Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Svezli jsme se v modernizovaném Audi A3. Tříválce se nebojte! (+video)

135 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jen ho nechci :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Měl by ses bát... porazí tvůj Lexus v testech.... a i v prodeji >😒] >😁
Anonym
V prodeji v ČR je porazit Lexus tak těžký, jako ukrojit si chleba. >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😒]
ryccardo
>😁 :yes:
GeekStar
>😁 :yes:
Taky tak... Ani zadarmo.
Avatar - Hittman
Hittman
že dnes je pro automobilky, které si to mohou dovoli, prioritou pouze tlak na spotřebu a emise dané EU, nikoliv pocit jízdy a radosti pro toho, kdo si to koupí. Mne osobně by se nelíbilo, kdyby mě pod kapotou se čtyřmi kruhy klepal zvenku tříválec jako HTP, nehledě na to, že ho měli otestovat v rychlosti 160 km a výš, jaké je uvnitř "ticho"...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Určitě ano.... na druhou stranu... dříve A3 začínala s 1,6MPI a to byl zaručeně línější motor, než toto TSFI 😉
bubulak
Ono se vůbec zrovna u tohoto modelu můžeme začít bavit o tom, jaké je jeho skutečná přidaná hodnota oproti Golfu nebo dejme tomu Oktávce. Zrovna u A3 se totiž hledá dost těžko.
Avatar - iudex
iudex
Sadni si a uvidíš. Z papiera sa ten dojem kvality vníma ťažšie, v reále po usadnutí do tohto jednoznačne najhodnotnejšieho a najprémiovejšieho interiéru v triede pochopíš. Plus obvyklé a pre prémiu spoločné rozdiely typu lepšie odhlučnenie, o hornom spektre motorov, výbav, konfigurovateľnosti a pod. nehovoriac.
bubulak
Argument o prémiovém interiéru beru dejme tomu u A6 a s vypětím všech sil u A4, ale tohle je trošku větší nákupní taška do města. Takže ani to údajně lepší odhlučnění podvozku si tam zas tak neužiju. A pokud jde o horní spektrum motorů, tak to může být přidaná hodnota možná ve srovnání s Japonci, kteří končí někde kolem atmosférické 1,6 či dvoulitru, ale sotva oproti Golfu či Oktávce, kteří také mají nadupané verze.

Já se totiž musím přiznat, že v těchto třídách mi prémie smysl moc nedává. Cokoli je pod A4/C-klasse/3er jsou podle mě vyhozené peníze.
tradon
Jses chlap, mozna s detmi, kteremu nedela problemy ridit velke auto v centrech mest. Neumis se vcitit do bohate mlade Nemky bydlici v Mnichove. Golfy tam maji socky (ucitele a urednici). Jako uspesna modelka chce hodnotnejsi logo nad motorem, ale take kdekoliv zaparkovat bez couvani, ktere ji moc nejde 😄
Avatar - white label
white label
Golf je "nadtřídní" auto, taky proto se dá koupit (nový) nejen v ceně za pár set tisíc korun, ale taky v ceně přes milion.
Avatar - Magister
Magister
Jo to se nám snaží koncern vtlouknout do hlavy a koukám, že u některých se to povedlo 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sem zvědavej na novou generaci nadauta a tříválce 1,5 TDI 74-120 PS >😒]
_MT_
Odkud máš, že to bude tříválec? Já o něm nic nevím, ale myslel jsem, že to bude čtyřválec. Tříválec by měl být 1,0 TDI.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Čet sem to = modulární skládačka = R3 1.5 TDI = 2xR3 = V6 3.0 TDI

Působí to logicky. Premiéra v novým Golfu
_MT_
U VW ale modulární znamená něco úplně jiného. 1,2 TSI a 1,4 TSI jsou také modulární a z jedné rodiny, přitom nesdílí ani vrtání, ani zdvih. Tenhle 1,0 TSI k nim také patří a znovu další vrtání a zdvih (protože 1,33, z které by udělali 1,0, nemají). To samé 1,6 a čtvrté vrtání a zdvih (protože 1,2 je čtyřválec, takže ani tady nepoužijí "stejný válec"). 1,5 bude také z téhle rodiny (tedy její evoluce) a bude to znovu další vrtání a zdvih. To píši o TSI, nicméně jak EA211 (MOB; TSI), tak EA288 (MDB; TDI) jsou modulární (to je to M).

Modulární tady znamená, že je ten motor poskládaný z modulů, které jsou do nějaké míry univerzální (v rámci téhle modulární konstrukce). Takže snadno můžou připravit různé variace. Se šestiválci by pak tyhle motory neměly mít nic společného (v tom smyslu, že by vývoj měl být nezávislý).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty říkáš co bylo = já co bude

Ano modulární po 0,5 válci = jako u BMW = bude i new 2.0 TDI

Součástí skládačky bude i V6 = premiéra R3 1,5 TDI v novém nadautu = jak mu WL řiká 😉
_MT_
Jestli jsem tě dobře pochopil, ty jsi z modulární sám vyvodil, že budou prostě sekat válce (použijí jeden rozměr válce). A já říkám, že tenhle výraz už u motorů používají a znamená něco jiného. Tedy jeho použití je naprosto normální a nedává mi důvod si myslet, že něco změní.

Takže chceš říct, že 1,0 TDI bude dvouválec?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne vyvozuješ ty 😉

S příštim nadautem přijde nová generace modulárních motorů TDI. Přesně taková jak sem psal.

Jestli bude 1.0 TDI nevim zas já. Pokud bude součástí týhle modulární skládanky = byl by to fakt asi 2válec. Vzhledem k tomu že R3 1,5 TDI bude slušnýho výkonovýho rozsahu a má dál začínat na 74 PS = myslim že nic menšího a slabšího neni potřeba
Ty máš nějaký info že bude 1.0 TDI?
Avatar - white label
white label
To "nadtřídní" je v uvozovkách proto, že to s třídami aut nemá nic společného...
Ale pokud si tam Golfy kupují samé "socky", pak se třeba takové Thalie musí rozdávat bezdomovcům.
Avatar - Ham.
Ham.
Vyšší otáčky/rychlost nejsou problém zvukově, ani vibracemi, ani výkonově. Problémem tohoto tříválce a všech, které jsem měl možnost vyzkoušet je volnoběh a nízké otáčky. Stát na světlech s tříválcem je trapas. A obrtrapas je když start-stop motor vypne a vzápětí nahodí. Běh je prostě nerovnoměrný a jemné chvění se přenáší i do auta. Ve vyšších otáčkách je kultivovanost asi stejná jako u čtyřválce, ale ten spodek je Wartburg jenom s tím rozdílem, že nesmrdí. To, že je ten motor lépe utlumený než v mainstreamu na věci nic nemění. I přes chvalozpěvy pana redaktora děkuji, neprosím. Za podstatnou ovšem tuto skutečnost nepovažuji, důležitý je vždy vrchol nabídky, nikoliv tyto social-eko verze, které si prostě nemusím kupovat. Je to stejné jako vedle u testu Jaga, ano, čtyřválcový diesel ve vyšší střední je úplně stejný trapas, ovšem nikdo mi nebrání sáhnout po šestiválci.
halleck
Je to tak. Dokonca i HTP (pokial to nie je zniceny kus) vo vysokych otackach ujde, ale v nizkych otackach pod plynom vibruje, duni a netaha. Proste cim nizsie otacky, tym viac poznat ze to nema 4. valec. Vyrobca to moze kompenzovat jedine dvojhmotou, utlmenim zvuku a turbom. S tym uz ma vlastne dost skusenosti z dieslov, akurat podobne technologie treba upravit a pouzit v lacnych autach s ekomotormi 😄
gil54
....s tím rozdílem, že dvoutakt má pracovní zdvih každou otáčku oproti čtyřtaktu, který až každou druhou.Takže Wartburg, z pohledu e😜anzí vůči otáčkám, je jako čtyřdobý R6.

Jinak se vším ostatním souhlas. Myslím, že tohle jsou důsledky flotilových emisí. Zatím, naštěstí, nikdo nikoho nenutí si ty základní žebráky (pokud jde o motory) kupovat. Zatím.
Avatar - iudex
iudex
Úplný súhlas. A prihodil by som ešte jeden argument, priamo z článku: Jezdil jsem (s dvojlitrom) za stejných sedm litrů jako s tříválcem TFSI. WTF? Dvojliter rovnako ako jednoliter? Tak sakra prečo by som si ten trojvalec mal kupovať? Logiku jeho ponuky z hľadiska výrobcu plne chápem, prečo by si to ale dobrovoľne mal kúpiť zákazník, nechápem.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
lebo nane loooove. :-! >😒]
Nuz taky by ale nemal kupovat funglovicu Audi - ze... :-!

ad 2.0 TFSI Miller 190 PS - ako vidno, tak funguje ! Som nadseny ! 😉 :yes😒br />
btw.: viete o tom, ze motor v novej S4 je tiez napoli Miller ako tento ?
Uplne novy motor - roztec valcov 93 mm ( takze nove komplet vsetko ), v ciastocnom zatazeni otvaranie sacich ventilov len 130° !!!! 😄 Takze aj S4 3.0 TFSI quattro bude mat sancu byt ozaj usporna, pokial sa jej nebude tlacit na pilu.
A tym sa dostavam k tomu, aky asi zaklad bude pre novu A8... 😉
cudzinec11
Pozeral som test na muenchen.tv toho 2.0 v A4 s manuálom.
Zhrnutie: fajn motor, ale
Tabulka: 4,8
Realita: 7-8 pri normalnej jazde. Cize udaje v tradicii audi - ako im to vycital redaktor, ze to takto maju u mnohých modelov.

Pokial to bude nadalej vyzerat takto, ze v laboratórnych testoch spotreby bude udaj o cca. 40 percent nizsie ako realne, tak nas pred tymi litrovými 3-valcami nic nezachrani.

S mazdackym dvojlitrom jazdim realne za 6 az 6,5 celorocne podla dotankovania, rozvody navzdy, sviecky sa menia po 120t km, inak olej a filtre = takmer bezudrzbovy motor, tichy chod, 210 nM, lepsie zrychlenie na 100 ako ten litrik... Realny zmysel pre zákazníka takéhoto osekaného litrika v nizsej strednej nevidim absolutne nikde okrem cedulky u predajcu...

P.S.
Mimochodom, ten 1.0 mal v A1!! na autobild.de priemernu spotrebu 6,3 podla palubného pocitaca... Tolko k pokroku...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
A1 - 6,3...nieco nehra ? ved je to o triedu mensie auto o stovky kg lahsie.
tu - 7 - vsetko v poradecku. Teda az na to, ze pre zakaznika je to len z nudze cnost ak musi kupovat voz s nizkymi emisiami CO2. Clovek, ktory sa takymito limitmi neriadi nema problem - kupi nieco co ma na papieri cisla väcsie, ale v reale bude jazdit za cca rovnaku spotrebu.
ad A4 - tiez - väcsi voz, 190 PS / 320 Nm. Ktora mazda ma realnu dynamiku a spotrebu porovnatelnu ? O prevadzkovych nakladoch sa nebavme - o tych este nikto z nas netusi ani mäkke f.
Takze v A3 tento motor a spotreba 7 je parada, lenze prave koli odstupnovaniu zdanenia a cene auta to bude skor zriedkava volba - co je skoda. :-!
cudzinec11
ad A4 - vzialene porovnatelny je 2,5 v m6 - 192k, s automatom za 7,9s a so spotrebou 6,4, ktora je realne o liter vyssia. 6,4 k 7,4 vs. 4,8 k 7,5, toto je hlavny dovod, preco tu su tie trojvalcove litriky, papier znesie vela, o realne spotreby automobilkam nejde, tie sa nepokutuju...

A1 - test A1 je na autobild.de, mozno ho trochu viac prevetrali, chcel som len poukazat na to, ze cisto kvôli spotrebe sa pre zákazníka litrovy trojvalec kupovat velmi neoplati, toboz v nizsej strednej a strednej triede/mondeo. Ked od toho drobceka chces vykon, zacne byt nenazrany... Ako domacemu autu mu urcite nechceli pohorsit.

ad A4 - 7 az 8 by bolo v poriadku, keby nebolo na stitku 4,8 - vid hromadna zaloba na Hyundai v USA, ked zákazníkom museli preplacat nadspotrebu. Nie je normalne, aby bola priemerna v EU teste 4,8 a realna nad 7 v zmiesanej premavke s lahkou nohou - toto nam kazi motory dostupne pre zakaznikov a presadzuju sa riesenia, ktore nie su vôbec ekologickejsie...

a3 - pochybujem, ze ten 2.0 bude v a3 a ak aj, tak s predajmi na urovni statistickej odchylky
_MT_
Samozřejmě, že A3 ten dvoulitr dostane (je to náhrada 1,😄. Pokud nevěříš, tedy to máš přímo od automobilky: [odkaz]
_MT_
Chce to jen nesrovnávat spotřebu novinářů se svou vlastní.

Ve skutečnosti je přeci žádoucí, aby větší motory jezdily za stejnou spotřebu jako menší (pokud je řídíš stejně). Vyšší spotřeba znamená menší účinnost (ať už přímo v motoru, nebo nepřímo díky jiným kolům, vyšší hmotnosti, horší aerodynamice kvůli větším otvorům atp.). Majitele menších motorů by asi netěšilo, že nic neušetří, zato majitelům těch větších by to zajisté udělalo radost.
cudzinec11
Downsizing = maly motor trojvalec = nizka spotreba ale slaby vykon, cize + turbo.
Teoreticky je to pri pomalej jazde fajn, ale 100 konikov chce krmit ako 100 koni, ked su vyuzivane, primarne to nie je o znizeni realnej spotreby, ale hlavne tabulkovej, resp. to plati dovtedy, kym sa nezapne turbo, ktore je pomerne drahe a zerie...

Zvysenie ucinnosti je hlavne o zvyseni kompresného pomeru. Ten maju turbomotory okolo 10.5:1, novy 1.5 TSI BUDE mat 12.5:1 s Millerovym cyklom, tu by som cakal realne znizenie spotreby, konkurencia vsak ma uz teraz 14:1 u hybridov a skyactivov a do dvoch rokov tu je 18:1 u skyactivov s HCCI, mimochodom, aj Ferrari skusa HCCI v F1, mercedes ho tam pravdepodobne ma tiez.
Plug-in hybridy od vw a spol. su zase iba cesta ako optimalizovat skusobny test, kedze nabite baterky sa v teste rataju ako nulova spotreba...
_MT_
Protože ten dvoulitr bude o nějaký ten stotisíc dražší?
Avatar - white label
white label
A někde taky zdaleka nejen pořizovací cenou... 😄
Avatar - white label
white label
Ty bys to mohl vědět, nebo jsi (kromě vyšší pořizovací ceny) snad neplatil ficodaň z "nad výkonu". 😉
_MT_
Konečně to tu čtu i od někoho jiného. Ano, tříválce v otáčkách problém nemají. Vespod umí pěkně táhnout, ale kultura trpí.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... ale nechci, zůstanu u Mercedesu a u dvojnásobného počtu válců.
Nevím proč bych si měl kupovat falešného soba ještě s takovým počtem válců - a tomu říkají luxusní třída ... ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak nikdo tě nenutí to kupovat 😉 Je to základ...
bubulak
Základ za naprosto nekřesťanské peníze. 593t základ, kde, jak známe tyhle značky, bude třeba aspoň tak ještě 200t dotlačit, aby to alespoň výbavově za něco stálo. Takže 800 tisíc jen to hvízdne. A vevnitř oturbená sekačka. Tomu říkám náskok díky technice!
Anonym
Koup si lowcost a neprndej... :-!

>😁 >😁 >😁 vimze mas 6ku
bubulak
Je to jen další příklad toho, jak se nám automobilky snaží za prémiovou cenu cpát leštěné prdy. Na tom autě není v tříválcové verzi zajímavého vůbec nic a koupí si to leda tak ten, kdo tomu prd rozumí, ale musí mít na autě 4 kruhy.
Avatar - white label
white label
Koupí si to ten, kdo si to koupit chce (ať už z jakýchkoli důvodů), stejně jako všechno ostatní.
Já si zase koupím to, co chci já a víc řešit nepotřebuji. Dělej to taky tak a uvidíš jak se ti uleví... 😉
_MT_
Nemluvě o tom, jaké slevy se dávají (byť třeba ve formě výbavy "zdarma").
Avatar - kari.laz
kari.laz
Kolik že to má Mercedes v nižší střední válců? napovím, šest to není....Vrcholná verze 4 😉
Avatar - Magister
Magister
To je pravda, ale aspoň vypadá jako pěkné auto. A nenabízí se s motorem vhodným do sekačky.
Avatar - iudex
iudex
A v ktorejže to krajine má Mercedes A šesťvalec? Lebo v rámci EU o žiadnej neviem. 😉
Zrovna Mercedes s maximálne štvorvalcom nie je dobrá palica, ktorou by si mal biť A3ku (ktorá má aj famózny R5).
EDIT: tak pozerám, že kari.laz to už napísal predo mnou.
webpaja
M-B A má šest hrnků? Jiný konkurent totiž u hvězdy není 😉

Btw.: Ani C-Klasse šestiválec v nafte nemá 😄

EDIT: kari.laz a Iudex byli rychlejší >😒]
swifter
marketing tlačí! A budou stačit i dva, jen je to třeba lidem vysvětlit, někdo musí jezdit s tří (dvou) válcem aby jiní mohly prohánět 6,8 nebo 12ti válce..když se to zprůměruje tak jsou všichni spokojení a emise taky v pořadku. Už se těším na článek "Osmi válce se nebojte, všechno je to BLUE technologie a tíhu svědomí z vás sejmou nadšení majitelé 2válců"
Anonym
Přesně! A to je dobře!

Jenom tě chci ujistit, že při jízdě ve V8 mě svědomí netíží! :-!
bubulak
Ani mě ve V6. Naopak jsem rád za to, že nikomu nečudím a nesmrdím pod nos sazometem, abych se pak mohl v internetových diskusích ukájet o 3 deci nižší spotřebou.
stealth01
Ani mne v R6. To mame ale inteligentní příspěvky ze? 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
mam sa pridat s mojou necmudiacou atmo V8 ? >😁 😉
swifter
Tebe nezíží ani inteligence viď?
Anonym
Ne strupe, ještě Něco? >😁 :-!
Ted
Presne tak... Takze kupujte litry! 😉
cape
vsade sami plackovia nad 3valcami. ja som si kupil do Prahy do mesta Fiestu 1.0 powershift a neviem si vynachvalit.. motor super , lahko sa vytaca ...zvuk vo vyssich otackach tiez dobry... verim tomu ze aj vo Focuse ten motor staci..

proste je ten motor efektivnejsi a s preplnovanim je vykon dostatocny..
bubulak
Akorát za tu Prahu nesmíš vyjet, protože pak se z pohody náhle stane tortura.
cape
D1 uplne v pohode , rovnako okresky...skusil si si nejaky preplnovany liter ked myslis ze to bude tortura..? 😉
Avatar - Jenik3
Jenik3
4 valce lepsi. Ta 1.4 je silny a usporny motor. Svezeni docela zazitek, ale byla to octa.
Avatar - iudex
iudex
Vnímaš rozdiel medzi mainstreamovým autom segmentu B a prémiovkou o segment vyššie?
Anonym
nevnímá. jenom nám chtěl sdělit, jak je spokojený. u nás byli vidláci taky spokojený, když si nakoupili matize... >😒]
cape
jasne urcite sa budem chvalit fiestou .. 😉 .. napisal som to preto ze tu skusenost s 1.0 trojvalcom mam a nie je to zdaleka taka tragedia ako sa tu vsetci tvaria..
Avatar - iudex
iudex
Stále miešaš jablká a hrušky, mainstreamový subkompakt nie je prémiový kompakt. Vo Fieste pohoda, v A3 no-go.
cape
pisal som o motore ... to mi chces povedat ze atmosfericka 1.6 ktora bola niekedy v A3 bola lepsia..?
Avatar - iudex
iudex
Je rok 2016, neťahaj sem motorizácie spred 20 rokov. A inak nikto nepíše, že je problém s 85 kW a 200 Nm, naopak ako základ je to slušné číslo, problém je konfigurácia a objem s ohľadom na prémiový obal.
Avatar - white label
white label
Osobně je mi celkem jedno na čem model začíná, podstatnější pro mě je, na čem končí.
Takže např. z R4D v eSklase sice taky nejásám, ale za větší "problém" považuji třeba lepení loga AMG k R4 v nižší střední prémii.
Avatar - Magister
Magister
To proto, že jsi ho nezkusil. Nehledě na to, že je to ruční výroba stejně jako ty 8 válce. 😉
Avatar - white label
white label
Samozřejmě, že jsem ho zkusil.
Takže "ručně" vyrobený R4 se hravě vyrovná "neručně" vyrobeným více válcům?
Nepsal jsi tady náhodou před chvílí něco o vtloukání do hlavy... :😉 >😁
Avatar - Magister
Magister
Pak bys věděl, že je to nejlepší motor ve své třídě turbovaných 4 válců a nemohl bys psát takové voloviny, jak tu píšeš. Takže nehraj haura 😉

A ano jsem rád, když se něčemu tak speciálnímu věnují při výrobě a zkoušení individuálně a ne jen roboti na lince.
Avatar - white label
white label
Takže ještě jednou: "Nepsal jsi tady náhodou před chvílí něco o vtloukání do hlavy..."? :😉 😉
_MT_
Tak mně v ní moc nevoněla ani ta 1,2, pěkným základem pro A3 by byla slabší 1,4. Pro země s daněmi atp. dle CO2 je tu verze s vypínáním válců.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
BMW 118 1,5 litru 100 kW = název článku: Proč mi to děláte

Z textu: BMW bylo jedním z největší zklamání za dlouhou dobu. Pro mě BMW začíná až verzí 120i = 135 kW 😄

Audi A3 1,0 litru 85 kW = Svezli jsme se modernizovaným audi - tříválce se nebojte >😒]

Z textu: Nestačil sem se divit tichému a kultivovanému projevu. Výkonu je tak akorát, najednou sem došel k názoru že i 85 kW může být docela slušná porce >😁

Tak co? 😄
Anonym
Neumíš číst mezi řádky >😁 >😁 >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
vsetko v pOOOOradecku >😒] :-!
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

no myslím, že z toho celkem hezky vyplývá, je jeden motor je horší a druhý lepší >😁 Navíc BMW je o více než 100 kilo těžší, což je třeba také zohlednit.

Jenom ještě doplním k té slušné porci: výkon s ohledem na popsané podmínky testování a funkci 😁S. Takhle useknutá ta věta vyznívá úplně jinak
😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
klasicky "sakrbléééé" - vytrhavanie z kontextu - v tom je on majster. >😒]
Janci, dobre si to napisal, nedaj sa, do neho ! >😒] :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže stručně :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - iudex
iudex
Čím viac emotikonov, tým akože silnejší argument?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já argumentoval v 16:02 :-!

Reakci považuju za odpornou a katastrální = naprosto potvrzující co sem napsal

Audi 1.0 85 kW 200Nm bomba :yes:
BMW 1.5 100 kW 250Nm odpad :no:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
to pises ty... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne trepeš = to sem citoval ACZ :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ty citovat nevies ! Vies len vytrhavat z kontextu. Takze si to neplet a ani sa uz o nic nesnaz. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak nadpisy a závěry sou jasný = Audi :yes: BMW :no😒br />
Motory taky
Audi 1.0 85kW 200Nm 0-100 9,9s :yes😒br /> BMW 1.5 100kW 250Nm 0-100 8,5s :no😒br />
To jak popíráš i tenhle nevyvratitelnej fakt na kterej sem upozornil je slušná prča >😁

Tak z těch článků cituj ty! Máš na to? Je to tak moc že myslím že ne >😒]
webpaja
Nerozporuju, že jsi jistým způsobem trefil hřebík na hlavičku. Ale to jak si vymýšlíš, vytrháváš z kontextu a nevíš co je citace, sráží to na co jsi chtěl upozornit na úroveň špinavých fuseklí 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kecy = co sem si jako vymyslel? 😉

A cituj přesně = abys to nesrazil na úroveň fuseklí 😄
Avatar - praděda7
praděda7
No nevím, nevím. Právě jsem dorazil domů s BMW 1.5
Active Tourer A/T, který mám na víkend půjčený a musím souhlasit s HM....NEBOJTE SE TŘÍVÁLCE.... :-! :-! :-! Jo, kdysi to byl usraný tříhrnek... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Výborně 😉

Tak to je dle ACZ totální katastrofa = narodíl od 1.0 85 kW Audi 😄

Na to sem upozorňoval 😉
Avatar - praděda7
praděda7
HM = Honza Mička. Chtěl bych ještě doplnit, že AT by měl být náhradou za manželčin Yaris, který by v říjnu dosáhl požehnaného věku 4 let. Soudružka manželka se cítila v AT moc dobře a v něčem ji to připomínalo naši, dnes již bývalou X5. Řekl bych, že v chování podvozku, mě AT v něčem připomínal X5 také. 3 hrnek je opravdu povedený, kultivovaný a táhne jak pivovarský kůň. Ano, sem tam je "pod tlakem" z nízkých otáček slyšet typické dunění, ale není to žádná katastrofa. Ovšem do otáček se mu opravdu nechce. Ani jich není třeba. Průběh výkonu v lečem připomíná diesel. Vůz má cca 1.5t a s vyšším těžištěm dává o tom vědět. :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
toz co ti na to povedat veduci...Vitaj v klube Hammunasakry ! >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Čim ses sjel? >😁

Ty doteď nevíš vo čem je řeč žejo >😒]

[odkaz] pro tebe sou poslední 2 odstavce >😁
Ted
Naprosto s tebou souhlasim...
Ten motor v bmw musi byt o tolik horsi... 😄
A jeste se mi libi, ze zde velmi vychvalovany 1.2tsi bude nahrazen timhle trihrnkem a cena bud, jak pan redsktor pise, velmi zajimava... Jen o 3-5 tisic vyssi!

Nekde musi byt chyba, nebo si uVW mysli, ze jsme vsichni pitomci...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
on a silny argument ? >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nevíš jak z toho slušně = tak se chováš jak magor? Nepomáhá to :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím = o 100 kg těžší BMW 118i 0-100 8,5 s :no: Audi 9,9 s :yes: >😁

Všem doporučuji ty texty a závěry porovnat >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
proti tejto A3 je ale BMW 116i😒br /> [odkaz]
tak si nastav motorizaciu 116i a pochopis
Proste neda sa vzdy nakonfigurovat na kW presny protiklad. Je jasne, ze 118i je silnejsia, ale o to smutnejsia, ze je len R3. 250Nm ma 1.4 TFSI, akurat, ze ma 150 kW.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A já prej vytrhávám z kontextu :yes: >😁 >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
a nestihol som opravit - nie 150 kW, ale 150 PS -110 kW
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fajn = a teď to podstatný 😄

Já jen citoval ACZ 😉

Oni ohodnotili A :yes: a B :no: :-!

A v textu A 1.0 85kW zmínil B 100 kW 250Nm = a napsali že.. >😁 >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
až teď to čtu, reagoval jsem úplně stejně. Tohle bylo první co mě napadlo... No, prostě je potřeba připravit českou veřejnost na to, že Octavia 1.0 TSI dostane ten excelentní motor z Audi a to panečku bude fičák! >😒] >😁

Myslím, že autor zadání zvládl výtečně >😁 >😁 😉 Jan Mička u mě má husím brkem psanou pochvalu >😒]
ericn
Tak to víceměně sedí, marketing na 3 hrnky he potřeba jinak to nikdo nekoupí. Dost by mě zajímalo, proč nám tohle 3 hrnkový šílenství výrobci cpou?

Mám to - menší výrobní náklady, v testu pro úřady nižší emise, ale zákazníkům to prodáme dráž, že je to víc eko a pokrok techniky >😁

Co na tom, že v reálným provozu to bude žrát víc, bude to mít daleko vyšší emise, protože na to člověk musí víc šlapat a vydrží to tak lehce po záruce. Alespoň si zákazníci boudou muset koupit nové dřív. Samé výhody a pozitiva pro výrobce :yes:
Ted
Ale u bmw jsou ty sekundy pocitove mnohem delsi !!!! >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
podle mě z toho vyplývá, že od BMW máte zcela oprávněně asi 10x vyšší očekávání než od konzumní plečky se 4 kroužky ve znaku. Takže na Audi je tenhle zoufalý 3hrnek nepochybně nečekaným úspěchem, zatímco zdařilý 3hrnek je pro BMW pohromou >😒] >😒] :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Až budeš ze čtvrtiny tak objektivní jako já, ozvi se, barde, zúčtujem. 😉
Do té doby doporučuji nebýt takový suterén a nepoužívat cizí termity, kterým nerozumíš.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Doporučuju ubrat na invektivách :-!

A mluvit k tématu = jestli na to máš
Avatar - _Karel_
_Karel_
Máš něco k tématu pod Jagem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok = bez tématu 😄
ericn
Jasně, dveře se u Audi netrhnou, na to se budou stát zástupy. Marketing holt bude hodně tlačit, první kde se to bude tlačit je operák. Jinak něžným polovičkám to bude jedno, ostatní půjdou po 1.4TSI 😉

No tyhle peníze bych za to nedal, ikdyž tahle generace A3 se mi vážně líbí. Raději tyhle peníze vzít a koupit slušně vybavený HB nižší střední, za těch bezmála 600k bude v plné polní i se slušným motorem a že je na výběr co hrdlo ráčí :yes:
Ted
Tahle generace a3 se ti vazne libi?? Vzhledem k tomu, jak moc se lisi od predchozich??? >😁
ericn
Ale jo, je o něco ostřejší, jen bych za to ty peníze nedal 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Když přišlo BMW s 3hrnkem, novináři ohrnovali nos. Když totéž udělá Audi, tak je se to vážně povedlo... No, tohle jsem vážně čekal.

Vlastně musíme být poctěni, že tuhle výtečnou prémiovou motorizaci dostane i česká modla Octavia, že >😁 >😁 >😒]

Jasně, je to výtečný motor, HTP znělo hrozně, ale tohle zní jak HTP a je to hotová symfonie pro uši... Jestli bude stejná spolehlivost jako HTP, k tomu přidané turbo a mizerné suché 7DSG, tak to auto v městském provozu nedoskáče ani na 150 tis. km >😒] :-!

Jak to shrnout? Prémiový konzumní šrot :-! :-! Ale jako německá alternativa Fabie HTP pro německé důchodce na 3 roky asi dostatečný >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A) 1.0 85 kW 200 Nm = má lišácký charakter, nestačil jsem se divit kultivovanému tichému projevu, výkonu je akorát, o křesko tempo motoru vyloženě pasuje zkrátka pohodovejma odpoledne, nadpis: tříválce se nebojte

B) 1.5 100 kW 250Nm = pod kapotou drnčí tříválec, do 3000 ot je přiškrcený a otravný kolem 4000 otravný a hlučný, minimum je 120i = 135 kW, nadpis: proč mi to děláte

>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bereniko, jsi to ty?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne to jsem já morálka ACZ 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vypadáš jako Khárl a Berenika, morálko.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na citaci ze 2 článku zveřejněných nedlouho po sobě zatim všichni reagujete všichni stejně = dost smutný

Čest pár výjimám 😄
Avatar - fOE
fOE
Vidim ze je zde videno rude sotva clovek vidi nick nejakeho proflakleho diskutera, a neciti potrebu reagovat na podstatu, jen na vse kolem....
.... tak se teda zeptam ja, redakce i mistnich.

Rozumim tomu tedy spravne ze 3 hrnky o 1L objemu jsou u audi naprosto v poradku a zrychleni za 9,9s je dostacujici, propujcujici autu "správně lišácký charakter" a vedle testovany jiny premiovy trihrnek s o 50% vetsim objemem a zrychlenim o temer 1,5s lepsim je dynamicky sklamanim bo pry netahne ani dole, ani nahore? Nebo je tu nejaky kontext ktery mi unika (treba jste dynamiku BMW merili a vyrazne za papirem zaostala, nebo?)?
A ted se prosim vubec nebavme o kultivovanosti, tam klidne ten 1L muze byt z jineho sveta nez 1,5L BMW, nejel jsem ani jeden takze tu se nemam o cem bavit, bavme se ale o tech cislech zrychleni a o tom jak nekde je 9,9s je "trivalce se nebojte" a motor je i po dynamicke strance doporucen a jinde je 8,5s "proc mi to delate" a motor doporucen ani po dynamicke strance neni.
Gvick2
1. V testu 118i asi nikdo neporovnával motor se základem A3 (tehdy s 1.2 TSI, dnes 1.0 TSI), ale s předchozím čtyřválcem v 118i a s relevantní konkurencí, tedy s 1.4 TSI v A3 a s čtyřválcem 1.6 v A180.
2. V tomto kontextu (druhá benzínová motorizace daného prémiového výrobce) vychází nový tříválec v 118i dost špatně jak ve srovnání s Mercedesem, tak s Audi a tak nakonec i s čtyřválcovým předchůdcem BMW. Ve srovnávacím testu AMuS
[odkaz]
tříválec BMW dynamicky i ve spotřebě zaostal za konkurencí a navíc se k jeho projevu redaktoři vyjádřili dost nevybíravě, cituji😒br /> "Wirklich neu am Einser ist ja nur der Dreizylindermotor, er gehort zur Baureihe B38 und damit zur neuen BMW-Motorenfamilie, die mit Einzelhubraumen von 500 Kubik sowie Turboaufladung und Valvetronic nach und nach in die diversen Konzern-Baureihen einzieht. Im Falle des 118i leistet der Dreizylinder 136 PS, gibt aber ein eher mudes Gastspiel im Test. Er lauft vergleichsweise brummig, hangt etwas lasch am Gas und dreht eher unwilling hoch. Zudem konsumiert der Dreizylinder rund einen halben Liter mehr Superbenzin als Vierzylinder von Audi and Mercedes. Ein Fortschritt durch Downsizing ist hier kaum zu erkennen. Zumal der 118i auch noch etwas schlechter geht als de nomenell schwachere A 180. Am Gewicht kann’s kaum liegen, beide Kompaktwagen bringen mit 1394 (BMW) und 1393 Kilo (Mercedes) praktisch genau gleich viel auf die Waage."
3. Takže bych s nějakými soudy počkal až někdo porovná 116i, 1.0 TSI a A160, což jsou relevantní soupeři a pak bych soudil nakolik je první dojem pana Mičky oprávněný nebo nesmyslný. Pokud 1.0 TSI potvrdí dynamické parametry, bude mít nižší spotřebu než soupeři a bude tichý a kultivovaný, tak má pan Mička pravdu (9,9 sec. je na základní motorizaci jistě slušné a dostatečné a vyšší motorizace sem nemá cenu tahat). Osobně odhaduji, že 1.0 TSI nic nepřinese proti 1.2 TSI v oblasti dynamiky i spotřeby a utrpí kultura projevu úplně stejně jako u BMW.
Ted
Ano, ve srovnani se ctyrvalci neni trivalec terno, ani co se spotreby tyce...
Ale o tom tady ta diskuse je. V tomto testu neni o srovnani s vychvalovanym 1,2 tsi ani slovo! A cenovy narust je z nejakych skrytych duvodu dokonce pochvalen! Takze jabka s hruskama jsou michana spis v tebou zminenych testech...
Gvick2
V mnou zmíněném testu žádná jablka a hrušky míchána nejsou, jsou tam porovnávána auta stejné ceny a podobného nominálního výkonu zařazená výrobci na druhý stupínek v hierarchii benzínových motorů, takže porovnání jasných soupeřů v rámci D3.
Ted
Jsou zde porovnavany ctyrvalce proti trivalci. Proc neni to same v tomto clanku?
Proc. Eporovnaji s 1,2 tsi, kdyz tenhle motor ho nahrazuje a stovnani se vice nez nabizi? Proc se nedozvime, ze platit vic za trihrnek je vtip?
Gvick2
Asi protože tento článek je první seznámení a nikoliv porovnávací test. Ale souhlas, že takový porovnávací test by byl zajímavý.
Ted
u bmwto ve srovnavani nikomu nevadilo...

prijde mi to zase tendencni.
i to video - prakticky okamzite po nastartovani je motor turovan, nebot nejvic zla by bylo videt pri volnobehu, nasledne jeste pred prechodem motoru na volnobeh je video useknuto...

rekl bych si NAHODA, kdybych byl na objektivnim serveru... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemusíš na nic čekat = podle ACZ je pro kompaktni třídu

a) R3 1.0 85 kW 200Nm = zcela dostačující a bylo to krásný odpoledne

b) R3 1.5 100kW 250Nm= naprosto nedostačující a chce to minimálně 120i = 135 kW

Dva články nedlouho po sobě
Gvick2
Ale v testu 118i redaktor nikde netvrdí, že jsou nedostačující papírové parametry, naopak hned v úvodu říká, že 100kW se čtyřválcem bylo fajn svezení a vzhledem ke kvalitám podvozku s koncepcí zadokolky, že se na test těšil. Takže u 118i nekritizuje samotnou skutečnost, že má motor "jen" 100 kW a že by takový výkon byl nedostatečný, ale kritizuje jeho projev (hlučnost, spotřebu, reakci na plyn). Takže kritizuje prakticky to stejné co test v AMuSu. Vkládáš do úst autorovi testu 118i něco co neřekl, nikde není ani slovíčko o tom, že by 100kW nebo 250Nm bylo v obecné rovině málo. Nekritizuje jeho papírové hodnoty, ale jeho praktický projev.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mnichovský 3hrnek jsem slyšel (jezdí u nás) a zvukový projev je s tím chrastítkem TSI na videu neporovnatelně lepší :-!
Gvick2
Jak myslíš, mě se zdá, že toto nýtuje hůř než diesel
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁 >😁 >😁 >😁
Chudáček, čo nemá olej ? >😒]
wolf66
nesmyslne nam to cpe EU (takze ve volbach premejslejte) ani tak vyrobci a pritom podil aut na znecisteni jsou asi 3% a efektivnejsi je zbavit se starych aut (tim myslim kourici diesely a podobne) nez nesmyslne zatezovat nova auta

3valec jsem mel (jako prvni auto po skole novou ibizu 1.2HTP) slava to nebyla ale zit se s tim dalo, tohle ma turbo a 10 let vyvoje, takze to nebude spatny motor.

No ale pro fabii, ibizu, mozna octavii, .... OK jsou to lidova auticka .... ale audi. bmw .... za auto date milion a mate motor s "neznamou zivotnosti" a bohuzel rict chlapum v hodspode/praci koupil jsem si audi s 3valcem ... je proste pro smich a tenhle nazor jen tak nevymizi.

no a ke clanku chapu ze automobilky potrebuji reklamu a ze se nikdo neodvazi rict ze ten motor je sracka ... on neni obecne ale v meritku audi to rozhodne sracka je.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím s tím, že je třeba více uvažovat, koho svým hlasem do EU pošlu. Momentálně tomu vládnou zelenorudí levicoví ekofašisti. A podle toho to v Evropě vypadá. Myslím si, že 3 válec do aut moc nepatří. Max do těch nejmenších, ale i tam neplní to, co by měl...nízkou spotřebu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S kitikou souhlasim jen ale bacha = my Česko sme od Bruselu politicky doleva! >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Většina to hází na EU ale základ sou prachy = tam je za kopanej pes

Proto taky celej svět jezdí na benzín a tady V6 ani nenabízej = my jezdime na R4 v naftě >😒]
Ted
nevsiml jsem si, ze by na to zde nekdo jiz reagoval, pokud ano, tak sorry...

chape nekdo vyjadreni, ze kdyby na silnici nestala voda, dokazal bych se drzet i silnejsich 1,4??
je to nejaka nova mantra, ze na vode je mensi vykon vic znat?, ci ze s uzsimi pneu se na vode jede hur?
namelo by cenu z toho udelat serial rad pro sportovni jizdu na AUTO.CZ??

prvni dil: rozjezd s automatem
druhy dil: jizda na mokru
... >😒]
wolff
Tak vidim, ze u audi od fiatu nekoupili jen chraneny nazev, oni koupili i pravo okopirovat i 500x. Ale to se mi libi porad vic. Od tohoto hnusu ma aspon styl.