Novinky
Pierro
0
Ten Ignis si myslím má kvlitnejšie prepracovaný interier a aj celkovo pojde o solídnejšie auto. Predsa len základom taliana je Panda - j. najlacnejší Fiat. Primárne ani jedno z tých dvoch aut nie je do terénu a tak sa nesmieš diviť že sa ti vyJebaLa klietka diferáku...
Přejít do diskuze
Pred 3 rokmi som sa rozhodoval medzi panda 4x4 a ignis 4x4. Zvolil som ignis a myslím, že som vybral dobre. Len po tom, ako som ho potreháňal po dosť brutálnom teréne, celkom sa rosypala klietka diferenciálu 8-s
hlavně je vysazenej na noé Bravo. Proto stále volá BRAVO, BRAVO. Konečně se našel někdo, kdo umí číst mezi jeho řádky. Tak tedy BRAVO A2.... >😒] >😁
OK, to beriem, že malé a hlavne ľahké auto je na tom podstatne lepšie. Bol som v teréne s Toytou Landc. a hmotnosť sa okamžite prejavila.
Ale celkovo panda a SUV? Nie je predsa len malá? Mini SUV?
Ale celkovo panda a SUV? Nie je predsa len malá? Mini SUV?
To ale není sranda, při testech v terénu, skutečně vyjela, kam ostatní neměli šanci, asi kvůli rozměrům.
Ještě jeden ti tam chybí do velikosti tvé inteligence.
Panda 4x4 strčí v terénu do kapsy každou X5.
Panda 4x4 strčí v terénu do kapsy každou X5.
Aha.., dík.
Tomu se ale líbí přece všechny Fiaty, akorát, že nepovažuje za nutné se s tím vytahovat.
Tomu se ale líbí přece všechny Fiaty, akorát, že nepovažuje za nutné se s tím vytahovat.