrejme aj brzdit treba tak, aby sa cela energia vyuzila na rekuperaciu.
Toto chce trocha cviku.

fakt je ten, ze prius velmi dobre auto za velmi dobru cenu. Ak vychytali aj hlucnost na dialnici tak uz bude mat iba 2 chyby: neda sa s nim tahat a je to nevodicske auto. Ale kopcom ludi ani jedno vadit nebude.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 09:59
Re: TDI...
Já mám školu jen ve čtvrtek a z Prahy 4 jezdím do Holešovic. Před 15ti lety jsem také do Holešovic jezdil každý den do školy 3 roky. Hodina cesty s MHD :-|
29. 2. 2016 09:55
Re: TDI...
Tak to já jako student najezdil prakticky řádově víc a dojíždění po Praze tvořilo více než polovinu celkového nájezdu. Roční kupón (to ani neuvažuji studentský) by nepokryl ani amortizaci a to ani zdaleka. Nejde tu o procento, aby nad ní mohl člověk mávnout rukou. Je pěkný rozdíl, jestli auto prodáváš se 40 tisíci, nebo se 100 tisíci.

Auto to mělo oslazené tím, že jsem jezdil napříč Prahou do centra (všechny příjezdové ulice byly běžně zacpané a byl problém s parkováním) a MHD měla prakticky přímé spojení metrem (kousek pěšky). Tohle je samozřejmě individuální, některé trasy jsou dobře obsloužené MHD, jiné špatně, některé je radost jezdit autem, jiné jsou noční můra. Tady byl opravdu silný skútr. Nebo i kolo. Oboje má však tu nevýhodu, že dýcháš nefiltrovaný vzduch (u kola je to samozřejmě ještě horší, protože se víc namáháš).
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 09:51
Re: Vynimocne auto !
Jaká zábava? Co je to vlastně zábava v autě? Jako když jsem to mastil v 911 na Strakonice a začalo tak lejt, že jsem se v 50 sotva udržel na silnici a lidi v osobácích to pobavilo? Nebo je zábava jet autem v koloně v Praze a poslouchat Marešovo znevtipněný vtipy? Specifikuj mi konečně zábavu v autě.
29. 2. 2016 09:47
Re: Vynimocne auto !
Zabava to asi aj bude ako v pripade videa kde si Toyota Prius zadriftuje >:-[] [odkaz]
29. 2. 2016 09:44
Re: Levná Toyota ...
Já jen reagoval na to, že teď vede střední Evropu Polák ... Když jsem si před 10 lety prosadil jako služebák RAVku, tak jsem byl ve firmě s Toyotou jediný (ČR+SR), kdežto Poláci jezdili kompletně Toyotama ...
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:16
Re: TDI...
Zacni a dej se na MACZ, jsem zvedavy na galerii ;-)
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:09
Re: Vynimocne auto !
Prodalo se ho za 15 roku vic jak 3,5 mil. kusu. To je tedy naprosto vyjimecne auto.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 09:08
Re: TDI...
Asi začnu chodit bos, přece jen je to levnější než v botách...
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:06
Re: TDI...
Uz jsem totez vysvetloval Pepkovi namornikovi.

Najdes si to na webe,
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 09:03
Re: TDI...
Ja taky. Ale netvrdim pri tom nesmysly, jako ze jezdim levneji nez s MHD.
29. 2. 2016 09:02
Re: Vynimocne auto !
Tohle není o zábavě, to je o uživatelské přivětivosti a komfortu. Na Harleyi taky nikdo neřeže zatáčky a nekropí to 200 km/h, přestože na to výkon má. ;-)
Avatar - Emel
29. 2. 2016 09:00
Re: Za design
Za mě je šik auto třetí generace. Jednička byla fádní, dvojka lepší co do celkových proporcí ale s divným předkem, trojka... trojka byla fajn, harmonická a přitom šik, nejlépe před fl. Tohle je větší úlet a z mého pohledu odklon od harmonie trojky... ale třeba si zvyknu... a když ne, zase tak moc se neděje :-)
29. 2. 2016 08:59
Re: Teď ponechme stranou...
ale taky nejspolehlivějších (vyjma nafťáků, ale ty už jsou pasé). ;-)
29. 2. 2016 08:57
Re: Jsem nalomen
Hybridní Ravka začíná ve 4x4 na 816900Kč dle ofiko ceníku, myslím že sleva se dá taky vyjednat ale je to novinka no, zkus Toyotu Liberec (Federalcars) jestli to nemáš daleko, maj jí na stránkách od 760tis..

Auris je určitě kvalitní auto za rozumné peníze, lidi si stěžujou na hůře odhlučněný podvozek (kamínky jsou prý velmi slyšet), pískající brzdy atd., nemůžu soudit mám Ravku benzín 2013-2015 a jsem s ní jako s předchozími Toyotami spokojen!
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 08:53
Re: TDI...
Roční kupón je teď za 3.650 Kč. Za to je nyní cca 135 litrů naturalu, což v Priusu spálím za 3000-3300 km. V Praze ale najezdím za rok cca 1500 km. Počítáno z hlavy. Pro mě osobně je lepší v Praze jezdit hybridem.
Ještě že aspoň to metro není na naftu jako autobusy, to by bylo tam dole peklo >:-[]
29. 2. 2016 08:49
Re: Teď ponechme stranou...
Respektuju že se ti Toyota nelíbí, ale proč hned urážet ty kterým ano? Buď máš nějaký komplex nebo si v životě nevytáh z Haviřova paty. Jinak Toyota vede snad na všech trzích kromě EU..
29. 2. 2016 08:32
Re: TDI...
Takže chceš říct, že cena ojetiny nezáleží na nájezdu? U servisu pak bude záležet, jestli se úkony dělají kvůli nájezdu, nebo kalendářním limitům. Ve výsledku záleží, jaké procento tyto "vedlejší" cesty udělají.

Sám upřednostňuji využívání toho, co mám, protože soukromý majetek bývá využíván málo a nárůst nákladů tak bývá relativně malý (a když už do auta utopím značné prostředky, tak si ho prostě rád užívám). Ale že by auto bylo levnější než MHD? Cena ročního kuponu je směšná v kontextu aut.
29. 2. 2016 08:19
Re: Jsem nalomen
Nevím, osobně jsem projel nejnovější auris a neviděl jsem nějaké šetření. Kvalita jízdy (myslím komfort a ticho) byla na velmi dobré úrovni.
Mám přislíbeno zapůjčení auta na celé odpoledne, abych si udělal lepší obrázek než jen 30 km projížďka vesměs ve městě. Jak říkám, uvidím. Ještě se mi líbí nová ravka, ale když suv, tak 4x4. Jenže to už je okolo mega a to už vážně ne.
29. 2. 2016 08:13
Re: Já ho chci
Typickým problémem je, že tomu nikdo z vedení nerozumí. Pak jsi v háji. :-)
Avatar - miromen
29. 2. 2016 08:09
Re: TDI...
Tak to je zaviděnihodne. Tomu se jako fanoušek aut budu vyhybat jako čert křiži. Absolutně jizdně nezajimave auto kteremu se navic musim podřidit. To je hnus. :no:
29. 2. 2016 08:06
Re: Teď ponechme stranou...
A ty si utek z jakýho ústavu?
Avatar - miromen
29. 2. 2016 08:06
Re: Teď ponechme stranou...
A kde to ti lidi kupujou ? Ja naštěsti auta od Toyoty nevidavam , takže ať si klidně jezdi v Africe , Japonsku nebo kde jim nesejde na tom co si vlastně pořizuji zač. A ty se tu ještě chlubiš tim že maš Toyotu. Jinak hrozne auto a Toyota s přehledem děla nejošklivějši a jedny z nejmeně zajimavych aut. :-!
29. 2. 2016 08:05
Re: Levná Toyota ...
A my nižší než v Německu a tam nižší než ve Švýcarsku a v USA levněji než v Polsku a v Rusku snad nejlevněji..

Řekni mi jaká značka prodává za "stejný peníz" po celém světě? I kdyby si nebral v úvahu dopravu, cla a další daně, tak cena závisí dost na importérovi dané země
29. 2. 2016 08:02
Re: Jsem nalomen
Auris je samozřejmě cenově dostupnější, bohužel co tak čtu na toyotaklubu docela se na něm už šetřilo, takže pokud úplně nespěcháš toho Priuse bych si určitě projel, zjistil jaká ta sleva může být a pak se rozhod.
Avatar - Magister
29. 2. 2016 07:41
Re: Vynimocne auto !
Koukám na to a zázrak taky nevidím. To jsem pochopil taky, že na papíře to málo žere. A to je daň za to, že je to těžké, mimořádně ošklivé a drahé. Navíc zábava za volantem to moc nebude. Takže pro fandu do aut to zas tak zajímavé není. Možná pro taxikáře ve vekém městě alá Barceona, kde to jezdí.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
29. 2. 2016 07:25
Re: TDI...
Tak si to vyrataj. Spotreba 3 litre na 100 km, trasa 17 km z garaze do garaze.

Cenu listka prazskej MHD si najdes na webe.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 07:14
Re: TDI...
Auto potřebuju tak jako tak a kvůli cestám do školy jsem si ho nekupoval. To by mohl člověk rovnou chodit nahej...
Avatar - Machýrek
29. 2. 2016 05:39
Re: TDI...
Pri vypoctu zanedbavas naklady na porizeni a servis, proto ti vychazi blbost.
Avatar - Dylan McKay
29. 2. 2016 00:19
Re: TDI...
Blbost je hned napsat blbost. Do školy to mám 11 kilometrů. Navigace ukazuje 19 minut autem. MHD musím na autobus, metro a zase autobus- tedy koupit lístek tam a zpět nad 30 minut. Ten stojí 32 korun. Tvl 64 korun? Za to je přes 2 litry benzínu a na to dám tu školu tam a zpět 3x...
29. 2. 2016 00:19
Re: TDI...
Tak jelikož by to auto stejně měl na delší cesty mimo Prahu, tak se ho vyplatí používat.
29. 2. 2016 00:18
Re: TDI...
Srovnávat naftu a benzín může jen člověk neznalý věci.
29. 2. 2016 00:03
Re: Vynimocne auto !
Strucne povedane:
do tohto auta sa MINIMUM dava (spotreba/servis/spolahlivost) a
MAXIMUM z neho dostava (komfort/priestor/naklady). :yes:
28. 2. 2016 23:56
Re: Já ho chci
To je přesně to co hledám, spolehlivost a nenáročnost.
Až bude probíhat redakční test, vezmi tam prosím tě jeden z tvých současných priusů a porovnej ho s novou generací. Myslím, že to bude zajímavá sonda co se pokroku týká. Pokud tě teda k tomu testu přizvou. ;-) :-!
28. 2. 2016 23:50
Re: TDI...
Když to vezmeš do důsledku, tak nekup auto, jezdi taxikem a pořád to bude levnější ;-)
28. 2. 2016 23:41
Jsem nalomen
Vybírám auto a největší favorit je auris hybrid kombi. Byl jsem vyzkoušet, pokecal s prodejcem. Chtěl jsem zkusit prius, ale už nebyl na skladu a ani nešel objednat právě kvůli nové generaci. Říkám si nevadí, počkám až bude na trhu a pak se rozhodnu. Bohužel dle informací prodejce bude nový prius stát okolo 800 klacků. To už je moc. Jsem ochoten vysázet na prkno 650 - 700. 700 je strop. 700 je v případě aurise absolut top, včetně různých prkotin, které člověk nepotřebuje. Pokud by ale náhodou prius začal na 700-720 v základu, asi bych přece jen váhal. Navíc mi prodejce dal nepřímou nabídku na velkou slevu, jako jednomu z prvních zákazníků, protože by to dělalo reklamu. Váhám, uvidím. Záleží na situaci.
V každém případě musím říct, že prodejce je naprosto špičkový profík, který ví o čem mluví. Debatovali jsme spolu takřka dvě hodiny. Možná i proto ta nabídka na slevu prvního modelu. Bylo fajn, že mi dal materiály k aurisu, který jsem vyzkoušel. Dal mi vizitku a řekl - nebudu z vás tahat kontakty, můj máte. Ať se rozmyslíte jakkoli, ozvěte se mi a řeknete mi, co vám bude vyhovovat. To jsem nikde nezažil. Nenutil mi nic. Pochopil co chci a ví, že až nastane čas, tak mi to auto prodá, ať už to bude auris, nebo nový prius. Uvidíme ;-) Jen tajně doufám, že klapne ten prius :-)
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 23:35
Re: Já ho chci
Ked si spomeniem, ake uryvky z googletranslatu sme tu citali... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Tak ani ja si o ostatnych uz nejake iluzie nerobim.
Problem je len v tom, ze ked pre mna niekto nieco robi a robi to zle, dostane menej zaplatene a musi chybu opravit... Vidim, ze u vas socik este neskoncil a to sa smejete nasej vlade... >:D
28. 2. 2016 23:27
Re: Já ho chci
Tohle jsi klikáním neudělal. Nebudu tu popisovat, jak se to dělá. Myslím si, že to tu zná více než dost lidí a netřeba ostatním pomáhat (už jen zmínka, že něco takového jde, je příliš). A už je to delší dobu, co jsem si s tím hrál, musel bych si to znovu vyzkoušet a do toho se mi nechce. Tenkrát jsem v rámci zkoumání někomu nadělil několik tisíc palců, co si vzpomínám (stačil k tomu jeden řádek v prohlížeči). A WL jsem myslím dal těch 65 tisíc. :-)

Co se týče klidu. Jsem z oboru. Takže jsem se řezal smíchy a říkal si, jaké jelimany to zaměstnávají (neměl jsem o nich valné mínění ani předtím, tohle tomu dalo řádnou korunu).

Proč se tobě mění palce, by ti mohl zodpovědět jen někdo, kdo má k tomu systému přístup. Tedy jestli si to někdo jen rozmyslel, jestli s tím někdo zvenčí manipuluje, nebo jestli jim třeba hapruje čištění bordelu.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2016 23:25
Re: Za design
Otázka je - dospěl k čemu? Podle mě k pomačkané krabici. >:D
Avatar - CHerokee
28. 2. 2016 23:24
Re: Vynimocne auto !
Tak to člověk musí celý život, makat na sobě...děvče. Ale porád nechápu, co je na tomto autě výjimečné.
Avatar - Machýrek
28. 2. 2016 23:21
Re: Já ho chci
Neber si vsechno tak osobne ;)
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 23:16
Re: Já ho chci
jak "odebral", cim "odebral" ?
klika sa predsa len lavym tlacitkom na mysi, ci pravym sa bere ?
Ja zriedkakedy dam niekomu palec, takze taketo vychytavky idu mimo mna.
Ak mi to teda ty objasnis, budem ti vdacny.

edit: trochu som to teraz skusal...
ale odobrat to, co som ani ja nedal, sa mi nepodarilo... :-!
Kaslem na to.
Avatar - rohYpnol
28. 2. 2016 23:14
Za design
:yes: :yes: :yes:

Chce to odvahu jít proti proudu svou vlastní cestou. A podle mě se to Priusu daří excelentně. Navíc i interiér už vypadá velmi zajímavě a přitom stále jinak. Až dosud byl Prius vzhledově taková nuda, šedá myš. Touto generací konečně dospěl :yes:
28. 2. 2016 23:08
Re: Já ho chci
Prostě jsi serveru poslal příkaz na odebrání palce, byť jsi žádný palec nedal, a on ten palec úspěšně odebral, tedy počet klesl o jedna. Co odebral, když tam ten palec nebyl, kdo ví. :-) Jinak by nebylo možné se "propadnout" do záporných čísel, která ten systém očividně neuměl. Viz 22:28.
28. 2. 2016 22:56
Re: TDI...
No pokud ti auto koupi tatinek a servis plati taky on, pak je hybrid levnejsi nez mhd. Pokud se chces hadat o opaku, je to irelevantni diskuze.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 22:51
Re: Já ho chci
Hmm, takze vojna Mnichova proti Ingolstadtu sa znovu rozputala ? >:D
Alebo logika: Nepriatelov nepriatel je moj priatel...?
A to som uz aj ja s tebou dokazal suhlasit - ked si si to zasluzil...
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 22:49
Re: Já ho chci
mat tvoj bohorovny klud pri posudzovani takychto veci... :-)
bol by som asi sväty ! >:D
Len neviem, ako myslis to, ze odobrat palec bez toho, aby som ho najskor dal. :-|
Aspon vidim, aki experti a ako sa tu o to staraju... :-!
Avatar - Machýrek
28. 2. 2016 22:48
Re: Já ho chci
Vyjimecne s tebou souhlasim >:D
28. 2. 2016 22:45
Re: wow
Když si vezmu ten Car and Driver, tak zrovna nadšením nehýkají. 3 hvězdy z pěti, to je těžký průměr a v rámci hybridů 5 místo ze 7, tak to není zrovna top hodnocení. A o jízdních vlastnostech píší dost podobně jako zde, zlepšilo se pohodlí, ale jinak "Still Not Fun to Drive".
[odkaz]
28. 2. 2016 22:44
Re: Já ho chci
To je normální chování. Není nic špatného na tom, že můžeš opravit chybu nebo si to rozmyslet, i když by tam měl být asi nějaký časový limit, stejně jako u změn příspěvku. Problém je, že to udělali špatně. Můžeš odebrat palec, aniž bys ho nejprve dal. :-) To se pak děly zajímavé věci. Ale jak říkám, nevím, jestli to nezměnili. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem to viděl. Myslel jsem si, že takhle špatně by to nemohlo udělat ani dítě na základní škole.
28. 2. 2016 22:28
Re: Já ho chci
Nevím, jestli to už neopravili, ale dříve jsi mohl dát někomu více palců. A šly i odebírat; mohl jsi odebrat palce, které jsi nikdy nedal, a dostat se tak i do záporných hodnot. Už jsem tu delší dobu neviděl někoho s 65500+ palci (neměli ošetřené přetečení, takže -1 = 65535). :-) A už jsem si několikrát všiml, že palce "přes noc" zmizely.
28. 2. 2016 22:22
Re: wow
Jaký koncern máš na mysli? PSA? VW to být nemůže, protože tam až snad na Rapid/ Toledo všechny modely ve třídě víceprvek v nabídce mají.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 22:14
Re: Vynimocne auto !
Studuj, chlapce, studuj.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 22:11
Re: TDI...
OK... ;) Ak pri svoje metodike vypocitavania priemeru zostanes len vo svojom aute, ziadne skody nenapachas.

A Pepek ma pravdu, cesta hybridom je po Prahe lacnejsia ako MHD. Ale MHD nejazdi vsade a niektore veci sa v elektricke prenasaju dost tazko ;)
28. 2. 2016 22:10
Re: TDI...
I po započítání amortizace? Nebo jak ceníš čas a pohodlí, že ti to vyjde? Protože MHD neporazí ani skútr za zlomek ceny Priusu. Leda tak levný bicykl.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2016 22:06
Re: Vynimocne auto !
A co je na tom výjimečného? Teda krom toho, že to je výjimečně ošklivé.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2016 22:00
Re: Teď ponechme stranou...
Nejprodávanější je Corolla. Ale ne toto....a poslední verze ukazuje, že vše jde překonat. Tohle je můj favorit na nejošklivější auto roku. Nevím, jestliToyota hledá designéry v ústavu pro duševně choré nebo mezi lidmi požívajícími v práci nadměrné množství zakázaných návykových látek.
28. 2. 2016 21:53
Re: Já ho chci
Teď jsem to zkoušel a zírám :*) Je to celé kravina. Mám ale takový pocit, že dřív když jsem zkusil kliknout na palec znovu, tak se nic nestalo. Prostě jsem jednou "hlasoval" a tak to i zůstalo a nešlo to zvrátit. Teď v tom bude jedině ten "bordel". Nejlíp asi zrušit palcování, nebo vrátit systém jednou dám palec, pak nezměním.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 21:04
Re: Já ho chci
ßere ma akurat ten bordel v tom.
toto vediet skor, tak sa nad tym vobec nepozastavujem... :-!
28. 2. 2016 20:59
Re: Já ho chci
..a dokonca aj ked das palec a neodhlasis sa tak ho vies sam stiahnut aj za hodinu spat ked nanho znova kliknes.Nejaku velku vedu by som vtom nevidel a prekvapuje ma,ze nato ako ta to "nesere" ta to nejako moc sere a moc to prezivas.Skor uz podla mna ide o sympatiu k nicku ako k tvojmu nazoru a preto neries palce a chod si svoje..
28. 2. 2016 20:12
Re: TDI...
No ja myslim, ze kdyz se to spocita opravdu cena/kilometr + naklady na servis, obuti, myti ... tak je ta socka porad jeste o hoooodne levnejsi nez auto. Ale to je na kazdem, jak se zaridi. Ja koncim casto po pulnoci a to uz nejede vubec nic krome taxiku.
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 19:54
Re: TDI...
Sice po Praze nejezdím každý den, ale cesta do školy nebo do redakce je pro mě levnější Priusem než MHD. Ale chválím lidi, co využívají MHD, tak je to správně. Taky bych jezdil, ale končím ve 23:00 a to je Praha plná čím dál víc divnějších týpků... ;-\
Avatar - _Karel_
28. 2. 2016 19:52
Re: Já ho chci
To jde velmi snadno. Když dáš někomu :no: a po chvíli si to sám rozmyslíš a změníš na :yes:
28. 2. 2016 19:29
Re: TDI...
Prumer 5.1 jsem mel pri 90% dalnice (DE), na to nepotrebuju hybrid. Prumer po Praze mam 0,0, tam jezdim sockou.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 19:24
Re: TDI...
Tak ja sa priznam :-)

Na Aurise Touring Sports hybrid mam po 10 tisic km priemer 5.1 - lenze to auto stravilo 60% casu na autobahn.

4.5 nie je problem pri pomere 1/3 mesto, 1/3 okresky, 1/3 dialnica. Pri jazdeni po Prahe sa pri jednotlivych jazdach pohybujem od 1.8 do 4.5 bez velkeho snazenia. A najvacsia sranda je odjazdit kilometer od domu na 4. poschodie garaze cisto na elektrinu.

Vediet vyuzit potencial HSD si vyzaduje vediet soferovat a pouzivat rozum.
28. 2. 2016 19:20
Re: A to se vyplati
Mas pravdu, koukal jsem na Plug in hybrid ... Prius+ vazi pres 2 tuny a cena je v zavislosti na vybave od 849900 (Power) po 1024900 (Style).
[odkaz]
Divam se na cz cenik, jak to mate na SVK, nevim. Jeste se podivam na toyota.de.
edit:
Na ceskych strankach se hovori pouze o celkove hmotnosti vozidla. Pohled na nem. stranky odhali, ze Leergewicht je zhruba o 300kg mensi. Ceny Prius Hybrid 28-32.000 EUR.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 19:13
Re: A to se vyplati
Minula generacia priusu nemala prevadzkovu hmotnost, ktoru udavas, a zacinala na cca 22-tisic eur.

Takze to mas cele zle.

Mozno mas na mysli Plug-in Prius, ale o tom sa nebavime. Nehovoriac o tom, ze ten tiez vazil menej.
28. 2. 2016 19:04
Re: A to se vyplati
Psal jsem o minule generaci ...
28. 2. 2016 18:31
Re: A to se vyplati
ÁAAha. tak to jsem špatně pochopil. Sorry.
btw...stejně ztýrají mě, když budou moct 8-s
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 18:20
Re: A to se vyplati
Ja reagujem na to, ze Käfermaster ma zle udaje o hmotnosti aj ceny.
28. 2. 2016 17:51
Re: TDI...
Tak defenzivni styl chce kazde auto, aby se s tim clovek dostal na deklarovanou spotrebu. Otazka je, kam se clovek dostane pri bezne jizde (ta je u kazdeho z nas jina). Ovsem ten okruh, co popisuji v testu, na me nedela dojem nejake divociny. A uprimne, kdyby to nebylo 2,1 ku 4,5 ale treba 5,1 ku 10,8, tak ten rozdil vypada uz sakra brutalne.
Naucit se zit je potreba s turbobenzinem stejne jako s turbodieslem a zrovna tak s atmosferou. Rozdily mezi deklarovanou a skutecnou spotrebou jsou u nekterych (v soucasnosti modnich) agregatu skutecne na povazenou.
Avatar - Cuba66
28. 2. 2016 17:15
Re: TDI...
Jj, pravdu díš :-) Na předváděčce jsem jezdil skoro se všema Toyotama, stejný okruh, a s Priusem jsem měl vyšší spotřebu, než s RAV 4. Ale jen tím, že jsem to neuměl. Chce to hodně defenzivní styl jízdy a opravdu lehkou nohu a myslet u toho.
28. 2. 2016 17:13
Re: Já ho chci
>:D >:D >:D
já na to přišel náhodou. Palce nedávám skoro vůbec. ale nějakej jantar vypotil něco tak hroznýho, že když jsem to četl po druhý, chtěl jsem mu dát :no: no a protože jsem mu to dal už při prvním přečtení, na což jsem zapomněl, přišel jsem na to. Každopádně je to chyba.
Ale jednou si to vychutnám s editem. >:D
Avatar - Cuba66
28. 2. 2016 17:11
Re: Teď ponechme stranou...
No a nejzajímavější je, že to tý Toyotě lidi kupujou a dokonce tak, že je největší automobilkou světa :-)

P.S.: Ponechme stranou fakt, že 1/3 prodejů dělají HiLuxy pro IS :-!

P.P.S.: pro klikaře palců dolů - sám mám Toyotu :-)
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 17:07
Re: Já ho chci
hmm... - takze bordel !
Predsa ako dam nejaky palec, tak som ho asi dal, lebo som o tom presvedceny.
Nie - niekto asi klika tak rychlo, ze sa preklikne, tak pre taketo pripady urobili moznost "odobrat" udeleny palec a dat ho inac. :-! Je mi z toho na grcanie !!!!
Ja ked som niekomu dal :yes: alebo :no: tak preto, ze som to povazoval za vhodne a nie, ze dam, pozriem, pockam a potom uberem a premiestnim... 8-s

Mali by to zrusit !

Aj tak to len obmedzuje realnu komunikaciu, nakolko keby neexistovali, tak by sa niektori museli viac verbalne vyjadrovat.

Plus - vid koment vyssie...

Edit: O editoch viem - tam ma stve hlavne Hamunoid sakrblee - tak rychlo edituje svoje a reaguje, ze ja uz editovat nestiham... 8-s
28. 2. 2016 17:05
Re: Head-up display
Pokud vim, tak head-up uz maji od 2009. To ale od auto.cz chceme prilis.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 17:01
Re: Já ho chci
ved...... Aj to bude, ked sa raz stretneme ;-)
Zatial ale cakam na Fostekove vysvetlenie, ako sa to udialo.
Ja totiz palce pouzivam extremne zriedkavo, takze neviem, ze by sa dali robit taketo cachre...
28. 2. 2016 17:00
Re: Já ho chci
Možnost a) Je to chyba v matrixu
b) Jsem majoritním vlastníkem mediální skupiny, která vlastní ACZ a dělám si co chci

ne sranda >:D >:D >:D
vždyť to zkus, dej palec nahoru, políčko ti zezelená, jakože už jsi dal palec nahoru. No a když na něj klikneš znovu, nepřidáš další palec nahoru, ale odděláš ten, cos dal. A můžeš dát palec dolů. Když to udělá víc lidí nebo jeden s více nickama (jsou tací) tak to je docela chaos.
JInak bez ohledu na změny palců se dá editovat, dokud není reakce.
Čili se dá napsat "Toyota (Audi) je nejlepší auto" a jak naklikaj 30 :yes: , změnit to na "Toyota (Audi) je hnůj". a palce zůstanou. :-)
Teda nesmí nikdo reagovat.
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:59
Re: Já ho chci
Dal jsem ti :yes: a pořád nic...
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:52
Re: Já ho chci
tak a ak mi toto teraz vysvetlis, budem rad a Pepkovi poslem konzervu spenatu >:-[]
28. 2. 2016 16:51
Re: Já ho chci
Nech toho, nechtěl jsem, abyste se hádali, tak to ukazuju.
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:50
Re: Já ho chci
Teď na ten palec koukej 24 hodin. A jestli se začne hýbat nebo se třeba změní v draka, tak si vem na týden volno ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:47
Re: Já ho chci
joooo >:D

No dobre, a to si mam teraz robit screenshot a to teda zakazdym, nech potom viem dokazat, ze ak zmizne ze zmizol ? >:D
28. 2. 2016 16:45
Re: TDI...
Ja jsem s Priusem jsem tu deklarovanou spotrebu zvadl. Prius neni ten druh auta, do ktereho vlezes a hned s nim budes umet. S Priusem se musis szit, naucit se s nim.
To by se pani redaktori ale museli trochu snazit. Na druhou stranu, 4,5l/100km stylem rizeni naucenym v "normalnim" aute, neni vubec spatne.
28. 2. 2016 16:45
Vynimocne auto !
Staci sa zamysliet nad tymto faktom, vid. citacia: "Inženýři Toyoty nám už před lety vysvětlili, že efektivitu hybridního pohonu s převodovkou e-CVT principiálně zvýšit nelze..."
Napriek tomu dokazali o 20% (jeden liter) znizit spotrebu vzhladom na predchadzajucu generaciu, konkretne z hodnoty 4.5-5.5l na 3.5-4.5l (podla realnej spotreby zo spritmonitoru.de a podla uzivatelov noveho Priusu z priuschat.com).
Navyse, pomocou maleho triku s pedalom je mozne aj pri dialnicnej rychlosti (v US, okolo 100km/h) prechadzat do EV modu a dosahovat aj na dialnici spotrebu okolo 3.3l, vid. https://goo.gl/Lz6B5W Mimochodom, dizajn je fascinujuci - love or hate ;-)
28. 2. 2016 16:44
Re: Já ho chci
Zkusím to. Te´d ti dávám palec nahoru k příspěvku, ana který reaguji vidíš ho?
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:44
Re: Já ho chci
redakcia cita diskusie, pisal som to tu par krat, nebudem sa tolko opakovat.

A ano, som za uplne zrusenie !!!! - aspon ten kto nesuhlasi, sa bude nuteny nesuhlasne verbalne vyjadrit k problemu a nielen takto anonymne sa odbavovat palcami !!!!
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:42
Re: Já ho chci
ako ?

akoze si mal nejaky a zmizol ?

a to si urobil ty, ci ako ...?
28. 2. 2016 16:40
Re: Já ho chci
Sorry, palce jdou měnit, koukni na můj příspěvek níž. to je snad vysvětlení. Nebo jsem tonepochopil?
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:38
Re: Já ho chci
Achjo, tak se zeptej redakce na ty palce. Já palce dávám jen několika málo nickům, na které bych spíš uvítal rovnou automatický palec.

Ještě více bych uvítal zrušení těch palců, když jsi na mě kvůli nim zlej ;-)
28. 2. 2016 16:37
Re: Já ho chci
Tak o spolehlivosti, nenarocnosti a vlastni vyborne zkusenosti to tady opravdu neni. Ja muzu o svem voze rict to same a hybrid to veru neni. O dopadu toho ktereho agregatu na ziv. prostredi muzeme dlouze diskutovat (nejen o CO2, vezmeme k tomu i NOx, ty baterie se taky nevyrabi z kyticek).
Ale postavit radoby eko-auto, ktere by melo efektivne zrat co nejmene, s touhle vahou (kolik vazi nova verze, nevim), je hloupost uz z principu.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:34
Re: Já ho chci
Prosím ťa, darmo sa snažíš zahrať to do autu, nedá sa, pochop to.
Ani sa nesnaž to nejako obhajovať, lebo sa tu len zbytočne zhodíš a strápniš.
Svoju robotu si robíš dobre, kritiku som ti vtedy vyslovil, ty si ju akceptoval, potiaľ všetko dobré...
Ale keď sa tu začneš stavať do pozície obhajcu niečoho, čo sa obhájiť nedá, nebude to dobré.
"Nechám vás být" - stačí ?!
Akurát, že už nechcem, aby som niečo podobné znovu pozoroval !

Toť vsio ! :-!
28. 2. 2016 16:33
Re: TDI...
Inu od hybridu cekam lepsi cisla nez 4,5/100. A od Toyoty ponekud mensi manipulaci se spotrebou.
28. 2. 2016 16:31
Re: A to se vyplati
Jako ze bychom vsichni meli jezdit na kole? Nebo vlakem? Usmevne.
28. 2. 2016 16:26
Re: Já ho chci
Redakce s tím nemá nic společného, ale palce generuje nejen (ne)kvalita příspěvků, ale i (ne)kvalita šedé kůry mozkové těch, kdo je dávají. >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:26
Re: Já ho chci
uber plyn, lebo bude pokuta... >:-[]
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:25
Re: Já ho chci
Já ani nevím o co ti jde. Chybí tady smajlík krčící ramena. Fakt nevím. Prostě se ti splašily palečky a přeskakujou nahoru a dolů. Tak je nech být. No?
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:24
Re: Já ho chci
A to som ta chcel pochvalit za tvoj prispevok o hmotnosti a cene... :-!

No ak mi ale pan pomazany vie vysvetlit problem s ubudanim, tak prosim... :-!
28. 2. 2016 16:23
Re: Já ho chci
No já to nemyslel na toyoťáky, ale na toho zoufalce osobně.
Jinak trocha špičkování neuškodí.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:23
Re: Já ho chci
Pepek ma pravdu, ty budes asi 'stredoskolak' - clovek, co chodil do skoly len v stredu.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:21
Re: Já ho chci
Palceky dolu generuje kvalita tvojich prispevkov. Redakcia s tym nema nic spolocne.
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:21
Re: Já ho chci
Nevnímat ??????????
Ze tam mate uboziakov, alebo bordel ???????

No este jedna podobna odpoved a si strateny... :-! 8-s
28. 2. 2016 16:20
Re: A to se vyplati
Riskuješ, že budeš ztýrán komunitou vylizovačů toyoťáckýho zadku. Dovolil sis moc >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:20
Re: Já ho chci
Tady se ale naskytuje otázka, která strana barikády je vlastně zoufalá. To nechme těm vědcům... ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:18
Head-up display
" Poprvé se v priusu objevuje průhledový displej na čelním skle,..."

Head-up display maju Priusy uz niekolko dlhych rokov.
28. 2. 2016 16:18
Re: Já ho chci
Můžou to oddělat a dokonce změnit.
Když zjistěj, že dali :yes: a najednou že jejich guru, sám novej prezident Jacek, dal :no: , dá se to oddělat nebo změnit. Říká se tomu buď schizofrenie, nebo vylizovačství. >:-[]
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:17
Re: Já ho chci
Tak to vůbec nevím. Nemyslím si, že to jde. Takhle jsem to nikdy nepozoroval. Asi je lepší palce nevnímat.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 2. 2016 16:15
Re: A to se vyplati
Vsetko zle - od ceny po hmotnost.
28. 2. 2016 16:14
Re: Já ho chci
JJ :-)
ale tohle jsem měl připravený. Akorát jsem čekal, až si někdo řekne. Čekal jsem zoufalce netcar.xx, ale vyhráls Ty.

:-! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:12
Re: Já ho chci
a dalo sa inac ? >:D >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 16:11
Re: Já ho chci
Prosim ta, si normalny ?
to akoze ma niekto pristup do systemu z vonku a meni palce ?
ved to tym padom moze robit hocico !
Taketo rozpravky si nechaj pre male deti. :-!
Mal som ta za pohodaka, ale touto odpovedou si si to trosicka stazil...

Alebo mi logicky TY vysvetli udalost:
pri nejakom prispevku mam "skore" napr.: 3 :yes: a 2 :no:
za par minut na to, sa skore zmeni na napr.: 1 :yes: a 4 :no:

Dokazem pochopit, ze sa najdu palcekari, ktori mi tie :no: nahadzu. OK
ale ako moze ubudnut !!!!!!! nejaky palec celkovo ??????

Toto neobkecas, a ak je to nad tvoje sily mi to vysvetlit, tak sa to ani nepokusaj, nechcem aby som sa s tebou musel hadat o takychto vtakovinach.
nic proti tebe nemam, to, ze mas "divny" vkus si musis riesit s tym v zrkadle... >:D ;-)

Takze pekny zvysok nedele. ;-)
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:09
Re: Já ho chci
Hm, pořád nic ;-\

Ale máš talent! Píšeš něco někam?
28. 2. 2016 16:07
Re: Já ho chci
Snažně tě prosím!
Zanech nejapností, pošetilče! Procitni z těch bludů! Snad se ještě můžeš spasit před zatracením. Oddej se blahodárné záři jasné trojcípé hvězdy a ještě možná uzříš pravdu!
Jinak tě čekají muka samotného automobilového pekla. A není úděsnějšího místa v žádném světě ani čase. Úděl z nejstrašněších je pro podobné odpadlíky schystán na onom místě beznaděje! Označen cejchem hanby budeš na věky věků brázdit prázdné temnoty podsvětí v hybridním Lexusu! A vysmíván budeš na této své bezútěšné pouti, neb v šat kašpara budeš ustrojen. Do kombinézy navždy zesměšněného a zkrachovalého týmu Toyota Formule 1.
MERCEDES ÜBER ALLES!!!

>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:06
Re: Já ho chci
To ne, já nechci aby měl každý Prius! Automechanici by neměli co žrát! ;-)
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 16:04
Re: Já ho chci
Ono je na moje.auto.cz vidět kdo je zrovna přihlášenej a já třeba vím, kdo dává palce. Ale redakci neobviňuj, ta to fakt nemá zapotřebí.
28. 2. 2016 16:00
Re: Já ho chci
Hustý, jak jsme začali stejnou větou. >:D
28. 2. 2016 15:59
Re: Já ho chci
Nééé. Jseš objektivita sama. :-)

Výsledek testu je předem dán: Tenhle rejžokastrol je hybrid (jak výstižné) a tudíž ne kastrol, ale remoska. Všichni jsme se tady z něj poslintali a je to to NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ. Všichni jsou tupci, kdo si ho nekoupěj.
>:D >:D >:D

K tomu pár vylizovačsjejch komentů s padesáti :yes: .

v dobrým mariňáku

>:D
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:58
Re: Já ho chci
Ty objektivita sama...
Kedze si / niesi / bol si / budes - cast redakcie, tak sa tam opytaj niekoho, kto sa maruje s tymi palcekmi.
Neßere ma, ze mi tu kadejaki pokemoni daju :no:
ßere ma ale fest, ked niekto za computerom v redakcii urobi tuk-tuk enter a mne sa :yes:
doakze v priebehu par minut zmenit na :no:
Nebolo to raz. :-!
Mate tam proste bud bordel, alebo uboziakov, tak si vyber.
Pokial si niekto v redakcii na mne takto ulavuje za to, ze som kritizoval noveho sefa, tak je mi z toho smutno az smiešnô. >:D
Kritiku si zasluzil, odvtedy sa par veci zlepsilo, ale vzdy je co zlepsovat.
Vid moj koment k tym 4x4 a 4x2 Octafkam - moj prispevok ohladom vazenia...
Proti dobremu testu nic nemam a ked bude co, tak pochvalim aj Toyotu - nemam s tym problem. :-!
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 15:58
Re: Já ho chci
Já jel nedávno Mercedesem a přišel jsem si jako když si jedu pro dávky. Jen Eržika a děti chyběly... ;-)
28. 2. 2016 15:55
Re: Já ho chci
Však ty si ho koupíš, to nepochybuju. >:D >:D nebo to i3? Hm?
Jinak tenhle nevypadá marně. Jako ne tuctově.
A když se pořádně vožereš, pépi, budeš si díky tý nožní brzdě připadat jako v Mercedesu - ty mě chápeš. Ale tvý věrní vylizovači jistě naběhnou s palcováním down až do zešílení.
28. 2. 2016 15:52
Re: Já ho chci
Tady nasajeme :no: nepočítaných, i když napíšeme "Dobrý den". >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 15:47
Re: Já ho chci
V neděli ti moc nerozumím. Středy jsou lepší. ;-)

PS: tak redakční test teprve bude a snad bych měl být u toho. Objektivita musí být! >:-[]
28. 2. 2016 15:47
Re: A to se vyplati
Nestraej se o něj. Je vyřízenej. Vždycky, když je článek o Toyotě, vytáhne z aktovky tablet a začne mekotat. Jednou jsem nedoťukl přehlásku nad německým ü a tenhle klaun, co nepíše ani český háčky, má z toho Vánoce už pěknou dobu. Už z toho se dá představit, jak na tom asi je. Úplně mi běhá mráz po zádech, když si to představím >:D
28. 2. 2016 15:42
Levná Toyota ...
Pokud se nemýlím, tak tu pozici v Polsku si Toyota vybudovala i díky tomu, že tam měla nižší ceny než třeba v ČR ...
Avatar - praděda7
28. 2. 2016 15:34
Re: wow
Jo kamaráde, já to tu psal už několikrát........ACZ zkrátka Japonce nemusí....a to jsme s nimi nikdy ve válce nebyli... ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:26
Re: Já ho chci
Tak si ho kup, a nam normalnym daj s nim pokoj >:-[] ;-)
a hned sup, sup, vsetci v redakcii palceky:
pepkovi :yes:
a mne :no:

priehladnost číráááá >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
28. 2. 2016 15:24
Já ho chci
Nemusím být zelený mozek abych si koupil Prius. Úplně mi stačí jeho spolehlivost , nenáročnost a vlastní výborná šestinásobná zkušenost.
Je mi líto, že jsem u toho testu nakonec nebyl :-(
Avatar - radek.m
28. 2. 2016 15:22
wow
Takové jízdní dojmy jsem opravdu nečekal....

Zatímco ostatní weby chválí nový Prius za jízdní vlastnosti (caranddriver, motortrend, autocar i car magazine) tady je lehce smetou. A to i přes instalaci víceprvku u tohoto vozu, na což například koncern v nižší střední rezignoval (ale také Honda u civicu osmé a deváté generace, ať jsme fér). A řeči o tom, že víceprvek není potřeba nejsou na místě - manželka má služební Octavii III a to auto je z pohledu kultivovanosti a komfortu opravdové neštěstí - a to ve výbavě elegance, 1.6 TDI za téměř 600 000 Kč...

Také poznámka o tom, že principiálně nelze zlepšovat hybridní pohon mi nepřijde úplně fér. Principiálně totiž nelze zlepšovat ani spalovací motor a stejně to nepíšete do každého testu. Možná by stálo za to zmínit, že nový Prius má např. výrazně rozšířený rozsah převodů u CVT díky kterému ve vyšších rychlostech klesá spotřeba až o 14%... Nebo že se spalovací motor nyní výrazně rychleji zahřívá díky změně svodů.

Auto je samozřejmě designově divné. Stále si ale myslím, že byste neměli sloužit jako PR VW Group.
28. 2. 2016 15:18
Re: A to se vyplati
nesmis na to koukat pohledem chudého stredoevropana, kteryho v době ještě nedavno minule okupoval rus, kterej se (nejen) na zivotni prostředí nikdy neohlizel...
Avatar - AUDIRS6
28. 2. 2016 15:16
Re: A to se vyplati
Dylyny a ty budes rozumiet, ked ti niekto povie uber plyn, lebo ti uberem kysliku ? >:-[]
Avatar - netcar.xx
28. 2. 2016 15:05
Re: A to se vyplati
Radsi nam lopato vysvetli co je to UBER
28. 2. 2016 15:03
TDI...
... test automobilu této velikosti, se stejnou výbavou a hlavně spotřebou, s TDI na víku kufru by měl na dáš auto.cz v záhlaví něco ve stylu "Božské ticho neuvěřitelné spotřeby"
Avatar - netcar.xx
28. 2. 2016 15:02
Re: Teď ponechme stranou...
Nebude stat vic nez treba u Audi, ktere ma ta lizatka na stranach, kazde druhe je ma uz zmackla ci odrena a jen malokdo je kvuli tomu meni. Pochopil jsi to Naftaline?
Avatar - Verny_2013
28. 2. 2016 15:01
Re: Teď ponechme stranou...
Já to nemohu ponechat stranou, protože aut kde celá koncepce designu prostě absolutně jako celek nefunguje opravdu mnoho není. Nejvíc jich produkují Toyota a Ssangyong. Autor článku to napsal naprosto trefně - "některé detaily jsou i hezké" ale celek je prostě příšerná slátanina všech nápadů od uklízečky až po generálního manažera. A koupit za mega tohle, to chce opravdu hóóódně velkou dávku designového masochismu, zelený mozek prostý selského rozumu.
28. 2. 2016 14:48
Re: A to se vyplati
Nestačilo ti, jak ti to vysvětlil novej prezident Jacek? >:D >:D >:D
28. 2. 2016 14:24
A to se vyplati
Tohle auto v minule generaci vazi 1840kg, stoji skoro 1 milion!!! Toyota u nej uvadi spotrebu 2,1/100 ... kdo tomu veri? V testu namerili u nove generace (lehci) zavratnych 4,5/100 (by oko o 120% vice?). Tohle si muze koupit snad jen opravdu hodne zelena hlava.
Avatar - Ada je zase tady
28. 2. 2016 14:22
Teď ponechme stranou...
Teď ponechme stranou, co si o tom myslím. Jen se zeptám: jak s tím lze zaparkovat na parkovišti, kde jsou standardně vysoké obrubníky? A kolik bude stát výměna toho zničeného plastového předku s integrovaným spoilerem? :-!