Superb III má za sebou již minimálně 2 svolávací akce, tak jak nepřistupuje? Akustický problém s podvozkem automobilka řešila, jen nějakou dobu trvalo, než se podařilo najít skutečnou přičinu (ve výrobní kvalitě určité součástky).
Zase jedno naprosto zbytečné kopnutí do Škody pod článkem o Subaru...
Kdyby se skoda potykala s tak zasadni vadou, jako ze jejich autum nejdou otacet kola, tak to odhaduju na minimalne 1500 prispevku v diskuzi, spadle servery auto.cz a praskle cevky nejmene desitek diskuteru.
řízení, ausgerechnet takové, které nereaguje na natočení volantu, je problém. Občas i smrtelný.... Huráááá - Subaru je šrot, pojďme řídit něco jiného.....záměrně nepíšu co.......
Subaru se přehupuje přes milion prodaných vozů ročně....pro mnohé značky číslo, které vzbuzuje smích, protože by to pro jejich analytiky bylo málo...
Nebudu tu asi zatěžovat, povětšinou inteligentní obecenstvo, co přináší rozmach výroby, dodavatelů, subdodavatelů etc., pro výrobu.
Zkrátka k tomu dochází a docházet bude. Což není omluva. Pouhé konstatování.
Co je důležité - to je způsob reakce na problém.
To, že tady reaguje místní dovozce způsobem - vytřeme si s Vámi sediny(subaru diesel, motor, vstřiky, dpf, spojka etc..) neznamená, že to tak dělá matka.
V článku je cosi o tom, že na problém přišli 2.května.....a následném způsobu řešení....
Tím, at již ze strachu, či proaktivního řešení problému, se dostává Subaru mezi zodpovědné a rostoucí značky.
Takže nedělejme z komára velblouda a těšme se z nových modelů.......
A to jsem se udržel a nezmínil žádnou bránu ;-)