Novinky
Není proto lepší si sehnat nějaký předrenovační kousek, pár stovek tisíc do toho vrazit a mít auto podle svých představ? Singer je pro mě top, ale cena je neskutečná a myslím si, že je i v čechách hromada firmiček, které restaurují veterány a něco podobného by taky dokázali.
Já jsem jednu dobu velmi vážně o první generaci 911ky uvažoval, několik kusů po Evropě i projel, nenašel jsem ale nic ve stavu 1 nebo naopak 4, takže to vyšumělo, ale jedno si budu pamatovat už napořád, a to, jak ta stará auta jezdí. Má to jedinečné kouzlo, ale i tak si po nějaké chvíli říkáš, fajn, ale mohlo by to přece jen líp brzdit, fajn, ale pár koní navíc by neškodilo, fajn, ale nemuselo by se to tolik naklánět atp. Já nejsem člověk posedlý patinou originálu, a chtěl bych si takové auto užívat s tím, že bych s ním pravidelně jezdil, tedy "bastly" typu Singer jsou v mých očích velmi zajímavou variantou, bohužel cenově nesmyslnou, i když chápu proč stojí, co stojí. 😉
I v mých očích je Singer lepší, ať jsou ceny jaké chtějí. Purista ale stejně bude oba považovat za bastly.
Nekoupil bych si však ani jednoho a to i kdyby mi bylo o dvacet let méně a prachů plnou vanu. 😄
Nekoupil bych si však ani jednoho a to i kdyby mi bylo o dvacet let méně a prachů plnou vanu. 😄
Nevíme nic o ceně, takže těžko objektivně srovnávat, ale Singer mi přijde stylově vychytanější.
Já zase preferuji původnost nejen u veteránů a klasiků, ale i u youngtimerů. (Jsem blázen a vadí mi například i nepatřičná autorádia, antény nebo zpětná zrcátka případně KN filtry .)
A když se člověk chce doopravdy pořádně svézt, tak raději něco ze současnosti, max. něco z předposledních generací. Fungují, spotřební materiál je bez problémů a když se něco náhodou šustne, tak se to dá opravit a srdce tolik nekrvácí. Bohužel to znamená mít tak 3-4 auta a tu vanu s prachama plnou alespoň do půlky. 😄