Jestli bych si ho koupil, to bych asi nekoupil... ale jinak jo, dvojka je mnohem lepší, s tou spláclou střechou to má trošku šmrnc a nepůsobí to jako nepřiměřeně velké auto.
Nechce se mi teď hledat čísla, ale mám pocit, že Beetle je hlavně model pro US... a chápu, že je to díky tomu pro dieselgate vhodná kořist.
PS: žluto-černá mi moc nesedí, ale klidně nějaké lehké retro ladění..
Zřejmě to bude dané tím, že ho dělali pro Severní Ameriku a tak ho odpovídajícím způsobem nafoukli. Na tamní poměry je to pořád malé auto. Nafoukle pak bohužel vypadá na rozdíl od F500 nebo Mini (i když poslední generace také vypadá přifoukle).
Opravdu se divím, že i druhá generace New Beetlu se moc nechytla. Podle mě je totiž výrazně zdařilejší, než ta hrůza I. generace... Pokud se toto auto správně nakonfiguruje (barva, kola atd.), vypadá moc hezky. Asi je to tím, že pro chlapy je to pořád moc babské auto (i když II. generace působí o dost sportovněji), zatímco ženským zase chybí ta roztomilost, která je tak cool třeba u F500... :-O
A to bude dalsi jeho problem. Ze je prakticky. Podla mna imageovka nema byt v prvom rade prakticka. A kedze cielovka su hlavne zeny, idealne by mal byt velkostne Polo a cenou niekde medzi Polom a Golfom. Vtedy by to v europe oslovilo daleko viac ludi.
Možná to může být jeden z důvodů, ale nyní je to zase velmi praktické auto na to, že 3DV. Mě by se zase líbilo, kdyby to šlo ještě víc do sportovna a linie střechy šla níž, protože se sedí dole a nad hlavou je zbytečné moc místa. VW by mohl zabít sportovní a retro model jednou ranou... >:D
Když si vezmu už třeba prezentaci Beetlu v ČR, tak testovaný jsou buď žlutý / červený berušky s 1.2 TSi , což mají být asi auta pro holky a nikoho dalšího moc neosloví. Potom žlutý hnus s polepama a 2.0 TSi viz. úvodní obrázek. Přitom nejlepší a nejhezčí verze internetu unikají. Třeba černý s R line paketem a koly twister s 1.4 TSi je něco co vypadá výrazně lépe než to ostatní. Taky to asi nejlépe jezdí, protože 1.2 je slabá a 2.0 těžká, aniž by jezdila výrazně rychleji než 1.4. Navíc i pro podvozek je tento motor nejoptimálnější vzhledem k agilitě. Jízdní chování se vymyká běžné vw sterilitě, tak jako celé auto. Doufám, že letos přijde facelift a přinese víc než jen trochu jiné nárazníky a světla. Třeba elektronika je od počátku jednodušší než ostatní modely a některé funkce chybi.
To by mě zajímalo, v čem konkrétně má Beetle méně detailů odkazujících na původní model než F500? Naopak třeba interiér Beetla je víc propracovaný než u F500. Spíš se F500 lépe strefil do segmentu, kde jsou kupující. To je asi tak vše.
Ja to vidim tak, ze new Beetle mal byt velkostne a adekvatne aj cenovo aspon o triedu nizsie. Lebo co pocuvam od mnohych zien,tak sice sa im to paci ale je to velke a drahe.
V koncernu není petrolhedí auto?
Ani žádná 911? ta poslední syrová? ne?!
Ani R8?
Ani Lambo? Anij edno?
Ani RS6,3,4?
Ani Bentley Conti?
Ani nejrychlejší auto světa - Bugatti Chiron?
Ani Pola co vyhrávají WRC?
Nic. Až na uslintaný Scirocco.
No já myslím, že problém nebude v koncernu, ale v tobě a tvým přesvědčení, že jak to nevzešlo z rákosníků, je to o ničem.
Sorry, ale nechápu, jak někdo, kdo toho o autech ví docela dost, může napsat takovou kravinu. :-!
Pane "Foustka" poslední šíro sice vypadá divně, ale je schopno při stejné motorizaci jezdit lepší časy než Golf. Asi to není prodejní trhák, ale je to jedno z mála "petrolheadích" aut, pokud se tohle vůbec dá říct o nějakém autu z koncernu. ;-)
vw sa docela uspesne sam zbavuje svojich vlastnych modelov ktorymi si chcel zvysit imidz ... scirocco, eos alebo aj beetle, golf kabrio... v principe je to smutne ale nakoniec aj tak asi na tieto imidzovky nemaju a moc ich nevedia takze sa nie je comu cudovat ze ich uz vyradzuju z portfolia... ( a co bude s passatom cc a jeho nastupcom? zase to zvalime na dizlgejt? )
....asi mu v portfoliu coskoro ostanu uz len klasicke tuctove skatule co je na tak silnu a velku znacku docela ostuda ... ale je to ich vec
PS: pekny interier maju aj mazdy... interier mazdy 3 podla mna tiez obstoji aj na poli kupatok .. alebo aj ten nestarnuci v ceede s mierne akoby natocenou stredovou konzolou k vodicovi ... co kupatkam sekne
jinak palubka pěkně zmáklá. BTW nahoře kvalitní plast, pod tou středovou horizontální linií s infotainmentem+dekory je už obyčejnější. Všimneš si toho až za dlouho...:)
nejde ani tak o to ci je to v plnej palbe... ale skratka tato nizka elegantna palubovka mi tak nejak pasuje kludne aj ku nejakemu tomu kupatku .... aj tie budiky su vcelku akoby sportovo ladene... proste by to slo.... astra ma ten smrnc interieru ktory by sa nestratil ani v kupatku ... to som chcel povedat.... jej interier ma v sebe akusi lahkost a akusi sportovo elegantnu vizaz .... ktora by mi pasovala aj inde ako len do bezneho hatchcu
s tymi pasmi je to nejaka nova moda ci co.. uz to niekto pisal o Atece ze nema vyskovo nastavitelne pasy .... fakt neviem ci je to setrenie na 3 centoch alebo je ta skutocna pricina niekde inde... v tomto by som rad vedel kde je pravda
JJ, neboj, znám novou astru a dost jsem ji už vychválil a stojím si za tím.
Ale jako vždy - máš tady vrcholnou verzi v plný palbě. To je osud internetových zkušeností a ofic fotek. Maj dokonce i dva multifunkční volanty. Ten druhej je o dost sockovatější - jako ze starý astry.
A všiml jsem si v interieru astry jedny věci, která mě fakt točila. Ani v tý zmiňovaný nejvyšší verzi nemá výškově seřiditelný bezp. pásy.
Tak to potom nechápu ten slogan "Výzva prémiové třídě". Vejškový štelování pásu totiž měl i Matiz, a to je hodně, hodně nízká laťka.
Jen bych ti ještě chtěl doplnit, jaks psal k tomu interieru u šíra, že je z G6, tak dokonce první měly dost komponentů vevnitř z G5. Čili ještě horší, než sis myslel.
dizajn je klucovy faktor..... a detaily.... cit pre detail a akesi zhmotnenie povodnej vizaze do modernej podoby.... tu to vw skratka nevie tak ako by si to podla mna starucky beetle zasluzil
Topper, prosím zdvořile o vysvětlení: v čem vidíš rozdíl v přístup VW k Beetle a FIATu k 500? Tvůj názor mě zaujal, ale vážně nevím, v čem spočívá "F500 ukázal jako sa to robí". Z mé strany jde o seriózní zájem porozumět rozdílu v marketingu obou modelů s odlišnými výsledky na trhu. Předem díky.
scirocco ma len jedinu chybu... tuctovy interier z golfu 6.... sportove kupe skratka nemoze vyzerat v interieri ako nejaky tuctovy golfik z autoskoly ... emocie v interieri 0 bodov .... tu to konstrukteri moc nezvladli a tymto krokom scirocco docela sami odpisali uz v case vzniku .... asi za tym zase budu prachy... co ine...
za mna sa ta sucasna reinkarnacia chrobaka vobec nepodarila takze sa nie je comu cudovat ... uz ta predosla prva reinkarnacia beetla ktora prisla v 90 rokoch vizualne za vela nestala a vobec im nevysla ale zda sa ze sa nepoucili ... a aj tato sucasna druha reinkarnacia je opat docela gycove hebedo... ale bohuzial opat ziadne retro ... ta reinkarnacia chrobaka mala skratka vyzerat uplne inak... F500 ukazal ako sa to robi.. ako sa ozivuju legendy a ako sa s citom pristupuje k legende
V historii snad ne. První šíro bylo cool, Corrado.
Ale jinak máš teda pravdu. je to po čertech sterilní značka.
A když chtěj vyrobit něco ze sportovním flairem, vypadne z nich zoufalej Eos...
Podle mě nic. Nechápu tohle překastlování Golfa pro panáky. Kdyžtak G R-Line nebo GTI vypadej líp.
A o hladu po Beetlech vypovádá nejlíp skutečnost:
To auto (myslím tím ten kus), co je ve fotogalerii ke článku, a co s ním rajtoval každej motoristickej novinář a každá čičmunda v týhle zemi, smrdí na netu už dva roky k prodeji na Das Welt Auto a neštěkne po něm ani pes. >:D Furt tam je, kokněte