Testy
Pořád čekám na dokonalé praktické, komfortní, živé, úsporné a přiměřeně drahé auto segmentu Jazzu. A k tomu, abych se radoval, že můžu jít do "šourůmu", mně tady zase něco chybí... Asi je na světě málo takových bláznů jako já, kteří by prahli po autíčku s nakládací hranou kufru jako u minulé Mazdy 2, variabilními sedadly z Jazzu 09, předním opěradlem sklopným vpřed jako u Fusionu, materiály přístrojové desky "prémiové" kvality i dílenského zpracování (BMW 1), ergonomií Golfu (já chci třeba rukojeti s madly ve výplních dveří vpředu i vzadu jako měla Felicia - kde je dneska rozum ergonomů? 😊, motorem do 1.4 s parametry "TSI" a šestistupňovou převodovkou (dovolí točit málo pro příznivou spotřebu i při těch "ubohých" 130 na dálnici), základními 6 airbagy, ESP, klimatizací, palubním počítačem, el.okny, a alespoň svobodnou možností dovolby třeba tempomatu pro verzi kterou jsem si vybral (to Japonci neumí vůbec)... to všechno do 350 tis. Kč
Buď automobilový průmysl nepokročil dost daleko, nebo není v takové krizi, aby si uvědomil, že si nekupujeme rohlík, když jdeme pro auto.
Nebo je tu aspoň jeden takový?
Buď automobilový průmysl nepokročil dost daleko, nebo není v takové krizi, aby si uvědomil, že si nekupujeme rohlík, když jdeme pro auto.
Nebo je tu aspoň jeden takový?
Vzdyt to nema diesel !!!! Tim je to prakticky nepouzitelne. A to nemluvim o pristrojove desce, ktera vypada jak od rendliku. :no:
a teraz by som rád vedel, na čo je diesel v aute, ktoré nabehá cca 10 - 20 tis km ročne... alebo si kúpiš auto kategórie fiesty a spraviš s ňou padíka? 3 roky po sebe, aby sa ti z ekonomického hladiska vrátil cenový rozdiel v nákupe a nákladoch na PHM?
Že sa s ním vôbec bavíš...
Ada už dávno odložil svoj mozog do vitrínky a namiesto neho na auto.cz používa výhradne stvrdnutý knedlík. ;-\ Jedine že by to myslel ironicky, ale myslím, že tento spôsov v repertoári nemá. 😐
Ada už dávno odložil svoj mozog do vitrínky a namiesto neho na auto.cz používa výhradne stvrdnutý knedlík. ;-\ Jedine že by to myslel ironicky, ale myslím, že tento spôsov v repertoári nemá. 😐
To je jednoduche - s dieselem se obecne mnohem lepe jezdi. Aby se mnu benzin trochu vyrovnal, musel by mit alespon 3 litry obsahu... Auto tehle kategorie je ale predurceno pro manzelku - a jak znamo, protoze damy si se saltpakou obecne prilis nerozumi, je z duvodu bezpecnosti mnohem lepsi, pokud pri pridjizdeni maji k dispozici plny kroutici vykon uz od nizkych otacek. Je to mnohem bezpecnejsi pro vsechny. Nejen pro moji zenu, kterou mam rad. A proto stale stejny jednpoznacny zaver - do auta patri diesel (tedy pokud ten diesel neni francouzsky).
ale iste, dieselu okolo 1,4 litra sa vyrovná benzín minimálne o objeme 3 litre 😄 ten ti opäť vyšiel. "kroutíci výkon" za to máš plných 10 bodov z 5.
>😁 >😁 >😁 >😁 megakrouťák odspodu bez nutnosti řazení. Jestli máš opravdu rád svoji ženu, tak jí hlavně neuč jezdit dle těchto blábolů.
Jakto, ze vsichni TDckari pri jizde ve meste radi jako o zivot a moje manzelka v Jazziku takrka vubec? Ono to az tak spatne odspodu netahne a nekonci se pod 4000. Dlouhe prevody pak znamenaji, ze napr. na 2 neni zadna veda se pohnout a teoreticky to vydrzi az do maxima na nasich silnicich (nepocitam dalnice). Manzelka bezne ve meste jezdi na 3, obcas tam hodi 4...
Krome toho, vetsina zen jezdi spise kratsi jizdy po meste a to podle mne neni nic pro TD. Kazdy ma svoji volbu, ja jsem z tohoto duvodu jakykoliv TD vyloucil z vyberu.
Krome toho, vetsina zen jezdi spise kratsi jizdy po meste a to podle mne neni nic pro TD. Kazdy ma svoji volbu, ja jsem z tohoto duvodu jakykoliv TD vyloucil z vyberu.
fetujes, ze 😄 ? V malych autach sa diesel predava mizerne. Napriklad Note - mam kamosa v Nissane, 1.5 dCI predali minminalne. Na co do mesta? Na pokazenie turba tak akurat... 😄 Obzvlast ked to bude jazdit zena. Na tak male a lahke auto Ti aj na bezne jazdenie 1.4 staci tazko v pohode
Babo rad - ale ne lidem, kteri by si padelek japonskeho auta s rendlikovskym motorem nikdy nekoupili. Inteligentni kupci si z francouzskych vyrobku kupuji jen sampanske
A opakuji - do auta patri diesel! Opravnenost benzinoveho motoru si dovedu predstavit mozna tak v motorove pile, nebo sekacce na travu.
A opakuji - do auta patri diesel! Opravnenost benzinoveho motoru si dovedu predstavit mozna tak v motorove pile, nebo sekacce na travu.
Předchozí generace Jazzu se mi moc líbí, přední světla trochu připomínají staré sporťáky, celkově má auto takový příjemný usměvavý výraz. Teď ho ale úplně zkazili 😒 Předek se nafouknul a zvedl, přední sklo položilo, ta celková větší masivnost autu rozhodně neprospěla a ztratilo identitu. Neztratilo ale vysokou cenu 😒 Co se týká motorů, ten v současné verzi je špička, snad i díky 2 svíčkám na válec má nízkou spotřebu a slušný výkon. Diesel je u těchto aut do města opravdu o ničem, než se zahřeje už se zase zastavuje a životnost jde dolů. Navíc cena benzínu je pod naftou už docela výrazně a ten rozdíl se bude pořád zvyšovat.
Len nechapem fakt, preco aj tu nie je 1.5 120ps (pre mladu rodinu by sa hodilo) a ked uz je to v EU mode, preco je len Fit (americky nazov pre jazz) v USA aj 1.5 SPORT so strmsim riadenim, sportovym podvozokom a tuhsim zadnym stabikom. k tym tocivym motorom by si to nejakych fanuskov mohlo najst.
A co se týče toho motoru 1.5 v Evropě, to je taky dost na hlavu. V době, kdy má v téhle kategorii pomalu každá automobilka buď turbo 1.4 nebo 1.5, případně dvoulitr jako sportovní verze a šestnáctistovky jako běžnou součást nabídky, je nepřítomnost "blbého" 120k motoru proti zdravému rozumu. S 1.5 i-VTEC by po autě sáhly i ty mladé rodiny, co potřebují dost místa i trochu té dynamiky. Stokoňová (byť špičková) třináctistovka neosloví nikoho, kdo se rád sveze ostře. Je to stejně nepochopitelné, jako 200k 2,4 l v Accordu jako topmodel.Myslím, že to Honda s tou ohleduplností k životnímu prostředí přehání. Doufám, že alespoň CR-Z [odkaz] bude mít klasickou Hondí DNA.
2.4 200ps v ACCo skoda komentovat. Mozno sa to spuste ludi nebude pacit, ale ACCO je najlepsia FWD momentalne v triede. A TOURER jazdi snad tak dobre ako sedan, ak nie lepsie. Preco nemoze byt aj V6, preco preco?
Zial prelude, CRX a INTEGRA sa neprestali robit pre nic ine, ako male predaje
Ale pocul som, ze KW v rezime komfort na civic 5D je este lepsie 😁
lepšie by urobili, keby zapracovali na logistike a možnosti dotvárania výbavy aspoň pri autách zo Swindonu.
Tak preco nemoze honda poslat sportovejsiu verziu jazza, ked ju v USA ma ACCORD V6? Ja viem o dost ludoch, co by si novy ACCO kupili, keby mal V6
a stále som si ešte sám pre seba nezodpovedal otázku, načo by bol v Európe benzínový V6. Jazz je predražený aj so súčasnými motormi a výbavami.
A vy jako dealeři máte určitě víc možností, než krčit rameny. Když budete tlačit na to, že současný status quo škodí imagi značky, je větší šance na zlepšení, než když do toho bude šít pár nadšenců s ojetými VTI.
[odkaz]
ak tam dalsi rok zas budu robit sparinga F1 FORCE INDIA, tak fakt protestne predam accord asi a kupim si nieco od inej znacky 😄 😄